Файл қосу
Танаптық тәжірибе әдістемесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі МСЖ құжаты |ОӘКҚ |ОӘКҚ | | | |042-18.21.1.1/01 -2013 | | | | | |ОӘКҚ |Басылым №____ | | |«Тәжірибе алқаптарының |«___»____20___ж. | | |әдістемесі» пәнінен | | | |оқытушыға арналған | | | |жұмыс жоспары | | | | | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6М080100 Агрономия мамандығына арналған «Тәжірибе алқаптарының әдістемесі» ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының а/ш.ғ. докторы профессор Бекмухамедов Э. Л. «__ » ______ 2013 жыл 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама «__» ______ 2013 жыл, № Кафедра меңгерушісі, профессор: ……………. Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама «__»______ 2013 жыл, № Төраға ………………………Тлеубаева А.В 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама «__» ________ 2013 жыл, № ОӘК төрағасы, …………….. Г. Искакова 4 ЕКІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Басылым № « ___» ______ 20___ жыл орнына енгізілген МАЗМҰНЫ 1. Қолдану саласы 2. Нормативті сілтемелер 3. Жалпы жағдайлар 4. Оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны 5. Магистранттың өзіндік жұмыстары тақырыптарының тізімі 6. Пәннің оқу әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы 8. Қолданылған әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Тәжірибе алқаптарының әдістемесі» пәнінің оқытушыларға арналған оқу жұмыс бағдарламасы 6М080100 «Агрономия»мамандықтарының магистранттарына арналған оқу- әдістемелік кешеннің құрамына кіреді. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Тәжірибе алқаптарының әдістемесі» пәнінің оқытушыларға арналған оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптарына сәйкес оқу процесін ұйымдастыруда тәртіп орнатады: - 6М080100 «Агрономия» мамандығының Қазақстан Республикасы мемлекеттік жалпы білім беру стандарты, ҚР МЖМБС 23,12.-2005 Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігінің 26.04. 2004 № 779 бұйрығымен бекітілген және енгізілген; - 6М080100 «Агрономия» мамандықтарына арналған элективті пәндер каталогы; - УСТ 042-РМҚК-СМУ-8-2007 Университет стандарты «Пәннің оқу- әдістемелік кешендерінің жасауға және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» - ҚП 042-08.10.10.12-2007 Құжаттандыру процедурасы «Пәннің оқу- әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: 6М08010-Агрономия мамандығының оқытушыларға арналған «Тәжірибе алқаптарының әдістемесі» пәні олар туралы жалпы қазіргі уақытта біз ғылымның, техниканың ғажайып жетістіктернінің куәсі болып отырмыз. Сол себепті ғылыммен айналысқан әрбір ғылыми қызметкер танаптық тәжірибеде өсімдіктерді өсіру, егістіктегі топырақ құнарлығын арттыру, жаңа сорттарды ауыл шаруашылығына енгізу, топырақ өндірудің жаңа технологияларын енгізу т.б. технологияларды зерттеу үшін бекітілген зерттеу әдістемелерін білу қажет. 3.2 Курстың мақсаты егіншілік саласында жұмыс істейтін мамандарды, ғылыми қызметкерлерді тәжірибе жасау методикасымен таныстыру және машықтандыру. 3.3 Пәнді меңгерудің негізгі міндеттері: Пәннің негізгі міндеті - магистранттарға тәжірибе жүргізу әдістемесін меңгеру және тәжірибе участокатары далалық жағдайда орналастыру, далалық жағдайда тәжірибе жүргізу, сол тәжірибеге сәйкес фенологиялық бақылаулар жүргізу. Тәжірибе нәтижелерін нақтылы есепке алып, ғылыми жұмыстар жүргізу. 3.4 Пәнді оқу барысында студент: -Топырақтың құнарлылығы деңгейін анықтауды және оның құрамын; - Егілген дақылға топырақ жағдайының сай екендігін; -Топырақ картасымен кртограммасын дұрыс пайдалануды; -Топырақ құнарлылығын көтерудегі агротехникалық шараларды; -Далаға тәжірибе жасаудын әдістемесін меңгеру. 3.5 Курс пререквизиттері: ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау 3.6 Курс постреквизиттері: химиялық пестицидтерді қолдану, егіншіліктің агроланшафтық жүйесі. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме: Кесте 1 |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс | | Модуль 1.Танаптық тәжірибе және оның ерекшеліктері | |1-блок Танаптық тәжірибенің түрлері | | 1.Кіріспе дәріс. | 1 | |2.Танаптық тәжірибеге қойылатын | 1 | |талаптар | | |3.Танаптық тәжірибенің жүргізу | | |жағдайының ерекшелігі | | | Модуль 2. Танаптық тәжірибені нұсқаларға орналастыру | |Блок 2 Экспериментті орналастыру | |4. Әдістемелік жіктеу нұсқаларын |1 | |орналастыру | | |5. Сорттық технологияның | 1 | |элементтерін зерттеу | | |6. Рендомезировалық әдістемелерді | | |нұсқаларға орналастыру | | | Модуль 3. Танаптық экспериментті жоспарлау | |Блок 3. Экспериментті жоспарлау | |7. Есептік және бақылау жоспары | 1 | |Блок 4. Танаптық тәжірибені жүргізу және техникасы | |8.Тәжірибе алқаптарын бөлу | 1 | |9.Тәжірибе алқаптарында танаптық | 1 | |жұмыс | | |10. Мәліметтерді біріншілік өңдеу |1 | | Модуль 4. Топырақты эрозиядан қорғауда танаптық тәжірибенің әдістемесі | |Блок 5. Топырақты су эрозиясынаң қорғаудағы тәжірибе | |11. Топырақты жел эрозиясынаң |1 | |қорғаудағы тәжірибе | | |12. Алқаптағы танаптық тәжірибе |1 | | Модуль 5. Зерттеу нәтижесін негізгі статистикалық өңдеу | |Блок 6. Эмпириялық және теориялық бөлу | |13. географиялық кескіндерді және |1 | |жиліктерді бөліу | | |14. Статистикалық мінездеменің сандық| 1 | |және сапалық өзгергіштік нәтижесін | | |зерттеу | | |15. Теориялық бөлімдер |1 | |Тәжірибелік сабақтар | |Модуль 1. Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау | |Блок 1. Ғылыми зерттеуді құру | |1,2. Танаптық тәжірибеге қойылатын |2 | |талаптар | | |Блок 2. Экспериментті құру | |3,4. Теориялық ұйымдастыруды зерттеу | 2 | |5 Сорт сынау бағдарламасын әзірлеу |1 | | Модуль 2. Танаптық тәжірибе әдістемесі | |Блок 3. Зерттеу бағдарламасындағы тәжірибенің сызбасы | |6. Танаптық тәжірибиені жүргізу | 1 | |міндеттері | | |7. Танаптық тәжірибенің әдістемелік |1 | |элементтері | | |8. Сорттық технологияның элементтірін|1 | |зерттеу | | |9,10.Мөлдектердің қайталанымы мен | 2 | |саны | | | Модуль 3. Танаптық экспериментті жоспарлау | |Блок 4. Тәжірибенің нақтылығын көтеретін әдістемелік әдістер | |11,12. Статистикалық зерттеу |2 | |нәтижелерін өңдеу | | | Модуль 4. Негізгі статистикалық зерттеу нәтижелерін өңдеу | |Блок 5. Тәжірибе жүргізу технологиялары | |13. Суару техникасы және әдісі |1 | |14,15. Технологиялық картаның | 2 | |структурасы | | 5 МАГИСТРАНТТЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Жер қабаттарының түзілуі және құрамы 5.2 Топырақтың түзілуі. 5.3 Морфологиялық белгілері және топырақ қимасы 5.9 Топырақтағы арганикалық бөлімі 5.4 Топырақтың химиялық құрамы және қоректік заттарға айналу процесі. 5.5 Топырақтың гранулеметриялық құрамы 5.6 Топырақ коллоидтары. Топырақтың сіңіру қасиетті және оның топырақ құнарлығындағы ролі. 5.7 Топырақтың физикалық қасиетті. 5.8 Топырақтағы су режимі және судың қасиетті 5.9 Топырақтағы ауа және ауа режимі 5.10 Жылу режимі және жылу қасиеті 5.11 топырақ эрозиясы және күресу шаралары 5.12 Тәжірибе алқаптарын жүргізу ерекшеліктері 5.13 Алқаптағы танаптық тәжірибе жайлы түсінік 5.14 Тәжірибелік танаптарды бөлу 5.15 Суару техникасы және структурасы 6 ПӘНІҢ ОҚУ –ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 |Тақырып |Көрнекілік |Өз бетімен оқып |Бақыл| | |құралдар , |білу сұрақтары |ау | | |плакаттар, | |форма| | |зертханалық | |сы | | |стендтар | | | |Дәрістік сабақ |Тәжірибелік | | | | | |сабақ | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | | Модуль 1.Танаптық тәжірибе және оның ерекшеліктері | |1-блок Танаптытәжірибенің түрлері | |Кіріспе дәріс |Тәжірибені |Әдістемелік | |ТК | | |жүргізу |нұсқаулар, |Агрономиа кешендік | | | |әдістемесі |плакаттар, |ғылым | | | | |кестелер | | | |Танаптық |Ғылыми |Әдістемелік |Танаптық тәжірибеге|ТК | |тәжірибеге |зерттеуді |нұсқаулар, |ерекшеліктері | | |қойылатын талаптар|ұйымдастыру |плакаттар, | | | | |және жоспарлау |кестелер | | | |танаптық |Ғылыми |Әдістемелік |Танаптық тәжірибеге|ТК | |тәжірибенің |зерттеуді құру |нұсқаулар, |түрлері | | |жүргізу жағдайының| |плакаттар, | | | |ерекшелігі | |кестелер | | | | Модуль 2. Танаптық тәжірибені нұсқаларға орналастыру | |Блок 2 Экспериментті орналастыру | | әдістемелік |Танаптық |Әдістемелік |Әдістеменің негізгі|ТК | |жіктеу нұсқаларын |тәжірибеге |нұсқаулар, |бөлімдері және | | |орналастыру |қойылатын |плакаттар, |тәжірибе | | | |талаптар |кестелер |алқаптарына | | | | | |орналастыру | | | | | |нұсқалары | | |сорттық |Экспериментті |Видеоматериалд|сорттық |ТК | |технологияның |құру |ар, стендтар, |технологияның | | |элементтерін | |суреттер . |элементтерін | | |зерттеу | | |зерттеу | | |Рендомезировалық |Теориялық |Видеоматериалд|Рендомезировалық |ТК | |әдістемелерді |ұйымдастыруды |ар, стендтар, |әдістемелерді | | |нұсқаларға |зерттеу |суреттер . |нұсқаларға | | |орналастыру | | |орналастыру | | | Модуль 3. Танаптық экспериментті жоспарлау | |Блок 3 Танаптық экспериментті жоспарлау | | Есептік және |Сорт сынау |Видеоматериалд|Танаптық тәжірибені|ТК | |бақылау жоспары |бағдарламасын |ар, стендтар, |жұргізу | | | |әзірлеу |суреттер . | | | | Модуль 4 Топырақты эррозиядан қорғауда танаптық тәжірибенің | |әдістемесі | |Блок 4. Танаптық тәжірибені жүргізу | | Танаптық | Танаптық |Видеоматериалд|Терминология |ТК | |тәжірибені жүргізу|тәжірибе |ар, стендтар, | | | |және техникасы |әдістемесі |суреттер . | | | |Тәжірибе |Зерттеу |Видеоматериалд|Коллоквиум тапсыру |ТК | |алқаптарын бөлу |бағдарламасында|ар, стендтар, |өткен тақырыптар | | | |ғы тәжірибенің |суреттер . |бойынша | | | |сызбасы | | | | |тәжірибе |тәжірибиені |Видеоматериалд|Терминология, |ТК | |алқаптарында |жүргізу |ар, стендтар, | | | |танаптық жұмыс |міндеттері |суреттер . | | | | Модуль 5. Зерттеу нәтижесін негізгі | |сатистикалық өңдеу | |Блок 5. Топырақты су эрозиясынан қорғаудағы тәжірибе | |Жел эрозиясынан | тәжірибенің |Видеоматериалд|Терминология, |ТК | |қорғау тәжірибесі |әдістемелік |ар, стендтар, |егеншілікте қолдану| | | |элементтері |суреттер . | | | |Танаптағы тәжірибе|Сорттық |Видеоматериалд|Танаптағы тәжірибе |ТК | |алқаптары |технологияның |ар, стендтар, |алқаптары туралы | | | |элементтірін |суреттер . |толық айтып шығыныз| | | |зерттеу | | | | | Модуль 6. Эмперикалық және теориялық бөлу | |танаптық |Мөлдектердің |Видеоматериалд|Терминология, |ТК | |тәжірибені жүргізу|қайталанымы мен|ар, стендтар, |применяемая в | | |міндеттері |саны |суреттер . |отрасли механизации| | | | | |сельскохозяйственно| | | | | |го производства | | |Танаптық | Танаптық |Видеоматериалд|Танаптық |ТК | |тәжірибенің |экспериментті |ар, стендтар, |тәжірибенің | | |әдістемелік |жоспарлау |суреттер . |әдістемелік | | |элементтері | | |элементтері туралы | | | | | |айтып шығыныз | | 7 Оқу- әдістемелік әдебиеттерімен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 Оқу- әдістемелік әдебиеттерімен қамтамасыз ету картасы |Әдебиеттер мен оқу-әдістемелік |Экземпляр |Магистрант|Қамтамасыз| |оқулықтар тізімі |саны |тардың |ету пайызы| | | |саны | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | Доспехов Б.А Методика полевого | 5 |7 |100 | |опыта .М. Колос, 1979, 415б | | | | | Апушев А.Қ. Егістік дақылдар | 5 | 7 |100 | |селекциясы және тұқым шаруашылығы. | | | | |Алматы, 2012 | | | | 8 ҰСЫНЫЛАТЫН ӘДЕБИЕТТЕР 1. Негізгі әдебиет 8.1.1 Доспехов Б.А Методика полевого опыта .М. Колос, 1979, 415б 8.1.2 Апушев А.Қ. Егістік дақылдар селекциясы және тұқым шаруашылығы. Алматы, 2012. 8.2 Қосымша әдебиет 8.2.1 Пирузян Э.С. Основы генетической инженерии растений. М., Наука, 2010. 8.2.2. Катаева Н.В., Бутенко Р.Г. Клональное микроразмножение растений. М.,Наука, 2007. 8.2.3.Шевелуха В.С. и др. Сельскохозяйственная биотехнология. М., Высшая школа, 2008. 8.2.4 Калинин Ф.Л., Сарнацкая В.В., Полищук В.Е. Методы культуры тканей в физиологии и биохимии растений. Киев, Наукова думка, 2011. 8.2.5 Валиханова Г.Ж.и др. Методическое руководство к практическим занятиям по культуре клеток растений. Алматы, КазГУ, 2003. 8.2.6. Глеба Ю.Ю., Сытник К.М. Клеточная инженерия растений. Киев. 2005.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz