Файл қосу
Кәсіпорынның негізгі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖқұжаты |ПОӘК |УМКД 042-18.1.1.44/02-2013 | |ПОӘК |№ 2 баспасы | | |«Өндірісті ұйымдастыру және |_____________ | | |жоспарлау» пәні бойынша | | | |студентке арналған жұмыс оқу | | | |бағдарламасы | | | «ӨНДІРІСТІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ЖОСПАРЛАУ» ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ мамандықтары 5В072600– «Жеңіл өнеркәсіп өнімдерінің технологиясы және оны дайындау» студенттеріне арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған Алимжанова А.М. __________ «______»_____________2013ж., «Экономика және бизнес» кафедрасының аға оқытушысы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Экономика және бизнес» кафедрасының мәжілісінде Хаттама_____ «______»_____________2013ж., Кафедра меңгерушісі, э.ғ.к., доцент ____________________ Жайлаубаева Ш.Д. 2.2 Қаржы-экономикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде Хаттама_____ «______»_____________2013ж., ОӘБ төрағасы ______________ Тойкин С.Қ. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мәжілісінде бекітілді және баспаға ұсынылды Хаттама_____ «______»_____________2013ж., ОӘК төрайымы __________________ Г.Искакова 4. ЕНГІЗІЛДІ «_____»___________2012ж. №1 басылым орнына Мазмұны 1.Жалпы ережелер 2. Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі 3. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 4.Курс форматы 5.Курс саясаты 6.Баға қою саясаты 7. Әдебиет 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұмат Алимжанова Арайлым Магашевна, Экономика және бизнес магистрі, «Экономика және бизнес» кафедрасының аға оқытушысы Байланыс ақпараты– тел. 530316, № 8 оқу ғимараты, кабинет 315А. Аудитория № 214, 215 (9 оқу ғимараты) Осы пән бойынша кредит саны– 3 1.2 Курсқа қысқаша сипаттама Кәсіпорын халық шаруашылығының негізгі элементі бола отырып, оған нарықтық қатынас жағдайында шаруашылық еркіндік және өзін-өзі басқару берілгендіктен, олардың жұмысының соңғы нәтижелеріне жауапкершілік артты. Осыған байланысты кәсіпорын, фирма жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқара білу кез келген биотехнология мамандарына міндетке айналды. Өндірісті жоспарлау және ұйымдастыру пәні жеңіл өнеркәсіп өнімдерінің технологиясы және оны дайындау мамандықтарында оқитын студенттер үшін маңызды пәндердің бірі болып табылады. 1.3 Курс мақсаты: студенттерге нарық жағдайларында фирманың, кәсіпорынның өдірістік құралдарын тиімді қолдану жөнінде, фирманың экономикалық және қаржылық тұрғыдан дамуын қамтамасыз ететін нарықтық әдістер туралы теориялық ақпарат пен нақты дағдылар беру. 1.4 Курс міндеттері: • Студенттерге кәсіпорын, фирма түсініктері, олардың түрлері және негізгі құқықтары мен міндеттемелері жөнінде ақпарат беру. • Кәсіпорынның құрылуын, ұйымдастырушылық формаларын, тіркелу тәртібін зерттеу. • Кәсіпорынның өндірістік қорларын басқару жолдарын зерттеу. • Кәсіпорындағы еңбек қарым-қатынастарын зерттеу. • Кәсіпорынның негізгі экономикалық нәтижелерін зерттеу. • Кәсіпорынның экономикалық қызметін талдау негіздерін зерттеу. • Кәсіпорынның өнім сапасын арттыру, инновациялық қызметін жетілдіру жолдарын зерттеу. • Кәсіпорынның негізгі өндіріс түрлерін, процесінің құрылымын, уақытын зерттеу. • Кәсіпорындағы негізгі өндірісті ұйымдастыру принциптерін, еңбек заттарының қозғалысын қарастыру. Студенттер пәнді зерттеудің нәтижесінде келісіні білу керек: Бұл курсты оқу студенттерді қалыптасқан құқықтық, экономикалық, қаржылық және әкімшілік ортада кәсіпорынның қызмет етуінің жаңа механизмінің білімі мен студенттерді қаруландыру мүмкіндігін береді. Оқу үрдісінде, студенттер кәсіпорында жүретін экономикалық құбылыстар мен үрдістердің мәнін, олардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігін терең түсінуді, оларды жүйелеу мен модельдей білуді, факторлардың әсерін анықтауды, жетілген нәтижелерді бағалауды, өндіріс тиімділігін арттыру резервтерін анықтауды үйрену керек. Студент мынаны білу керек: қазіргі жағдайда экономикалық заңдардың пайда болу формаларын; оқылатын сала кәсіпорнының негізгі белгілерін, міндеттерін, атқаратын қызметтерін және түрлерін, оның ерекшеліктерін; материалдық-техникалық қорларды пайдалану факторларын және ғылыми- техникалық прогрессті жылдамдату жолдарын; өнімнің бәсекелестік қабілетін құрайтын баға жасауды жетілдіру мен өнім сапасын арттыру әдістерін; бизнесті ұйымдастырудың негізгі формалары мен әдістерін. Студент мынаны істей білу керек: дәрісте тыңдалған теориялық материалды пайдалану; теориялық және практикалық сабақтардың деңгейін арттыру; экономикалық есептеулерде, зерттеу әдістемесінде белгілі бір дағдыны игеру және кәсіпорынның өндірістік шаруашылық қызметіндегі тиімділікті анықтау; оқылған материалды ауызша және жазбаша баяндау; экономикалық білімді өз бетімен іздестіру және игеру, қазіргі экономикалық құбылыстарды бақылау және түсіндіру. 1.5 Пәннің пререквизиттері Міндетті бастапқы пән: Экономикалық теория, Кәсіпорын экономикасы Студенттер «Экономикалық теория», «Кәсіпорын экономикасы» курсы бойынша негізгі терминдерді және түсініктерді білу қажет, сондай-ақ, менеджмент негіздері жөнінде жалпы білімі болуы керек. 1.6 Курстың постреквизиттері: Берілген пән бойынша алған білімді диплом жұмысын жазған кезде қолдануға болады және т.б. 1. Сабақ түрлері бойынша пән мазмұны және сағаттарды бөлу Кесте 1 |№ |Тақырып аты |Сағат саны |әдебиет | | | |Дәріс |Сармандық |СӨЖ |СОӨЖ | | | | | |жұмыс | | | | |1 |Кәсіпорын туралы түсінік. |2 |1 |3 |3 |8.1.6; 8.1.7; | | |Жоспарлау ұғымы және түрлері.| | | | |8.1.8; 8.1.9 | |2 |Кәсіпорынның негізгі |2 |1 |3 |3 |8.1.6;8.1.7; | | |өндірістік қорларын жоспарлау| | | | |8.1.8; 8.1.9 | |3 |Кәсіпорынның айналым қаржысын|2 |1 |3 |3 |8.1.6; 8.1.7; | | |жоспарлау | | | | |8.1.8; 8.1.9 | |4 |Кәсіпорынның еңбек қорларын |2 |1 |3 |3 |8.1.6; 8.1.7; | | |жоспарлау | | | | |8.1.8; 8.1.9 | |5 |Еңбек ақыны жоспарлау |2 |1 |3 |3 |8.1.68.1.7; | | | | | | | |8.1.8; 8.1.9 | |6 |Кәсіпорын қызметінің |2 |1 |3 |3 |8.1.68.1.7; | | |нәтижелерін жоспарлау | | | | |8.1.8; 8.1.9 | |7 |Кәсіпорын өнімінің бағасын |2 |1 |3 |3 |8.1.68.1.7; | | |жоспарлау | | | | |8.1.8; 8.1.9 | |8 |Өнім сапасын жоспарлау. |2 |1 |3 |3 |8.1.68.1.7; | | | | | | | |8.1.8; 8.1.9 | |9 |Инвестицияларды жоспарлау |2 |1 |3 |3 |8.1.68.1.7; | | | | | | | |8.1.8; 8.1.9 | |10 |Өндірістік қуат. |2 |1 |3 |3 |8.1.6;8.1.7; | | | | | | | |8.1.8; 8.1.9 | |11 |Негізгі өндірісті ұйымдастыру|2 |1 |3 |3 |8.1.3; 8.1.4; | | |мәні мен міндеттері. Негізгі | | | | |8.1.10; 8.1.11;| | |өндіріс түрлері. | | | | |8.1.12 | |12 |Негізгі өндіріс процесі және |2 |1 |3 |3 |8.1.3;8.1.4; | | |оның құрылымы, уақыты. | | | | |8.1.10; 8.1.11;| | | | | | | |8.1.12 | |13 |Негізгі өндірісті ұйымдастыру|2 |1 |3 |3 |8.1.3;8.1.4; | | |принциптері. | | | | |8.1.10; 8.1.11;| | | | | | | |8.1.12 | |14 |Негізгі өндіріс процессіндегі|2 |1 |3 |3 |8.1.3;8.1.4; | | |еңбек заттарының қозғалыс | | | | |8.1.10; 8.1.11;| | |түрлері | | | | |8.1.12 | |15 |Негізгі өндірісті ұйымдастыру|2 |1 |3 |3 |8.1.4; 8.1.10; | | |әдістері. | | | | |8.1.11; 8.1.12 | | |Барлығы |30 |15 |45 |45 | | 2 Пәнді игеру бойынша әдістемелік нұсқаулар ОСӨЖ орындауға арналған әдістемелік нұсқаулар: «Өндірісті ұйымдастыру және жоспарлау» пәнін оқу барысында әрбір студент ОСӨЖ орындауы қажет. Олардың бірі – эссе. Эссе тақырыбын оқытушы өзі береді немесе студент берілген тақырыптар арасынан өзі таңдап алады. Эссені жазу мақсаты таңдалған тақырыпты кеңінен қарастыру. Эссе жазу барысында студент берілген материал төңірегінде ғана емес, сонымен қатар арнайы сұрақтармен, статистикалық материалдармен жұмыс істеуі керек, берілген сұрақтың басқа мәліметтермен, сұрақтармен байланысын көрсетуі керек. Студент эссені дайындау үшін барлық ақпарат көздерін пайдаланады, соның ішінде Интернет жүйесіндегі мәліметтерді де сілтемелер жасай отырып қолданады. Егер ұсынылған мәселе бойынша бірнеше көзқарас болса, онда олардың барлығын аргументтей отырып, келтіру керек. Егер ұсынылған тақырып сандық көрсеткіштерді талап ететін болса (нарық параметрлері, сегмент параметрлері, қатысушылар саны және т.б.), онда ақпарат көздеріне сілтеме жасай отырып, соңғы мәліметтерді берген дұрыс. Кейбір тақырыптарды зерттеу экономикалық немесе қаржылық талдау жүргізуді талап етеді, мұндай кезде эсседе талдау қорытындысы ғана көрсетіледі және соның негізінде жасалған маңызды элементтер келтіріледі. Эссе мәтінін екі түрлі әдіспен бейнелеуге болады: қолжазба түрінде немесе машинада басу арқылы. Эссе А4 таза ақ қағазының бір жақ бетіне жазылады. Қойылатын талаптар: сол жағынан – 25-30 мм, оң жағынан – 10 мм, астыңғы және үстіңгі жағынан – 20 мм қалдыру керек. Абзац - 15-17 мм. Бөлім атаулары астыңғы және үстіңгі жақтарынан бір арқылы бөлініп тұрады. Қолжазба түрінде жазылған текст шарикті қаламмен, ұғынықты жазумен жазылуы керек. Әр-бір беттте 28-30 жол болуы керек. Мұндай жазу барысында № 3 трафарет қолданылады. Эссенің жалпы көлемі 6 беттен кем болмауы керек. Жазу барысында бетті шимайлауға, сөздерді сызуға, үстінен жазуға, өшіруге болмайды. Сонымен қоса, жалпы қолданыстағы сөздерден басқа сөздерді қысқартуға рұқсат етілмейді. Компьютерде басылған эссеге қойлатын талаптар: Microsoft Word, шрифт KZ Times New Roman, размері 14, бірлік интервал. Эссе көлемі 4- 5 бет . Беттерді жоғарғы оң жақ бұрышта белгілеген жөн. Эссе басында оның мазмұны немесе жоспары жазылады, ал соңында пайдаланылған әдебиеттер тізімі беріледі. Соңында қосымша тігілуі мүмкін, олар текст беттеріне саналмайды (статистика мәліметтері, графиктер, сызбалар, кестелер және т.б.) СӨЖ орындауға арналған әдістемелік нұсқаулар: «Өндірісті ұйымдастыру және жоспарлау» курсы бойынша кредиттік технология бойынша оқитын студенттерге СӨЖ реферат түрінде беріледі. СӨЖ бастамас бұрын студент реферат тақырыбын зерттеп алуы керек. Ұсынылған әдебиеттер тізімін қарастырған жөн. Реферат мәтінін екі түрлі әдіспен бейнелеуге болады: қолжазба түрінде немесе машинада басу арқылы. Реферат А4 таза ақ қағазының бір жақ бетіне жазылады. Қойылатын талаптар: сол жағынан – 25-30 мм, оң жағынан – 10 мм, астыңғы және үстіңгі жағынан – 20 мм қалдыру керек. Абзац - 15-17 мм. Бөлім атаулары астыңғы және үстіңгі жақтарынан бір арқылы бөлініп тұрады. Қолжазба түрінде жазылған текст шарикті қаламмен, ұғынықты жазумен жазылуы керек. Әр-бір беттте 28-30 жол болуы керек. Мұндай жазу барысында № 3 трафарет қолданылады. Рефераттың жалпы көлемі 5 беттен кем болмауы керек. Жазу барысында бетті шимайлауға, сөздерді сызуға, үстінен жазуға, өшіруге болмайды. Сонымен қоса, жалпы қолданыстағы сөздерден басқа сөздерді қысқартуға рұқсат етілмейді. Компьютерде басылған эссеге қойлатын талаптар: Microsoft Word, шрифт KZ Times New Roman, размері 14, бірлік интервал. Реферат көлемі 5 бет . Беттерді жоғарғы оң жақ бұрышта белгілеген жөн. 3 ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Берілген курсты оқу барысында бағдарламаның мазмұнымен танысу қажет. Ұсынылған әдебиетті қарастырып, өздік жұмысқа шығарылған сұрақтарға қатысты конспектілер жазу қажет. Дәріс материалдары мен оқу құралдарымен қатар студенттер біздің еліміздің мерзім сайын шығатын басылымдарды, сондай-ақ, экономикалық журналдар мен салалық журнал мен газеттерді жүйелі түрде оқып отырған дұрыс болады. Осының бәрі курс материалын дұрыс меңгеруге мүмкіндік береді. Ерекше назарды біздің елемізде шыққан немесе шығарылып жатқан заңдарды, ҚР Президентінің Жарлықтарын, экономикалық реформаларды енгізу және іске асыруға байланысты жоспарлар, бағдарламалар мен басқа да нормативтік актілер мен мәліметтерді зерттеуге аудару қажет. Дәрістерде баға жасаудың маңызды сұрақтары қарастырылған, мысалы баға жасау теориялары, әдістері, стратегиялары қарастырылған. Студенттердің дәрістерде және өздік жұмыстарды орындау барысында алған білімдерін бекіту және кеңейту үшін семинарлық және практикалық сабақтар жүргізіледі. Студенттердің семинарлық және практикалық сабақтарға қатысу формаларына келесі жатады: баяндама оқу, диалогтар, пікір таластар, реферат жазу және есеп шығару. Осы аталған барлық формалар әр студентке қол жетерлік болады және оның дамуына мүмкіндік жасайды. Студенттер үшін қажет шарт ретінде семинарлық сабақтарға дұрыс дайындалу. Әр семинарлық сабаққа негізгі сұрақтар тізімі беріледі және негізгі мен қосымша әдебиет ұсынылады. Студенттердің өздік жұмыстарына баға жасаудың нарықтық жағдайына, үрдістеріне және даму болашағына қатысты сұрақтар шығарылады. Аудиториялық сабақтарда талқыланатын сұрақтар жеке көрсетілген. Сонымен қатар, әр студент берілген курс бойынша міндетті түрде ғылыми-зерттеу жұмысын орындауға қажет, ол реферат түрінде жазылады. Практикалық сабақтарға дайындалған кезде сабақтың жоспарын тыңғылықты қарастырып, дәрістер конспектісін зерттеп, ұсынылған әдебиетті оқу керек; Ұсынылған әдебиетті зерттегенде студент оқыған материалдың негізгі түйінін конспектілеп, басты мәселені көрсете білу керек; Аудиторлық СОӨЖ сабақтарда пікір талас, диспуттар, әртүрлі көзқарастарды тыңдау, талқылау түрінде жүргізіледі, аудиториядан тыс СОӨЖ рефераттар мен баяндамалар түрінде тапсырылады және оқытушы оларды сұрау арқылы тексереді; СӨЖ тапсырмалары жазбаша немесе ауызша түрінде беріледі, ол пәнің жұмыс бағдарламасында келтірілген талаптарға тәуелді болады; СӨЖ бойынша жазбаша тапсырмаларды А4 форматтағы қағаздарда орындалуға тиіс (компьютермен), бет параметрлері: 2:2:2:2. Кегль 14 Times New Roman, интервал 1,5. 4. КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақыт дәріс және оқылған материалды қарастыру кіреді. Әр сабаққа студент негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бойынша дайындалу керек. Бақылауға кешігіп келген немесе келмеген студенттер автоматты түрде 0 бал алады. Бақылауды қайта тапсыру қарастырылмаған. Негізгі түсініктер әр дәрісте көрсетіліп, түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте берілген негізгі ұғымдарды жазуға студент міндетті. Егер студент белгілі бір себептерден сабаққа қатыспаса, ол топтағы басқа студенттен дәріс материалдарын алу керек. Оқытушы дәрісті қайта оқымайды. 5. КУРС САЯСАТЫ Сабаққа қатысуы Әр сабақта студен белсенділік көрсету керек.Белсенділік спаға қарай бағаланады. Жекелей және топпен презентация жасауға болады. Белсенділік үшін максималды баға әр сабақта айтылып отырылады. Тәртібі. Сабақ үстінде жиі тәртіп бұзғаны үшін студент аудиториядан шығарылады және барлық курс үшін «қанағаттанарлықсыз» деген бағамен қорытылады. Бақылау жұмысы. Әр студентке талдау үшін жеке тапсырма беріледі, оны жоспар негізінде жасап және оқудың жетінші аптасы аяқталғанша жазбаша талдау түрде ұсыну керек.уақытынан кешігіп өткізілген жұмыстарға төмен баға қойылады. Рубеждік тапсырма Рубеждік аттестациялау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуы мен үлгерімі және студенттің өздік жұмысын уақытында орындап, тапсыруына байланысты қойылады. Көшіру: кез-келген көшіру жазаланады, ол аудиториядан шығарумен шектелмейді және\ немесе бүкіл курс үшін «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады. Ұялы телефон: Сабақ барыснда өшіру керек. Емтихан. Емтиханды қатысуға рұқсат етілген компьютерде (тест) тапсырады. Барлығы 3 кредитке 600 сұрақ, 2 кредитке 400 сұрақ, соның ішінен компьютердің таңдауымен әр студентке 60-40 сұрақтан келеді. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша студенттер білімін бақылау келесі түрде жүргізіледі: • Ағымдағы бақылау (әр апта сайын) • Рубеждік бақылау (тест)(7 және 15 апталарда) • Қорытынды бақылау – академиялық кезеңнің соңында бір рет жүргізіледі (мамандықтың ҚР МББС сәйкес түрде емтихан). Семестр бойы дәріс, семинар, практикалық сабақтар шегінде және студенттің жеке жұмысы негізінде жүйелі түрде студенттің білімі тексеріліп отырылады. Пәнді оқыту барысында студенттердің білімін ағымдағы бақылаудың келесідей түрлері жүргізіледі: • ауызша сұрау; • жазбаша сұрау; • аралас сұрау; • үй жұмысын қорғау және презентациялау; • дискуссия, тренингтер; • есеп шығару, тесттер және т.б. Студенттердің білімін рубеждік (рейтингілік) бақылау бекітілген графикке сәйкес түрде академиялық кезең барысындағы 7-ші (Р1) және 15-ші (Р2) апталарда өткізіледі. Пән бойынша бағалау пайыздық мөлшерлемемен 100 %-дық шкала бойынша қойылады. Озат студенттің рейтингісі 100% тең болады. Барлық студенттерді оқытушы озат студентпен салыстырып отырады. Студенттің жұмысы келесі критерийлер бойынша бағаланады: • Сабаққа келуі; • Аудиториялық бақылау жұмысын орындау (АБЖ), ОСӨЖ орындау графигіне сәйкесінше • Үй жұмысын орындау (ҮЖ), СӨЖ орындау жоспарына сәйкес; • Өздік жұмыс графигін орындау. • Студенттер конференциясына, пәндік олимпиядаларға қатысу және т.б.; • Басқа жұмыс түрлері. Рубеждік бақылаудың барлық тапсырмаларын орындаған студент озат студент ретінде 100% ала алады. |Студенттің |Сабаққа келуі |ПС |СӨЖ | |тізім | | | | |бойынша № | | | | |1 |2 |3 |4 | |А |Үздік |4.00 |95-100 | |А- |Өте жақсы |3.67 |90-94 | |В+ |Жақсы |3.33 |85-89 | |В |Жақсы |3.00 |80-84 | |В- |Жақсы |2.67 |75-79 | |С+ |Қанағаттанарлық |2.33 |70-74 | |С |Қанағаттанарлық |2.00 |65-69 | |С- |Қанағаттанарлық |1.67 |60-64 | |D+ |Қанағаттанарлық |1.33 |55-59 | |D |Қанағаттанарлық |1,00 |50-54 | |F |Қанағаттанарлықсыз |0.00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA |- | |P |Пәнді өтті |- |өтті | Егер студент сабақты босатса және межелі бақылауды белгіленген мерзімде сырқатқа немесе басқа да себепті жағдайға байланысты тапсыра алмай қалса, ол межелі бақылаудан жеке түрде өтеді. Бұл жағдайда факультет деканаты және оқытушы межелі бақылауды тапсырудың жеке мерзімдерін белгілейді, емтихан сессиясына дейін студентке жеке рейтингтік ведомості береді. Студент пән бойынша шекті рейтингтік бақылауға кіруге рұқсат алу үшін семестр ішінде жалпы рейтингтік баллы 50 %-ке тең не одан жоғары. Пән бойынша жалпы баға келесі шкала бойынша анықталады. «Өндірісті ұйымдастыру және жоспарлау» пәні бойынша баллдарды бөлу |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |баллдар | | | |1 және 8 апталар аралығында дәріс |30 | | | |сабақтарына қатысу және дайындалу | | | |1 |Практикалық сабақ | | | |2 |Практикалық сабақ: сұрау |15 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |5 | | |3 |Практикалық сабақ: сұрау |15 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |5 | | |4 |Практикалық сабақ: сұрау |15 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |5 | | |5 |Практикалық сабақ: сұрау |20 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |5 | | |6 |Практикалық сабақ: сұрау |20 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |5 | | |7 |Практикалық сабақ: сұрау |20 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |5 | | | |Рубеждік бақылау |75 | | | |1-7 апта сабақтарының нәтижелері |300 | | | |бойынша балл саны | | | | |8 және 15 апталар аралығында дәріс |30 | | | |сабақтарына қатысу және дайындалу | | | |8 |Практикалық сабақ | | | |9 |Практикалық сабақ: сұрау |15 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |5 | | |10 |Практикалық сабақ: сұрау |15 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |5 | | |11 |Практикалық сабақ: сұрау |15 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |5 | | |12 |Практикалық сабақ: сұрау |15 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |5 | | |13 |Практикалық сабақ: сұрау |15 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |5 | | |14 |Практикалық сабақ: сұрау |15 | | | |СӨЖ |10 | | | |ОСӨЖ |5 | | |15 |Практикалық сабақ: |15 | | | |9-15 апта дәрістерінің материалдары | | | | |бойынша бақылау жұмысы |75 | | | |8-15 апта сабақтарының нәтижелері |300 | | | |бойынша балл саны | | | | |Емтиханға берілетін балл саны |400 | | | |Академиялық кезең бойынша барлық |1000 | | | |балл саны | | | 7. ӘДЕБИЕТ 7.1 Негізгі әдебиет 1. ҚР 2003-2015 жылдарға арналған индустриальды-инновациялық даму Стратегиясы // ҚР Президенті мен Үкіметінің шығарған актілерінің Жинағы, 2003, № 23-24. 2. 2010 жылға дейінгі экономикалық саясаттың негізгі бағыттарының Стратегиялық жоспары. Егемен Қазақстан, 4.12.2001 ж. 3. Тайкулакова, Г.С. Экономика и организация производства: учебник / Г.С. Тайкулакова; Ассоциация вузов РК.- Алматы, 2012.- 476 с. 4. Шепеленко, Г.И. Организация и планирование производства на предприятии: 110 экзаменационных ответов: учеб. пособие / Г.И. Шепеленко.- 2- изд., перераб. и доп.- М.; Ростов н/Д: МарТ, 2006. 5. Медведева, Э.А. Экономика, организация и планирование мехового производства: учеб. пособие / Э.А. Медведева; А.М. Галаева.- М.: Легпромбытиздат, 1991.- 238с 6. Әбдікәрімова Ж.Р. Кәсіпорын экономикасы, 2008ж 7. Үмбетәлиев Қ.Д. Кәсіпорын экономикасы және кәсіпкерлік, 2009ж. 8. Ниязбекова Д.А. Кәсіпорын экономикасы, 2008ж. 9. Кайкен Ж.Б., Сұлтанов Ө.С., Қалдыбаев М.М. Кәсіпорын экономикасы, 2010ж 10. Радченко Л.А. Организация производства на предприятиях общественного питания: учебник / Л.А. Радченко.- 7-е изд., доп. и перераб.- Ростов н/Д: Феникс, 2007.- 347с.- (Сред. проф. образование). 11. Мрыхина Е.Б. Организация производства на предприятиях общественного питания: учеб. пособие / Е.Б. Мрыхина.- М: ИНФРА-М, 2007.- 176с.- (Профессиональное образование). 12. Радченко Л.А. Организация производства на предприятиях общественного питания: учебник / Л.А. Радченко.- 4-е изд., доп. и перераб.- Ростов н/Д: Феникс, 2005.- 347с.- (Сред. проф. образование). 13. Волков О.И. Экономика предприятия: курс лекций / О.И. Волков; В.К.Скляренко.- М.: ИНФРА-М, 2002.- 280с.- (Высшее образование). 14. Шепеленко Г.И. Экономика, организация и планирование производства на предприятии: учеб. пособие / Г.И. Шепеленко.- 2- изд., перераб. и доп.- Ростов н/Д: Издательский центр "МарТ", 2000.- 544с. 7.2 Қосымша әдебиет 1. Абдильдина Л.И. Экономика предприятия: Учебник / Л.И. Абдильдина; С.С. Абдильдин.- Алматы: КазНацАГРУ, 2004.- 450с. 2. Әбдікерімова Г.И. Кәсіпорын экономикасы: оқу құралы / Г.И. Әбдікерімова.- Алматы: Экономика, 2008.- 367 б. 3. Экономика предприятия (фирмы): Практикум / Под ред. О.И.Волкова, В.Я.Позднякова.- М.: ИНФРА-М, 2003.- 329с.- (Высш. образование). 4. Куатова Д.Я. Экономика предприятия: практикум / Д.Я. Куатова.- Алматы: Экономика, 2005.- 105с. 5. Жиделева В.В. Экономика предприятия: учеб. пособие / В.В. Жиделева; Ю.Н. Каптейн.- 2-е изд., перераб. и доп.- М: ИНФРА-М, 2000.- 132б.- (Высш. образование). 6. Сергеев И.В. Экономика предприятия Финансы и статистика: учеб. пособие / И.В. Сергеев.- 2-е изд., перераб. и доп.- М: Финансы и статистика, 2000.- 304с. 7. Экономика предприятия: учебник / Под ред. Н.А.Сафронова.- М: Юристъ, 2000.- 581с. 8. Волков О.И. Экономика предприятия: курс лекций / О.И. Волков; В.К.Скляренко.- М.: ИНФРА-М, 2002.- 280с.- (Высшее образование). 9. Жұманазарова Ғ.М. Прогнозирование и оценка факторов, влияющих на стоимость недвижимости в республике Казахстан: Автореф. дис. на соиск. учен. степ. канд. экон. наук / Ғ.М. Жұманазарова; Евразийский нац. ун- т им. Л. Н. Гумилева.- Астана, 2009.- 31 с. 10. Балабанов И.Т. Финансовый анализ и планирование хозяйствующего субъекта/ И.Т. Балабанов.- 2-е изд., доп.- М.: Финансы и статистика, 2000.- 208 с. 11. Сундетов Ж. Планирование и прогнозирование в условиях рыночной экономики: [учеб. пособ.] / Ж. Сундетов.- Алматы: РИК, 1999.- 134с. 12. Ричко К.П. Прогнозирование и планирование аграрно-промышленного комплекса: учебник / К.П. Личко.- М: Гардарики, 1999.- 261с. 13. Балабанов И.Т. Финансовый анализ и планирование хозяйствующего субъекта/ И.Т. Балабанов.- 2-е изд., доп.- М.: Финансы и статистика, 2000.- 208 с. 14. Горемыкин В.А. Планирование на предприятии: учебник / Горемыкин В.А; Э.Р.Бугулов, А.Ю.Богомолов.- 2--е изд., стереотипное.- М.: Филинъ, 2000.- 326с. 15. Прогнозирование и планирование в условиях рынка: учеб. пособие для вузов / Т.Г.Морозов, А.В.Пикулькин, В.Ф, Тихонов и др.; Под ред. Т.Г.Морозовой, А.В.Пикулькина.- М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2000.- 318с. 16. Прокопчук Л.О. Стратегическое планирование: конспект лекций / Л.О. Прокопчук; А.А.Козырев.- СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2000.- 60с.- (Высшее профессиональное образование).
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz