Файл қосу
Бірігіп айту
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |«МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ» КАФЕДРАСЫ | |Құжат СМК 3 уровня |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18.1.32/01-2014ж. | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |Редакция № 1 2014 | | |«Әскери музыкалық патроттық|ж. | | |тәрбие» пәннің бағдарламасы| | | «Әскери музыкалық патриоттық тарбие» ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010400 «Музыкалық білім» мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014-2015 оқу жылы |ПОӘК |Ред. № 1 2014 ж.|Бет 2 | |042-18.1.32/01-2014 | | | Алғы сөз 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған «Музыкалық білім» кафедрасының оқытушысы : ___________Алдажуманов С.И. 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 Кафедра отырысында бекітілген: Хаттама № 1___ от «___»__ 2014 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік Бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2014 жыл. Хаттама № 1 Төраймы: ______________ АхметоваТ.Ш. 3БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында бекітілген «___»____ 2014 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Қолдану саласы | | |2 |Нормативті сілтемелер | | |3 |Жалпы ережелер | | |4 |Пәннің оқу мазмұны(модульдер) | | |5 |Студенттердің өздік жұмыс тақырыптарының атаулары | | |6 |Пәннің оқу-әдістемелік картасы | | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы | | |8 |Әдебиеттер | | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ Мұғалімдерге арналған «Әскери музыкалық патриоттық» пәні 5В010400 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша жоғары оқу орының студенттеріне іштей және сырттай оқитындарға арналған. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Негізгі мұғалімдерге арналған «Мектеп әндері репертуарынан практикум» пәні барлық оқу процессіндегі талаптарға сай тәртіп бойынша төмендегі құжаттарға енгізілегн: 1. Назарбаев Н.Ә. «Қазақстан – 2030» Ел президентінің Қазақстан халқына арналған жолдауы. Алматы, Білім баспасы, 1998, 175 б. 2. Қазақстан Республикасының білім туралы Заңы. – Егемен Қазақстан. – 2007. – 15 тамыз. – Б.5-8. 3. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. – Орталық Қазақстан, 28 қазан, 2004. –Б. 4-7. 4. «5В010600» – Музыкалық білім беру мамандығы бойынша пәнінің типтік оқу бағдарламасы. Жоғары кәсіби білім беру. 5. СТУ 042-ГУ-4-2013Стандарт университета «Общие требования к разработке и оформлению учебно-методических комплексов дисциплин»; 6. ДП 042-1.01-2013 Документированная процедура«Структура и содержаниеучебно-методических комплексов дисциплин». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Қысқаша пәннің мазмұны: Әскери музыкалық патриоттық тәрбие 5В010400 – «Музыкалық білім» мамандығы бойынша пәннің Оқу-әдістемелік кешені жоғары оқу орының 3 – курс студенттерінің 5 семестріне, 1 кредит 45 (сағат) яғни, іштей және сырттай оқитындарға арналған. Жалпы бұл пән базалық пәндерге жатады,бұнда болашақ мұғалімнің білімін тереңдетуге, практикада қолдануға көмектеседі. 3.2. Пәннің мақсаты «Әскери музыкалық патриоттық тарбие» пәні басқа да орындаушылық пәндер арасында педагогикалы, ең алдымен өзінің сүйемелдеу бағдары арқылы маңызды орын алады. Бүл пәннің тараулары кейде түрленіп, кейбір өзгірістерге түсуі ықтимал,бұл дәрістің оқытылу шартына, студенттердің дайындық деңгейіне, қажетті әдебиеттің бар-жағына байланысты және т.б. Бағдарлама тарауларының әр бөлімі келесісінің мазмұнын аша түсуге мүмкіндік беретіндей қылып орналастырылған: 1.2. Пәнге қатысты мағлұматтар: Аталуы: Әскери музыкалық патриоттық тәрбие . Кредиттер 1 45сағат. |Курс |семестр |кредитт|Дәріс |Тәжірибелі|СОӨЖ |Барлығы|Бақылау түрі | | | |ер | |к | | | | | | | | | | | |емтихан. | |2 |4 |1 |15 сағат |15 сағат |15 |45 | | | | | | | |сағат |сағат | | 1.3. Пререквизиттер: Пәнді меңгеру үшін қажет білім әдістемелерінің жиынтығы: студенттің жалпы музыкаға деген көз-қарасының түзулігіне, музыка өнерін тұтастай бағалай білуге, музыканы әсерлі қабылдауларына керек. 1.4. Постреквизиттер: Жалпы орта білім мектептеріндегі ән-күй, тарих, Қазақстан тарихы сабақтарынан алған білімдері. 1.5. Қысқаша мәлімдеме: «Әскери музыкалық дайындық» курсының негізгі тапсырмалары: - еліміздің Мемлекеттің рәміздерін студенттерге насихаттау; - студенттердің Отансүйгіштік, елін-жерін қадірлеу, патриоттық сезімдерін ояту,үлкендерді силау, кішіге ізет көрсету, дұрыс жолға тәрбиелеу; - студенттерді патриоттық сезімге тәрбиелейтін, марш ырғағына келетін 2/4 өлшеміндегі небір әндердің шығу тарихынан хабардар ету, әрі осы әндерді жаттқа айтқызу; - тарихымыздан белгілі түрлі зіл-залалар, кесапат соғыстардан қалған небір оқиғаларға байланысты туған музыкалық шығармаларды ұлтымыздың мәңгілік өшпес рухы, ізі ретінде келешек жастарға аманат қылып жеткізу; 1.6. Әскери музыкалық дайындық курсынан оқытушы білуі керек: - студенттерді патриоттық сезімге тәрбиелейтін, марш ырғағына келетін 2/4 өлшеміндегі небір әндердің шығу тарихынан хабардар болуы керек ; - әрбір айтылатын әннің өзіндік ерекшеліктерінен хабардар болуы керек; - әр әнді жатқа, мәтінімен білуі керек; 3.3 Курстың негізгі міндеттері: - студенттердің пән мазмұны, оның бөлімдері, бағыттары туралы түсініктер алуларына мүмкіндік туғызу; - музыкалық білім берудің педагогикасының мәселерімен байланысты әнді сүйемелдеу білімдерді меңгеру; - музыкалық білім берудің педагогикасына қатысты әдебиеттермен жұмыс жасауда шығармаларды талдауды игеру және оны орындаушылық шығармашылық тұрғыда қолдану әдетіне тәрбиелеу; - сүйемелдеу дәрежеде өз бетімен білім алуға қажеттілікті қалыптастыру; - болашақ мұғалімінің жеке тұлғалық кәсіби-педагогикалық қасиеттерін тауып көмектесу. 3.4 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. |ПОӘК |Ред. № 1 2014 ж. | 3.Бет | |042-18.1.32/01-2014ж | | | 1. Пәннің оқулық-әдістемелік кешенінің мазмұны мен тізімі. . Курстың тақырыптық жоспары: Барлығы (1 кредитa) 45 сағат |Тақырыптың аты |Дәріс |Тәжіри-б|СОӨЖ | | | |елік | | |Кіріспе. |1 |2 |2 | |1. Мемлекеттік рәміздер туралы, патриоттық | | | | |сезімге тәрбиелейтін тарихымыздан қалған | | | | |ата-бабаларымыздың небір ерліктері туралы | | | | |сөз қозғау. | | | | |2. Мемлекеттік әнұранның сөзін, әнін жазған|2 |2 |2 | |авторлармен танысу; | | | | |3. Бірігіп айту. | | | | |4. Қазақ халқының ән және әншілік өнеріне |2 |2 |2 | |жалпы шолу; | | | | |5. Ескендір Хасанғалиевтің «Атамекен» | | | | |әнімен танысып, сөзін, әнін жаттау, әрі | | | | |бірігіп айту. | | | | |6. Әнші-орындаушының дауыс түрлері; |2 |2 |2 | |7. «Сарбаздар» әнінің сөзі мен әнін | | | | |қарастыру, бірігіп айту. | | | | |8. Ән салу түрлері; |2 |2 |2 | |9. «Қазақ жігіттері» әнінің сөзі мен әнін | | | | |қарастыру, бірігіп айту. | | | | |10. Ән мұраларының жанрлық сипаты; |2 |2 |2 | |11. «Үш қоныр» сөзі Н.Назарбаев, әні | | | | |А.Қоразбаев, әнін жаттау, әрі бірігіп айту.| | | | |12. Еңбек, шаруашылық, кәсіп әндері; |2 |2 |2 | |13. С.Мұхамеджановтың «Қазақстан» әнімен | | | | |танысып, сөзін, әнін жаттау, әрі бірігіп | | | | |айту. | | | | |14. Тарихи әндер; |2 |1 |1 | |15. Қ.Сыдық «Қазақстан» әнімен танысып, | | | | |сөзін, әнін жаттау, әрі бірігіп айту. | | | | |Барлығы: |15 |15 |15 | 2.3 Оқытушының бастамасы аясында атқарылатын студенттердің өздік жұмыстарының сабақ жоспарлары. Тапсырма: |Тақырып |Тапсырманың |Әдебиет |Балл |Жұмыс |Бақылау | | |мақсаты мен |Негізгі |дар |тың |түрі | | |мазмұны |Қосымша | |өткізілу | | | | | | |мерзімі | | |Кіріспе. |Отанымыздың | |5 | 1 апта |Жатқа айту| |Мемлекеттік рәміздер |Мемлекеттік | | | | | |туралы, патриоттық сезімге|рәміздерінің | | | | | |тәрбиелейтін тарихымыздан |беретін | | | | | |қалған ата-бабаларымыздың |мағынасын | | | | | |небір ерліктері туралы сөз|талдау. | | | | | |қозғау. | | | | | | |Мемлекеттік әнұранның |Сөзінің | |5 |2 апта |Жатқа айту| |сөзін, әнін жазған |мағынасына | | | | | |авторлармен танысу; |назар аударып, | | | | | |бірігіп айту. |мәтінін жаттап | | | | | | |келу. | | | | | |Ескендір Хасанғалиевтің |Сөзінің | |5 |3 апта |Жатқа айту| |«Атамекен» әнімен танысып,|мағынасына | | | | | |сөзін, әнін жаттау, әрі |назар аударып, | | | | | |бірігіп айту. |мәтінін жаттап | | | | | | |келу. | | | | | |«Сарбаздар» әнінің сөзі |Сөзінің | |5 |4 апта |Жатқа айту| |мен әнін қарастыру, |мағынасына | | | | | |бірігіп айту. |назар аударып, | | | | | | |мәтінін жаттап | | | | | | |келу. | | | | | |«Қазақ жігіттері» әнінің |Сөзінің | |5 |5 апта |Жатқа айту| |сөзі мен әнін қарастыру, |мағынасына | | | | | |бірігіп айту. |назар аударып, | | | | | | |мәтінін жаттап | | | | | | |келу. | | | | | |«Үш қоныр» әнінің сөзі мен|Сөзінің | |5 |6 апта |Жатқа айту| |әнін қарастыру, бірігіп |мағынасына | | | | | |айту. |назар аударып, | | | | | | |мәтінін жаттап | | | | | | |келу. | | | | | |С.Мұхамеджановтың |Сөзінің | |5 |7 апта |Жатқа айту| |«Қазақстан» әнімен |мағынасына | | | | | |танысып, сөзін, әнін |назар аударып, | | | | | |жаттау, әрі бірігіп айту. |мәтінін жаттап | | | | | | |келу. | | | | | |Қ.Сыдық «Қазақстан» әнімен|Сөзінің | |5 |8 апта |Жатқа айту| |танысып, сөзін, әнін |мағынасына | | | | | |жаттау, әрі бірігіп айту. |назар аударып, | | | | | | |мәтінін жаттап | | | | | | |келу. | | | | | 2.4 Курс бойынша жазбаша үй жұмыстарының тақырыбы: |Тақырып |Тапсырманың |Әдебиет |Балл |Жұмыс |Бақылау | | |мақсаты мен |Негізгі |дар |тың |түрі | | |мазмұны |Қосымша | |өткізілу | | | | | | |мерзімі | | |Кіріспе. |Отанымыздың | |5 | 1 апта |Жатқа | |Мемлекеттік рәміздер |Мемлекеттік | | | |айту | |туралы, патриоттық |рәміздерінің | | | | | |сезімге тәрбиелейтін |беретін мағынасын | | | | | |тарихымыздан қалған |талдау. | | | | | |ата-бабаларымыздың небір | | | | | | |ерліктері туралы сөз | | | | | | |қозғау. | | | | | | |Мемлекеттік әнұранның |Сөзінің мағынасына| |5 |2 апта |Жатқа | |сөзін, әнін жазған |назар аударып, | | | |айту | |авторлармен танысу; |мәтінін жаттап | | | | | |бірігіп айту. |келу. | | | | | |Ескендір Хасанғалиевтің |Сөзінің мағынасына| |5 |3 апта |Жатқа | |«Атамекен» әнімен |назар аударып, | | | |айту | |танысып, сөзін, әнін |мәтінін жаттап | | | | | |жаттау, әрі бірігіп айту.|келу. | | | | | |«Сарбаздар» әнінің сөзі |Сөзінің мағынасына| |5 |4 апта |Жатқа | |мен әнін қарастыру, |назар аударып, | | | |айту | |бірігіп айту. |мәтінін жаттап | | | | | | |келу. | | | | | |«Қазақ жігіттері» әнінің |Сөзінің мағынасына| |5 |5 апта |Жатқа | |сөзі мен әнін қарастыру, |назар аударып, | | | |айту | |бірігіп айту. |мәтінін жаттап | | | | | | |келу. | | | | | |«Үш қоныр» әнінің сөзі |Сөзінің мағынасына| |5 |6 апта |Жатқа | |мен әнін қарастыру, |назар аударып, | | | |айту | |бірігіп айту. |мәтінін жаттап | | | | | | |келу. | | | | | |С.Мұхамеджановтың |Сөзінің мағынасына| |5 |7 апта |Жатқа | |«Қазақстан» әнімен |назар аударып, | | | |айту | |танысып, сөзін, әнін |мәтінін жаттап | | | | | |жаттау, әрі бірігіп айту.|келу. | | | | | |Қ.Сыдық «Қазақстан» |Сөзінің мағынасына| |5 |8 апта |Жатқа | |әнімен танысып, сөзін, |назар аударып, | | | |айту | |әнін жаттау, әрі бірігіп |мәтінін жаттап | | | | | |айту. |келу. | | | | | 5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ АТАУЛАРЫ 5.1. 1-6 Пәннің мақсаты, міндеттері, жалпы бағыттары, оның вуздық музыка- педагогикалық мұғалім дайындау жүйесінде алатын орны 5.2. 7-12 Әдіснама, музыкалық білім ұғымдараның мәні 5.3. 13-18 Музыыкалық білім беруде педагогиканың философиямен, психологиямен, музыкатумен және басқа ғылымдармен байланысы5.4. 19-22,5 Музыкалық білім беруде педагогика мәселелерінің әдіснамалық талдауы |ПОӘК |Ред. № 1 28.08.2013 ж. |Бет 7/8 | |042-18.1.32/01-2013 | | | 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 |Тақырыбы |Көрнекл|Өзбетімен дайындалу|Бақылау| | |ік |сұрағы |түрі | | |құралда| | | | |р | | | |Дәріс|Тәжірбиелік сабақтар |ЛАБ. | | | | | | |Сабақ | | | | | | |тар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | |Пәннің мақсаты, | |Презен |Пәннің мақсаты, |ауызша | | |міндеттері, жалпы | |тация |міндеттері, жалпы | | | |бағыттары, оның вуздық | |арқылы |бағыттары неде деп | | | |музыка-педагогикалық | | |ойлайсыңдар? | | | |мұғалім дайындау | | | | | | |жүйесінде алатын орны | | | | | | |Әдіснама, музыкалық | |презент|Музыкалық білім |жазбаша| | |білім ұғымдараның мәні | |ация |беру зерттеудің | | | | | | |әдіснамалық | | | | | | |сипаттамасын | | | | | | |талдау | | | |Музыыкалық білім беруде | |презент|Музыканың басқа |реферат| | |педагогиканың | |ация |пәндермен | | | |философиямен, | | |байланысы, | | | |психологиямен, | | |Олардың | | | |музыкатумен және басқа | | |ерекшеліктері мен | | | |ғылымдармен байланысы | | |ұқсастықтары | | | |Музыкалық білім беруде | |презент|Музыкант-педагог-зе|реферат| | |педагогика мәселелерінің| |ация |рттеушінің | | | |әдіснамалық талдауы | | |тәжірбиелік жұмысы,| | | | | | |Сізге музыкадан қай| | | | | | |бағдарлама ыңғайлы | | 7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗДАНДЫРУ КАРТАСЫ Кесте 4 |Оқулықтардың және оқу - әдістемелік |Дана |Студент |Қамтама-у | |құралдардың аттары |саны |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер |1 |3 |33 | |және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы | | | | |/Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия | | | | |Момбек. – Алматы, 2007. – 238б. | | | | |Э. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория |1 |3 |33 | |музыкального образования: учебник для студ. | | | | |Высш. Пед. Учеб. Заведений. – М., 2004. | | | | |Н. Дүкенбай, Г. Дүкенбай «Педагог - музыканттың|1 |3 |33 | |әдіснамалық мәдениеті». Оқу құралы. – | | | | |Павлодар: Кереку, 2010.– 122 б. | | | | |М.Х. Балтабаев. К вопросу о применении |1 |3 |33 | |методологии традиционной художественной | | | | |культуры в процессе преподования музыки а школе| | | | |/ Вопросы музыкальной педагогики, теории и | | | | |испольнительства // КазГПУ им. Абая. – Алматы, | | | | |1992. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 1. Б. Абдуллин, Е. В. Николаева. Теория музыкального образования. М., 2004. Қосымша әдебиеттер: 1. Музыкалық білім беру педагогикасы: ізденістер және дамыту бағыттары: Ғылыми мақалалар жинағы /Құрастырып, жалпы редакциясын басқарған Әлия Момбек. – Алматы, 2007. – 238б. 2. Музыкалық әдістемелер 1-6 сынып бойынша 1997 ж, Атамұра баспасы. 3. Р. Қ. Дүйсембінова. Музыкалық білім беру педагогикасы. Талдықорған, 2006. 4. С. Мирсеитова мен Ә.Іргебаева редакциялаған. Әрекеттегі RWCT философиясы мен әдістері. Қазақстан Оқу Ассоциациясы. – Алматы: ИздатМаркет, 2004. 5. А. Райымбергенов, С. Раймбергенова, Ұ.Байбосынова. Музыка. Жалпы білім беретін мектептің 2-сынып мұғалімдеріне арналған. / - Алматы: Атамұра, 2006. 6. Султанова Н.К. Абай Құнанбаевтың музыкалық мұрасын мектепте оқыту мәселері.-Семей.,2009.[pic]
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz