Файл қосу

Курстың пәнді оқытудағы мақсаты. Курстың саясаты




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|СМК құжатының 3-деңгейі   |ОӘК             |ОӘК 042-33.1.22/02-2014    |
|ОӘК                       |№1 басылым      |                           |
|«Кәсіптік білім 1,2,3»    |10.01.2014      |                           |
|пәнінің  студенттерге     |                |                           |
|арналған жұмыстық оқу     |                |                           |
|бағдарламасы              |                |                           |










                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН

                              «Кескіндеме 1,2,3»

                   5В012000 – «Кәсіптік білім» мамандығына


                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ

                            ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                    Семей
                                    2014

|ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013  |№1 басылым 10.01.2013   |8 беттің 2 беті         |

                                  Алғы сөз


1 әзірлеген

Құрастырған ___________  «10»     12    2014 ж. Макаров Г.У.
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2014 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/


2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2014 ж.,
Төраға ____________________ /                           /


3  БЕКІТІЛГЕН

Университетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  келісіліп,  баспаға
ұсынылды

Хаттама № ____,  «_____» ____________________ 2014 ж.
ОӘК төрайымы __________ /                              /


БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН

























|ОӘК 042-33.1.22/02-2013 |№1 басылым 10.01.2014   |8 беттің 3 беті         |


                                   Мазмұны

|1 Жалпы жағдайы                                               |           |
|2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу        |           |
|3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы                          |           |
|4 Курсттың форматы                                            |           |
|5 Курстың саясаты                                             |           |
|6 Баға қою тәсілі                                             |           |
|7 Әдебиет                                                     |           |


































|ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013  |№1 басылым 10.01.2013   |8 беттің 4 беті         |

1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Макаров Г.Е., профессор
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - тел.
Сабақ өткізілетін орны –№ 8 оқу корпусы № 410 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны – 6


1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы
   Кескіндеме пәні  жайында  жалпы  түсінік.  Реалистік  живопистің  талабы,
табиғи түс, спектр, негізгі түстер,  акварель  кескіндемесі  техникасы,  бір
тектес фондағы  қарапайым  формадағы  заттар  натюрморты  /гризайль/,  жарық
фондағы 2-3  заттан  тұратын  натюрморт.   қарама-қарсы  түстерден  қойылған
натюрморт, жеміс-жидектерден құрылған  натюрморт,  бірнеше   заттан  тұратын
күрделі  натюрморт,  гуашь  техникасындахы   натьюрморт   /гризайль/,   ашық
түстерден  қралған  натюрорт  /гуашь/,  самауыр   қойылған   натюрморт,   үй
бұйымдарынан құралған  күрделі  натюрморт  /темпера/,  гипсты  бас  қойылған
натюрморт /темпера/, жан-жануарлардың тұлыбы қойылған  натюрморт  /темпера/,
табиғат көріністерінен этюдтар жазу



1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты:

: Студенттерге  натюрморт  композициясын  реңдік  және  бояу  түсін  іздеуді
түсіндіру.  Композиция   және   көріністі-бейнені   қабылдау   психологиясын
қалыптастыру.  Интерьердегі  күрделі  тақырыптық   натюрморт   композициясын
орындауды  үйрету.  Көп  заттан  тұратын  композицияны   орындау.   Кеңістік
мәселесін  шешуді   қалыптастыру.   Композиция   шешімін   табу   жолдарымен
таныстыру.


1.4 Пәнді  оқытудағы  негізгі  міндеттері.  заттың  сыр-сипатын,  нәрсе  мен
кеңістіктің  қарым-қатынасын,  сәуле  мен  көлеңкенің  құлпырымын  үндестіре
бейнелеу, көркемдік және танымдық қуатын қалыптастыру




1.5 Оқу нәтижесі:
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу – курстың пәні мен міндетін; мамандық бойынша оқыту  бағдарламаларына
  сай  кескіндеме   пәнінің  негізгі  мазмұны;   педагогикалық  және   білім
жетістіктер спектрі.
спектрі.

Төмендегі  дағдылар мен іскерліктерін қалыптасытыру:
    - Бояулармен жұмыс істей алу;
    - әдістемелік және оқыту әдебиеттерімен жұмыс істеу;
    - графикалық, живописьтік тапсырмаларды орындау;
    - педагогикалық қызыметінде қажетке жаратуға қалыптастыру


|ОӘК 042-Х.1.ХХ/02-2013  |№1 басылым 10.01.2013   |8 беттің 5 беті         |

1.6 Курстың пререквизиттері:
Сызба геометриясы және перспектива, сызу негіздері І,ІІ.

1.7 Курстың постреквизиттері:
педагогикалық практика, дипломдық жұмыс, кәсіби шығармашылық міндет.



2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
                                                                     Кесте 1
|№  |Тақырып                                 |Сағаттар           |Әдебиет  |
|р/с|                                        |                   |         |
|   |                                        |ТС      |СОӨЖ      |         |
|1  |2                                       |5       |6         |8        |
|   |5 семестр                               |        |          |         |
|1  |Тәжірибелік сабақ: Реалистік живопистің |4       |2         |7,1,3    |
|   |талабы. Табиғи түс. Спектр. Негізгі     |        |          |7,1,4    |
|   |түстер. Акварель кескіндемесі техникасы.|        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|2  |Тәжірибелік сабақ:                      |6       |3         |7,1,3    |
|   |Бір тектес фондағы  қарапайым формадағы |        |          |7,1,4    |
|   |заттар натюрморты /гризайль/.           |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|3  |Тәжірибелік сабақ:                      |6       |3         |7,1,3    |
|   |Жарық фондағы 2-3 заттан тұратын        |        |          |7,1,4    |
|   |натюрморт.                              |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|4  |Тәжірибелік сабақ:                      |6       |3         |7,1,3    |
|   |Бір-біріне жақын түстерден құралған     |        |          |7,1,4    |
|   |натюрморт                               |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|5  |Тәжірибелік сабақ:                      |8       |4         |7,1,3    |
|   |Жеміс-жидектерден құрылған              |        |          |7,1,4    |
|   |натюрморт.                              |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|   |6 семестр                               |        |          |         |
|6  |Тәжірибелік сабақ:                      |        |          |7,1,3    |
|   |4-5 заттан тұратын күрделі натюрморт    |7       |3         |7,1,4    |
|   |                                        |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|7  |Тәжірибелік сабақ:                      |        |          |7,1,3    |
|   |Гуашь техникасындахы натьюрморт         |7       |4         |7,1,4    |
|   |/гризайль/.                             |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|8  |Тәжірибелік сабақ:Ашық түстерден қралған|        |          |7,1,3    |
|   |натюрорт /гуашь/                        |8       |4         |7,1,4    |
|   |                                        |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|9  |Тәжірибелік сабақ:Самауыр қойылған      |        |          |7,1,3    |
|   |натюрморт.                              |8       |4         |7,1,4    |
|   |                                        |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|   |7 семестр                               |        |          |         |
|10 |Тәжірибелік сабақ:                      |        |          |7,1,3    |
|   |Үй бұйымдарынан құралған күрделі        |7       |3         |7,1,4    |
|   |натюрморт /темпера/.                    |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|11 |Тәжірибелік сабақ:Гипсты бас қойылған   |        |          |7,1,3    |
|   |натюрморт /темпера/                     |7       |4         |7,1,4    |
|   |                                        |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|12 |Тәжірибелік сабақ: Жан-жануарлардың     |        |          |7,1,3    |
|   |тұлыбы қойылған натюрморт /темпера/     |8       |4         |7,1,4    |
|   |                                        |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |
|13 |Тәжірибелік сабақ: Табиғат              |        |          |7,1,3    |
|   |көріністерінен этюдтар жазу             |8       |4         |7,1,4    |
|   |                                        |        |          |7,1,5    |
|   |                                        |        |          |7,2,4    |


3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
3.1 Негізгі, қосымша және анықтама әдебиеттерін үнемі оқып отыру;
3.2 Интернет сайттармен жұмыс істеу;
3.3 Жұмыс және сызба құралдарының болуы;
3.4 Қысқаша жазбалар жазу;
3.5 Курс бойынша тәжірибелік жұмыстарды уақытында орындау;
3.6 Тапсырмаларды тапсыру уақытынан кешіктірмеу.


4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ
|Курс     |Семестр                   |Кредиты         |ДС                |
|         |                          |                |сағ               |
|1        |2                         |3               |4                 |
|         |1 аптадан 7-ші апта       |                |                  |
|         |аралығында тәжірибелік    |                |                  |
|         |сабақтар үшін             |                |                  |
|1,2 4    |Тәжірибелік сабақ:        |0+0             |                  |
|         |Реалистік живопистің      |20+0            |                  |
|         |талабы. Табиғи түс.       |                |                  |
|         |Спектр. Негізгі түстер.   |                |                  |
|         |Акварель кескіндемесі     |                |                  |
|         |техникасы.                |                |                  |
|3,4      |Тәжірибелік сабақ:        |20+0            |4 аптада          |
|         |Бір тектес фондағы        |20+40           |тапсырылады.      |
|         |қарапайым формадағы заттар|                |                  |
|         |натюрморты /гризайль/.    |                |                  |
|5,6      |Тәжірибелік сабақ:        |20+0            |6 аптада          |
|         |Жарық фондағы 2-3 заттан  |20+40           |тапсырылады.      |
|         |тұратын натюрморт.        |                |                  |
|7        |Межелік бақылау:          |0+0+90          |                  |
|         |орындалған барлық         |                |                  |
|         |жұмыстарды тексеру және   |                |                  |
|         |бағалау.                  |                |                  |
|         |8 аптадан 15-ші апта      |                |                  |
|         |аралығында тәжірибелік    |                |                  |
|         |сабақтар үшін             |                |                  |
|8,9,10   |Тәжірибелік сабақ:        |10+0            |10 аптада         |
|         |Бір-біріне жақын түстерден|15+0            |тапсырылады       |
|         |құралған натюрморт        |15+40           |                  |
|11       |Тәжірибелік сабақ:        |15+0            |14 аптада         |
|12       |Жеміс-жидектерден құрылған|15+0            |тапсырылады       |
|13       |натюрморт.                |15+0            |                  |
|14       |                          |15+40           |                  |
|15       |Межелік бақылау:          |0+90            |                  |
|         |орындалған барлық         |                |                  |
|         |жұмыстарды тексеру және   |                |                  |
|         |бағалау.                  |                |                  |
|         |6 семестр                 |                |                  |
|1        |Тәжірибелік сабақ:        |0+0             |4 аптада          |
|2        |4-5 заттан тұратын күрделі|20+0            |тапсырылады       |
|3        |натюрморт                 |20+0            |                  |
|4        |                          |20+40           |                  |
|4        |Тәжірибелік сабақ:        |20+0            |6 аптада          |
|5        |Гуашь техникасындахы      |20+0            |тапсырылады       |
|6        |натьюрморт /гризайль/.    |20+40           |                  |
|7        |                          |                |                  |
|7        |Межелік бақылау:          |0+0+90          |                  |
|         |орындалған барлық         |                |                  |
|         |жұмыстарды тексеру және   |                |                  |
|         |бағалау.                  |                |                  |
|         |8 аптадан 15-ші апта      |                |                  |
|         |аралығында тәжірибелік    |                |                  |
|         |сабақтар үшін             |                |                  |
|         |Тәжірибелік сабақ:        |                |10 аптада         |
|8        |Ашық түстерден қралған    |15+0            |тапсырылады       |
|9        |натюморт /гуашь/          |15+0            |                  |
|10       |                          |15+40           |                  |
|11       |Тәжірибелік сабақ:        |15+0            |14 аптада         |
|12       |Самауыр қойылған          |15+0            |тапсырылады       |
|13       |натюрморт.                |15+0            |                  |
|14       |                          |15+40           |                  |
|15       |                          |                |                  |
|15       |Межелік бақылау:          |0+0+90          |                  |
|         |орындалған барлық         |                |                  |
|         |жұмыстарды тексеру және   |                |                  |
|         |бағалау.                  |                |                  |
|         |7 семестр                 |                |                  |
|1        |Тәжірибелік сабақ:        |0+0             |4 аптада          |
|2        |Үй бұйымдарынан құралған  |20+0            |тапсырылады       |
|3        |күрделі натюрморт         |20+0            |                  |
|4        |/темпера/.                |20+40           |                  |
|4        | Тәжірибелік сабақ:       |20+0            |6 аптада          |
|5        |Гипсты бас қойылған       |20+0            |тапсырылады       |
|6        |натюрморт /темпера/       |20+40           |                  |
|7        |                          |                |                  |
|7        |Межелік бақылау:          |0+0+90          |                  |
|         |орындалған барлық         |                |                  |
|         |жұмыстарды тексеру және   |                |                  |
|         |бағалау.                  |                |                  |
|         |8 аптадан 15-ші апта      |                |                  |
|         |аралығында тәжірибелік    |                |                  |
|         |сабақтар үшін             |                |                  |
|         |Тәжірибелік сабақ:        |                |10 аптада         |
|8        |Жан-жануарлардың тұлыбы   |15+0            |тапсырылады       |
|9        |қойылған натюрморт        |15+0            |                  |
|10       |/темпера/                 |15+40           |                  |
|11       |Тәжірибелік сабақ:        |15+0            |14 аптада         |
|12       |Табиғат көріністерінен    |15+0            |тапсырылады       |
|13       |этюдтар жазу.             |15+0            |                  |
|14       |                          |15+40           |                  |
|15       |                          |                |                  |
|15       |Межелік бақылау:          |0+0+90          |                  |
|         |орындалған барлық         |                |                  |
|         |жұмыстарды тексеру және   |                |                  |
|         |бағалау                   |                |                  |


7 ӘДЕБИЕТТЕР
|7.1  |Рисунок. Живопись. Композиция. Хрестоматия. / Ростовцев Н. Н. -  М.,|
|     |1989.                                                               |
|7.2  |Ростовцев Н.Н.Академический рисунок: курс лекций.-М.,1973           |
|7.3  |Ростовцев Н.Н.Учебный рисунок.-М.,1985                              |
|7.4  |Ростовцев Н.Н. Рисование головы человека.-М.,1989                   |
|7.5  |Учебный рисунок/Под ред.В.А.Королева.-М.,1981                       |
|7.6  |Школа изобразительного искусства в 3 книгах. - М.,  1989.           |
|7.7  |Волков И. Ф. Творческие методы и художественные системы. - М.,      |
|     |1978.                                                               |
|7.8  |Борщ А. О. Наброски и зарисовки. Учебно–методическое пособие для    |
|     |художественных училищ и училищ прикладного искусства. - М.,  1970.  |
|7.9  |Ракша Ю. Живопись. Графика. - М.,  1983.                            |
|7.10 |Лазарев М. Профессия художник. - М.,  1976.                         |
|7.11 |Пучков А. С., Триселев А. В. Методика работы над натюрмортом :      |
|     |Учебно–методическое пособие для художественно – графического        |
|     |факультета педагогических институтов. - М.,  1982.                  |
|7.12 |Основы рисунка. Автор издания группа Парамон Эдисионес, Барселона,  |
|7.13 |Испания, январь 1992. Перевод: Ольга Вартанова., 1994.              |
|7.14 |Шорохов Е. В., Козлов Н. Г. Композиция. - М.,  1978.                |
|7.15 |Непомнящий В. М. Перспектива в композиции. - Чебоксары, 1970.       |
|7.16 |Аксенов К. Н. Рисунок.  - М.,1987.                                  |
|7.18 |Материалы и техника рисунка:  Учеб. Пособие/ Под ред. В. А.         |
|     |Королева. - М.,  1983.                                              |
|7.19 |Кузин В. С. Наброски и зарисовки: Пособие для учителей. - 2-е изд. -|
|     |М.,  1981.                                                          |
|7.20 |Карлов Г. И. Изображение птиц и зверей:  Книга читателя.  - М.,     |
|     |1976.                                                               |
|7.21 |Медведев Л.Г. Графический художественный образ и его выражение в    |
|     |академическом рисунке. - М., 1986                                   |
|7.22 |Сокольникова Н.М. Основы рисунка, - М., 1996                        |
|7.23 |Бесчастнов, Н.П.   Изображение растительных мотивов :учеб.пособие   |
|     |для студентов вузов .-М.,2008                                       |
|7.24 |Рисунок /Под ред. A.M. Серова. - М., 1975                           |
|7.25 |Ачилов И. Ш. Анатомия головы человека и построение ее в рисунке. -  |
|     |Алматы, 1990                                                        |
|7.26 |Авсиян О.А. Натура и рисование по представлению .- М., 1985         |
|7.27 |Медведев Л. Г. Формирование графического художественного образа на  |
|     |занятиях по рисунку. - М., 1986                                     |








Пәндер