Файл қосу
Психологиядан практикум
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |Семей қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.05.01.20.65 | | | |/01-2013 | | | | | |Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 2 02.09.13. | | |жұмыс оқу бағдарламасы |орнына Редакция № | | |«Экспериметтік | | | |психология» | | | «ЭКСПЕРИМЕНТТІК ПСИХОЛОГИЯ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В010103-«Педагогика және психология» ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы_________ Семей қ. Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің “педагогикалық психология” кафедрасының аға оқытушысы п.ғ.к., Кулмышева Н.А . “______” ______ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “педагогикалық психология” кафедрасының отырысында Хаттама №_1____ «__»________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі: псх.ғ.к. ____________ Г.К.Джумажанова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №__1____ «__»________ 2013 жыл Төрайымы _______ БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ «__»_______ 2013 жыл ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 8. Әдебиеттер 1 Қолданыс аймағы «Экспериметтік психология» пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 5В010103-«Педагогика және психология» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2 Нормативтік нұсқама. Осы «Экспериметтік психология» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: 5В010103-«Педагогика және психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 5.04.019-2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген. 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. Қазіргі таңда психологиялық – педагогикалық теорияның дамуы баланың психологиялық дамуы жайында жинақталған білімдерді іс – тәжірибеде белсенді түрде қолдану қажеттілігімен сипатталады. Ғылыми лабораторияда жинақталған білімдер психологияның қолданбалы салаларына қатысты және практикалық міндет, тапсырмаларды орындауға көмек келтіреді. Психологиялық білімді мектеп тәжірибесінде кеңінен қолдана алудың бір шарты – бұл педагог-психологтардың қолданбалы психологиялық зерттеу әдістерін оқушылардың жеке бас ерекшеліктерінің және танымдық процестердің дамуын зерттеу барысында қолдана алуы. Бұл пән практикалық міндеттерді шешуге және педагог-психологтардың ғылыми – педагогикалық зерттеулерінде, экспериментальды жұмыс дағдыларын қалыптастыруда, оқу – тәрбие процестерін ұйымдастыруда көмек көрсетуге бағытталған. Бұл пәнді оқыту барысында негізгі түсініктерді, психологиялық – педагогикалық эксперимент процедурасын, нәтижесін талдауды меңгеру қажет. 3.2 Пәннің мақсаты Болашақ мамандарды психологиялық эксперимент әдіснамасымен таныстыру болып табылады. Қазіргі заман талаптарына сай мектеп, балабақша т.б. білім беру және тәрбиелеу орындарында психологиялық эксперимент жүргізе білудің кәсіби білімділік, іскерлік пен шеберлігін қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: - студенттерге эсперименттік психологияның даму тарихы,ғылыми білімлер жүйесіндегі экспериментті психологияның орны туралы мәлімет беру; - студенттерді экспериментатордан міндетті түрде талап етілетін білім мен іскерліктермен таныстыру; - студенттерді психологиялық эксперимент барысының мазмұнымен, эксперимент әдісінің түрлері, оқушылармен эксперименттік әдістерді пайдалану және оларды ұйымдастыра алу іскеліктерін меңгерту. - студенттерді классикалықэксперименттік зерттеулермен таныстыру. 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент - Психологиялық эксперимент түрлері, оларды қолдана алу; - Баланың психикалық дамуын зерттеу үшін әдістерді іріктей алу; - Балаларды зерттеу нәтижесін болашақ мамандарды жетілдіру бағдарламасында қолдана алу; - Балалардың мектепке даярлық деңгейін анықтай алу және бейімделу ерекшеліктерін зерттеу; - Тестік нормалар және олардың репрезентативтілігін тексеру, норма шектері, сенімділік, жарамдылық. 3.5 Курс пререквизиттері: «Эксперименттік психология» пәнін меңгеру үшін студенттерге келесі пәндерді қосымша оқуы қажет: - Жалпы психология; - Психологиядан практикум; - Психологиялық диагностика. 3.6 Курстың постреквизиті: Ғылыми психологиялық эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру үшін қажет. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Курс|Семестр |Кредит |ЛК |СПС |СӨЖО | | | |Саны |(сағ.) |(сағ) |(сағ) | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Экспериментті психологияға |2 |2 |4 |4 | | |кіріспе. | | | | | |2 |Эксперимент әдісі ғылымдар |2 |4 |4 |4 | | |тарихындағы. | | | | | |3 |Эмпирикалық зерттеу жүйесіндегі |1 |4 |4 |4 | | |бақылау әдісі. | | | | | |4 |Эксперимент зерттеушінің |2 |2 |6 |6 | | |практикалық іс-әрекетінің түрі | | | | | | |ретінде. | | | | | |5 |Психологиялық эксперименттегі |1 |4 |6 |6 | | |болжам және бақылау формалары. | | | | | |6 |Психологиялық эксперименттің |1 |4 |4 |8 | | |процедураса мен негізгі | | | | | | |сипаттамасы. | | | | | |7 |Экспериментті жоспарлау |2 |2 |5 |5 | |8 |Психологиядағы өлшеу түрлері. |2 |4 |4 |4 | | |Өлшеу әдістері. | | | | | |9 |Эксперимент нәтижелерін талдау |2 |4 |8 |8 | | |және көрсету. | | | | | | |Барлығы |15 |30 |45 |45 | 5 СӨЖ тақырыптарының тізімі 1. Экспериментті психологияға кіріспе. 2. Эксперимент әдісі ғылымдар тарихындағы. 3. Эмпирикалық зерттеу жүйесіндегі бақылау әдісі. 4. Эксперимент зерттеушінің практикалық іс-әрекетінің түрі ретінде. 5. Психологиялық эксперименттегі болжам және бақылау формалары 6. Психологиялық эксперименттің процедураса мен негізгі сипаттамасы. 7. Экспериментті жоспарлау. 8. Статистикалық өңдеу жолдары. 9. Эксперимент нәтижелерін талдау және көрсету. 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы: Кесте 3 Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы |Апта |Модулы, |Аудитория |СӨЖ |СӨЖ-ң |Көрнекілік | |сы |сабақтың |лық сағаттар |тапсырмала|максималь|құралдар | | |тақырыптары |дың бөлінуі |рының |ды ұпайы | | | | | |№-і | | | | | |Дәріс |Практикалық | | |1 |2 |3 |4 |5 | | |Негізгі әдебиеттер | | | | |1. |В.Н.Дружинин. |3 |2 |18 | | |Экспериментальная | | | | | |психология. Учебник для | | | | | |вузов.Питер., 2003. | | | | |2. |В.В.Горбунова. |2 |2 |12 | | |Экспериментальная психология| | | | | |в схемах и таблицах. Р-Д ., | | | | | |2005. | | | | |3. |В.В.Константинов. |3 |2 |18 | | |Экспериментальная | | | | | |психология. Питер .,2006 | | | | |4. |Фридман Л.М., Пушкина Т.А., |20 |2 |100 | | |Каплунович И.Я. Изучение | | | | | |личности учащегося и | | | | | |ученических коллективов: Кн.| | | | | |- М.: Просвещение, 1988. | | | | |5. |Немов Р.С. Психология. М., |2 |2 |12 | | |1995. | | | | |6. |Рубинштейн С.Л. Основы общей|2 |2 |12 | | |психологии. СПб., 2005. | | | | |7. |Гласс Дж, Стенли Дж. |1 |2 |6 | | |Статические методы в | | | | | |педагогике и психологии. М.,| | | | | |1976. | | | | |8 |Сидоренко Е.В. Методы |1 |2 |6 | | |математической обработки в | | | | | |психологии. СПб., 1996. | | | | |9 |Ганзен В.А. Теория и |3 |2 |18 | | |методология психологического| | | | | |исследования. СПб., 1991. | | | | |10 |Практикум по общей |15 |2 |93 | | |психологии /Под ред. | | | | | |А.И.Щербакова. М.,1990. | | | | |11 |Солсо Р.Л., Джонсон Х.Х. Бил|2 |2 |12 | | |М.К. Экспериментальная | | | | | |психология: практический | | | | | |курс. Спб., 2001. | | | | 9. Негізгі әдебиеттер: 1. Р.А.Макаревич. Экспериментальная психология теоретические основы лабораторный практикум. Мн., 2000. 2. В.Н. Дружинин. Экспериментальная психология. Учебник для вузов.Питер., 2003. 3. В.В Горбунова. Экспериментальная психология в схемах и таблицах. Р-Д ., 2005. 4. В.В. Константинов. Экспериментальная психология. Питер .,2006. 5. Фридман Л.М., Пушкина Т.А., Каплунович И.Я. Изучение личности учащегося и ученических коллективов: Кн. - М.: Просвещение, 1988. 6. Гуревич К.М. Психологическая диагностика. М., 1981 7. Немов Р.С. Психология. М., 1995. 8. Рогов А.В. Настольная книга практического психолога . Владос. 2001. 9. Шмелев В. Психодиагностика в школе. М., 1998. 10. Большой психологический словарь / Сост. И общ. Ред. Б.Г.Мещерякова, В.П.Зинченко СПб., 2003. 11. Ганзен В.А. Теория и методология психологического исследования. СПб., 1991. 12. Гласс Дж, Стенли Дж. Статические методы в педагогике и психологии. М., 1976. 13. Готтсданкер Р. Основы психологического эксперимента. М., 1982. 14. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. СПб., 2005. 15. Сидоренко Е.В. Методы математической обработки в психологии. СПб., 1996. 16. Общая психодиагностика / Под ред. А.А.Бодалева и В.В. Столина. М., 1987. 17. Практикум по общей психологии /Под ред. А.И.Щербакова. М.,1990. 18. Солсо Р.Л., Джонсон Х.Х. Бил М.К. Экспериментальная психология: практический курс. Спб., 2001
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz