Файл қосу

Педагогикалық психология ерекшеліктерін талдау, категориялық құрылымын ашу



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ
                        БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|4 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-5.01.20.29      |
|                         |                         |/01-2008                 |
|ПОӘК Оқытушыға арналған  |                         |                         |
|пәннің жұмыс оқу         |№ 2 басылым              |                         |
|бағдарламасы             |                         |                         |
|«Педагогикалық           |                         |                         |
|психология»              |                         |                         |








                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                         «Педагогикалық психология»


                 «050503» – «Психология» мамандығына арналған



              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ


































                                 Семей  2010












                                   Алғысөз

    1. ЖАСАЛЫНДЫ
      Құрастырушы Шәкәрім  атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің   “
      Психология” кафедрасының доценті Ш.С.Сатиева

      “______”      __________ 2010ж




      2.ҚАРАЛДЫ
        1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің  “Психология”
           кафедрасының отырысында
       Хаттама №______”__»________  2010 жыл


      Кафедра меңгерушісі:     Сатиева Ш.С.


      2.2.ГФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
      Хаттама №______”__»________  2010жыл


      Төрағасы _______ Г.Б.Колмогорова


      3.БЕКІТІЛДІ


      ОӘК төрағасы, бірінші проректор_________ А.А.Молдажанова


      4.АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ

































Мазмұны:

      1.Қолданыс аймағы
    2. Нормативтік сілтемелер
    3. Жалпы ережелер
    4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
    5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі
    6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
    7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы
    8. Әдебиеттер










   1. Қолдану аймағы

      «Педагогикалық психология» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен «050503»
- «Психология» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс
мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы
студенттердің білуге және істеуге тиіс білмдерімен таныстырады. Оқу-
әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады.

   2. Нормативтік нұсқама

      Осы   «Педагогикалық   психология»   пәнінен   оқу-әдістемелік   кешен
төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстарға сай пән  бойынша  оқу
процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған:
      «050505» - «Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік  Жалпыға  бірдей
Оқу Стандарты ҚР МЖМБ 3.08.037-2006 Қазақстан Республикасы білім және  ғылым
министрлігінің 2004 жылғы 7  тамызындағы  №  671  бұйрықпен  бектілген  және
күшіне енгізілген.


3.1.Пәннің қысқаша мазмұны
    «Педагогикалық  психология» пәні оқыту процесіндегі  жас  ерекшелігінің
 психикалық  дамуы  мен   дамыта   ерекшеліктерін,   білімнің   қалыптастыру
заңдылықтарын сонымен қатар дағды  мен ептілікті қалыптастырады.
    Бұл кустын  негізгі мазмұны -  оның  өзекті мәселесі оқыту  және   даму
арасындағы   өзара   байланыс   олып  табылады.  Бұл  курстын   мазмұны  екі
бөлім  арқылы  көрсетілген: оқыту  психология және даму психологиясы.

3.2. Пәннің мақсаты
    гуманитарлық  мамандықтардағы студенттердің  педагогикалық психология
пәнін оқыту мен меңгеру і негізінде  ғылыми білімін  дамыту, семинар  және
практикалық  сабақтар  процесінде  педагогикалық  психология бөлімі
бойынша  психологиялық құбылыстарды  жүйелі  талдау  біліктері  мен
дағдыларын  қалыптастыру.

3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
             ✓   Психологияның   жеке    дара    өзіндік    сала    ретінде
               «Педагогикалық    психология»     ерекшеліктерін     талдау,
               категориялық құрылымын ашу;
             ✓  Педагогикалық  психология   қарым-қатынас   психологиясының
               ғылыми-теориялық негіздерін ашып көрсету;
             ✓  Педагогикалық  психология  -  жеке  тұлғаны  әлеуметтендіру
               факторы ретінде;
             ✓    Педагогикалық    психология    қарым-қатынасының    мәні,
               ерекшеліктері
             ✓ Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру;
             ✓ Педагогикалық психология пәнінен  алынған  білімдер  жүйесін
               тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту

3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
    ✓ Педагогикалық психология пәніне байланысты ұғымдар мазмұнын;
    ✓  Педагогикалық  психологияның   психология   саласын   оқып-зерттеудің
      әдістерін қолдана алуы;
    ✓   Педагогикалық   психологияның   методологиялық,    теориялық    және
      әдістемелік негіздерін;
    ✓ Педагогикалық психология пәніне байланысты шетел, ресей  және  отандық
      психологиясының даму тарихын;
    ✓ Педагогикалық психологияның  қарым-қатынас  психологиясының  зерттеуін
      ұйымдастырудың диагностикасын меңгеру
    ✓

3.5.Курстың пререквизиті:
          -  жалпы психология,  жас ерекшелік психологиясы,  психология
   тарихы, педагогика, психодиагностика, мәдениеттану, әлеуметтік
   психология..
      - гуманитарлық ғылымдар


3.6.Курстың постреквизиті:
   1. Жас ерекшелік психологиясы;
      Гуманитарлық ғылымдар


                         Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

     Кесте1

|Кур|Семестр          |Кредит                       |ЛК                 |СПС       |
|с  |                 |Саны                         |(сағ.)             |(сағ)     |
|             |                |            |дәріс         |  семинар   |
|Дәрістер     |Практикалық     |            |              |            |
|             |(семинар)       |            |              |            |
|             |сабақтар        |            |              |            |
|1            |2               |3           |4             |5           |
|Педагогикалық| Педагогикалық  |Плакаттар,  |Методолгия,   |Әдістеме    |
|психология – |психологияның   |карточкалар,|әдістер мен   |жүргізіп,   |
|зерттеу пәні,|зерттеу пәні,   |суреттер    |әдістемелер   |оның        |
|міндеттері,  |міндеттері,     |тізбегі     |олардың       |нәтижесін   |
|құрылымы,    |құрылымы,зерттеу|            |педагогикалық |талдау      |
|зерттеу      |әдістері        |            |зерттеудегі   |            |
|әдістері     |                |            |өзара         |            |
|             |                |            |байланысы     |            |
|Қазіргі      | Оқыту          |Л.В.Занков  |Оқуға         |А.П.Бизюк   |
|замандағы    |бағыттарының    |және        |дайындығын    |Компендиум  |
|білім        |жалпы           |В.В.Давыдов |анықтау       |методов     |
|берудегі     |психологиялық   |бойынша     |              |нейропсихоло|
|оқытудың     |негізінің       |дамыта      |              |гического   |
|негізгі      |қалыптасуы.     |оқытудың    |              |исследования|
|бағыттары    |                |ортақ       |              |.М., 2005   |
|             |                |принциптерін|              |252-254     |
|             |                |көрсететін  |              |бетіндегі   |
|             |                |тізбектер   |              |әдістемені  |
|             |                |            |              |орындап,    |
|             |                |            |              |нитежесін   |
|             |                |            |              |талдау      |
|Қазіргі      |  Қазіргі       |педагогикалы|Оқытудың      |Оқытудың    |
|замандағы    |замандағы       |қ           |негізгі       |негізгі     |
|оқытудың     |оқытудың        |психология  |бағытта       |бағыттары   |
|негізгі      |негізгі         |ның тізбегі |рының         |ның біреуін |
|бағыттары    |бағыттары       |            |біреуімен     |әзірлеу     |
|             |                |            |танысу        |            |
|Отандық      | Отандық  білім |Білім       |Н.В.Кузьмина  |Дамыта      |
|білім беру   |беру            |берудегі    |ның педагогика|оқытуды     |
|жүйесіндегі  |жүйесіндегі     |негізгі     |лық           |бағдарлама  |
|дамыта оқыту |дамыта  оқыту   |бета        |қабілеттер    |сын әзірлеу |
|             |                |лыстар мен  |түсініктемесін|            |
|             |                |принциптер  |е  деген      |            |
|             |                |көрсетілген |келісінің     |            |
|             |                |тізбектер   |А.К.Маркова   |            |
|             |                |            |ның  пікірінен|            |
|             |                |            |өзгешелігі    |            |
|             |                |            |неде          |            |
|             |                |            |екендігімен   |            |
|             |                |            |танысу        |            |
|Білім беру   |Оқушы  жас      |оқытудың    |Мектеп ұжымы  |Өз сипатта  |
|процесінің   |ерекшелік       |негізгі     |ның психология|масын әзір  |
|субъектілері |кезеңнің  өкілі |бағыттарының|лық сипаттама |леу         |
|             |ретінде. Жас    |тізбегі,    |сымен танысу  |            |
|             |ерекшелік       |карточ      |              |            |
|             |кезеңдер        |калар       |              |            |
|             |ге  бөлу – оқу  |            |              |            |
|             |іс-әрекеті      |            |              |            |
|             |субъектерін     |            |              |            |
|             |жеке  ыңғайдан  |            |              |            |
|             |қарастыру       |            |              |            |
|             |негізі  ретінде.|            |              |            |
|Оқу          |Субъект         |Оқытудың    |Педагогикалық |            |
|іс-әрекеті   |категория       |негізгі     |іскерліктердің|            |
|субъекттеріні|лары. Субъект   |бағыт       |жалпы сипатта |            |
|ң  жас       |категориясының  |тарына арнал|масы          |            |
|ерекшелік    |жалпы  сипаттама|ған мысалдар|              |            |
|сипаттамалары|сы. Субъект және|            |              |            |
|             |тұлға.          |            |              |            |
|             |Субъектілік     |            |              |            |
|             |сипаттамалардың |            |              |            |
|             |психологиялық   |            |              |            |
|             |–педагогикалық  |            |              |            |
|             |көрінісі.       |            |              |            |
|Оқу          |Білім беру      |Жас ерекше  |Кіші мектеп   |Педагогикалы|
|іс-әрекетінің|іс-әрекетінің   |лік         |оқушысының    |қ           |
|қалыптасуы   |біріккен        |сипатта     |психикалық    |іс-әрекет:  |
|және         |субъекті. Білім |маларына    |даму ерекшелік|формалары,  |
|құрылымы     |беру  іс-әрекеті|мысалдар    |терімен танысу|сипаттамала |
|             |субъектілерінің |            |              |ры, мазмұ   |
|             |мотивациялық    |            |              |нын өз      |
|             |аясы. Білім беру|            |              |таңдау      |
|             |процесіндегі    |            |              |ың бойынша  |
|             |субъ            |            |              |аш          |
|             |ект             |            |              |            |
|             |іс-әрекетінің   |            |              |            |
|             |пәні.           |            |              |            |
|             |Субъектілер     |            |              |            |
|             |дің  дамуы  және|            |              |            |
|             |өзін-өзі        |            |              |            |
|             |дамытуы. Субъект|            |              |            |
|             |қатынастар      |            |              |            |
|             |жүйесінде.      |            |              |            |
|Оқу          |Мотивация       |Оқу         |Мотивация     |Б.Б.Айсмонта|
|мотивациясы  |психологиялық   |іс-әрекетіні|түсіні        |с           |
|             |категория       |ң  жалпы    |гімен танысу  |«Педагогичес|
|             |ретінде.        |сипат       |              |кая психоло |
|             |                |тамалары    |              |гия» 91-95  |
|             |                |жазылған    |              |беттегі моти|
|             |                |үзінділер   |              |вация       |
|             |                |            |              |психоло     |
|             |                |            |              |гиялық      |
|             |                |            |              |катего      |
|             |                |            |              |рия ретінде |
|             |                |            |              |тізбегін    |
|             |                |            |              |әзірлеу     |
|Мотивация    |Оқу  мотивациясы|Оқу  мотива |Оқушы (үйрену |Б.Б.Айсмонта|
|психологиялық|ның  жалпы      |циясының    |ші) (оқушы,   |с           |
|категория    |сипаттамасы.    |сипаттамасы |студент) оқу  |«Педагогичес|
|ретінде      |Оның  жүйелі    |жазылған    |іс-әрекетінің |кая психоло |
|             |ұйымдасуы.      |пікірлер,   |субъектісі    |гия» 96-101 |
|             |                |анықтамалар |нің мотивация |беттегі моти|
|             |                |            |лық           |вация       |
|             |                |            |ерекшелігін өз|психоло     |
|             |                |            |таңдауы       |гиялық      |
|             |                |            |бойынша       |катего      |
|             |                |            |іріктеу       |рия ретінде |
|             |                |            |              |тізбегін    |
|             |                |            |              |әзірлеу     |
|Меңгеру –    |Меңгеруді       |Меңгеру     |«Дағды интерфе|Б.Б.Айсмонта|
|үйренуші     |анықтау         |кезеңдері,  |ренциясы» түсі|с           |
|іс-әрекетінің|дағы  келістер. |сатыла      |нігімен танысу|«Педагогичес|
|орталық      |Меңгерудің  құры|ры. Меңгеру |              |кая психоло |
|буыны        |лымдық  ұйымда  |процесіндегі|              |гия» 33-37  |
|             |суы. Меңгеру    |дағды туралы|              |бет         |
|             |кезеңдері,      |тізбектер   |              |тегі        |
|             |сатыла          |            |              |схемалар    |
|             |ры. Меңгеру     |            |              |тізбегін    |
|             |процесіндегі    |            |              |әзірлеу     |
|             |дағды.          |            |              |            |
|Меңгерудің   |Өзіндік         |Өзіндік жұм |Өзіндік жұмыс |Б.Б.Айсмонта|
|жалпы        |жұмыс-оқу       |ыстуралы    |жазудың әдісте|с           |
|сипаттамасы  |іс-әрекетінің   |ой-пікірлер |мелік         |«Педагогичес|
|             |жоғарғы формасы |мазмұны     |нұсқаумен     |кая психоло |
|             |                |            |танысу        |гия» 38-42  |
|             |                |            |              |бет         |
|             |                |            |              |тегі        |
|             |                |            |              |схемалар    |
|             |                |            |              |тізбегін    |
|             |                |            |              |әзірлеу     |
|Педагогикалық|Педагогикалық   |Педагогика  |Оқу әрекетін  |Б.Б.Айсмонта|
|іс-әрекет:   |функциялар және |лық         |орындау деңгей|с           |
|форма        |іскерліктер.    |іс-әрекет:  |лері мен      |«Педагогичес|
|лары,        |Іс-әрекет       |формалары,  |сапасы        |кая психоло |
|сипаттама    |нәтижесін       |сипаттама   |мен танысу    |гия» 71-90  |
|лары, мазмұны|зерттеу         |лары, мазмұ |              |бет         |
|             |әдістемесі      |ны туралы   |              |тегі        |
|             |                |педагог-псих|              |схемалар    |
|             |                |о           |              |тізбегін    |
|             |                |логтардың   |              |әзірлеу     |
|             |                |еңбектері   |              |            |
|Педагогикалық|Оқушы тұлғасы   |Педагогикалы|Жеткіншек     |Зерттеу     |
|іс-әрекеттің |ның қазіргі даму|қ           |мінез-құлқын  |нәтижесін   |
|түрлі        |ерекшелігі      |іс-әрекеттің|дағы психика  |көрсету     |
|стильдері    |                |стильдері   |лық даму      |            |
|             |                |тура        |ерекше        |            |
|             |                |лы          |ліктерімен    |            |
|             |                |педагог-псих|танысу        |            |
|             |                |ологтар     |              |            |
|             |                |дың         |              |            |
|             |                |еңбектері   |              |            |
|Педагог      |Педагог         |Сабақтың    |Танымдық      |Педагог     |
|іс-әрекетінде|іс-әрекетіндегі |психология  |процестер     |іс-әрекетінд|
|гі сабақтың  |сабақ           |лық  талдауы|үлгімсімен    |егі сабақтың|
|психологиялық|тың  талдауы    |ның тізбегі |танысу        |психология  |
|талдауы      |пелагогтың проек|            |              |лық         |
|             |тивті-рефлексивт|            |              |талдауын    |
|             |і               |            |              |әзірлеу     |
|             |іскерліктерінің |            |              |            |
|             |бірлігі  ретінде|            |              |            |
|             |Сабақты психоло |            |              |            |
|             |гиялық талдау   |            |              |            |
|             |деңгейлері      |            |              |            |
|             |(кезеңде        |            |              |            |
|             |рі)             |            |              |            |
|Білім беру   |Қиындатылған    |            |              |            |
|процесіндегі |қарым-қатынастың|            |              |            |
|қарым-қатынас|анықтамасы және |            |              |            |
|             |жалпы           |            |              |            |
|             |сипаттамасы     |            |              |            |
|             |Педагогикалық   |            |              |            |
|             |өзара           |            |              |            |
|             |әрекеттесуде    |            |              |            |
|             |болатын         |            |              |            |
|             |қиындықтардың   |            |              |            |
|             |негізгі         |            |              |            |
|             |салалары.       |            |              |            |






      7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы:
      Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы


      |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны     |Студенттер   |Қамтамасыз  |
|     |құралдар атауы             |         |саны         |ету пайызы  |
|     |                           |         |             |            |
|1    |И.А.Зимняя Педагогикалық   |5        |10           |50          |
|     |психология М.,2005         |         |             |            |
|2    |Возрастная и педагогическая|10       |10           |100         |
|     |психология /Петровский А.В.|         |             |            |
|3    |Курс общей, возрастной и   |10       |10           |100         |
|     |педагогической психологии  |         |             |            |
|     |Вып.3/Подред.М.В.Гамезо.   |         |             |            |
|4    |Кан-Калик В.А. Учителю о   |5        |10           |50          |
|     |педагогическом общении. –  |         |             |            |
|     |М.,1987.                   |         |             |            |
|5    |Климов Е.А. Как выбрать    |5        |10           |50          |
|     |профес                     |         |             |            |
|     |сию. – М.,1990.            |         |             |            |





   8. Негізгі әдебиеттер:
   8.1.1.Возрастная  и педагогическая психология/ Под ред.
   А.В.Петровского.М.;1979.
   8.1.2.Крутецкий В.А.Основы  педагогической психологии.М.,1972
   8.1.3.Курс общей, возрастной и педагогической психологии.Вып.3/Под
   ред.М.В.Гамезо.М.1982.Гл.ХХ
   8.1.4.Талызина Н.Ф. Педагогическая психология.М.,1998.
   8.1.5.Выготский Л.С. Педагогическая психология.
   8.1.6.Зимняя И.Ю. Педагогическая психология
   8.1.7.Гальперин П.Я. Избранные произведения
   8.1.8.Давыдов В.В. Избранные произведения
   8.1.9.Стоун Э. Психопедагогика
   10.1.1.Бернс Р.Р. Развитие «Я» концепции в воспитании.
   10.1.2.Фридман, Кулагина. Психологический справочник учителя.
   10.2.3.Лисина М.И. Проблема онтогенеза общения.
   10.2.4.Леонтьев А.Н. Избранные психологические произведения.
   10.2.5.Эльконин Т.Б. Психология обучения младших школьников.
   10.2.6.Маленкова Л.И. Воспитание в современной школе. М.1999.
   10.2.7.Поляков С.Д. Психопедагогика воспитания. М.1996.
   10.2.8. Аминов Н.А. Диагностика педагогических способностей. М.,1998.
   10.2.9. Возрастная и педагогическая психология/Под ред. А.В.Петровского.–
   М.,1981.
   10.2.11. Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении. – М.,1987.
   10.2.12. Климов Е.А. Как выбрать профессию. – М.,1990.
   10.2.13.Маркова А.К. психология труда учителя. – М.,1993.
   10.2.14.Митина Л.М. Учитель как личность и профессионал. – М.,1994.
   10.2.15. Петровский А.В. Новое педагогическое мышление. – М.,1989.
   8.1.Қосымша әдебиеттер:
   8.2.1.Ә.Алдамұратов. Қызықты психология. А.,1992
   8.2.3.В.Богословский ред. Жалпы психология. А.,1980
   8.2.4.Т.Тәжібаев. Жалпы психология. А.,1993
   8.2.5.Р.С.Немов. Психология. I том. М.,2002
   8.2.6.С.Л.Рубинштейн. Основы общей психологии. М.,2005
   8.2.7.П.С.Гуревич. Психология. М.,1999
   8.2.8.А.Н.Ждан. История психологии: От античности до наших дней. М., 1990
   8.2.9.М.Г.Ярошевский. История психологии. М., 1985
   8.2.10.Гинецинский  В.И. Основы теоретической  педагогики.СПб.,1992





























Пәндер