Файл қосу
Пәннің қысқаша сипаттамасы
| | |Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-18.1.10/01-2014 | |«Дінтану» пәні бойынша |№1 басылым | | |оқу-әдістемелік кешені |05.09.2014 ж. | | «Дінтану» Оқытушы үшін пәнінің оқу- әдістемелік кешені 5В010400 – Алғашқы әскери дайындық, 5В010800 – Дене шынықтыру және спорт, 5В011300 Биология, 5В011200 Химия, 5В011600 – География, 5В010900 – Математика, 5В011000- Физика, 5В011100- Информатика мамандықтарына арналған Семей -2014 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған __________ «________» ______________2014ж. Каримов Мұхтарбек Қарпықұлы, т.ғ.к., профессор. «Қазақстан тарихы» кафедрасы 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №__1_ «_04__» ____09_______2014 ж. Кафедра меңгерушісі ___________Н.А. Мухаметжанова 2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультеттінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «__09_» _____09______2014__ ж. Төраға __________ С.Х. Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді. Хаттама №_1__ «__11_» _____09______2014 ж. Оқу-әдістемелік жұмыс жөніндегі проректор ____________ Г.Қ.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе № «___» ____ 200_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны : |1. Қолдану аясы | | |2. Нормативтік сілтемелер | | |3.Жалпы ереже | | |4.Оқу пәнінің мазмұны | | |5.Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі | | |6.Оқу-әдістемелік әдебиеттердің қамтамасыз етілу картасы | | |7. Әдебиеттер | | 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ 5В010400 – Алғашқы әскери дайындық, 5В010800 – Дене шынықтыру және спорт, 5В011300 Биология, 5В011200 Химия, 5В011600 – География, 5В010900 – Математика, 5В011000- Физика, 5В011100- Информатика мамандықтары үшін жасалған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның маңыздылығы және қажеттілігін, қурс саясатын, дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Дінтану» пәні бойынша осы оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды : - Жалпыға міндетті Мемлекеттік білім стандарты -5В011400 -«Тарих» мамандығының типтік оқыту жоспары. - СТУ 042- ГУ -4-2014 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жасау және ресімдеудің жалпы талабы» университет стандарты -ДП 042- 1.01-2014 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжатталған процедура 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 3.1 Пәннің қысқаша сипаттамасы: Дінтану курстың қысқаша мазмуны өмірдің талабына сәйкес болып табылады. Дін адамзат мәдениетінің бір бөлігі болғандықтан, әрбір жоғары білімді адамдар дінің мазмунын білулері кажет. «Жауынгер» атеизмнің тоқтауымен, шетелден көптеген экзотралик және эзотриалық дінден көбейюде. Олардың идеологиялық және дүниетанымдық көзқарастары бізге жат. Мұндай жағдайлар «Дінтану» пәнін игеруді керек етеді. Дінтану пәнін игеру барысындағы алға қойылған мақсатты жүзеге асыруда төменгі міндеттер туындайды: - діннің теориялық мазмұнын менгеру; - діннің тарихи түрлерін білу; - дәстүрлі діндерден саяси және экстремистік діндерді айыра білу; - мемлекет пен шіркеу арақатынасының заңдылықтарын білу; - ар-ождан бостандығын білү. - Дін мен философияның дүниетанымдық жолдарын ажрата білу. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: «Дінтану» курсын оқытуда студенттерге қазақ халқының рухани мәдениетінің құндылықты-мәндік мазмұны мен тарихилығын, бай мұралардың мағынасын, өркениеттік теория тұрғысынан халықтардың діни дамуындағы заңдылықтар мен бағыттарды, діни жетілу мен трансформацияның маңызын ашып көрсету. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: - діннің теориялық мазмұнын менгеру; - діннің тарихи түрлерін білу; - дәстүрлі діндерден саяси және экстремистік діндерді айыра білу; - мемлекет пен шіркеу арақатынасының заңдылықтарын білу; - ар-ождан бостандығын білү. - Дін мен философияның дүниетанымдық жолдарын ажрата білу. 3.4 Курс аяқталған соң студент: - Әлемдік діни тенденциялар негізінде адамзаттың тарихи рухани мәдениетінің дамуының кезеңдері туралы ғылыми негізінің болуы. - өркениет, мәдениеттің әр түрлілігі туралы білімді игеру; -бяандама жасауға және ауызша материалды дұрыс жеткізуге дағдылану, семинарларға дайындық барысында қолда бар ғылыми әдебиеттерге дербес сыни тұрғыдан қарай талдау жасауы тиіс. - Әлемдік діндерді зерттеуге біртұтас концептуальді келуді білу. 3.5 Пәннің пререквизиттері: студенттер казіргі діни философияның жетістіктерін біліп, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу керек. 3.6 Пәннің постреквизиттері: пәнді оқыту негізінде оқытуға берілген басқа пәндер тізімі: «Философия», «Діни философия», Дін философиясы», «Онтология және таным теориясы». 3. 7 Оқу жоспарынан көшірме Кесте 1 |Курс |Сем | | |естр | |1 |2 | |ДӘРІС САБАҚТАРЫ | | |1 модуль. Дінтану пәніне кіріспе, діннің шығуы мен ертедегі | | |түрлері. | | |Дінтану пәні, құрылымы және анықтамасы. | | | |1 | |2. Ежелгі тарихи діндер |1 | |3.Ұлттық діндер |1 | | 2 модуль. Дүниежүзілік діндердің шығу тарихы | | |4. Дүниежүзілік діндер. |1 | |Будда діні. | | |5. Христиан діні |1 | |6.Ислам |1 | |7.Қазіргі дәстүрлі емес діни қозғалыстар мен ғибадат. |1 | | 3 модуль Діни философия | | |8. Будда философиясы |1 | |9. Христиандық философия |1 | |10. Мұсылмандық философия және теология |1 | |11. Конфессиядан тыс синкреттік діни философия. |1 | |12. Секуляризация және еркін ойшылдық-әлеуметтік-тарихи |1 | |феномен ретінде. | | |13. Діни және діни емес көзқарастың рухани-практикалық |1 | |негізі. | | |14. Дін және діни емес сұхбаттық. |1 | |15. Мемлекет, дін және ар-ождан бостандығы. |1 | |БАРЛЫҒЫ |15 сағат | |СЕМИНАР САБАҚТАРЫ | | |1 тақырып. Кіріспе. | | |Ежелгі дін тарихы |1 | |2 тақырып. Ұлттық діндер |1 | |3 тақырып. Діни миссионерлік бағыттағы ежелгі жазба |1 | |ескерткіштері. | | |4 тақырып. Дүниежүзілік діндер |1 | |5 тақырып. Ислам ықпалымен рухани жаңғыру және оның |1 | |мәдени-өркениеттік мазмұны | | |6 тақырып. Будда діні |1 | |7 тақырып. Христиан діні |1 | |8 тақырып. Қазіргі дәстүрлі емес діни қозғалыстар мен |1 | |ғибадат. | | |9 тақырып. Дәстүрлі қазақ қоғамындағы дін мен ағарту |1 | |ерекшеліктері. | | |10 тақырып. Мұсылмандық философия және теология |1 | |11 тақырып. Дәстүрлі мәдениет пен діннің дағдарысы |1 | |12 тақырып. Секуляризация және еркін |1 | |ойшылдық-әлеуметтік-тарихи феномен ретінде. | | |13 тақырып. Діни және діни емес көзқарастың |1 | |рухани-практикалық негізі. | | |14тақырып. Дін және діни емес сұхбаттық. |1 | |15 тақырып. Мемлекет, дін және ар-ождан бостандығы. |1 | |БАРЛЫҒЫ: |15 сағат | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Оқытушымен бірлесе жүргізілетін студенттердің өздік жұмыстары |№ |Тақырыбы |тапсырма | |1. |Мораль және дін. |хабарлама | |2. |Ұлттық діндер. |сөз жұмбақ | |3. |Будда діні. |реферат | |4. |Христиан діні. |Тест құрастыру | |5. |Ислам діні. |реферат | | |БАРЛЫҒЫ |5 | 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ Кесте 4 |р/с |Оқулықтар мен оқу-әдістемелік |Жалпы |Студент |Қамтамасыз | | |әдебиеттер атауы |саны |саны |етілу пайызы | |1. |Ақбота Ахметбек. Қожа Ахмет |30 |132 |30 | | |Иассауи. – Алматы: Санат, 1998. | | | | |2. | Аюпов Н.Г. Тенгрианство. – |15 |132 |15 | | |Алматы, 1998. | | | | |3. |Васильев Л. История религий |10 |132 |10 | | |Востока. – М., 1983. | | | | |4. |Бартольд В.В. Ислам и культура |10 |132 |10 | | |мусульманства. – М., 1992. | | | | |5. |Шәкәрім Құдайберді ұлы. Үш анық. –|7 |132 |9 | | |Алматы, 1991. | | | | |6. |Халиф Алтай Ғақылұлы. Ғибадатұл – |5 |132 |5 | | |Ислам. – Алматы, 1994. | | | | |7. |Орынбеков М.С. Ежелгі қазақтың |3 |132 |3 | | |дүниетанымы. – Алматы, 1996. | | | | |8. |Есім Ғ. Суфизмге кіріспе. Сана |10 |132 |10 | | |болмысы. Алматы, 1997. | | | | |9. |Айтбаев О. Дінтану. Қарағанда, |15 |132 |15 | | |2010. | | | | |10. |Габдуллин Б. Шокан, Ибырай және |15 |132 |15 | | |Абай дін туралы. – Алматы, 1988. | | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 1 Ақбота Ахметбек. Қожа Ахмет Иассауи. – Алматы: Санат, 1998. 2 Аюпов Н.Г. Тенгрианство. – Алматы, 1998. 3 Габдуллин Б. Шокан, Ибырай және Абай дін туралы. – Алматы, 1988. 4 Айтбаев О. Дінтану. Қарағанда, 2010. 5 Есім Ғ. Суфизмге кіріспе. Сана болмысы. Алматы, 1997. 6 Орынбеков М.С. Ежелгі қазақтың дүниетанымы. – Алматы, 1996. 7 Халиф Алтай Ғақылұлы. Ғибадатұл – Ислам. – Алматы, 1994. 8 Шәкәрім Құдайберді ұлы. Үш анық. – Алматы, 1991. 9 Бартольд В.В. Ислам и культура мусульманства. – М., 1992. 10 Васильев Л. История религий Востока. – М., 1983. 11 Крывелев И. История религии: В. 2-х т. – М., 1988. 12 Тажуризина З.И. Идеи свободомыслия в истории культуры. М., 1986. 13 Яблоков И.Н. Религиоведение. М., 2001. 14 Флореннский П.А. Столп и утверждение истины. – М., 1990. 15 Мень А. История религии. – М., 1992. 16 Вебер М. Избранные произведения. – М., 1990. 17 Джемс В. Многообразие религиозного опыта. СПб., 1993. 18 Уәлиханов Ш. Таңдамалы. – Алматы, 1984. 19 Құран Кәрім. – Алматы, 1991. 20 Коран. Перевод и коментарии. И.Ю. Крачковского. М., 1986. 21 Зинаида Миркина, Григорий Померанцев. Великие религии мира. М.,1995. 22 Подопригора Р.А. Закон о свободе вероисоведания религиозных объединениях. – Алматы, 2002. 8. 23Яблоков И.Н. Религиоведение. – М., 2001. 7.2 Қосымша: 1. Шмидт В. Происхождение идеи Бога. – М., 1954. 2. Малов С.Е. Памятники древнетюрской письменности. М., 1961. 3. Тейяр де Шарден П. Божественная среда. – М., 1992. 4. Аль- фараби. Трактат о религии. Алма-Ата., 1975. 5. Рассель Б. Почему я не христиан. – М., 1988. 6. Сартр Ж. – Экзистенциализм – это гуманизм //Сумерки богов. – М.,1989. 7. Бердяев Н.А. «Человек и машина». Вопросы философии. – М., 1988, №2. С.159. 8. Капышев А., Колчигин С. Философия грядущего. – Алматы, 1999.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz