Файл қосу
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14.4.05.1.20.57/01-2012 ж | |«Еңбек қорғау» пәнінің |№ 3 басылым | | |оқытушыға арналған оқу |13.09.2012ж. | | |бағдарламасы | | | « ЕҢБЕК ҚОРҒАУ » ПӘНІНЕН ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН 050731 «Тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандықтарына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының аға оқытушысы Бейсебаев Ш.Т. _________________ «28» 08. 2012 жыл. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отрысында Хаттама № 1 «03» 09. 2012 жыл. Кафедра меңгерушісі _________ профессор Апсаликов К.Н. 2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында Хаттама № 1 «03» 09. 2012 жыл. АФ ОӘБ төрағасы _________ профессор м.а. Сатиева К.Р. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады Хаттама № 1 «13» 09. 2012 жыл. Оқу- әдістемелік кеңестің төрағасы, оқу жұмысы бойынша проректор профессор Рскелдиев Б.А. 4 №3 басылым, №2 басылымды 30.09.2009 ж. ауыстыруға кіргізілді. Кешен Қазақстан республикасының Мемлекеттік жалпыға бірдей білім стандартына МЖБС 5.04.019.-2011. Бакалавриат. сәйкес жаңартылған. Мазмұны 1. Қолдану аймағы ............................................................................ ........... 4 2. Нормативті сілтемелер ............................................................................ .. 4 3. Жалпы мағлұматтар ............................................................................ ...... 5 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс жоспарының мазмұны .................. 6 5. Студенттің өздік жұмыс тақырыптары ..................................................... 7 6. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы ..............................10 7. Әдебиеттер ............................................................................ .....................11 1. ҚОЛДАНУ АЙМАҒЫ «Еңбекті қорғау» пәнінің оқу-әдістемелік кешені барлық мамандық студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұны, өзектілігі мен маңыздылығымен, өндірістік қауіпсіздік, еңбек гигиенасы, өндірістік санитария, қауіпсіздік техникасы, өрт қауіпсіздігі мәселелерімен таныстырады. Осы курсты оқуда студенттер еңбек қорғаудың заңдылық негіздерімен, мемлекеттік стандарттар жүйесімен жұмыс істеуді, әдебиеттерді іздестіру жолдарымен және қауіпсіздік сұрақтарын зерттеу және шешу әдістерімен таныстырылады. Пәнді оқытуда оқу-әдістемелік кешен негізгі құрал болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Еңбекті қорғау » пәнінің оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесіне ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды. Осы кешен Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 9 қаңтар. 2006 жылғы бұйрығымен енгізіліп және бекітілген 050731-« Тірші- лік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау» мамандығы ҚР. М.Ж.Б.С 3.08.357-2006 стандартына, олардың талаптарына сәйкес жасалынды, - Қазақстан Республикасының 2007жылғы 27 шілдедегі № 319-111 «Білім туралы» заңына; - Мамандық бойынша Қазақстан Республикасының Мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты. Жоғарғы кәсіби білім. Бакалавриат; - Республикадағы «Кредиттік технология мен оқытатын жоғарғы оқу орындарында оқу процесін ұйымдастыру туралы» нұсқаулық хаты. № И-01, 14наурыз 2008жыл; - Қ.Р.Білім және ғылым министрлігінің 2008ж. 18 наурыз № 125 бұйрығымен бекітілген «Жоғарғы білім беру ұйымдарында оқушылардың үлгерімін ағымды бақылау, аралық және қорытынды аттестациялау типтік ережесі»; - СТУ 042-РГКП – СГУ -8 2007 Университет стандарты «Пәннің оқу әдістемелік кешенін әзірлеу және ресімдеудің жалпы талаптары» - ПОӘК 042-14-02.1.20.25- 2008 Құжат «Пәннің оқу әдістемелік кешенінің құрылымы мен мазмұны» 3. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР - Оқытушының аты-жөні- Бейсебаев Ш.Т. -Кафедра-«Экология және қоршаған ортаны қорғау»; -Байланыс ақпараты-53-37-60 (деканат), №6Г оқу ғимараты, оқытушылар бөлмесі; -Пән атауы - «Еңбекті қорғау »; -Кредиттер саны - 2 -Жұмысшы оқу жоспарынан көшірме (1-кесте); Жұмысшы оқу жоспарынан көшірме Кесте-1 |Курс |Семестр |Кредит |ДР |Тәж |СОӨЖ |СӨЖ |Барлығы |Қорытынды | | | | |(сағ.)|ж/е | | |(сағ.) |бақылаудың | | | | | |ЗЖ | | | |формасы | | 3 |6 |2 | 15 | 15 | 30 | 30 |90 |Емтихан | 3.1. Пәнді оқытудағы мақсат Кәсіпорындарында қауіпсіз, зиянсыз еңбек жағдайларын жасау үшін, еңбек қорғау саласынан білікті мамандар қажет. Ондай мамандар өндірістегі еңбек қорғау мен қауіпсіздік сұрақтарының кез келгенін шеше алатындай, қауіпсіз еңбек жағдайларын ұйымдастыру әдістерін меңгерген болуы керек. Яғни, «Еңбек қорғау» пәнінің мақсаты жоғарыда айтылған мәселерді шешу. «Еңбек қорғау» пәні – студенттерді еңбек және қауіпсіздік заңдары, қарарлары, ережелері, нұсқауларымен таныстырады, еңбек жағдайларын сараптау, өндірістік мәдениет, өндіріс орындары мен жабдықтарға қойы-латын талаптармен, апаттың және жарақаттанудың алдын алу шаралармен таныстырады. 3.2. Пәнді оқытудағы міндеттер: - еңбек қорғаудың заңдылық негіздерін жетік білу; - өндірістік жарақаттың алдын-алу шараларын, кәсіби ауырудың алдын-алу шараларын іске асыра білу; - еңбек жағдайларын сараптай білуді үйрету; - қауіпсіздік техникасын сақтауды қамтамасыз ететін құрылымдар мен механизмдерді дұрыс таңдай, қолдана білуді үйрету. - Еңбек қорғау жұмыстарын жоспарлау, еңбек жағдайларын жақсарту мәселелерін шешуге құқылы болуы; 4 ПӘН МАЗМҰНЫ, САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ ЖӘНЕ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте -2 Пән мазмұны, сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу |Тақырып атауы |Сағат саны |Әдебиет | | |Д | T Ж |OCӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1-ші тақырып . |1 | |1 |3 |1;2.,3 | |Кіріспе дәріс. Еңбек қорғаудың | | | | | | |заңдылық және теориялық негіздері | | | | | | | | | |2 | |1;2.,б | | | | | | | | |2-ші тақырып |1 |1 |2 | |2,3. б | |Кәсіпорындағы еңбек қорғауды | | | | | | |ұйымдастыру негіздері.Қауіпті және| | | | | | |зиянды өндіріс факторларының | | | | | | |топтастырылуы. | | | | | | | | | | |3 |3. б | | | 1 |1 |1 | |2. б | |3-ші тақырып. |1 |1 |1 |2 |3. б | |Өндірістік жарақаттану және кәсіби| | | | | | |сырқат мәселелері | | | | | | | |1 |1 |1 |2 |4 | | | |1 | | |4. б | |4-ші тақырып. Еңбек гигиенасы | 1 | |1 | | | |туралы түсінік.Өндірістегі еңбек | | | | | | |жағдайларын сараптау | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |5-ші тақырып. . Өндірістік |1 |1 |1 | | 5. б | |санитария туралы түсінік. | | | | | | |Жұмыс орындағы микроклиматтың | | | | | | |көрсеткіштері және оны реттеу. | | | | | | | | |1 |1 |2 | 2. б | | | | | | | | |6-шытақырып. |1 | |1 |2 |7. б ; | |Өндірістік шу,ультрадыбыс, | | | | | | |дірілдің ,көрсеткіштері және | | | | | | |олардан қорғану жолдары | | | | | | | | | 1 |2 | | | | | | | | | | |7-ші тақырып . |1 |1 |2 | | 2. б | |Жұмыс орындарын жарықтандыру | | | | | | |мәселелері | | | | | | |а) Жарықтың өлшем бірліктері | | | | | | |б) Жұмыс орындарын жарықтандыру | | | | | | |әдістері | | | | | | | | |1 |2 |2 |5. 7 | | | | | | | | |8-ші тақырып. |2 |1 | | |2. б | |Электр қауіпсіздегі негіздері | | | | | | |а)Электр тоғының адам организміне | | | | | | |әсері | | | | | | |б)Электр тоғы зақымынан қорғанудың| | | | | | |техникалық әдістері | | | | | | | | | |2 | |7. б ; | | | | |2 |4 | 5. б | |9-шы тақырып. |1 | |2 | |2. б | |Техника қауіпсіздігі негіздері | | | | | | |а) Машиналарға, жабдықтарға, | | | | | | |технологияларға қойылатын | | | | | | |қауіпсіздік талаптары. | | | | | | |б) қауіпсіздікті қамтамасыз етуші | | | | | | |құрылғылар мен міндетті шаралар | | | | | | | | |1 |2 | | 4. б | | |1 |1 | |4 | 6. 7 | |10-шы тақырып. |1 |1 |2 |3 | 2. б | |Өрт қауіпсіздігі негіздері | | | | | | |а) Өндірістің, технологияның өрт | | | | | | |қауіпі дәрежелері. Жану түрлері | | | | | | |б) Өрт сөндіруші заттар. | | | | | | |с) Өрт сөндіру техникасы мен | | | | | | |жабдықтары | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |1 | |2 | |7. б | | | |1 | |3 | | |Барлығы: |15 |15 | 30 |30 | | 5.СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫС ТАҚЫРЫПТАРЫ Кесте-3 |ОСӨЖ |СӨЖ | |аудиториялық |аудиториялық емес | | |1 |2 |3 | | | |Дәрістің кейбір сұрақта-рын| |1. Қ.Р.«Еңбек |Кодекстің мазмұнын білу |өз бетінше оқу және | |кодексі» |Еңбек қауіпсіздігі |конспектілеу (Оқытушы-ның | |Еңбек қауіпсіздігі |стандарттар жүйесімен |материалы бойынша). | |стандарттар жүйесі./Е|танысу. | | |Қ С Ж/ | | | | | |Теориялық материалды оқу | | | |және зертханалық жұмыстарға| | | |дайындалу | | | |Зертханалық жұмыстар | | | |бойынша есеп беруге | | | |дайындалу | | | |Дәрістің кейбір сұрақта-рын| |2 Өндірістегі еңбек |Еңбек кодексі мен |өз бетінше оқу және | |қорғауды бақылау |азаматтық кодекстің |конспектілеу (Оқытушы-ның | |жолдары. |баптарымен жұмыс істеу. |материалы бойынша). | |Еңбек қорғау | | | |заңдылықтарын бұзғаны| | | |үшін жауапкершілік | | | | | |Теориялық материалды оқу | | | |және зертханалық жұмыстарға| | | |дайындалу | | | |Зертханалық жұмыстар | | | |бойынша есеп беруге | | | |дайындалу | | | |Дәрістің кейбір сұрақта-рын| |3.Өндірістік |Тексеру мен сараптауды |өз бетінше оқу және | |жарақаттануды |толық меңгеру. |конспектілеу (Оқытушы-ның | |сараптау әдістері. | |материалы бойынша). | |Кәсіби аурулар | | | |себебтері. | | | | | |Теориялық материалды оқу | | | |және зертханалық жұмыстарға| | | |дайындалу | | | |Зертханалық жұмыстар | | | |бойынша есеп беруге | | | |дайындалу | | | |Дәрістің кейбір сұрақта-рын| |4. Өндіріс орындарын |Өндірістік желдету |өз бетінше оқу және | |желдету әдістері. |әдістерімен танысып,оны |конспектілеу (Оқытушы-ның | |Желдетуді есептеу |есептеуді меңгеру |материалы бойынша). | |тәсілдері. | | | | | |Теориялық материалды оқу | | | |және зертханалық жұмыстарға| | | |дайындалу | | | |Зертханалық жұмыстар | | | |бойынша есеп беруге | | | |дайындалу. | | | |Дәрістің кейбір сұрақта-рын| |5. Шу мен дірілдің, |Шу мен дірілдің, |өз бетінше оқу және | |ультрадыбыстың адам |ультрадыбыстың адам |конспектілеу (Оқытушы-ның | |организіміне әсері |организіміне әсерін |материалы бойынша). | | |зерттеу | | | | |Теориялық материалды оқу | | | |және зертханалық жұмыстарға| | | |дайындалу | | | |Зертханалық жұмыстар | | | |бойынша есеп беруге | | | |дайындалу | | |Статикалық электртоғының|Дәрістің кейбір сұрақта-рын| |6. а) Статикалық |өндіріске және адамға |өз бетінше оқу және | |электртоғы |әсері. .Жайтартқыштардың|конспектілеу (Оқытушы-ның | |Жайтартқыштарды |түрлері және оларды |материалыбойынша). | |есептеу |есептеу | | |б) Электр тоғы | | | |зақымынан қорғанудың | | | |техникалық әдістері. | | | | | | Теориялық материалды | | | |оқу және зертханалық | | | |жұмыстарға дайындалу | | | |Зертханалық жұмыстар | | | |бойынша есеп беруге | | | |дайындалу | | 7 Өрт қауіпсіздігі|Автоматты өрт сөндіру |Дәрістің кейбір сұрақта-рын| |негіздері |құрылғыларының құрылысы |өз бетінше оқу және | |7.1. Автоматты өрт |мен жұмысымен танысу. |конспектілеу (Оқытушы-ның | |сөндіру құрылғылары |7 Эвакуация уақыты мен |материалыбойынша | |7.2. Эвакуация уақыты|өрт сөндіруге қажетті су| | |мен өрт сөндіруге |мөлшерін есептеуді | | |қажетті су мөлшерін |меңгеру | | |есептеу | | | | | |Теориялық материалды оқу | | | |және зертханалық жұмыстарға| | | |дайындалу | | | |Зертханалық жұмыстар | | | |бойынша есеп беруге | | | |дайындалу | 6. оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 – Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы |Әдебиет, оқу-әдістемелік |Құрал саны |Студенттер |Қамтамасыз | |құралдар атаулары | |саны |ету проценті| |1 |2 |3 |4 | |1. . «Қазақстан Республикасының |5 |10 |50 | |Еңбек кодексі» 15.05.2008 ж. | | | | | | | | | |2 М.Б. Базаршин «Еңбек қорғау |10 |10 |100 | |пәнінен студенттерге арналған | | | | |қысқаша дәрістер» Семей 1994. | | | | |3 Қазақстан Республикасының | 10 |10 |100 | |Азаматтық кодексі | | | | | 4 Қ.Т.С.Ж “Өндірістегі |5 |10 |50 | |жазатайым оқиғаларды тексеру және | | | | |тіркеу ережелері | | | | |5 Ф.М. Канарев и другие “Охрана | 10 | 10 | 100 | |труда” Москва 1988г | | | | |6. . Б.И.Зотов и другие. | | | | |Безопасность жизнедеятельности на |5 |10 |50 | |производстве. Москва. | | | | |Высшая школа, 2000г. | | | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР. 7.1. Негізгі әдебиеттер 1. «Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі» 15.05.2007 ж. . 2. М.Б. Базаршин «Еңбек қорғау пәнінен студенттерге арналған қысқаша дәрістер» Семей 1994. 3. Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі. 4. Қ.Т.С.Ж “Өндірістегі жазатайым оқиғаларды тексеру және тіркеу ережелері 7.2. Қосымша әдебиеттер. 5. Ф.М. Канарев и другие “Охрана труда” Москва 1988г 6. Б.И.Зотов и другие. Безопасность жизнедеятельности на производстве. Москва. Высшая школа, 2000г.жизнедеятельности . М.2000г.стр.91
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz