Файл қосу
Ауызша транспорттық
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-12.1.35/01-2013 | |ПОӘК |18.09.2013 ж. | | |оқытушыға арналған |№3 басылым | | |«Көліктің даму тарихы» | | | |пән бағдарламасы | | | «Көліктің даму тарихы» ПӘНІНЕН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «5В090100» - «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті қолдану» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚАЙТА ӨҢДЕЛГЕН ___________ Ерланова Г.Ж., «Ақпараттық жүйелер» кафедрасының аға оқытушысы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «___09__» ______09_____________ 2013 ж. 2. Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Ақпараттық жүйелер» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № _1__ «__09__» ___09_____________ 2013 ж. Кафедра меңгерушісі __________ /Смагулов С.К., э.ғ.к./ 2.2. «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» факультетінің оқу- әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама № _1__ «_11_» _______09___________ 2013ж. Төрағасы __________ /Бекбаева Р.С./ 3. бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама № _1__ «_18_»______09_______2013ж. ОӘК төрағасы, оқу-әдістемелік істер бойынша проректор _______________ / Г.К. Искакова / №2 баспа 04.01.2013ж ОРНЫНА Мазмұны |1. |Қолданылу облысы | | |2. |Нормативті сілтемелер | | |3. |Жалпы жағдайлар | | |4. |Оқу пәнінің мазмұны (модульдар) | | |5. |Студенттердің өздік жұмысының тақырыптары тізімі | | |6. |Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | | |7. |Оқу-әдістемелік әдебиеттерімен жабдықталу картасы | | |8. |Әдебиеттер | | 1 ҚОЛДАНУ ОБЛЫСЫ «Көліктің даму тарихы» пәніндегі оқу – методикалық кешенінің құрамына кіретін оқытушыларға арналған пәннің жұмыс оқу программасы – 5В090100 – «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті қолдану» мамандығында оқитын студенттерге арналған. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР Берілген «Көліктің даму тарихы» пәнінің оқытушыларына арналған пәннің оқу жұмыстық бағдарламасы берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыруды реттейді және келесі құжаттарды ұсынуды орнатады: – 5В090100 – «Тасымалдауды, қозғалысты ұйымдастыру және көлікті қолдану» мамандығына ҚР МЖМБС 3.08.367 –2006. Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2005ж. 23 желтоқсанындағы №779 бұйрығымен бекітілген және іске қосылған. – СТУ 042–СГУ–5-2012 Университет стандарты «Пәннің оқыту әдістемелік комплексін дайындауға жалпы талаптар»; – ДП-042-1.07–2012 Құжатталған процедура «Пәннің оқыту әдістемелік комплексінің құрылымы мен мазмұны» 3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙлар 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Барлық халық үшін және барлық уақытта транспорт ең маңызды рол атқарған. Қазіргі жаңа этапта оның мәні өлшемсіз өсті. Хабарлама жолдары желісінің өсуімен қатар дәстүрлі транспорт түрлері түпкілікті өзгерітерге ұшырады: қозғалыс құрамының паркі үлкейді, тасымалдау қабілеті бірнеше есе көтерілді, қозғалыс жылдамдығы жоғарылады. Дәл сол уақытта бірінші жоспарға транспорттық мәселелер шықты. Бұл мәселелер қалаларға қатысты және автомобиль құрудың шектен тыс дамуына қатысты. Адамзат қоғамының тарихы транспорттың даму тарихымен тығыз байланысты. Адамның физикалық түрде бар болуына транспорттың мәні өте зор деп айтуға болады. Еңбек қаруы және заттарын ауыстырмай және тіпті адамның өзі онсыз қызметтерін іске асыра алмайды. Транспорттың пайда болуы көне уақытқа қатысты. Алғашқы шаруашылық шарттарында транспорттың қажеттілігі аса қажет емес. Транспорттың құралдары қарапайым – тапталған жол, вьюки, аса ауыр жүктер үшін сүйретпелер, жоңылған ағаш бөренелері немесе плоттар, кейінірек челноктар. Құлдардың еңбегін эксплуатациялауда құл иеленушілер шаруашылығы кезінде транспорт өзінің дамуында алға қадам жасайды. Құл иеленуші мемлекеттер басқа елдерді басып алу , құлдарды тұтқынға алу үшін өзінің сарбаздарын апарды. Әскери талаптар және қажеттіліктер Қытайда, Парсы елінде, Рим Империясында әскери мақсаттар үшін салынған үлкен жолдар транспорттың дамуын қажет етті. Адамзат өзінің тарихын білуі керек, себебі онсыз ғылымның ары қарай дамуы мүмкін емес. 3.2 Берілген курстың мақсаттары: Студенттерге жолаушыларды тасымалдау және транспорттың даму тарихы бойынша білім беру. Студент пәнді оқу барысында транспорттық қызметтің түрлерін ажырата білу керек және олардың даму тарихын білу керек. Әртүрлі елдердегі транспорттық тасымалдаудың әртүрлі даму жолдары туралы және транспорттың жаңа түрлері туралы білуі керек. 3.3 Пәннің негізгі міндеттері: Курстың негізгі тапсырмасы транспорттың даму тарихымен және жаңа транспорттық қызмет туралы таныстыру болып табылады. 3.4 Пәнді оқып – үйрену нәтижесінде студент: - транспорттық құралдар туралы тарихи мағлұматтарды білу керек - өзінің білімдерін тәжірибеде қолдана білу керек әртүрлі жаңа транспорттық құралдардың түрлері туралы білу керек. 3.5 Курстың пререквизиттері: 1. Сызу геометриясы және инженерлік графика 2. Теоретикалық механика 3.6 Курс постреквизиттері: 1. Көлік құралдары 2. Жүктік және коммерциялық жұмыстың негізі 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1-кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |1. Транспортың мәні және транспорттық процестің негізі. Жалпы терминдер |2 | |және түсініктер, жаңа транспорттық жүйенің мазмұны және құрамы. | | |2. Өндіріс бөлімі ретінде транспорттың маңызды спецификасы. Транспорт |2 | |халық шаруашылық бөлігі ретінде. Транспорттық мемлекеттің дамуы. | | |3. Транспорттық мемлекеттің дамуы. |2 | |4. Мемлекеттің негізгі даму этаптарындағы транспортың рөлі. |2 | |5. Автокөліктік транспорттың пайда болуы және дамуы. Автокөлік |2 | |компаниясы. | | |6. Автокөлік компаниясы. BMW. |2 | |7. Теміржол транспортының даму тарихы. |2 | |8. Су транспортының пайда болуы және дамуы. |2 | |9. Әуе транспортының пайда болуы мен дамуы туралы тарихи анықтама. |2 | |10. Құбыр жолының пайда болуы және дамуы. |2 | |11. Қалалық транспорттың пайда болуы және дамуы. Қалалық тасымалдау |2 | |транспортының өсуі. | | |12. Транспорттың жаңа түрлері: электромобильдер, жеңіл электро |2 | |транспортты құралдар, рельспен жүретін автокөліктер. | | |13. Транспорттың жаңа түрлері: монокар, ұшқышсыз ұшақтар, |2 | |гелиотранспорт. | | |14. Транспорттың жаңа түрлері: монорельсті вагондар, мотор вагондар, |2 | |поездар. | | |15. Транспорттың жаңа түрлері: жолаушы таситын жоғары жылдамдықты |2 | |трубопровод. | | |Практикалық сабақтар | |1 Транспортың мәні және транспорттық процестің негізі. Жалпы терминдер |1 | |және түсініктер, жаңа транспорттық жүйенің мазмұны және құрамы. | | |2 Өндірісті транспорттық құралдардың спецификалық ерекшелігі ретінде |2 | |қарастыру.Транспорт халық шаруашылық бөлігі ретінде. | | |3 Мемлекеттің негізгі даму этаптарындағы транспортың рөлі. |2 | |4 Автомобиль транспортының пайда болуы және дамуы. |3 | |5 Темір жол транспортын пайда болуы және даму тарихы. |2 | |6 Су транспортының пайда болуы және дамуы. |2 | |7 Жабынның транспортты-эксплуатационды мінездемесі. |3 | |8 Әуе транспортының пайда болуы және дамуы туралы тарихи анықтама. | | |9 Құбыр транспортының пайда болуы және дамуы. | | |10 Қалалық транспортың пайда болуы және дамуы. Қалалық тасымалдау | | |транспортының өсуі. Өндірістік транспортың классификациясы және қысқаша | | |тарихи анықтамасы. | | |11 Транспортың жаңа түрлері: электромобиль,жеңіл электро транспортты | | |құралдар, автомобилдер, рельс бойынша жүрушілер. | | |12 Транспортың жаңа түрлері : монокар, ұшқышсыз самолеттер, | | |гелиотранспорт. | | |13 Транспортың жаңа түрлері : монорельсті вагондар, мотор вагонды | | |поездар. | | |14 Транспортың жаңа түрлері : жолаушы таситын жоғары жылдамдықты | | |трубопровод. | | |15 Транспортың жаңа түрлері : жеке ұшатын аппараттар. | | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ ТІЗІМІ 5.1 Алғашқы қауымдық,құлиеленушілік,феодалдық кезеңдердегі транспорттың даму тарихы. 5.2 Транспорттың мемлекеттік дамуы. 5.3 Феодалдық, капиталистік кезеңдердегі транспорттың даму тарихы. 5.4 Қазіргі транспорт жүйесінің сипаты. 5.5 Теміржол транспортының даму тарихы. 5.6 Теңіз транспортының даму тарихы. 5.7 Өзен транспортының даму тарихы. 5.8 Автомобиль транспортының даму тарихы. 5.9 Әуе транспортының даму тарихы. 5.10 Құбыр транспортының даму тарихы 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 3–кесте |Тақырып |Көрнекілік |Өз бетімен |Бақылау | | |пособиялар, |оқуға арналған |формасы | | |ТСО, |сұрақтар | | | |плакаттар, | | | | |лабораториялық| | | | |стенд | | | |Дәріс |Лаб |Практикалық | | | | |сабақтары |жұм. |жұмыстар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1. Транспортың| | | |1. Логистикалық|Ауызша | |мәні және | |- | |фнкциның |сұрау | |транспорттық | | | |базисіне | | |процестің | | | |жататындр: | | |негізі. Жалпы | | | |2. Кілттік | | |терминдер және| | | |логистикалық | | |түсініктер, | | | |фнкцияғ | | |жаңа | | | |жтатындар: | | |транспорттық | | | |3. Көмекші | | |жүйенің | | | |лоистикалық | | |мазмұны және | | | |функцияға | | |құрамы. | | | |жататындар: | | | | | | |4. Логистикалық| | | | | | |үйе мындай | | | | | | |қасиеттерге ие:| | | | | | |5. | | | | | | |«Логистикалық | | | | | | |тізбек» термині| | | | | | |мынандай | | | | | | |түсініктерді | | | | | | |біріктіреді: | | |2. Өндіріс | |- | |1. Өндірістік |Ауызша | |бөлімі ретінде| | | |логстика |сұрау | |транспорттың | | | |2. Ішкі | | |маңызды | | | |өндірістік | | |спецификасы. | | | |логистикалық | | |Транспорт | | | |жйе: | | |халық | | | |3. Өндірістік | | |шаруашылық | | | |ұйымдардың | | |бөлігі | | | |логистикалық | | |ретінде. | | | |концепциясы | | |Транспорттық | | | |мынған | | |мемлекеттің | | | |негізелген: | | |дамуы. | | | |4.Ішкі | | | | | | |логистикалық | | | | | | |жүйеде | | | | | | |материалды | | | | | | |ағымдардың | | | | | | |басқарудың | | | | | | |негізгі жүйесі | | | | | | |болып: | | |3. | | | |1. |Ауызша | |Транспорттық | |- | |Мультимодальді |сұрау | |мемлекеттің | | | |тасу | | |дамуы. | | | |артықшылығы: | | | | | | |2. Унимодальді | | | | | | |тасу | | | | | | |артықшылығы: | | | | | | |3. Унимоделді | | | | | | |тасу кезінде | | | | | | |олардың | | | | | | |ұйымдастырылуы | | | | | | |қысқарады: | | | | | | |4. | | | | | | |Мультимоделді | | | | | | |тасулардың | | | | | | |ерекшелігі | | | | | | |қамтамасыз | | | | | | |етіледі: | | |4. Мемлекеттің| |- | |1.Көліктің |Ауызша | |негізгі даму | | | |максимумдық |сұрау | |этаптарындағы | | | |критерийлері | | |транспортың | | | |жоғары дәрежеде| | |рөлі. | | | |жауап береді: | | | | | | |2. Тасымалдауға| | | | | | |дайындық | | | | | | |критерийі: | | | | | | |3. Тасымалдауға| | | | | | |кететін | | | | | | |минимумдық | | | | | | |шығындар: | | | | | | |4. Жолдағы | | | | | | |тауарларды табу| | | | | | |уақытының | | | | | | |минимум | | | | | | |критерийі: | | |5. | |- | |1. Әр түрлі |Ауызша | |Автокөліктік | | | |көліктердің |сұрау | |транспорттың | | | |өзара | | |пайда болуы | | | |бәсекелестігін | | |және дамуы. | | | |анықтауға | | |Автокөлік | | | |болады: | | |компаниясы. | | | |2. Тасымалдау | | | | | | |кезіндегі | | | | | | |жүктердің бір | | | | | | |біріне | | | | | | |конкуренциясы: | | | | | | |3. Автокөлік | | | | | | |және теміржол | | | | | | |арасындағы | | | | | | |бәсекелестік: | | | | | | |4. Автокөлік | | | | | | |және әуе | | | | | | |көлігінің | | | | | | |арасындағы | | | | | | |бәсекелестік: | | |6. Автокөлік | |- | |1. Аймақтық |Ауызша | |компаниясы. | | | |жіберушілерден |сұрау | |BMW. | | | |орталық | | | | | | |қоймасына | | | | | | |келген тауарлар| | | | | | |көтерме | | | | | | |фирмаларға | | | | | | |жеткізу: | | | | | | |2. Сатып | | | | | | |алушыларға | | | | | | |тауар жеткізу | | | | | | |жүзеге | | | | | | |асырылады: | | | | | | |3.Көліктік | | | | | | |технологиялық | | | | | | |жеткізу | | | | | | |сызбаларының | | | | | | |бәсекеге | | | | | | |қабәлетті | | | | | | |альтернативтерд| | | | | | |і таңдау: | | |7. Теміржол | | | |1. Жүк |РК1-ге | |транспортының | |- | |бірліктерін |арналған | |даму тарихы. | | | |құру |жазбаша | | | | | |барысындағы |сұрау | | | | | |негізгі шығын | | | | | | |түрлері | | | | | | |2. Жүк | | | | | | |бірліктерін | | | | | | |белгілеу үшін | | | | | | |қолданылатын | | | | | | |терминдер: | | | | | | |3.Тиеу жұмысына| | | | | | |кеткен | | | | | | |шығындар: | | | | | | |4. Жүкті | | | | | | |дайындауға | | | | | | |келесі негізгі | | | | | | |операциялар | | | | | | |қолданылады: | | |8. Су | | | |1. Өзіндік |Ауызша | |транспортының | |- | |көліктік |сұрау | |пайда болуы | | | |бірліктер | | |және дамуы. | | | |дегеніміз: | | | | | | |2. Жүктік | | | | | | |контейнер - | | | | | | |бұл: | | | | | | |3. Жүкті | | | | | | |мөрлеу: | | |9. Әуе | |- | |1.Тауарды |Ауызша | |транспортының | | | |жеткізудің |сұрау | |пайда болуы | | | |эффективтілік | | |мен дамуы | | | |ұғымы: | | |туралы тарихи | | | |2. Көліктік | | |анықтама. | | | |қызметкөрсетуле| | | | | | |рді | | | | | | |пайдаланушыларғ| | | | | | |а тауар | | | | | | |жеткізудің | | | | | | |эффективтілік | | | | | | |бағасының | | | | | | |көрсеткіштері: | | | | | | |3. Тауарды | | | | | | |тасымалдаудың | | | | | | |эффективтілік | | | | | | |бағасының | | | | | | |келесі | | | | | | |көрсеткіштері: | | |10. Құбыр | |- | |1. Логистикалық|Ауызша | |жолының пайда | | | |сервис сапасы, |сұрау | |болуы және | | | |соның ішінде | | |дамуы. | | | |тауарды | | | | | | |жеткізуді | | | | | | |бағалау: | | | | | | |2. Көліктік | | | | | | |қызмет | | | | | | |көрсетудің | | | | | | |сапасын | | | | | | |жоғарлату: | | | | | | |3. Тасымалдаушы| | | | | | |үшін көліктік | | | | | | |қызмет | | | | | | |көрсетудің сапа| | | | | | |деңгейі: | | |11. Қалалық | |- | |1. |Ауызша | |транспорттың | | | |Эффектіліктің |сұрау | |пайда болуы | | | |локальді | | |және дамуы. | | | |(меншік) | | |Қалалық | | | |критерийі: | | |тасымалдау | | | |2. | | |транспортының | | | |Эффектіліктің | | |өсуі. | | | |комплексті | | | | | | |(жалпылама, | | | | | | |синтетикалық) | | | | | | |көрсеткіштерін | | | | | | |қолданады: | | | | | | |3. Локальді | | | | | | |және жеке | | | | | | |көрсеткіш | | | | | | |ретінде | | | | | | |эффектілік | | | | | | |қолданылады: | | |12. | |- | |1. Жібетерін |Ауызша | |Транспорттың | | | |тапсырысты |сұрау | |жаңа түрлері: | | | |қоймадан | | |электромобильд| | | |таңдаудың | | |ер, жеңіл | | | |рационалдылығы:| | |электро | | | |2. Таңертең | | |транспортты | | | |ерте және кешке| | |құралдар, | | | |қоймадағы | | |рельспен | | | |персонал саны: | | |жүретін | | | |3. Қоймадағы | | |автокөліктер. | | | |жұмыс режимі | | | | | | |ұйымның | | | | | | |көзқарасымен: | | | | | | |4. Көліктердің | | | | | | |бірінші тиеуді | | | | | | |рационалды | | | | | | |ұйымдастыру: | | |13. | |- | |1. Өнеркәсіптік|Ауызша | |Транспорттың | | | |жүктерді тасу |сұрау | |жаңа түрлері: | | | |ерекшелігі: | | |монокар, | | | |2. Өндірістік | | |ұшқышсыз | | | |жүктерді | | |ұшақтар, | | | |тасымалдаудың | | |гелиотранспорт| | | |эффектілі | | |. | | | |ұйымдастырылуы:| | | | | | |3. Құрылыс | | | | | | |жүктерінің тасу| | | | | | |ерекшеліктері: | | | | | | |4. | | | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | |жүктерді тасу | | | | | | |ерекшеліктері: | | | | | | |5. Сатылатын | | | | | | |жүктерді тасу | | | | | | |ерекшеліктері: | | |14. | |- | |1. Автокөліктік|Ауызша | |Транспорттың | | | |кәсіпорында |сұрау | |жаңа түрлері: | | | |тапсырыс беру | | |монорельсті | | | |өтініш | | |вагондар, | | | |уақытының | | |мотор | | | |аяқталуы: | | |вагондар, | | | |1. | | |поездар. | | | |"Автокөлікпен | | | | | | |жүктерді | | | | | | |тасымалдау", | | | | | | |ережесі бойынша| | | | | | |өтініш: | | | | | | |2. | | | | | | |"Автокөлікпен | | | | | | |жүктерді | | | | | | |тасымалдау", | | | | | | |ережесі бойынша| | | | | | |тасымалдауға | | | | | | |осы ережеге | | | | | | |қосымша: | | | | | | |3. Өтінішті | | | | | | |қабылдай | | | | | | |салысымен: | | |15. | |- | |1. Маятниктік |РК1-ге | |Транспорттың | | | |сапар желісі |арналған | |жаңа түрлері: | | | |дегеніміз: |жазбаша | |жолаушы | | | |2. Сақиналық |сұрау | |таситын жоғары| | | |сапар желісі | | |жылдамдықты | | | |дегеніміз: | | |трубопровод. | | | |3. Рационалды | | | | | | |сапар желісін | | | | | | |құру үшін: | | | | | | |4. Рационалды | | | | | | |сапар желісін | | | | | | |құру барысында | | | | | | |оптималды | | | | | | |критерий | | | | | | |ретінде: | | |- | |1 Транспортың | |1. Логистикалық|Ауызша | | | |мәні және | |жүйемен қызмет |сұрау | | | |транспорттық | |көрсету: | | | | |процестің негізі.| |2. | | | | |Жалпы терминдер | |Тапсырыстарды | | | | |және түсініктер, | |басқару уақыты:| | | | |жаңа транспорттық| |3. Логистикалық| | | | |жүйенің мазмұны | |провайдер | | | | |және құрамы. | |(жеткізу | | | | | | |барысында | | | | | | |қатысқандар | | | | | | |әрекетінің | | | | | | |координаторлары| | | | | | |) орындайды: | | | | | | |4. Тапсырыс | | | | | | |циклі уақыты: | | |- | |2 Өндірісті | |1. |Ауызша | | | |транспорттық | |Мультимодалді |сұрау | | | |құралдардың | |тасымалдау: | | | | |спецификалық | |2. Унимодальді | | | | |ерекшелігі | |тасымалдау: | | | | |ретінде | |3. Унимодальді | | | | |қарастыру.Транспо| |тасымалдау | | | | |рт халық | |кезіндегі | | | | |шаруашылық бөлігі| |ұйымдардың | | | | |ретінде. | |қарапайымдалады| | | | | | |: | | | | | | |4. | | | | | | |Мультимодалді | | | | | | |тасымалдаудың | | | | | | |өз-өзіне | | | | | | |қаратуы: | | |- | |3 Мемлекеттің | |1. Көліктік |Ауызша | | | |негізгі даму | |қызмет |сұрау | | | |этаптарындағы | |көрсетулердің | | | | |транспортың рөлі.| |негізгі | | | | | | |операторлық | | | | | | |саудасы: | | | | | | |2.Өзіндік | | | | | | |автопаркті | | | | | | |құру: | | | | | | |3.Жүкті | | | | | | |тасымалдау үшін| | | | | | |қозғалмалы | | | | | | |бөлікті таңдау | | | | | | |шарты: | | | | | | |4. Автокөлікті | | | | | | |пайдаланудағы | | | | | | |тоннаға | | | | | | |шаққандағы | | | | | | |шығындар | | | | | | |5. Тоннаны | | | | | | |үлкен жүкті | | | | | | |көлікпен | | | | | | |тасымалдау: | | |- | |4 Автомобиль | |1. Автокөліктің|Ауызша | | | |транспортының | |эксплуатационды|сұрау | | | |пайда болуы және | |жылдамдығы: | | | | |дамуы. | |2. Жарысты | | | | | | |қолдану | | | | | | |коэффициентінің| | | | | | |өсуі: | | | | | | |3. Ауыспалы | | | | | | |шығындарға | | | | | | |жатады: | | | | | | |4. Тұрақты | | | | | | |шығындарға | | | | | | |жатады: | | |- | |5 Темір жол | |1. Жеткізудің |Ауызша | | | |транспортын пайда| |эффектілігін |сұрау | | | |болуы және даму | |басқару: | | | | |тарихы. | |2. Тасымалдау | | | | | | |көлемін | | | | | | |сақтаудағы | | | | | | |көліктердің | | | | | | |жарысының | | | | | | |азаюы: | | | | | | |3. Жүктелген | | | | | | |автокөлік | | | | | | |жарыстары | | | | | | |оптимизациялайд| | | | | | |ы: | | | | | | |4. Нолдік | | | | | | |жарыстарды | | | | | | |қалай | | | | | | |қысқартуға | | | | | | |болады: | | |- | |6 Су | |1. Сақтау |Ауызша | | | |транспортының | |режиміне |сұрау | | | |пайда болуы және | |байланысты | | | | |дамуы. | |қоймалар | | | | | | |бөлінеді: | | | | | | |2. Қойма | | | | | | |ғимаратының | | | | | | |қабаттарына | | | | | | |байланысты | | | | | | |бөлінеді: | | | | | | |3. Өндірістік | | | | | | |қоймаларға | | | | | | |жататындар: | | | | | | |4. Тауарлы | | | | | | |қоймаларға | | | | | | |жататындар: | | | | | | |5. Қолда бар | | | | | | |көліктердің | | | | | | |инфрақұрылымына| | | | | | |байланысты | | | | | | |бөлінеді: | | |- | |7 Жабынның | |1. Сағаттық |Ауызша | | | |транспортты-экспл| |кестелерді |сұрау | | | |уатационды | |енгізу мен | | | | |мінездемесі. | |қайта құру. | | | | | | |2. Сағаттық | | | | | | |кестелер | | | | | | |бойыншатасымалд| | | | | | |ауды орындау | | | | | | |керек: | | | | | | |3. Тасудың | | | | | | |сағаттық | | | | | | |кесесін енгізу:| | | | | | |4. Тасудың | | | | | | |сағаттық | | | | | | |кесесін енгізу | | | | | | |қамтамасыз | | | | | | |етеді: | | | | | | |5. | | | | | | |Автомобильдер | | | | | | |жүкті тиеу | | | | | | |кезегіне | | | | | | |тұрғанда | | | | | | |болады: | | | | |8 Әуе | |1. Логистикалық|Ауызша | | | |транспортының | |жүйемен қызмет |сұрау | | | |пайда болуы және | |көрсету: | | | | |дамуы туралы | |2. | | | | |тарихи анықтама. | |Тапсырыстарды | | | | | | |басқару уақыты:| | | | | | |3. Логистикалық| | | | | | |провайдер | | | | | | |(жеткізу | | | | | | |барысында | | | | | | |қатысқандар | | | | | | |әрекетінің | | | | | | |координаторлары| | | | | | |) орындайды: | | | | | | |4. Тапсырыс | | | | | | |циклі уақыты: | | | | |9 Құбыр | |1. |Ауызша | | | |транспортының | |Мультимодалді |сұрау | | | |пайда болуы және | |тасымалдау: | | | | |дамуы. | |2. Унимодальді | | | | | | |тасымалдау: | | | | | | |3. Унимодальді | | | | | | |тасымалдау | | | | | | |кезіндегі | | | | | | |ұйымдардың | | | | | | |қарапайымдалады| | | | | | |: | | | | | | |4. | | | | | | |Мультимодалді | | | | | | |тасымалдаудың | | | | | | |өз-өзіне | | | | | | |қаратуы: | | | | |10 Қалалық | |1. Көліктік |Ауызша | | | |транспортың пайда| |қызмет |сұрау | | | |болуы және дамуы.| |көрсетулердің | | | | |Қалалық | |негізгі | | | | |тасымалдау | |операторлық | | | | |транспортының | |саудасы: | | | | |өсуі. Өндірістік | |2.Өзіндік | | | | |транспортың | |автопаркті | | | | |классификациясы | |құру: | | | | |және қысқаша | |3.Жүкті | | | | |тарихи | |тасымалдау үшін| | | | |анықтамасы. | |қозғалмалы | | | | | | |бөлікті таңдау | | | | | | |шарты: | | | | | | |4. Автокөлікті | | | | | | |пайдаланудағы | | | | | | |тоннаға | | | | | | |шаққандағы | | | | | | |шығындар | | | | | | |5. Тоннаны | | | | | | |үлкен жүкті | | | | | | |көлікпен | | | | | | |тасымалдау: | | | | |11 Транспортың | |1. Автокөліктің|Ауызша | | | |жаңа түрлері: | |эксплуатационды|сұрау | | | |электромобиль,жең| |жылдамдығы: | | | | |іл электро | |2. Жарысты | | | | |транспортты | |қолдану | | | | |құралдар, | |коэффициентінің| | | | |автомобилдер, | |өсуі: | | | | |рельс бойынша | |3. Ауыспалы | | | | |жүрушілер. | |шығындарға | | | | | | |жатады: | | | | | | |4. Тұрақты | | | | | | |шығындарға | | | | | | |жатады: | | | | |12 Транспортың | |1. Жеткізудің |Ауызша | | | |жаңа түрлері : | |эффектілігін |сұрау | | | |монокар, ұшқышсыз| |басқару: | | | | |самолеттер, | |2. Тасымалдау | | | | |гелиотранспорт. | |көлемін | | | | | | |сақтаудағы | | | | | | |көліктердің | | | | | | |жарысының | | | | | | |азаюы: | | | | | | |3. Жүктелген | | | | | | |автокөлік | | | | | | |жарыстары | | | | | | |оптимизациялайд| | | | | | |ы: | | | | | | |4. Нолдік | | | | | | |жарыстарды | | | | | | |қалай | | | | | | |қысқартуға | | | | | | |болады: | | | | |13 Транспортың | |1. Сақтау |Ауызша | | | |жаңа түрлері : | |режиміне |сұрау | | | |монорельсті | |байланысты | | | | |вагондар, мотор | |қоймалар | | | | |вагонды поездар. | |бөлінеді: | | | | | | |2. Қойма | | | | | | |ғимаратының | | | | | | |қабаттарына | | | | | | |байланысты | | | | | | |бөлінеді: | | | | | | |3. Өндірістік | | | | | | |қоймаларға | | | | | | |жататындар: | | | | | | |4. Тауарлы | | | | | | |қоймаларға | | | | | | |жататындар: | | | | | | |5. Қолда бар | | | | | | |көліктердің | | | | | | |инфрақұрылымына| | | | | | |байланысты | | | | | | |бөлінеді: | | | | |14 Транспортың | |1. Сағаттық |Ауызша | | | |жаңа түрлері : | |кестелерді |сұрау | | | |жолаушы таситын | |енгізу мен | | | | |жоғары | |қайта құру. | | | | |жылдамдықты | |2. Сағаттық | | | | |трубопровод. | |кестелер | | | | | | |бойыншатасымалд| | | | | | |ауды орындау | | | | | | |керек: | | | | | | |3. Тасудың | | | | | | |сағаттық | | | | | | |кесесін енгізу:| | | | | | |4. Тасудың | | | | | | |сағаттық | | | | | | |кесесін енгізу | | | | | | |қамтамасыз | | | | | | |етеді: | | | | | | |5. | | | | | | |Автомобильдер | | | | | | |жүкті тиеу | | | | | | |кезегіне | | | | | | |тұрғанда | | | | | | |болады: | | | | |15 Транспортың | |1. Жеткізудің |Ауызша | | | |жаңа түрлері : | |эффектілігін |сұрау | | | |жеке ұшатын | |басқару: | | | | |аппараттар. | |2. Тасымалдау | | | | | | |көлемін | | | | | | |сақтаудағы | | | | | | |көліктердің | | | | | | |жарысының | | | | | | |азаюы: | | | | | | |3. Жүктелген | | | | | | |автокөлік | | | | | | |жарыстары | | | | | | |оптимизациялайд| | | | | | |ы: | | | | | | |4. Нолдік | | | | | | |жарыстарды | | | | | | |қалай | | | | | | |қысқартуға | | | | | | |болады: | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРІМЕН ЖАБДЫҚТАЛУ КАРТАСЫ 4–кесте |Оқулықтардың, |Көшірме саны |Студенттер саны |Қамтамасыз ету | |оқу-әдістемелік пособия | | |пайызы | |атауы | | | | |1 |2 |3 |4 | |Логистические |1 |16 |24% | |транспортно-грузовые | | | | |системы: Учебник для | | | | |студ. Высш. Учеб. | | | | |Заведений / В.И. | | | | |Апатцев, С.Б. Левин, | | | | |В.М. Николашин и др.; | | | | |пол ред. В.М. | | | | |Николашина. – М.: Изд. | | | | |Центр «Академия», 2003. | | | | |– 304 с. | | | | |Логистика: Учебник/ Под |2 |16 |24% | |ред. Б.А.Аникина. — 3-е | | | | |изд. перераб. и доп. — | | | | |М.: Инфра-М, 2002. — 368| | | | |с. — (Сер. «Высшее | | | | |образование»). | | | | |Логистика. Транспорт и |1 |16 |24% | |склад в цепи поставок | | | | |товаров. Учебное | | | | |пособие. В.М. Курганов –| | | | |М.: Книжный мир. 2006. –| | | | |432 с. | | | | 8. ӘДЕБИЕТ 8.1. НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТ 8.1.1. Логистические транспортно-грузовые системы: Учебник для студ. Высш. Учеб. Заведений / В.И. Апатцев, С.Б. Левин, В.М. Николашин и др.; пол ред. В.М. Николашина. – М.: Изд. Центр «Академия», 2003. – 304 с. 8.1.2. Логистика: Учебник/ Под ред. Б.А.Аникина. — 3-е изд. перераб. и доп. — М.: Инфра-М, 2002. — 368 с. — (Сер. «Высшее образование»). 8.1.3. Логистика. Транспорт и склад в цепи поставок товаров. Учебное пособие. В.М. Курганов – М.: Книжный мир. 2006. – 432 с. 8.1.4. Внешнеторговые транспортные операции и логистика: Учеб. пособие / Д.С.Николаев, Л.Б.Березовиков, С. В.Саркисов и др. — М.: Ан-кил, 1998.- 118 с. 8.1.5. Гордон М.П., Карнаухов СБ. Логистика товародвижения. — М.: Центр экономики и маркетинга, 1999. — 208 с. 8.1.6. Костоглодов Д.Д., Харисова Л. М. Распределительная логистика. — Ростов н/Д.: Экспертное бюро, 1997. — 127 с. 8.1.7. Котлер Ф. Основы маркетинга. Пер. с англ. — М.: Росинтер, 1996. — 704 с. 8.1.8. Логистика автомобильного транспорта: концепция, методы, модели / В.С.Лукинский, В. И. Бережной, Е.В. Бережная, И. А. Цвиринько. — М.: Финансы и статистика, 2000. — 280 с. 8.1.9. Майкл Р. Линдере, Харольд Е.Фирон. Управление снабжением и запасами. Логистика: Пер. с. англ. — СПб.: ООО «Изд-во Полигон», 1999. — 768 с. 8.1.10. Неруш Ю. М. Логистика: Учебник для вузов. — М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000. - 389 с. 8.1.11. Новиков О. А., Уваров С. А. Логистика. — СПб.: Бизнес-пресса, 1999. — 208 с. 8.1.Основы логистики/Под ред. Л. Б. Миротина, В.И.Сергеева. — М.: Инфра- М, 2000. - 200 с. 8.2. Қосымша әдебиет 8.2.1. Отделы логистики и компаниях. Сб. материалов. — М.: КИА центр, 2002.- 160 с. 8.2.2. Милославская СВ., Плужников К.И. Мультимодальные и интермодальные перевозки: Учеб. пособие. — М.: Росконсульт, 2001. — 368 с. 8.2.3. Миротин Л. Б. Актуальные проблемы транспортной логистики на современном этапе формирования и функционирования транспортных систем России // Бизнес и логистика — 2002: Сб. материалов Московского Международного Логистического Форума (ММЛФ — 2002), Москва, 6 — 9 февраля 2002 г. / Сост.: Л. Б. Миротин, Ы.Э.Ташбаев. — М.: МАДИ, 2002.-С. 20-24. 8.2.4. Перевозки крупнотоннажных контейнеров и автомобилей в сообщении Европа—Азия: Справочник. — М.: Интекст, 1999. — 256 с. 8.2.5. Практикум по логистике/ учебное пособие, под ред проф. Б.А.Аникина, М.:ИНФРА-М, 2002 8.2.6. Смехов А. А. Логистика и транспорт. М.: Транспорт, 1993 8.2.7. Смехов А.А. Основы транспортной логистики. М: Транспорт, 1995 8.2.8. Транспортная логистика: Учеб.пособие/Под ред. Л.Б.Миротина. М.:МГАДИ(ТУ),1996 8.2.9. Базель Б.П., Миротин Л.Б. Транспортная логистика. М: МАДИ, 1994 8.2.10. Правдин Н.В., Негрей В.Я., Подкопаев В.А. Взаимодействие различных видов транспорта, М.: Транспорт, 1989 8.2.11. А.Д.Омаров, Р.А.Кабашев, СВ.Ли, М.А.Кобдиков. Механизация погрузочно- разгрузочных работ на транспорте, — Алматы,ТОО «Полиграфсервис», 2000 8.2.12. Л.С. Голованенко. Справочник инженера-экономиста, - М., Транспорт, 1986
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz