Файл қосу
Қазақ әдебиеті
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК | |УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | ПОӘК |______2013 жылғы |УМКД 042-16.1.31/01-2013 | |«ХІХ ғасырдағы қазақ |№ 2 басылым | | |әдебиеті» пәнінің | | | |студенттерге арналған | | | 5В020500 «Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған «ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің қазақ филологиясы кафедрасының аға оқытушысы, филол.ғ.к. Әбділманатқызы Ә. ____________ «___» _________20__ ж. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» ___________20__ ж. Кафедра меңгерушісі _______________ Сейітова Ш. Б. 2.2 Гуманитарлық-заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________20__ ж. Төрайым _________________ Григорьева Г.Б. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама №___ «___» ___________20__ж. ОӘК төрағасы________________ Рскелдиев Б.А. 4 «____» __________ 20__ж. шыққан ПОӘК-нің № 2 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Әбділманатқызы Әсемгүл, филология ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы «Қазақ филологиясы» кафедрасы Ақпараттық қатынас - телефон: 35-45-58, №1 оқу ғимараты, №912 бөлме Сабақ өтетін орын - №801 аудитория Пән бойынша кредит саны - 3 1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы: Пәннің оқу-әдістемелік кешені Шәкәрім атындағы СМУ-нің пәндерге арналған оқу-әдістемелік кешені туралы ережесіне сай құрастырылған. Аталған пәнді оқыту барысында дәріс, тәжірибелік, сондай-ақ СӨЖ және ӨСӨЖ сабақтары қүрастырылады. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмүны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Оқушылар мен студенттерге арналған жүмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жүмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жүмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: XIX ғасырдағы қазақ әдебиетін жеке пән ретінде оқыту арқылы оның басты әдеби сарынын, азаттык танымын, өзіндік сыр-сипатын танытып, жастарға тағлым беру кезделеді. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: XIX ғасырдағы қазак әдебиетінің басты әдеби сарыны-отарлык езгіге қарсы туған азаттық сарыны екенін саралап, таныту; осы ғасыр әдебиетіндегі дәстүр мен жаңашылдык, жазба әдебиеттің дүниеге келуін оқыту; XIX ғасыр әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен ағымдар, сөз өрнектерін игеру; Осы дәуір әдебиетіндегі Абай шығармашылығының маңызы мен тағылымын таныту; - пәнді оқыту барысында студенттерге жекелеген шығармалардың жанрлық сипаты, тақырыбы мен идеясы, көркемдік дәрежесі мен мазмұны жайлы білімдерін қалыптастыру; - Дәуір әдебиетін тарихи сабақтастық тұрғысынан оқыта отырып, жалпы ұлт әдебиеті тарихынан алар орны мен кейінгі әдебиетке тигізген әсері және ықпалын межелеп беру. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің өзіндік табиғатын меңгереді; XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің қалыптасу, даму кезеңдері жайлы мағлұмат алады. XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің өзіндік ерекшеліктері, жанрлары туралы терең білім алады. XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің жекелеген нұсқалары, олардың поэтикасы туралы жан-жақты білім алады. XIX ғасырдағы қазақ әдебиеті мұраларының мәтінімен танысып, олардың идеялық-эстетикалық құндылықтары туралы өзіндік пікір қалыптастырады. теориялық білімді практикада қолдана білуді үйренеді. зерттеу жұмысына икем-дағдысы қалыптасады. кәсіби қарым-қатынас жағдайларын меңгереді. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Ежелгі дәуір әдебиеті 1.6.2 ХҮ-ХҮІІІ ғасырдағы қазақ әдебиеті 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті 1.7.2 Ұлы Отан соғысы және соғыстан кейінгі жылдардағы әдебиет 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ Кесте 1 | |Тақырып атауы |Сағат саны | | | | | |Әдебиеттер | | | |Дәріс |Семи |Лаб |ОЖСӨЖ |СӨЖ | | | | | |нар | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |XIX ғасырдағы |1 |1 | |1 |3 |1 Б. 35-48 | | |тарихи-әлеуметтік | | | | | |3 Б. 5-9 | | |жағдайлар және әдебиет | | | | | |7 Б. 47-210 | | |пен оның басты әдеби | | | | | | | | |сарыны. Әдеби бағыттар | | | | | | | | |мен ағымдар. | | | | | | | |2 |ХІХ ғасырдағы дәстүрлі |1 |1 | |1 |3 |1 Б. 51-55 | | |айтыс өнері. Айтыстың | | | | | |8 Б. 210-225 | | |зерттелуі. | | | | | | | |3 |Айтыс өнерінің көрнекті|1 |1 | |1 |3 |6 Б. 29-56 | | |өкілдері. Шөже | | | | | |7 Б. 105-135 | | |Қаржаубайұлы, Кемпірбай| | | | | |4 Б. 52-69 | | |ақын, Орынбай | | | | | | | | |Кертағыұлы | | | | | | | |4 |Сүйінбай Аронұлы, Сара |1 | | | |3 |1 Б. 32-95 | | |Тастамбекқызы, Қашаған | | | | | |7 Б. 12-165 | | |Күржіманұлы | | | | | |8 Б. 14-28 | |5 |Бақтыбай, Түбек, Нұрым |1 | | | |3 |1 Б. 35-48 | | |Жаршағұлұлы, Марабай | | | | | |3 Б. 5-9 | | |ақындар. | | | | | |7 Б. 47-210 | |6 |ХІХ ғасыр әдебиетіндегі|1 |1 | |1 |3 |1 Б. 32-95 | | |Қоқан езгісіне қарсылық| | | | | |7 Б. 12-165 | | |сарын. Мәделі | | | | | |8 Б. 14-28 | | |Жүсіпқожаұлы, Құлыншақ | | | | | | | | |Кәмелұлы, Бұдабай | | | | | | | | |Қабылұлы шығармашылығы | | | | | | | |7 |Майлықожа Сұлтанқожаұлы|1 | | | |3 |1 Б. 32-95 | | | | | | | | |7 Б. 12-165 | | | | | | | | |8 Б. 14-28 | |8 |Базар Оңдасұлы өмірі |1 | | |1 |3 |1 Б. 32-95 | | |мен әдеби мұрасы | | | | | |4 Б. 52-69 | | | | | | | | |7 Б. 12-165 | | | | | | | | |8 Б. 14-28 | |9 |ХІХ ғасырдағы сал |1 |1 | |1 |3 |6 Б. 29-56 | | |серілер. Ән өлең, | | | | | |7 Б. 105-135 | | |Өнерпаздық, сыршылдық | | | | | |4 Б. 52-69 | | |сарын. Біржан сал | | | | | | | | |Қожағұлұлы | | | | | | | |10 |Сегіз сері Баһрамұлы |1 | | | |3 |6 Б. 29-56 | | |өмірі мен шығармашылғы.| | | | | |7 Б. 105-135 | | | | | | | | |4 Б. 52-69 | |11 |Ақан сері Қорамсаұлы, |1 | | |1 |3,5 |1 Б. 32-95 | | |Жаяу Мұса Байжанұлы | | | | | |4 Б. 52-69 | | | | | | | | |7 Б. 12-165 | | | | | | | | |8 Б. 14-28 | |12 |Әсет Найманбайұлы |1 | | |1 |3 |1 Б. 51-55 | | | | | | | | |8 Б. 210-225 | |13 |Ұлт-азаттық күрес |1 |1 | |1 |3 |2 Б. 2-28 | | |батырлары туралы тарихи| | | | | |3 Б. 5-9 | | |жырлар. жанрлық сипаты,| | | | | |7 Б. 47-210 | | |зерттелуі. Нысанбай | | | | | | | | |жыраудың | | | | | | | | |«Кенесары-Наурызбай», | | | | | | | | |Мұсабай жыраудың | | | | | | | | |«Жанқожа батыр» жыры. | | | | | | | |14 |Махамбет Өтемісұлы |1 |1 | |1 |4 |1 Б. 32-95 | | |- бостандық рухындағы| | | | | |7 Б. 12-165 | | |жауынгер поэзия жыршысы| | | | | |8 Б. 14-28 | |15 |Махамбет және дәстүрлі |1 | | | |3 |1 Б. 51-55 | | |жыраулық поэзия. | | | | | |8 Б. 210-225 | |16 |XIX ғасыр әдебиетіндегі|1 |1 | |1 |3 |1 Б. 32-95 | | |қисса-дастандар мен | | | | | |4 Б. 52-69 | | |діни-тәлімгерлік | | | | | |7 Б. 12-165 | | |бағыттағы әдебиет | | | | | |8 Б. 14-28 | |17 |Жүсіпбек Шайхұсламұлы | | | | |3 |2 Б. 2-28 | | |мен Ақылбек Сабалұлы | | | | | |3 Б. 5-9 | | | | | | | | |7 Б. 47-210 | |18 |Ақмола Мұхамедияров пен| | | | |3 |2 Б. 2-28 | | |Шәді Жәңгіров | | | | | |3 Б. 5-9 | | | | | | | | |7 Б. 47-210 | |19 | Зар заман поэзиясы. |1 | | |1 |3 |1 Б. 32-95 | | |Қазақ әдебиеті | | | | | |7 Б. 12-165 | | |тарихындағы зар заман | | | | | |8 Б. 14-28 | | |ағымы. | | | | | | | |20 |Шортанбай Қанайұлының |1 | | |1 |3 |1 Б. 32-95 | | |әдеби мұрасы. | | | | | |4 Б. 52-69 | | | | | | | | |7 Б. 12-165 | | | | | | | | |8 Б. 14-28 | |21 |Дулат Бабатайұлы |1 |1 | |1 |4 |1 Б. 32-95 | | |шығармашылығы | | | | | |4 Б. 52-69 | | | | | | | | |7 Б. 12-165 | | | | | | | | |8 Б. 14-28 | |22 | Мұрат Мөңкеұлы |1 |1 | |1 |4 |1 Б. 51-55 | | | | | | | | |8 Б. 210-225 | |23 |Шернияз Жарылғасұлы |1 |1 | |1 |3 |1 Б. 32-95 | | | | | | | | |4 Б. 52-69 | | | | | | | | |7 Б. 12-165 | | | | | | | | |8 Б. 14-28 | |24 |Алмажан Азаматқызы |1 | | |1 |3 |1 Б. 51-55 | | | | | | | | |8 Б. 210-225 | |25 |Әбубәкір Кердері, |1 | | | |3 |1 Б. 32-95 | | |Ақмолла Мұхамедиярұлы | | | | | |4 Б. 52-69 | | | | | | | | |7 Б. 12-165 | | | | | | | | |8 Б. 14-28 | |26 |ХІХ ғасырдағы жаңа |1 |1 | |1 |3 |2 Б. 2-28 | | |жазба әдебиет | | | | | |3 Б. 5-9 | | | | | | | | |7 Б. 47-210 | |27 |Ы.Алтынсариннің |1 |1 | |1 |3 |1 Б. 32-95 | | |ағартушылық қызметі мен| | | | | |4 Б. 52-69 | | |әдеби мұрасы | | | | | |7 Б. 12-165 | | | | | | | | |8 Б. 14-28 | |28 |Ш.Уәлиханов - |1 |1 | |1 |3 |2 Б. 2-28 | | |әдебиетанушы ғалым | | | | | |3 Б. 5-9 | | | | | | | | |7 Б. 47-210 | |29 |Абай |1 |1 | |1 |5 |1 Б. 51-55 | | | | | | | | |8 Б. 210-225 | |30 |Абайдың ақын шәкірттері|1 | | |1,5 |5 |1 Б. 32-95 | | | | | | | | |7 Б. 12-165 | | | | | | | | |8 Б. 14-28 | | |Барлығы |30 |15 | |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Студент аталған курс бойынша мынадай теориялық және практикалық мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмүны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Оқушылар мен студенттерге арналған жүмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жүмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жүмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. 4 КУРС ФОРМАТЫ Семинарға дайындық кезінде студент мұғалімнің дәрісін назарға ұстай отырып, біршама ізденіс жұмыстарын жасау қажет. Ғылыми мақалалар мен монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы керекті деректер конспектіленіп алынады. Семинар студенттің ізденіс жұмысы болғандықтан, бір емес бірнеше дереккөздерді пайдалануға тиісті. Курс бойынша білуге тиісті терминдер мен шартты ұғымдарды оқытушы қамтып, түсіндіреді. СӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша және ауызша жұмыс түрінде орындалады. СӨЖ-ді конспект түрінде дәптерге жазып өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің теориялық білімі, белсенділігі, ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырманы орындауы, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырама мен рейтинг бақылауынан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа балл есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «ХІХ ғасыр әдебиеті» пәні бойынша ұпай бөлінісі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |30 | | |2 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |Семинар |30 | | |4 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |35 | | | |Семинар |30 | | |6 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |35 | | | |Семинарға |30 | | |8 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |35 | | |1-8 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | | |9-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |30 | | |10 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |Семинар |30 | | |12 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |45 | | | |Семинар |30 | | |14 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |Семинар |30 | | |15 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |45 | | |9-15 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық ұпай | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Бекбосынов М.Н. ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті. - Семей, 2008.- 114 б. 7.1.2 Жанпейісова С.С. Қазақ прозасындағы әнші ақындар бейнесі: Филология ғылымд. канд. дис. автореф. / әл- Фараби атын. ҚазҰУ.- Алматы, 2010.- 30б. 7.1.3 Жүнісов С. Ақан сері: Роман. 1-2-кітап.-Алматы: Жазушы, 2008.- 397б. 7.1.4 Қазақ ұлт-азаттық қозғалысы: Көп томдық. Т.17 -Астана: Астана полиграфия, 2010.- 320 б. 7.1.5 Қыраубаева А. Шығармалар жинағы. 5-томдық. Т.3. Шығыстық қисса- дастандар.- Алматы: Өнер, 2010.- 342 б. 7.1.6 Махамбет.Жорық жырлары 2007.-404 б. 7.1.7 Нар заман мен зар заман поэзиясы: (Асанқайғыдан Кердері Әбубәкірге дейін): Жыр- толғаулар.- Алматы: Раритет, 2007.- 375 б. 7.1.8 Сүйінбай А. Бөрілі менің байрағым: Жыр толғау, айтыстар, естеліктер. – Алматы:, 2009.- 271 б. 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Алтынсарин Ы. Этнографиялық очерктер және ауыз әдебиет үлгілері- Астана: Алтын кітап, 2007.- 164б. 7.2.2 Ахметов З. Таңдамалы. Т.1 Алматы: Ана тілі, 2008.- 279б 7.2.3 Базар ж. Шығармалары. Қорқыт Ата атынд. Қызылорда мемл. ун-ті.- Астана: Фолиант, 2008.- 379 б.- (Сырдария кітапханасы). 7.2.4 Баймыш Л.Қ. Орталық Қазақстан ақындары шығармашылығындағы отаршылдыққа қарсылық көрінісі: Филология ғылымд. канд.... дис. автореф. -Астана, 2010.- 30 с. 7.2.5 Ербай Т.М. Абай шығармашылығындағы Бұқар, Дулат, Шортанбай дәстүрі: филолог. ғылымд. канд. ғылыми дәрежесін алу үшін дайынд. дис. автореф. - Алматы, 2009.- 30 б. 7.2.6 Ердембеков Б. Абайдың әдеби ортасы. Семей, 2010
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz