Файл қосу
Еңбекке баулуды оқыту құралдары
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 | |ОӘК |№1 басылым | | |оқытушыға арналаған |03.09.2013 | | |«Көркем еңбек оқытудын | | | |әдістемесі және теориясы | | | |пәнінің жұмыстық | | | |бағдарламасы | | | ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН «Көркем еңбек оқытудын әдістемесі және теориясы» 5В050103- «Бастапқы оқытудың әдістемесі және педагогикасы» мамандығына ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырған ___________ « » 2013 ж. Нысангалиева Б.Т., «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж., Төраға ____________________ / / 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж. ОӘК төрайымы __________ / / БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | Мазмұны |1 Қолдану саласы | | |2 Нормативтік сілтемелер | | |3 Жалпы жағдай | | |4 Оқу бағдарламасының мазмұны | | |5 Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар | | |6 Пән бойынша оқу – әдістемелік картасы | | |7 Оқу үрдесін кітаппен қамтамассыз ету картасы | | |8 Әдебиет | | |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Көркем еңбек оқытудын әдістемесі және теориясы» пәні бойынша 5В050103- «Бастапқы оқытудың әдістемесі және педагогикасы» мамандығына арналған оқу-әдістемелік кешен студенттерге көркем еңбек материалдармен жұмыс істеуге, көркем еңбек негіздерімен және қолданбалы компазициясымен танысады. Көркем еңбек пластикасының түрлерімен,қасиеттерімен,өндеу жұмыстарымен танысады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Көркем еңбек оқытудын әдістемесі және теориясы» осы пәннің оқу- әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды: тандаулы пән болған сон,жұмыс программасы жасалды. 3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ 1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы Бастауыш сынып мұғалімдерін кәсіптік деңгейде дайындауда бұл пәннің ролі мен маңызы өте зор. Ол студенттердің пән бойынша теориялық білімді, практикалық білігі мен дағдысын менгеруін, оны кәсіби іс әрекетінде пайдалануды қарастырады. 1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты - болшақ бастауыш мұғалімдеріне «Көркем еңбек» оқытудың теориясы мен технологиясынан жүйелі білім беру, сабақ жүргізуге кәсіби даярлау. 1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы -Студентер матадан аппликация,жұмсақ ойыншықтар,құрақ құрау,макраме,көркем тоқу әдіс-тәсілдерімен танысады. Және алған білімдерін қолданбалы жұмыстарында кең пайдалана алады. 1.5 Оқу нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу – Көркем еңбек технологиясын пайдалана білу; - игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу; - қабылдау - көркем еңбек әр түрлі құралдармен, техникалармен, материалдармен; |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | - істей алу - жобалау проблемаларын белгілеу, оны шешу үшін бірнеше варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың арасынан ең жақсы вариантты таңдау; - ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді; - болу - мәдениет спецификасы туралы білім; - ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді. 1.6 Курстың пререквизиттері: -Көркем еңбек жайлы жалпы мағлумат -Педагогика сұрақтарына жауап -психология сұрақтарына жауап -Оқыту әдістемесінің негізінен білім -Көркем құралдармен жұмыс істеудің алғашқы тәжірибелері. Постреквизиттер: 1.7 Курстың постреквизиттері: -Көркем еңбек жайлы білім -Көркем еңбек техникасы және теориясын білу - еңбекке баулу оқулығы мен оқу кешенінің мазмұнын: - тұрмыстық еңбекке баулу технологиясын: - дизайн негіздерін оқыту технологиясын -Шығармашылық жұмыстарды орындау; -Педагогикалық тәжірибе; 3.7 Оқу жоспарынан алынған Кесте 1 |Курс |Семестр |Кредиты | 4 ОҚУ ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ |№ | Тақырыптар |Дәріс |Практ|ОБСӨЖ | | | | |. | | |1 | «Көркем еңбек» оқыту педагогика ғылымының саласы |1 |1 |1 | | | | | | | | | | | | | | 2 |Бастауыш мектепте еңбекті оқытудың теориялық негіздері |2 |2 |2 | | | | | | | |3 |Материалдар мен еңбек әрекетіне сипаттама, бұйымдар жасау |4 |4 |4 | | |технологиясы. | | | | | | |3 |3 |3 | |4 |Халықтық сәндік қолданбалы өнер. | | | | | | |3 |3 |3 | |5 |Тұрмыстық еңбек. | | | | |6 |Бастауыш сыныптардағы еңбекке баулу сабақтарын ұйымдастыру|1 |1 |1 | | |технологиясы . | | | | | | |1 |1 |1 | |7 |Еңбекке баулудың сыныптан тыс сабақтарында оқушылар | | | | | |әрекетін ұйымдастыру технологиясы. | | | | |8 |Барлығы: |15 |15 |15 | |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | 5 ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІЛІМІ Қайталау және бақылау сұрақтары: 5.1.Бастауыш мектепте еңбекті оқытуды мақсаты мен міндеттері 5.2.Ғылымилық зерттеу әдістер 5.3.Еңбекті оқытудың теориялық негіздері 5.4.Еңбекке баулуды оқыту құралдары 5.5.Еңбекке баулуды оқытуды ұйымдастыру формалары. 5.6.Қағаз бен қатырмақағаздардың түрлері мен қолданылуы. 5.7.Маталарды өңдеу түрлері 5.8.Оригами жасау тәсілдері 5.9.Аппликация жасау тәсілдері 5.10.Ермексазбен, сазбалшыпен және папье машемен жүргізілетін сабақтардың ерекшеліктері мен технологиялары. 5.11.Табиғи материалдармен жұмыстар жасау. 5.12.Ағаш материалдарын өңдеу. 5.13.Қауіпсіздік техникасының ережелері. 5.14.Қазақ халқының сәндік қолданбалы өнерінің түрлері 5.15.Ою - өрнектедің мәні мен түрлері 5.16.Дизайн негіздері 5.17.Бастауыш мектептегі еңбекке баулу сабақтарындағы дизайнерлік ойлауды қалыптастыру. 5.18.Тұрмыстық еңбектің мәні мен мазмұны 5.19.Еңбекке баулудың сабақтарына қойылатын талаптар 5.20.Сабаққа дайындық және жоспарлау. 5.21.Оқушылардың практикалық әрекетін ұйымдастыру. 5.22.Балардың шығармашылық қабілетін дамыту. 5.23.Оқушылардың үйдегі еңбек әрекеті. 5.24.Сыныптан тыс сабақ түрлері. 5.25.Үйірме жұмыстары. 5.26.Бастауыш сыныптарда еңбекке баулуды тереңдетіп оқыту мүмкіндіктері |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 3 |Тақырыбы |Көрнекті құрал, |Өздігінен оқуға|Бақылау | | |ТОҚ,плакаттар, |арналған |түрі | | |зертханалық |сұрақтар | | | |стенд | | | |Дәріс |Тәжірибе жұмысы |Зертхан| | | | | | |алық | | | | | | |жұмыс | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |«Көркем | Жапстыру | |Слайд, Жапстыру |«Көркем еңбек» |Жұмысты | |еңбек» |техникасы | |техникасы |оқыту |тапсыру. | |оқыту |(квиллинг,коллаж)| | |педагогика | | |педагогика | | | |ғылымының | | |ғылымының | | | |саласы | | |саласы | | | | | | |Бастауыш | | |Мүсін.Ермексазбе|Жұмысты |Жұмысты | |мектепте |Мүсін.Ермексазбен| |н жұмыстар |орындау. |тапсыру. | |еңбекті |жұмыс.Композициял| |көрнекілігі | | | |оқытудың |арды орындау. | | | | | |теориялық | | | | | | |негіздері | | | | | | |Материалдар| Сәндік | |Слайд,көрнекілік|Материалдар мен|Жұмысты | |мен еңбек |қолданбалы | | |еңбек әрекетіне|тапсыру. | |әрекетіне |өнер.Қазақ ұлттық| | |сипаттама, | | |сипаттама, |ою-өрнектері.Букл| | |бұйымдар жасау | | |бұйымдар |ет жасау. | | |технологиясы. | | |жасау | | | | | | |технологияс| | | | | | |ы. | | | | | | |Халықтық |Матамен | |Кесте тігістері.|Халықтық сәндік|Жұмысты | |сәндік |жұмыс.Кесте | | |қолданбалы |тапсыру. | |қолданбалы |тігістері. | | |өнер. | | |өнер. | | | | | | |Тұрмыстық | Жіппен | | |Жұмысты |Жұмысты | |еңбек. |бейнелеу.(изонить| |Изонить-жұмыстар|орындау. |тапсыру. | | |) | |көрнекілігі. | | | | Бастауыш | | |Слайд, |Жұмысты |Жұмысты | |сыныптардағ|Тоқыма әліппесі | |материалдар |орындау. |тапсыру. | |ы еңбекке | | | | | | |баулу | | | | | | |сабақтарын | | | | | | |ұйымдастыру| | | | | | |технологияс| | | | | | |ы . | | | | | | | Еңбекке |Тоқыма әліппесі | |Слайд, |Жұмысты |Жұмысты | |баулудың | | |материалдар |орындау. |тапсыру. | |сыныптан | | | | | | |тыс | | | | | | |сабақтарынд| | | | | | |а оқушылар | | | | | | |әрекетін | | | | | | |ұйымдастыру| | | | | | |технологияс| | | | | | |ы. | | | | | | 7 ОҚУ – МЕТОДИКАЛЫҚ ӘДЕБИЕТ КАРТАСЫМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ Кесте 4 |Оқу - методикалық әдебиеттің аты |Экземпляр |Оқушылар |Қамтамасыз ету | |және авторлары |саны |саны |пайызы | |Мектептегі технология .Технология в|5 |3 |100 | |школе№3-2006 | | | | |ӨмірбековаМ.Энциклопедия. Қазақтың |1 |3 |50 | |ою өрнектері. - А.,2005. | | | | |Әміргазин Қ.Ж. Қазақ қолөнері.- А.,|1 |3 |50 | |2004. | | | | |Смирнов С.А. Технология как |1 |3 |50 | |средство обучения второго | | | | |поколения.-М.,2005. | | | | |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | | 8 ӘДЕБИЕТ 8.1 ҚР Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары. Жалпы бастауыш білім.- А., 2003. 8.2 «Еңбекке баулу» бағдарламалары (1,2,3,4- сыныптар).- А., 2003. 8.3 «Еңбекке баулу» оқулықтары (1,2,3,4- сыныптар).- А., 2001-2004. 8.4 Әміргазин Қ.Ж. Қазақ қолөнері.- А., 2004. 8.5 Өмірбекова М. Энциклопедия. Қазақтың ою өрнектері. - А.,2005. 8.6Смирнов С.А. Технология как средство обучения второго поколения.- М.,2005. 8.7 Сатканов О.С. Еңбекке баулу әдістемесі (1-4 сыныптар). А., 1995. 8.9 Төленбаев С., Өмірбекова М. Қазақтың ою- өрнектерінің жасалу жолдары. - А.,1993. 9.0 Марғулан А.Х. Казахское народное прикладное искусство.Том 1,2,3 - А.,1994. 9.1Выгонов В.В. Практикум по трудовому обучению. - М.,1999. 9.2.Конышева Н.М. Методика трудового обучения младших школьников. -М.,1999. 9.3Геронимус Т.М. Урок труда. «Я все делаю сама» : учебно методический комплекс по трудовому обучению для учащихся 1-4 классов.- М.,1998. 9.4 Рик Бич. Оригами. – М.,2005. 9.5 Мектептегі технология .Технология в школе №3-2006, Ай сайын шығатын республикалық әдістемелік журнал.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz