Файл қосу
Психологиялық экспериментті ұйымдастыру
Психологиялық эксперименттің теориясы мен тәжірибесі пәні 6М010300 «Педагогика және психология» мамандығының магистранттарға арналған МАГИСТРАНТҚА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының аға оқытушысы, п.ғ.к. Кулмышева Н.А. 2 ҚАРАЛДЫ 2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.: _____________Г.К. Джумажанова Хаттама №1 «03» 09 2014 ж. 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің бюросында талқыланды: Хаттама №1 «05» 09 2014 ж. Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________ Т.Ш. Ахметова 3 БЕКІТІЛДІ 3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №1 «11» 09 2014 ж. ОӘК төрайымы, оқу-әдістемелік жұмысының проректоры ______________Г.К. Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны: 1. Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3. Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Кулмышева Назым Армысовна п.ғ.к. Педагогикалық психология кафедрасы Байланыс мәліметтері-тел: 42—06-41; №2 оқу корпусы, №304 кабинет Сабақтың өтілу орны - №304 аудитория Пәннің аталуы – Психологиялық эксперименттің теориясы мен тәжірибесі Кредит саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны «Психологиялық эксперименттің теориясы мен тәжірибесі» пәні магистратураның оқу жоспары бойынша ЖОО таңдау компоненттері бойынша профильді пәндерді құрайтын таңдалатын пәндердің бірі. Психология магистрі академиялық дәрежесін алу үшін психологиялық зерттеу нәтижелерін қазіргі психологиялық эксперименттің жаңа теориялары мен практикасының технологияларын қолданудың методологиялық, теориялық жәнепрактикалық, қолданбалы негізін оқып игеру қажет болып табылады. 1.3. Пәннің мақсаты «Психологиялық эксперименттің теориясы мен тәжірибесі» курсының білімдерін зерттеу мен меңгеру негізінде магистранттардың психологияның эксперименттік-практикалық аспектесін меңгеру, оның нәтижелерін экспериментатор психологтың кәсіби әрекетте қолдану процесін талдау алу іскерлігін дамыту. 1.4. Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: 1. Қазіргі жаңа психологиядағы психологиялық экспериментті психологиялық зерттеулердің негіздеріне қолданудың тәсілдерін теориялық–практикалық аспектіде танысып, оқып–үйрену, психологиялық эксперименттің теориясы мен негізгі әдістері мен тәсілдерін фундаменттік және парктикалық, қолданбалы психологиялық зерттеулерде қолдануға магистранттарда оң әсерлі мотивация қалыптастыру; 2. Психологиялық эксперименттің теориясы мен зерттеу әдістерін психологияда қолдануды оқып үйрену, оның өткізу технологияларын меңгеру, машықтану, қазіргі жаңа психологиялық эксперименттің базалық категориялары мен түсініктері жайлы білімдер беру; 3. Қазіргі жаңа психологиялық эксперименттің теориялық және практикалық аспектілері, әдістерін фундаменттік және қолданбалы психологиялық зерттеулерде қолдануға магистранттарда оң әсерлі мотивация қалыптастыру; 1.5. Оқып-зерттеу нәтижесінде магистрант: Білуі керек: Психологиялық кәсіби әрекеттепсихологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы жайлы концепцияларды ғылыми бағыттапсихологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы жайлы алған білімдерді қолданудың тиімділігі мәселесі; • Психологияда қолданылатынпсихологиялық эксперименттіңжаңа практикалық қолданбалы әдістердің ерекшеліктері мен тиімділігін талдау; • Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасының негізгі заңдылықтары туралы жағдайлар; • Психологиялық эксперименттің өзіндік ғылыми практикалық психологиялық ерекшеліктері жайлы. Игеруі керек: Магистранттар оқу барысында психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасыдағы зерттеулердегі психологиялық концепциялардың әдістемесінің қазіргі мәселелері бойынша негізгі білімдерді игеруі қажет. Меңгеруі керек: Курсқа cәйкес ғылыми әдебиеттер мен білімінің қайнар көздерін оқу үшін қажетті ізденіс; • Психологиялық эксперименттің құрылымына кіретін элементтерді талдау және шынайы тәжірибеде тексеру іс-әрекеті; • Психоллгиялық эксперименттің теориясы мен практикасы курсының негізгі жағдайларынкәсіби зерттеулерде қолдану дағдыларын игеру Істей алуы керек: курсты оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуын, пән бойынша білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамытуын Түсінуі керек: кәсіптік іс-әрекет жағдайында психологиядан алған білімін қолдану туралы түсінігін, психологиялық экспериментті білімдерін зерттеп, экспериментальды әдістемелердің көмегімен дамытудың негіздерін қарастыруын Болуы керек: қазіргі психологияда психологиялық эксперименттің теориясы мен тәжірибесін зерттеу мәселесінің алатын орнын, пәннің мазмұны, зерттеу әдістері, психологиялық эксперименттің теориясы мен тәжірибесін зерттеу мәселесі пәнін арнайы ғылыми пән ретінде оқып үйренудің теориялық маңызы мен практикалық пайдасы 1.6. Курс пререквизиттері: 1.6.1 Жалпы психология 1.6.2 Тұлға психологиясы 1.6.3 Психологиядағы математикалық әдістер 1.6.4 Психологиялық практикум 1.6.5 Психодиагностика 1.7.Курстың постреквизиті: 1.7.1 Психологиялық ғылымдардың методологиясы 1.7.2 Казахстандағы психологиялық ғылымдар 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ |№ |Тақырыптардың атаулары | |Тақырып 1 |Эксперимент құбылыстардың себепті салдарлы байланыстары | | |жайлы гипотезаны тексеру процедурасы ретінде. Зерттеудің | | |гипотезасын белгілеу. | |Тақырып 2. |Психологиялық эксперименттің ерекшеліктері мен белгілері. | |Тақырып 3. |Психологиялық экспериментті ұйымдастыру. | |Тақырып 4. |Эксперименттік өзгергіштіктер және оларды тексеру | | |тәсілдері. | |Тақырып 5. |Лабораториялық экспериментті ұйымдастыру шарттары. | |Тақырып 6 |Корреляциялық зерттеулер. | |Тақырып 7. |Эксперименттік мәліметтерді математикалық компьютерлік | | |статситикалық өңдеу (SPSS). | |Тақырып 8. |Нәтижелерді интерпретациялау және нәтижелерді түсіндіру. | |Тақырып 9. |Қалыптастырушы экспериментжәне оның шарттары | |Тақырып 10. |Психолог экспериментатордың әдеп принциптері. | |Тақырып 11. |Психологиялық экспериментті жоспарлау (жобаны жасау). | |Тақырып 12. |Психологиялық сұрақнаманы жасау және адаптациялау. | |Тақырып 13. |Психологиялық экспериментті моделдеу: эксперименттік | | |зерттеудің дизайнын қалыптастыру. | |Тақырып 14. |Психологиялық зерттеу өткізудегі экспериментатордың негізгі| | |қателері. | |Тақырып 15. |Эксперимент нәтижелерін ғылыми жариялым ретінде беру: | | |негізгі принциптері, талаптар, мазмұны. | Кесте 1 |№ |Тақырыптар атауы |Сағаттар саны |Әдебиет | | | |Д |СПС |ЗС |МӨЖО |МӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Эксперимент құбылыстардың себепті |1 |2 |- |5 |2 |4.1.,4.2.| | |салдарлы байланыстары жайлы | | | | | |,4.4.4.7.| | |гипотезаны тексеру процедурасы | | | | | | | | |ретінде. Зерттеудің гипотезасын | | | | | | | | |белгілеу. | | | | | | | |2 |Психологиялық эксперименттің |1 |2 |- |5 |2 |4.1.,4.3.| | |ерекшеліктері мен белгілері. | | | | | |, | | | | | | | | |4.4.,4.7.| |3 |Психологиялық экспериментті |1 |2 |- |5 |2 |4.1.,4.4.| | |ұйымдастыру. | | | | | |, | | | | | | | | |4.5.,4.7.| |4 |Эксперименттік өзгергіштіктер және |1 |2 |- |5 |2 |4.1.,4.4.| | |оларды тексеру тәсілдері. | | | | | |,4.7. | | | | | | | | |4.11. | |5 |Лабораториялық экспериментті |1 |2 |- |5 |1 |4.1.,4.6.| | |ұйымдастыру шарттары. | | | | | |, | | | | | | | | |4.4.,4.7.| |6 |Корреляциялық зерттеулер. |1 |2 |- |5 |1 |4.1.,4.11| | | | | | | | |.,4.4 | |7 |Эксперименттік мәліметтерді |1 |2 | |5 |1 |4.1.,4.6.| | |математикалық компьютерлік | | | | | |, | | |статситикалық өңдеу (SPSS). | | | | | |4.4.,4.7.| |8 |Нәтижелерді интерпретациялау және |1 |2 | |4,5 |1 |4.1.,4.6.| | |нәтижелерді түсіндіру. | | | | | |, | | | | | | | | |4.4.,4.7.| |9 |Қалыптастырушы экспериментжәне оның |1 |2 | |4 |1 |4.1.,4.4.| | |шарттары | | | | | |,4.7. | | | | | | | | |4.11. | |10|Психолог экспериментатордың әдеп |1 |2 | |4 |1 |4.1.,4.4.| | |принциптері. | | | | | |,4.7. | | | | | | | | |4.11. | |11|Психологиялық экспериментті |1 |2 | |4 |1,5 |4.1.,4.4.| | |жоспарлау (жобаны жасау). | | | | | |,4.7. | | | | | | | | |4.11. | |12|Психологиялық сұрақнаманы жасау және|1 |2 | |4 |2 |4.1.,4.6.| | |адаптациялау. | | | | | |, | | | | | | | | |4.4.,4.7.| |13|Психологиялық экспериментті |1 |2 | |4 |2 |4.1.,4.4.| | |моделдеу: эксперименттік зерттеудің | | | | | |,4.7. | | |дизайнын қалыптастыру. | | | | | |4.11. | |14|Психологиялық зерттеу өткізудегі |1 |2 | |4 |2 |4.1.,4.4.| | |экспериментатордың негізгі қателері.| | | | | |,4.7. | | | | | | | | |4.11. | |15|Эксперимент нәтижелерін ғылыми |1 |2 | |4 |1 |4.1.,4.6.| | |жариялым ретінде беру: негізгі | | | | | |, | | |принциптері, талаптар, мазмұны. | | | | | |4.4.,4.7.| | | | | | | | | | | |Барлығы: |15|30 |- |67,5 |22,5 | | 3. ПӘНДІ ОҚЫП-ЗЕРТТЕУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Магистрант аталған курс бойынша мынадай теориялық және практикалық мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмұны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Магистранттарға арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Магистрантқа арналған жұмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жұмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. МӨЖ және МӨЖО тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Магистранттардың білімін бағалау әдістемесі бар 4. КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Құрметті магистранттар! «Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы» курсының мәні кәсіби психологтың ғылыми бағдарланған потенциалы және творчестволық өсуі мен қалыптасуында басты рөл атқаратындығымен анықталады. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистратураны бітіруші кәсіби іс әрекеттің көптеген практикалық түрлерін жүзеге асыра алу мүмкіндігін алады, ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тағайындаудан бастап ғылыми нәтижелерді қалыптастыру мен оны жариялауға дейінгі психологиялық эксперименттің қазіргі жаңа инновациялық әдістерін оқып үйренеді. Аудиториялық сабақтарға дәрістер практикалық сабақтар кіреді. Семинарлық сабақтар сіздерге ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және аудитория алдында сөйлеу сияқты практикалық дағдылады қалыптастыруға көмектеседі. Практикалық сабақтарға өз уақытында және жоспарға сәйкес толық көлемде дайындалу талап етіледі. Тақырып бойынша дайындалу тек арнайы оқулықтарды пайдаланумен шектелмеуі тиіс. Конспект жұмыстарды семинар сабағына арнайы басталған жұмыс дәптерінде жазба түрде ұсынылуы қажет. Сонымен қатар, жұмыс бағдарламасында өзбетімен жұмыстың келесі түрлері ұсынылады: МӨЖО (магистранттың оқытушы басшылығымен жүргізетін өзбетімен жұмысы) және МӨЖ (кейбір тақырыптарды тереңірек оқып-зерттеуі мақсатындағы магистранттың өзбетімен жұмысы). Берілген жұмыс түріне байланысты тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері арнайы кестелерде көрсетілген. Жұмыстар магистранттардың өзіндік ойлауы мен шығармашылығы да кеңінен қарастырылған. Осы пәнге байланысты барлық тақырыптар қамтылып, сол тақырыптарға орай қосымша әдебиеттер тізімі қарастырылу ұсынылады. 5 КУРС САЯСАТЫ Сабаққа қатынасу. 1. Магистрант дәріс, практикалық сабақтарға қатысу міндетті. 2. Белгілі себептермен сабаққа қатынаса алмаған жағдай, Сізді пән міндетінен босатпайды. 3. Кешігуге немесе дәріс, практикалық сабақ кезінде басқа студенттермен сөйлесуге болмайды. Тәртіп. 1. Тәртіп магистранттың оқу үлгеріміне тәуелді емес, демек, барлығына ортақ. 2. Сабақ үстінде тәртіп бұзушылар аудиториядан шығарылады немесе курсты қорытындылауда “қанағаттанарлықсыз” бағасы қойылады. 3. Сабақ үрдісінде Сіздің қалталы телефоныңыз өшірілуге тиіс. 4. Оқытушы мен курстастарыңызға ашық жарқын болуға және шыдамдылықпен қарауды ұмытпаңыз. МӨЖ бойынша тапсырмалар. 1. МӨЖ бойынша тапсырмалар өз уақытында міндетті түрде орындалуы тиіс. 2.Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады. Емтихан. 1. Емтихан – білімді қорытынды рубеждік тексеру болғандықтан барлық студенттерге міндетті. 2. Емтихан тестілеу немесе билеттік жүйеде орындалады. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ Пән бойынша ұпайлардың бөлінуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |15 | | |2 | | | | | |МӨЖ | | | | |Семинар |15 | | |3 | | | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |10 | | | |Семинар |15 | | |4 | | | | | |МӨЖ |15 | | | |ОМӨЖ |15 | | | |Семинарға |15 | | |5 | | | | | |МӨЖ |20 | | | |ОМӨЖ |15 | | |6 |Семинар |15 | | | |МӨЖ |15 | | | |ОМӨЖ |5 | | |7 |Семинар |15 | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |5 | | | |Межелік бақылау |60 | | |1-7 апта бойынша барлық ұпай саны|300 | | | |8-15 апта бойы | | | | |дәріске қатысу |30 | | | |Семинар |15 | | |9 | | | | | |МӨЖ | | | | |ОМӨЖ |10 | | | |Семинар |10 | | |11 | | | | | |МӨЖ |10 | | | |Семинар |15 | | |12 | | | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |15 | | |13 |Семинар |15 | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |10 | | |14 |Семинар |10 | | | |МӨЖ |15 | | | |ОМӨЖ |5 | | |15 |Семинар |15 | | | |МӨЖ |10 | | | |ОМӨЖ |5 | | | |Межелік бақылау |90 | | |9-15 апта бойынша барлық ұпай |300 | | |саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге жиынтық ұпай|1000 | | 7.1. Негізгі әдебиеттер: 1. Анастази А. Психологическое тестирование. М.,1982. 2. Годфруа Ж. Что такое психология? М.,1992. 3. Готтсданкер Р. Основы психологического эксперимента. М.,1982. 2. Қосымша : 1. Дружинин В .Н. Экспериментальная психология. СПб.,2000. 2. Куликов Л.В. Психологическое исследование. СПб.,1994. 3. Ганзен В.А. Системные описания в психологии. Л.,1984. 4. Клайн П. Справочное руководство по конструированию тестов. Киев,1994. 5. Налимов В.В. Теория эксперимента. М.,1971. 6. Кун Т. Структура научных революций. М.,1983. 7. Поппер К. Логика и рост научного знания. М.,1983. 8. Лакатос И. Доказательность и опровержение. М.,1967. 9. Фейерабенд П. Избранные труды по методологии науки. М.,1986. 7.3 Электронные ресурстар: 1) www.psi.webzone.ru – сайттың атауы "Психологиялық сөздік"Мұнда : Психологиялық on-line сөздік, Тестер және сайтқа сілтемелер және ұқсас тақырыптар каталогы. psi.webzone.ru сілтемесі бойынша барлық сөздікті көшіріп алуға болады (3,3 Мб), онда ол әдеттегі HTML форматындағы электронды кітап болып саналады. 2) www.psynavigator.ru – Психология бойынша портал, өзіне бүгінгі күндегі барлық психологиялық бағыттарды біріктіреді және практикалық психологтар жайлы ақпарат береді. 3) http://testme.org.ua/ - ғылыми және танымал психологиялық тесттер 4) http://psyfactor.org/ - қолданбалы психологияның әртүрлі бағыттары бойынша материалдар. Табыс психологиясы және лидерлік. Бизнестегі, саясаттағы, діндегі және әлеуметтік өмірдің басқа облыстары бойынша психологи. психология: Материалы по различным направлениям прикладной психологии. Психология успеха и лидерства. Психология в бизнесе, политике, религии и других областях социальной жизни. Сайтта: кітапхана, он-лайн тесттер,оқу бағдарламалары туралы ақпараттар. 5) www.Psy8.ru – сайтта сіз ақысыз өзіңіз, жақындарыңыз, іскер серіктер мен әріптестер жайлы біле аласыз. Ашық түрде мұнда көптеген эксклюзивті материалдарды табасыз: нәтижелері берілген айрықша тесттер, «бизнес писхологиясы бойынша практикалық жетекшілік» және басқада әдістемелік құралдар. 6) www.psylist.net – психология факультетінің студенттеріне арналған сайт. Сіз мұнда үлкен көлемді ақпараттар яғни психологқа күнделікті өмірде қажетті ақпараттар таба аласыз. 7) www.psyresurs.ru – психология және тек психология ғана емес басқада ақпараттар туралы портал. Қызықты әдістемелермен, тренигтермен, экологиялық сериялар құралдарымен және басқалармен таныса аласыз. Сонымен бірге ОН-Лайн тестер, медитацияға арналған музыкалар, психологиялық көмек, консультация үшін форумдарды табуға болады. 8) www.psychology.ru – рунеттегі психология бойынша ең атақты ресурстардың бірі. Жаңалықтар, календарлар, кітаптар, мақалалар және сілтемелер. Психология бойынша көптеген пайдалы және әртүрлі ақпараттар. 9) www.psychology-online.net – психология бойынша материалдар: рефераттар, кітаптар, психологиялық тестер, суреттер және психологтардың өмірбаяндары, психология бойынша хабарландырулар, психологиядан ресурстар катологтары. 10) www.psyvoren.narod.ru - Психология жайлы сайт. Ғылымның өзі туралы көптеген ақпараттар сонымен бірге атақты психолог ғалымдар жайлы, өмірбаяндары, солар туралы мақалалар. Мұнда сіз өз сұрағыңызды таба аласыз және кәсіби мамандардан кеңес аласуға болады.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz