Файл қосу
Жарнама психологиясының ғылыми - теориялық негіздерін ашып көрсету
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК ПОӘК 042-14.05.01.20.03 /01-2013 «Мамандану практикумы ІҮ» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы Басылым № «МАМАНДАНУ ПРАКТИКУМЫ ІҮ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В050300 «Психология» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының аға оқытушысы А. Қоңырова “______” __________ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Т. Кунслямова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ 4 № «___» ____ 201_ ж. баспа ОРНЫНА Мазмұны Қолданыс аймағы Нормативтік сілтемелер Жалпы ережелер Оқу пәнінің мазмұны (молдулі) Студенттің өзіндік жұмысы тақырыптарының тізімі Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНЫС АЙМАҒЫ «Мамандану практикумы ІҮ» пәнінен оқу - әдістемелік кешеннің құрамындағы оқытушыға арналған бағдарламасы «5В050300»-«Психология» мамандығы студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Мамандану практикумы ІҮ» пәнінен оқу-әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: 050503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген; 050503-«Психология» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; СТУ 042-ГУ-4-2013 университет стандарты «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін құрастыру мен безендіруге қойылатын жалпы талаптар»; ДП 042-1.01-2013 Құжатталған процедура «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны». 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. Жарнама психологиясында маркетинг жүйесіндегі жарнама психологиясының теориялық әдіснамалық және практикалық материалдары қамтылады. Бұнда жарнамалық кампаниялардың ықпалымен тұтынушылардың тұтынушылық әрекет-қылықтарының қалыптасуы, жарнамалық ақпараттардың қайта өңделуі және жарнаманы танымдық және эмоционалдық деңгейде қабылдау процестері жан-жақты талданылады. Жарнама – бұл көптеген ақпараттарды қолданып, арнайы жазылған плакатты жасау фирмасы жайлы өнімнен клиенттерге көп тарату, өткізу мақсатымен жарияланады. Жарнама бұл ардайым өнімнің құны, адамның және ұжымдардың қызмет көрсетуі. Өз кезегінде: жарнамалық технология, креативті ойлар, идеялар және кейбір орындалу әдістер қосалқы рөл атқарады, бірақ олар болашақта жарнамшының қалауынша өзгеріп, жаңарып отырады. 3.2 Пәннің мақсаты «Мамандану практикумы ІҮ» пәнінің мақсаты – болашақ психолог мамандығындағы студенттерді жарнама психологиясы негіздемелеріне үйрету және психология саладағы кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. «Жарнама психологиясы» пәнінен жасалған оқу-әдістемелік кешен психолог мамандығындағы студенттерге арналған. Пәнді оқыту барысында студенттер қажеттті іскерліктер мен дағыдаларды қалыптастыра отырып, пәннің мазмұнын, өзектілігі мен қажеттілігін, саясатын танып біледі. Пәнді терең зерттеуде оқу-әдістемелік бірлестік негізгі басшылық етеді. 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: «Жарнама психологиясын» психологияның практикалық-қолданбалы саласы ретінде өзіндік ерекшеліктерін талдау, категориялық құрылымын ашу; Жарнама психологиясының ғылыми-теориялық негіздерін ашып көрсету; Жарнама психологиясы сауда қарым-қатынасының мәні, ерекшеліктері Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру; Жарнама психологиясы пәнінен алынған білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: «Жарнама психологиясын» психологияның практикалық-қолданбалы саласы ретінде өзіндік ерекшеліктерін талдау, категориялық құрылымын ашу; Жарнама психологиясының ғылыми-теориялық негіздерін ашып көрсету; Жарнама психологиясы сауда қарым-қатынасының мәні, ерекшеліктері Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру; Жарнама психологиясы пәнінен алынған білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту 3.5 Курс пререквизиттері: Жалпы психология; әлеуметтік психология, психодиагностика негіздері 3.6 Курстың постреквизиті: Құқық негіздері, әлеуметтік психология, менеджмент және маркетинг негіздері, жеке адам психологиясы, даму психологиясы, психологиялық білім негіздерін математикалық өңдеу. 3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте 1 Курс Семестр Кредит Саны ЛК (сағ.) СПС (сағ) Лаб.С СӨЖО (сағ) СӨЖ (сағ) Барлығы Қортын. бақылау формасы 4 1 2 15 15 - 22,5 67,5 120 емтихан 4 ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Кесте 2 № Тақырып атауы мен мазмұны Сағат саны Дәріс сабақтары 1 Жарнама психологиясының әдістемелік және теоретикалық мәселелері 1сағ. 2 Жарнама маркетингтің әрекеттерді құраушы бөлімдер ретінде 1сағ. 3 Жарнама әсерінің когнитивтік құрылымы 1сағ. 4 Жарнама әсерінің эмоционалды құрылымы 1сағ. 5 Жарнаманың психотехнологиялық тәсілі 1сағ. 6 Жарнамадағы технологиялар 1сағ. 7 Жарнама құралдарының кері байланыс технологиялары 1сағ. 8 Тұтынушылардың жарнамаға психологиялық әсердің ерекшелігі 1сағ. 9 Транзитті жарнама әсері 1сағ. 10 Жарнаманың психологиялық тиімділігі 1сағ. 11 Сауда жәрмеңкелері мен көрмелердің психотехналогиясы 1сағ. 12 Жарнамадағы жарық, түс және форма психологиясы 1сағ. 13 Интернеттегі жарнама 1сағ. 14 Жарнамадағы суггестивті психотехнологиялар 1сағ. 15 Саяси әсер тәсілі ретіндегі саяси жарнама 1сағ. Практикалық (семинар) сабақтар 1 Жарнама психологиясының әдістемелік және теориялық мәселесі 1сағ. 2 Жарнама маркетингтің әрекеттерді құраушы бөлімдер ретінде 1сағ. 3 Өзіндік жарнаманың психологиясы 1сағ. 4 Жарнама психологиялық әсердің формасы ретінде 1сағ. 5 Жарнаманың психотехнологиялық тәсілінің маңызы мен ерекшеліктері. 1сағ. 6 Жарнамадағы технологиялар. 1сағ. 7 Жарнама құралдары психотехнологияларының қолданбалы мәселелері 1сағ. 8 Жарнама құралдары психотехнологияларының қолданбалы мәселелері 1сағ. 9 Кері байланыссыз жарнамалық мәтіннің психотехнологиясы 1сағ. 10 Кері байланысты жарнамалық құралдардың психотехнологиясы 1сағ. 11 Сауда жәрмеңкелері мен көрмелердің психотехналогиясы 1сағ. 12 Жарнамадағы жарық, түс және форма психологиясы 1сағ. 13 Жарнаманың психологиялық тиімділік мәселесі. 1сағ. 14 Қоғам мен мәдениет тұрғысынан қарағандағы жарнама әрекетінің психологиялық мәселесі. 1сағ. 15 Ақпарат құралдарында жарнама мен психологиялық үгіттеу. 1сағ. 5 СТУДЕНТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ Жарнаманың қалыптасу тарихы Жарнама маркетингтің әрекеттерді құраушы бөлімдер ретінде Жарнамадағы мотивтердің талдануы және олардың қолданылуы Жарнамадағы шығармашылық Жарнама әсерінің эмоционалды құрылымы Жарнамалық жобаларды жасақтау Жарнамалық слогандар Сыртқы жарнамалау жобалары Тікелей қарым-қатынастың негізіндегі жарнамалауға қойылатын талаптар. Түстердің медициналық, физиологиялық және психологиялық негіздері. Коммерциялық және кәсіпкерлік коммуникацияның психологиялық ерекшеліктері. Презентациялауда қолданылатын әдістер мен тәсілдер. Жарнамалау процесіндегі фокус-топтар. Корпаративті белгілер психологиясы. Саяси сайлу кезіндегі жарнамалаушы кампанияларының қызметін ұйымдастыруға арналған психологиялық ұсыныстар. 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 Тақырыптар Көрнекіліктер, ТСО, плакаттар, лабораториялық стенд Өздік оқуға арналған сұрақтар Бақылау формасы Дәрістер Практикалық (семинар) сабақтар 1 2 3 4 5 Жарнама психологиясының әдістемелік және теоретикалық мәселелері Жарнама психологиясының әдістемелік және теориялық мәселесі Адам жарнама коммуникациясының субъектісі ретінде Конспект Жарнама маркетингтің әрекеттерді құраушы бөлімдер ретінде Жарнама маркетингтің әрекеттерді құраушы бөлімдер ретінде Оқулықтар Жарнама маркетингі Реферат Жарнама әсерінің когнитивтік құрылымы Өзіндік жарнаманың психологиясы Кестелер Адамның өзіндік презентация формалары Презентация Жарнама әсерінің эмоционалды құрылымы Жарнама психологиялық әсердің формасы ретінде Жарнама жобалары (иллюстрациялар) Жарнамадағы психологиялық әсерлер және таңдау мәселесі Баяндама Жарнаманың психотехнологиялық тәсілі Жарнаманың психотехнологиялық тәсілінің маңызы мен ерекшеліктері. Таратпа материалдар Газет, журнал,радиодағы жарнама Талдау жұмыстары Жарнамадағы технологиялар Жарнамадағы технологиялар. Кестелер Жарнамадағы технологиялар. Пікір-талас Жарнама құралдарының кері байланыс технологиялары Жарнама құралдары психотехнологияларының қолданбалы мәселелері Ролдік ойындар Кері байланыс технологиялары Талдау Тұтынушылардың жарнамаға психологиялық әсердің ерекшелігі Жарнама құралдары психотехнологияларының қолданбалы мәселелері Электронды-техникалық құралдар Жарнамалық мәтіндер, символдар және белгілер Конспект Транзитті жарнама әсері Кері байланыссыз жарнамалық мәтіннің психотехнологиясы Таратпа материалдар Жарнама мәтіндерінің психолингвистикасы Конспект Жарнаманың психологиялық тиімділігі Кері байланысты жарнамалық құралдардың психотехнологиясы Таратпа материалдар Сатылу орынындағы жарнамалау Салыстырмалы анализ Сауда жәрмеңкелері мен көрмелердің психотехналогиясы Сауда жәрмеңкелері мен көрмелердің психотехналогиясы Электронды-техникалық құралдар Сауда жәрмеңкелері мен көрмелердің психотехналогиясы Конспект Жарнамадағы жарық, түс және форма психологиясы Жарнамадағы жарық, түс және форма психологиясы Жарнама жобалары Жарнамадағы жарық, түс және форма психологиясы Талдау жұмыстары Интернеттегі жарнама Жарнаманың психологиялық тиімділік мәселесі. Электронды-техникалық құралдар Интернеттегі жарнама мәні, маңызы мен формалары Өзіндік жұмыстар Жарнамадағы суггестивті психотехнологиялар Қоғам мен мәдениет тұрғысынан қарағандағы жарнама әрекетінің психологиялық мәселесі. Оқулықтар, кестелер суггестивті психотехнологиялар Реферат Саяси әсер тәсілі ретіндегі саяси жарнама Ақпарат құралдарында жарнама мен психологиялық үгіттеу. Таратпа материалдар Адам психикасына үгіттеу механизмінің әсері Конспект 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ Кесте 4 Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар атауы Оқулықтар саны Студенттер саны Қамтамасыз ету пайызы 1 2 3 4 Лебедев-Любимов А.Н. Психология рекламы.-СПб.: Питер2004 5 9 55 Мокшанцев Р.И. Психология рекламы: Учеб.пособие/Науч.ред. М.В.Удальцова-М.: Новосибирск 2 9 25 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Лебедев-Любимов А.Н. Психология рекламы.-СПб.: Питер2004. 8.1.2 Мокшанцев Р.И. Психология рекламы: Учеб.пособие/Науч.ред. М.В. Удальцова-М.: Новосибирск. 8.1.3 Дейян А. Реклама./ Пер. с фрац./Общ. Ред.В.С.Загашвили.-М.:1993. 8.1.4 Зазыкин В.Г. Психология в рекламе.-М.:ДатаСтром,1992. 8.1.5 Феофанок О.А. Реклама: новые технологии в России. СПб.:Питер,2000. 8.1.6 Хромов Л.Н. Рекламная деятельность: искусство, теория, практика. Настольлная книга делового человека – менеджера и бизнесмена. – Петрозаводск, 1994.. 8.1.7 Ромат Е. Реклама в системе маркетинга. Учеб. Пособие.- Харьков, 1995. 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Адлер А. Понять природу человека./ Пер. С нем. – СПб.: Академически проекет, 1997. 8.2.3 Ассэль Г. Маркетинг:принципы и стратегия: учекбник для вузов. – М.,1999. 8.2.4 Батра Р., Майерс Дж., Аакер Д. Рекламный менедмент./Пер. Сангл. 5-е изд.-М.,1999. 8.2.5 Бородина В.Самореклама : мода и традиции. М.,2000. 8.2.6 Викентьев И.Л. Приемы рекламы: Методика для рекламодателей и рекламистов. 14 практических приложений и 200 примеров. – Новосибирск,1993. 8.2.7 Кёниг Т. Психология рекламы: ее современное состояние и практическое значение./Пер.с нем.- М.: Современные проблемы, 1992.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz