Файл қосу

Психологиялық - педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың логикасы






















 «МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ  МӘСЕЛЕСІ БОЙЫНША ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУЛЕРДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ»
                                ПӘНІ БОЙЫНША
                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
              5В010100-«Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу»
                 мамандығының 2 курс студенттеріне арналған

              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ




































                                    Семей


                                    2014










1  ӨҢДЕЛДІ
Құрастырушы__________ Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
“Педагогикалық психология” кафедрасының аға оқытушысы Адильжанова К.С.
                                                         «25» маусым  2014
ж.

2   ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. «Педагогикалық психология» кафедрасының отырысында
 Хаттама №1  «03» қыркүйек  2014   жыл

Кафедра меңгерушісі: _____ Г.К.Джумажанова

2.2. Педагогикалық факультеттің  оқу-әдістемелік бюросының отырысында
Хаттама №1  «05» қыркүйек  2014 жыл

Төрайымы _______ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.

3  БЕКІТІЛДІ
3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
баспаға ұсынылды
Хаттама №1  «11»  2014  жыл

ОӘК төрағасы _______саясат. ғ.д. Искакова Г.К.

4  №1 Баспа орнына 05.09.2013ж.














































                                   Мазмұны


1  Қолданыс аясы                                                   4
2  Нормативті сілтемелер                                                4
3  Жалпы ережелер                                                       4
4  Оқу пәндерінің мазмұны (модулдер)                                    6
5     Студенттердің    өздік    жұмысы     үшін     тақырыптар     тізімдері
7
6  Пән бойынша оқу-әдістемелік карта                                    8
7  Оқу-әдістемелік әдебиет картасымен қамтамасыздандыру                 10
8  Әдебиеттер                                                      11








































1  ҚОЛДАНЫС АЯСЫ
             «Мектепке дейінгі тәрбие  мәселесі бойынша ғылыми  зерттеулерді
ұйымдастыру»  пәні  бойынша  оқу  әдістемелік  кешен  5В010100  -  «Мектепке
дейінгі  оқыту   және   тәрбие»   мамандығы   студенттеріне   арналған.   Ол
студенттерді курс  мазмұнымен,  оның  өзектілігімен,  курс  саясатымен,  оқу
процесі барысындағы студенттердің  білуге  және  істеуге  тиіс  білімдерімен
таныстырады. Оқу - әдістемелік  кешен  пәнді  оқудағы  негізгі  құрал  болып
табылады.

2  НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
 «Мектепке дейінгі тәрбие мәселесі бойынша ғылыми зерттеулерді  ұйымдастыру»
 пәнінен оқу - әдістемелік кешені  төмендегі  құжаттардағы  барлық  талаптар
мен  ұсыныстар   бойынша   оқу   процесінің   ұйымдастыру   ретін   белгілеп
құрастырылған:
 -
-    5В010100 - «Мектепке  дейінгі  оқыту  және  тәрбие»  мамандығы  бойынша
типтік оқу жоспары
- СТУ  042-МУ-4-2013    университет  стандарты  «Өңдеуге  жалпы  талап  және
пәннің оқу-әдістемелік кешенін безендендіру».
-ҚП 042-1.01-2013 «пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен  құрылымына»
құжаттық процедура

3  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ
3.1          Қазақстан Республикасында жоғары педагогикалық  білім  беру
стандартына сәйкес "Мектепке дейінгі оқыту және тәрбие"  мамандығығының,
педагог-тәрбиеші  біліктілігін  алған  бітіруші  білім  беру  үдерісінде
психологиялық жағдайға бағытталған,білім алушылардың жеке тұлғалық  және
әлеуметтік дамуын кәсіби іс-әрекетті  жүзеге  асыру  керек.  Концепцияда
қазіргі мұғалім - ол рухани қамтыған, шығармашыл кәсіби дағдыларды жетік
меңгерген және үнемі ізденісте болуы керек.  Дегенмен  болашақ  маманның
кәсіби даярлығы жоғары оқу орнындағы   барлық  оқу  жылдарында  мақсатты
бағытта жүзеге асырылуы қажет. Әр оқу жылы нақты  мақсатқа  бағытталады.
Осы мақсаттың дұрыс  жүзеге  асырылуы  әр  оқу  пәнінің,  сонымен  қатар
психологиялық  -  педагогикалық  пәндер  кешенінің  болашақ   мамандарды
кәсіби  даярлаудағы  мүмкіндіктерін  дұрыс  қолдануға  байланысты.  Жеке
тұлғаның  жалпы  мәдениетін  қалыптастыруға,  білім  беру  мекемелерінде
әлеуметтік  сфераның  үйлесімділігіне  икемделуге,   білім   алушылардың
психологиялық мәдениетін қалыптастыру шараларын жүзеге асыру керек.
       Заманәуи педагог-тәрбиешіг  кәсіби  даярлық  жүйесінде  «Мектепке
дейінгі тәрбие мәселесі бойынша ғылыми зерттеулерді  ұйымдастыру»   пәні
базалық пән ретінде қарастырылады, онда басқа оқу курстарын  үйреніп-оқу
үдерісіне  өте  қажетті  білімдер  беріледі.  Оқу  курсы   студенттердің
біліміне  кәсіби  іс-әрекетке  болашақ  субъект  ретінде  білімге  деген
қажеттілікті ынталандыруға, өзіндік тәрбиелеуге  және  өзіндік  жетілуге
және   мамандардың   жалпы   және   кәсіби   психологиялық    мәдениетін
қалыптастыруға бағытталған.
      «Мектепке дейінгі  тәрбие  мәселесі  бойынша  ғылыми  зерттеулерді
ұйымдастыру» оқу курсы айқын интегративті және  қолданбалы  бағытқа  ие.
Оның  негізіне  эмпирикалық  психология  туралы   заманәуи   көзқарастар
қарастырылған, психологиялық зерттеудің теориясы мен практикасын кейінгі
жетістіктері  ескерілген.  «Мектепке  дейінгі  тәрбие  мәселесі  бойынша
ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру» курсы білім алушыларды курстық  жұмысты
және біліктілік жұмыс  қорытындыларын,  студенттердің  өзбетінше  ғылыми
жұмыстарын даярлауда тікелей практикалық мәнге ие.
      «Мектепке дейінгі  тәрбие  мәселесі  бойынша  ғылыми  зерттеулерді
ұйымдастыру»  курсы  зерттеу-ізденіс  ойларын  қалыптастыруға  қабілетті
тұлғалық-даму жүктемесіне ие. Курсты оқу барсыныда студенттер психология
мәселелері  бойынша  зерттеуді  өзбетінше   ұйымдастырудың   практикалық
дағдыларын алады.


3.2. Пәнді оқу  мақсаты
      Студенттерде  ғылыми   технологияны   жоспарлау   және   психологиялық
зерттеуді ұйымдастыру, әдістерін жиынтығын таңдау және  мәліметтерді  өңдеу,
алынған нәтижелерді безендендіруді қалыптастырудан тұрады.

3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
-  алынған  теоретикалық  білімнің  интеграциясы  және  оны  зерттеу  жұмысы
барысында қолдана білу іскерлігін қалыптастыру;
- жоспарлаудың  практикалық  дағдыларымен  қалыптастыру  және  психологиялық
зерттеудің барлық кезеңдерін ұйымдастыру;
-  ізденістік  ойлаудың  дамуы,  эмпирикалық  зерттеуге   қызығушылық   және
шығармашылық.
-  Алынған  білім,  дағдыларды   қолдануға   даярлықты   қалыптастыру   және
психологтың практикалық іс-әрекетіндегі зерттеу жұмысының іскерлігі.

3.4 Оқытудың  нәтижесі:
Студенттер курсты оқу нәтижесінде білу керек
Білуі:
▪ психологияның қазіргі әдістерін және оны әртүрлі  зерттеу  тапсырмаларында
жетістікке жету үшін қолданылатын мүмкіншіліктері;
 ▪ психологиялық зерттеу логикасы және құрылымы, оның негізгі кезеңдерінің
мазмұны
▪ психологиялық зерттеуді жүргізудің этикалық нормалары;
Игеруі керек:
▪ психологиялық-педагогикалық зерттеуді құру әдістерін;
▪ психологиядағы зерттеу мәдениетін;
▪ ғылыми зерттеудің әдістемелік құралдарымен;
▪пәннің категориялық аппаратымен.
Меңгеруі керек:
▪ мәселені іздеуді жүзеге асыру, тақырыпты таңдау және зерттеу
бағдарламасын өңдеуді;
▪ зерттеу өзектілігін нақтылау, ғылыми болжамды аргументті түрде алға
жылжыту жәнезерттеу туралы ойлардықұру;
▪ психологиялық зерттеу әдістерін нақтылау мен талдау және алынған
мәліметтерді өңдеуді;
▪ эмпирикалық мәліметтер жиынтығын ұйымдастыру және зерттеу нәтижелерінің
дұрыстығын қамтамасыздындыру.
Түсінуі керек:
▪ психологиялық зерттеуді ұйымдастыру принциптері;
▪ жоспарлауға талап және психологиялық зерттеудің барлық кезеңдерін
ұйымдастыруды.
Иемдену керек:
▪ методология  және психологиялық зерттеуэтикасы туралы көзқарастар;
▪ психологиядағы эмпирикалық білім жайлы және оны қазіргі ғылымда,
бизнесте, қоғамдық өмірде және саясатта қолдануды;
Практикалық іскерлік пен дағдыларды меңгеру:
▪ зерттеудің теоретикалық моделдерін құру;
▪ ізденісті, өңдеуді, классификацияны ғылыми-теоретикалық жүйелілікті және
эмпирикалық ақпаратты;
▪ даярлық, безендендіру және жүргізілген зерттеу туралы презентацияларды.
3.5   Курс  пререквизиттері:   психология  және  адам   дамуы,   педагогика,
философия.
3.6 Курстың постреквизиті:  психодиагностика негіздері, ҒЗЖ практикасы
3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді



|Курс                                                          |Семестр       |
|Дәрістік сабақтар                                                             |
|Модуль 1                                                      |4             |
|Білім берудегі ғылыми зерттеулер                              |              |
|Білім берудегі ғылыми зерттеулер деңгейі                      |              |
|Ғылыми зерттеу педагогика және психология аймағындағы танымдық|              |
|іс-әрекеттің формасы  ретінде                                 |              |
|Психологиялық-педагогикалық  зерттеуді ұйымдастырудың логикасы|6             |
|Зерттеу тақырыбы, оның өзектілігі. Мәселе, объект, зерттеу    |              |
|пәні. Мақсаты, болжам, міндеттері. Мүмкін болатын             |              |
|тәжірибелік-экспериментальды  жұмыстың мінездемесі мен көлемін|              |
|зерттеу әдістері. Ғылыми жаңалық, теоретикалық және           |              |
|практикалық мәнділік.                                         |              |
|Ұсынылған инновацияларды енгізу тиімділігінің критериі,       |              |
|күтілетін нәтижелер                                           |              |
|Модуль 2                                                      |10            |
|Психологиялық-педагогикалық зерттеудің эмпирикалық әдістері   |              |
|Бақылау, зерттеудің маңызды эмпирикалық әдісі ретінде.        |              |
|Сауалнама, зерттеудің маңызды эмпирикалық әдісі ретінде.      |              |
|Эмпирикалық әдістер:  әңгімелесу, сауалнама. Тестілеу.        |              |
|Экспертті бағалар әдісі. Социометрия. Контент-анализ.         |              |
|Іс-әрекет нәтижесінің анализі.                                |              |
|Модуль 3                                                      |5             |
|Психологиялық-педагогикалық зерттеуді жүргізудің әдістемесі   |              |
|Психологиялық-педагогикалық зерттеуді жүргізудің логикасы мен |              |
|құрылымы.                                                     |              |
|Зерттеудің бірінші кезеңі.                                    |              |
|Зерттеудің екінші кезеңі.                                     |              |
|Зерттеудің үшінші кезеңі.                                     |              |
|Зерттеу нәтижесін жүргізудің формалары.                       |5             |
|Зерттеу нәтижесіне қойылатын жалпы талаптар және ұсынылған    |              |
|зерттеу материалының мазмұны. Жұмыс нәтижесіне жататын негізгі|              |
|бөліктері. Ғылыми жұмыс текстінің жазылу әдістері. Психология |              |
|бойынша дипломдық жұмысты безендендірудің негізгі талаптары.  |              |
|Практикалық (семинар) сабақтар                                                |
|Модуль 1                                                      |3             |
|Зерттеушінің методологиялық мәдениеті                         |              |
|. Мәдениет категориясы.                                       |              |
|Зерттеушінің методологиялық мәдениетінің спецификасы.         |              |
|Методологиялық мәдениетті меңгеру                             |              |
|Практикалық іс-әрекеттегі эәне зерттеудегі рефлексия          |              |
|Зерттеу іс-әрекетіндегі этикалық нормалар                     |              |
|Ғылыми зерттеудің методологиялық принциптері                  |2             |
|Практика және теоия бірлігі принципі, зерттелінетін мәселеге  |              |
|нақты-тариха бағыт, объективтілік принципі,                   |              |
|психология-педагогикалық процестер мен құбылыстарды оқытудың  |              |
|жан-жақтылық принципі, тарихи және логикалық бірлік.          |              |
|Писхология-педагогикалық зерттеу жүргізуге методологиялық     |              |
|талап.                                                        |              |
|Ғылыми зерттеудің категориальды –түсіндірмелі аппараты        |2             |
|Психологиялық-педагогикалық білім құрылымындағы категориялар, |              |
|терминдер мен түсініктер. Қабылдауды анықтау. Ғылымның        |              |
|категориальды аппаратының құрылуы.                            |              |
|Модуль 2                                                      |4             |
|Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдістері            |              |
|Әдіс түсінігі. Зерттеу әдістерінің классификациясы.           |              |
|Интерпретация психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдісі    |              |
|ретінде. Түсіну әдісі. Талдау және жинақтау. Идеализация.     |              |
|Аналогия. Индукция және дедукция.                             |              |
|Нәтижені бағалау критерийлері. Өлшем, мәліметтерді таңдау және|4             |
|өңдеу.                                                        |              |
|Нені өлшейді: мінез-құлық актісінің әртүрлілігі. Конструктрлер|              |
|негізінде өлшемді өңдеу. Бағалық өлшем. Сенімділік.           |              |
|Жарамдылық. Өлшем шкаласының түрлері. Таңдау, оның түрлері.   |              |
|Зертханалық сабақтар                                          |-             |




5  СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ ҮШІН ТАҚЫРЫП ТІЗІМДЕРІ
5.1  Зерттеушінің методологиялық мәдениеті
5.2  Ғылыми зерттеудің категориальды-түсіндірмелі аппараты
5.3  Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдістері
5.4  Зерттеудің эмпирикалық әдістері
5.5 Зерттеу нәтижесін ұсынудың формалары















6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА

|№    |Тақырып                      |Көрнекі құралдар, |Өзбетінше оқуға|       |
|р/с  |                             |кесте,            |арналған       |Бақылау|
|     |                             |схема,материалды  |сұрақтар       |формасы|
|     |                             |жабдықтау         |               |       |
|     |Дәрістік      |Практикалық   |                  |               |       |
|     |сабақтар      |сабақтар      |                  |               |       |
|1    |Білім берудегі|              |Плакат            |               |       |
|1    |ғылыми зерттеу|              |Білім берудегі    |               |       |
|     |              |              |ғылыми зерттеу    |               |       |
|     |              |              |деңгейі           |               |       |
|2    |              |Зерттеушінің  |Текстер:          |               |       |
|     |              |методологиялық|Зерттеу           |               |       |
|     |              |мәдениеті     |іс-әрекетінің     |               |       |
|     |              |              |этикалық нормалары|               |       |
|3    |              |Ғылыми        |Плакат            |Зерттеушінің   |Тірек  |
|     |              |зерттеудің    |Ғылыми зерттеудің |педагогикалық  |конспек|
|     |              |методологиялық|методологиялық    |шеберлігі.     |тісін  |
|     |              |принциптері.Пс|принциптері.Психол|Педагог-зерттеу|құру   |
|     |              |ихологиялық-пе|огиялық-педагогика|ші тұлғасының  |       |
|     |              |дагогикалық   |лық зерттеу       |негізгі кәсіби |       |
|     |              |зерттеу       |жүргізуге         |маңызды        |       |
|     |              |жүргізуге     |методологиялық    |сапалары       |       |
|     |              |методологиялық|талап             |               |       |
|     |              |талап         |                  |               |       |
|4    |              |Ғылыми        |Плакат            |Классификацияға|Термин |
|     |              |зерттеудің    |Психологиялық-педа|сәйкес         |топтама|
|     |              |категориальды-|гогикалық білім   |терминдерді    |сын    |
|     |              |түсіндірмелі  |құрылымындағы     |топпен бөлу,   |ұсыну  |
|     |              |аппараты      |категориялар,     |В.В.Краевский  |       |
|     |              |              |термидер мен      |ұсынысымен.    |       |
|     |              |              |анықтамалар       |               |       |
|5    |Психологиялық-|              |Схема:            |               |       |
|     |педагогикалық |              |психологиялық-педа|               |       |
|     |зерттеуді     |              |гогикалық         |               |       |
|     |ұйымдастыру   |              |зерттеудіңғылыми  |               |       |
|     |логикасы      |              |аппаратының       |               |       |
|     |              |              |компоненттері     |               |       |
|6    |Зерттеудің    |Психологиялық-|Слайдтар          |Тексеру        |Схема  |
|     |эмпирикалық   |педагогикалық |Зерттеудің        |Мониторинг     |мен    |
|     |әдістері      |зерттеудің    |классификациялық  |Психологиялық-п|кестені|
|     |              |әдістері.     |әдістері          |едагогикалық   |қолдана|
|     |              |Зерттеудің    |                  |тәжірибені оқу |отырып |
|     |              |теоретикалық  |                  |және жалпылау  |тірек  |
|     |              |әдістері      |                  |               |конспек|
|     |              |              |                  |               |тісін  |
|     |              |              |                  |               |құру   |


      |7    |Психологиялық-|              |                  |Библиографиялық|Қазақст|
|     |педагогикалық |              |                  |ізденіс.       |андағыП|
|     |зерттеуді     |              |                  |Каталогтар.    |сихолог|
|     |жүргізудің    |              |                  |Кезеңдік       |иялық-п|
|     |әдістері      |              |                  |басылымдар     |едагоги|
|     |              |              |                  |               |калық  |
|     |              |              |                  |               |басылым|
|     |              |              |                  |               |дардың |
|     |              |              |                  |               |кезеңді|
|     |              |              |                  |               |у      |
|     |              |              |                  |               |тізімін|
|     |              |              |                  |               |құру   |
|8    |Зерттеу       |Нәтижені      |Иллюстрациялар    |Мәліметтер мен |Шартты |
|     |нәтижесін     |бағалау       |                  |зерттеу        |психоло|
|     |ұсыну         |критерийлері. |                  |қорытындысының |гиялық |
|     |формалары     |Өлшем,        |                  |визуализациясы |зерттеу|
|     |              |мәліметтерді  |                  |               |нәтижес|
|     |              |таңдау және   |                  |               |і      |
|     |              |өңдеу         |                  |               |бойынша|
|     |              |              |                  |               |салысты|
|     |              |              |                  |               |рмалы  |
|     |              |              |                  |               |диаграм|
|     |              |              |                  |               |маны   |
|     |              |              |                  |               |құру   |
|9    |              |Психологиялық-|Плакат            |               |       |
|     |              |педагогикалық |Білім берудегі    |               |       |
|     |              |зерттеуді     |ғылыми зерттеудің |               |       |
|     |              |ұйымдастыру   |деңгейі           |               |       |





















                          7   СТУДЕНТТЕРДІ   ПӘН   БОЙЫНША   ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК
ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ

|№р/с|Оқулықтардың аттары, оқу-әдістемлік әдебиеттер    |Экз.  |% Қамт.|Студс|
|    |                                                  |саны  |       |аны  |
|1   |Брызгалова С.И. Введение в научно-педагогическое  |10    |100    |10   |
|    |исследование. Изд. Калининградского               |      |       |     |
|    |государственного университета, 2003               |      |       |     |
|2   |Анастази А. Урбина С. Психологическое             |1     |10     |     |
|    |тестирование. –СПб.: Питер, 2003.                 |      |       |     |
|3   |Образцов П. И. Методы и методология               |1     |10     |     |
|    |психолого-педагогического исследования. — СПб.:   |      |       |     |
|    |Питер, 2004.                                      |      |       |     |
|4   |Волков Б.С., Волкова Н.В., Губанов А.В.           |2     |20     |     |
|    |Методология и методы психологического             |      |       |     |
|    |исследования: Учебное пособие для вузов. – М.:    |      |       |     |
|    |Академический Проект; Фонд «Мир», 2005.           |      |       |     |
|5   |Дружинин В. Н. Структура и логика психологического|1     |10     |     |
|    |исследования. М., 2005                            |      |       |     |
|6   |Борытко Н.М., Моложавенко А.В., Соловцова И.А.    |10    |100    |     |
|    |Методология и методы психолого-педагогических     |      |       |     |
|    |исследований. – М., «Академия», 2008              |      |       |     |
|7   |Организация психолого-педагогических научных      |2     |20     |     |
|    |исследований: учеб. пособие/Г.М. Кертаева, О.Б.   |      |       |     |
|    |Боталова/-2008                                    |      |       |     |
|8   |Психолого-педагогическая компетентность учителя:  |4     |40     |     |
|    |диагностика и развитие/ Лукьянова,М.И./-2009      |      |       |     |
|9   |Исследовательская деятельность педагога : учеб.   |4     |40     |     |
|    |пособие/В.И. Загвязинский/-2010                   |      |       |     |
|10  |Бурлачук Л.Ф. Морозов  С.М. Словарь-справочник по |1     |10     |     |
|    |психодиагностике. –М.: Питер, 2010                |      |       |     |
|11  |Основы психологического экспенимента: Учеб.пособие|1     |10     |     |
|    |для вузов/Р.Готтсданкер;/-2012                    |      |       |     |
|12  |Диагностическая деятельность педагога: учеб.      |1     |30     |     |
|    |пособие/Н.М.Борытко; под  ред. В.А.Сластенина,    |      |       |     |
|    |И.А.Колесниковой/-2012                            |      |       |     |





























   8  Әдебиеттер тізімі
   8.1  Негізгі әдебиеттер:
   8.1.1 Брызгалова С.И.  Введение  в  научно-педагогическое  исследование.
        Изд. Калининградского государственного университета, 2009
   8.1.2 Борытко Н.М.,  Моложавенко  А.В.,  Соловцова  И.А.  Методология  и
        методы психолого-педагогических исследований. – М., «Академия», 2010
   8.1.3 Волков Б.С., Волкова  Н.В.,  Губанов  А.В.  Методология  и  методы
        психологического исследования: Учебное  пособие  для  вузов.  –  М.:
        Академический Проект; Фонд «Мир», 2011.
   8.1.4 Образцов П.  И.  Методы  и  методология  психолого-педагогического
        исследования. — СПб.: Питер, 2009.
   8.1.5 Клеев С.А. Педагогическая технология учителя. - Новосибирск, 1998
   8.1.6   Карандышев   В.Н.   Квалификационные   работы   по   психологии:
        реферативные,  курсовые  и  дипломные:  Учеб.-метод.  пособие.  –М.:
        Смысл, 2011
   8.1.7  Палецкий  С.В.  Педагогическая  технология   освоения   учащимися
        исследовательской деятельности: Учебно-методическое пособие. – Омск,
        гос. ун-т, 2011




   8.2  Қосымша әдебиеттер:
   8.2.1 Александров И.О., Максимова  Н.Е.  Основы  теории  психологического
        исследования. (Экспериментальная психология). - М., 2010.
   8.2.2 Анастази А. Урбина С. Психологическое тестирование. –СПб.:  Питер,
   2003.
   8.2.3 Анцупов А.Я., Помогайбин В.Н.,  Пошивалкин  О.А.  Методологические
        проблемы военно-психологических исследований: обзор диссертаций  –XX
        век. –М.: СГИ, 2000.
   8.2.4   Бурлачук    Л.Ф.    Морозов     С.М.    Словарь-справочник    по
        психодиагностике. –М.: Питер, 2001.
   8.2.5 Гудвин Дж.  Исследование  в  психологии:  методы  и  планирование.
        -СПб.: Питер, 2004.
   8.2.6 Дорфман Л.Я. Методологические основы эмпирической  психологии:  от
        понимания  к  технологии:  Учеб.  пособие  для  студ.  высш.   учеб.
        заведений. –М.: Смысл, ИЦ «Академия», 2009.
   8.2.7  Девис  Дж.  Исследования  в  рекламной  деятельности:  теория   и
        практика. –М., ИД «Вильямс», 2009.
   8.2.8 Дружинин Н.В. Экспериментальная психология. –СПб.: Питер, 2010.
   8.2.9 Евенко С.Л. Методы математической статистики в психологии: Сборник
        задач: Учеб. пособ. –М.: ВУ, 2005.
   8.2.10 Загвязинский В.И., Атаханов М.Н. Методология и методы  психолого-
        педагогического исследования. -М.: Изд. центр "Академия", 2009.
   8.2.11 Киселев А.С. Методические рекомендации  по  оформлению  курсовых,
         дипломных,  научных  (конкурсных)  работ   и   рефератов.   Учебно-
         методическое пособие. – М.: ВУ, 2010.
   8.2.12 Корнилова Т.В. Введение в психологический  эксперимент:  Учебник.
         –М.: Изд-во МГУ, 2010.








Пәндер