Файл қосу
Жасөспірім психологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18-16.1.22 | | | |/02-2014 | |ПОӘК |18.09.2013ж. басылым №1 | | |«Психологиялық кеңес беру|орнына 05.09.2014ж. | | |негіздері» |басылым № 2 | | |Студентке арналған пәннің| | | |бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Психологиялық кеңес беру негіздері» «5В050300» – «Психология» мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы ____________ А. Бураханова “__05____” _____09_____ 2014 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында «_05_»___09_____ 2014 ж. хаттама №_1_____ Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Сатиева 2.2 ЭҚжГҒФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды «_09_»____09____ 2014 ж. хаттама №_1_____ ОӘБ төрағасы_________ С.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды «_11_»___09_____ 2014 ж. хаттама №_1_____ ОӘК төрайымы_________ Г.Искакова 4 18.09.2013ж. басылым №1 орнына 05.09.2014ж. басылым № 2 Мазмұны 1 Жалпы талаптар 2 Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 2. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3. Курс форматы 4. Курс саясаты 5. Баға қою саясаты 6. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ТАЛАПТАР 1. Оқытушы және пән жайлы жалпы мағлұматтар Бураханова Айгуль Турарбековна, аға оқытушы, психология магистрі «Психология» кафедрасы Байланыс телефондары- тел.: 35-93-89, №1 оқу корпусы, кабинет № 1212 Сабақтың өткізілу орны- аудитория №1208 Берілген пән бойынша кредиттер саны-3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Психологиялық кеңес беруге оқыту адамға кәсіби психологиялық көмек берудің фрмасы ретінде психолог маман даярлау қажеттті болып табылады. Солай болғагдықтан дәл психологиялық кеңес беру психодиагностикамен қатар елімізде психологиялық тәжірибенің кең таралған формасы . Тікелей тақырыптың курсы психологиялық кеңес берудің жеке және топтық формасы болып табылады. Өзнің арнайы мағынасынан басқа кеңес беруде барлық психо технтикалық жұмыстың негізі ретінде жалпы мағналар бар. Бұл негізссіз жасөспірімдердік мамандық бағдары мен де , менеджердің тренингі болып та от бас және тптық психорепаиямен да, бір сөзбен курс түпкі ой бойынша өзіндік түрінше әдіснамалық ролін атқарады. Яғни студенттер қазіргі кездегі психокоррекцияның кең әлемінде өздерін еркін сезіне алады. ЖОО дың талаптарын бәсекелестік қабілетіліктерін және олардың жұмысқа тұру мүмкіндіктерні қамтаасыз етеді. Курстың пәні және оны талдау әдісі тек қанаа сырттан бақылаушының объективы « ғылыми» көзқарасы мен игерілу ғана емес, сонымен қатар тұлғалық іс-тәжірибе негізіндн бастан өткері керек. Сондықтан, оқу фоманмының психо- техникалы болуы керек . яғни әрбір тыңдаушыға білімді меңгерудің пайда болу процесіне қызықтыратын мүмкіншілікті қамтамасыз етеді. Нақыты бұл қызығушылық оқып жатқандардың бір реалды психологиялық кеңес берудің куәсі болып қалыптасу ынемесе топтық тренингтің куәсі болуын қамтамасыз етуі керек. Сонымен бірге студенттерге осы демонстрациялық консультация уақытында өін клиентпен немесе психо-терапевт клнсультанапен кеңсетіруге нұсқау беріледі. Яғни келесі бір репликаны ойлап шығару психотерапевтік пцеске қатысушылардың езімдер алеміне эмпатиялық тұрғыдан кіруге тырысу керек. 1.3 Пәннің мақсаты Пәннің оқыту мақсаты - студентерді психологиялық кеңес беру практикасына кәсіби даярлау болып таблады. 1.4 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері Пәннің оқыту міндеттері - студенттерге психотерапевтік теориялық картасын беру керек. Яғни, соның шеңберінде кеңес берудің өзіндік тәжірибесін бір уақытта түсінуге болар еді. Және барлық танымал психотерапевтік әдістердің психологиялық меанизмдерін түсіну. Негізгі психотехникалық ойлауды қалыптастыру. 1.5 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: - психологиялық кеңес өткізудегі ғылыми және ұйымдастырылған негізін; - психологиялық кеңесті ұйымдастырудағы теоретикалық негізі; - кеңес беру процесіндегі этаптар мен процедуралар - Жанұяда, мектепте психологиялық кеңес беру принциптері мен әдістерін - нәтижені бағалай отырып, психологиялық кеңестің әртүрлі түрінің техникасының өткізілуін және әдістемесін пайдалану - Клиент мәселесін талдау, кеңесші мен клиент арасында өзара түсінікті құру, клиентке әсер ету әдістерін пайдалану; - психологиялық кеңес нәтижесін қамтамасыздандыратын шартты құру; - -Клиенттің жекелей дамуына коммуникативті, өзара әсер мәселесіне байланысты мәселесі бойынша психологиялық кеңесті ұйымдастыру. 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1 «Жалпы психология» 1.6.2 «Жасөспірім психологиясы» 1.6.3 «Тұлға психологиясы» 1.6.4 «Дифференцияалды психология» 1.6.5 «Психогенетика» 1.6.6 «Жоғары нерв әрекетінің физиологиясы» 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 «Жеке дара және топтық психотерапия» 1.7.2 «Отбасылық психологя» 1.7.3 «Медициналық психология». 2 ПӘН МАЗМҰНЫ МЕН САҒАТ САНЫНЫҢ БӨЛІНУІ Кесте1 |№ | |Сағаттар саны | | | |Д |СПС |СӨЖО |СӨЖ |Әдебиеттер | |1 |1 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Қазіргі кездегі |2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |психологиялық кеңес | | | | |4. | | |беру түсінігі. | | | | | | |2 |Психологиялық кеңес | |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |беру пәні мен негізгі | | | | |4. | | |түсініктері. | | | | | | |3 |Кеңес берудің этикалық|2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |принциптері. | | | | |4. | |4 |Психологиялық кеңес | |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |беруге қойылатын жалпы| | | | |4. | | |талаптар. | | | | | | |5 |Психологиялық кеңес |2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |беру түрлері. | | | | |4. | |6 |Психологиялық кеңес | |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |беру процесі. | | | | |4. | |7 |Кеңес берудің |2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |кезеңдерңне сипаттама.| | | | |4. | |8 |Кеңес берушінің жеке | |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |бас ерекшеліктері мен | | | | |4. | | |талаптары. | | | | | | |9 |Кеңес берудің қазіргі |2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |кездегі негізгі | | | | |4. | | |бағыттары. З. Фрейд. | | | | | | |10 |Кеңес берудегі контакт| |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |орнату. | | | | |4. | |11 |Психологиялық кеңес |2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |берудегі бихевиоралды | | | | |4. | | |қадам. | | | | | | |12 |Кеңес беру процесінің | |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |қиындықтары мен | | | | |4. | | |қателіктері. | | | | | | |13 |Психологяның |2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |экзестинционалды | | | | |4. | | |гуманистік бағыты. | | | | | | |14 |Кеңес берушінің | |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |этикалық нормалары. | | | | |4. | |15 |Нейролингвистикалық |2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |бағдарламалау. | | | | |4. | |16 |Топтық кеңес беру. | |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | | | | | | |4. | |17 |Гештальттерапия |2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | | | | | | |4. | |18 |Отбасылық кеңес беру. | |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | | | | | | |4. | |19 |Жұмыстың транстік |2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |әдістері | | | | |4. | |20 |Телефон арқылы кеңес | |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |беру. | | | | |4. | |21 |Трансактлі анализ |2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | | | | | | |4. | |22 |Мектеп психологының | |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |кеңес беру жұмысы. | | | | |4. | |23 |Топтық психотерапия |2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | | | | | | |4. | |24 |Іскерлік кеңес беру. | |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | | | | | | |4. | |25 |Кездесу топтары |2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | | | | | | |4. | |26 |Басқарудағы кеңес | |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |беру. | | | | |4. | |27 |Психодрама |2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | | | | | | |4. | |28 |Бизнестегі кеңес беру.| |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | | | | | | |4. | |29 |Психологиялық кеңес |2 | |2 |2 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |берудегі арттерапия | | | | |4. | |30 |Кейбір практикалық | |1 |1 |1 |7.1.1;7.1.2;7.1.3;7.1.| | |психокоррекция | | | | |4. | | |әдістері. | | | | | | | | |30 |15 |45 |45 | | 3 ПӘНДІ ОҚЫП-ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Психологиялық кеңес беру негіздері» пәні бойынша 30сағат дәріс және 15 сағат практикалық сабақтар жоспарланған. Пән мазмұны болашақ психологтарды таңдаған мамандықтарының қыр-сырларымен, кәсіби іс-әрекеті бағыттарымен таныстырады. Дәріс, семинар сабақтарында студенттер конспектілеу жұмысымен айналысып, негізгі ойлар мен термин сөздерді жазып отырады. Соңынан оны талдау жұмысымен айналысады. СӨЖ, СОӨЖ жұмыстары шығармашылық тапсырмалар ретінде түрлі формаларда орындалуы мүмкін. Солардың ішінде кең түрде кездесетіні-реферат. Реферат жазуда не ескеріледі? 1. Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеулер жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды. 2. Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестер алғаны абзал. 3. Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады. 4. Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады. 5. Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет. 6. Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен оқытушы қысқаша реферат тақырыбымен, негізгі идеясымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда баяндайды, сұрақтарға жауап береді. Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады. Рефератты талқылау – шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет, жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылып, қорытындысын шығару – маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. 4 КУРС ФОРМАТЫ Берілген тақырыпты конспектілеу, талдау Негізгі талаптар: 1. Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну; 2. Әр тақырып бойынша 5-7 негізгі түсініктерді білу. 3. Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу; 4. СӨЖ, СОӨЖ жұмыстарын жазуда міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет-ретімен жүйелі баяндауы қажет; 5. Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс; 6. Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау. 5 КУРС САЯСАТЫ Студенттерге қойылатын талаптар: 1. Сабаққа кешікпеу. 2. Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу. 3. Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау. 4. Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу. 5. СОӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Аптасына және бақылау түрлері бойынша ұпайлардың қойылуы төмендегі кестеде көрсетілген. «Психологиялық кеңес беру негіздері» пәні бойынша ұпайлардың бөлінуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1 |1-7 апта бойы барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтар түрлеріне қатысу | | | |2 |Семинар- 0; СОӨЖ-0;СӨЖ-0 . |0 | | |3 |Семинар-15 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15 . |40 | | |4 |Семинар-20 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10 . |35 | | |5 |Семинар- 20; СОӨЖ-5;СӨЖ- 15. |40 | | |6 |Семинар-20 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15 . |45 | | |7 |Семинар-25 ; СОӨЖ-10;СӨЖ-15; |110 | | | |Рубеждік бақылау-1-60. | | | |1-7 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |жиынтық ұпайы | | | |8 |8-15-ші апта бойы барлық |30 | | | |аудиториялық сабақтар түрлеріне | | | | |қатысу | | | |9 |Семинар- 15; СОӨЖ-5;СӨЖ-5 . |25 | | |10 |Семинар-10 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-5 . |20 | | |11 |Семинар-10 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10. |25 | | |12 |Семинар-15; СОӨЖ-5;СӨЖ- 10. |30 | | |13 |Семинар-15 ; СОӨЖ-5;СӨЖ-10. |30 | | |14 |Семинар-15;СОӨЖ-5;СӨЖ-15. |35 | | |15 |Семинар-20;СОӨЖ-10;СӨЖ-15; |105 | | | |Рубеждік бақылау-2-60. | | | |8-15 апталар бойынша оқыту нәтижелерінің |300 | | |жиынтық ұпайы | | | |Емтиханға берілетін барлық ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша барлық ұпайлар |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Мастерство психологического консультирования/ Под ред. А.А. Бадхена, А.М. Родиной. СПб, 2010 7.1.2 Айви А, Саймек – даунинг Л. Консультирование и психотерапия. Сочетание методов, теории и практики М., 2000 7.1.3 Немов Р.С. Психологическое консультирование. М., 2001 7.1.4 Елизаров А.Н. Основы индивидуального психологического консультирования. М., 2007 2. Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Елизаров А.Н. Введение в психологическое консультирование.2007 7.2.2 Алешина Ю.Е. Индивидуальное и семейное психологическое консультирование. — Изд. 2-е. — М."Класс", 1999 3. Абрамова Г.С. Практическая психология.- М, 2005 4. Осипова А.А. Общая психокоррекция. М, 2007 5. Бизақова Ф., Мамашбаева Ш. Отбасылық дағдарыс психологиясы. Астана, 2010
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz