Файл қосу

Емтиханға балл



|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ  |
|ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ  МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                               |
|3-деңгейлі  СМЖ құжаты  |                 |                               |
|                        |ПОӘК             |                               |
|  ПОӘК                  |                 |                               |
|«Мұғалімнің             |____2013 жылғы   |УМКД 042-18.30.- 2013          |
|педагогикалық           |№ 1 басылым      |                               |
|іс-әрекетінің           |                 |                               |
|диагностикасы мен       |                 |                               |
|экспертизасы»пәнінің    |                 |                               |
|студенттерге  арналған  |                 |                               |
|жұмыс бағдарламасы      |                 |                               |


 5В010300  – Педагогика және психология мамандығының  студенттеріне арналған
   «Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы»
                                   пәнінің
                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ
                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
                             ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                Семей - 2013

Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Семей қаласының  Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің педагогика
кафедрасының  д.м.а.,  педагогика ғылымдарының кандидаты Алма Едігенова
Жүнісбекқызы

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогика кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама ¹ 1  04.09.2013ж.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Джанбөбекова М.З.


2.2  Педагогикалық  факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама ¹ 1  «05» 09.2013ж.

Төрайымы (төрағасы)_________________ Ахметова Т.Ш.

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  Кеңесінде  талқыланды және бекітілді.
Хаттама № 1 «18»09.2013ж.
Төрайымы (төрағасы)________________ Искакова Г.К.

БІРІНШІ БАСЫЛЫМЫ (№              )



















Мазмұны

1 Жалпы ережелер
2.Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне
шағу.............................
3 Пәнді оқытудың әдістемелік
нұсқаулықтары.........................................
4 Курс
форматы.....................................................................
..
5 Курс
саясаты.....................................................................
.......................
6 Бағалау
саясаты.....................................................................
......................
7 Әдебиеттер
............................................................................
..........






































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Алма Едігенова Жүнісбекқызы – д.м.а., п.ғ.к.
Кафедра: Педагогика
Кафедраның мекен-жайы: Тәңірбергенов көшесі,1
Ақпараттық қатынас: 42-25-33
Сабақ өтетін орын:  № 2 оқу ғимараты, 408 дәрісхана
Кредит саны: 3
      1.2 Курстың қысқаша мазмүны:
       Қазіргі  кезде  бүкіл  дүние  жүзілік  білім  әлеміне   қол   жеткізу
мақсатында   Қазақcтанда білімнің жаңа  жүйесі  құрылуда.  Бұл  үрдіс   оқу-
тәрбие  үрдісіне жаңаша өзгерістер енгізуде.  Елімізде  болып  жатқан  түрлі
бағыттағы өзгерістер  білім  беру  саласына  жаңаша  міндеттер  қойып  отыр:
мұғалімнің  оқу-тәрбие  үрдісін  жаңаша  тұрғыда  ұйымдастыруды,  оқу-тәрбие
үрдісін нәтижеге бағыттау арқылы  оқушы  құзіреттілігін  арттыруды,  мұғалім
мен оқушының зерттеушілік мәдениетін дамытуды талап етеді.
      Бұл талаптарға  сәйкес  мектепке  дейінгі  ұйым  мамандарын  даярлауда
«Мұғалімнің  педагогикалық  іс-әрекетінің  диагностикасы  мен  экспертизасы»
пәнінің маңызы зор.
       Жалпы  білім  беретін  мекемелердің  іс-әрекетінің   нәтижелігі,   ең
алдымен, мұғалімге байланысты.Оның жеке тұлғалық  қасиеттері,  педагогикалық
білігі,  адамгершілік  және  ақыл-ой  парасаты,  педагогикалық   мәселелерді
шешуде шығармашылық ізденіске бой алдыруы, есеюі, өнегелілі, денсаулығы  мен
рухани байлығы қоғамның әлеуметтік алғышарты болып табылады.
      1.3 Пәннің мақсаты:
      студенттерді қазіргі  заман  мұғалімі,  мұғалімнің  педагогикалық  іс-
әрекеті  мазмұны  және  ерекшеліктерімен,   мұғалімнің   педагогикалық   іс-
әрекетін  диагностикалау  мен экспертиза жүргізу әдістемелерімен  таныстыру,
тиісті біліммен қаруландыру.
      1.4 Пәнді оқыту міндеттері:
       -  курс  мазмұны  бойынша   теориялық   және   практикалық   біліммен
қаруландыру;
       - студенттерді мұғалімнің  педагогикалық  іс-әрекетін  диагностикалау
   әдістемелерімен таныстыру;
       -  студенттерді  мұғалімнің  педагогикалық  іс-әрекетіне   экспертиза
   жүргізу әдістемелерімен таныстыру.
      1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студенттер :
      - курс  мазмұны  бойынша  теориялық  және  практикалық  білімді  білуі
керек;
       -  студенттер  мұғалімнің  педагогикалық  іс-әрекетін  диагностикалау
   әдістемелерін тәжірибеде қолдану іскерлігін меңгеруі керек;
      - студенттер мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетіне экспертиза  жүргізу
   әдістемелерін тәжірибеде қолдану іскерлігін меңгеруі керек.


      1.6 Пәннің  пререквизиті:
      «Мұғалімнің    педагогикалық    іс-әрекетінің    диагностикасы     мен
экспертизасы» курсын меңгеру үшін келесі пәндерді қосымша оқу қажет:
   - Педагогика;
   - Психология;
   - Мамандыққа кіріспе;
   - Философия;
   - Әлеуметтану.
   1.7 Пәннің постреквизиті: пән бойынша меңгерілген  білім мамандық бойынша
   тиісті білім, іскерлік және дағдыны меңгеру үшін қажет.



      2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ

                                                                     Кесте 1
|№  |Тақырып мазмұны   |Сағат саны                           |Әдебиеттер  |
|      |                    |ДС                          |ТС                |
|1     |2                   |3                           |4                 |
|      |1-8 апта бойы       |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|2     |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|3     |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|4     |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|5     |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|6     |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|      |СОӨЖ                |25                          |                  |
|7     |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Рубеждік бақылау    |60                          |                  |
|                          |300                         |                  |
|1-8 апта бойынша барлық   |                            |                  |
|балл саны                 |                            |                  |
|      |8-15 апта бойы      |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|8     |Тәжірибелік         |10                          |                  |
|9     |Тәжірибелік         |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |10                          |                  |
|10    |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|11    |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|12    |Тәжірибелік         |10                          |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|13    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|14    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|15    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Рубеждік бақылау    |60                          |                  |
|8-15 апта бойынша барлық  |300                         |                  |
|балл саны                 |                            |                  |
|Емтиханға балл            |400                         |                  |
|Академиялық мерзімге      |1000                        |                  |
|жиынтық балл              |                            |                  |

         «Мұғалімнің   педагогикалық   іс-әрекетінің    диагностикасы    мен
экспертизасы» пәні бойынша дәріс сабағы,  тәжірибелік  сабақтар,  ОСӨЖ,  СӨЖ
жұмыстары арнайы көрсетілген, белгіленген ұпайлар негізінде бағаланады.
 |1
ап
та |2
апта |3 апта |4
апта |5
апта |6 апта |7 апта |8 апта |9 апта |10
апта |11
апта |12
апта |13
апта |14 апта |15
апта | |Дәріс |- | | | | | | | | | | | | | | | |Тәжір |-  |15  |15  |15  |20
|20 |20 |10 |10 |10 |15 |15 |15 |15 |15 | |ОСӨЖ |- |10 |- |10 |- |10  |-  |-
|- |10 |- |10 |- |10 | | |СӨЖ |- |- |25 |- |25 |- |25 |- |- |- |25 |- |25 |-
 |25 | |руб | | | | | | |60 | | | | | | | |60 | |Барлы
ғы |- |25 |40 |25 |45 |30 |105 |10 |10 |20 |40 |25 |40 |25 |100 | |Барлы
ғы |- | | | | | |270 | | | | | | | |270 | |
      Емтихан түрінде өткізілетін қорытынды  бақылауға  400  балл  беріледі.
Академиялық  кезеңдегі  баллдың   жалпы  жиыны  -  1000  балл.  Пән  бойынша
аудиториялық сабақтарға: (дәріс, тәжірибелік) 30 балл беріледі, оны  оқытушы
электрондық журналда белгілейді. Дәріс сабақтары  бойынша  балл  берілмейді.
Бірінші межелік 7 аптада өткізіледі, екінші бақылау 15 аптада өткізіледі.

      7  ӘДЕБИЕТТЕР


      Негізгі әдебиеттер:
1. Әбиев Ж.Ә. Педагогика. -Алматы, 2004.-443б.
2. Педагогика :Курс лекций /Г.Т. Хайрулин, Н.Д. Хмель, В.В. Трифонов и др..-
   Алматы,2003.-366с.
3.  Нұрғалиева   Г.Қ.   Салыстырмалы   педагогика-Сравнительная   педагогика
   :оқулық.-Алматы,1999.-173б.
4. Хмель Н.Д. Біртұтас педагогикалық процесті жүзеге асырудың  теориясы  мен
   технологиясы :Оқу құралы.-Алматы,2003.-128 б.
   5. Зимняя И.А. Педагогическая психология: учебник для вузов. – 2-е  изд.,
      доп., испр. и перераб.. – Москва, 2004. – 383 с.
   6. Ростовцев Н.Н. О педагогической деятельности и  методах  преподавания:
      Мемуарные записи. – Омск., 2002. – 248 с.
7.  Магауова  А.С.  Этнопедагогика  в  системе  профессиональной  подготовки
   учителя :Учебное пособие.-Семипалатинск,2002.-101с.
8. Педагогика + ТРИЗ  :сборник  ст.  Для  учителей  /под  ред.  А.А.  Гина.-
   Москва,2000.
9. Әйгілі ғалым, ұлағатты ұстаз.-Алматы,2004.-143б
10. Подласый И.П.  Педагогика.Кн.1.Общие основы.Процесс  обучения  :учеб.для
   вузов.-Москва,2004.-574с.
11.  Подласый  И.П.Педагогика.Кн.2.Процесс  воспитания   :учеб.для   вузов.-
   Москва,2004.-574с.
12. Кукушин В.С. Введение в педагогическую деятельность :учеб. Пособие  .-2-
   е изд..-Москва, 2005.-255с.
13.   Ксензова   Г.Ю.   Психолого-педагогические    основы    воспитательной
   деятельности классного руководителя и учителя.-Москва, 2004.-224с.
14. Лизинский В.М. Практическое воспитание  в  школе.  Ч.1..-Москва,  2002.-
   160с.
15. Педагогика :учебник для пед. Вузов /под ред. П.И.  Пидкасистого.-Москва,
   2004.-604с.
16. Сластенин В.А. Педагогика  :учеб.для  вузов  /В.А.Сластенин,  И.Ф.Исаев,
   Е.Н.Шиянов.-Москва,2004.-567с.
17. Яновицкая Е. Большая дидактика и 1000 мелочей в разноуровневом  обучении
   .-Санкт-Петербург,2005.-96с.
18. Беляева В.А. Деятельность педагога-методиста  в  системе  муниципального
   образования :методические рекомендации.-Москва, 2005.-159с.
19. Гилленбранд К. Коррекционная педагогика :обучение  трудных  школьников.-
   Москва,2005.-237с.
  20. Пурин  В.Д.  Профилактика  и  коррекция  педагогической  запущенности:
      учеб.пособие /В.Д.Пурин. – Москва, 2008. – 189 с.
21.  Хуторской  А.В.  Методика  личностно-  ориентированного  обучения  :как
   обучать всех по- разному?.-Москва,2005.-383с.
  22. Гуреевич К.М. Психологическая диагностика.-Москва,1990.
  23. Шмелев А.Г. Основы психодиагностики.-Р-на Дону,1996.
  24. Маркова А.С. Психология труда учителя.- Москва , 1993.
25. Реан А.А., Бордовская  Н.  В.,  Розум  С.  И.  Психология  и  педагогика
   учебник для вузов.-Москва,2002.
26. Подласый  И.П.   Продуктивная  педагогика:  Книга  для  учителя.-Москва,
   2003.-496с
27. Обсуждаем проблемы воспитания:  методические  разработки  педагогических
   советов /под ред. Е.Н. Степанова, М.А. Александровой.-Москва,2004.-160с.
  28. Волков К.Н. Психология о педагогических проблемах: кн. Для учителя.  –
      Москва, 1981. – 128 с.
29. Борытко Н.М.  Диагностическая  деятельность  педагога:  учеб.пособие.  –
   Москва, 2008. – 285 с.
30.    Пурин    В.Д.     Профилактика     и     коррекция     педагогической
   запущенности:учеб.пособие. – Москва, 208. – 189 с.
31. Якушева С.Д.    Основы педагогического мастерства. –Москва. 2008.
32.  Занина  Л.В.,  Меньшикова  Н.П.  Основы  педагогического   мастерства.-
   Ростов, 2003.
33.  Митин  Л.М.  Профессиональная  деятельность   и   здаровье   педагога.-
   Москва,2005.
  34. Изотова Е.И. Психологическая служба в системе образования.  –  Москва,
      2012. – 304 с.
35. Сатиева Ш.С., Экспериментальді психология.-Семей, 2005.
36.  Черепанов  В.С.  Экспертные  оценки  в  педагогических  исследованиях.-
   Москва, 1989.
37. Иванов Д.А. Экспертиза в образовании.-Москва, 2008.
  38.  Петрова  Е.А.  -  Визуальная  диагностика  личности  в   практической
      деятельности психолога.-Москва, 2007.
39. Лизинский В.М. О методической работе в школе.- Москва, 2004. – 160 с.
  40. Сейтешев А.П. Избранные педагогические произведения. – Алматы, 2008. –
      389 с.
41. Хуторской А.В. Педагогическая инноватика: учеб.пособие.-Москва, 2010.  –
   255 с.
42.  Никитина  Н.Н.  Введение  в  педагогическую  деятельность:   Теория   и
   практика. – 4-е изд., стер. – Москва, 2008. – 224 с.
  43. Кудиярова А. Азбука психоанализа. – Алматы: Дарын, 2005. – 161 с.


                             Қосымша әдебиеттер:
1.  Петровский  А.В.  Педагогикалық  және  жас   ерекшелігі   психологиясы.-
   Алматы,1987.
   2.    Общая    психодиагностика./Под.ред.А.А.Бодалаев.,     В.В.Столина.-
      Москва,1987.
3. Новые педагогические и информационные технологии  в  системе  образования
   /Под ред. Е.С.Полат .-2-е изд..-Москва,2005.-271с.
4. Бочкарев В.И. Директору школы о самоуправлении.-Москва,2001.-192с.
5. Мухина С.А. и др. Нетрадиционные педагогические технологии  в  обучении.-
   Ростов-н/Д,2004.-379с.
6. Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика личности.-Киев,1989г.
   7. Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь –  справочник  по  психологической
      диагностике.-Киев.,1989г
8. Справочник заместителя директора школы по воспитательной работе  /Авторы-
   сост.: Л.А. Байкова, Л.К. Гребенкина, О.В. Еремкина.-Москва,2002.
9.  Шпаргалка  по  введению  в  педагогическую   деятельность:   ответы   на
   экзаменационные билеты /И.И.Карманова, Л.М.Гончарова, М.А.Храмова и др. –
   Москва, 2000. – 64 с.
  10. Склонности и способности.  Сборник  статей  /отв.ред.  В.Н.Мясищев.  –
      Москва, 1962. – 125 с.
  11. Козлова Е.В. Практический психолог: становление профессионала: учебно-
      методическое пособие для студентов педвузов.-Москва,  2007. – 204 с.
  12. Батаршев А.В.  Психодиагностика  пограничных  расстройств  личности  и
      поведения.-
  13. Бодалев А.А. Столин В.В. Общая психодиагностика.-Москва, 2000.
  14. Собчик Л.Н. Индивидуально-типологический опросник.-Москва, 2003.
  15. Рогов Е.И. - Настольная книга практического психолога 1.-Москва, 1999.
  16. Эфиров А.Ф. Ибрай Алтынсарин  (жизнь  и  педагогическая  деятельность)
      /А.Ф.Эфиров. – Алма-Ата:КазГУ, 1949. – 45 с.


                                 Басылымдар:

   1. Кокимбаева Р. Кәсіби қалыптасу маңыздылығы/  Қазақстан  мектебі,  2013
      №1, 2013, 24-25б.

   2.  Нақылбаева  Ж.  Мұғалім  шеберлігін  шыңдау  басты  талап/  Қазақстан
      мектебі,2013, №4, 11-12б.

   3. Арсылова Р., Стамбекова Ә.  Жаңа  тұрпатты  бастауыш  сынып  мұғалімі/
      Қазақстан мектебі, 2013, №5, 6-7б.

   4. Ибрагимова Қ. Оқушы мен мұғалім арасындағы келіспеушілік және оны
      болдырмау жолдары/ Педагогика және оқушылар психологиясы, 2011, №4.

   5. Фралов Ю. Психологическое здаровье учителей/ Психологияны мектепте
      және ЖОО-да оқыту, 2007, №1.

   6. Догоева  О.  Из  истории  педагогической  диагностики/  Педагогическая
      диагностика, 2009, №5, 3-4с.

   7.  Михайлычев  Е.  Проблемы  качества   инструментария   в   современной
      Российской  педагогической  диагностика/  Педагогическая  диагностика,
      2008, №5, 7-8с.

   8.   Бергестовицкая   С.   Педагогическая   диагностика/   Педагогическая
      диагностика, 2009, №6, 92-93с.

   9.  Тубельский  А.  Какие  способы  экспертизы   известны   в   культуре/
      Педагогическая диагностика, 2008, №4, 7-27с.

  10. Битянова М. Диагностика  в  работе  педгога-психолога/  Педагогическая
      диагностика, 2008, №3, 10-11с.

  11.  Кучер  С.   «Идеальный»   эксперт   в   образовании/   Педагогическая
      диагностика, 2008,  №3, 24-25с.

  12. Ефремев К. Педагогические аспекты экспертизы образовательных программ/
      Педагогическая диагностика, 2008, №1.

  13.    Волкова   О.   Диагностика-аналитическое    деятельность    завуча/
      Педагогическая диагностика, 2008, №1.

  14. Кумнир А.М. Экспертиза  средств  и  методов  обучения  в  России  пока
      отдыхает/ Педагогическая диагностика, 2007, №6.

  15.  Кургажный С.М. Экспертиза годового плана работы школы/ Педагогическая
      диагностика, 2007, №6.

  16. Матян Н.В., Феценко Е.М. Диагностика  профессиональной  компетентности
      педагога-психолога/ Педагогическая диагностика, 2007, №6.

  17.  Ибалиева  С.  Мұғалімдер  мен  оқушылар   арасындағы   қарым-қатынас/
      Психологияны мектепте және ЖОО-да оқыту, 2007, №4, 8-9б.

  18.  Янковская  Н.А.,   Амилев   Н.А.   Социально-психологический   климат
      коллектива/ Педагогическая диагностика, 2009, №5, 5-6с.

  19.  Батаршев  А.Е.  Психолого-педагогическая   концепция   самореализации
      педагога профессиональной школы/ Педагогика, 2011, №9, 62-63б.

  20. Бульфсон  Б.Л.  Статистика  как  источник  сравнительно-педагогических
      исследовании/ Педагогика, 2011, №10.

  21. Ганчаров М.А. Профессиональное становление учителе в  Россий  в  1860-
      1910г.г./ Педагогика, 2012, №1, 106-107б.

  22. Ямалов Ф.Г., Многомерные педагогические компетенции/ Педагогика, 2012,
      №4, 43-45с.

  23.  Дружилов  С.А.  /Профессионализм  педагога  психологический   ракурс/
      Педагогика, 2012, №6, 7-8с.

  24. Ильневич Б.В., Усманова Л.Т. Этико-педагогические  наследие  ИюКант  в
      Современной педагогике/ Педагогика, 2012,  №9, 49-50с.

  25. Горикова В.О. Культура диалога как ценность  образования  современного
      педагогака/ Педагогика, 2012, №9, 75-76с.

  26. Фельитейн Д.И. Проблемы психо-педагогических наук в 21в./  Педагогика,
      2013, №1, 3-4с.

  27. Мориносян Т.Э. Роль педагогического наследия отечественных педагогов в
      развитии образования в странах СНГ/ Педагогика, 2013, №1, 110-111с.

  28. Егоров О.Г. Классическое образование в педагогической  концепции  Т.Н.
      Грановского/ Педагогика, 2013, №3.













Пәндер