Файл қосу

Омыртқасыздардың салыстырмалы анатомиясы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                           |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК 042-18-35.1. 28    |
|                        |                        |/02-2014                |
|ПОӘК                    |                        |                        |
|Магистранттерға арналған|№ 1 басылым             |                        |
|пәннің   бағдарламасы   |2014 ж.                 |                        |
|«Омыртқасыздардың       |                        |                        |
|салыстырмалы анатомиясы»|                        |                        |











                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                  Омыртқасыздардың салыстырмалы анатомиясы
                   «6М011300» – «Биология»  мамандығы үшін



                МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ













                                    Семей
                                    2014
1.ӘЗІРЛЕГЕН

Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., б.ғ.к. Қуанышбаева М.Ғ.

     « Биология» кафедрасының  доценті



2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Биология кафедрасында отырысында
 «____»___________ 20___ж.№____хаттама

Кафедра менгерушісі_______Калиева С.К.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

Төрайымы____________ Абдишева З.В.
3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақұлданған және ұсынылған
«____»___________ 20___ж. №____ хаттама

ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К.

4.БІРІНШІ  РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН

















Мазмұны


|1.    |Жалпы ережелер                                               |
|2.    |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу    |
|3.    |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар              |
|4.    |Курс форматы                                                 |
|5.    |Курс саясаты                                                 |
|6.    |Баға қоюдың саясаты                                          |
|7.    |Әдебиет тізімі                                               |

































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Қуанышбаева Меруерт Ғалымқызы, биология ғылымдарының кандидаты‚ доцент
Биология кафедрасы
Байланыс ақпараты – тел: 77-38-15, оқу ғимараты № 3, кабинет № 112
Сабақ өткізу орны – дәрісхана  № 122
Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3

1.2  Пәннің  қысқаша мазмұны:
Омыртқасыздардың  салыстырмалы  анатомиясы  пәні  биологиялық   білім   беру
жүйесінде фундаментальды  ғылым  болып  есептеледі.  Бұл  пән  қазіргі  даму
кезеңінде   функционалдық   бүтінділікті   көрсететін   жануарлар   әлемінің
көптүрлілігін оқып үйренуге бағытталған синтетикалық пән.


1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты:

Омыртқасыз  жануарлардың  салыстырмалы  анатомиясы   пәнін   оқу   барысында
магистранттар  жануарлардың  құрылысының  негізгі   жобасының   эволюциясын,
омыртқасыздардың  мүшелер   жүйесінің   құрылысын,   олардың   морфологиялық
эволюциясын,  тұтас  жүйе  ретінде  организмдегі   және   жүйелер   ішіндегі
функциональдық байланыстарды, жануарлар филогенезінің негізгі  заңдылықтарын
білу.



1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
Омыртқасыз  жануарлардың  салыстырмалы  анатомиясы  –  жануарлардың  негізгі
типтерінің  морфологиялық ерекшеліктерін салыстырмалы оқып білу. .

1.5Оқып-білудің нәтижелелері:
      Пәнді оқып-білудің нәтижесінде магистрант мыналарды:
    • өздік жұмыстарды белсендіру;
    • білім сапасын көтеру;
    • омыртқасыз жануарлардың эволюциясындағы тіршілік құрылымының барлық
      деңгейлерін және негізгі этаптарын білу;
    • объектілерді морфологиялық зерттеудің әдістемелерін білу.

1.6 Курстың пререквизиттері:
1.6.1 Омыртқасыздар зоологиясы
1.6.2 Экология
1.6.3 Эволюциялық ілім
1.6.6 Жануарлар ұлпалары.


1.7 Курстың постреквизиттері:
1.7.1 Синтетикалық зоология
1.7.2 Морфология.




2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                                                     1 кесте
|№   |Тақырып атауы         |Сағаттар                      |Әдебиет            |
|т/б |                      |                              |                   |
|     |                                        |Дәріс          |ПС              |
|1-8  |Аудиториялық сабақтарына қатысу және    |30+270         |Оқытушы         |
|     |даярлық                                 |               |электрондық     |
|     |                                        |               |журналда білім  |
|     |                                        |               |алушының тек    |
|     |                                        |               |сабаққа қатыспау|
|     |                                        |               |фактісін        |
|     |                                        |               |көрсетеді       |
|Практикалық жұмыстарды орындау (қорғау)                                       |
|1    |Қарапайымдылардың морфо-физиологиялық   |               |Практикалық     |
|     |сипаттамасы. (2)                        |               |сабақта         |
| 2   |Споровиктердің тіршілік циклдерін       |               |Практикалық     |
|     |салыстыру. (2)                          |               |сабақта         |
|3    |Губкалардың морфо-физиологиялық         |               |Практикалық     |
|     |сипаттамасы.(2)                         |               |сабақта         |
|4    |Ішекқуыстылардың морфо-физиологиялық    |               |Практикалық     |
|     |сипаттамасы.(2)                         |               |сабақта         |
|5    |Паразитизмге байланысты жалпақ және     |               |Практикалық     |
|     |жұмыр құрттардың морфологиялық          |               |сабақта         |
|     |сипаттамасы.(2)                         |               |                |
|6    |Құрттардың салыстырмалы                 |               |Практикалық     |
|     |морфо-физиологиялық сипаттамасы.(2)     |               |сабақта         |
|7    |Көпаяқтылар мен буылтық құрттардың      |               |Практикалық     |
|     |сыртқы құрылысының салыстырмалы         |               |сабақта         |
|     |сипаттамасы.(2)                         |               |                |
|8    |Былқылдақденелілердің                   |               |Практикалық     |
|     |морфо-физиологиялық сипаттамасы. (4)    |               |сабақта         |
|9    |Буынаяқтылардың салыстырмалы            |               |Практикалық     |
|     |морфологиялық сипаттамасы.(4)           |               |сабақта         |
|10   |Насекомдар класының негізгі отрядтарының|               |Практикалық     |
|     |салыстырмалы сипаттамасы.(2)            |               |сабақта         |
|11   |Насекомдардың дернәсілдерінің           |               |Практикалық     |
|     |морфологиялық типтері.(2)               |               |сабақта         |
|12   |Буынаяқтылар мен трилобиттердің ортақ   |               |Практикалық     |
|     |морфологиялық белгілері.(2)             |               |сабақта         |
|13   |Тікентерілілердің морфо-физиологиялық   |               |Практикалық     |
|     |сипаттамасы. (2)                        |               |сабақта         |
|Магистранттің өздік жұмысы                                                    |
|1    |Жануарлар құрылысының және типтерінің   |               |Сабақ кестесіне |
|     |деңгейлері.                             |               |сәйкес          |
|2    |Тұщы су қарапайымдылары, морфологиялық  |               |Сабақ кестесіне |
|     |ерекшеліктері.                          |               |сәйкес          |
|3    |Ұрық жапырақшалары. Энто-, экто- және   |               |Сабақ кестесіне |
|     |мезодерма туындылары.                   |               |сәйкес          |
|4    |Омыртқасыздардың постэмбриондық дамуы.  |               |Сабақ кестесіне |
|     |                                        |               |сәйкес          |
|Оқытушымен магистранттің өздік жұмысы                                         |
|1    |Метамерия. Омыртқасыздардың             |               |Сабақ кестесіне |
|     |гомо-гетерономды сегменттелуі.          |               |сәйкес          |
|2    |Олигомеризация мен полимеризация.       |               |Сабақ кестесіне |
|     |                                        |               |сәйкес          |
|3    |Ішекқуыстылардың құрылыстық белгілері.  |               |Сабақ кестесіне |
|     |                                        |               |сәйкес          |
|4    |Жұмыр құрттардың салыстырмалы           |               |Сабақ кестесіне |
|     |сипаттамасы.                            |               |сәйкес          |
|5    |Моллюскалардың құрылысындағы айрықша    |               |Сабақ кестесіне |
|     |белгілер.                               |               |сәйкес          |
|6    |Буынаяқтылардың бас миының жіктелу      |               |Сабақ кестесіне |
|     |схемасы.                                |               |сәйкес          |
|7    |Өрмекшітәрізділердің сыртқы құрылыстық  |               |Сабақ кестесіне |
|     |белгілері.                              |               |сәйкес          |
|8    |Насекомдардың сыртқы құрылысын          |               |Сабақ кестесіне |
|     |салыстырмалы оқып үйрену.               |               |сәйкес          |
|9 апта мен 15 апта аралығында оқу нәтижелері  |30+270         |                |
|бойынша балдардың барлығы                     |               |                |
|Емтихан балдарының барлығы                    |400            |                |
|Академиялық мерзімде балдардың барлығы        |1000           |                |


    Магистранттердің білім бағалау шкаласы:


    |Әріптік жүйе     |Балдардың      |Проценттік мазмұны   |Дәстүрлі жүйе       |
|бойынша баға     |сандық         |                     |бойынша баға        |
|                 |эквиваленті    |                     |                    |
|А                |4,0            |95-100               |Өтежақсы            |
|А-               |3,67           |90-94                |-«-                 |
|В+               |3,33           |85-89                |Жақсы               |
|В                |3.00           |80-84                |-«-                 |
|                 |               |75-79                |                    |
|В-               |2,67           |                     |-«-                 |
|С+               |2,33           |70-74                |Қанағаттанарлық     |
|С                |2,00           |65-69                |-«-                 |
|С-               |1,67           |60-64                |-«-                 |
|Д+               |1,33           |55-59                |-«-                 |
|Д                |1,00           |50-54                |-«-                 |
|Ғ                |0,00           |0-49                 |Қанағаттанарлықсыз  |

ӘДЕБИЕТ

1. Негізгі әдебиет


1.  Беклемишев  В.Н.  Основы  сравнительной  анатомии  беспозвоночных.  –М.:
   Наука, 1964.
2. Гиляров М.С.  Закономерности  приспособлений  членистоногих  к  жизни  на
   суше. – М.: Наука, 1970.
3. Догель В.А. Олигомеризация гомологичных органов. –Л.: ЛГУ, 1954.
4.  Заренков   Н.А.   Сравнительная   анатомия   беспозвоночных.   Введение.
   Простейшие. Двуслойные. Часть 1. –М.: МГУ, 1988.
5. Захваткин Ю.А. Эмбриология насекомых. – М.: Высшая школа, 1975.
6. Иванова-Казас О.М.  Сравнительная  эмбриология  беспозвоночных  животных.
   Членистоногие. – М.: Наука, 1979.
7. Иофф Н.А. Курс эмбриологии беспозвоночных животных. –М., 1962.
8.  Иванов  А.В.  Происхождение  многоклеточных  животных:  филогенетические
   очерки. –Л., 1968.
                     Қосымша әдебиет


9. Кузнецов Н.Я. Класс Насекомые. –Т. 3. М., 2002.
10. Курс зоологии. Под ред. В.С.Матвеева. –М., 1966.
11. Ливанов Н.А. Пути эволюции животного мира. –М.: Высшая школа, 1955.
12.  Малахов  В.В.  Проблемы  построения   общей   системы   многоклеточных.
   Современная эволюционная морфология. С. Научных трудов. –Киев, 1991.
13. Павловский Е.Н. Работы по  функциональной  и  сравнительной  морфологии.
   –Л.: Наука, 1967.
14. Проблемы эволюционной морфологии / Сб. трудов/. –Л., 1978.
15. Скрябин К.И. Трематоды животных и человека. –М., Л., 1947.
16. Северцов А.С. Основы теории эволюции. –М.: МГУ, 1987.
17. Шмальгаузен И.И. Организм как  целое  в  индивидуальном  и  историческом
   развитии. –М.: Наука, 1949.





Пәндер