Файл қосу
Математикалық анализге кіріспе
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.01.20.24/01-2012 | |ПОӘК |01.09.05 №1 | | |Оқытушыларға арналған |басылымның | | |пәндердің оқу жұмыс |орнына 03.09.12 | | |бағдарламасы «Математика|№3 басылым | | |1,2» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Математика 1, 2» 5В072700 - «Азық-түлік тағамдарының технологиясы», 5В072800 - «Өндеу өндірістерінің технологиясы» ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрыстырушы _______________ «___»_____________ 2012ж. Ракишева Диляра Советовна, «Жоғары математика» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Жоғары математика» кафедра отырысында 03.09.2012 ж., № 1 хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ А.П.Мұстафаев 2.2 Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «_____» ________________ 2012ж., №__ хаттама. Төраға ______________ С.Б.Кайсанов 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 201___ ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ Б.А.Рскелдиев 4. 01.09.05 №1 басылымның орнына 03.09.2012 №3 басылым Мазмұны |1 |Қолданылу саласы |4 | | |...............................................................| | | |................. | | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | | |...............................................................| | | |........ | | |3 |Жалпы ережелер |4 | | |...............................................................| | | |.................... | | |4 |Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасының | | | |мазмұны |6 | | |...............................................................| | | |.................................. | | |5 |Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі.... |8 | |6 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |9 | | |................ | | |7 |Әдебиеттер |10 | | |...............................................................| | | |............................. | | 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Математика 1,2» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің құрамына енгізілген оқытушыларға арналған пәндерді оқу жұмыс 5В072700 - «Азық-түлік тағамдарының технологиясы», 5В072800 - «Өндеу өндірістерінің технологиясы» мамандығы үшін мамандықтарының студенттері үшін арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Математика 1,2» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін белгілейді: - 5В072700 - «Азық-түлік тағамдарының технологиясы», 5В072800 - «Өндеу өндірістерінің технологиясы» - мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты ҚР МЖБС 3.08.355-2006 23.12.05 №779 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінң Бұйрығымен енгізілген және бекітілген. - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.07-2012 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау Әртүрлі шаруашылық істерін басқару әдістерін жетілдіру көбінесе экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық зерттеулер әдістерін кеңінен қолдануға әкеліп отыр. Қазіргі кезеңде күрт дамып келе жатқан есептеу техникасын қарқынды түрде пайдалану математиканы табысты қолдану мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді. Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін сандық есептеу құралы болып қана қоймай, сонымен қатар, дәл зерттеу әдісі және әртүрлі түсініктер мен проблемаларды бұлжытпай тұжырымдайтын құрал болып отыр. Сондықтан, математикалық білімді қазіргі заманның инженер маманын сапалы дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады. Оқу бағдарламасы инженерлік мамандықтар бойынша жоғары білімді мамандарға математика бойынша мемлекеттік жалпы білім беру стандарты талабына сәйкес құрастырылған. 3.2 Математика пәнінің инженер мамандар дайындау жүйесіндегі көздеген мақсаты: - инженерлік есептердің үлгісін жасауға, оны талдауға және қажет болса компьютерлік техникамен шешуге көмегін тигізетін математикалық аппаратты меңгеру; - студенттердің маман ретінде болашақ қызметітінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу; - инженерлік проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай білу шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру; - өз жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту; - әлеументтік-экономикалық өзгерістер кезеғіндегі қойылатын талаптарға сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізгенде студенттердің негізгі практикалық шеберлігін шыңдау 3.3 Математика пәнінің пән ретінде алға қойған негізгі міндеті: - студент өзінің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту; - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету. 3.4 Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс. 3.5 Курстың пререквизиттері: орта мектептің бағдарламасы деңгейінде арифметика, алгебра, геометрия курстарын білу. 3.6 Курстың постреквизитері: жалпы білім беретін инженерлік пәндер мен бітіртіп шығарушы кафедралар оқитын пәндер. 1 кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Кур|Семестр |Кредиттер |ЛК |СПС |ЗТ | |с | | |(сағ|(сағ) |(сағ) | | | | |) | | | |Математика 1 (I семестр) | |1 |Сызықтық |Сызықтық алгебра |1 |2 |7.1.1.- (с.35| | |алгебра және| | | |-46,71-89, | | |аналитика-лы| | | |48-70) | | |қ геометрия | | | |7.1.2.- | | | | | | |(с.12-27) | | | |Векторлық алгебра |1 |2 | | | | |Жазықтықтағы аналитикалық |1 |2 |7.1.1.- | | | |геометрия | | |(с.112 | | | | | | |-138,139-166)| | | | | | |7.1.2. - | | | | | | |(с.35-59) | | | |Кеңістіктегі аналитикалық |1 |2 | | | | |геометрия | | | | |2 |Дифферен-циа|Математикалық анализге кіріспе.|1 |2 |7.1.1.- | | |лдық және |Функцияның шегі. | | |(с.2-34,167-2| | |интеграл-дық| | | |07) | | |есептеулер | | | |7.1.2.-(60-95| | | | | | |) | | | |Тамаша шектер. Функцияның |1 |2 | | | | |үзіліссіздігі. | | | | | | |Туынды және дифференциал. |1 |2 |7.1.1.-(с.208| | | |Дифференциалдау ережелері, | | |-235,256-268)| | | |таблица. Күрделі фнукцияның | | |7.1.2.-(с.97-| | | |параметрлік және айқын емес | | |150) | | | |функцияларының туындылары | | | | | | |Туындының қолданылуы |1 |2 | | | | |Функцияны толық зерттеу. |1 |2 | | | | |Кесіндідегі функцияның ең үлкен|1 |2 | | | | |ең кіші мәндері | | | | | | | Анықталмаған интеграл және |1 |2 |7.1.1.- | | | |интегралдаудың негізгі әдістері| | |(с.285 -294) | | | | | | |7.1.2. | | | | | | |-(с.157-167) | | | |Рационал функцияларды |1 |2 |7.1.1.- | | | |интегралдау | | |(с.296 | | | | | | |-319,322-356)| | | | | | |7.1.2.-(с. | | | | | | |167-206 | | | |Иррационал және |1 |2 | | | | |тригонометриялық функцияларды | | | | | | |интегралдау | | | | | | |Анықталған интеграл. Ньютон - |1 |2 | | | | |Лейбниц формуласы. Есептеу | | | | | | |әдістері | | | | | | |Анықталған интегралдың |1 |2 | | | | |қолданулары | | | | | |Барлығы | |15 |30 | | | | | | |Математика 2 (ІІ семестр) | |3 |Бірнеше |Көп айнымалы функциялар. |1 |2 |[7.1.6] | | |айнымалы |Олардың негізгі ұғымдары. | | |218-227c, | | |функциялар | | | |230-238c, | | | | | | |[7.1.2] | | | | | | |405-428, | | | | | | |429-438 c | | | |Екі айнымалы функцияның дербес |1 |2 | | | | |туындысының қолданулары. | | | | | |Қос |Екі еселі интегралдарды |2 |4 |[7.1.6], | | |интегралдар |есептеу. Үш еселі интегралдарды| | |369-406с, | | | |есептеу. Олардың қолданулары. | | |[7.1.2] 9-35 | | | | | | |c, | |4 |Дифферен-циа|Дифференциалдық теңдеу туралы |1 |2 |[7.1.6], | | |лдық |түсінік. Бірінші ретті теңдеу. | | |323-339с, | | |теңдеулер |Реті төмендетілетін екінші | | |[7.1.2] | | | |ретті дифференциалдық теңдеулер| | |43-67c | | | |Жоғарғы ретті диффер-енциалдық |1 |2 |[7.1.6], | | | |теңдеулер. Реті төмендетілетін | | |341-346с, | | | |диф-ференциалдық теңдеулер | | |[7.1.2] 67-74| | | | | | |c | | | |Коэффициенттері тұрақты |1 |2 |[7.1.6], | | | |сызықтық дифференциалдық | | |347-355с, | | | |теңдеулер. | | |[7.1.2] 74-92| | | | | | |c | |5 | Қатарлар |Сан қатарлары және олардың |1 |2 |[7.1.6], | | | |жинақтылық белгілері | | |458-480с, | | | | | | |[7.2.2] | | | | | | |192-205 c | | | |Функционалдық қатар. Дәрежелік |2 |4 |[7.1.6], | | | |қатар. | | |481-492с, | | | | | | |[7.1.2] | | | | | | |205-221 c | |6 |Ықтимал-дықт|Ықтималдықтар теориясының |2 |4 |[7.1.6], | | |ар теориясы |элементтері. Негізгі теоремалар| | |517-534с, | | |және |мен түсініктемелер | | |[7.2.1] | | |математи-кал| | | |176-186 c | | |ық | | | | | | |статистика. | | | | | | | |Кездейсоқ шамалар |1 |2 |[7.1.6], | | | | | | |538-552с, | | | | | | |[7.2.1] | | | | | | |188-202 c | | | |Математикалық статистика |2 |4 | | | |Барлығы | |15 |30 | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ І семестр 1. Екі және үш белгісізді сызықтық теңдеулер жүйесі. Крамер формулалары. 2. Декарттық координаталар жүйесі. Векторларға сызықтық амалдар қолдану. 3. Екі түзу арасындағы бұрыш. Параллельдік және перпендикулярлық шарттары. Нүктеден түзуге дейінгі қашықтық. 4. Кеңістіктегі түзу. 5. Нақты сандар. Функция. Элементар функциялар. 6. Шексіз аз функция және оның құрдым аз функциямен байланысы. 7. Жоғарғы ретті туындылар. 8. Функцияның дөңестігі және майысу нүктесі. 9. Екі айнымалы функцияның экстремумы. 10. Айнымалыны ауыстыру тәсілімен интегралдау. 11. Рационал бөлшектерді қарапайым рационал бөлшектеге жіктеу. 12. Кейбір тригонометриялық функциялардың түрлерін интегралдау. 13. Анықталған интегралда бөлшектеп интегралдау. 14. Қисықтың доғасының ұзындығы және доғаның дифференциалы. 15. Меншіксіз интегралдар. ІІ семестр 1. Бірнеше айнымалының функциясының дербес туындылары. 2. Толық дифференциалдың жуықтап есептеуге қолданылуы. 3. Айнымалысы ажыратылатын теңдеулер. 4. [pic]- ретті сызықтық дифференциалдық теңдеулер 5. Реті төменділетін теңдеулердің типтері. 6. Тұрақты коэффициентті жоғары ретті сызықтық біртектес емес дифференциалдық теңдеулер. 7. Сандық қатарлардың жинақтылу белгілері. 8. Дәрежелік қатар. Жинақталу облысы. 9. Функционалдық тізбектер мен қатарлардың жинақталуы. 10. Кейбір қарапайым функцияларды дәрежелік қатарына жіктеу. 11. Ықтималдықтың классиқалық анақтамасы. Статистикалық ықтималдық. Геометриялық ықтималдық. 12. Кездейсоқ оқиғаныаң ықтималдығы тұралы теоремалар 13. Қайталамалы тәуелсіз сынақтар тізбегі. 14. Кездейсоқ шамалар және олардың сипаттамалары. 15. Кездейсоқ шамалардың үлестірімі. 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 3 кесте – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттерді|Қамтамасыз | |құралдардың атауы |саны |ң саны |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Шнейдер В. Е., Слуцкий А. И. |3 | 14 |21% | |Краткий курс высшей математики, | | | | |ч. 1,2, м. «Высшая школа», 1978.| | | | |Ефимов А. В., Демидович Б. П. |5 | 14 |35% | |Сборник задач по математике, ч. | | | | |1, 2. м., «наука», 1986 | | | | |Кузнецов Л. А. Сборник заданий |3 | 14 |21% | |по высшей математике, м. «Высшая| | | | |школа», 1983. | | | | |Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая |290 | 14 |100% | |математика в упражнениях и | | | | |задачах. часть 1,2., м., «высшая| | | | |математика». | | | | |Темірғалиев И. «математикалық |40 | 14 |100% | |анализ» І, ІІ бөлім. 1987 жыл. | | | | |Ибрашев Х.И., Еркеғұлов Ш.Т. |30 | 14 |100% | |«математикалық анализ курсы». І,| | | | |ІІ бөлім. 1970 жыл | | | | |Ахметқалиев Т.А., Сатыгулов С.С.|54 | 14 |100% | |«Математикалық анализ», А-1992 | | | | |ж, А-1994 жыл | | | | |Хасеинов К.А. Математика |4 | 14 |30% | |канондары. Алматы, 2004ж | | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Шнейдер В. Е., Слуцкий А. И. Краткий курс высшей математики, ч. 1, 2, м. «Высшая школа», 1978. 7.1.2 Ефимов А. В., Демидович Б. П. Сборник задач по математике, ч. 1, 2. м., «наука», 1986
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz