Файл қосу

Баскетболда қорғаныс



Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
         Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
                       Жаратылыс ғылымдары факультеті
  Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемелері
                                  кафедрасы


















    Пәннің оқу-әдістемелік кешені «Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен »
   5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығының 2 курс студенттеріне
                                  арналған






























                                Семей – 2013
Қурастырған: дене шынықтыру және БӘД ілімдері мен әдістемелері  кафедрасының
аға оқытушысы Мүрсәлімов Р.М.




Кафедра отырысында бекітілді: хаттама №1 «___»__________ 2013жыл
Кафедра меңгерушісі  ____________________________    Прохоров Б.Н.





Жаратылыс ғылымдары факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінде талқыланды
Хаттама  №1 «___» _________ 2013 жыл

Факультет    оқу-әдістемелік    кеңесінің    төрайымы,    б.ғ.к.,     доцент
___________Абдишева З.В.





Жаратылыс ғылымдары факультетінің ғылыми кеңесінде бекітілді
Хаттама №1 «____» ____________ 2013 жыл


Жаратылыс     ғылымдары     факультетінің     деканы,     х.ғ.к.,     доцент
____________Ибраева Л.С.




















                                  ГЛОССАРИЙ
Оқыту принциптері – физикалық тәрбиені оқытатын  педагогтың тәжірибелік
қызметін анықтайтын теориялық ережелер.
Оқыту жабдықтары – физикалық жаттығулардың, гигиеналық факторлардың  табиғи
шипалы күші.
Оқыту әдістері  (метод - лат. «мақсатқа жету жолы») –   педагогтың
қозғалысты оқыту процесіндегі  іс-әрекет жүйесі, оқыту процесінің мазмұнына
тәуелді нақты есептер мен оқыту шарттары
Сабақ – мектептегі физикалық тәрбиенің негізгі және міндетті формасы
Жылдық жоспар – график, тоқсандық сабақ жоспары, қысқаша жазба жоспары –
басты жоспарлау құжаттары
Қысқаша жазба жоспары – соңғы жоспарлау құжаты, тоқсандық сабақ жоспарының
негізінде құрылады.
Техника звеносын анықтауыш–  қозғаушы әрекеттің маңызды бөлігі.
Техника бөлшегі –жаттығуларды орындауда  сол немесе басқа да жеке
екершеліктерді техниканың негізін бұзбай қалыптастырады
ЖДЖ  – жалпы дамыту жаттығулары  физикалық сапаны дамыту үшін қолданылады.
Арнайы жаттығулар – баскетбол, гандболдга  қажетті арнайы физикалық сапаны
дамытуға бағытталған дайындық және  нақты техникалық қабылдауға бағытталған
келтіруші деп бөлінеді.
Техникалық дайындық – бұл  нақтылы ойын тәсілдерін  меңгеруге бағытталған
педагогикалық процесс
Тактикалық дайындық  – бұл тиімді техникалық тәсілдердің күрделі ойын
барысында тактикалық әрекеттің көмегімен бағытталатын  педагогикалық
процесс.
Жабдықтар және техникалық-тактикалық дайындық заттары – қабырға нысанасы,
ауыспалы баскетбол шиттері, әр түрлі диаметрлі баскетбол шығыршықтары,
магниттік тақта, алаң макеті, қорғаныс макеті.
Жабдықтар және физикалық  дайындық заттары –  физикалық сапаның негізгі
және арнайы дамытуға арналған толтырылған доптар, олар баскетболшылар мен
гандболшылардың жылдамдық-күштілік қасиетін дамытуда таптырмайтын құралдар
болып табылады, секіргіш – олар секіруге арналған, қимылды және секіру
шыдамдылығын арттырады, секіру  тумбалары – секіруді дамытуға арналған;
кистілік тренажерлар.






























                    ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ  – (SYLLABUS)





Пән туралы мәліметтер

Атауы: «спорттық ойындар оқыту әдістемесімен»


Кредит саны  – 3


Оқу сабақтарын өткізу орны: Семей қаласындағы Шәкәрім атындағы мемлекеттік
университетінің №3 оқу ғимаратының спорт.залы

Оқытушы туралы мәліметтер

Мурсалимов Рафаэль Мухаметгалиевич,

Дене мәдениеті және БӘД ілімі мен әдістемелер кафедрасының аға оқытушысы

Кафедрада болу уақыты  8.00-17.00 күнделікті


                           Оқу жоспарынан көшірме

|Кур|Семестр                        |Кредиттер  |Дәріс,      |Тәж.саба|ОЖСӨЖ  |
|с  |                               |           |сағат       |қ.,     |       |
|   |                               |           |            |сағат   |       |
|1. |Баскетбол ойынын оқыту         |2          |            |        |10     |
|   |техникасы, әдістері мен        |           |            |        |       |
|   |принциптері                    |           |            |        |       |
|2. |Шабуыл ойын тәсілдерін  оқыту  |2          |            |        |10     |
|3. |Баскетболда қорғаныс техникасын|2          |            |        |       |
|   |үйрету  әдісі (ауысу)          |           |            |        |       |
|4. |Баскетболда қорғаныс техникасын|2          |1           |        |10     |
|   |үйрету  әдісі (жеке қорғаныс)  |           |            |        |       |
|5. |Баскетболда қорғаныс техникасын|2          |1           |        |       |
|   |үйрету  әдісі (аралас қорғаныс)|           |            |        |       |
|6. |Баскетболда қорғаныс техникасын|2          |1           |2       |       |
|   |үйрету  әдісі (прессинг)       |           |            |        |       |
|7. |Баскетболда қорғаныс техникасын|           |1           |2       |       |
|   |үйрету  әдісі (зоналық         |2          |            |        |       |
|   |қорғаныс)                      |           |            |        |       |
|8. |Өткен тақырыптар бойынша оқу   |           |1           |        |       |
|   |тәжірибесі                     |           |            |        |       |
|9. |Баскетболда шабуыл  тактикасын |2          |            |2       |       |
|   |үйрету  әдісі (жеке іс-әрекет) |           |            |        |       |
|10.|Баскетболда шабуыл  тактикасын |2          |1           |2       |10     |
|   |үйрету  әдісі (топтық  және    |           |            |        |       |
|   |командалық  өзара іс-әрекетер) |           |            |        |       |
|11.|Гандболда шабуыл техникасы мен |2          |1           |        |       |
|   |тактикасын оқыту әдісі         |           |            |        |       |
|12.|Гандболда шабуыл техникасы мен |2          |1           |2       |10     |
|   |тактикасын оқыту әдісі (жеке   |           |            |        |       |
|   |іс-әрекет)                     |           |            |        |       |
|13.|Гандболда шабуыл техникасы мен |1          |1           |2       |       |
|   |тактикасын оқыту әдісі (топтық)|           |            |        |       |
|14.|Гандболда шабуыл техникасы мен |1          |1           |2       |10     |
|   |тактикасын оқыту әдісі         |           |            |        |       |
|   |(командалық)                   |           |            |        |       |
|15.|Гандболда қорғаныс техникасы   |1          |1           |2       |       |
|   |мен тактикасын оқыту әдісі     |           |            |        |       |
|16.|Гандболда қорғаныс техникасы   |1          |1           |2       |       |
|   |мен тактикасын оқыту әдісі     |           |            |        |       |
|   |(одақтасу, ұстасу)             |           |            |        |       |
|17.|Гандболда қорғаныс техникасы   |1          |1           |        |       |
|   |мен тактикасын оқыту әдісі     |           |            |        |       |
|   |(сақтану, қайта қосылу)        |           |            |        |       |
|18.|Гандболда қорғаныс техникасы   |2          |2           |2       |       |
|   |мен тактикасын оқыту әдісі     |           |            |        |       |
|   |(жеке, зоналық)                |           |            |        |       |
|19.|Баскетболда, гандболда         |1          |            |2,5     |7,5    |
|   |төрешілікті оқыту әдісі        |           |            |        |       |
|   |                               |30         |15          |22,5    |67,5   |
|   |Барлығы:                       |           |            |        |       |

Дәріс сабақтарды өткізу жоспары
1. Тақырып: Баскетбол ойынын оқыту техникасы, әдістері мен  принциптері
2. Тақырып: Шабуыл ойын тәсілдерін  оқыту
3. Тақырып: Баскетболда қорғаныс техникасын үйрету  әдісі (ауысу)
4. Тақырып: Баскетболда қорғаныс техникасын үйрету  әдісі (жеке қорғаныс)
5. Тақырып: Баскетболда қорғаныс техникасын үйрету  әдісі (аралас қорғаныс)

6. Тақырып: Баскетболда қорғаныс техникасын үйрету  әдісі (прессинг)
7. Тақырып: Баскетболда қорғаныс техникасын үйрету  әдісі (зоналық
қорғаныс)
8. Тақырып: Баскетболда шабуыл  тактикасын үйрету  әдісі (жеке іс-әрекет)
9. Тақырып: Баскетболда шабуыл  тактикасын үйрету  әдісі (топтық  және
командалық  өзара іс-әрекетер)
10. Тақырып: Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі
11. Тақырып: Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі (жеке іс-
әрекет)
12. Тақырып: Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі (топтық)
13. Тақырып: Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі
(командалық)
14. Тақырып: Гандболда қорғаныс техникасы мен тактикасын оқыту әдісі
15. Тақырып: Гандболда қорғаныс техникасы мен тактикасын оқыту әдісі
(одақтасу, ұстасу)
16. Тақырып: Гандболда қорғаныс техникасы мен тактикасын оқыту әдісі
(сақтану, қайта қосылу)
17. Тақырып: Гандболда қорғаныс техникасы мен тактикасын оқыту әдісі (жеке,
зоналық)
18. Тақырып: Баскетболда, гандболда төрешілікті оқыту әдісі

Тәжірибелік сабақтарды өткізу жоспары

1. Тақырып: Баскетболда қорғаныс техникасын үйрету  әдісі (жеке қорғаныс)
2. Тақырып: Баскетболда қорғаныс техникасын үйрету  әдісі (аралас қорғаныс)

3. Тақырып: Баскетболда қорғаныс техникасын үйрету  әдісі (прессинг)
4. Тақырып: Баскетболда қорғаныс техникасын үйрету  әдісі (зоналық
қорғаныс)
5. Тақырып: Өткен тақырыптар бойынша оқу тәжірибесі
6. Тақырып: Баскетболда шабуыл  тактикасын үйрету  әдісі (жеке іс-әрекет)
7. Тақырып: Баскетболда шабуыл  тактикасын үйрету  әдісі (топтық  және
командалық  өзара іс-әрекетер)
8. Тақырып: Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі
9. Тақырып: Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі (жеке іс-
әрекет)
10. Тақырып: Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі (топтық)
11. Тақырып: Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі
(командалық)
12. Тақырып: Гандболда қорғаныс техникасы мен тактикасын оқыту әдісі
13. Тақырып: Гандболда қорғаныс техникасы мен тактикасын оқыту әдісі
(одақтасу, ұстасу)
14. Тақырып: Гандболда қорғаныс техникасы мен тактикасын оқыту әдісі
(сақтану, қайта қосылу)
15. Тақырып: Гандболда қорғаныс техникасы мен тактикасын оқыту әдісі (жеке,
зоналық)



               ОЖСӨЖ тапсырмаларын орындау және өткізу кестесі


   |№  |Тақырып             |Пәннің    |Ұсынылатын     |Ұпай   |Жұмысты   |Бақылау  |
|   |                    |мақсаты   |әдебиеттер     |       |тапсыру   |формасы  |
|   |                    |мен       |Негізгі /      |       |мерзімі   |         |
|   |                    |мазмұны   |қосымша        |       |          |         |
|1. |Баскетболда қорғаныс|Қысқаша   |Д.И.Нестеровски|5      |3 апта    |Ауызша   |
|   |техникасын уйрету   |жазба,    |й – Баскетбол  |       |          |         |
|   |әдісі (прессинг)    |орындалу  |теория и       |       |          |         |
|   |                    |тәсілі    |методика       |       |          |         |
|   |                    |          |обучения,      |       |          |         |
|   |                    |          |М.,-2004г.     |       |          |         |
|2. | Баскетболда        |Қысқаша   |Д.И.Нестеровски|5      |4 апта    |Ауызша   |
|   |қорғаныс техникасын |жазба,    |й – Баскетбол  |       |          |         |
|   |уйрету  әдісі       |орындалу  |теория и       |       |          |         |
|   |(зоналық қорғаныс)  |тәсілі    |методика       |       |          |         |
|   |                    |          |обучения,      |       |          |         |
|   |                    |          |М.,-2004г.     |       |          |         |
|3. |Баскетболда шабуыл  |Қысқаша   |Д.И.Нестеровски|5      |6 апта    |Ауызша   |
|   |тактикасын уйрету   |жазба,    |й – Баскетбол  |       |          |         |
|   |әдісі (жеке         |орындалу  |теория и       |       |          |         |
|   |іс-әрекет)          |тәсілі    |методика       |       |          |         |
|   |                    |          |обучения,      |       |          |         |
|   |                    |          |М.,-2004г.     |       |          |         |
|4. |Баскетболда шабуыл  |Қысқаша   |Д.И.Нестеровски|5      |7 апта    |Ауызша   |
|   |тактикасын уйрету   |жазба,    |й – Баскетбол  |       |          |         |
|   |әдісі (топтық  және |орындалу  |теория и       |       |          |         |
|   |командалық  өзара   |тәсілі    |методика       |       |          |         |
|   |іс-әрекетер)        |          |обучения,      |       |          |         |
|   |                    |          |М.,-2004г.     |       |          |         |
|5. |Гандболда шабуыл    |Қысқаша   |Н.П. Кутузов,  |5      |8 апта    |Ауызша   |
|   |техникасы мен       |жазба,    |Ручной мяч в   |       |          |         |
|   |тактикасын оқыту    |орындалу  |школе,         |       |          |         |
|   |әдісі (жеке         |тәсілі    |М.-1995г.      |       |          |         |
|   |іс-әрекет)          |          |               |       |          |         |
|6. |Гандболда шабуыл    |Қысқаша   |Н.П. Кутузов,  |5      |10 апта   |Ауызша   |
|   |техникасы мен       |жазба,    |Ручной мяч в   |       |          |         |
|   |тактикасын оқыту    |орындалу  |школе,         |       |          |         |
|   |әдісі (топтық)      |тәсілі    |М.-1995г.      |       |          |         |
|7. |Гандболда шабуыл    |Қысқаша   |Н.П. Кутузов,  |5      |11 апта   |Ауызша   |
|   |техникасы мен       |жазба,    |Ручной мяч в   |       |          |         |
|   |тактикасын оқыту    |орындалу  |школе,         |       |          |         |
|   |әдісі (командалық)  |тәсілі    |М.-1995г.      |       |          |         |
|8. |Гандболда қорғаныс  |Қысқаша   |Н.П. Кутузов,  |5      |12 апта   |Ауызша   |
|   |техникасы мен       |жазба,    |Ручной мяч в   |       |          |         |
|   |тактикасын оқыту    |орындалу  |школе,         |       |          |         |
|   |әдісі               |тәсілі    |М.-1995г.      |       |          |         |
|9. |Гандболда қорғаныс  |Қысқаша   |Н.П. Кутузов,  |5      |13 апта   |Ауызша   |
|   |техникасы мен       |жазба,    |Ручной мяч в   |       |          |         |
|   |тактикасын оқыту    |орындалу  |школе,         |       |          |         |
|   |әдісі (одақтасу,    |тәсілі    |М.-1995г.      |       |          |         |
|   |ұстасу)             |          |               |       |          |         |
|10.|Гандболда қорғаныс  |Қысқаша   |Н.П. Кутузов,  |5      |14 апта   |Ауызша   |
|   |техникасы мен       |жазба,    |Ручной мяч в   |       |          |         |
|   |тактикасын оқыту    |орындалу  |школе,         |       |          |         |
|   |әдісі (жеке,        |тәсілі    |М.-1995г.      |       |          |         |
|   |зоналық)            |          |               |       |          |         |
|11.|Баскетболда,        |Қысқаша   |Нестеровский   |5      |15 апта   |Ауызша   |
|   |гандболда           |жазба,    |Д.И., Поляков  |       |          |         |
|   |төрешілікті оқыту   |төрешілікк|В.А. Обучение  |       |          |         |
|   |әдісі               |е уйрету  |основам техники|       |          |         |
|   |                    |          |нападения игры |       |          |         |
|   |                    |          |в баскетбол:   |       |          |         |
|   |                    |          |Учебно-методиче|       |          |         |
|   |                    |          |ское пособие   |       |          |         |
|   |                    |          |для учителей и |       |          |         |
|   |                    |          |студентов      |       |          |         |
|   |                    |          |факультета     |       |          |         |
|   |                    |          |физической     |       |          |         |
|   |                    |          |культуры.      |       |          |         |
|   |                    |          |Пенза-1997г.   |       |          |         |










               СӨЖ тапсырмаларын орындау және тапсыру кестесі



   |№   |Тақырып             |Пәннің       |Ұсынылатын    |Ұпай   |Жұмысты   |Бақылау  |
|    |                    |мақсаты мен  |әдебиеттер    |       |тапсыру   |формасы  |
|    |                    |мазмұны      |Негізгі /     |       |мерзімі   |         |
|    |                    |             |қосымша       |       |          |         |
|1.  |Баскетбол ойынын    |Қысқаша жазба|Нестеровский  |5      |4 апта    |Ауызша   |
|    |оқыту техникасы,    |             |Д.И., Поляков |       |          |         |
|    |әдістері мен        |             |В.А. Обучение |       |          |         |
|    |принциптері         |             |основам       |       |          |         |
|    |                    |             |техники       |       |          |         |
|    |                    |             |нападения игры|       |          |         |
|    |                    |             |в баскетбол:  |       |          |         |
|    |                    |             |Учебно-методич|       |          |         |
|    |                    |             |еское пособие |       |          |         |
|    |                    |             |для учителей и|       |          |         |
|    |                    |             |студентов     |       |          |         |
|    |                    |             |факультета    |       |          |         |
|    |                    |             |физической    |       |          |         |
|    |                    |             |культуры.     |       |          |         |
|    |                    |             |Пенза-1997г.  |       |          |         |
|2.  |Шабуыл ойын         |реферат      |Нестеровский  |5      |6 апта    |Реферат  |
|    |тәсілдерін  оқыту   |             |Д.И., Поляков |       |          |қорғау   |
|    |                    |             |В.А. Обучение |       |          |         |
|    |                    |             |основам       |       |          |         |
|    |                    |             |техники       |       |          |         |
|    |                    |             |нападения игры|       |          |         |
|    |                    |             |в баскетбол:  |       |          |         |
|    |                    |             |Учебно-методич|       |          |         |
|    |                    |             |еское пособие |       |          |         |
|    |                    |             |для учителей и|       |          |         |
|    |                    |             |студентов     |       |          |         |
|    |                    |             |факультета    |       |          |         |
|    |                    |             |физической    |       |          |         |
|    |                    |             |культуры.     |       |          |         |
|    |                    |             |Пенза-1997г.  |       |          |         |
|3.  |Баскетболда қорғаныс|Қысқаша жазба|Нестеровский  |5      |7 апта    |Ауызша   |
|    |техникасын уйрету   |             |Д.И., Поляков |       |          |         |
|    |әдісі (жеке         |             |В.А. Обучение |       |          |         |
|    |қорғаныс)           |             |основам       |       |          |         |
|    |                    |             |техники       |       |          |         |
|    |                    |             |нападения игры|       |          |         |
|    |                    |             |в баскетбол:  |       |          |         |
|    |                    |             |Учебно-методич|       |          |         |
|    |                    |             |еское пособие |       |          |         |
|    |                    |             |для учителей и|       |          |         |
|    |                    |             |студентов     |       |          |         |
|    |                    |             |факультета    |       |          |         |
|    |                    |             |физической    |       |          |         |
|    |                    |             |культуры.     |       |          |         |
|    |                    |             |Пенза-1997г.  |       |          |         |
|4.  |Баскетболда шабуыл  |Қысқаша жазба|Нестеровский  |       |8 апта    |Ауызша   |
|    |тактикасын уйрету   |             |Д.И., Поляков |       |          |         |
|    |әдісі (топтық  және |             |В.А. Обучение |       |          |         |
|    |командалық  өзара   |             |основам       |       |          |         |
|    |іс-әрекетер)        |             |техники       |       |          |         |
|    |                    |             |нападения игры|       |          |         |
|    |                    |             |в баскетбол:  |       |          |         |
|    |                    |             |Учебно-методич|       |          |         |
|    |                    |             |еское пособие |       |          |         |
|    |                    |             |для учителей и|       |          |         |
|    |                    |             |студентов     |       |          |         |
|    |                    |             |факультета    |       |          |         |
|    |                    |             |физической    |       |          |         |
|    |                    |             |культуры.     |       |          |         |
|    |                    |             |Пенза-1997г.  |       |          |         |
|5.  |Гандболда шабуыл    |Қысқаша жазба|Ч.П.          |       |10 апта   |Ауызша   |
|    |техникасы мен       |             |Гарбаляуских, |       |          |         |
|    |тактикасын оқыту    |             |Играем в      |       |          |         |
|    |әдісі (жеке         |             |ручной мяч,   |       |          |         |
|    |іс-әрекет)          |             |М.-1988г.     |       |          |         |
|6.  |Гандболда шабуыл    |Қысқаша жазба|Ч.П.          |       |12 апта   |Ауызша   |
|    |техникасы мен       |             |Гарбаляуских, |       |          |         |
|    |тактикасын оқыту    |             |Играем в      |       |          |         |
|    |әдісі (командалық)  |             |ручной мяч,   |       |          |         |
|    |                    |             |М.-1988г.     |       |          |         |
|7.  |Баскетболда,        |Тәжірибелік  |Д.И.Нестеровск|       |15 апта   |Тәжірибед|
|    |гандболда           |оқыту        |ий – Баскетбол|       |          |е қолдану|
|    |төрешілікті оқыту   |             |теория и      |       |          |         |
|    |әдісі               |             |методика      |       |          |         |
|    |                    |             |обучения,     |       |          |         |
|    |                    |             |М.,-2004г.    |       |          |         |



                              Әдебиеттер тізімі
Негізгі әдебиеттер:
Д.И.Нестеровский – Баскетбол теория и методика обучения, М.,-2004г.
Нестеровский Д.И., Поляков В.А. Обучение основам техники нападения игры в
баскетбол: Учебно-методическое пособие для учителей и студентов факультета
физической культуры. Пенза-1997г.
Н.П. Кутузов, Ручной мяч в школе, М.-1995г.


          Қосымша:
Учебник для вузов физ. культуры/под общ. ред. Ю.М. Портнова. М., - 1997г.
М.П.Брив – Урок физической культуры в школе (технология), Новосибирск -
2005г.
Кузин В.В., Полиевский С.А. Баскетбол. Начальный этап обучения, М.,-1999г.
Ч.П. Гарбаляуских, Играем в ручной мяч, М.-1988г.



                       Білімді бағалау туралы ақпарат



     «Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен» курсы тәжірибелік курс болып
табылады, сондықтан негізгі сабақты өту шарты барлық жеке тапсырмаларды
орындау болып табылады, олар бақылаудың негізгі түрін құрайды.

  Спорттық ойындарда меңгерген тәжірибелік дағдыларды техникалық тәсілдер
мен әрекеттерді дұрыс орындалуымен бағаланады. Сабаққа қатысу міндетті
түрде болу керек, ал себеппен немесе себепсіз қалдырылған сабақтар
студентті тәжірибелік кешендерді орындаудан ешқандай босатпайды.

     Студенттердің білімін бақылауға ағымдағы, аралық және қорытынды
білімді бағалау формалары кіреді.

     Ағымдағы бақылаудың әр формасы 5 ұпаймен бағаланады. Тәжірибелік,
ОЖСӨЖ, СӨЖ тапсырмаларын орындау 5 ұпайлық жүйе бойынша бағаланады.

    Оқу курсы аяқталғансоң бақылау формасы  – емтихан.



     Тәртіпті бұзғаны үшін және тапсырмаларды кестедегі мерзімнен кешігіп
тапсырғаны үшін келесі айып санкциялары енгізіледі:

• Кешігу – минус 0,5 ұпай
• Тәжірибелік сабаққа келмеу -  минус 1,5 ұпай
• Жұмысты уақытылы өткізбеу  – баға 1 ұпайға кемиді






     1 аралық бақылау қорытындысын шығарған кезде студентт 7 аптада жинаған
ұпай санының жиынын есептейді.

     2 аралық (қорытынды) бақылау қорытындысына 15 аптаның жиынтық ұпай
саны есептеледі.

     Егер қорытынды бағасы 50% және одан жоғары болса рейтингті
жоғарылатуға рұқсат етілмейді.

     Емтиханға студент қорытынды рейтингісі 50%-дан жоғары болса ғана
жіберіледі.




Қорытынды бағаға мыналар кіреді:

Аралық бақылау -  600

Емтихан – 400

Курс саясаты мен процедурасы келесі әкімішілік талаптарды көздейді:

1. Курс компоненттері мен оны оқытуға келесі негізгі талаптар:
  • Студент сабаққа қатысу керек, тәжірибелік, СӨЖ, ОЖСӨЖ тапсырмаларын
    орындағанда белсенділік таныту керек;
  • Тәжірибелік сабаққа тек спорттық киіммен және алмастыратын аяқ киім
    болғанда  ғана қатысуға рұқсат етіледі;
  • Тәжірибелік сабақта қауіпсіздік техникасын сақтау керек;
2. Сабақта өзін өзі ұстау ережесі:
• Кешікпеу, спорт залға қоңырауға дейін кіру;
• Спорттық құралдарды бүлдірмеу;
• Сабақтың негізгі бөліміне ширату жаттығуларысыз қатысуға рұқсат
  етілмейді.
• Сабақ уақытында спорт залдан шығуға, сұрануға рұқсат етілмейді.

                                Дәріс сабақ.

                                  Сабақ №1.

Тақырып: «Баскетбол ойынын оқыту техникасы, әдістері мен  принциптері».
Сабақ барысы:
    1. Оқыту принциптері: жеке, белсенділік, зерттеушілік білімі мен
       біліктілік қабілетін жетілдіру
   2. Оқыту түрі: жалпы педагогикалық, мамандандырылған
   3. Оқыту әдістері: ауызша, көрнеклілік, тәжірибелік
   4. Ұйымдастыру әдістерін оқыту
   5. Міндеттері: сауықтырущылық, білімділік, тәібиелік
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Мәліметтерді игеру  мақсатымен  жоғарыда  аталған  тақырыптар  бойынша
      қысқаша жазбаға және бақылау сұрақтарына назар аудару
Бақылау сұрақтары:
   1. Студент білімділік және тәрбиелік міндеттерді баскетбол сабағында шешу
      үшін қандай дидактикалық принциптерге сүйенеді?
   2.  Баскетбол  ойынын  оқытуға  дағдыландыру   үшін  қандай  әдістер  мен
      тәсілдерді қолданады?
   3. Баскетбол сабағындағы  ұйымдастыру әдістерін ата.
Әдебиеттер:
Учебник для вузов физ. культуры/под общ. ред. Ю.М. Портнова. М., - 1997г.

Сабақ№2.

Тақырып: «Шабуыл ойын тәсілдерін  оқыту».
Мақсаттары мен міндеттері: Оқыту технологиясын уйрену және оқу
тәжірибесімен бекіту.
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жазу.
   2. Шабуылшы тіреуі
   3. Шабуылдағы орын ауыстырудың негізгі тәсілдері.
   4. Шабуылдағы әртүрлі жүгіру технологиясын үйрету
   5. Қозғалмалы ойын
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Шабуылдағы орын ауыстыру техникасын  фронтальды әдіспен үйрету
   2. Шабуылдағы орын ауыстыруды әр түрлі  ара тіркес ағындарымен уйрету
   3. Әр кез орын ауыстыру тәсілдерін алмасытырып отыру
   4. Жетілдіру сатысында белсенді ойын әдістерін қолдану
   5.  Техниканы  меңгеру  шарасы  бойынша   үйренген  әдістер   қорғаушының
      жаттығуына кіреді, біртіндеп қарсыласу әрекетін ұлғайтады
Бақылау сұрақтары:


   6.  Шабуыл  кезінде  қандай  жүгіру   түрлерін   орындағанда   қиындықтар
      туындайды? (Түзу  аяқтар,  дененің  алға   қарай  еңкейе  алмауы,  бір
      мезгілдік (жүгіру кезінде қолдың  және аяқтың симметриялық қозғалысы),
      әденттен тыс иық белбеуі мен қолды бекіту )


Әдебиет:
Учебник для вузов физ. культуры/под общ. ред. Ю.М. Портнова. М., - 1997г.

                                 Сабақ  №3.

Тақырып: «Алғашқы тақырып бойынша оқу тәжірибесі»
Мақсаты және міндеттері:
   1. Дайындалған жоспар-қысқаша жазба бойынша сабақ өткізу
   2. Әдістеме бойынша сабақтың сауатты жүруін қамтамасыз ету
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау
   2. Сабақтың бірінші бөлімін әңгімелесу әдісі арқылы өткізу
   3. Сабақтың негізгі бөлімін әңгімелесу әдісі арқылы өткізу
   4. Сабақтың қорытынды бөлімін әңгімелесу әдісі арқылы өткізу
   5. Сабақты қорытындылау
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. ОРУ назар аудару.
   2. Қысқаша жазба- жоспардың дұрыс жазылуына назар аудару
   3. Жаттығудың қысқаша жазба-жоспарда  дәл мөлшермен және  тізбек  бойынша
      сәйкес орындалуын қамтамасыз ету


Әдебиет:
М.П.Брив – Урок физической культуры в школе (технология), Новосибирск -
2005г.


                                 Сабақ  №4.

Тақырып: «Допты иелену техникасы».
Мақсаты және міндеттері:
   1. Допты тосып алу және тоқтап турып тосып алу технологиясын үйрету
   Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жазу.
   2. Допты беру және орында тосып алу
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Кеуде тұсымен ұшып келе жаткан допты  ұстауды  үйрету  процесі,  допты
      тосып алу кезінде оны саусақпен тосып алмас бұрын допқа  қарау,  иықты
      және қолды қисайтпау, алақанды допқа тигізбеу
   2. Допты екі  қолмен  орында  тосып  алудағы  негізгі  қателіктер:  допты
      ұстамас бұрын ойнаушы оның ұшуын бақыламайды, қолды дұрыс ұстамау
   3. Допты тосып алу кезіндегі кедергілер
   4. Сабақты қорытындылау


Әдебиет:
Д.И.Нестеровский – Баскетбол теория и методика обучения, М.,-2004г.



                                 Сабақ  №5.

Тақырып: «Допты иелену техникасы».

Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Допты тосып алу және тосып алу кезіндегі кедергілер техникасын  үйрету
      бойынша  оқу  тәжірибесі.  Сабақтың  құрылу   барысын   және   сауатты
      өткізілуін  қадағалау
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жазу.
   2. Сабақтың дайындық бөлімін әңгімелесу арқылы өткізу
   3. Сабақтың негізгі бөлімін әңгімелесу арқылы өткізу
   4. Сабақты қорытындылау
   5. Сабақ тақырыбын баяндау және өткізу
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Сабақтың әрбір бөліміне жаттығу жасауға көңіл бөлу
   2. Өткізілетін жаттығуларды форнтальды әдіспен орындау
   3. Жаттығудың қысқаша жазба-жоспарға сәйкес өткізілуін тексеру



                                  Сабақ №6.

Тақырып: «Допты иелену техникасы».
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Доп  беру технологиясын үйрету
Доп  беру – допты иелену тәсілі арқылы серіктестерімен допты ауыстыра
отырып шабуылды сәтті аяқтау
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жазу.
   2. Орында тұрып әр түрлы тәсілдер арқылы доп беруді үйрету
   Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Әр доп беру кезінде дайындық, негзігі, қорытынды фазаларға бөлу
   2. Доп беру кезінде бір мезгілде допты тосып алуға жаттықтыру
   3. Басқа қозғалыс әрекетіне ауысуға үйрету немесе жүгірмей бастапқы допты
      лақтырудан кейінгі ауысуға үйрету
Допты орында тұрып лақтырудың негізгі қателіктері:
   1. Бастапқы жағдайда артық аяқ-қол қимылдатпай, ойыншы түзу тұрады немесе
      дене салмағын  бейберекет
   2. Бұлғағанда  шынтақ қатты жайылып кетеді немесе денеге қарай бүгіледі
   3. Алақан допқа тиген кезде

Әдебиет:
Кузин В.В., Полиевский С.А. Баскетбол. Начальный этап обучения, М.,-1999г.



                                  Сабақ №7.

Тақырып: «Допты иелену техникасы».
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Доп лақтыруды оқыту технологиясы бойынша оқу тәжірибесі.
   Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау
   2. Сабақтың дайындық бөлімін әңгімелесу арқылы өткізу
   3. Сабақтың негізгі және қорытынды  бөлімін әңгімелесу арқылы өткізу
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Әңгімелесу кезінде бұйрық беру мәнеріне,  таңдаған  орынына,  жинауға,
      жаттығу мөлшеріне көңіл бөлу

                                  Сабақ №8.

Тақырып: «Допты иелену техникасы».
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Доп  беру технологиясын үйрету.
Допты басқару  –алаңда баскетболшыға жоғарғы жылдамдықта және қозғалу
бағытында доппен алдауға  мүмкіндік беретін шабуыл техникасының тәсілі
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жазу
   2. Жоғары ұшқан допты басқару: түсіндіру, қолдануды көрсету,  келтірілген
      жаттығуды және техника бойынша жаттығуды жинақтау
   3. Төмен ұшқан допты басқару: түсіндіру, қолдануды  көрсету,  келтірілген
      жаттығуды және техника бойынша жаттығуды жинақтау
   4. Допты көзбен бақылау арқылы басқару
   5. Допты көзбен  бақылау арқылы басқару:  жаттығулар  жиынтығы,  берілген
      допты меңгеруге мүмкіндік беру
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Жаттығуды оң қолдан сол қолға  ауыстыру; әлсіз қолға көп уақыт бөлу
   2.  Басқы  сатыда  допты  көзбен  бақылау  арқылы  үйрету;  басты   төмен
      қаратпау(допты  көзбен  бақылау)  біртіндеп  тәсілді   көзбен   көрмей
      басқаруға үйрену
Әдебиет:
Кузин В.В., Полиевский С.А. Баскетбол. Начальный этап обучения, М.,-1999г.



                                 Сабақ  №9.

Тақырып: «Допты иелену техникасы».
   Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Қозғалыс кезіндегі лақтыру техникасын үйрету
   Бір қолмен жоғарыға лақтыру – жақын аралықтан  себетке  түсірудің  тиімді
   тәсілі
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жазу
   2. Қозғалыс кезіндегі лақтыруды оқыту технологиясы:
    • Дайындық жаттығулары
    • Өткізілген жаттығулар
    • Техника бойынша жаттығулар
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Мөлшермен допты беруді және бір орында бір қолмен доп лақтыруды үйрету
   2. Тапсырманы себеттің оң және сол жағынан ауыстыру арқылы орындау

Әдебиет:
Нестеровский Д.И., Поляков В.А. Обучение основам техники нападения игры в
баскетбол: Учебно-методическое пособие для учителей и студентов факультета
физической культуры. Пенза-1997г.


                                 Сабақ №10.

Тақырып: «Допты иелену техникасы».
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Доп лақтыруды оқыту технологиясы бойынша оқу тәжірибесі.
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жазу
   2. Сабақтың дайындық бөлімін әңгімелесу арқылы өткізу
   3. Сабақтың негізгі бөлімін әңгімелесу арқылы өткізу
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Келтірілген жаттығуларға және оның тізбектей орындалуына назар аудару
   2. Жаттығу орындау кезінде қателіктерді уақытында орындауға назар аудару

                                 Сабақ  №11.

Тақырып: «Допты иелену техникасы».
Мақсаттары мен міндеттері:
   1.  Қозғалыс  кезінде  доп  лақтыруды  оқыту  технологиясы  бойынша   оқу
      тәжірибесі.
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау,
   2. Сабақтың дайындық және негізгі бөлімін студенттермен өткізу
   3. Сабақты баяндау,қорытынды жасау
   Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Жазылған қысқаша жазба-жоспардың өтілген сабаққа сәйкестігін қадағалау


                                 Сабақ  №12.

Тақырып: «Допты иелену техникасы».
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Бір орында доп тұрып доп лақтыру технологиясын оқыту
Допты себетке салу баскетбол ойынындағы маңызды тәсіл болып табылады,
сондай ақ ойыншылардың соңғы шабуыл мақсаты болып табылады және олардың
тиімділігі ойын нәтижесінде анықталады
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жазу
   2. Доп салуды екі қолмен кеуде тұсында лақтыру технологиясын оқыту
   3. Доп салуды екі қолмен бастан асырып лақтыру технологиясын оқыту
   4. Доп салуды бір қолмен иық тұсымен лақтыру технологиясын оқыту
   5. Секіріп доп салу технологиясын оқыту
   Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Доп салуды орында  түсіндіру  және көрсету арқылы бастауды үйрету
   2. Оқыту кезінде тасқынды әдіс немесе жаттығудың айналма әдісін  қолдану



                                 Сабақ №13.

Тақырып: «Допты иелену техникасы».
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Бір орында доп тұрып доп лақтыру технологиясын оқыту тәжірибесі
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жазу
   2. Сабақтың дайындық және негізгі бөлімін студенттермен өткізу
   3. Өтілген сабақты талқылау
   Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Жазылған қысқаша жазба-жоспардың өтілген сабаққа сәйкестігін қадағалау
   2. Студенттерді ұйымдастыруда сол немесе басқа әдістің тиімділігіне назар
      аудару





                                 Сабақ №14.
Тақырып: «Допты иелену техникасы».
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Ойын кезіндегі қорғаныс тәсілдерін үйрету: қорғану, орын ауысу
   2. Ойын кезіндегі негізгі қорғаныс–  қарсыластың  шабуылын  тоқтату  және
      допты себетке түсіргенге дейін допты иелену
   3. Ойын кезіндегі қорғаныс техникасы негізгі екі топқа бөлінеді:
    • Орын ауыстыру техникасы
    • Қарсы әрекет техникасы және допқа ие болу
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жазу
   2. Қорғаушының қорғануы және орын ауыстыруы (оқыту технологиясы).
   3. Қорғаныс кезіндегі әр түрлі орын ауыстыру (оқыту технологиясы).
   Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Түсіндіру және көрсету кезінде жаттығушыларға әр қорғану әдісінің  сол
      ойында немесе басқа ойын кезіндегі жағдайда  тиімділігін айту
   2. Орын ауысуды техникасын қорытындылау  үшін  эстафета  және  қозғалмалы
      ойындарды қосу

Әдебиет:
Нестеровский Д.И. Обучение основам техники защиты игры в баскетбол: Учебно-
методическое пособие для учителей и студентов факультета физической
культуры. Пенза-1997г.



                                 Сабақ №15.

Тақырып: «Баскетболдағы қорғаныс техникасын оқыту әдісі»
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Қорғаушының қорғану технологиясын оқыту
Қорғаныс техникасында қорғанудың  үш түрі бар: параллельді табанмен
қорғану,алға аяқ қою арқылы қорғану немесе жабық қорғану
    • «Параллельді» қорғану себеттен алыс доппен немесе допсыз шабуылшыға
      қорғау ретінде қолданылады;
    • Алға аяқ қою арқылы қорғану  допты иеленуші  ойыншыға  қорған  ретінде
      қолданылады;
    • Жабық қорғану  қорғаныстың белсенді түрлеріне қолданылады  және  басқа
      қорғану  әдістерінен   айырмашылығы   қорғаушының   шабуылшыға   жақын
      орналасуы
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жазу.
   2. Қорғаушының «параллельді» қорғану  технологиясын оқыту
   3. Қорғаушының алға аяқ қою арқылы қорғану технологиясын оқыту
   4. Қорғаушының жабық қорғану технологиясын оқыту
   5. Сабақты қорытындылау, үй тапсырмасы


   Әдебиет:
Нестеровский Д.И. Обучение основам техники защиты игры в баскетбол: Учебно-
методическое пособие для учителей и студентов факультета физической
культуры. Пенза-1997г.


                                 Сабақ №16.

Тақырып: «Баскетболдағы қорғаныс техникасын оқыту әдісі»
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Қорғаушының қорғану  технологиясын оқытудағы оқу тәжіриесі
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау
   2. Сабақты студенттермен өткізу
   3. Өткізілген сабақты талқылау
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Түсіндіру және көрсету кезінде жаттығушыларға әр  қорғану  әдістерінің
      сол ойында немесе басқа ойын  кезіндегі  жағдайда   тиімділігін  айту,
      мықты және әлсіз зоналарды, жақтарды көрсету.
   2. Оқытуды қорғаушының әр түрлі қорғану әдістерін  шабуыл  тәсілімен  бір
      мезгілде бастау,  қарсы әркетеке үйрету
Қорғаушының қорғану әдістерін және орын ауысуын орындаудағы негізгі
қателіктері:
   1. Ойыншының ретсіз тұруы: аяқтарының  керілуі,  табандарының  бір-біріне
      жақын (тар) немесе тым қашықта (алшақ) орналасуы
   2. Көзқарасы төмен немесе жоғарыға  қаратылған:  қорғаушы  ойын  жағдайын
      бақылай алмайды



                                 Сабақ  №17.

Тақырып: «Баскетболдағы қорғаныс техникасын оқыту әдісі»

Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Қарсы әрекетке және допты иелену  технологиясын  оқыту:  допты  тартып
      алу, допты ұрып түсіру, допты тосып алу, допты жабу, секіріп алу
    • Допты тартып алу шабуылшының допты бақылауы әлсірегенде іске асады.
    • Ойында допты ұрып  түсіру   қарсыластың  қолынан  немесе  допты  әкеле
      жатқанда орындалады.
    • Допты тосып алу қарсылас лақтырғанда немесе алып  келе  жатқанда  іске
      асады
    • Допты жабу шабуылшының артқы жағында, алдында,жанында іске асады
    •  Секіріп  алу,  ұшқан  доп  үшін  күрес-баскетбол  ойынының   ажырамас
      элементі. Әділетті бекіту: «Себетті кім ұтса, сол ойынды да ұтады».
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жаздыру
   2. Жоғарыдағы қорғаныс тәсілдерінің технологиясын оқыту.
Әдебиет:
Нестеровский Д.И. Баскетбол – теория и методика обучения, М.-2004г.



                                 Сабақ №18.

Тақырып : «Баскетболдағы қорғаныс техникасын оқыту әдісі»
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Қорғаныс техникасын оқыту тәжірибесі: допты  тартып  алу,  допты  ұрып
      түсіру, допты тосып алу, допты жабу, секіріп алу
   Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау
   2. Студенттермен сабақ өткізу
   3. Сабақты талқылау
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Студенттердің қысқаша жазба-жоспарының дұрыс жазылуына назар аудару
   2. Сабақ кезінде берілген бұйрыққа, орындарына назар аудару
   3.  Дайындалатын  және  жүргізілген  жаттығуларды  таңдау   нақты   сабақ
      міндетіне сәйкес болу қажет


                                 Сабақ №19.

Тақырып : «Баскетболдағы қорғаныс техникасын оқыту әдісі»
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Шабуыл кезіндегі жеке тактикалық әрекеттерді  оқыту:  ойыншыға  доппен
      немесе допсыз әрекет ету және жеке тактикалық әрекеттерді байланыстыру
    • Ойын тактикасын үйрету жаттығушының шабуыл немесе қорғануды меңгеруіне
      байланысты басталады
    • Шабуылдау – ойын кезінде топтың ең негізгі қызметі
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау ,бой жаздыру
   2. Ойыншының  шабуыл кезінде допсыз әрекетін оқыту
   3. Ойыншының  шабуыл кезінде доппен әрекетін оқыту
    • Баскетболшының шабуыл кезінде орын ауысуына мән беру керек. Мақсатсыз,
      ретсіз ауысу тұрақты табыс әкелмейді. Уақтылы және  орынды  –  негізгі
      допсыз нәтижелі ойын
Ұйымдық-әдістемелік көрсекіштер:
   1. Допты ала  алмай  қалған  жағдайда  немесе  басқа  серіктесіне  беруге
      ыңғайлы жол  болмаған  кезде;  қорғаушыны  босатуды  оған  жақындаудан
      бастау; допты алу үшін алыс қорғанушы  қолына беруді қолдану
Әдебиет:
Нестеровский Д.И. Баскетбол – теория и методика обучения, М.-2004г.


                                 Сабақ  №20.

Тақырып : «Баскетболдағы қорғаныс техникасын оқыту әдісі»
   Мақсаттары мен міндеттері:
   Жеке тактикалық әрекеттерді оқыту технологиясы бойынша оқу тәжірибесі
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау
   2. Берілген тақырып бойынша студенттерге толық сабақ өткізу
   3. Өткізілген сабақты талқылау
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Сабақты талқылауды жазылған қысқаша жазба-жоспармен  салыстыра  отырып
      өткізу
   2.  Талқылау  кезінде   оның   сабақ   өткізу   кезіндегі   психологиялық
      дайындығына, ішкі жан дүниесіне, міндеттерін дұрыс таңдауына,  сабақта
      қолданған әдістеріне назар аудару
   3.  Қателіктердің  уақытында түзетілуіне назар аудару


                                 Сабақ  №21.

Тақырып: «Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі»
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Жеке және топтық шабуыл әрекетін оқыту технологиясын үйрету
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жаздыру
   2. Орын ауыстыруды оқыту технологиясы, допты ұстау, тосып алу және беру
   3.  Алдау  әрекеті  арқылы,  қақпаға  доп  салу    арқылы  допты  басқару
      технологиясын оқыту
   4. Орында тұрып доп салу, секіріп доп салу, қырмен доп салу, төменнен доп
      салу
   5. Қақпашы ойынын оқыту технологиясы.
   6. Сабақты қорытындылау

Әдебиет:
Н.П. Кутузов, Ручной мяч в школе, М.-1995г.


                                 Сабақ №22.

Тақырып: «Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі»
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Топтық әрекет арқылы шабуыл технологиясын оқыту
Сабақ барысы:
    1.   Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жаздыру
   2. Топтық әрекет арқылы шабуыл технологиясы
       - пармен беру;
       - Доппен және допсыз тосқауыл, ішкі тосқауыл
       - сыртқы тосқауыл;
       - кіші сегіздік, үлкен сегіздік, толқындар
   3. Сабақты қорытындылау

Әдебиет:
Ч.П. Гарбаляуских, Играем в ручной мяч, М.-1988г.


                                 Сабақ №23.

Тақырып: «Ойында шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі»
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Шабуыл кезіндегі  жеке  және  топтық  әрекеттерді  оқыту  бойынша  оқу
      тәжірибесі
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау
   2. Студенттермен берілген тақырып бойынша толық сабақ өткізу
   3. Өткізілген сабақты талқылау
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Жаттығудың қысқаша жазба-жоспарда әдістемелік  дұрыс  жазылуына  назар
      аудару
   2. Тактикалық әректтерді оқыту кезінде алаң макетін қолдану



                                 Сабақ № 24

Тақырып: «Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі»
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Шабуылдағы командалық әрекеттерді оқыту бойынша оқу тәжірибесі
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау
   2. Берілген тақырып бойынша студенттермен сабақ өткізу
   3. Өткізілген сабақты қорытындылау
Ұйымдық-әдітемелік көрсеткіштер:
   1. Тактикалық әрекеттер жеке, топтық және командалық болып бөлінеді
   2. Жеке тактикалық әрекеттер – бұл тиімді ойын тәсілі
   3.  Топтық  тактика  команданың  бірнеше  ойыншыларының  қарым-қатынасын,
      ұжымның тапсырмасын орындаушы болып табылады
   4. Жалпы командалық міндетті орындау үшін команданың барлық ойыншыларының
      өзара қатынасы керек.
   5. Командалық тактикалық әрекеттерді оқыту кезінде алаң макетін  қолдану,
      ойыншылардың алаңда орналасуын және баяу орын ауысуын қалыптастыру.



                                 Сабақ  №25.

Тақырып: «Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі»
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Қорғаныс кезінде жеке  және  топтық  әрекеттерді  оқыту  технологиясын
      үйрету
      Қорғаныс қарсылас шабуылшының мықты жақтарын  есепке  алу  керек  және
      келесі міндеттерді шешу керек:
      - қарсылас ойыншылардың қатынасын бұзу, оауысу кезінде оларға бөгет
      болу;
      - қарсыласқа қақпаға доп салуға мүмкіндік бермеу
      - қарсыластан допты тартып алу және қарсы шабуылға көшу
Сабақ барысы:
    1.   Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау,бой жаздыру
   2. Дербес қорғанысты оқыту технологиясы
   3. Зоналық қорғанысты оқыту технологиясы
   4. Сабақты қорытындылау
   5. Үйге тапсырма


Әдебиет:
Тренировки гандбола сост. Н.П.Клусов 19885г.



                                 Сабақ  №26.

Тақырып: «Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі»
Мақсаттары мен міндеттері:
   1. Қорғаныстағы командалық әрекетті оқыту технологиясы
    • Қорғаныстағы ойын жеке, топтық, командалық әрекеттерден тұрады.
      Қорғаныстағы командалық әрекеттерге жатады:
      - дербес қорғаныс;
      - зоналық қорғаныс;
      - аралас қорғаныс.
Сабақ барысы:
    1.   Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау,бой жаздыру
   2. Дербес қорғануды оқыту технологиясы
   3. Зоналық  қорғануды оқыту технологиясы  (6-6, 5-1, 4-2, 3-3, 1-5).
   4. Аралас қорғануды оқыту технологиясы (5+1, 4+2, 2+4).
   5. Сабақты қорытындылау

Әдебиет:
Ч.П. Гарбаляуских, Играем в ручной мяч, М.-1988г.




                                 Сабақ  №27.

Тақырып: «Гандболда қорғаныс техникасы мен тактикасын оқыту әдісі»
Мақсаттары мен міндеттері:
   1.  Қорғаныстағы  жеке  және  топтық   әрекеттерді  оқыту   бойынша   оқу
      тәжірибесі

Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау
   2. Сабақ бөлімін студенттермен өткізу.
   3. Талқылау, үйге тапсырма
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Өткізілген сабаққа жалпы және жиілігіне назар аудару
   2. Сабақтағы қысқаша жазба-жоспарды тексеру және қателіктерін көрсету


                                 Сабақ №28.

Тақырып: «Гандболда қорғаныс техникасы мен тактикасын оқыту әдісі»
Мақстаы мен міндеттері:
   1. Қорғаныстағы командалық  әрекеттерді оқыту бойынша оқу тәжірибесі
Сабақ барысы:
   1. Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау
   2. Сабақ бөлімін студенттермен өткізу
   3. Талқылау, үйге тапсырма
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Сабақтағы қысқаша жазба-жоспарда жазылған жаттығуға назар аудару


                                 Сабақ  №29.

Тақырып: «Баскетболда, гандболда төрешілікті оқыту әдісі».
Мақсаты мен міндеттері:
   1. Баскетболда, гандболда төрешілік технологиясын оқыту
    Сабақ барысы:
    1.   Сапқа тұрызу, міндеттерін хабарлау, бой жаздыру.
   2. Баскетболда төрешілік ету технологиясы.
   3. Гандболда төрешілік ету технологиясы.
   4. Сабақты қорытындылау, үйге тапсырма
    Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. «Жарыстардағы ережелерді» құрастыра білуіне назар аудару
   2. Тәжірибелік төрешілікті оқытуда дұрыс орын ауыстыру және алаңда орынын
      таңдауына мән беру
   3. Ерекше даулы жағдайларда баскетболда немес гандболда  дұрыс  төрешілік
      шешім беруді қадағалау

Әдебиет:
   1. Правила соревнований, М., 2010г. по баскетболу.
   2. Правила соревнований, М., 2010г. по гандболу.



                                 Сабақ  №30.

Тақырып: «Баскетболда, гандболда төрешілікті оқыту әдісі».
Мақсаты мен міндеттері:
   1. Баскетболда, гандболда төрешілікті оқыту бойынша оқу тәжірибесі
Сабақ барысы:
    1.   Сапқа тұрғызу, міндеттерін хабарлау, бой жаздыру
   2. Тәжірибелік төрешілкпен баскетболдағы оқу ойыны
   3. Тәжірибелік төрешілкпен гандболдағы оқу ойыны
   4. Төрешілік қателіктерді талқылау
   5. Подведесабақты қорытындылау
Ұйымдық-әдістемелік көрсеткіштер:
   1. Баскетбол немесе гандболда төрешілікті  талдау  кезінде  алаңда  немес
      алаң макетінде төреші әрекетін талқыға салу
   2.   Төрешінің ішкі жан дүниесіне,  төрешілік  қаталдығына  студенттердің
      назарын аудару



                  ОЖСӨЖ орындаудағы әдістемелік ұсыныстар:
   1.  Тақырып: «Баскетбол ойынын оқыту техникасы, әдістері мен
принциптері».

              Сұрақтар: 1. Баскетбол ойынын оқыту техникасын, әдістері мен
принциптерін ата
                 2. Бастапқы оқыту сатысында  қандай әдістер қолданылады?
                 3. Баскетбол ойын техникасын жетілдіру сатысында қандай
әдістер қолданылады?
2.  Тақырып:: «Шабуылдағы ойын тәсілдерін оқыту».
Сұрақтар:1. Шабуылдағы ойын тәсілдерін оқыту неден басталады?
                 2. Шабуылдағы ойын тәсілдерін оқыту  кезінде қандай заттар
қолданылады?
                 3. Шабуылдағы ойын тәсілдерін оқытуда қандай әдістер
қолданылады?
3. Тақырып: Допты иелену техникасы: допты тосып алуды және тоқтап тұрып
тосып алуды оқыту
Допты тосып алуды және тоқтап тұрып тосып алуды оқытудағы әдістерді
қарастыру
Тәсілдерді үйрену
   3. Тақырып: Баскетболдағы қорғаныс техникасын оқыту әдісі
Қорғаныс техникасын оқыту кезіндегі әдістерді қарастыру
Қорғаушының орын ауыстыру әдісін жетілдіру
5. Өткен мәліметтерді бекіту
6. Тақырып: Баскетболдағы шабуыл тактикасын оқыту әдісі
Баскетболдағы шабуыл тактикасын оқыту әдісімен танысу
7. Тақырып: Өткен мәліметтерді бекіту
Бақылау сұрақтары: 1. Баскетболдағы шабуыл тактикасын оқытуда қандай заттар
қолданылады?
                                         Әдебиет:
Д.И.Нестеровский – Баскетбол теория и методика обучения, М.,-2004г.
Нестеровский Д.И., Поляков В.А. Обучение основам техники нападения игры в
баскетбол: Учебно-методическое пособие для учителей и студентов факультета
физической культуры. Пенза-1997г.
Н.П. Кутузов, Ручной мяч в школе, М.-1995г.
Учебник для вузов физ. культуры/под общ. ред. Ю.М. Портнова. М., - 1997г.
М.П.Брив – Урок физической культуры в школе (технология), Новосибирск -
2005г.
Кузин В.В., Полиевский С.А. Баскетбол. Начальный этап обучения, М.,-1999г.
Ч.П. Гарбаляуских, Играем в ручной мяч, М.-1988г.

8.9.10. Тақырып: Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту әдісі
Гандболда шабуыл техникасы мен тактикасын оқыту кезіндегі әдістерді
қарастыру
Жаттығушылардың ұйымдастыру әдістеріне назар аудару
Дайындалған және өткізілген жаттығуларды қарастыру
12. 13. Тақырып: Гандболда қорғаныс техникасы мен тактикасын оқыту әдісі
Гандболда қорғаныс   тактикасын оқыту кезіндегі әдістерді қарастыру
Гандболда орын ауысу және қорғану  тәсілдерін үйрету
14. 15. Баскетбол және гандболда тәжірибелік төрешілік, жарыстарды
ұйымдастыру және өткізу әдістерін оқыту.
Жарыс ережелерін оқыту, төрешілік ұжымның өткізу отырысын оқыту
                                  Әдебиет:
«Спортивные игры», Теория и методика обучения. Москва, 2005г.
« Правила спортивных игр и соревнований» иллюстрированный энциклопедический
справочник, Минск 1998г. « Правила игры в баскетбол», « Правила игры в
гандбол» Москва, 2008г. Н.П. Клусов « Ручной мяч в школе» пособие для
учителей, Москва, Просвещение, 1998г.






Пәндер