Файл қосу
Орманды пайдалану
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университеті | | |МСЖ құжат 3 деңгейлі |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-14.4.01.01.20.6/0| | | |2-2012 | |ПОӘК |Басылым №3 | | |«Орманды пайдалану» | | | |пәнінен студенттерге | | | |арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ОРМАНДЫ ПАЙДАЛАНУ» пәнінен 050807 «Орман шаруашылығы ісі», 5В080700 «Орман ресурстары және орманшылық» мамандықтарына арналған ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2012 АЛҒЫ СӨЗ 1. ҚҰРАСТЫРҒАН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология» кафедрасының доцент қызметін атқарушы Джаманова Гульнара Илюсюзовна. «……» ……………2012 жыл. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1.Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама «……» ……………2012 жыл, № Кафедра меңгерушісі ……………. Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде Хаттама «……» ……………2012 жыл, № ОӘБ төрағасы ……………………… Тугамбаева С.М. 3. БЕКІТЕМІН Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хатттама № 1 « » 20 жыл ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор _________ Б. Рскелдиев ЕНГІЗІЛГЕН: Басылым № 2, 18.09.2009ж. орнына МАЗМҰНЫ 1. Жалпы жағдайлар 2. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 3. Курстың форматы мен саясаты 4. Баға қою саясаты 5. Пәннің мазмұны және сабақтың түрлері бойынша сағаттарды бөлу. 6. СОЖӨЖ және СӨЖ мазмұны 7. Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік жоспары 1. Жалпы жағдайлар 1.1.Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер -Джаманова Гульнара Илюсюзовна, доцент қызметін атқарушы; -«Агротехнология кафедрасы»; -Байланыс телефоны - 53-19-70, №5 оқу ғимараты; -Сабақ өткізілетін орын - аудитория №133; -Пәннің аты - «Орманды пайдалану»; -Пән бойынша кредит саны- 3. 1.2.Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте –1): Кесте 1- Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр | |апталар | |Апталар |1 | | |Бақылау түрі |Д |ЛПЗ |ӨСӨЖ |СӨЖ |МБ1 | | |мак. Балл |16 |187 |30 |37 |270+30 | |2 рейтинг | |Апталар |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 | |Апта бойындағы ең жоғарғы балл |38 |38 |38 |38 |38 |38 |42 | |Дәріске қатынасу және |Бақылау түрі |Қ |Қ |Қ |Қ |Қ | |пайдалану | | | | | | | | |мак. Балл |14 |192 |29 |35 |270+30 | Қысқартылған белгілер: Қ– сабаққа қатынасу, КТ – конспекты тексеру, Т – тексеру, МБ1 – межелік бақылау №1. МБ 2 – межелік бақылау №2. Қорытынды рейтингті есептеу әдістемесі Оқу жұмыс жоспары бойынша қорытынды бақылау емтихан болып саналады.Университеттің ғылыми кеңесінің шешімі бойынша қорытынды бақылау түрлері және өтпелі бақылаудың өлшем бірліктері берілген. Кесте 1.3 |Әріптік |Балдың |Пайыздық мәні |Дәстүрлі жүйе бойынша | |эквивалент |сандық | |бағалар | |бағалар |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 |- « - | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | | В |80-84 |- « - | |3.00 | | | |В- | 2,67 |75-79 |- « - | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |- « - | |С- |1,67 |60-64 |- « - | |Д+ |1,33 |55-59 |- « - | |Д |1,00 |50-54 |- « - | |F |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | | | | | | Пән бойынша тапсырмалар тапсырудың және орындаудың графигі: Кесте 1.4 |№ |Жұмыс түрі |Тапсырманың |Орындауды|Тапсыр|Бақылау формасы| | | |мазмұны және |ң |у | | | | |мақсаты |ұзақтығы |уақыты| | |1 |СӨЖ бойынша |Жеке |2-3 апта |1-15 |Конспектілер | | |барлық |тапсырмаларды | |апта |Сызбалар | | |тапсырмаларды |орындаудағы | | |Кестелер, | | |орындау Реферат, |өзіндік | | |Баяндамалар, | | |баяндама |қалыптастыруға | | |Рефераттар. | | | |бейімделу | | |Қорғау | |2 |СОЖӨЖ |Зертханалық |Кесте |1-15 |өткен сабақ | | |(Зертханалық, |жұмыстарды өткізу|бойынша |апта |бойынша есеп, | | |семинар сабақтары|әдістерін меңгеру| | |семинар | | |) | | | |сұрақтарына | | | | | | |жауап және | | | | | | |конспект | |3 |Білімді ағымдық |Дәрістік сабақ |үнемі |1-15 |Қысқа тест, | | |бақылау |материалдарын | |апта |Коллоквиум | | | |меңгерудегі білім| | | | | | |бақылау | | | | |4 |Аралық межелік |Білім сапасын |50 |15 |Тестілеу, | | |бақылау |айқындау | | |коллоквиум | 5. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды бөлу. Кесте – 2 Пәннің мазмұны. Сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды бөлу. |№ |Тақырыптың аты |Дәріс |Тәжірбие |СОЖӨЖ |СӨЖ | | | | |сағаты | | | |1 |Кіріспе. Орманды пайдалану |1 |2 |3 |3 | | |туралы жалпы түсінік. | | | | | |2 |Орманшикізат базасы. Ағаш кесу|1 |2 |3 |3 | | |қоры . | | | | | |3 |Ағашты кесуге арналған |1 |2 |3 |3 | | |орманшаруашылық машиналары, | | | | | | |инструменттері. | | | | | |4 |Бензинмоторлы және электрлік |1 |2 |3 |3 | | |аралар. | | | | | |5 |Ағаш кесу жұмыстарын |1 |2 |3 |3 | | |жүргізудің технологиясы. | | | | | |6 | Ағашты сүйреу, технологиялық |1 |2 |3 |3 | | |жабдықтардың ерекшеліктері | | | | | | |және оларды қолданудың | | | | | | |әдістері. | | | | | |7 |Жоғарғы орман қоймалары, және |1 |2 |3 |3 | | |олардың тағайындалуы. | | | | | |8 |Ағашты тиеу және тасымалдау. |1 |2 |3 |3 | |9 |Төменгі қоймалар, ағашты |1 |2 |3 |3 | | |көтерудің механизмдері мен | | | | | | |машиналары. | | | | | |10 |Шыбықтарды рациональды бөлу. |1 |2 |3 |3 | |11,12|Орман тауарларын және орман |2 |4 |6 |6 | | |қоймаларындағы ағашты өңдеу. | | | | | |13 |Шырын алу. |1 |2 |3 |3 | |14,15|Орманды жанжақты пайдалану |2 |4 |6 |6 | 6. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР Кесте 3 – СОЖӨЖ және СӨЖ жоспарлары |№ |СОЖӨЖ | | | | |СӨЖ | | |Аудитория |Аудиториядан тыс | | |1 |Орман дайындаудағы |Ағаш кесу |Орманды пайдаланудың | | |көмекші және қосымша|территорияларын |технологиясын, құрылымын және| | |жұмыстар. |меңгеру, |техникасын жетілдіру жолдары.| | | |делянкаларды | | | | |пасектерге бөлу, | | | | |сүйретілген | | | | |бағаналарды | | | | |орналастыру. | | |2 |Орманды дайындау. |Өндірісті |Орманды кесу және бөлу | | |Ағашты механикалық |энергиямен |жұмыстары үшін қолданылатын | | |өңдеу және кесу. |жабдықтау және |машиналардың, механизмдердің | | | |энергиямен |және инструменттердің негізгі| | | |қамтамасыз ету. |сипаттамасы. | |3 |Ағашты кесу. |Ағашты машинамен |Орманды кесудегі орташа | | | |кесу. |көлемді анықтау. | |4 |Механикалық |Орман |Ағаш дайындау кезінде еңбек | | |аралардың |кәсіпорындарындағ|қорғаудың шаралары. | | |өнімділігін есептеу.|ы шаруашылықты | | | | |энергиямен | | | | |жабдықтау және | | | | |қамтамасыз ету. | | |5 |Технологиялық |Сүйреп тасымалдау|Тоқ көздерін таңдау және қуат| | |жабдықтардың |территорияларын |қажеттілігінің жуық есебі. | | |ерекшеліктері және |ұйымдастыру және | | | |оны орман |ерекшеліктері. | | | |аумақтарында сүйреп | | | | |тасымалдау жұмыстары| | | | |үшін пайдалану. | | | |6 |Жоғарғы орман |Қосымша цехтар. |Гараждық және жөңдеу | | |қоймаларындағы және | |шаруашылықтары. | | |тиеу пунктарындағы | | | | |жұмыс механизациясы.| | | |7 |Ағашты |Машиналар мен |Техникалық қызметкөрсету | | |сортименттерге |жабдықтарды |пунктерін ұйымдастыру. | | |шығарудағы жұмыс |орналастыру. | | | |механизациясы. | | | |8 |Ағашты трактормен |Тау |Жылумен және сумен жабдықтау.| | |сүйреп тасымалдау |ормандарындағы | | | |кезіндегі ағаш кесу |технологияның | | | |жұмыстарының |ерекшеліктері. | | | |технологиялық | | | | |сызбасы. | | | |9 |Ағаш кесу жұмыстарын| Шайыр |Араны түзеу жәнет пышақ | | |жетілдіру және даму |(живица)сапасын |қайрау шеберханасы. | | |перспективасы. |жоғарылатуға | | | | |арналған шаралар.| | |10 |Таксациялық жұмыстар|Шайыртүзілу |Осмолоподсочка. | | |ұшін әуе |процесі. | | | |транспорттарын | | | | |пайдалану. | | | |11 | Шырын алу |Сағызды жинау |Шайыр түзілудің және шайыр | | |технологиясы және |бойынша |бөлудің физиологиясы. | | |техникасы. |өндірістік | | | | |жұмыстар. | | |12 |Шырын алу кезінде |Биологиялық |Шайырбөлудің механизмі. | | |технологиялық |белсенді | | | |элементтердің |стимулятрларды | | | |механизм |пайдалану кезінде| | | |ерекшеліктері. |подсочка | | | | |әдістері, оларды | | | | |пйдаланудың | | | | |техникасы мен | | | | |технологиясы. | | |13 |Шырын алу кезінде |Технологиялық |Ашық каналдардың толуы және | | |сағыздың бөлінуінің|жабдықтардың |сағыз түзілуінің жылдамдығы.| | |тоқталу себептері. |ерекшеліктері | | | | |және оны орман | | | | |аумақтарында | | | | |сүйреп тасымалдау| | | | |жұмыстары үшін | | | | |пайдалану. | | |14 |Шырын алу өндірісін |Сағызды |Химиялық жолмен шырын алу | | |ұйымдастыру. |(живицаны) |әдісі. | | | |жинауды | | | | |ұйымдастыру. | | |15 |Қылқанды және |Шайыр аппаратының|Бальзам оның сипаттамасы және| | |жапырақты ағаштардың|анотомды – |халық шаруашылығында | | |подсочкасы. |физиологиялық |қолданылуы. | | | |ерекшеліктері. | | |16 |Ағаш емес өнімдерді |Каротинді паста |Эфирлі майлар өндірісі. | | |химиялық өңдеу |өндірісі және | | | |негіздері. |емдік экстракт. | | |17 |Орманшикізат |Жеміс- жидекті |Саңырауқұлақтардың жасанды | | |ресурсын кешенді |өсімдіктерді |дамуы. | | |пайдаланудың |пайдаланудың | | | |жетілдірілген |шаралары, | | | |бағыты. |түсімділігін | | | | |жоғарылату. | | |18 |Дәрілік |Саңырауқұлақтарды|Саңырауқұлақтарды рационалды | | |өсімдіктердің |жинау әдістері: |пайдаланудың және олардың | | |негізгі түрлері. |кептіру, |түсімділігін жоғарылатудың | | | |маринадтау,тұздау|шаралары. | | | |, өңдеу. | | 7« Орман пайдалану» пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі Кесте 4 « Орманды пайдалану » пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі |№ |Бақылауды|Баллдар |1аттестация (апталар) |2аттестация |Қорытынды | | |ң түрі | | |(апталар) |балл | 12345678 МБ19101112131415МБ21Дәріске қатысу,конспектілеу, КТ1-15 апталар, 2баллдан, МБ1 – 16 балл; МБ1-14 балл2 КТ* ** ** ** ** ** *16 *2 ** ** ** ** ** *14 *30 2ЗТС жұмыстарына катысу: Т,КТ1-15 апталар, 1аптада-12бал.; 2 - 8 апталарда – 25 баллден. МБ1 – 184 балл. 9- 15 апталарда – 27 баллдан. МБ 2 –192балл12 Т25 ** ** ** ** ** *184 МБ27 Т* ** ** ** ** *192 МБ3763Семинар сабақтарындағы жұмыстарына дайндалу, реферат, баяндама қорғау (СОЖӨЖ): Т; КТ1аптада-2балл.; 2 - 8 апталарда -4 баллдан. МБ1 – 30 балл. 9- 14 аапталарда- 4 балладан, 15 аптада -5балл РМБ 2–29 балл2 Т4 ** ** ** ** ** *30 МБ4 Т* ** ** ** ** *29 МБ594СӨЖ кесте, сызба құру, дайындық тапсырмаларын орындау Т;КТ1 - аптада -2балл, баска апталарда – 5 баллдан. МБ1-37 балл; МБ2-35 балл5 Т * ** ** ** ** ** *40 КТ5 Т* ** * * ** ** *35 КТ755Аралық (межелік бақылау): КТМБ1-270 балл; МБ2-270 балл270 КТ270 КТ5406Емтихан (максимумы)60 балл607Жалпы пәннің семестр бойынша (максимумы ) 600 балл, 100%600
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz