Файл қосу
Жас ерекшелік психологиясы
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-18.-16.1.41/01-2013 «Педагогикалық психология» пәні бойынша оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы №1 басылым 18.09.2013 ж. «ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПСИХОЛОГИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (050503 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы А. Коңырова “__13__” _____09_____ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____ «_13_»___09_____ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №__1____ «_17_»____09____ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш. Кенесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1___ «_18_»____09____ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г. Искакова 4 АЛҒАШ НГІЗІЛДІ №1 басылым 18.09.2013 ж. Мазмұны Қолданыс аймағы Нормативтік сілтемелер Жалпы ережелер Оқу пәнінің мазмұны (молдулі) Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Педагогикалық психология» пәнінен оқу - әдістемелік кешеннің құрамындағы оқытушыға арналған бағдарламасы «050503»-«Психология» мамандығы студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Педагогикалық психология» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: 050503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген; 050503-«Психология» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; ДП 042-1.01-2013 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. «Педагогикалық психология» пәні оқыту процесіндегі жас ерекшелігінің психикалық дамуы мен дамыта ерекшеліктерін, білімнің қалыптастыру заңдылықтарын сонымен қатар дағды мен ептілікті қалыптастырады. Бұл кустын негізгі мазмұны - оның өзекті мәселесі оқыту және даму арасындағы өзара байланыс олып табылады. Бұл курстын мазмұны екі бөлім арқылы көрсетілген: оқыту психология және даму психологиясы. 3.2 Пәннің мақсаты гуманитарлық мамандықтардағы студенттердің педагогикалық психология пәнін оқыту мен меңгеру і негізінде ғылыми білімін дамыту, семинар және практикалық сабақтар процесінде педагогикалық психология бөлімі бойынша психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: Психологияның жеке дара өзіндік сала ретінде «Педагогикалық психология» ерекшеліктерін талдау, категориялық құрылымын ашу; Педагогикалық психология қарым-қатынас психологиясының ғылыми-теориялық негіздерін ашып көрсету; Педагогикалық психология - жеке тұлғаны әлеуметтендіру факторы ретінде; Педагогикалық психология қарым-қатынасының мәні, ерекшеліктері Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру; Педагогикалық психология пәнінен алынған білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: Педагогикалық психология пәніне байланысты ұғымдар мазмұнын; Педагогикалық психологияның психология саласын оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы; Педагогикалық психологияның методологиялық, теориялық және әдістемелік негіздерін; Педагогикалық психология пәніне байланысты шетел, ресей және отандық психологиясының даму тарихын; Педагогикалық психологияның қарым-қатынас психологиясының зерттеуін ұйымдастырудың диагностикасын меңгеру 3.5 Курс пререквизиттері: 3.5.1Жалпы психология, 3.5.2 Жас ерекшелік психологиясы, 3.5.3 Психология тарихы, 3.5.4 Әлеуметтану Курстың постреквизиті: Педагогика Жас ерекшелік психологиясы; Әлеуметтік психология Гуманитарлық ғылымдар 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте 1 Курс Семестр Кредит Саны ЛК (сағ.) СПС (сағ) Лаб.С СӨЖО (сағ) СӨЖ (сағ) Барлығы Қортын. бақылау формасы 4 1 2 15 15 - 22,5 67,5 120 емтихан 4 ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Кесте 2 № Тақырып атауы мен мазмұны Сағат саны Дәріс сабақтары 1 Педагогикалық психология ғылым ретінде 1 сағ 2 Педагогикалық психология категориялаы мен зерттеу әдістері 1 сағ 3 Білм беру көпаспектілі феномен ретінде 1 сағ 4 Оқыту психологиясының негіздері 1 сағ 5 Оқыту процесіндегі танымдық іс-әрекеттердің дамуы 1 сағ 6 Оқу іс-әрекеті психологиясы 1 сағ 7 Білімді, іскерлікті, дағдыны меңгеру процесі 1 сағ 8 Оқу-іс-әрекеті субъектілерінің жас ерекшелік сипаттамалары 1 сағ 9 Тәрбие психологиясы 1 сағ 10 Жеке тұлғаны әлеуметтендіру 1 сағ 11 Кәсіби білім беру психологиясы 1 сағ 12 Ұстаз психологиясы және мұғалімдік қызмет 1 сағ 13 Білім беру процесіндегі қарым-қатынас 1 сағ 14 Сабақты психологиялық талдау педагогтың проективті-рефллексивті іскерліктерінің бірліктері ретінде 1 сағ 15 Ұстаздың кәсіби құзырлығы 1 сағ Практикалық (семинар) сабақтар 1 Педагогикалық психология – зерттеу пәні, міндеттері, құрылымы. 1сағ 2 Қазіргі кезеңдегі білім беру үрдісі 1сағ 3 Қазіргі замандағы оқытудың негізгі бағыттары 1сағ 4 Білім беру процесінің субъектілері 1сағ 5 Үйрету 1сағ 6 Оқыту психологиясы 1сағ 7 Оқу мотивациясы 1сағ 8 Әлеуметтік тәжірибені меңгерудің жас ерекшеліктері 1сағ 9 Тәрбие психологиясы жеке адамды қалыптастырушы мақсатты процесс ретінде 1сағ 10 Психикалық даму және оқыту 1сағ 11 Кәсіби білім беру психологиясы 1сағ 12 Ұстаз психологиясы және мұғалімдік қызмет 1сағ 13 Білім беру процесіндегі оқу педагогикалық бірлестік және қарым-қатынас 1сағ 14 Сабақты психологиялық талдау педагогтың проективті-рефллексивті іскерліктерінің бірліктері ретінде 1сағ 15 Ұстаздың кәсіби құзырлығы 1сағ 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ Педагогикалық психология тарихы Педагогикалық психологияның әдістері Мектепті ізгілендіру және демократияландыру мәселелері Қазіргі кезеңдегі білім беру үрдісі Психикалық даму және оқыту Қазіргі замандағы оқытудың негізгі бағыттары Дәстүрлі және дамыта оқытудың принципиалды айырмашылықтары Әлеуметтік тәжірибені меңгерудің жас ерекшеліктері Тәрбиелеу психологиясы мен өзін-өзі тәрбиелеу Оқу мотивациясы Кәсіптік анықталу мәселелері Оқушылардың білімін, дағдылыры мен ептіліктерін анықтау әдістері. Білім беру процесіндегі оқу педагогикалық бірлестік және қарым-қатынас Оқытуды бағалау жүйесінің дамуы Педагог психограммасы 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 Тақырыптар Көрнекіліктер, ТСО, плакаттар, лаборатория лық стенд Өздік оқуға арналған сұрақтар Бақылау форма сы Дәрістер Практикалық (семинар) сабақтар 1 2 3 4 5 Педагогикалық психология ғылым ретінде Педагогикалық психология – зерттеу пәні, міндеттері, құрылымы, зерттеу әдістері Плакаттар, карточкалар, суреттер тізбегі Методолгия, әдістер мен әдістемелер олардың педагогикалық зерттеудегі өзара байланысы Кестелік талдау Педагогикалық психология категориялаы мен зерттеу әдістері Қазіргі кезеңдегі білім беру үрдісі Л.В.Занков және В.В.Давыдов бойынша дамыта оқытудың ортақ принциптерін көрсететін тізбектер Оқуға дайындығын анықтау А.П.Бизюк Компендиум методов нейропсихологического исследования.М., 2005 252-254 бетіндегі әдістемені орындап, нитежесін талдау Білм беру көпаспектілі феномен ретінде Қазіргі замандағы оқытудың негізгі бағыттары педагогикалық психология ның тізбегі Оқытудың негізгі бағытта рының біреуімен танысу Оқытудың негізгі бағыттары ның біреуін әзірлеу Оқыту психологиясының негіздері Білім беру процесінің субъектілері Білім берудегі негізгі бета лыстар мен принциптер көрсетілген тізбектер Н.В.Кузьмина ның педагогика лық қабілеттер түсініктемесіне деген келісінің А.К.Маркова ның пікірінен өзгешелігі неде екендігімен танысу Дамыта оқытуды бағдарлама сын әзірлеу Оқыту процесіндегі танымдық іс-әрекеттердің дамуы Үйрету оқытудың негізгі бағыттарының тізбегі, карточ калар Мектеп ұжымы ның психология лық сипаттама сымен танысу Өз сипатта масын әзір леу Оқу іс-әрекеті психологиясы Әлеуметтік тәжірибені меңгерудің жас ерекшеліктері Оқытудың негізгі бағыт тарына арнал ған мысалдар Педагогикалық іскерліктердің жалпы сипатта масы Білімді, іскерлікті, дағдыны меңгеру процесі Оқыту психологиясы Жас ерекше лік сипатта маларына мысалдар Кіші мектеп оқушысының психикалық даму ерекшелік терімен танысу Педагогикалық іс-әрекет: формалары, сипаттамала ры, мазмұ нын өз таңдауы бойынша Оқу-іс-әрекеті субъектілерінің жас ерекшелік сипаттамалары Оқу мотивациясы Оқу іс-әрекетінің жалпы сипат тамалары жазылған үзінділер Мотивация түсіні гімен танысу Б.Б.Айсмонтас «Педагогическая психоло гия» 91-95 беттегі моти вация психоло гиялық катего рия ретінде тізбегін әзірлеу Тәрбие психологиясы Тәрбие психологиясы жеке адамды қалыптастырушы мақсатты процесс ретінде Оқу мотива циясының сипаттамасы жазылған пікірлер, анықтамалар Оқушы (үйрену ші) (оқушы, студент) оқу іс-әрекетінің субъектісі нің мотивация лық ерекшелігін өз таңдауы бойынша іріктеу Б.Б.Айсмонтас «Педагогическая психоло гия» 96-101 беттегі моти вация психоло гиялық катего рия ретінде тізбегін әзірлеу Жеке тұлғаны әлеуметтендіру Психикалық даму және оқыту Меңгеру кезеңдері, сатыла ры. Меңгеру процесіндегі дағды туралы тізбектер «Дағды интерфе ренциясы» түсі нігімен танысу Б.Б.Айсмонтас «Педагогическая психоло гия» 33-37 бет тегі схемалар тізбегін әзірлеу Кәсіби білім беру психологиясы Кәсіби білім беру психологиясы Өзіндік жұм ыстуралы ой-пікірлер мазмұны Өзіндік жұмыс жазудың әдісте мелік нұсқаумен танысу Б.Б.Айсмонтас «Педагогическая психоло гия» 38-42 бет тегі схемалар тізбегін әзірлеу Ұстаз психологиясы және мұғалімдік қызмет Ұстаз психологиясы және мұғалімдік қызмет Педагогика лық іс-әрекет: формалары, сипаттама лары, мазмұ ны туралы педагог-психо логтардың еңбектері Оқу әрекетін орындау деңгей лері мен сапасы мен танысу Б.Б.Айсмонтас «Педагогическая психоло гия» 71-90 бет тегі схемалар тізбегін әзірлеу Білім беру процесіндегі қарым-қатынас Білім беру процесіндегі оқу педагогикалық бірлестік және қарым-қатынас Педагогикалық іс-әрекеттің стильдері тура лы педагог-психологтар дың еңбектері Жеткіншек мінез-құлқын дағы психика лық даму ерекше ліктерімен танысу Зерттеу нәтижесін көрсету Сабақты психологиялық талдау педагогтың проективті-рефллексивті іскерліктерінің бірліктері ретінде Сабақты психологиялық талдау педагогтың проективті-рефллексивті іскерліктерінің бірліктері ретінде Сабақтың психология лық талдауы ның тізбегі Танымдық процестер үлгімсімен танысу Педагог іс-әрекетіндегі сабақтың психология лық талдауын әзірлеу Ұстаздың кәсіби құзырлығы Ұстаздың кәсіби құзырлығы Оқулықтар Педагогикалық этика талаптарымен танысу Психограмма әзірлеу 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 4 № р/с Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар атауы Саны Студенттер саны Қамтамасыз ету пайызы 1 И.А.Зимняя Педагогикалық психология М.,2005 5 9 50 2 Возрастная и педагогическая психология /Петровский А.В. 10 9 100 3 Курс общей, возрастной и педагогической психологии Вып.3/Подред.М.В.Гамезо. 10 9 100 4 Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. – М.,1987. 5 9 50 8. Негізгі әдебиеттер: 8.1.1.Возрастная и педагогическая психология/ Под ред. А.В.Петровского.М.;1979. 8.1.2.Крутецкий В.А.Основы педагогической психологии.М.,1972 8.1.3.Курс общей, возрастной и педагогической психологии.Вып.3/Под ред.М.В.Гамезо.М.1982.Гл.ХХ 8.1.4.Талызина Н.Ф. Педагогическая психология.М.,1998. 8.1.5.Выготский Л.С. Педагогическая психология. 8.1.6.Зимняя И.Ю. Педагогическая психология 8.1.7.Гальперин П.Я. Избранные произведения 8.1.8.Давыдов В.В. Избранные произведения 8.1.9.Стоун Э. Психопедагогика 10.1.1.Бернс Р.Р. Развитие «Я» концепции в воспитании. 10.1.2.Фридман, Кулагина. Психологический справочник учителя. 10.2.3.Лисина М.И. Проблема онтогенеза общения. 10.2.4.Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения. 10.2.5.Эльконин Т.Б. Психология обучения младших школьников. 10.2.6.Маленкова Л.И. Воспитание в современной школе. М.1999. 10.2.7.Поляков С.Д. Психопедагогика воспитания. М.1996. 10.2.8. Аминов Н.А. Диагностика педагогических способностей. М.,1998. 10.2.9. Возрастная и педагогическая психология/Под ред. А.В.Петровского.– М.,1981. 10.2.11. Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. – М.,1987. 10.2.12. Климов Е.А. Как выбрать профессию. – М.,1990. 10.2.13.Маркова А.К. психология труда учителя. – М.,1993. 10.2.14.Митина Л.М. Учитель как личность и профессионал. – М.,1994. 10.2.15. Петровский А.В. Новое педагогическое мышление. – М.,1989. 8.1.Қосымша әдебиеттер: 8.2.1.Ә.Алдамұратов. Қызықты психология. А.,1992 8.2.3.В.Богословский ред. Жалпы психология. А.,1980 8.2.4.Т.Тәжібаев. Жалпы психология. А.,1993 8.2.5.Р.С.Немов. Психология. I том. М.,2002 8.2.6.С.Л.Рубинштейн. Основы общей психологии. М.,2005 8.2.7.П.С.Гуревич. Психология. М.,1999 8.2.8.А.Н.Ждан. История психологии: От античности до наших дней. М., 1990 8.2.9.М.Г.Ярошевский. История психологии. М., 1985 8.2.10.Гинецинский В.И. Основы теоретической педагогики.СПб.,1992 ПОӘК 042-18-16.1.41/01-2013 №1 басылым 18.09.2013 ж. 12 беттің - 12 шісі
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz