Файл қосу

Экспериметтік психология





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|Семей қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                           |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-14.05.01.20.65  |
|                         |                         |/01-2013                 |
|                         |                         |                         |
|Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 2  02.09.13.  |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |орнына Редакция №        |                         |
|«Экспериметтік           |                         |                         |
|психология»              |                         |                         |







                  «ЭКСПЕРИМЕНТТІК ПСИХОЛОГИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                    5В010103-«Педагогика және психология»


            СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                 Семей  2013











                                  Алғы сөз


1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырушы_________ Семей қ. Шәкәрім атындағы  мемлекеттік  университетінің
“педагогикалық психология” кафедрасының аға оқытушысы п.ғ.к., Кулмышева  Н.А
.
                                                                    “______”
 ______ 2013  ж.
2 ҚАРАЛДЫ
     1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік  университетінің  “педагогикалық
        психология” кафедрасының отырысында
 Хаттама №_1____ «__»________  2013   жыл

Кафедра меңгерушісі: псх.ғ.к. ____________ Г.К.Джумажанова

2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
Хаттама №__1____ «__»________  2013 жыл

Төрайымы _______  БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама №__1____ «__»_______  2013  жыл

ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______
































Мазмұны:

      1.Жалпы талаптар
      2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
      3.Курс саясаты
      4.Студент рейтингісін санау саясаты
      5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
      6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
      7.«Балалар психологиясы» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі..




 1  Пәннің қысқаша мазмұны.

1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1
|Курс             |Семестр          |Кредит           |ЛК                  |
|                 |                 |Саны             |(сағ.)              |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |

   5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы


   Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі
|№   |Тақырып атаулары                 |Дәріс     |Зертхан|ОСӨЖ   |СӨЖ   |
|    |                                 |          |алық   |       |      |
|1   |2                                |3         |4      |5      |6     |
|1   |Экспериментті психологияға       |2         |2      |4      |4     |
|    |кіріспе.                         |          |       |       |      |
|2   |Эксперимент әдісі ғылымдар       |2         |4      |4      |4     |
|    |тарихындағы.                     |          |       |       |      |
|3   |Эмпирикалық зерттеу жүйесіндегі  |1         |4      |4      |4     |
|    |бақылау әдісі.                   |          |       |       |      |
|4   |Эксперимент зерттеушінің         |2         |2      |6      |6     |
|    |практикалық іс-әрекетінің түрі   |          |       |       |      |
|    |ретінде.                         |          |       |       |      |
|5   |Психологиялық эксперименттегі    |1         |4      |6      |6     |
|    |болжам және бақылау формалары.   |          |       |       |      |
|6   |Психологиялық эксперименттің     |1         |4      |4      |8     |
|    |процедураса мен негізгі          |          |       |       |      |
|    |сипаттамасы.                     |          |       |       |      |
|7   |Экспериментті жоспарлау          |2         |2      |5      |5     |
|8   |Психологиядағы өлшеу түрлері.    |2         |4      |4      |4     |
|    |Өлшеу әдістері.                  |          |       |       |      |
|9   |Эксперимент нәтижелерін талдау   |2         |4      |8      |8     |
|    |және көрсету.                    |          |       |       |      |
|    |Барлығы                          |15        |30     |45     |45    |



6 Студенттердің өздік жұмысының тапсырмалары және орындау кестесі:
                                                                     Кесте 3

|р/ |Тапсырманың     |Дайындалу |Орындаудың          |Бақылау      |Тапсыру|
|с  |мазмұны         |формасы   |көлемі мен шарты    |формасы      |кестесі|
|1. |Экспериментті   |библиограф|Пән бойынша         |Эксперметтік |1 апта |
|   |психологияға    |иялық     |библиографиялық     |психолгия    |       |
|   |кіріспе.        |карта     |карта құру          |бойынша бар  |       |
|   |                |          |                    |әдебиеттер   |       |
|2. |Эксперимент     |реферат   |В.В.Константинов.   |Жазбаша жұмыс|3апта  |
|   |әдісінің даму   |          |Экспериментальная   |(реферат)    |       |
|   |тарихы.         |          |психология. Учебник |             |       |
|   |                |          |для вузов.Питер.,   |             |       |
|   |                |          |2006.8-34 бет.      |             |       |
|3. |Эмпирикалық     |конспект  |Негізгі жалпы       |Дөңгелек стол|5      |
|   |зерттеу         |          |ғылымдық зерттеу    |             |апта   |
|   |жүйесіндегі     |          |әдістеріне талдау   |             |       |
|   |бақылау әдісі.  |          |                    |             |       |
|4. |Эксперимент     |конспект  |Психологиялық       |Сұрақтар     |7 апта |
|   |зерттеушінің    |          |эмпирикалық         |бойынша      |       |
|   |практикалық     |          |зерттеуге           |әңгімелесу   |       |
|   |іс-әрекетінің   |          |субъективті бағдар. |             |       |
|   |түрі ретінде.   |          |Ғылыми зерттеудегі  |             |       |
|   |                |          |ңұсқаудың рөлі.     |             |       |
|5. |Психологиялық   |зерттеу   |Зейін ерешеліктерін |Зерттеу      |9 апта |
|   |эксперименттегі |          |анықтау. Мақсаты.   |хаттамалары  |       |
|   |болжам және     |          |Тапсырма.Берілулерді|             |       |
|   |бақылау         |          |өңдеу. Есеп.        |             |       |
|   |формалары       |          |                    |             |       |
|6. |Психологиялық   |зерттеу   |Есте сақтау         |Зерттеу      |11 апта|
|   |эксперименттің  |          |ерекшеліктерін      |хаттамалары  |       |
|   |процедураса мен |          |зерттеу. Мақсаты.   |             |       |
|   |негізгі         |          |Тапсырма.           |             |       |
|   |сипаттамасы     |          |Берілулерді өңдеу.  |             |       |
|   |                |          |Есеп.               |             |       |
|7. |Экспериментті   |Зерттеу   |Эксперименттік      |Жоспарды     |13     |
|   |жоспарлау.      |жоспары   |зерттеу жоспарын    |тексеру      |апта   |
|   |                |          |жасау               |             |       |
|8. |Статистикалық   |зерттеу   |Нәтижелерді өңдеу   |Сүйену       |14 апта|
|   |өңдеу жолдары.  |          |және талдау         |сызбалары,   |       |
|   |                |          |                    |әңгімелесу   |       |
|9  |Эксперимент     |          |Эксперимент         |Таблицалар,  |15 апта|
|   |нәтижелерін     |          |берілулерін таблица,|гистограммала|       |
|   |талдау және     |          |гистограммаларда    |р            |       |
|   |көрсету.        |          |көрсету             |             |       |


7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі

Кесте 4
№Апталар12345671РБ891011121314152РБ1Бақылау түріККБКСхРРТБСхРТабХ2РБР2Семинарлар01515152020200201010101010103СОӨЖ01010100101010104СӨЖ00252525025252551 РБ60756Ұпайлар025403545301052700301045104510120270
Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Таб.-таблица; Т-тест.
Пәндер