Файл қосу
Дамуында кемістігі бар балалар
Пәннің оқу бағдарламасы – SYLLABUS Оқытушы жайлы мәлімет: Серикбаева Нургуль Бейсембековна Байланыс телефоны: 34-71-63, 8-777-26-24-619 Пән жайлы мәлімет: Объект: ҚР мемлекеттік білім стандартының талабына сәйкес жоғары психологиялық білім үрдісі. Пәннің атауы: « Дефектология және логопедия негіздері » Өту орны: № 2 оқу ғимараты Кредит саны: 3 Оқу жоспарынан үзінді : |Курс|семестр |кредит |Дәріс |Тәж.сағ.|ОСӨЖ | | | | |сағаты | | | |1 |Дефектология пәніне | | | | | | |кіріспе |2 | |1 |4 | | | | | | | | |2 |Дефектология негіздері | |1 |2 |6 | | | | | | | | |3 |Дамуында кемістігі бар |4 |1 |2 | | | |балалар | | | | | |4 |Логопедия ғылымы |2 |1 |2 |6 | |5 |Сөйлеу процесінің анатомия, | |1 | | | | |физиологиялық механизмі |2 | |2 |4 | |6 |Тіл кемістігін топтастыру |2 |1 |2 |6 | |7 |Дислалия және оның себептері|2 |1 |2 |6 | |8 |Фонемаларды түзету |2 |1 |2 |6 | |9 |Дизартрияның түрлері |2 |1 |1 |6 | |10 |Ринолалияның түрлері |2 |1 |1 |6 | |11 |Сөйлеу тіліндегі ақаулықтар |2 |1 |1 |6 | |12 |Алалия |2 |1 |1 |6 | |13 |Афазияның түрлері |2 |1 |1 |2 | |14 |Жалпы тіл кемістігі |2 |2 |1 |3.5 | |15 |Есту қабілеті нашар |2 | | | | | |балалардың сөйлеу тілінің | |1 |1.5 | | | |бұзылуы | | | | | | | | | | | | | |Барлығы |30 |15 |22.5 |67.5 | Дәріс сабақтарының тақырыптары және жоспары Дефектология пәніне кіріспе Жоспары: 1. Дефектология ғылымына жалпы түсінік. 2. Дефектология ғылымының мақсаты, міндеттері. 3. Зерттеу әдістері. 4. Дефектология ғылымының салалары (сурдопедагогика, тифлопедагогика, олигофренопедагогика, логопедия). 5. Басқа ғылымдармен байланысы. Әдебиеттер тізімі: 1. Лапшин В.А., Пузанов Б.П. Основы дефектологии.- М.,1991 г. 2. Власова Т.А.,Певзнер М.С. О детях с отклонениями в развитии.- М.,1973. 3. Намазбаева Ж.,Сүлейменова Р Дефектологиялық сөздік.-Алматы, 1 993. 4. Пузанова Б.П.Дефектология: Словарь-справочник.-М.,1996 г. Дамуында кемістігі бар балалар Жоспары: 1. «Кеміс бала» түсінігі. 2. Дамуында кемістігі бар балалардың негізгі категориялары. 3. Аномалияның этиологиясы. Әдебиеттер тізімі: 1. Лапшин В.А., Пузанов Б.П. Основы дефектологии.- М.,1991 г. 2. Власова Т.А.,Певзнер М.С. О детях с отклонениями в развитии.-М.,1973. 3. Намазбаева Ж.,Сүлейменова Р Дефектологиялық сөздік.-Алматы, 1 993. 4. Пузанова Б.П.Дефектология:Словарь-справочник.-М.,1996 г. Логопедия ғылымы Жоспары: 1. Логопедия пәнінің мақсаты, міндеттері, зерттеу әдістері. 2. Қалыптасу тарихы. 3. Логопедияның басқа ғылымдармен байланысы. 4. Тіл кемістігін зерттеу, сөйлеу тілінің құрамдық бөліктері және олардың дамуы. 5. Дамуында тіл кемістігі бар балаларды тәрбиелеу және оқытудың жолдары. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Сөйлеу процесінің анатомия, физиологиялық механизмі Жоспары: 1. Сөйлеу аппараттары. 2. Сөйлеу аппараттарының артикуляциялық бөлімі. 3. Сөйлеу аппараттарының дамуындағы кемшіліктер. 4. Дыбысты айтудағы ауыз қуысы және тыныс алу мүшелерінің орналасу қалпы. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Тіл кемістігін топтастыру Жоспары: 1. Сөйлеу тілінің бұзылуына сипаттама. 2. Мектепке дейінгі балалардың сөйлеу тілі патологиясының негізгі себептері. 3. Табиғи және функционалды тіл кемістіктері. 4. Мектепке дейінгі балаларда кемістіктің пайда болу себептері және педагогикалық жұмыстар. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Дислалия және оның себептері Жоспары: 1. Механикалық дислалия, оның себептері. 2. Кемиек (прогнатия), опырауыз (прогения). 3. Функционалды дислалия, оның шығу себептері. 4. Сигматизм, ротацизм, ламбдацизм. 5. Каппацизм, гаммацизм, хитизм, йотацизм. 6. Мектепке дейінгі балалардың тіл мүкістіктерін түзетудің жорлдары, әсері. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Фонемаларды түзету Жоспары: 1. Фонема ұғымына түсінік. 2. Дыбыстардың дұрыс айтылуы. 3. Дыбыстарды айту кемшіліктерін түзетудегі логопедиялық жұмыс кезеңдері. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Дизартрияның түрлері Жоспары: 1. Дизартрия ұғымы, оның пайда болу себептері. 2. Дизартрияның түрлері. 3. Анартрия. 4. Дизартрияға шалдыққан мектепке дейінгі балаларды тексеру жолдары, түзету жұмыстары. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Ринолалияның түрлері Жоспары: 1. Ринолалия ұғымы. 2. Ринолалияның түрлері. 3. Мектеп жасына дейінгі балалардың дауысының бұзылуы, оның түрлері. 4. Дауыстың функционалды, органикалық бұзылуы. 5. Дауыстың бұзылуын түзету жолдары. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.- М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Сөйлеу тіліндегі ақаулықтар Жоспары: 1. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тіліндегі ақаулықтардың түрлері. 2. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тіліндегі ақаулықтардың пайда болу себептері. 3. Түзету жолдары. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Алалия Жоспары: 1. Алалия. 2. Моторлы және сенсорлы алалия. 3. Алалияның пайда болу себептері. 4. Оны түзетудің жолдары. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Афазияның түрлері Жоспары: 1. Афазия ұғымына түсінік. 2. Акустикогностикалық, сенсорлы акустико-мнестикалы семантикалық афазия. 3. Афференттік моторлы, эфферентті моторлы, динамикалық афазия. 4. Афазияны жою жөніндегі педагогикалық түзету жұмыстарының бағыттары. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Жалпы тіл кемістігі Жоспары: 1. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілі дамуының деңгейі. 2. Баланың тіл кемістігін түзету жұмыстарының басты бағыттары. 3. Сөйлеу тілінің даму жолдары. 4. Балалар бақшасындағы сөйлеу тілі бұзылған балалармен тәрбиешінің жұмыс ерекшелігі. 5. Логопедиялық сабақтардың жүйелілігі. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Есту қабілеті нашар балалардың сөйлеу тілінің бұзылуы Жоспары: 1. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілінің дамуына есту қабілетінің әсері. 2. Есту қабілеті дамуының кезеңдері. 3. Есту ақаулықтарының жіктелуі, есту қабілетін тексеру, түзету жұмысының негізгі бағыттары. 4. Мектеп жасына дейінгі балалардың есту қабілетінің бұзылуын алдын- ала сақтандыру. 5. Балалар бақшасындағы сөйлеу тілі бұзылған балалармен жүргізілетін жұмыс кезіндегі педагог-тәрбиешіге қойылатын талаптар. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Лапшин В.А., Пузанов Б.П. Основы дефектологии.- М.,1991 г. 4. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және жоспары Дефектология негіздері Жоспары: 1. Дефектология мен логопедияның жеке пән ретіндегі мәні, мақсаты маңызы. 2. Даму мүмкіндігі шектелген балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшелігі. 3. Қазіргі таңдағы дефектология ғылымын зерттеудің жолдары. Әдебиеттер тізімі: 1. Лапшин В.А., Пузанов Б.П. Основы дефектологии.- М.,1991 г. 2. Власова Т.А.,Певзнер М.С. О детях с отклонениями в развитии.- М.,1973. 3. Намазбаева Ж.,Сүлейменова Р Дефектологиялық сөздік.-Алматы, 1 993. 4. Пузанова Б.П.Дефектология:Словарь-справочник.-М.,1996 г. Дамуында кемістігі бар балалар Жоспары: 1. «Кеміс бала» түсінігі. 2. Дамуында кемістігі бар балалардың негізгі категориялары. 3. Аномалияның этиологиясы. Әдебиеттер тізімі: 1. Лапшин В.А., Пузанов Б.П. Основы дефектологии.- М.,1991 г. 2. Власова Т.А.,Певзнер М.С. О детях с отклонениями в развитии.-М.,1973. 3. Намазбаева Ж.,Сүлейменова Р Дефектологиялық сөздік.-Алматы, 1 993. 4. Пузанова Б.П.Дефектология:Словарь-справочник.-М.,1996 г. Логопедия ғылымы Жоспары: 1. Логопедия пәнінің мақсаты, міндеттері, зерттеу әдістері. 2. Қалыптасу тарихы. 3. Логопедияның басқа ғылымдармен байланысы. 4. Тіл кемістігін зерттеу, сөйлеу тілінің құрамдық бөліктері және олардың дамуы. 5. Дамуында тіл кемістігі бар балаларды тәрбиелеу және оқытудың жолдары. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Сөйлеу процесінің анатомия, физиологиялық механизмі Жоспары: 1. Сөйлеу аппараттары. 2. Сөйлеу аппараттарының артикуляциялық бөлімі. 3. Сөйлеу аппараттарының дамуындағы кемшіліктер. 4. Дыбысты айтудағы ауыз қуысы және тыныс алу мүшелерінің орналасу қалпы. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Тіл кемістігін топтастыру Жоспары: 1. Сөйлеу тілінің бұзылуына сипаттама. 2. Мектепке дейінгі балалардың сөйлеу тілі патологиясының негізгі себептері. 3. Табиғи және функционалды тіл кемістіктері. 4. Мектепке дейінгі балаларда кемістіктің пайда болу себептері және педагогикалық жұмыстар. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.- М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Дислалия және оның себептері Жоспары: 1. Механикалық дислалия, оның себептері. 2. Кемиек (прогнатия), опырауыз (прогения). 3. Функционалды дислалия, оның шығу себептері. 4. Сигматизм, ротацизм, ламбдацизм. 5. Каппацизм, гаммацизм, хитизм, йотацизм. 6. Мектепке дейінгі балалардың тіл мүкістіктерін түзетудің жорлдары, әсері. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Фонемаларды түзету Жоспары: 1. Фонема ұғымына түсінік. 2. Дыбыстардың дұрыс айтылуы. 3. Дыбыстарды айту кемшіліктерін түзетудегі логопедиялық жұмыс кезеңдері. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Дизартрияның түрлері Жоспары: 1. Дизартрия ұғымы, оның пайда болу себептері. 2. Дизартрияның түрлері. 3. Анартрия. 4. Дизартрияға шалдыққан мектепке дейінгі балаларды тексеру жолдары, түзету жұмыстары. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Ринолалияның түрлері Жоспары: 1. Ринолалия ұғымы. 2. Ринолалияның түрлері. 3. Мектеп жасына дейінгі балалардың дауысының бұзылуы, оның түрлері. 4. Дауыстың функционалды, органикалық бұзылуы. 5. Дауыстың бұзылуын түзету жолдары. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Сөйлеу тіліндегі ақаулықтар Жоспары: 1. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тіліндегі ақаулықтардың түрлері. 2. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тіліндегі ақаулықтардың пайда болу себептері. 3. Түзету жолдары. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Алалия Жоспары: 1. Алалия. 2. Моторлы және сенсорлы алалия. 3. Алалияның пайда болу себептері. 4. Оны түзетудің жолдары. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Афазияның түрлері Жоспары: 1. Афазия ұғымына түсінік. 2. Акустикогностикалық, сенсорлы акустико-мнестикалы семантикалық афазия. 3. Афференттік моторлы, эфферентті моторлы, динамикалық афазия. 4. Афазияны жою жөніндегі педагогикалық түзету жұмыстарының бағыттары. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Жалпы тіл кемістігі Жоспары: 1. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілі дамуының деңгейі. 2. Баланың тіл кемістігін түзету жұмыстарының басты бағыттары. 3. Сөйлеу тілінің даму жолдары. 4. Балалар бақшасындағы сөйлеу тілі бұзылған балалармен тәрбиешінің жұмыс ерекшелігі. 5. Логопедиялық сабақтардың жүйелілігі. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 4. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. Есту қабілеті нашар балалардың сөйлеу тілінің бұзылуы Жоспары: 1. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілінің дамуына есту қабілетінің әсері. 2. Есту қабілеті дамуының кезеңдері. 3. Есту ақаулықтарының жіктелуі, есту қабілетін тексеру, түзету жұмысының негізгі бағыттары. 4. Мектеп жасына дейінгі балалардың есту қабілетінің бұзылуын алдын- ала сақтандыру. 5. Балалар бақшасындағы сөйлеу тілі бұзылған балалармен жүргізілетін жұмыс кезіндегі педагог-тәрбиешіге қойылатын талаптар. Әдебиеттер тізімі: 1. Филичева Т.Б., Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы логопедии.-М.,1993. 2. Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. 3. Лапшин В.А., Пузанов Б.П. Основы дефектологии.- М.,1991 г. 4. Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших школьников и его преодоление.-А.,1983. 5. Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. «Дефектология және логопедия негіздері» пәні бойынша 3-курс студенттерінің 2011-2012-оқу жылында оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы | | | | |№ |Оқулықтар мен оқу-әдістемелік қосымшалардың атауы |Кітап саны | | |Негізгі әдебиеттер: | | |1 |Лапшин В.А., Пузанов Б.П. Основы дефектологии.- |5 | | |М.,1991 г. | | |2 |Винарская Е.Н. Раннее речевое развитие ребенка и |13 | | |проблемы дефектологии.-М.,1987 | | |3 |Грушевская М.С. Недоразвитие речи у младших |2 | | |школьников и его преодоление.-А.,1983 | | |4 |Ефименкова Л.Н. Коррекция устной и письменной речи |10 | | |учащихся начальных классов.- М.,1991 | | |5 |Садовникова И.Н. Нарушение письменной речи у |1 | | |младших школьников.-М.,1983 | | |6 |Намазбаева Ж.,Сүлейменова Р Дефектологиялық |4 | | |сөздік.-Алматы, 1 993 | | |7 |Филичева Т.Б.,Чевелева Н.А.,Чиркина Г.В.Основы |5 | | |логопедии.-М.,1993. | | |8 |Волкова Л.С.Логопедия.-М.,1989 г. |5 | |9 |Қ.Өмірбекова, Қ.Серкебаев. Логопедия.-А.,1996. |1 | | |Қосымша әдебиеттер: | | |1 |Апраушев А.В.Тифлосурдопедагогика.-М.,1983 г. |2 | |2 |Власова Т.А.,Певзнер М.С.О детях с отклонениями в |2 | | |развитии.-М.,1973. | | |3 |Катаева А.А.,Согребелева Е.А.Дошкольная |2 | | |олигофренопедагогика.-М.,1988 г. | | |4 |Астапов В.М.Введение в дефектологию с основами |3 | | |нейро и патопсихологии.,-М.,1994 г. | | |5 |Козлов М.Л.,Левина А.А.Детская |2 | | |сурдоаудиология.-М.,1989 г. | | |6 |Пузанова |3 | | |Б.П.Дефектология:Словарь-справочник.-М.,1996 г. | | |7 |Морозова С.А.Аутичный ребенок: проблемы в |1 | | |быту.-М.,1998 г. | | |8 |Петрова В.Г.,Белякова И.В.Кто они дети с |1 | | |отклонениями в развитии?-М.,1998. | | |9 |Намазбаева Ж.И., Давиденко |1 | | |Л.А.Психолого-педагогические основы воспитания | | | |детей раннего возраста.Алматы,1994. | | |10 |Грибова О.Е.К проблеме анализа коммуникации у детей|1 | | |с речевой патологией.//Дефектология-1995-№6. | | |11 |Лебединский В.В.Нарушения психического развития у |1 | | |детей -М.,1985. | | Оқытушы жетекшілігімен орындалатын студенттердің өздік жұмыстарына әдістемелік нұсқаулар (ОСӨЖ) Берілген тақырыпты конспектілеу 1. Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну. 2. Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көпсөзділікке жол бермеу. 3. Міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет- ретімен жүйелі баяндауы қажет. 4. Жұмыс түсінікті, мағыналы орамда тілмен жазылуы тиіс. 5. Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау. Реферат жазуда не ескеріледі? 1. Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеу жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолудан бастайды. 2. Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп кеңес алған абзал. - Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады. 3. Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады. 4. Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет. 5. Студент рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен реферат тақырыбымен, негізгі ойымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда талқылап, көпшілікке жеткізеді, оның ғылымилығы, тереңділігі талқыланады. Жұмыстың мұндай формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады. Рефератты талқылау- шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылап, қорытындысын шығару- маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің бұлдыр тұстарын анықтап, қажет жағдайда түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. Оқытушы жетекшілігімен орындалатын студенттің өздік жұмыстары және оларды орындау кестесі | | | | | | | |№ |Тақырып атаулары |Тапсырма мазмұны |Әдебиеттер |Бақылау |Орындалу| | | | | |формасы |мерзімі | |1 |Дефектология пәніне |Дефектология |Лапшин В.А., | | | | |кіріспе |салалары |Пузанов Б.П. | | | | | | |Основы |Конспект |1-апта | | | | |дефектологии.- | | | | | | |М.,1991 г | | | |2 |Дефектология |Аномальды балалар |Лапшин В.А., | | | | |негіздері | |Пузанов Б.П. |Ауызша |2-3апта | | | | |Основы |жұмыс | | | | | |дефектологии.- | | | | | | |М.,1991 г | | | |3 |Логопедия ғылымы |Логопедияның |Қ.Өмірбекова, |Ауызша | | | | |мақсат, міндеттері |Қ.Серкебаев. |жұмыс |4-апта | | | | |Логопедия.-А.,19| | | | | | |96. | | | |4 |Сөйлеу процесінің |Сөйлеу процесінің |Қ.Өмірбекова, | | | | |анатомия, |құрылысы |Қ.Серкебаев. |Реферат |5-апта | | |физиологиялық | |Логопедия.-А.,19| | | | |механизмі | |96. | | | |5 |Тіл кемістігін |Мектеп жасына |Қ.Өмірбекова, | | | | |топтастыру |дейінгі балалардың |Қ.Серкебаев. |Кросс-ворд|6-апта | | | |тіліндегі |Логопедия.-А.,19|құру | | | | |кемшіліктер |96. | | | |6 |Дислалия және оның |Дислалия және |Филичева | | | | |себептері |оның |Т.Б.,Чевелева |Ауызша | | | | |себептеріне |Н.А.,Чиркина |жұмыс |7-апта | | | |сипаттама беру |Г.В.Основы | | | | | | |логопедии.-М.,19| | | | | | |93. | | | |7 |Фонемаларды түзету |Фонемаларды түзету |Филичева | | | | | |жолдары |Т.Б.,Чевелева |Реферат | | | | | |Н.А.,Чиркина | |8-апта | | | | |Г.В.Основы | | | | | | |логопедии.-М.,19| | | | | | |93. | | | |8 |Дизартрияның түрлері |Дизартрияға |Волкова Л.С. | | | | | |шалдыққан балаларды|Логопедия.-М.,19|Ауызша | | | | |тексеру жолдары, |89 г. |жұмыс |9--апта | | | |түзету жұмыстары | | | | |9 |Ринолалияның түрлері |Ринолалияға |Филичева | | | | | |шалдыққан балаларды|Т.Б.,Чевелева | | | | | |тексеру жолдары, |Н.А.,Чиркина |Реферат |10-апта | | | |түзету жұмыстары |Г.В.Основы | | | | | | |логопедии.-М.,19| | | | | | |93. | | | |10 |Сөйлеу тіліндегі |Сөйлеу тілі |Волкова Л.С. | | | | |ақаулықтар |бұзылған баламен |Логопедия.-М.,19|Ауызша |11-апта | | | |тәрбиешінің жұмыс |89 г. |талқылау | | | | |ерекшелігі | | | | |11 |Алалия |Алалияның түрлеріне|Филичева |Ауызша | | | | |сипаттама |Т.Б.,Чевелева |талқылау |12-апта | | | | |Н.А.,Чиркина | | | | | | |Г.В.Основы | | | | | | |логопедии.-М.,19| | | | | | |93. | | | |12 |Афазияның түрлері |Афазияның түрлеріне|Волкова Л.С. | | | | | |сипаттама |Логопедия.-М.,19| | | | | | |89 г. |Конспект |13-апта | |13 |Жалпы тіл кемістігі |Жалпы тіл |Филичева | | | | | |кемістігіне |Т.Б.,Чевелева | | | | | |сипаттама |Н.А.,Чиркина |Коллок-виу|14-апта | | | | |Г.В.Основы |м | | | | | |логопедии.-М.,19| | | | | | |93. | | | |14 |Есту қабілеті нашар |Есту қабілеті нашар|Волкова Л.С. | | | | |балалардың сөйлеу |балалардың сөйлеу |Логопедия.-М.,19|Конспект |15-апта | | |тілінің бұзылуы |тілінің бұзылу |89 г. | | | | | |түрлері | | | | Студенттердің өздігінен орындайтын жұмысы және оны орындауға қойылатын талаптар (нұсқаулар): - Өздігінен білім алу үшін, алдымен сол жұмысқа қажетті нақты дағдыларға (іштей жылдам оқи білу, библиографиялық дағдылар, түрлі анықтама әдебиеттерді пайдалана білу, оқығандарды жазып алу т.б. ие болу керек). - Біліммен жемісті шұғылдану қолайлы жағдайларды (уақыт, тиісті әдебиеттер мен құралдардың болуы) керек етеді, ең дұрысы кітапханаларда, оқу залдарында біліммен шұғылдануға дағдылану. - Алғашқы кезден оқытушылардан, тәжірибелі адамдардан, кітапханалардан ақыл кеңес алудың пайдасы зор. - Оқыған материалды мұқият ұғатындай етіп оқып, түсінбеген жерлерді қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу керек. - Анықтама әдебиеттерді, энциклопедияларды, түрлі сөздіктерді қоса пайдаланып отыру керек. Студенттердің өздік жұмысы (СӨЖ) үй тапсырмаларын орындауды қамтиды. Ол: реферат, конспект, кроссворд, аннотация жазу, жаттығу орындау және т.б. түрінде жүргізіледі. Қойылатын талаптар: 1. СӨЖ оқытушы белгіленген мерзімінен кешіктірілмей, уақытында барлық талаптарға сәйкес орындалуға тиіс; 2. СӨЖ өзі орындауы қажет, оны басқадан көшіруге, яки болмаса басқаға көшіруге беруге болмайды (ондай жұмыс бағаланбайды, сол себепті балл төмендетіледі); 3. СӨЖ тапсырмаларын орындау барысында кейбір өзгерістер мен толықтыруларды ескеруге тиіс; 4. СӨЖ берілген нұсқау (дәптерде, А4 форматты қағазда және т.б.) бойынша өзгертуге тиіс. Студенттердің өздік жұмыстары және оларды орындау кестесі. | | | | | | | |№ |Тақырып атаулары |Тапсырма |Әдебиеттер |Бақылау |Орында | | | |мазмұны | |формасы |лу | | | | | | |мерзімі | |1 |Дефектология және |Пәнге қатысты | |Картотека | | | |логопедия негіздері |кітапханада | |әзірлеу | | | | |бар барлық | | |1-апта | | | |әдебиеттерді |-//- | | | | | |қамту | | | | |2 |Дефектология және |Әдебиеттерді |Лапшин В.А., |Аннотация жазу| | | |логопедия |шолу |Пузанов Б.П. | |2-апта | | | | |Основы |(талдау) | | | | | |дефектологии.-| | | | | | |М.,1991 г | | | |3 |Ақыл-ойының дамуы |Олигофрения-ны|Лапшин В.А., |Конспект жазу | | | |артта қалған балалар |ң түрлеріне |Пузанов Б.П. | |3-апта | | | |сипаттама |Основы | | | | | | |дефектологии.-| | | | | | |М.,1991 г | | | |4 |Сөйлеу тілінде |Мектеп жасына |Лапшин В.А., |Реферат | | | |мүкістігі бар балалар |дейінгі |Пузанов Б.П. |жазу |4-апта | | | |балалардың |Основы | | | | | |тіліндегі |дефектологии.-| | | | | |кемшіліктер |М.,1991 г | | | |5 |Балалар аутизмі |Балаларда |Лапшин В.А., |Реферат | | | | |болатын |Пузанов Б.П. |жазу |5-апта | | | |аутизмге |Основы | | | | | |түсініктеме |дефектологии.-| | | | | | |М.,1991 г | | | |6 |Балаларға көрсетілетін|Логопедиялық |Қ.Өмірбекова, |Конспект | | | |логопедиялық көмектің |көмектің |Қ.Серкебаев. |жазу | | | |түрлері |негізгі |Логопедия.-А.,| |6-апта | | | |бағыттары |1996. | | | |7 |Мектеп жасына дейінгі |Отбасымен |Филичева |Реферат | | | |сөйлеу тілі бұзылған |жүргізілетін |Т.Б.,Чевелева |жазу | | | |балаларға көрсетілетін|жұмыс түрлері |Н.А.,Чиркина | |7-апта | | |көмек түрлері | |Г.В.Основы | | | | | | |логопедии.-М.,| | | | | | |1993. | | | |8 |Психикалық дамуы |Дәптерге |Лапшин В.А., |Конспект | | | |тежелген бастауыш |тақырыпты |Пузанов Б.П. |жазу | | | |сынып оқушыларының |жоспар құрып, |Основы | |8--апта | | |психологиялық |конспектілеу |дефектологии.-| | | | |–педагогикалық | |М.,1991 г | | | | |сипаттамасы | | | | | |9 |Естуінде бұзылуы бар |Есту |Лапшин В.А., |Реферат | | | |балалар |ақаулықтары-ны|Пузанов Б.П. |жазу | | | | |ң жіктелуі |Основы | |9-апта | | | |және тексеру |дефектологии.-| | | | | |жолдары |М.,1991 г | | | |10 |Қимыл- қозғалысында |Балаларда |Лапшин В.А., |Реферат | | | |бұзылуы бар балалар |болатын сал |Пузанов Б.П. |жазу |10-апта | | | |ауруы |Основы | | | | | | |дефектологии.-| | | | | | |М.,1991 г | | | |11 |Көру қабілеті бұзылған|Көруінде |Лапшин В.А., |Реферат | | | |балалар |бұзылуы бар |Пузанов Б.П. |жазу |11-апта | | | |балаларға |Основы | | | | | |сипаттама |дефектологии.-| | | | | | |М.,1991 г | | | |12 |Мінез-құлқында бұзылуы|Дәптерге |Лапшин В.А., |Конспект | | | |бар балалар |тақырыпты |Пузанов Б.П. |жазу |12-апта | | | |жоспар құрып, |Основы | | | | | |конспектілеу |дефектологии.-| | | | | | |М.,1991 г | | | | |Күрделі құрылымды |Дәптерге |Лапшин В.А., |Конспект | | |13 |кемістіктері бар |тақырыпты |Пузанов Б.П. |жазу |13-апта | | |балалар |жоспар құрып, |Основы | | | | | |конспектілеу |дефектологии.-| | | | | | |М.,1991 г | | | |14 |Сөйлеу қабілетінің |Мектеп жасына |Филичева |Реферат | | | |бұзылуына әсер ететін |дейінгі |Т.Б.,Чевелева |жазу |14-апта | | |себептер |балалардың тіл|Н.А.,Чиркина | | | | | |кемістіктері-н|Г.В.Основы | | | | | |ің себептері |логопедии.-М.,| | | | | | |1993. | | | | |Балабақшадағы сөйлеу |Дидактикалық |Барлық негізгі|Әдістемелер | | |15 |тілі бұзылған |материалдар, |әдебиеттер |даярлау | | | |балалармен |ойындар, | | |15-апта | | |жүргізілетін жұмыс |жаттығулар | | | | | |түрлері | | | | | КУРСТЫ МЕҢГЕРУДЕ СТУДЕНТТЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР: Әрбір студенттің міндетіне - сабақтан қалмау, берілген тапсырмаларды мерзімінде, дұрыс тиянақты орындау жатады. Сабақты босату, сол тәрізді өтілген сабақты талдауға қатыспау студенттердің жауапкершілігі жоқ екенін көрсетеді, сол себепті студенттің сабаққа қатысуы мен оқу үлгерімі оның оқуға деген қатынасын , ниетін білдіреді және осының барлығы курс бойынша қорытынды баға қоярда ескеріледі. Берілген тапсырмалар уақытында орындалмаған жағдайда , әрбір тапсырма үшін бағаңыз кеміп отырады. Сабаққа келмей қалсаңызда баллыңыз кемиді. Сондықтан сабаққа кешікпей, уақытында қажетті дайындықпен келуге талпыныңыз . Аса себепті жағдайлар (науқастанып қалу, отбасының жағдайлары) сізге сабақты босатуға құқық береді, дегенмен, бұл жағдайда оқытушыны хабардар етуге және берілген тапсырмалардың бәрін де өткізуге міндетті екеніңізді ұмытпаңыздар. Әрбір студент өз жұмыс орнында болып қоймай , өзінің жұмыс міндеттерін орындауға тиіс. Оны орындамаған студентке жауап беруге тура келеді. Осы пән бойынша берілген барлық тапсырмалар семестрдегі сабақ кестесінде бекітілген мерзімде орындалуы тиіс. Уақытынан кешігіп тапсырылған тапсырмалар, кешіктірілуіне қарай төмен бағаланады. Бұл әрине курс бойынша қорытынды бағаға әсер ететіні сөзсіз. Курсты оқып білу студент тарапынан белсенді болуды талап етеді. Қажет уақытында кеңес беру кестесіне сәйкес оқытушыдан кеңес алу құқыңыз бар. Пән бойынша ұсынылған негізі және қосымша әдебиеттерді үнемі әрі үзіліссіз оқып отыруыңыз қажет. Өйткені тапсырманы орындау негізінде немесе емтиханға даярлық кезінде оқулықты қолға алу сізге қажетті білімді толық бере алмайды. Сол себепті толық әрі жан – жақты білім алғыңыз келсе, семестр бойында бірді – екілі ғана әдебиетпен шектелмей , пән бойынша бар барлық деректерді пайдалануыңыз қажет. Әрбір сабаққа пайдалануыңыз керек. Курсты меңгеру барысында жоғары жетістікке жетуіңіз сіздің оқу белсенділігіңізге байланысты екендігін еш ұмытпаңыз. Сабаққа қатысу белсенділігіңіз , оқу үлгеріміңіз және оқытушы берген тапсырмаларды сапалы орындауыңыз сіз үшін межелік бақылау (аттестация) және емтихан кезінде көмектесетін, дау тудырмайтын факті болып табылады. Аралық бақылаулар алдын-ала өткен , талқыланған материал бойынша жүргізіледі және оның мақсаты студенттерді теориялық білімді ұғыну деңгейлерін тексеру. Емтихан сіздің теориялық білім деңгейіңізді анықтау емес, керісінше, өзіңіздің теориялық білімізді практикада қолдана алу мүмкіндігіңіздің көрсеткіші болады. Емтихан тест түрінде өткізіледі. Тест бірнеше варианттан және 50 сұрақтан тұруы мүмкін. Емтихандағы тест тапсырмалары аудиторияларда қарастырылған және өзіңіз орындаған тапсырмаларға негізделеді. Қорытынды емтихан барлық студенттер үшін міндетті болып табылады. Берілген тапсырмаларды орындау барысында тыйым салынады: - біреудің жұмысын көшіріп өткізуге ; - өзінің тапсырмасын басқа адамдарға орындатуға ; - жұмысты белгіленген мерзімнен кешіктіруге немесе асыруға ; - топ болып орындаған тапсырмаларды орындауға қатыспай балл талап етуге және т.б.Әрбір оқытушы әр студентпен оның оқуға деген қатынасы және мінез – құлқы , тәртібі ЖОО студентінің ар намысы кодексіне сәйкес болуын үлкен үмітпен күтеді. Сонымен студенттердің оқытушы берген тапсырмаларды уақытында, өзінің құқықтары мен міндеттерін білуі, өзінің теориялық білім деңгейі мен практикалық дағдыларын бағытталған белсенділігі және т.б. студенттің пәнді толық жан – жақты меңгеруінің кепілі болмақ. Үй тапсырмасының талаптары: - жазбаша жұмыстардың көкейкестілігі; - таңдаған тақырыпқа сәйкестілігі; - зерттеулер мен әдебиет көздеріне сілтеме жасау; - талдаудың ауқымдылығы; - шығармашылық ерекшелігі; - көрнектілігі.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz