Файл қосу

Оқыту психология саласын оқып - зерттеудің әдістерін қолдана алуы




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                             |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |УМКД                     |                         |
|                         |                         |УМКД 042.05.01.20.93     |
|                         |                         |/02-2012                 |
|УМКД                     |                         |                         |
|Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 2  02.09.09.  |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |орнына Редакция № 3      |                         |
|«Оқыту психологиясы»     |13.09.12.                |                         |








                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                «ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУ  ПСИХОЛОГИЯСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                         («5В0119» мамандықтарына )



              СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ





















                                 Семей  2012







                                   Алғысөз

    1 ЖАСАЛЫНДЫ
      Құрастырушы__________    Шәкәрім    атындағы     Семей     мемлекеттік
      университетінің “ Психология” кафедрасының  аға  оқытушысы  Бураханова
      А.Т.

      “_28_____”      _____08__ 2012  ж.
      2 ҚАРАЛДЫ
     1. Шәкәрім атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің  “Психология”
        кафедрасының отырысында
       Хаттама №_1____ «_28_»____08____  2012   жыл


      Кафедра меңгерушісі: ____________ Ш. Сатиева


      2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
      Хаттама №__1____ «_19_»____09____  2012 жыл


      Төрайымы _______ Г.Григорьева
      3.БЕКІТІЛДІ
      3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды
      және баспаға ұсынылды
      Хаттама №__1____ «_27_»____09____  2012  жыл
      ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ Б. Рскелдиев































Мазмұны:
      1.Жалпы талаптар
      2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
      3.Курс саясаты
      4.Студент рейтингісін санау саясаты
      5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
      6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
      7.«Оқыту психологиясы» пәнінің оқу үрдісінің күнтізбелік графигі..






























































1.1.Пәннің қысқаша мазмұны
      Оқыту психологиясы психология ғылымының аса маңызды және  күрделі  бір
саласы болып, 20ғ. 60жылдарында бөлініп  шықты.  Оның  қалыптасуына  дамудың
оқытуға байланысты өзгерістері, заңдылықтары  т.б.  әсер  етті.  Бірте-бірте
оқытуға деген қарым-қатынастың қажеттілігі өзінің пайдалану  аймағын  кеңіте
бастады.  Сондықтан, «Оқыту психологиясы» курсы бүгінгі күннің талабына  сай
шеттілі мамандығы студенттері үшін арнайы, терең  білімді қажет  ететін  пән
болып есептеледі. Бұл курста оқыту психологиясы Ресейлік, шетелдік,  отандық
ғылыми-қолданбалы ақпарат  осы  заманғы  психологиялық  теориялар  негізінде
беріледі.

1.2. Пәннің мақсаты
Болашақ мамандардың оқыту психологиясы  саласын  оқып-зерттеуге  бағытталған
кәсіптік білім негіздерін қалыптастыру.

1.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
             ✓  Психологияның  жеке  дара  өзіндік  сала   ретінде   «Оқыту
               психологиясы» ерекшеліктерін талдау, категориялық  құрылымын
               ашу;
             ✓  Оқыту  психологиясының  ғылыми-теориялық  негіздерін   ашып
               көрсету;
             ✓ Оқыту- жеке тұлғаны әлеуметтендіру факторы ретінде;
             ✓ Оқыту қарым-қатынасының мәні, ерекшеліктері
             ✓ Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру;
             ✓  Оқыту  психологиясы  пәнінен   алынған   білімдер   жүйесін
               тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту

1.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
    ✓ Оқыту психологиясы пәніне байланысты ұғымдар мазмұнын;
    ✓ Оқыту психология саласын оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы;
    ✓  Оқыту  психологиясы  методологиялық,   теориялық   және   әдістемелік
      негіздерін;
    ✓  Оқыту  психологиясы  пәніне  байланысты  шетел,  ресей  және  отандық
      психологиясының даму тарихын;
    ✓   Оқыту   психологиясы   қарым-қатынас    психологиясының    зерттеуін
      ұйымдастырудың диагностикасын меңгеру


                         Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

     Кесте1

|Курс             |Семестр          |Кредит           |ЛК                  |
|                 |                 |Саны             |(сағ.)              |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |

   5 Студенттерге арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы
   Кесте 3 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі


|№  |Тақырыптар                             |Сағат саны                      |
|   |                                       |ДС    |СТС   |ЗС |СӨЖО   |СӨЖ   |
|1  |«Оқыту психологиясы» ерекшеліктерін    |1     |1     |   |1      |      |
|   |талдау, категориялық құрылымын ашу;    |      |      |   |       |      |
|2  |Оқыту психологиясының ғылыми-теориялық |1     |1     |   |1      |      |
|   |негіздері.                             |      |      |   |       |      |
|3  |Үйретудің  психологиялық теориялары    |1     |1     |   |1      |      |
|4  |Проблемалық оқытудың теориялық         |1     |1     |   |1      |      |
|   |негіздері.                             |      |      |   |       |      |
|5  |Сабақ үрдісінде танымдық процестерді   |1     |1     |   |1      |      |
|   |зерттеу                                |      |      |   |       |      |
|6  |Оқыту үрдісінде ойлаудың дамуы.        |1     |1     |   |1      |      |
|7  |Сабақ үрдісінде танымдық процестерді   |1     |1     |   |1      |      |
|   |зерттеу                                |      |      |   |       |      |
|8  |Сабақ үрдісінде танымдық процестерді   |1     |1     |   |1      |      |
|   |зерттеу                                |      |      |   |       |      |
|9  |Оқу әрекеттерін меңгеру кезеңдері мен  |1     |1     |   |1      |      |
|   |түрлері                                |      |      |   |       |      |
|10 |Оқу мотивтері                          |1     |1     |   |1      |      |
|11 |Оқу мотивтері                          |1     |1     |   |1      |      |
|12 |Білім, дағды, іскерлік туралы түсінік  |1     |1     |   |1      |      |
|13 |Білім, дағды, іскерлік туралы түсінік  |1     |1     |   |1      |      |
|14 |Түсіну формалары.                      |1     |1     |   |1      |      |
|15 |Түсіну формалары.                      |1     |1     |   |1      |      |








6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
                                                                     Кесте 4

|№  |СӨЖО                                              |СӨЖ               |
|   |Аудиториялық              |Аудиториядан тыс       |                  |
|1  |2                         |3                      |4                 |
|1  |Оқытудың әдіс-тәсілдері   | Терминологиялық       |Сараптама         |
|   |                          |сөздікпен жұмыс        |                  |
|2  |Бастауыш мектептегі       |Қазақ психологтары     |Қазіргі заманның  |
|   |психо-педагогикалық       |ның бірінің  еңбегімен |оқу   түрлеріне   |
|   |коррекция.                |танысу                 |салыстырмалы      |
|   |                          |                       |сараптама  жасау. |
|3  |5 – сынып оқушыларының    |Сен және сенің оқыту   |Оқыту әдісінің    |
|   |жағымсыз эмоционалдық     |әдісін                 |жіктемесінің      |
|   |жағдайын түзету және      |                       |схемасын сызу.    |
|   |жағымды оқыту             |                       |                  |
|   |мотивациясының құру       |                       |                  |
|4  |Ақыл – ой кемістігі бар   |Оқытудың жаңа моделін  |Шығарма, баяндама |
|   |балаларды үйрету          |ұсыну                  |т.б. формада      |
|5  |Жасөспірім және жеткіншек |Жаңа терминологиялық   |(Терминология     |
|   |жастағы тәрбие мен оқыту  |сөздіктер тізбесін     |лық  сөздікпен    |
|   |мәселелері.               |әзірлеу                |жұмыс)            |
|6  |Кіші мектеп жасына        |Психо-педагогикалық    |Аударма әзірлеу   |
|   |байланысты мәтінмен жұмыс |мәтінді орысшаға адару |                  |
|7  |Оқу мәселелеріне арналған |Психо-педагогикалық    |Аударма әзірлеу   |
|   |мәтін                     |мәтінді ағылшын тіліне |                  |
|   |                          |адару                  |                  |
|8  |                          |«Білім»туралы заңмен   |Оқыту ерекшелік   |
|   |Проблемалық оқытудың      |танысу т.б. ғылыми     |терінің көрінуі   |
|   |теориялық негіздері.      |журналдармен жұмыс     |мен белгілеріне   |
|   |                          |                       |мысал             |
|   |                          |                       |дар келтіру.      |
|9  |Жеткіншектердің қауіпті   |Психолотардың          |Шығарма әзірлеу   |
|   |әрекеттері                |ой-пікірлері           |                  |
|10 |Қиын балаларды            |Бағдарлама әзірлеу     |Ғылыми әдебиет    |
|   |тәрбиелеудегі дәстүрлі    |                       |пен танысу        |
|   |емес әрекеттер            |                       |                  |
|11 |Сабақ үрдісінде танымдық  |Ғылыми зерттеушілердің |(Терминология     |
|   |процестерді зерттеу       |еңбектеріне теориялық  |лық  сөздікпен,   |
|   |                          |талдау жасау.          |әдебиет           |
|   |                          |                       |термен жұмыс)     |
|12 |Оқу мотивтері             |Вопросы психологии     |Ғылыми мақала     |
|   |                          |1999, №6 немесе т.б.   |лармен танысу     |
|13 |Оқу әрекеттерін меңгеру   |Психологиялық кеңес    |Коррекциялық      |
|   |кезеңдері мен түрлері     |беру практикумы.       |бағдарлама әзірлеу|
|   |                          |Абрамова Г.С.М., 1995. |                  |
|14 |Білім, дағды, іскерлік    |Ғылыми әдебиеттермен,  |(Терминологиялық  |
|   |туралы түсінік            |сөздікпен жұмыс)       |сөздікпен жұмыс)  |
|15 |Түсіну формалары.         |Сауалнама жүргізу      |Студенттер немесе |
|   |                          |                       |өз еркімен.       |



7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
                                                                     Кесте 5

№Апталар123456781РБ91011121314152РБ1Бақылау түріБАСХРХКолР1РКСхТДТКХ2РБ2Семинарлар0040404040404004040404040403СОӨЖ0033333303333334СӨЖ0022222202222225Ұпайлар004545454545452700454545454545270
Белгілеулер: Р-реферат; А-аннотация; К-конспект; Кол-коллоквиум; Д-диспут;  Х-хабарлама; СХ-схема; Б-баяндама; Т-тест.
Пәндер