Файл қосу

Формалдық композиция




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                              |
|СМК құжатының 3-деңгейі    |ПОӘК                  |ПОӘК 042-33.1.8/02-2014   |
|ПОӘК                       |№1 басылым 03.09.2014 |                          |
|«Композиция - I» пәнінің   |                      |                          |
|студенттерге арналған      |                      |                          |
|бағдарламасы               |                      |                          |













                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                              «Композиция - I»

                  5В012000 «Кәсіптік білім» мамандығы үшін


                            СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН


                            ПӘНІНІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
















                                    Семей
                                    2014

                                  Алғы сөз

1 әзірлеген
Құрастырған _______________ « 03 »    09     2014 ж.
Рахметова А.Р. «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы

2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2014 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/

2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2014 ж.,
Төраға ____________________ /                           /

3 БЕКІТІЛГЕН
Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға
ұсынылды

Хаттама № ____,  «_____» ____________________ 2014 ж.
ОӘК төрайымы __________ /                              /

БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН





























                                   Мазмұны

|1 Жалпы жағдайы                                               |           |
|2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу        |           |
|3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы                          |           |
|4 Курсттың форматы                                            |           |
|5 Курстың саясаты                                             |           |
|6 Баға қою тәсілі                                             |           |
|7 Әдебиет                                                     |           |



































1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ


1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Рахметова Алия Рашитовна, оқытушы, педагогика және психология магистрі
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - №2 оқу корпусы,
Сабақ өткізілетін орны – №407 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны: 1 семестр – 1 кредит, 2 семестр – 2 кредит

1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы
    Кәсіптік  білім  мамандығына  оқитын  ЖОО-ның   студенттері   қарапайым
заттардың конструкциялық құрылысын,  формаларын  бейнелеу  тәсілдері  арқылы
оқып біледі. Композициялық  негізгі  заңдылықтарын,  мәнерлі  мүмкіндіктерін
меңгеру.  Композиция  қасиеттерімен  құралдарын   көркемдік   образын   құру
барысында  қолдану  дағдының  дамуы,  студенттің  шығармашылық   мүмкіндігін
дамыту.

1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты
    Композиция пәнін оқудың басты мақсаты – студент алған  білімін  болашақ
жұмыста, яғни орта мектепте  біліктілікпен  іске  асыра  білуі.  Жоғары  оқу
орнының оқу бағдарламасының  талаптары  мен  міндетті  компоненттерін  терең
біліп  және  тәжірибе  сабақтарында  кәсіби  шеберлікпен  игеру  міндеттерін
бұлжытпай  орындау.   Студент   өз   білімін   осы   саладағы   инновациялық
жаңалықтарын  жетілдіру және ғылыми ізденістер жасап көркем  білімін  шыңдау
болып табылады.

1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы

   Студенттерді мәдениетке, өнердегі шығармашылыққа баулу.


   Композиция қасиеттерімен  құралдарын  көркемдік  образын  құру  барысында
   қолдану дағдының дамуы.


   Бейнелеу өнерінің әдістемелері  мен  тәсілдерін  білімділікпен  меңгеруді
   қалыптастыру.


1.5 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда:
 – білу – графикалық құралдарды пайдалана білу;
– игеру – көлемді материалынан жүйелі білім алу;
– қабылдау – графикалық бейнелеудің әр  түрлі  құралдармен,  техникалармен,
  материалдармен;
– істей алу – композициялық негізгі заңдылықтарын,  мәнерлі  мүмкіндіктерін
  меңгере  білу,  оны  шешу  үшін  бірнеше  варианттарды   ұсыну,   ұсынған
  варианттардың арасынан ең жақсы вариантты таңдау;
– ұғу – бұл пән адамның білімін кеңейтеді;
– болу – мәдениет спецификасы туралы білім;
– ұғып алу – негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.
1.6 Курстың пререквизиттері:
Академиялық сурет
Академиялық кескіндеме


1.7 Курстың постреквизиттері:
Сурет
Кескіндеме

2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТЫҢ ТҮРІНЕ ҚАРАЙ САБАҚ БӨЛУ

                                                                     Кесте 1

|№   |Тақырып                     |Сағаттар                   |Әдебиеттер    |
|р/с |                            |                           |              |
|    |                            |ДС   |ЗС  |ТС   |СОӨЖ |СӨЖ  |              |
|1   |Формалдық композиция.       |     |    |1    |1    |1    |7.1.3, 7.1.4, |
|    |                            |     |    |     |     |     |7.1.5         |
|2   |Композициялық орталығы.     |     |    |2    |2    |2    |7.1.3, 7.1.4, |
|    |                            |     |    |     |     |     |7.1.5         |
|3   |Симметрия. Асимметрия.      |     |    |2    |2    |2    |7.1.3, 7.1.4, |
|    |Тепе-теңдік. Статика.       |     |    |     |     |     |7.1.5         |
|    |Динамика.                   |     |    |     |     |     |              |
|4   |Метр, ырғақ, қозғалыс пен   |     |    |2    |2    |2    |7.1.3, 7.1.4, |
|    |тыныштықты көрсету          |     |    |     |     |     |7.1.5         |
|    |заңдылықтары.               |     |    |     |     |     |              |
|5   |Қарама-қарсылық, өзгешілік. |     |    |2    |2    |2    |7.1.3, 7.1.4, |
|    |                            |     |    |     |     |     |7.1.5         |
|6   |Түс - композиция құралы     |     |    |3    |3    |3    |7.1.3, 7.1.4, |
|    |ретінде.                    |     |    |     |     |     |7.1.5         |
|7   |Абстракциялық композиция.   |     |    |3    |3    |3    |7.1.3, 7.1.4, |
|    |                            |     |    |     |     |     |7.1.5         |
|    |Барлығы                     |     |    |15   |15   |15   |              |
|1   |Натюрморт. Натюрморттың     |     |    |2    |2    |2    |7.1.3, 7.1.4, |
|    |композициясы.               |     |    |     |     |     |7.1.5         |
|2   |Бөлек тұратын тұрмыс        |     |    |6    |6    |6    |7.1.3, 7.1.4, |
|    |заттардан қиыстыру барысында|     |    |     |     |     |7.1.5         |
|    |натюрморттың орнату         |     |    |     |     |     |              |
|    |заңдылықтарын қарастыру.    |     |    |     |     |     |              |
|3   |Жалпақ (жазықтықты) стилінде|     |    |6    |6    |6    |7.1.3, 7.1.4, |
|    |тақырыптық натюрморттың     |     |    |     |     |     |7.1.5         |
|    |композициясы.               |     |    |     |     |     |              |
|4   |Маталар бетіндегі 3-5 заттан|     |    |8    |8    |8    |7.1.3, 7.1.4, |
|    |тұратын натюрморт.          |     |    |     |     |     |7.1.5         |
|5   |Тұрмыс заттардан тұратын    |     |    |8    |8    |8    |7.1.3, 7.1.4, |
|    |шығармашылық натюрморт.     |     |    |     |     |     |7.1.5         |
|Барлығы                          |     |    |30   |30   |30   |              |

3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
    - пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу;
    - студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу;
    - оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету;
    - дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету;
    - емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру.
      Студенттер  тапсырманы  алғаннан  кейін,  үйде   берілген   тапсырманы
орындап,  оқытушыға  көрсетеді.  Оқытушыдан  кеңес  алған   соң   тапсырманы
орындауға болады.

4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ
Курстың форматына тәжірибелік сағаттар, СОӨЖ және СӨЖ  сабақтары жатады.

5 КУРСТЫҢ САЯСАТЫ
- дәрістерге, тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу;
- себепсіз сабақтан босатпау, ауырып қалған себебінде  медициналық  анықтама
әкелу;
- босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта босатылған  сабақтарды
тапсыру, тапсырмаған жағдайда бағалары төмендейді;
- оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылық түрде қарау;
- СӨЖ және СОӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау;

6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ

                «Композиция - I» пәні бойынша баллдарды бөлу
                                                                     Кесте 2

|Апта     |Бақылау түрі                            |Баллдардың  |Қосымша     |
|         |                                        |барлығы     |            |
|1        |2                                       |3           |4           |
|1-7      |Аудиториялық (барлық түрлері)           |30 балл     |            |
|         |сабақтарына қатысқан үшін               |            |            |
|1-7      |Тәжірибе сабағы                         |100 балл    |            |
|1-7      |СОӨЖ                                    |35 балл     |            |
|1-7      |СӨЖ                                     |65 балл     |            |
|7        |1 Рубеждік бақылау                      |70 балл     |            |
|1-ші мен 7-ші апта арлығында алынатын баллдардың  |300 балл    |            |
|барлық саны                                       |            |            |
|8-15     |Аудиториялық (барлық түрлері)           |30 балл     |            |
|         |сабақтарына қатысқан үшін               |            |            |
|8-15     |Тәжірибе сабағы                         |96 балл     |            |
|8-15     |СОӨЖ                                    |36 балл     |            |
|8-15     |СӨЖ                                     |68 балл     |            |
|15       |2 Рубеждік бақылау                      |70 балл     |            |
|8-ші мен 15-ші апта аралығында алынатын баллдардын|300 балл    |            |
|барлық саны                                       |            |            |
|Емтиханда алынатын баллдардың саны                |400 балл    |            |
|Академиялық кез аралығында алынатын баллдар саны  |1000 балл   |            |

7 ӘДЕБИЕТ

1. Негізгі әдебиеттер
   1. «Сборник» № 45 живопись» Алматы  1994г.  Республиканский  издательский
      кабинет.  Программы  для  университетов  и  педагогических  институтов
      (Проект). Составители Н.А. Стариченко, А.Ж.Накисбеков
   2.  Алехин  А.Д.  О  языке  изобразительного  искусства:  «Знание»  Серия
      Искусство,1973
   3. Алпатов А.Д.Композиция в живописи. Исторический очерк. М.:  Искусство,
      1940
   4. Арнхейм Р. Искусство и визуальное восприятие. М.: Наука. 1974
   5.  Беда  Г.В.  Основы  изобразительной   грамоты:   Рисунок,   живопись,
      композиция. 2-е изд. М.: Просвещение, 1981
   6. Беда Г.В. Живопись и ее  изобразительные  средства.  М.:  Просвещение,
      1977

2. Қосымша әдебиеттер
   1. Волков Н.Н. Композиция в живописи. М.: Искусcтво, 1977
   2. Волков Н.Н. Восприятие картины. 2-е изд., доп. М.: Просвещение, 1976
   3. Выготский В.С. Психология искусства. 2-е  изд.,  доп.  М.:  Искусство,
      1968
   4. Зайцев А.С. Наука о цвете и живопись. М.: Искусство, 1986
   5. Кардовский  Д.Н.  Об  искусстве:  Воспоминания,  статьи,  письма.  М.:
      Академия художеств СССР, 1960
   6. Кибрик Е.А. Об искусстве и художниках. М.: АХ СССР, 1961
























Пәндер