Файл қосу

Көліктің даму тарихы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                         |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                             |
|3 деңгейлі СМК құжаты    |ПОӘК               |ПОӘК 042-16.16.1.44/02-2013   |
|ПОӘК                     |Баспа №2 04.01.2013|                              |
|студенттерге арналған    |ж                  |                              |
|«Көліктің даму тарихы»   |                   |                              |
|пән бағдарламасы         |                   |                              |

















                           «Көліктің даму тарихы»
                      ПӘНІНЕН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


   5В090100 - «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті қолдану»
                            мамандығына арналған




                СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
































                                    Семей
                                    2013
                                  Алғы сөз

    1. Құрастырған
    Құрастырған:  Мусабаев  Бекзат  Таласбекович  -  «Ақпараттық   жүйелер»
кафедрасының  аға оқытушысы.




    2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
    2.1. «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының кафедрасының отырысында
талқыланды.
    Хаттама №5 “04” қаңтар 2013 ж.


    Кафедра меңгерушісі _________________ С.Қ. Смағұлов


    2.2. «АКТ» факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
талқыланды.
    Хаттама  №3 «08» қаңтар 2013 ж.


    Оқу-әдістемелік бюросының төрағасы __________ С.Б.Қайсанов




    3. БЕКІТІЛДІ
    Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды.
    Хаттама  №3 «10» қаңтар 2013 ж.


    ОӘК төрағасы,
      оқу жұмысының проректоры ______ Б.А. Рскелдиев



   4. Хаттама  №1 «03» қыркүйек 2008 ж. баспасының ОРНЫНА ЕНГІЗІЛДІ






















                                   Мазмұны


    |1    |Жалпы жағдайлар                                          |     |
|2    |Пән мазмұны мен сағаттарды сабақ түрлеріне байланысты    |     |
|     |бөлу                                                     |     |
|3    |Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік ұсыныстар              |     |
|4    |Курс форматы                                             |     |
|5    |Курс саясаты                                             |     |
|6    |Білімін бағалау саясаты                                  |     |
|7    |Әдебиет тізімі                                           |     |































































    1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР





    1.1. Оқытушы мен пән туралы жалпы мағлұматтар
    Мусабаев Б.Т. аға оқытушы
    «Ақпараттық жүйелер» кафедрасы
    Байланыс ақпараты – тел.: 53-02-29, оқу корпусы № 8, кабинет № 315а
    Сабақ өткізу аудиториясы - аудитория № 315;
    Кредиттер саны — 2.


    1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
      Барлық халық  үшін  және  барлық  уақытта  транспорт  ең  маңызды  рол
атқарған. Қазіргі жаңа этапта оның мәні  өлшемсіз  өсті.  Хабарлама  жолдары
желісінің өсуімен қатар дәстүрлі транспорт  түрлері  түпкілікті  өзгерітерге
ұшырады: қозғалыс құрамының паркі үлкейді, тасымалдау қабілеті  бірнеше  есе
көтерілді,  қозғалыс  жылдамдығы  жоғарылады.   Дәл  сол   уақытта   бірінші
жоспарға транспорттық мәселелер  шықты.  Бұл   мәселелер  қалаларға  қатысты
және автомобиль  құрудың  шектен  тыс  дамуына  қатысты.  Адамзат  қоғамының
тарихы транспорттың  даму  тарихымен  тығыз  байланысты.  Адамның  физикалық
түрде бар болуына транспорттың мәні өте зор деп айтуға болады.  Еңбек  қаруы
және заттарын ауыстырмай және  тіпті  адамның  өзі  онсыз  қызметтерін  іске
асыра алмайды.  Транспорттың  пайда  болуы  көне  уақытқа  қатысты.  Алғашқы
шаруашылық   шарттарында   транспорттың   қажеттілігі   аса   қажет    емес.
Транспорттың құралдары қарапайым – тапталған жол,  вьюки,  аса  ауыр  жүктер
үшін  сүйретпелер,  жоңылған  ағаш  бөренелері  немесе  плоттар,   кейінірек
челноктар. Құлдардың еңбегін эксплуатациялауда құл  иеленушілер  шаруашылығы
кезінде  транспорт  өзінің  дамуында  алға  қадам  жасайды.   Құл   иеленуші
мемлекеттер басқа елдерді басып алу ,  құлдарды  тұтқынға  алу  үшін  өзінің
сарбаздарын  апарды.  Әскери  талаптар  және  қажеттіліктер  Қытайда,  Парсы
елінде,  Рим  Империясында  әскери  мақсаттар  үшін  салынған  үлкен  жолдар
транспорттың дамуын қажет етті.
    Адамзат өзінің тарихын білуі керек, себебі  онсыз  ғылымның  ары  қарай
дамуы мүмкін емес.


    1.3 Пәнді оқу мақсаты:
     Студенттерге жолаушыларды тасымалдау  және  транспорттың  даму  тарихы
бойынша білім беру.  Студент  пәнді  оқу  барысында  транспорттық  қызметтің
түрлерін ажырата білу керек және олардың даму тарихын  білу  керек.  Әртүрлі
елдердегі  транспорттық  тасымалдаудың  әртүрлі  даму  жолдары  туралы  және
транспорттың жаңа түрлері туралы білуі керек.


    1.4 Пәннің негізгі міндеттері:
   Курстың  негізгі  тапсырмасы  транспорттың  даму  тарихымен   және   жаңа
транспорттық қызмет туралы таныстыру болып табылады.


    1.6 Курстың пререквизиттері:
    1.6.1 Сызу геометриясы және инженерлік графика
    1.6.2 Теоретикалық механика


    1.7 Курс постреквизиттері:
    1.7.1 Көлік құралдары
    1.7.2 Жүктік және коммерциялық жұмыстың негізі


    2 ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БАЙЛАНЫСТЫ БӨЛУ
                                                                     1 кесте
|№   |Тақырып атауы             |Сағаттар                        |Әдебиет       |
|т.б |                          |                                |              |
|    |                          |ЛК   |ЛБ   |ПС   |ОСӨЖ    |СӨЖ   |              |
|1   |Транспортың мәні және     |2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |транспорттық процестің    |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |негізі. Жалпы терминдер   |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |және түсініктер, жаңа     |     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |транспорттық жүйенің      |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|    |мазмұны және құрамы.      |     |     |     |        |      |              |
|2   |Өндіріс бөлімі ретінде    |2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |транспорттың маңызды      |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |спецификасы. Транспорт    |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |халық шаруашылық бөлігі   |     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |ретінде. Транспорттық     |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|    |мемлекеттің дамуы.        |     |     |     |        |      |              |
|3   |Транспорттық мемлекеттің  |2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |дамуы.                    |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|4   |Мемлекеттің негізгі даму  |2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |этаптарындағы транспортың |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |рөлі.                     |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|5   |Автокөліктік транспорттың |2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |пайда болуы және дамуы.   |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |Автокөлік компаниясы.     |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|6   |Автокөлік компаниясы. BMW.|2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|7   |Теміржол транспортының    |2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |даму тарихы.              |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|8   |Су транспортының пайда    |2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |болуы және дамуы.         |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|9   |Әуе транспортының  пайда  |2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |болуы мен дамуы туралы    |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |тарихи анықтама.          |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|10  |Құбыр жолының пайда болуы |2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |және дамуы.               |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|11  |Қалалық транспорттың пайда|2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |болуы және дамуы. Қалалық |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |тасымалдау транспортының  |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |өсуі.                     |     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|12  |Транспорттың жаңа түрлері:|2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |электромобильдер, жеңіл   |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |электро транспортты       |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |құралдар, рельспен жүретін|     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |автокөліктер.             |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|13  |Транспорттың жаңа түрлері:|2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |монокар, ұшқышсыз ұшақтар,|     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |гелиотранспорт.           |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|14  |Транспорттың жаңа түрлері:|2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |монорельсті вагондар,     |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |мотор вагондар, поездар.  |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|15  |Транспорттың жаңа түрлері:|2    |     |     |3       |3     |/7.1.1/,      |
|    |жолаушы таситын жоғары    |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |жылдамдықты трубопровод.  |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.4/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.5/       |
|16  |1 Транспортың мәні және   |     |     |1    |        |      |/7.1.1/,      |
|    |транспорттық процестің    |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |негізі. Жалпы терминдер   |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |және түсініктер, жаңа     |     |     |     |        |      |/7.2.2/,      |
|    |транспорттық жүйенің      |     |     |     |        |      |/7.2.4/       |
|    |мазмұны және құрамы.      |     |     |     |        |      |              |
|17  |2 Өндірісті транспорттық  |     |     |2    |        |      |/7.1.1/,      |
|    |құралдардың спецификалық  |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |ерекшелігі ретінде        |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |қарастыру.Транспорт халық |     |     |     |        |      |/7.2.2/,      |
|    |шаруашылық бөлігі ретінде.|     |     |     |        |      |/7.2.4/       |
|18  |3 Мемлекеттің негізгі даму|     |     |2    |        |      |/7.1.1/,      |
|    |этаптарындағы транспортың |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |рөлі.                     |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.2.2/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.2.4/       |
|19  |4 Автомобиль транспортының|     |     |3    |        |      |/7.1.1/,      |
|    |пайда болуы және дамуы.   |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.2.2/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.2.4/       |
|20  |5 Темір жол транспортын   |     |     |2    |        |      |/7.1.1/,      |
|    |пайда болуы және даму     |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |тарихы.                   |     |     |     |        |      |/7.1.3/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.2.2/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.2.4/       |
|21  |6 Су транспортының пайда  |     |     |2    |        |      |/7.1.1/,      |
|    |болуы және дамуы.         |     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.2.2/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.2.4/       |
|22  |7 Жабынның                |     |     |3    |        |      |/7.1.1/,      |
|    |транспортты-эксплуатационд|     |     |     |        |      |/7.1.2/,      |
|    |ы  мінездемесі.           |     |     |     |        |      |/7.2.2/,      |
|    |                          |     |     |     |        |      |/7.2.4/       |
|23  |8 Әуе транспортының пайда |     |     |     |        |      |              |
|    |болуы және дамуы туралы   |     |     |     |        |      |              |
|    |тарихи анықтама.          |     |     |     |        |      |              |
|24  |9 Құбыр транспортының     |     |     |     |        |      |              |
|    |пайда болуы және дамуы.   |     |     |     |        |      |              |
|25  |10 Қалалық транспортың    |     |     |     |        |      |              |
|    |пайда болуы және дамуы.   |     |     |     |        |      |              |
|    |Қалалық тасымалдау        |     |     |     |        |      |              |
|    |транспортының өсуі.       |     |     |     |        |      |              |
|    |Өндірістік транспортың    |     |     |     |        |      |              |
|    |классификациясы және      |     |     |     |        |      |              |
|    |қысқаша тарихи анықтамасы.|     |     |     |        |      |              |
|26  |11 Транспортың жаңа       |     |     |     |        |      |              |
|    |түрлері:                  |     |     |     |        |      |              |
|    |электромобиль,жеңіл       |     |     |     |        |      |              |
|    |электро транспортты       |     |     |     |        |      |              |
|    |құралдар, автомобилдер,   |     |     |     |        |      |              |
|    |рельс бойынша жүрушілер.  |     |     |     |        |      |              |
|27  |12 Транспортың жаңа       |     |     |     |        |      |              |
|    |түрлері : монокар,        |     |     |     |        |      |              |
|    |ұшқышсыз самолеттер,      |     |     |     |        |      |              |
|    |гелиотранспорт.           |     |     |     |        |      |              |
|28  |13 Транспортың жаңа       |     |     |     |        |      |              |
|    |түрлері : монорельсті     |     |     |     |        |      |              |
|    |вагондар, мотор вагонды   |     |     |     |        |      |              |
|    |поездар.                  |     |     |     |        |      |              |
|29  |14 Транспортың жаңа       |     |     |     |        |      |              |
|    |түрлері : жолаушы таситын |     |     |     |        |      |              |
|    |жоғары жылдамдықты        |     |     |     |        |      |              |
|    |трубопровод.              |     |     |     |        |      |              |
|30  |15 Транспортың жаңа       |     |     |     |        |      |              |
|    |түрлері : жеке ұшатын     |     |     |     |        |      |              |
|    |аппараттар.               |     |     |     |        |      |              |



    3 ПӘНДІ МЕҢГЕРУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР

    Дәріске қатысу және конспектілеу міндетті түрде.
    Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) реферат түрінде  қабылданады  және  талап
етілген структура бойынша сипатталады.
    Өздік жұмысына бақылау мына ретпен жүргізіледі:
    – орындалған жұмысқа презентация;
    – тақырыпты өздігінен орындау құжаты;
    – аудиториялық сабақта және ОСӨЖ кезінде сұрақ-жауап;
    – жазбаша орындалған үй жұмысын қорғау.
    ОСӨЖ компьютерде орындалады және мұғалімге тексеруге тапсырылады. Әрбір
жұмысты мұғалім бекіткен уақытта тапсыру және жаңа тапсырма алу.





    4 КУРС ФОРМАТЫ

    Келесі талаптар негізінде:
  ❑ Дәріске, лабораториялық жұмысқа және  ОСӨЖ-ге  қатысу  міндетті  түрде.
    Егер студент қандай да бір жағдай негізінде сабаққа қатыса алмаса, онда
    ол өтілген жаңа тақырыпты өз бетімен игеруі қажет.
  ❑ Сабақ  кезінде  ұялы телефонды өшіріңіздер.
  ❑  студент сабақ кезінде пән жүелігін бұзған жағдайда  ,одан  аудиторияны
    босатуын сұраймыз және  аттестатциялық бағасы төмендетіледі.
  ❑ ОСӨЖ-дің міндетті түрде орындалуы тиіс.
  ❑ СӨЖ міндетті түрде орындалуы қажет және белгіленген уақытта  тапсырылуы
    керек.Кешігіп   тапсырылған   жұмыстардың   бағасы   автоматты    түрде
    төмендетіледі.
    Әрбір студентке өзінің алған білімін нығайту  және  өз  бетімен  ғылыми
жұмыс  ізденістерін  қалыптастыруды  ұсынады.Осы  мақсатта  оқу  әдістемелік
кешені студенттерге реферат тақырыптарын ұсынады,яғни  олар  өздері  реферат
тақырыбын   таңдау мүмкіндіктерінің болуын қамтамасыз  етеді  немесе  ғылыми
–практикалық   қызығушылығы    негізінде    студенттік    ғылыми–практикалық
конференцияларға қатысуға мүмкіндік береді.
    Рубеждік аттестатция сабаққа  қатысу,  кезекті  және  үй  тапсырмаларын
орындауына, тақтада тұрып жауап  беруі,  орында  отырып  тапсырманы  орындау
негізінде, сондай-ақ бақылау жұмыстарын уақытымен орындауына қарай  қойылады
.


    5 КУРС САЯСАТЫ
    Пәнді оқып – үйрену нәтижесінде студент:
зерттелетін көліктік объекті  кешенді  түрде  өзара  байланысқан  бөлімдерді
ортақ  мақсатта  біріктіріп  қарастыру,  оның  интегративті  қасиетін   ашу,
сонымен қатар ішкі және сыртқы байланысы;
көліктік объектіде логистикалық жағдайды көрсету;
логистикалық жағдайдың структурасын өндіру;
    жүйелілі, кешенді әдісті пайдалана отырып, логистикалық  жағдайды  шеше
білуі керек.
    Назар аударыңыз:
1. Сабаққа кешікпеңіз.
2. Сабақты босатқан жағдайда өз  бетіңмен  өтілген  дәрісті  келесі  сабаққа
   дейін оқу және оқытушыға конспектіңізді көрсетіңіз.
    Өздік жұмыстарды және жеке тапсырмаларды уақытында тапсырыңыз.


    6 БІЛІМІН БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
    Баллдарды апталарға  және  бақылау  түріне  байланысты  жіктеу  кестеде
берілген

   «Көлік логистикасы» пәні бойынша баллдарды жіктеу
                                                                     2 кесте
|Апта |Бақылау түрі                              |Барлығы   |Ескерту         |
|     |                                          |баллдар   |                |
|1    |2                                         |3         |4               |
|1-8  |Лекциялық сабақтарға қатысуы мен дайындығы|38        |Жүйе автоматты  |
|     |                                          |          |түрде 30 балл   |
|     |                                          |          |қосады          |
|1-8  |Практикалық сабақтарға қатысуы мен        |70        |                |
|     |дайындығы                                 |          |                |
|4    |ОСӨЖге дайындығы                          |40        |                |
|4    |СӨЖге дайындығы                           |30        |                |
|7    |ОСӨЖге дайындығы                          |42        |                |
|7    |СӨЖге дайындығы                           |30        |                |
|8    |Аралық бақылау 1 – 1-8 апталар аралығында |50        |Кестеге сәйкес  |
|     |лекция материалдары бойынша кешенді тест  |          |                |
|     |тапсыру                                   |          |                |
|1-8 апталар аралығында оқу нәтижесі бойынша     |300       |                |
|барлығы баллдар саны                            |          |                |
|9-15 |Лекциялық сабақтарға қатысуы мен дайындығы|37        |Жүйе автоматты  |
|     |                                          |          |түрде 30 балл   |
|     |                                          |          |қосады          |
|9-15 |Практикалық сабақтарға қатысуы мен        |70        |                |
|     |дайындығы                                 |          |                |
|11   |ОСӨЖге дайындығы                          |40        |                |
|11   |СӨЖге дайындығы                           |30        |                |
|14   |ОСӨЖге дайындығы                          |43        |                |
|14   |СӨЖге дайындығы                           |30        |                |
|15   |Аралық бақылау 1 – 9-15 апталар аралығында|50        |Кестеге сәйкес  |
|     |лекция материалдары бойынша кешенді тест  |          |                |
|     |тапсыру                                   |          |                |
|9-15 апталар аралығында оқу нәтижесі бойынша    |300       |                |
|барлығы баллдар саны                            |          |                |
|Емтихан үшін барлығы баллдар                    |400       |                |
|Академиялық мерзім ішіндегі жалпы баллдар саны  |1000      |                |


    Егер студент қандай да бір жағдайлар  негізінде  сабақты  босатып  және
кезекті бақылау жұмыстарын денсаулығына немесе басқа  себептерге  байланысты
бекітілген күні тапсыра алмаған жағдайда, құжаттық  дәлелдеумен  бекітілген,
сәйкес ұйымның бекітуі бар  құжаттарды  ұсыну  арқылы  ол   кезекті  бақылау
жұмыстарын жеке дара өтуге  құқығы  бар.  Бұл  жағдайда  ұсынылған  құжаттар
негізінде емтихандық  сессия  алдында   кезекті  бақылау  жұмыстарын  өткізу
уақытын бекітеді және студентке жеке дара  қорытындылау  ведомостін  береді.
Пән бойынша бағасы 100 %-ды құрайтын шкаламен қойылады.
    Студент әр семестрде пән бойынша қорытынды балы  50%-тен  жоғары  болса
ғана экзаменге өткізіледі.

    7 ӘДЕБИЕТ тізімі


    7.1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТ
    7.1.1. Логистические транспортно-грузовые системы:  Учебник  для  студ.
Высш. Учеб. Заведений / В.И. Апатцев, С.Б. Левин, В.М. Николашин и др.;  пол
ред. В.М. Николашина. – М.: Изд. Центр «Академия», 2003. – 304 с.
    7.1.2. Логистика: Учебник/ Под ред. Б.А.Аникина. — 3-е изд. перераб.  и
доп. — М.: Инфра-М, 2002. — 368 с. — (Сер. «Высшее образование»).
    7.1.3. Логистика. Транспорт и склад в цепи  поставок  товаров.  Учебное
пособие. В.М. Курганов – М.: Книжный мир. 2006. – 432 с.
    7.1.4. Внешнеторговые транспортные операции и логистика: Учеб.  пособие
/ Д.С.Николаев, Л.Б.Березовиков, С. В.Саркисов и др. —  М.:  Ан-кил,  2004.-
118 с.
    7.1.5. Гордон М.П., Карнаухов СБ. Логистика товародвижения. — М.: Центр
экономики и маркетинга, 2002. — 208 с.


    7.2. Қосымша әдебиет
    7.2.1. Отделы логистики и компаниях. Сб. материалов. — М.:  КИА  центр,
2002.- 160 с.
    7.2.2.   Милославская   СВ.,   Плужников   К.И.    Мультимодальные    и
интермодальные перевозки: Учеб. пособие. — М.: Росконсульт, 2001. — 368 с.
    7.2.3. Миротин Л. Б.  Актуальные  проблемы  транспортной  логистики  на
современном  этапе  формирования  и  функционирования  транспортных   систем
России  //  Бизнес  и  логистика  —   2002:   Сб.   материалов   Московского
Международного Логистического Форума (ММЛФ — 2002), Москва, 6  —  9  февраля
2002 г. / Сост.: Л. Б. Миротин, Ы.Э.Ташбаев. — М.: МАДИ, 2002.-С. 20-24.
    7.2.4.  Практикум  по  логистике/  учебное  пособие,  под   ред   проф.
Б.А.Аникина, М.:ИНФРА-М, 2002
Пәндер