Файл қосу
Әріптік жүйе
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРIМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТIК УНИВЕРСИТЕТI | |3-деңгейлi СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-11.1.20.10/02-2| | | |013 | |ПОӘК | №1 баспа | | |«Басқару жүйелеріндегі деректер |26.08.2013 ж. | | |базалары» пәнінің студенттерге | | | |арналған жұмыс бағдарламасы | | | «Басқару жүйелеріндегі деректер базалары» пәнінен оқу-әдістемелік кешен 5В070200 – Автоматтандыру және басқару мамандағы бойынша СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырушы________ Р.С.Бекбаева, техника ғылымдарының кандидаты, «Автоматика және электротехника» кафедрасының доценті м.а. «_____» ____________________ 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Автоматика және электротехника» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 29 » тамыз 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ А.Д.Золотов 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 11 » қыркүйек 2013 ж. Төрағасы __________ Р.С.Бекбаева 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № 1 « 18 » қыркүйек 2013ж. ОӘК төрағасы___________ Г.К.Искакова 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР мазмұны |1 |Жалпы мағлұматтар |4-бет | |2 |Пәнді менгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар |5-бет | |3 |Курс форматы және саясаты |7-бет | |4 |Баға қою саясаты |8-бет | |5 |Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |9-бет | |6 |ОБСӨЖ және СӨЖ мазмұны |13-бет | |7 |Пән бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі |14-бет | 1 Жалпы мағлұматтар 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар • Оқутышының аты-жөні –Бекбаева Р.С • Кафедра – Автоматтандыру және басқару; • Хабарлау ақпараты – № 7 оқу ғимараты, № 701 кабинет; • Оқудың өту орны – № 713 аудитория; • Тәртіптің аталуы – Басқару жүйелеріндегі деректер базалары; • Несие саны – 3; • Жұмысшы оқу жоспарының көшірмесі 1 кестеде көрселген: 1.2 Жұмысшы оқу жоспарынан көшірме 1 кестеде көрсетілген 1 кесте - Жұмысшы оқу жоспарынан көшірме |Курс|Семестр |Несиелер | |1. |Дәріс және практика сабақтарына қатысу |Әрбір сабаққа баллдан | | | |1/1 (30 балл) | |2. |Тәжірибиелік тапсырмаларды орындау |Әрбір тапсырмаға 30 | | | |баллдан | Кесте 2 - жалғасы |3. |ОБСӨЖ-ді орындау |Әрбір тапсырмаға 30 | | | |баллдан | |4. |СӨЖ-ді орындау |20 балл | ОБСӨЖ үй жұмысы формасында орындалады және студенттердің өздік жұмысын қойлатын талаптарға сәйкес өздік жұмыс дәптерлерінде немесе А4 форматындағы беттерде (бекітілген және арнайы папкаға салынған) тапсырылады. Әрбір жұмысты келесі тапсырма алғанға дейін тапсыру керек. Студенттің өздік жұмысы (СӨЖ) реферат түрінде орындалады және студенттердің өздік жұмысын қойлатын талаптарға сәйкес тапсырылады. Өздік жұмысты бақылау келесі формада өтуі мүмкін: – жасалған жұмысты көрсету; – өздік меңгерген тақырып бойынша баяндама; – аудиториялық сабақтарды немесе ОБСӨЖ-де ауызша сұрау; – жазбаша орындалған тапсырмаларды қорғау. Өздік жұмысының нәтижелерін тапсырмаған студент қорытынды аттестацияға жіберілмейді. Өз бетімен меңгерген материал оқытушумен бірге меңгерілген материалмен қоса қорытынды бақылауға шығарылады. Егер студент сабақ бостаып және аралық бақылауды денсаулық жағдайымен немесе кешірімді себеппен уақытында тапсырмаса, ол аралық бақылауды жеке тапсыра алады. Бұл жағдайда институт ректоры студентке құжатқа сәйкес уақыттарда емтиханға дейнгі аралықта аралық бақылауды тапсыруға мүмкіндік береді және жеке рейтингтік ведомость береді. Пән бойынша баға 100 %-тық шкала бойынша процентпен қойылады. Студент қорытынды бақылауға өткізіледі, егер оның семестр бойындағы балы 50% немесе одан көп болса. Пән бойынша қорытынды баға келесі шкаламен анықталады (Кесте 4). Кесте 4 - Бағалар шкаласының әріптік эквиваленті, балл және пайыздар |Әріптік жүйе |Баллдардың цифрлік |Пайыздық құрамы |Дәстүрлі жүйе бойынша баға| |бойынша баға |эквиваленті | | | |A |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |A- |3,67 |90-94 | | |B+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |B |3,0 |80-84 | | |B- |2,67 |75-79 | | |C+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |C |2,0 |65-69 | | |C- |1,67 |60-64 | | |D+ |1,33 |55-59 | | |D |1,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA |- |Аяқталмаған | |P |- |прошел |Пәнді өтті | 5 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 5 – Пән мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |тақырып |Тақырыптың аты |Мазмұны |ДС |ТЖ |ОСӨЖ |СӨЖ |Әдебиет | |№ | | | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Кіріспе. Деректер |1.Таралымды ДББЖ |2 | |5 |5 |1 (лек.1) | | |базасы және оның |және клиент-сервер| | | | | | | |объектілері. |архитектурасы. | | | | | | | | |2. Үлестірілген | | | | | | | | |ақпараттық | | | | | | | | |жүйелерді жасаудың| | | | | | | | |технологиялары. | | | | | | | | |3. Мәліметтердің | | | | | | | | |иерархиялық, | | | | | | | | |желілік және | | | | | | | | |реляциялық | | | | | | | | |моделдері. | | | | | | Кесте 5 – жалғасы |3 |Microsoft SQL |MS SQL Server |2 | |7 |8 | | | |Server қолдану |утилиталары. | | | | |1(лекция | | | |Деректер қорды | | | | |3), | | | |жасау. Кестелермен| | | | |4 (гл.4), | | | |жұмыс. | | | | |5(часть 6,| | | |Индекстер. | | | | |7), 6 | | | |Диаграммаларды | | | | |(лек.2), 9| | | |қолдану. Деректер| | | | |(гл. 5, 7)| | | |қорын, кестені | | | | | | | | |және көріністерді | | | | | | | | |өшіру | | | | | | | | | | | | | | | |5 |SELECT |SELECT |3 | |9 |7 |7 (лек.5) | | |инструкциясын |инструкциясын | | | | | | | |қолданудың |қолдану. Қисын | | | | | | | |мысалдары. |операторлары. | | | | | | |6 |Сақталатын |Сақталатын |2 | |6 |8 |1 | | |процедуралар және |процедуралар | | | | |(лекция6) | | |триггерлер. |Курсордың қолдануы| | | | |2 (гл.1 – | | | |Триггерлер | | | | |гл.14) | | | |Қателер туралы | | | | |3 (лек.1, | | | |мәліметтерді | | | | |4-7), | | | |хабарлау. | | | | |5(часть 6)| Кесте 5 – жалғасы |7 |Транзакциялар және|Транзакция және |2 | |5 |4 |1(лекция | | |құлыпталу. |құлыпталу туралы | | | | |7), 8 | | | |түсінік, олардың | | | | |(15.3, | | | |арасындағы | | | | |15.4) | | | |байланыс. | | | | | | | | |Транзакциялармен | | | | | | | | |басқару | | | | |1(лекция7)| | | |Құлыптауларды | | | | |3(лекция | | | |басқару. | | | | |5), 7 | | | | | | | | |(лек.3 -5)| |8 |Практикалық жұмыс |«MySQL жүйесімен | |2 | | | | | |– MySQL жүйесінде |танысу» | | | | | | | |мәліметтер қорымен| | | | | | | | | |«Оқу базасын құру | | | | | | | | |және MySQL | |3 | | | | | | |ортасында | | | | | | | | |кестелерді | | | | | | | | |жобалау» | | | | | | | | | | | | | | | | | |«Кестеден | | | | | | | | |ақпаратты алу үшін| |5 | | | | | | |реляционды | | | | | | | | |операторларды | | | | | | | | |қоданып | | | | | | | | |SQL-сұраныстарды | | | | | | | | |жасау» | | | | | | | | | | | | | | | | | |«SQL-сұранысында | | | | | | | | |IN, BETWEEN, LIKE,| | | | | | | | |және ISNULL арнайы| | | | | | | | |операторларды | |6 | | | | | | |қолдану» | | | | | | | | | | | | | | | | | |«Агрегаттық | | | | | | | | |функциялар | | | | | | | | |көмегімен | | | | | | | | |берілгендерді | | | | | | | | |жалпылау» | | | | | | | | | | |3 | | | | | | |«Сұрауларды шақыру| | | | | | | | |реті» | | | | | | | | | | |4 | | | | | | |«Web – серверда | | | | | | | | |мәліметтерді | | | | | | | | |публикациялау» | |3 | | | | | | | | | | | | | | | |«Мәліметтер Қорын | | | | | | | | |басқару жүйесі» | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |4 | | | | Кесте 5 – жалғасы | | |Барлығы |15 |30 |45 |45 | | 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны Кесте 6 – ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны |№ |СРСП |СРС | |п/п | | | |1 |2 |3 | |11 | Өткен теориялық материал бойынша |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |өздік жұмыс (тест). Мәліметтер қоры |байланысты конспект | | |туралы негізгі түсінік | | |22 |Реферат тақырыптары: |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |«Мәліметтер қорлары дамуының жаңашыл|байланысты конспект | | |бағыттары»; | | | |«Мәліметтердің постреляционды | | | |моделдері»; | | | |«Мәліметтердің объектті-бағытталған | | | |моделдері». | | |33 |Өткен теориялық материал бойынша |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |өздік жұмыс. Мәліметтер моделінің |байланысты конспект | | |түрлері. |Териялық материалға оқу және | | | |практикалық сабаққа дайындалу | | | |Практикалық сабақ бойынша есеп | | | |(отчет) дайындау. | |44 |Реферат тақырыптары: |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |«Ақпараттық жүйенің өмірлік циклінің|байланысты конспект | | |каскадты моделі». |Териялық материалға оқу және | | |«Ақпараттық жүйенің өмірлік циклінің|практикалық сабаққа дайындалу | | |спиральді моделі». |Практикалық сабақ бойынша есеп | | | |(отчет) дайындау. | |55 |Өткен теориялық материал бойынша |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |өздік жұмыс. Ақпараттық жүйелердің |байланысты конспект | | |өмірлік циклінің мәліметтерді |Териялық материалға оқу және | | |жобалаудың ролі. |практикалық сабаққа дайындалу | | | |Практикалық сабақ бойынша есеп | | | |(отчет) дайындау. | Кесте 6 – жалғасы |66 |Реферат тақырыптары: |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |«Ақпараттық жүйелерді жобалаудың |байланысты конспект | | |құрал-жабдықтары»; |Териялық материалға оқу және | | |«Мәліметтерді жобалаудағы ең атақты |практикалық сабаққа дайындалу | | |CASE –құралдарды қарап шығу»; |Практикалық сабақ бойынша есеп | | |«CASE - технологиялар». |(отчет) дайындау. | |77 |Өткен теориялық материал бойынша |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |өздік жұмыс. Семантикалық моделдерді|байланысты конспект | | |қолдануымен реляциялық мәліметтер |Териялық материалға оқу және | | |қорын жобалау. |практикалық сабаққа дайындалу | | | |Практикалық сабақ бойынша есеп | | | |(отчет) дайындау. | |88 |Өткен теориялық материал бойынша |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |өздік жұмыс. Нормалау принципі |байланысты конспект | | |негізінде реляциялық мәліметтер |Териялық материалға оқу және | | |қорын жобалау. |практикалық сабаққа дайындалу | | | |Практикалық сабақ бойынша есеп | | | |(отчет) дайындау. | |99 |Нормалау принципі негізінде |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |реляциялық мәліметтер қорын жобалау.|байланысты конспект | | |(отчет). |Териялық материалға оқу және | | | |практикалық сабаққа дайындалу | | | |Практикалық сабақ бойынша есеп | | | |(отчет) дайындау. | |110 |Өткен теориялық материал бойынша |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |өздік жұмыс. Мәліметтер қорын |байланысты конспект | | |басқару жүйесі туралы негізгі |Териялық материалға оқу және | | |түсінік. |практикалық сабаққа дайындалу | | | |Практикалық сабақ бойынша есеп | | | |(отчет) дайындау. | | |Реферат тақырыптары: | | |11 |«МҚБЖ даму тарихы. МҚБЖ негізгі | | | |функциялары» | | | |«МҚБЖ Типовая организация | | | |современной СУБД» | | | |«МҚБЖ классификациясы» | | | |«Ақпараттық жүйелерді жасаудағы МҚБЖ| | | |–ын таңдау критерийі». | | Кесте 6 – жалғасы |112 |Реферат тақырыптары: |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |«Ақпараттық жүйелерді жасаудағы МҚБЖ|байланысты конспект | | |–ын таңдау критерийі». |Териялық материалға оқу және | | | |практикалық сабаққа дайындалу | | | |Практикалық сабақ бойынша есеп | | | |(отчет) дайындау. | |113 |Реферат тақырыптары: |Дәрістің кейбір сұрақтарына | | |«Объектті-бағытталған МҚБЖ»; |байланысты конспект | | |«Бөлінген МҚБЖ /Распределенные |Териялық материалға оқу және | | |СУБД/» |практикалық сабаққа дайындалу. | 7 «БАСҚАРУ ЖҮЙЕЛЕРІНДЕГІ МӘЛІМЕТТЕР ҚОРЫ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ КҮНТІЗБЕЛІК ГРАФИГІ Кесте 7 – «Басқару жүйелеріндегі мәліметтер қоры» пәні бойынша оқу процесінің күнтізбелік графигі |Апталар |1 |2 |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz