Файл қосу

Тасымалдауды ұйымдастыру



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                            |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                      |
|3 деңгейлі СМК құжаты       |ОӘК            |ОӘК 042-18-12.1.49/02-2013       |
|«Тасымалдауды ұйымдастыру   |Баспа №1       |                                 |
|және қозғалысты басқару»    |               |                                 |
|пәнінен студенттерге        |               |                                 |
|арналған жұмыс              |               |                                 |
|бағдарламасы                |               |                                 |






             «Тасымалдауды ұйымдастыру және қозғалысты басқару»

                        ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН


  5В090100 – «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті пайдалану»
                            мамандығына арналған






                            CТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН
                             ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

















                                    Семей
                                    2013

                                  Алғы сөз
1. Құрастырған
      Құрастырған:  ____________________ «Ақпараттық  жүйелер»  кафедрасының
аға оқытушысы Сарсембеков Е.А., Бакиева А.Б., оқытушы Сагатбекова А.Б.

2. Талқыланды
2.1. «Ақпараттық жүйелер» кафедрасы отырысында қарастырылды.
      Хаттама № 1  « 09 »           09          2013 ж.
      Кафедра меңгерушісі __________  С.Смағұлов
2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.
      Хаттама № 1  « 11 »           09          2013 ж.
      Төрағасы __________ Бекбаева .С.

3. бекітілді
      Университеттің Оқу-әдістемелік   кеңесі  отырысында  баспаға  жіберуге
ұсынылды және  мақұлданды.
      Хаттама № 1  « 18 »           09          2013 ж.
      ОӘК төрағасы, бірінші проректор _______________ Искакова Г.К.

4. ЕКІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР


















                                   МАЗМҰНЫ

|Жалпы жағдайлар                                                   |
|Пәнді оқып үйренуге әдістемелік нұсқаулар                         |
|Курс форматы және саясаты                                         |
|Баға қою саясаты                                                  |
|Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу            |
|ОБСӨЖ және СӨЖ мазмұны                                            |
|Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі                    |



   1. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР
      1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
      «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының  аға  оқытушысы  Сарсембеков  Ерсаин
Айдарович,  Бакиева   Анара   Баглановна,   оқытушысы   Сагатбекова   Акерке
Бакытжановна;
      Байланыс ақпараты – тел.: 35 26 22, оқу корпусы № 1, кабинет № 1111;
      Кредиттер саны -3;


      1.2. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
      Барлық уақытта және барлық   халықтарда  көлік  маңызды  орын  алған.
Қазіргі уақытта оның  маңызы өте зор. Бұл  оқу  құралында  көлік  түрлерінде
тасымалдауды ұйымдастыру мен қозғалысты басқару үрдісінің теориялық  негізі,
жүк және жолаушыларды тасымалдау технологиясы, жылжымалы  құрамдарды  тиімді
қолдану,  тасымалдауды  басқарудың  прогрессивті  формалары  және   әдістері
қарастырылған.  5В090100  –  «Тасымалдауды,  қозғалысты   ұйымдастыру   және
көлікті  пайдалану»  мамандығының  студенттеріне   арналған.   Жоғарғы   оқу
орнынының студенттеріне арналған.
      1.3. Пәнді оқудың негізгі мақсаты – келесіні оқу және түсіну:
    Студенттерге көлік түрлерінде тасымалдауды ұйымдастыру  мен  қозғалысты
басқару  үрдісінің  теориялық  негізі,  жүк  және  жолаушыларды   тасымалдау
технологиясы, жылжымалы құрамдарды тиімді қолдану,  тасымалдауды  басқарудың
прогрессивті формалары және әдістері жайлы түсінік беру.
      1.4. Пәнді оқудың негізгі міндеті – келесіні оқу және түсіну:
    Студенттерге көлік түрлерінде тасымалдауды ұйымдастыру  мен  қозғалысты
басқару  үрдісінің  теориялық  негізі,  жүк  және  жолаушыларды   тасымалдау
технологиясы, жылжымалы құрамдарды тиімді қолдану,  тасымалдауды  басқарудың
прогрессивті формалары және әдістерін қарастыру.
      1.5. Пәнді оқу нәтижесінде студент:
    • Көліктік процессті қолдану тиімділігі жайлы түсінік алу
    • Алған білімдерді практикада қолдану
      1.6. Пән  пререквизиттары:
    • Көліктің даму тарихы
      1.7. Пән постреквизиттары:
    • Көліктік құралдар
    • Халықаралық жүк тасымалдау




      2. САБАҚ ЕРЕЖЕСІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ ЖӘНЕ ПӘН МАЗМҰНЫ


      Кесте 1 -  Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
|Тақырып атауы                                    |Сағаттар саны               |
|                                                 |Дәріс|Тәж|СӨӨЖ  |СӨЖ        |
|1                                                |2    |3  |5     |6          |
|Темiр жол стансаларының технологиялық және       |1    |2  |2     |4          |
|өндiрiстiк жұмысы. Темiр жол және көлiк          |     |   |      |           |
|тораптарының жұмысын ұйымдастыру. Темiр жол      |     |   |      |           |
|желiсiнде вагонағындарды ұйымдастыру             |     |   |      |           |
|Пойыздар жүрiс графигi. Желiлердiң өткiзгiштiк   |1    |8  |2     |4          |
|және тасымалдау қабiлетi. Темiр жол мен темiр жол|     |   |      |           |
|көлiгiнiң өндiрiсiнiң  қозғалысын басқару.       |     |   |      |           |
|Жылжымалы құрамдарды пайдалану көрсеткiштерi     |     |   |      |           |
|Пайдалану жұмыстарын шұғыл басқару. Пайдалану    |1    |-  |2     |4          |
|жұмысын талда. Біртұтас көлік үрдісіндегі        |     |   |      |           |
|өнеркәсіптік көліктің алатын орыны. Өнеркәсіптік |     |   |      |           |
|кәсіпорындардағы көлік жұмысын ұйымдастыру.      |     |   |      |           |
|Өнеркәсіптік көлікті жобалаудың негіздері.       |     |   |      |           |
|Өнеркәсіптік көлікті пайдалану. Өнеркәсіптің     |     |   |      |           |
|негізгі түрлері, өнеркәсіптік көліктің пайдалану |     |   |      |           |
|жұмыстарын ұйымдастырудың ерекшеліктері.         |     |   |      |           |
|Жол қозғалысындағы автомобильдендіруді дамытуды  |1    |4  |2     |4          |
|қауіпсіздігін және тиімділігін қамтамасыз ету    |     |   |      |           |
|мәселелері. Көлік ағыны және оның негізгі        |     |   |      |           |
|сипаттамалары. Жол қозғалысы және оның           |     |   |      |           |
|сипаттамалары                                    |     |   |      |           |
|Жол қозғалысы сипаттамасын зерттеу әдістері.     |1    |2  |2     |4          |
|Жол-көлiк оқиғалары. Жол қозғалысындағы          |     |   |      |           |
|параметрлерiн зерттеу.                           |     |   |      |           |
|Тасымалдауды ұйымдастыру негiздерi. Жүктер және  |1    |2  |2     |4          |
|оныңы сипаттамалары. Ыдыс және жүк маркировкасы. |     |   |      |           |
|Маршруттағы жылжымалы құрамның тұтынушылық санын |     |   |      |           |
|есептеу.                                         |     |   |      |           |
|Жүк- және жолаушыағындарының сипаттамалары. Жүк  |1    |2  |2     |4          |
|ағының оптимизациялау әдістері. Келісім шарттар  |     |   |      |           |
|бойынша массалық жүктерді тасымалдаудың          |     |   |      |           |
|рационалды маршрутын құру                        |     |   |      |           |
|Автокөліктегі тиеу жұмыстарын ұйымдастыру. Тиеу  |1    |2  |1     |4          |
|көліктерін классификациялау. Тиеу көліктерінің   |     |   |      |           |
|өнімділігі. Тиеу көліктерінің пункттері және     |     |   |      |           |
|өнімділігі.                                      |     |   |      |           |
|Автокөлiк жұмысының көрсеткiштерi.               |1    |-  |1     |4          |
|Әуе жолы көлiгiнiң тасымалдарын ұйымдастыру.     |1    |2  |1     |4          |
|Халықаралық жолаушы әуе жолы тасымалдары         |     |   |      |           |
|Жүк әуе тасымалдары.                             |1    |4  |1     |4          |
|Iшкi және аймақтық жолаушы тасымалдарының        |1    |   |1     |4          |
|ерекшелiктерi. Әуе көлiгiнiң коммерциялық        |     |   |      |           |
|қызметiнiң ерекшелiктерi.                        |     |   |      |           |
|Флоттың жұмысын ұйымдастыру. Көлiк кемелерiнiң   |1    |   |1     |4          |
|жұмысын техникалық мөлшерлеу.                    |     |   |      |           |
|Көлiк флотының жұмысының пайдалану көрсеткiштерi.|1    |2  |1     |8          |
|Жүк флотының жұмысын жоспарлау.                  |     |   |      |           |
|Флоттың жұмысын шұғыл басқарудың мақсаты мен     |1    |   |1,5   |7,5        |
|функциялары. Флоттың жұмысын шұғыл жоспарлау.    |     |   |      |           |
|Флоттың жұмысын шұғыл есептеу және талдау.       |     |   |      |           |
|Жолаушылар флоты мен жолаушы қатынастарының      |     |   |      |           |
|желiлерi.                                        |     |   |      |           |
|Қорытынды                                        |15   |30 |22,5  |67,5       |




      3. Пәнді меңгеру бойынша әдістемелік нҰсқаулар



      Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу,
дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау,  зертханалық
сабақтарға, СОӨЖ, СӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Зертханалық  жұмыс  және
машықтану сабаөтарына барысында екпінді қатынасқаны жөн.
      Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі.  Сабақты  босатқан
жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз  босатылған  үш  сабаққа
ұпай есептелмейді. .
      Зертханалық жұмыстарға, Машықтану сабақтарына,  ОБСӨЖ,  СӨЖ  дайындалу
барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет.
      Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі.
      Қорытынды   емтихан   барлық   теориялық    сұрақтармен    практикалық
тапсырмаларды қамтиды.





      4. Курс ЕРЕЖЕСІ ЖӘНЕ форматы



      Келесі талаптар қойылады:
   1. Студент дәріс, машықтану сабақтарына міндетті түрде қатынасуы қажет;
   2. Сабақтарға кешікпей келу қажет;
   3. Сабақ уақытында ұялы телефонды ағытып қою керек;
   4. Зертханалық сабақтарда техника қауіпсіздігін сақтау қажет;
   5. Орнатылған программалар мен бөгде құжаттарды жоюға  қатаң  түрде  тиым
      салынады;
   6.  Сабақ  уақытында  сабақ  өткізуге  кедергі  жасайтын  болса,   бірден
      «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады;
   7.  Өздік  жұмыстарды  уақытында  тапсыру  қажет,   кешіктірілген   жұмыс
      қабылданбайды.
      Межелік  аттестация  студенттің  сабаққа  қатынасуына,   тапсырмаларды
уақытында орындауына, бақылау жұмыстарының бағасына қатысты қойылады.  Соңғы
қорытынды баға соңғы аттестацияның 60( және емтихан бағасының 40( құрайды.


      5. СТУДЕНТТЕРДІ БАҒАЛАУ ЕРЕЖЕСІ

      Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы  үшін  белгілі  балл
санын жинауы тиіс. Баллдардың максималды саны:
      1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-7 апталарда – 300 балл,
      2-рейтинг нәтижесі бойынша  8-15 апталарда – 300 балл.
      Пән бойынша семестрде максималды балл саны – 600.
      Баллдар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады:
      1. Модульдар бойынша тапсырманы  орындағаны  үшін  (1  және  3  модуль
бойынша максимум 150 балл, 2-модуль бойынша – максимум 120 балл)
      2. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 70 баллдан)
      Курстық жұмыс жеке бағаланады.
      Пән бойынша баллдардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген.
      Бақылау мерзімдері 7-аптаның  соңы  және  15-аптаның  соңы.  Уақытында
өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға  болады,  бірақ  егер
студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып,  баллдың  60%
ғана қойылады.


      Кесте 2 – Студенттердің рейтингтерін есептеу
|Апталар    |1                                                                   |


      Пән бойынша баға 100 %-тық шкала бойынша процентпен қойылады.
      Егер студенттің семестр бойындағы жинаған ұпайы  50% немесе  одан  көп
болса қорытынды бақылауға өткізіледі.  Пән  бойынша  қорытынды  баға  келесі
шкаламен анықталады (Кесте 4).


      Кесте 3 - Бағалар шкаласының әріптік эквиваленті,  балл және пайыздар
|Әріптік жүйе    |Баллдардың цифрлік     |Пайыздық құрамы|Дәстүрлі жүйе бойынша  |
|бойынша баға    |эквиваленті            |               |баға                   |
|A               |4,0                    |95-100         |Өте жақсы              |
|A-              |3,67                   |90-94          |                       |
|B+              |3,33                   |85-89          |Жақсы                  |
|B               |3,0                    |80-84          |                       |
|B-              |2,67                   |75-79          |                       |
|C+              |2,33                   |70-74          |Қанағаттанарлық        |
|C               |2,0                    |65-69          |                       |
|C-              |1,67                   |60-64          |                       |
|D+              |1,33                   |55-59          |                       |
|D               |1,0                    |50-54          |                       |
|F               |0                      |0-49           |Қанағаттанарлықсыз     |
|I               |NA                     |-              |Аяқталмаған            |
|P               |-                      |прошел         |Пәнді өтті             |




      6. ӘДЕБИЕТТЕР
   6.1 Негізгі әдебиеттер
   6.1.1. И. Б. Сотников. Эксплуатация железных дорог в примерах и задачах.
М.: Транспорт, 1990.
   6.1.2. Тасымалдау ұйымдастыру және қозғалысты басқару. Кобдиков М.А.;
Жунусбеков Н.; Гирш О.Л. Алматы, 2006
   6.1.2. Клинковштейн Г.И., Афанасьев М.Б. Организация дорожного движения
– М.: Транспорт, 2001 г.
   6.1.3. Правила дорожного движения
   6.1.4. Автомобильные перевозки (задачник). А.И.Палий, З.В. Половинщиков.
Транспорт – 1982
   6.1.5. Ценообразование и тарифы на перевозки грузов автотранспортом.
В.В.Русакова и другие. Транспорт 1991 год
   6.1.6. Справочник единых тарифов на грузовые и пассажирские перевозки и
услуги автотранспорта. М.С. Павлович. Транспорт 1985 год
   8.1.7. П.К.Рыбин, В.И.Смирнов. Водный транспорт. Часть 1. Внутренний
водный транспорт. Санкт-Петербург, 2005 г.
   6.1.8. Конвенция для унификации правил международных воздушных
перевозок, ИКАО, Монреаль, 28.05.1999г.
   6.1.9. Конвенция для унификации некоторых правил, касающихся
международных воздушных перевозок, Варшава, 1929г.
   6.1.10. Конвенция о международной гражданской авиации, Чикаго, 1944г.


   6.2 Қосымша әдебиеттер
   6.1.1. Брагин С.В., Сабетов А., Экспедирование, экономика, транспорт,
Алматы, 2002г.
   6.1.2. С.Е.Бекжанова; К.Ә.Жүсіпов, З.К.Битлеуова, Ш.М.Көбдікова.
Автокөлікпен халықаралық тасымалдау. Алматы 2006 ж.
   6.1.3.  Башарова Г. Қозғалысты және локомотив паркінің жұмысын басқару.
Алматы 2007

Пәндер