Файл қосу
Конституциялық құқығы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНДАҒЫ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | 3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-20.1.18/02-2013 | |«Қазақстан |№1 басылым | | |Республикасының |18.09.2013ж. | | |Конституциялық құқығы» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығы» СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕР БАҒДАРЛАМАСЫ «Құқық және экономика негіздері» мамандығына арналған Семей 2013 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушы: «Құқықтану» кафедрасының аға оқытушысы Н.С. Газизова 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Құқықтану» кафедрасы мәжілісінде №1 Хаттама 02.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі _________ С.Х. Елеманов 2.2 Гуманитарлық-заң факультетінің оқу- әдістемелік бюро мәжілісінде №1 Хаттама 17.09.2013ж. Төрайым_____________Ш.С. Кеңесбаева 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу- әдістемелік кеңесі мәжілісінде мақұлданып, ұсынылды №1 Хаттама 18.09.2013ж. ОӘК төрайымы_________ Г.К.Искакова АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ №1 Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлеріне байланысты сағаттар | | |3 |Пәнді оқып үйренуге арналған әдістемелік нұсқаулар | | |4 |Курстың форматы | | |5 | Курстың саясаты | | |6 |Бағалау саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | | | | | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет: Газизова Назигул Слямболовна. Кафедра: «Юриспруденция» Байланыс ақпараты – тел.: 36-02-23, №1 оқу ғимараты, кабинет №604 Сабақтың өткізілу орны – №2 оқу ғимараты, 420 дәрісхана. Кредит саны – 2 Курстың қысқаша мазмұны: Конституциялық құқық – Қазақстан Республикасы құқық жүйесі салаларының бірі. Ол өзінің ішкі тұтастығымен сипатталатын құқықтық нормалар жүйесін білдіреді және басқа құқық жүйесінің нормаларынан ерекшеленеді. Ішкі тұтастық конституциялық нормаларындағы қоғамдық қатынастардың ерекшеліктерімен белгіленетін, солар арқылы реттелетін жалпы белгілердің болатындығын білдіреді. Конституциялық құқық нормаларымен реттелетін қоғамдық қатынастар оның пәнін құрайды. Конституциялық құқық пәнінің мақсаты: өзіндік ерекшеліктері бар. конституциялық құқық нормаларымен реттелетін қоғамдық қатынастар мен мемлекет және қоғам құрылымның негізін құрайтын мемлекеттік биліктің жүзеге асыумен тікелей байланысты қатынасьтардың жүзеге асырылуын анықтау, ұғындыру. Конституциялық құқықты оқытудың міндеттері: пәнді түсіндірудің теориялық, сондай – ақ практикалық мәнін түсіндіру. Онсыз конституциялық құқықтың нормалары мен институттарына тән мәнін дұрыс тұсінуге болмайды, олардың құқықтық реттеудегі мәні мен рөлін ашып көрсету, құқықтық жүйедегі орнын анықтау мүмкін емес. Конституциялық құқық нормаларын қолдану саласын анықтау. Курсты оқып тәмәмдаған студент: нақты құқықтық әрекеттерді талдай алуы тиіс. кезінде, қай саланың нормасын қолдану қажеттігін анықтай алуы керек, қоғамдық қатынастар сипатын белгілей алуы қажет. 3.5 Курстың пререквизиттері: - мемлекет және құқық теориясы; - құқық негіздері; - Рим құқығы. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТ БӨЛІНІСІ №1 Кесте |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиеттер | | | |ДС |СС |ЛС |СОБӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Ұлттық құқық |1 |1 |жоқ |1 |20 |Сапаргалиев Ғ.С. азақстан | | |жүйесінде ҚР | | | | | |Республикасының | | |конституциялық | | | | | |конституциялық құқығы. | | |құқығының | | | | | |Алматы, 2002 г. | | |алатын орны. | | | | | | | |2 |Қазақстан |1 |2 |жоқ |1 | |Сапарғалиев Ғ. Қазакстан | | |Республикасының| | | | | |Республикасының | | |Конституциясы | | | | | |Конститутциялық | | |және онын | | | | | |құқығы:Академиялық | | |жүзеге асыру | | | | | |курс.-өнд.,тол.2-бас.-Алмат| | |механизмі. | | | | | |ы,2004.-480б. | |3 |Қазақстан |2 |2 |жоқ |2 | |Амандықова С.Қ.Қазақстан | | |Республикасының| | | | | |Республикасының | | |конституциялық | | | | | |Конститутциялық | | |құрылысының | | | | | |құқығы.-Астана,2001.-176. | | |негізі. | | | | | | | |4 |ҚР адам және |1 |2 |жоқ |1 | |Ашитов З.О. Қазақстан | | |азаматыттың | | | | | |Республикасының құқық | | |конституциялық | | | | | |негіздері: Оқу | | |мәртебесі. | | | | | |құралы/Ащитов,З.О.,Ашитов,Б| | | | | | | | |.З.-Алматы: Жеті | | | | | | | | |жарғы,2003.-296б. | |5 |ҚР азаматының |1 |2 |жоқ |2 | |Ашитов З.О,Ашитов | | |конституциялық | | | | | |Б.З.Егемен Қазақстанның | | |құқығы, | | | | | |құқығы: (оқу | | |бостандығы және| | | | | |құралы)-Алматы: Жеті жарғы,| | |міндеттері. | | | | | |1997.-256б. | |6 |ҚР сайлау |1 |2 |жоқ |2 | |Сапаргалиев Ғ.С. азақстан | | |жүйесі. | | | | | |Республикасының | | | | | | | | |конституциялық құқығы. | | | | | | | | |Алматы, 2002 г. | |7 |Қазақстан |2 |1 |жоқ |1 | |Сапарғалиев Ғ. Қазакстан | | |Республикасының| | | | | |Республикасының | | |Президенті | | | | | |Конститутциялық | | | | | | | | |құқығы:Академиялық | | | | | | | | |курс.-өнд.,тол.2-бас.-Алмат| | | | | | | | |ы,2004.-480б. | |8 |Қазақстан |2 |1 |жоқ |2 |25 |Амандықова С.Қ.Қазақстан | | |Республикасының| | | | | |Республикасының | | |Парламенті. | | | | | |Конститутциялық | | | | | | | | |құқығы.-Астана,2001.-176. | |9 |Қазақстан |2 |1 |жоқ |2 | |Ашитов З.О. Қазақстан | | |Республикасының| | | | | |Республикасының құқық | | |Үкіметі | | | | | |негіздері: Оқу | | | | | | | | |құралы/Ащитов,З.О.,Ашитов,Б| | | | | | | | |.З.-Алматы: Жеті | | | | | | | | |жарғы,2003.-296б. | |10 |Қазақстан |2 |1 |жоқ |1 |45 |Ашитов З.О,Ашитов | | |Республикасының| | | | | |Б.З.Егемен Қазақстанның | | |сот билігінің | | | | | |құқығы: (оқу | | |конституциялық | | | | | |құралы)-Алматы: Жеті жарғы,| | |негізі | | | | | |1997.-256б. | 3 ПӘНДІ ОҚЫП ҮЙРЕНУГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Семинар сабақтарын өткізуге арналған әдістемелік нұсқау «Қазақстан Республикасының Конституциялық құқығы» пәні бойынша семинар сабақтары құқықтық білімді нығайтудың негізгі жолы болып табылады. Семинар сабағында студент тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап тауып қана қоймай оны қорытып дұрыс жеткізе білуі қажет. Семинар сабағында студент өзінің дәріс сабағында алған білім деңгейін тереңдетуге, талқыланып отырған тақырыпқа қатысты өзінің көзқарасын білдіруге мүмкіндік алады. Семинар сабағына дайындалу барысында жаңа термин сөздерге мән беріп, оны есте сақтауға тырысу керек. Студент семинар сабағына дайындалуға ұсынылған әдебиеттерді мұқият саралауы керек және ол ұсынылған әдебиеттермен шектеліп қана қоймай, сонымен бірге өз тарапынан ізденіп баспа материалдарын да қарастыруы қажет. Құқықтық білім адам өмірінің барлық кезеңдеріне қажет, сондықтан аталмыш пәнге деген қызығушылықтың болуы студенттің құқықтық мәдениетін арттыруға септігін тигізеді. Семинар сабағының басты кеңесшісі ол пән оқытушысы. Сол себепті түсініксіз сұрақтарға оқытушыдан кеңес алып отырған жөн. Семинар сабағында тақырыпқа қатысты мәселе көтеріліп, әр түрлі әдістердің қолдануымен шешіледі. Әдістер: ахуалдық есептер шешу, баяндау, пікір таластыру, ойын және т.б. Есептер дегеніміз күнделікті өмірімізде туындап жатқан құқықтық мән – жайлар, мәне соларға жауапты іздеу барысында студент қажетті нормативті құжатты дұрыс тауып, талдауы керек. Жауапты баяндау барысында арнайы деректерге сүйене отырып, өз сөздеріне дәлелдемелер келтіріп отыруы керек. Жауап беру барысында баяндап тұрған мәселеге тұжырым жасай алуы қажет. ЭССЕ ЖАЗУҒА, ПРЕЗЕНТАЦИЯ ДАЯРЛАУҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ Эссе француз тілінен "essai", ағылшын тілінен "essay", "assay"- талпыныс, жазушылық сынама, очерк; латын тілінен "exagium" – ойлау. Эссе философияның, эстетиканың, әдеби сынның, публицистиканың, көркем әдебиеттің тұрақталған, қалыптасқан тұжырымдарға жаңа қырынан қарап, өзінше толғап, әрі дағдыдан, әдеттен, көне соқпақтардан бөлек, тың болжамдар мен түйіндеулерге құрылатын жанры. Әдебиеттегі Эссе – соны пікірлерге көбірек мән беріліп, оқырманды ой теңізінде жүздіретін таңдай қақтыратын, өзінше ойлап-сезіну қажеттілігін туғызатын, қаныңды қыздырып, рухани әлеміңе азық сыйлайтын, дүние құбылыстарын өткір қабылдауымен ерекшеленетін көркем туынды. Эссе табиғаты сыршыл сезімге, тіл бояуларының айрықша салтанатына, әшекейлі композицияға құрылады. Өзгеше бітімді бұл өнер туындысында эссеші интеллектуалдық байлығын, аңғарымпаздығын, жарқын, тапқыр ойлылығын, өмір саяхатындағы көрген-білетін, сезінген-түйгенін, тәжірибелерін жомарттықпен жайып салады. Эссе сипатында туған туындыларға батыл болжамдар мен өткір ұсыныстар, пікір жарыстырулар мен талас тудыратын жорамалдар, ойлар, көкейге қо-нымды, таным көкжиегін кеңейтуге қозғау саларлық байламдар тән. Бұл шағын көлемді ой бөлісу, қандай болса мәселені еркін баян ету, дәлелді зиятты ізденіс. Эссе бір мәселе немесе сұрақ бойынша жеке көзқарасты білдіріп, алдын ала немесе мәселені қанағаттанарлықтай баяндалуына үміттенбейді. Әдетте, эссе бір нәрсе туралы жаңа, субъективті рең беретін сөзді және философиялық, тарихи - биографиялық, публицистикалық, әдеби - сын, ғылыми-көпшілік, баллетристикалық сипатта болуы мүмкін. Презентация — жаңа бір нәрсені, жаңа ғана пайда болған, жаңадан құрылған жағдайды қоғамдық елестету. Ақпаратты елестетудің, берудің жаңа тәсілі, жаңа формасы. Презентацияның түрлерінің бірі мультимедиялық, яғни бір файлда жинақталған слайдтар жинағы. Презентация жоба туралы қысқаша немесе шағын әңгіме түрінде де болады. Студент презентация арқылы берілген ұғымды топтап, шағын түрде жеткізуі керек. Презентация арқылы студент өзінің фантазиясы, креативті ойы, терең білім деңгейі арқылы көзқарасын ортаға салады. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Курс дәріс, семинар сабақтарынан, студенттің өздік жұмыстарынан тұрады. Пәнді толық игеру мақсатында студентке оқытушыдан кеңес алуға арнайы сағаттар бөлінген. Шентік бақылау студенттің білімін аттестациялау үшін беріледі. Шептік бақылау нысаны тест түрінде болуы мүмкін. 5 ПӘННІҢ САЯСАТЫ: • Сабақтарға уақытында келу; • сабақ үстінде басқа істермен шұғылданбау, ұялы телефонды өшіріп қою; • себепсіз сабақтан қалмау, ауырған жағдайда дәрігерләк анықтама әкелу; • босатқан сабақтарды оқытушы белгілеген уақытта келіп тапсыру; • тапсырманы орындамаған жағдайда, қорытынды баға төмендейді; • оқу процессіне белсенді қатысу; • күнделікті сабаққа қатысу; • шыдамды, жауапты болу керек, курстастарымен және оқытушылармен жақсы қарым – қатынас орнату. Талаптар: сабақ барысындағы жұмыстарға белсенді қатысу үшін, студенттердің құқық негіздері пәніне деген қызығушылығы қажет. Барлық тапсырмаларды уақытында орындау керек. Сабақта материалды талдау үшін, сұрақтар қойып, сын көзқарас білдіру үшін, мәселені көтеру үшін алдын ала дайындалып келу керек. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ 1-7 апта аралығында студент барлығы 300 балл жинақтайды, 8-15 аралығында 300 балл жинақтауы керек. Жалпы балл -600. Емтихан- 400 балл. 7 ӘДЕБИЕТТЕР 1. Баймаханов М.Т. Конституция Каз ССР в системе конституционного права СССР. Алма-Ата, 1981 г. 2. Сапаргалиев Ғ.С. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы. Алматы, 2002 г. 3. Сапарғалиев Ғ. Қазакстан Республикасының Конститутциялық құқығы:Академиялық курс.-өнд.,тол.2-бас.-Алматы,2004.-480б. 4. Амандықова С.Қ.Қазақстан Республикасының Конститутциялық құқығы.- Астана,2001.-176. 5. Сапарғалиев Ғ.Қазақстан Республикасының Конститутциялық құқығы [Мәтін] – Сапарғалиев Ғ.-өнд.,тол.2-бас.-Алматы,2004.-480б. 6. Баишев Ж. Конститутционное право Республики Казахстан.-Алматы: Жеті жарғы, 2001.-392с. 7. Ашитов З.О. Қазақстан Республикасының құқық негіздері: Оқу құралы/Ащитов,З.О.,Ашитов,Б.З.-Алматы: Жеті жарғы,2003.-296б. 8. Ашитов З.О,Ашитов Б.З.Егемен Қазақстанның құқығы: (оқу құралы)-Алматы: Жеті жарғы, 1997.-256б. 9. Искакова Г.К. Права человека В РК.Ч.1.:Учебное пособие /СГУ им.Шакарима.- Семипалатинск,2001.-157с. 10. Искакова Г.К. Права человека в РК.Ч.2.:Учебное пособие /СГУ им.Шакарима.-Семипалатинск,2001.-146с. 11. Назарбаев Н.А. Конституция халық үшін қызмет атқарады: конституция күніне арналған салтанатты жиналыстағы баяндамасы.// Егемен Қазақстан, 30.08.96 ж. 12. Черняков А.А. Нормы конституционного права: к вопросу о понятии // Мысль, 1997 г. №6 13. Қазақстан Республикасының Конституциясы 1995 ж. 14. Қазақстан Республикасының Конституциясы 1993 ж. 15. «Конституцияға өзгерістер мен қосымшаларды еңгізу тәртібі» туралы Қазақстан Республикасының Заңы. 07. 10.1998 ж.// Егемен Қазақстан, 08.10.1998 ж. | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz