Файл қосу
Өсімдіктер биотехнологиясы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |Оқу әдістемелік кешенінің |ПОӘК |042-18-22.1.113/01-2013 | |құжаты 3 деңгейлі | | | |ПОӘК"Өсімдіктер |Басылым № 1 | | |биотехнологиясы" пәнінің |18.09.2013ж | | |оқытушыға арналған | | | |бағдарламасы | | | 5В050701-«Биотехнология» мамандығына арналған «Өсімдіктер биотехнологиясы» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей,2013 Алғы сөз 1. құрастырылды Құрастырушы: _______________ «____»___________20____ А.Б. Исмагулова «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының аға оқытушы, биология магистрі 2. талқыланды «Мал шаруашылығы және аңшылықтану, морфология негіздерімен» кафедрасының отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Кафедра меңгерушісі ___________ С.Тугамбаева 2.2. Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында Хаттама №__ «__»_____20___ж Төрағасы __________ А.Тлеубаева 3. бекітілді Университеттің оқу - әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__ «__»_____20___ж ОӘК төрағасы _____________Г.Искакова алғаШ рет еҢгізілген Мазмұны 1. Қолдану саласы. 2. Ереже белгілейтін сілтемелер 3. Жалпы ереже 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасының мазмұны 5. Студенттердің өз бетімен істейтін жұмыстары тақырыбының тізімі 6. Пәннің оқу әдістемелік картасы 7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуінің картасы 8. Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Пәннің оқытушыға арналған бағдарламасы, «Өсімдіктер биотехнологиясы» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің құрамына еніп, 5В050701-«Биотехнология» мамандығының студенттеріне арналған. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Оқытушыға арналған пәннің нағыз бағдарламасы «Өсімдіктер биотехнологиясы» пәнінің оқу барысын ұйымдастыру тәртібін белгілейді: «Өсімдіктер биотехнологиясы» пәнінің оқу бағдарламасы 5В050701-«Биотехнология» мамандықтарына ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты 03.08.327- , ҚР БҒМ ж. 01.09. бекітілген және іске енгізілген. СТУ 042-СГУ-4-2013 «ПОӘК жасау және әзірлеудің жалпы негізігі талаптары» туралы университет стандарты ДП 042-1.01- 2013 Документациялық процедура «ПОӘК құрылымы мен мазмұны» 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 3.1.Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. 050701-«Биотехнология» мамандығының студенті түлегі «Өсімдіктер биотехнологиясы» (өсімдік жасушаларын жасанда ортада өсіру) пәнін зерделеу нәтижесінде кәсіптік білімділікке қойылатын мына талаптарға дайын болуға міндетті. 3.2. Пәнді оқытудың мақсаты: өсімдіктен бөлініп алынған жасушаларды, ұлпаларды, мүшелерді жасанды қоректік ортада асептикалық жағдайда өсірудің теориялық негіздері мен әдістерін жүйелі түрде студенттерге баяндау, оны оларға меңгерту. 3.3 Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: Оқу үрдісінде студент биологиялық обьектілер мен биологиялық процестердің негізінде түбегейлі жаңа технологиялар құру, сол арқылы адамға қажетті өнімдерді алудың негізін білуі тиіс. Ол үшін тиісті биотехнологиялық ғылыми зерттеулердің әдістерін жеткілікті деңгейде меңгеруі қажет. 3.4. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: - білу студенттер пәнге тән терминдер мен ұғымдарды білу қажет және күнделікте өмірде пайдалану - игеру өсімдіктердің мүшелер мен мүшелер жүйелерінің құрылысын, төменгі және жоғарғы сатыдағы өсімдіктердің негізгі өкілдерінің систематикасы мен эволюциясын; - меңгеру өсімдіктердің биотехнологиялық ғылымдағы орны мен маңызын шаруашылықтық және кәсіптік маңызын білу тиіс; - істей білу ғылыми мәселелерді білуге, зертханалық және далалық жағдайларды зерттеу жұмыстарын іске асыруға тәжірибелік дағды алуды; - иемдену алған білімін ғылыми және тәжірибелік мәселелерді шешуге , түрлердің биологиялық ерекшеліктерін түсінуге, өсімдіктер әлемінің эволюциясындағы әртүрлі топтарының маңыздылығын анықтауға колдану. 3.5. Курстың пререквизиті: 3.5.1.Өсімдік физиологиясы 3.5.2.Ботаника 3.5.3 Жалпы биология 3.6.Курстың постреквизиті: 3.6.1. Эмбриоинженерия 3.6.2. Биология 3.6.3.Ген инженериясы. 1 кесте |Курс |Семестр |Кредиты|Дәріс |СПЗ |ЗС |СОӨЖ| |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | | Модуль 1 Өсімдіктер биотехнологиясының | | |жүйесі | | | Блок 1 Өсімдіктер биотехнологиясы| | |1 |Кіріспе. Өсімдіктер биотехнологиясы | 2 |1 |1.5 |4.5 |7.1 | | |ғылымы. Мақсаты мен міндеттері. | | | | | | | |Өсімдіктер биотехнологиясы ғылымының басқа| | | | | | | |ғылымдармен байланысы. Өсімдік жасушаларын| | | | | | | |өсірудің қысқаша тарихы. Терминдер. | | | | | | |2 |Өсімдік жасушаларын жасанды қоректік | 2 |1 |1.5 |4.5 |7.2 | | |ортада өсіру әдістері. Қоректік орталар. | | | | | | | |Каллус алу. Каллусты өсіру. Жасушаларды | | | | | | | |сұйық қоректік орталарда өсіру | | | | | | |3.4 |Жасанды қоректік ортада өсетін | 4 |1 |1.5 |4.5 |7.1 | | |жасушалардың биологиясы. Дифференциялану, | | | | | | | |морфогенез, регенерация. Өсірген | | | | | | | |жасушалардың әртектілігі. | | | | | | | Модуль 2 Жасушаларды өсіру жүйелері | | Блок 2 Өсімдік жасушаларына әсер ететін факторлар | | |5 |Өсімдік жасушаларын биосинтездік | 2 |1 |1.5 |4.5 |7.1 | | |өнеркәсіпте пайдалану. Өсірілетін | | | | | | | |жасушаларда қосымша заттардың қоры | | | | | | | |жиналуына әсер ететін фактролар. | | | | | | | |Өсімдіктің генотипі. Жасушаларды өсіруге | | | | | | | |әсер ететін химиялық және физикалық | | | | | | | |факторлар. | | | | | | |6 |Жасушаларды өсіру жүйелері. Иммобильденген| 2 |1 |1.5 |4.5 |7.1.| | |жасушалар. | | | | |2 | |7 |Өсімдіктерді клондық микрокөбейту. | 2 |1 |1.5 |4.5 |7.1.| | |Микрокөбейтудің әдістері. Микрокөбейту | | | | |2 | | |процессінің кезеңдері. | | | | | | |8 |Өсімдіктерді сауықтыру. Апикальдық | 2 |1 |1.5 |4.5 |7.1.| | |меристеманы өсіру. Прогамдық және | | | | |2 | | |постгамдық сәйкессіздікті in vitro | | | | | | | |жағдайында жеңу. Ұрықтарды in vitro өсіру.| | | | | | | Модуль 3 Жасушалық инженерия | | Блок 3 Гаплойдық технология | | |9 |Гапдоидтық технология. Тозаңқаптар мен | 2 |1 |1.5 |4.5 |7.1.| | |тозаңдарды өсіру. Микроспо-ралардың in | | | | |2 | | |vitro жағдайында дамуы. Аналық | | | | | | | |гаметофиттің in vitro жағдайында дамуы. | | | | | | |10 |Жасушалық инженерия.Протопластарды бөліп | 2 |1 |1.5 |4.5 |7.1.| | |алу. Протопластардан регенерант өсімдіктер| | | | |2 | | |шығару. | | | | | | |11 |Сомалық будандастыру. Сомалық | 2 |1 |1.5 |4.5 |7.1.| | |будандастырудың генетикалық негіздері. | | | | |2 | | |Сомалық будандарды сұрыптап алу. | | | | | | |12 |Жасушалық селекция. Жасушалық селекция | 2 |1 |1.5 |4.5 |7.1.| | |әдістері. Индукцияланған мутагенез.. | | | | |2 | | Блок 2 Гендік инженерия | | |13. |Гендік инженерия. Басқа организмге | 4 |1 |1.5 |4.5 |7.1.| |14 |тасымалданатын қажетті генді бөліп алу. | | | | |2 | | |Генді тасымалдайтын векторлар. Гендерді | | | | | | | |өсімдіктерге тасымалдау әдістері. | | | | | | | |Генофондты in vitro сақтау. Жасушаларды | 2 |1 |1.5 |4.5 |7.1.| |15 |мұздатып сақтау. Жасушаларды қайтадан | | | | |2 | | |өсіру және талдау. | | | | | | |Барлы| |30 |15 |22.5 |67.5 | | |ғы | | | | | | | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ. 5.1. Биотехнологияның салалары 5.2. Фитогормондар. 5.3. Эмбриогенез 5.4. Ризогенез. 5.5. Тозаңдарды өсіріп, гаплойдтарды алу. 5.6. Жасушаларды ағынды ашық жүйеде өсіру. 5.7. Гербидциттерге төзімді өсімдіктерді жасау. 5.8. Өсімдіктерді жылумен өңдеудің кемшілігі 5.9. In vitro өтетін андрогенезге әсер ететін жағдайлар. 5.10. Осмотик заттар. 5.11. Ауксотрофтар 5.12.Патогендер мен зиянкестерге төзімді өсімдіктер жасау. 5.13.Векторларға қойылатын талаптар. 5.14.Рестриктазалар 5.15.Гендік инженерияның жетістіктері 6.ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 3 Кесте |Тақырыбы |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | | |құралдар|дайындалуға |түрі | | |,ТОҚплак|арналған | | | |аттар |сұрақтар | | |Дәріс |Зертханалық | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Кіріспе. |Өсімдік жасушаларын өсіру |Плакатта|Биотехнология|ТК, | |Өсімдіктер |әдістері |р |ның |тест, | |биотехнологиясы | | |жетістіктері.|бақылау | |ғылымы. Мақсаты | | |Өсімдік |сұрақтары| |мен міндеттері. | | |жасушаларын | | | | | |өсіру | | | | | |әдістері | | |Өсімдік |Қоректік орталар дайындау |Плакатта|Жасушалардың |ТК, | |жасушаларын | |р |өсуіне |тест, | |жасанды қоректік | | |көмірсулардың|бақылау | |ортада өсіру | | |әсері |сұрақтары| |әдістері | | | | | |Жасанды қоректік |Жасушаларды өсіруге |Плакатта|Плазмолиз |ТК, | |ортада өсетін |қажетті жағдайлар |р, |және |тест, | |жасушалардың | |кестелер|деплазмолиз. |бақылау | |биологиясы. | | |Жасушаларды |сұрақтары| |Дифференциялану, | | |өсіруге | | |морфогенез, | | |қажетті | | |регенерация. | | |жағдайлар | | |Өсімдік |Өсімдік жасушаларын |Плакатта|Цитоплазма |ТК, | |жасушаларын |өсімдік биотехнологиясының|р |мен ядро |тест, | |биосинтездік |мәселелерін шешуде | |арасындағы |бақылау | |өнеркәсіпте |пайдалану | |байланыстылық|сұрақтары| |пайдалану. | | | | | |Жасушаларды өсіру|Жасушаларды өсіру жүйелері|Плакатта|Жасушаларды |ТК, | |жүйелері. | |р |өсіру |тест, | |Иммобильденген | | |жүйелері |бақылау | |жасушалар. | | | |сұрақтары| |Өсімдіктерді |Өсімдіктерді клондық |Плакатта|Клон |ТК, | |клондық |микрокөбейту |р | |тест, | |микрокөбейту. | | | |бақылау | | | | | |сұрақтары| |Межелік бақылау | | | | | |Өсімдіктерді |Өсімдіктерді сауықтыру |Плакатта|Жылумен өңдеу|ТК, | |сауықтыру. | |р | |тест, | | | | | |бақылау | | | | | |сұрақтары| |Гапдоидтық |Прогамдық сәйкессіздікті |Плакатта|Тұқым |ТК, | |технология. |in vitro жою |р |бүршіктері |тест, | | | | | |бақылау | | | | | |сұрақтары| |Жасушалық |Тіршілікке қабілетті |Плакатта|Фотсинтез |ТК, | |инженерия. |протопластарды алу |р |қарқындылығы |тест, | | | | | |бақылау | | | | | |сұрақтары| | |Тіршілікке қабілетті | | |ТК, | | |протопластарды алу | | |тест, | | | | | |бақылау | | | | | |сұрақтары| |Сомалық |Сомалық будандастыру |Плакатта|Оксидазалар |ТК, | |будандастыру. |негіздері |р | |тест, | | | | | |бақылау | | | | | |сұрақтары| |Жасушалық |Жасушалық селекция |Плакатта|Тыныс алу-дың|ТК, | |селекция. |әдістері |р, |жасуша |тест, | | | |кестелер|деңгейінде |бақылау | | | | |реттелуі |сұрақтары| |Гендік инженерия.|Гендік инженерия |Плакатта|Азоттың |ТК, | | | |р |маңызы |тест, | | | | | |бақылау | | | | | |сұрақтары| |Гендік инженерия |Гендік инженерия | |Гендік |ТК, | | | | |инженерия |тест, | | | | |құрылымы |бақылау | | | | | |сұрақтары| 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУІНІҢ КАРТАСЫ 4 Кесте |Оқулықтардың, |Экземпляр саны |Студент саны |Қамтамасыздану % | |оқу-әдістемелік | | | | |құралдарының атаулары | | | | |1 |2 |3 |4 | | Г. Ж. Уәлиханова |10 |25 |34 | |Өсімдік биотехнологиясы.| | | | |Алматы «Қазақ | | | | |университеті» 2001 | | | | | | | | | | И.Р. Рахимбаев |10 |25 |34 | |Биотехнология растении. | | | | |Алматы. Қазақ | | | | |университеті1998. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1. Г. Ж. Уәлиханова Өсімдік биотехнологиясы. Алматы «Қазақ университеті» 2001 8. 2. И.Р. Рахимбаев Биотехнология растении. Алматы. Қазақ университеті. 1998.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz