Файл қосу
Дастандары шығармашылығы
Абайдың ақындық мектебі I Пәнді оқыту мақсаты Абай шығармашылығынан нәр алған Абайдың ақындық мектебі үздіксіз даму үстіндегі құбылыс. Абай мұрасы және оны игеру, ақындық айналасы мен әдеби мектебі, суреткерлік өнегесі мен реалистік сипаты, дәстүр сабақтастығы мен жаңашылдық негізі кең көлемде қарастырылады. ІІ. Пәнді оқытудың міндеті. - Абайдың ақындық мектебі өкілдерінің шығармашылығын кешенді түрде талдау. - Студенттерді өз бетімен көркем әдебиетті әдеби талдауға жетелеу, дағды қалыптастыру. - Жас ұрпақ тәрбиесіне, оның рухани дүниесінің өсіп жетілуіне, толысуына септігі бар шығармаларды сұрыптап, оны тәрбиеші-педагогтің жас ұрпаққа жеткізе білу деңгейін өсіру. ІІІ. Пән мазмұны Дәріс тақырыбы, мазмұны, семинар сабақтары, сағат көлемі, СӨЖ тапсырмалары, пайдаланатын әдебиеттер тізімі берілген. Пәннің тақырыптық мазмұны |р/с|Тақырып атауы |Пән мазмұны |Дәріс |Семи | | | | | |нар | |1 |Модуль I |Кіріспе. |2 | | | |Абайдың ақын |Абайдың ақындық мектебінің | | | | |шәкірттері |қалыптасуы. | | | | | |зерттелу деңгейі | | | |2 |Ақылбай Абайұлының |Өмірі, шығармалырының зерттелуі |2 | | | |өмірі мен |Ақынның дастандарындағы идеялық | | | | |шығармашылығы |мазмұн, көркемдік бітім. | | | |3 |Мағауия Абайұлының |Өмірі, шығармаларының тақырыптық |2 | | | |қаламынан туған |негізі | | | | |туындылардың қазақ |«Медғат-Қасым», «Абылай», | | | | |әдебиетіндегі орны. |«Еңлік-Кебек» дастандары | | | |4 |Әубәкір Ақылбайұлы – |Сатиралық өлеңдеріндегі тақырып |2 | | | |Абай мектебінің |пен идея бірлігі | | | | |көрнекті өкілі. |Тарихи тақырыптағы шығармалары. | | | |5 |Шәкәрім |Шәкәрім шығармашы-лығына жаңаша |2 | | | |Құдайбердіұлының |көзқарас, тың зерттеулер. | | | | |көркем шығармашылық, |Лирикалық туындылары | | | | |тарихи танымдық |Прозалық шығармаларын-дағы | | | | |мұрасы |философиялық түйін. | | | |6 |Шәкәрім |«Еңлік-Кебек» дастаны, образдар |2 | | | |Құдайбердіұлының |жүйесі. | | | | |дастандары |«Қалқаман-Мамыр» дастанының | | | | | |тарихилық сипаты. | | | | | |«Ләйлі – Мәжнүн» дастанының | | | | | |идеялық-көркемдік ерекшелігі | | | |7 |Көкбай Жанатайұлы |Өмірі, шығармаларының зерттелуі. | 2 | | | |өмірі мен |Дастандары | | | | |шығармашылығы |Айтыс, сөз қағыстары | | | |8 |Модуль II |ХХ ғ.б. әдеби ақуал | 2 | | | |ХХ ғ.б. Абай ақындық |Абай мектебінің көрнекті өкілдері| | | | |мектебінің даму | | | | | |ерекшеліктері | | | | |9 |Әріп Тәңірбергенұлы |Ә.Тәңірбергенұлының лирикалық |2 | | | |өмірі мен |туындылары | | | | |шығармашылығы |қисса-дастандары. | | | | | |шығырмашылығының зерттелуі | | | |10 |Төлеу Көбдіков | Т.Көбдіков шығармаларындағы Абай|2 | | | |шығармашылығы |дәстүрі. | | | | | |«Өмір жыры», «Жырларым», | | | | | |«Өлеңдер» жинақтары. | | | | |Барлығы | |20 | | Семинар сабақтарының тапсырмалары |№ |Тақырып атауы |Сұрақтар |Сағат | | | | |саны | |1. |Абайдың ақын |Абайдың ақындық мектебінің қалыптасуы. | | | |шәкірттері |зерттелу деңгейі | | |2 |Ақылбай Абайұлының |Өмірі, шығармалырының зерттелуі | | | |өмірі мен |Ақынның дастандарындағы идеялық мазмұн, | | | |шығармашылығы |көркемдік бітім. | | |3 |Мағауия Абайұлының |Өмірі, шығармаларының тақырыптық негізі | | | |қаламынан туған |«Медғат-Қасым», «Абылай», «Еңлік-Кебек» | | | |туындылардың қазақ |дастандары | | | |әдебиетіндегі орны. | | | |4 |Әубәкір Ақылбайұлы –|Сатиралық өлеңдеріндегі тақырып пен идея | | | |Абай мектебінің |бірлігі | | | |көрнекті өкілі. |Тарихи тақырыптағы шығармалары. | | |5 |Шәкәрім |Шәкәрім шығармашылығына жаңаша көзқарас, | | | |Құдайбердіұлының |тың зерттеулер. | | | |көркем шығармашылық,|Лирикалық туындылары | | | |тарихи танымдық |Дастандарының тарихилық сипаты. | | | |мұрасы |Прозалық шығармаларын-дағы философиялық | | | | |түйін. | | |6 |Шәкәрім |«Еңлік-Кебек» дастаны, образдар жүйесі. | | | |Құдайбердіұлының |«Қалқаман-Мамыр» дастанының тарихилық | | | |дастандары |сипаты. | | | | |«Ләйлі – Мәжнүн» дастанының | | | | |идеялық-көркемдік ерекшелігі | | |7 |Көкбай Жанатайұлы |Өмірі, шығармаларының зерттелуі. | | | |өмірі мен |Дастандары | | | |шығармашылығы |Айтыс, сөз қағыстары | | |8 |Модуль II |ХХ ғ.б. әдеби ақуал | | | |ХХ ғ.б. Абай ақындық|Абай мектебінің көрнекті өкілдері | | | |мектебінің даму | | | | |ерекшеліктері | | | |9 |Әріп Тәңірбергенұлы |Ә.Тәңірбергенұлының лирикалық туындылары| | | |өмірі мен | | | | |шығармашылығы |қисса-дастандары. | | | | |шығырмашылығының зерттелуі | | |10 |Төлеу Көбдіков | Т.Көбдіков шығармаларындағы Абай | | | |шығармашылығы |дәстүрі. | | | | |«Өмір жыры», «Жырларым», «Өлеңдер» | | | | |жинақтары. | | СӨЖ тапсырмасы мен олардың орындалу кестесі |Р/с |СӨЖ тапсырмасының |Дайындау |Бақылау |Шарты мен |Тапсыру | | |тақырыбы |формасы |формасы |көлемі |мерзімі | |1. |Абайдың ақын шәкірттері|конспект |Оқытушы |Дәптерге |1-апта | | | | |дәптерден |3-4 бет | | | | | |тексереді | | | |2. |Ақылбай Абайұлының |реферат |Еңбекті қорғау|А-4 |2-апта | | |өмірі мен шығармашылығы| | |форматына | | | | | | |7-8 бет | | |3. |Мағауия Абайұлының |конспект |Оқытушы |Дәптерге |3-апта | | |қаламынан туған | |дәптерден |3-4 бет | | | |туындылардың қазақ | |тексереді | | | | |әдебиетіндегі орны. | | | | | |4. |Әубәкір Ақылбайұлы – |жаттау |Мәнерлеп жатқа|2 өлең |4-апта | | |Абай мектебінің | |айту | | | | |көрнекті өкілі. | | | | | |5. |Шәкәрім |әдеби талдау|Оқытушы |Дәптерге |5-апта | | |Құдайбердіұлының көркем| |дәптерден |3-4 бет | | | |шығармашылық, тарихи | |тексереді | | | | |танымдық мұрасы | | | | | |6. |Көкбай Жанатайұлы өмірі|Картотека |Троптың |30 |6-апта | | |мен шығармашылығы |теру |түрлеріне |картотека | | |7. |Абай ақындық мектебінің|Конспект |Оқытушы |Дәптерге |7-апта | | |даму ерекшеліктері | |дәптерден |3-4 бет | | | |Әріп Тәңірбергенұлы, | |тексереді | | | | |Төлеу Көбдіков | | | | | | |шығармашылықтары | | | | | |8. |Тайыр Жомартбаев, |Жатқа айту |Мәнерлеп жатқа|3 өлең |8-апта | | |Сұлтанмахмұт Торайғыров| |айту | | | | |туындыларындағы Абай | | | | | | |дәстүрі | | | | | |9. |М.Дулатов, М.Жұмабаев –|конспект |Оқытушы |Дәптерге |9-апта | | |Абай дәстүрін | |дәптерден |3-4 бет | | | |жалғастырушы ірі | |тексереді | | | | |тұлғалар. | | | | | |10. |Абайдың ақындық |реферат |Еңбекті қорғау|А-4 |10-апта | | |мектебінің қазіргі | | |форматына | | | |әдебиеттегі дәстүр | | |7-8 бет | | | |жалғастығы | | | | | Оқу - әдістемелік (технологиялық) карта |апт|Сабақтың тақырыбы |Сағат бөлінісі |СӨЖ |СӨЖ | | |а | | | |бойын-ша |Көрнекілік тер | | | | | |максималд| | | | | | |ы балл | | | | |Дәріс |Семи |АБ |№ |20 ұпай |монографиялар | | | | |нар | | | | | | |Тақырып 1 |2 | | |№1 |2 ұпай |Зерттеу | | |Абайдың ақын шәкірттері | | | | | |еңбектері | | |Тақырып 2 |2 | | |№2 |2 ұпай |БАҚ құралдары | | |Ақылбай Абайұлының өмірі| | | | | | | | |мен шығармашылығы | | | | | | | | |Тақырып 3 |2 | | |№3 |2 ұпай |монографиялар | | |Мағауия Абайұлының | | | | | | | | |қаламынан туған | | | | | | | | |туындылардың қазақ | | | | | | | | |әдебиетіндегі орны. | | | | | | | | |Тақырып 4 |2 | | |№4 |2 ұпай |Зерттеу | | |Әубәкір Ақылбайұлы – Абай| | | | | |еңбектері | | |мектебінің көрнекті | | | | | | | | |өкілі. | | | | | | | | |Тақырып 5 |2 | | |№5 |2 ұпай |БАҚ құралдары | | |Шәкәрім Құдайбердіұлының | | | | | | | | |көркем шығармашылық, | | | | | | | | |тарихи танымдық мұрасы | | | | | | | | |Тақырып 6 |2 | | |№6 |2 ұпай |монографиялар | | |Шәкәрім Құдайбердіұлының | | | | | | | | |дастандары | | | | | | | | |Тақырып 7 |2 | | |№7 |2 ұпай |Зерттеу | | |Көкбай Жанатайұлы өмірі | | | | | |еңбектері | | |мен шығармашылығы | | | | | | | | |Тақырып 8 |2 | | |№8 |2 ұпай |БАҚ құралдары | | |ХХ ғ.б. Абай ақындық | | | | | | | | |мектебінің даму | | | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | | | |Тақырып 9 |2 | | |№9 |2 ұпай |монографиялар | | |Әріп Тәңірбергенұлы өмірі| | | | | | | | |мен шығармашылығы | | | | | | | | |Тақырып 10 |2 | | |№9 |2 ұпай |Зерттеу еңбектері | | |Төлеу Көбдіков | | | | | | | | |шығармашылығы | | | | | | | | |Аралық бақылау | | | | | | | | |коллоквиум | | | | | | | | |Барлығы |20 | |20 | | | | Қамсыздандыру картасы |№ |Әдебиеттер тізімі |Студент |Кітапханад|пайызы | | | |саны |а бары | | | |Негізгі әдебиеттер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz