Файл қосу
Кедендік сараптама
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК |ПОӘК | | | |042-18-20.1.36/02-2014 | |«Кедендік сараптама» | | | |пәнінің оқу-әдістемелік |№1 басылым 11.09.2014ж. | | |кешені | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ « Кедендік сараптама» «5В030400»- Кеден ісі мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕР БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 ж. Алғы сөз Оқу пәні ретінде кеден сараптамалық қатынастарды реттеуге арналған. 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушы: «Құқықтану» кафедрасының аға оқытушысы А.Д. Толысбаева 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Құқықтану» кафедрасы мәжілісінде №1 Хаттама 03.09.2014ж. Кафедра меңгерушісінің м.а _________ А.Е. Төлепбергенова 2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультетінің оқу- әдістемелік бюро мәжілісінде №1 Хаттама 09.09.2014ж. Төраға_____________С.Х.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу- әдістемелік кеңесі мәжілісінде мақұлданып, ұсынылды №1 Хаттама 11.09.2014ж. ОӘК төрайымы_________ Г.К.Искакова АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түрлеріне байланысты сағаттар | | |3 |Пәнді оқып үйренуге арналған әдістемелік нұсқаулар | | |4 |Курстың форматы | | |5 | Курстың саясаты | | |6 |Бағалау саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | | | | | 1. Жалпы ережелер Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет: Толысбаева А.Д. Кафедра: «Құқықтану» Байланыс ақпараты – тел.: 36-02-23, №1 оқу ғимараты, кабинет №604 Сабақтың өткізілу орны – №8 оқу ғимараты, 327 дәрісхана. Кредит саны – 2 Курстың қысқаша мазмұны: 1.1 Қазақстан Республикасының тәуелсіздік алу мен ішкі және сыртқы сасясатты басқару мен халықаралық кедендік байланыстырды орнатуға бағытталған пән ретінде кеден мамандықтарына арналған 1.2 Бұл пәнінің міндеті кедендік сараптамасының ерекшеліг, принциптері мен элементтерін аша білу. 1.3 Пәннің негізіг мақсаттары төмендегідей қарастырылады - кеден әкімішілігінң мемлекеттік қызмет ретінде оның принциптері мен бағыттары - кедендік сараптаманы теориялық жағынан меңгеру - кедендік сараптама жүргізу әдістері мен пинциптері - кедендік сараптама түрлері мен оның жіктелу құрамын ашу - кедендік сараптамалық қызметтің құқықтық мәні мен ерекшелігі статусын меңгеру 1.4 Осы пәнді тәмәндаған кейін студент білуі қажет: кедендік сараптаманы құқықтық нормативтік актілерге сәйкес сауатты шеше алуы, кедендік құжаттарды рәсімдеу тәртібі мен құқықтық жағдайын меңгеру теорияда алған білімін практикада ұштастыру 1.5 Перереквезиттер - ҚР –кеден құқығы - ҚР-ның кеден ісін ұйымдастыру 1.6 Постреквизиттер - Криминалистика - Кедендік бақылау - Кедендік әкімшіл 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТ БӨЛІНІСІ №1 Кесте |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиеттер | | | |ДС |СС |ЛС |СОБӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |1.Сараптама түсініг |2 |2 | |1 |20 | 1,2,5,7,9 | | |мәні және ұғымы. | | | | | | | | |1) Сараптама түсінігі | | | | | | | | |2) Сараптама | | | | | | | | |ұйымдасытру түрлері | | | | | | | | |және мәні | | | | | | | | |3) Сараптамашылар | | | | | | | | |түсінігі | | | | | | | |2 |2. Кедендік сараптама |1 |1 | |1 | |1,2,5,9,11 | | |пәні және обьектілер | | | | | | | | |түсінігі | | | | | | | | |1) Кедендік сараптама | | | | | | | | |түсінігі | | | | | | | | |2) кедендік сараптама | | | | | | | | |пәнінің түсінігі | | | | | | | |3 |3. Тауар кеден |1 |1 | |2 | |1,2,3,5 | | |сараптамасы обьектісі | | | | | | | | |ретінде | | | | | | | | |1) Кеден | | | | | | | | |сараптамасының | | | | | | | | |обьектісі тауар | | | | | | | | |түсінгі | | | | | | | | |2) Өнім түсінігі | | | | | | | | |3) Фальсифицировалық | | | | | | | | |тауар | | | | | | | |4 |4.Кедендік сараптама | | | |1 | |1,6,9,13 | | |әдістері және |2 |2 | | | | | | |техникаылқ тәсілдері | | | | | | | | |1) Кедендік | | | | | | | | |сараптаманың | | | | | | | | |техникалық тәсілдері | | | | | | | | |2)Кедендік сараптама | | | | | | | | |жасау әдісін | | | | | | | | |тағайындау мәні | | | | | | | |5 |5. Сараптамашының |2 |2 | |2 | |1,2,6,8,11,12| | |құқықтық мәні | | | | | |,13 | | |1) Сараптамашы | | | | | | | | |түсінігі | | | | | | | | |2) Кеден | | | | | | | | |сараптамашысының | | | | | | | | |кедендік сараптама | | | | | | | | |жасаудағы құқығы | | | | | | | | |3) Сараптамашының | | | | | | | | |қортындысы | | | | | | | |6 |6. Кеден сараптамасын |2 |2 | |2 | |1,2,5,6,8,10,| | |жүргізу негізі және | | | | | |12 | | |оны шешу сұрақтары | | | | | | | | |және өткізу | | | | | | | | |1) Кеден сарапының | | | | | | | | |мәні | | | | | | | | |2) Кедендік сараптама | | | | | | | | |жүргізу негізі | | | | | | | |7 |7. Кеден сарапмасын |2 |2 | |1 | |1,8,10 | | |жүргізу технологиясы | | | | | | | | |1) Кеден операцияларын| | | | | | | | |және кедендік | | | | | | | | |сараптама өткізу | | | | | | | | |процедурасы | | | | | | | | |2) Сараптамашылардың | | | | | | | | |сараптама жүргізудегі | | | | | | | | |өкілетілігік мақсаты | | | | | | | | |(ұйымдар, кәспорындар,| | | | | | | | |тұлғалар) | | | | | | | |8 |8.Кеден органдарымен |2 |2 | |2 |25 |1,2,4,6,11 | | |кеден | | | | | | | | |лабораторияларының | | | | | | | | |өзара әрекетесу | | | | | | | | |тәртібі | | | | | | | | |1) Кеден | | | | | | | | |лабораторияларының | | | | | | | | |мәні, түсінігі | | | | | | | | |2) Кеден | | | | | | | | |сарапшыларының | | | | | | | | |лабораторияда | | | | | | | | |скараптама жүргізу | | | | | | | | |уақыты | | | | | | | |9 |9. Орталық кеден |1 |1 | |2 | |1,3,5 | | |сараптама | | | | | | | | |лабораториясының | | | | | | | | |құқықтық жағдайы | | | | | | | | |1) Орталық кеден | | | | | | | | |сараптама | | | | | | | | |лабораториясының ҚР | | | | | | | | |ның кеден | | | | | | | | |органдарындағы алатын | | | | | | | | |орны | | | | | | | | |2) Орталық кеден | | | | | | | | |лабораториясын жұмысын| | | | | | | | |ұйымдастыру | | | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫП ҮЙРЕНУГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Семинар сабақтарын өткізуге арналған әдістемелік нұсқау «Кедендік сараптама» пәні бойынша семинар сабақтары құқықтық білімді нығайтудың негізгі жолы болып табылады. Семинар сабағында студент тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап тауып қана қоймай оны қорытып дұрыс жеткізе білуі қажет. Семинар сабағында студент өзінің дәріс сабағында алған білім деңгейін тереңдетуге, талқыланып отырған тақырыпқа қатысты өзінің көзқарасын білдіруге мүмкіндік алады. Семинар сабағына дайындалу барысында жаңа термин сөздерге мән беріп, оны есте сақтауға тырысу керек. Студент семинар сабағына дайындалуға ұсынылған әдебиеттерді мұқият саралауы керек және ол ұсынылған әдебиеттермен шектеліп қана қоймай, сонымен бірге өз тарапынан ізденіп баспа материалдарын да қарастыруы қажет. Құқықтық білім адам өмірінің барлық кезеңдеріне қажет, сондықтан аталмыш пәнге деген қызығушылықтың болуы студенттің құқықтық мәдениетін арттыруға септігін тигізеді. Семинар сабағының басты кеңесшісі ол пән оқытушысы. Сол себепті түсініксіз сұрақтарға оқытушыдан кеңес алып отырған жөн. Семинар сабағында тақырыпқа қатысты мәселе көтеріліп, әр түрлі әдістердің қолдануымен шешіледі. Әдістер: ахуалдық есептер шешу, баяндау, пікір таластыру, ойын және т.б. Есептер дегеніміз күнделікті өмірімізде туындап жатқан құқықтық мән – жайлар, мәне соларға жауапты іздеу барысында студент қажетті нормативті құжатты дұрыс тауып, талдауы керек. Жауапты баяндау барысында арнайы деректерге сүйене отырып, өз сөздеріне дәлелдемелер келтіріп отыруы керек. Жауап беру барысында баяндап тұрған мәселеге тұжырым жасай алуы қажет. ЭССЕ ЖАЗУҒА, ПРЕЗЕНТАЦИЯ ДАЯРЛАУҒА АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ Эссе француз тілінен "essai", ағылшын тілінен "essay", "assay"- талпыныс, жазушылық сынама, очерк; латын тілінен "exagium" – ойлау. Эссе философияның, эстетиканың, әдеби сынның, публицистиканың, көркем әдебиеттің тұрақталған, қалыптасқан тұжырымдарға жаңа қырынан қарап, өзінше толғап, әрі дағдыдан, әдеттен, көне соқпақтардан бөлек, тың болжамдар мен түйіндеулерге құрылатын жанры. Әдебиеттегі Эссе – соны пікірлерге көбірек мән беріліп, оқырманды ой теңізінде жүздіретін таңдай қақтыратын, өзінше ойлап-сезіну қажеттілігін туғызатын, қаныңды қыздырып, рухани әлеміңе азық сыйлайтын, дүние құбылыстарын өткір қабылдауымен ерекшеленетін көркем туынды. Эссе табиғаты сыршыл сезімге, тіл бояуларының айрықша салтанатына, әшекейлі композицияға құрылады. Өзгеше бітімді бұл өнер туындысында эссеші интеллектуалдық байлығын, аңғарымпаздығын, жарқын, тапқыр ойлылығын, өмір саяхатындағы көрген-білетін, сезінген-түйгенін, тәжірибелерін жомарттықпен жайып салады. Эссе сипатында туған туындыларға батыл болжамдар мен өткір ұсыныстар, пікір жарыстырулар мен талас тудыратын жорамалдар, ойлар, көкейге қо-нымды, таным көкжиегін кеңейтуге қозғау саларлық байламдар тән. Бұл шағын көлемді ой бөлісу, қандай болса мәселені еркін баян ету, дәлелді зиятты ізденіс. Эссе бір мәселе немесе сұрақ бойынша жеке көзқарасты білдіріп, алдын ала немесе мәселені қанағаттанарлықтай баяндалуына үміттенбейді. Әдетте, эссе бір нәрсе туралы жаңа, субъективті рең беретін сөзді және философиялық, тарихи - биографиялық, публицистикалық, әдеби - сын, ғылыми-көпшілік, баллетристикалық сипатта болуы мүмкін. Презентация— жаңа бір нәрсені, жаңа ғана пайда болған, жаңадан құрылған жағдайды қоғамдық елестету. Ақпаратты елестетудің, берудің жаңа тәсілі, жаңа формасы. Презентацияның түрлерінің бірі мультимедиялық, яғни бір файлда жинақталған слайдтар жинағы. Презентация жоба туралы қысқаша немесе шағын әңгіме түрінде де болады. Студент презентация арқылы берілген ұғымды топтап, шағын түрде жеткізуі керек. Презентация арқылы студент өзінің фантазиясы, креативті ойы, терең білім деңгейі арқылы көзқарасын ортаға салады. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Курс дәріс, семинар сабақтарынан, студенттің өздік жұмыстарынан тұрады. Пәнді толық игеру мақсатында студентке оқытушыдан кеңес алуға арнайы сағаттар бөлінген. Шентік бақылау студенттің білімін аттестациялау үшін беріледі. Шептік бақылау нысаны тест түрінде болуы мүмкін. 5 ПӘННІҢ САЯСАТЫ: • Сабақтарға уақытында келу; • сабақ үстінде басқа істермен шұғылданбау, ұялы телефонды өшіріп қою; • себепсіз сабақтан қалмау, ауырған жағдайда дәрігерләк анықтама әкелу; • босатқан сабақтарды оқытушы белгілеген уақытта келіп тапсыру; • тапсырманы орындамаған жағдайда, қорытынды баға төмендейді; • оқу процессіне белсенді қатысу; • күнделікті сабаққа қатысу; • шыдамды, жауапты болу керек, курстастарымен және оқытушылармен жақсы қарым – қатынас орнату. Талаптар: сабақ барысындағы жұмыстарға белсенді қатысу үшін, студенттердің құқық негіздері пәніне деген қызығушылығы қажет. Барлық тапсырмаларды уақытында орындау керек. Сабақта материалды талдау үшін, сұрақтар қойып, сын көзқарас білдіру үшін, мәселені көтеру үшін алдын ала дайындалып келу керек. Әрбір сабақта студент қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. Дәріске қатыспау 0 балл деп есептелінбейді. Студенттің семинар сабағына дайын болмауы -0 балл болып есептелінбейді және айыппұл санкциялары қолданылады. Егер себепті түрде сабақтан қалса және оны растайтын құжаттары мөр басылып расталса онда студент қалған сабағын оқытушының уақыты бос болса тапсырмаларды ауызша жауап беру арқылы өтей алады. Бірақ ескерте кететін жайт әрбір сабақты бағалау аптасына бір рет міндетті түрде электронды журналға қойылады. Қойылған бағалар автоматты түрде базада сақталады. Әрбір студен 1 -межелік бақылауды яғни, максималды балл 270 + 30 балл дәріске қатысқаны үшін қосылады сонда жалпы жиыны 300 балл, 100 пайызды деген көрсеткішті жинауы мүмкін. 2- межелік бақылауда максималды 300 балл, 100 пайыз екуінің жиыны 600 баллды құрап 100 пайыз деген көрсеткішке ие болады. Төмендегі таблицада әрбір сабаққа берілетін баллдар көрсетілген. Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі Студенттер Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады Емтихан: қорытыды емтихан тест бойынша өткізіледі. 6. Бағалау саясаты Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |ескертулер | | | |баллдар| | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 | |1 |1 және 7 апта бойынша барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Семинар сабақтарда жауап беру1 және 7 апта |105 | | | |бойынша | | | |3 |Студенттің өздік жұмысы үй тапсырмасы |70 |СӨЖ | |4 |Эссе (әрбір жұмысқа), Жазбаша ситуациялық |35 |СОЖӨЖ | | |жұмыс (әрбір жұмысқа), Реферат (әрбір | | | | |жұмысқа), Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) | | | |5 |1-межелік бақылау |60 | | |1 ден 7 апталық оқытудың қорытынды баллдары |300 | |СРСП | |1 |8 және 15 апта бойынша барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Семинар сабақтарда жауап беру1 және 7 апта |105 | | | |бойынша | | | |3 |СӨЖ |70 | | |4 |СОЖӨЖ |35 | | |5 |2-Межелік бақылау |60 | | | |8 ден 15 апталық оқытудың қорытынды баллдары |300 | | |Емтихадағы жалпы баллдар |400 | | |Академиялық кезеңдегі қорытынды баллдар |1000 | | 7. Әдебиеттер тізімі Нормативтік құқықтық актілер 1. ҚР ның Конституциясы 1995ж 30 тамыз 2. ҚР ның кеден кодексі 2003 ж. . 3. О конституционном Совете РК: Указ Президента РК, имеющи силу Конституционного закона, от 29 декабря 1995 г 4. ҚР сот және сот төрелігі туралы заңы 2000ж 5. Гражданский кодекс РК от 17 декабря 1994 год. 6. Таможенный кодекс Украйны от 12 декабря 1991 г 7. Таможенный кодекс РК от 30 июля 1997г. 8. О ратификаций соглашения единных мер тарифного регулирования при формировании таможенного союза: Закон РК от 24 июля 1999 г. 9. Постановление Правительства респудлики Казахстан «О среднесрочном плане социально-экономического развития Республики Казахстан на 2006-2008 годы» (1и2 этапы). САПП. 2005.-№23, №24, №33. 10. Положение о Комитета тамоенного контроля Министерства финансов Ркеспублики Кзахстан. Утв. Постановленим Правительства Республики Казахстан №1133 от 29.10.2004. САПП. 2004.-№28. 11. Протокол о таможеном контроле за товарами и транспортным средствами, перемещаемыми между таможенными органами государств- участников Таможенного союза. Утв. Постановленим Правительства Республики Казахстан от 4августа 2000 года № 1204. справочная система «Юрист». 12. Указ президента Республики Казахстан «Об утверждени Стратегии борбы с наркоманией и наркобизнес в Республики Казахстан от 30 мая 2005 года № 1567. САПП РК. 2005г. № 19. 13. Закон Республики Казахстан «О защите прав потребителей» от 5.06. 1991 г. (с измнеиями и дополнениями от 26.06. 1992 г) справочная система «Закон». 14. ЗаконРеспублики «Об экспортном контроле» от 18.06. 1996г. (измнеиями и дополнениями от 26.09.2003 г.) справочная система «Закон». 15. Закон Республики Казахстан «О техническом регулирований от 9.11.2004г. Ведомости Парламента РК.-2004.-№21 Халықаралық келсім шарттар 1.Генеральное соглашение по тарифам и торговле (ГАТТ) от 12 сентября 1947 г. 2. Всемирная торговая организация (ВТО) с сентября 1 1995 Г. 3.Конвенция по упрощению и гармонизации таможенных процедур от 30 июля 1974 г. 4. Таможенная конвенция о международной перевозке грузов с применением книжки МДП от 14 ноября 1975 г. 5. Конвенция о гармонизированной системе описания к кодированию товаров от 14 июля 1983 г. 6. Конвенция ООН о борьбе против незоконного оборота норкотических средств и психотропных веществ от 20 декабря 1988 г. 7. Конвенция о прововой помощи и прововых отношениях по гражданским , семейном иуголовным делам от 22 января 1993 г. 8. Соглашения о порядке транзита от 8 февраля 1992 г.(СНГ). 9. Соглашения о порядке таможенного оформления транзитных грузов от 2 апреля 1992 г. (СНГ). 10. Соглосованноые общие принципы регулирование таможенного дела о государствах участниках Межпарламентской Ассамблеи стран СНГ от 10 июля 1993 г. 11. Соглашение о реэкспорте товаров и порядке выдачи разрешения на реэкспорт от 15 апреля 1994 г.(СНГ). 12. Решение Межгосударственного Совета (СНГ) о Единой методологии таможенной статистики внешней торговли государств- участников СНГ от 9 декабря 1994 г. | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz