Файл қосу

ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                     |
|СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                      |
|3 деңгейдегі СМЖ    |УМКД                          |                    |
|құжаты              |                              |УМКД                |
|                    |                              |042-16-13.1.58/02-20|
|                    |                              |13                  |
| ПОӘК «Табиғи       |                              |                    |
|объектілер анализі» |«__» _____ 2013 ж.            |                    |
|пәнінің студенттерге|№ 1 басылымы                  |                    |
|арналған            |                              |                    |
|бағдарламасы        |                              |                    |














                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ





                      «Табиғи объектілер анализі» пәні


                  5В060600 - «Химия»  мамандығына арналған

                  ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ














                                    Семей
                                     2013






Алғы сөз

1 ӘЗІРЛЕНГЕН

ҚҰРАСТЫРУШЫ                         «_____»_____  2013  ж.  Мұсабаева   Б.Х.
х.ғ.к.,
«Химия» кафедрасы меңгерушісі м.а.

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1  «Химия» кафедрасы мәжілісінде   «___» ______2013 ж.,  №___  хаттама

Кафедра  меңгерушісі  м.а.                                Мұсабаева Б.Х.

2.2  Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің
мәжілісінде
«___» ______________2013 ж.,  №___  хаттама

Төрайымы                              Төлеубекова С.С.


3  БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде мақұлданған және басып
шығаруға ұсынылған
«___» ______________2013 ж.,  №___  хаттама


ОӘК төрағасы                                Г.Қ. Искакова

4  АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН













                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
3 Пәннің оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар
4 Курс форматы
5 Курс  саясаты
6 Баға қою саясаты
7 Әдебиеттер













































































1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1. Оқытушы  мен пән жайлы жалпы  мәліметтер
Лектордың аты-жөні: Мұсабаева Бинұр Хабасқызы, химия ғылымдарының
кандидаты, доцент
Химия кафедрасы
Хабарласу телефоны: 35-05-90 №9 оқу ғимараты №415 кабинет
Сабақтарды жүргізу орны - № 408 аудитория
Пән бойынша кредит саны – 3.
1.2. Оқу жоспарынан көшірме
1 кесте - Оқу жоспарынан көшірме:

|Курс|Семестр                       |Кредиттер                             |
|    |                              |Дәріс    |ЗС       |ОСӨЖ     |СӨЖ     |
|1   |Кіріспе. Табиғи объектілер    |1        |-        |10       |3       |
|    |сипаттамасы және оларды       |         |         |         |        |
|    |анализдеу ерекшеліктері.      |         |         |         |        |
|2   |Табиғи су сынамаларын алу,    |1        |2        |2        |3       |
|    |консервациялау, тасымалдау    |         |         |         |        |
|    |және сақтау.                  |         |         |         |        |
|3   |Табиғи судың құрамы мен       |1        |         |4        |2       |
|    |физикалық көрсеткіштері.      |         |         |         |        |
|4   |Табиғи судың физико-химиялық  |1        |2        |6        |2       |
|    |көрсеткіштері.                |         |         |         |        |
|5   |Су анализі                    |1        |3        |6        |4       |
|6   |Ауа сынамаларын алу және      |1        |-        |6        |2       |
|    |анализге дайындау.            |         |         |         |        |
|7   |Атмосфералық ауадағы зиянды   |1        |3        |6        |2       |
|    |заттарды бақылау әдістері.    |         |         |         |        |
|8   |Топырақтың элементтік құрамы. |1        |2        |-        |2       |
|9   |Топырақтағы микроэлементтерді |1        |2        |-        |2       |
|    |анықтау                       |         |         |         |        |
|10  |Топырақ құрамындағы           |1        |-        |-        |        |
|    |спецификалық және спецификалық|         |         |         |        |
|    |емес органикалық заттар,      |         |         |         |        |
|    |олардың мөлшерін анықтау.     |         |         |         |        |
|11  |Геологиялық объектілер        |1        |4        |6        |2       |
|    |анализі.                      |         |         |         |        |
|12  |Минералды шикізаттар          |1        |4        |3        |1       |
|    |сынамаларын ыдырату жолдары.  |         |         |         |        |
|13  |Силикаттар анализі            |1        |-        |3        |1       |
|14  |Органикалық және биологиялық  |1        |2        |6        |2       |
|    |объектілердің сынамаларын     |         |         |         |        |
|    |анализге дайындау.            |         |         |         |        |
|15  |Органикалық және биологиялық  |1        |6        |4        |2       |
|    |объектілер анализі.           |         |         |         |        |


  3 ПӘНДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР

     Курсты  оқығанда  негізгі  мақсаттардың  бірі  -  теориялық  негіздерді
игерумен қатар  лабораторияда  эксперименттік  жұмысқа  машықтануды  үйрену,
тәжірибе  нәтижелері  бойынша  теориялық  қорытынды  жасап  үйрену.   Пәннің
теориялық сұрақтары дәрістерде қарастырылады. Дәрістерде негізгі  түсініктер
мен  заңдылықтар  және  күрделі  немесе  оқулықтарда  жоқ  сұрақтар   туралы
айтылады. Дәрістер конспектілері лабораториялық сабақтарға дайындық  кезінде
негіз болады, әдебиетпен дұрыс жұмыс істеуге көмектеседі.  Сабақтың  маңызды
түрі  -  лабораториялық   практикум.   Онда   лабораторияда   жұмыс   істеу,
эксперимент қою  дағдысы  үйретіледі.  Лабораториялық  сабақтарда  теориялық
негіздер, заңдылықтар дәлелін табады.  Студенттер  химиялық  ойлау  қасиетін
және ғылыми-зерттеу жұмысына  қабілеттілік  иеленеді.  Пәнді  оқыту  кезінде
студенттердің өздік жұмысы да бар, және оған уақыт бюджетінің  үлкен  бөлігі
арналған.  Оқытушы  басқаруымен  студенттердің  өздік  жұмысы  лабораторияда
өткізіледі. Онда жаттығулар орындалып,  аспаптар,  химиялық  реактивтер  мен
ыдыстармен   жұмыс істеу дағдысы үйретіледі.  Сонымен қоса,  есептер  шығару
әдістері  қарастырылады.   Аудиториядан   тыс   өздік   жұмыста   студенттер
әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын  орындап,  лабораториялық  сабақтарға
дайындалады.
Дәрістер
    Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады.  Дәрісте
конспект жазуға әрбір студент міндетті.  Конспектті  оқулықтардан  және  оқу
құралдарынан  алынған  материалмен  толықтырып,  жазып  алған  өте  пайдалы.
Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады.
Зертханалық сабақтар
 Зертханалық сабақтарға дайындық келесі кезеңдерден тұрады:
-тақырып бойынша теориялық материалды дәріс конспектісі, оқулықтар  мен  оқү
құралдарынан оқу;
-практикум  немесе  әдістемелік  нұсқаулардан   жұмыстың   әдістемесі   және
мазмұнымен, қажетті аспаптар, реактивтер, ыдыстармен танысу;
-лабораториялық  журналға  қысқыша  конспект  жазу,  яғни  жұмыс   мақсатын,
орындалатын операциялар кезегін,  жұмысты  орындау  жолын  және  эксперимент
нәтижелерін (есептеулер, бақылаулар, қорытындылар) көрсету.
Зертханалық жұмысты орындау:
-зертханалық жұмысты әрбір студент жеке орындайды;
-студент  лабораториялық  жұмысты  орындауға  оқытушы  рұқсатын  алып   қана
кіріседі;
-эксперимент нәтижелері журналға  жазылып,  реакция  теңдеулері  және  қажет
болса есептеулер жүргізіліп, қорытынды жасалады;
-орындалған жұмыс бойынша студент есеп береді.
Өздік жұмыс
Оқу үрдісінде өздік жұмыс үлесі артып келеді.  Тақырыпты  терең  игеру  үшін
оқулықтармен, оқу құралдарымен қосымша  жұмыс  істеу  қажет.  Сонымен  қоса,
есептер, үй тапсырмасы да өздік жұмысқа  жатады.  Студенттің  өздік  жұмысын
оқытушы тексереді,  ол  үшін  жазбаша  жұмыстар  тексеріледі,  ауызша  сабақ
сұралады, бақылау жұмыстары, тестер, коллоквиумдар қабылданады.
Әдебиетпен жұмыс істеуге нұсқаулар
Бұл арнайы курс болғандықтан, негізгі оқулық  жоқ.  Әрбір  тақырыпқа  арнайы
әдебиет тізімі,   әдістемелік  құралдар  мен  нұсқаулар  ұсынылады.  Оқытушы
тапсырма   бергеннен   кейін   материалды   оқулықтар,   оқу   құралдарынан,
монографиялардан  оқу керек.  Сұрақ  негізін  анықтап,  заңдар,  ережелерді,
түсініктерді, формулаларды жаттау керек.  Еске  жақсы  сақтау  үшін  қысқаша
конспект жазып, немесе дәріс  конспектісін  толықтыра  жазу  керек.  Сұрақты
егжей-тегжейлі  білу  үшін  қосымша  әдебиет  оқу  керек.   Теориялық   курс
жаттығулар орындау, есеп  шығарумен  қоса  оқытылады.  Теориялық  материалды
игергеннен кейін лабораториялық  сабаққа  дайындалу  керек.  Оқулықтар,  оқу
құралдары, есеп жинағымен қатар  лабораториялық  жұмыстар  практикумы  қажет
болады.  Әдетте  практикумдарда  жұмыс  мазмұны  алдында  қысқаша  теориялық
материал беріледі, онымен міндетті түрде танысу қажет.  Зертханалық  жұмысты
орындау жолы лабораториялық журналға конспектіленеді. Түсініксіз  сұрақтарды
дәптерге белгілеп, сабақта оқытушыдан сұрауға болады.
Курстық жұмыс


      4 КУРС ФОРМАТЫ


      Оқу жүктемесін семестр бойына бірқалыпты  орналастыру,  тапсырманы  әр
студенттін міндетті  түрде  орындай  алатын  мөлшерде  беру  керек,  олардың
орындалуын қатан қадағалап, бақылаулар жүргізуге тиісті.  Осыған  байланысты
кафедрада  әр  түрлі  формаларда  бақылаулар  болу  керек.  Оқу   құралдарын
регламентациялау, әр дисциплина бойынша өздік  жұмыстарының  сағат  мөлшерін
құрау, басқа  дисциплина  арқасында  СРС  мөлшері  аспауын  қадағалап  отыру
қажет.
      Студенттің уақыт мөлшерін анализдеу  арқылы  ескерілмеген  уақыттардың
мөлшері бар болуы анықталды. Сондықтан  көптеген  студенттер  өз  уақыттарын
жоспарлай алмай жүргендеріне  шағымданады.  Көптеген  студенттерде   уақытты
тиімді пайдалана алмайды, оларда күнделікті жоспарлары жоқ.
      1.Оқу  материалын  берілген  пән  бойынша  өткен  материалдың    басқа
дисциплиналармен байланысын және кезектігін ескерген жөн.
      2.Тақырыпқа байланысты сабақтын өту әдісі және талқыланатын  сұрақтары
жоспарланады.  Көптеген  пән  сұрақтары   аланда  немесе  арнайы  клиникалық
лабораторияларда түсіндірген кезде оңай қабылданады.
      3.Курстық теориялық білімдері лабораториялық – практикалық сабақтардың
арқасында негізделеді.


      5 КУРС САЯСАТЫ


      Зертханалық  сабақтар белгілі бір тақырыптарды лекцияда талқылаған соң
жүргізіледі. Әрине, сабақтарды бұлай өткізу  студентте анализдеу,  салыстыру
және ойлау  қабілеттері  жоғарлайды.  Пән  аралық   жүйе  студенттің   ғылым
негізін және танырлық әрекетін белсендіруге арналған.
      Пән аралық жүйені ескере отырып, мұғалім белгілі бір пәнге  байланысты
студенттің қаншалықты  білімін  біле  отырып,  оқу  материалын  жоспарланған
мөлшерден тыс  бере алады.
        Белгілі бір  лекция  немесе  лабораториялық  –  практикалық  сабақты
жоспарлай отырып, мұғалім алдын ала сабақтын  өткізілу  әдісін  және  жерін,
тәртібін ойластыру керек.


      6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ

      Пәнді оқу барысында ағынды бақылаудың әртүрлі түрлері болуы мүмкін:
      1) ауызша сұрау – бір немесе  бірнеше  тақырып  (бөлім)  материалдарын
оқығаннан кейін жүргізілетін бақылау;
      2) жазбаша бақылау, курстың кейбір тақырыбы (бөлімі) бойынша  қойылған
сұрақтар,  есеп  шығару,  келтірілген  жағдайды  талдау,  практикалық  жұмыс
жасауды көрсетеді;
      3) бірігіп жасалған сұрау – бір немесе бірнеше тақырып (бөлім) бойынша
ауызша және жазбаша жүргізілетін бақылау;
      4) үй тапсырмасын  қорғау  және  презентация  -  жеке  немесе  топ  үй
тапсырмасын  дұрыс  орындағанының  білімін,  откен  материалдарға  қорытынды
жасап, оны аудитория алдына жеткізе  білуін,  курс  тақырыптарынынң  кисынды
байланысын байқай білуін бақылау;
      5) дискуссиялар, тренинглер, дөнгелек үстөл  –  маселені  топ  ретінде
қарасырып  өзіндік  ой  жүгірту  машығын  және  өздігінен   шешім   қабылдау
қабілетін көрсету;
      6) тестлер – оқушының білімін объективтi түрде және сапалы  баға  беру
үшін нақты түрде берілген тапсырма жиынтығы (ашық, жабық, біріктірілген);
      7) курстық жобалау, бір академиялық мерзім арасында жұмыс оқу  жоспары
бойынша қарастырылған курстық жұмысты орындау.

          «Табиғи объектілер анализі» пәні бойынша ұпайдың таралымы

                                                                     2 кесте
|Апта |Бақылау түрі                                |Ұпайлардың   |Ескерту |
|     |                                            |барлығы      |        |
|1    |2                                           |3            |4       |
|     |1-7 апта аралығында дәріс сабақтарына қатысу|30           |        |
|     |мен дайындалу                               |             |        |
|1    |Зертханалық сабақ №1 - Су сынамаларын алу.  |0            |ЗС      |
|     |Судың физикалық көрсеткіштерін анықтау.     |             |        |
|     |(жұмысты орындау)–0;                        |             |        |
|2    |Зертханалық сабақ №1 (жазбаша есеп, бақылау |35           |ЗС      |
|     |сұрақтар )– 15;                             |             |СОӨЖ    |
|     |СОӨЖ  - №1 дәріс материалы бойынша ағымдағы |             |СӨЖ     |
|     |бақылау - 10                                |             |        |
|     |СӨЖ - Табиғи су құрамы (конспект)-10        |             |        |
|3    |Зертханалық сабақ №2 - Судағы аниондарды    |35           |ЗС      |
|     |анықтау.  (жұмысты орындау, жазбаша есеп,   |             |СОӨЖ    |
|     |бақылау сұрақтар)– 15;                      |             |СӨЖ     |
|     |СОӨЖ  - №2 дәріс материалы бойынша ағымдағы |             |        |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |CӨЖ  - Табиғи суларды тазалау әдістері.     |             |        |
|     |(презентация)-10                            |             |        |
|4    |Зертханалық сабақ №3 - Суда SO2-4, Мg2+,    |35           |ЗС      |
|     |Са2+  иондарын анықтау.  (жұмысты орындау,  |             |СОӨЖ    |
|     |жазбаша есеп, бақылау сұрақтар)– 15;        |             |СӨЖ     |
|     |СОӨЖ -№3 дәріс материалы бойынша ағымдағы   |             |        |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |СӨЖ - Табиғи су сынамаларын алуға арналған  |             |        |
|     |арнайы құрал-жабдықтар (реферат) - 10       |             |        |
|5    |Зертханалық сабақ  №4 - Шаңда марганец      |35           |ЗС      |
|     |мөлшерін титриметриялық анықтау  (жұмысты   |             |СОӨЖ    |
|     |орындау)– 15;                               |             |СӨЖ     |
|     |СОӨЖ - №4 дәріс материалы бойынша ағымдағы  |             |        |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |СӨЖ - Қоршаған орта объектілерін экологиялық|             |        |
|     |бақылаудың аспаптары мен әдістері (реферат) |             |        |
|     |- 10                                        |             |        |
|6    |Зертханалық сабақ  №4 - Шаңда марганец      |35           |ЗС      |
|     |мөлшерін титриметриялық анықтау  (жұмысты   |             |СОӨЖ    |
|     |орындау)– 15;                               |             |СӨЖ     |
|     |СОӨЖ №5 дәріс материалы бойынша ағымдағы    |             |        |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |CӨЖ - Ауа сынамасын аспирация әдісімен алу  |             |        |
|     |(конспект) - 10                             |             |        |
|7    |Зертханалық сабақ №5 - Топырақтың           |95           |ЗС      |
|     |механикалық құрамын анықтау. (жұмысты       |             |СОӨЖ    |
|     |орындау, жазбаша есеп, бақылау сұрақтар)–   |             |СӨЖ     |
|     |15;                                         |             |МБ      |
|     |СОӨЖ -№6 дәріс материалы бойынша ағымдағы   |             |        |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |CӨЖ - Ауа сынамаларын экспресс-анализдеу    |             |        |
|     |әдістері (конспект) - 10                    |             |        |
|     |Межелік бақылау №1 (тест) - 60              |             |        |
|1 мен 7 аптада оқу нәтижесі бойынша ұпайлардың    |300          |        |
|барлығы                                           |             |        |
|     |8-15 апта аралығында дәріс сабақтарына      |30           |        |
|     |қатысу мен дайындалу                        |             |        |
|8    |Зертханалық сабақ №6 - Топырақ сынамаларын  |30           |ЗС      |
|     |алу және анализге дайындау. Су сіріндісінің |             |СОӨЖ    |
|     |рН анықтау.   (жұмысты орындау, жазбаша     |             |СӨЖ     |
|     |есеп, бақылау сұрақтар)– 10;                |             |        |
|     |СОӨЖ №7 дәріс материалы бойынша ағымдағы    |             |        |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |CӨЖ Минералды шикізаттарды анализдеу        |             |        |
|     |принциптері мен әдістері (жеке тапсырма)-10 |             |        |
|9    |Зертханалық сабақ №7 - Силикатта SiO2       |30           |ЗС      |
|     |мөлшерін анықтау  (жұмысты орындау)– 15;    |             |СОӨЖ    |
|     |СОӨЖ №8 дәріс материалы бойынша ағымдағы    |             |СӨЖ     |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |СӨЖ Силикаттар сынамаларын ыдырату әдістері |             |        |
|     |(конспект)- 10                              |             |        |
|10   |Зертханалық сабақ №7 (жазбаша есеп, бақылау |30           |ЗС      |
|     |сұрақтар )– 10;                             |             |СОӨЖ    |
|     |СОӨЖ №9 дәріс материалы бойынша ағымдағы    |             |СӨЖ     |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |CӨЖ Силикаттар анализі  (конспект)-10       |             |        |
|11   |Зертханалық сабақ №8 - Полиметалдық рудада  |30           |ЗС      |
|     |қорғасын мөлшерін анықтау.                  |             |СОӨЖ    |
|     |(жұмысты орындау)– 10;                      |             |СӨЖ     |
|     |СОӨЖ №10 дәріс материалы бойынша ағымдағы   |             |        |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |СӨЖ - Бөлу және  концентрлеу әдістері       |             |        |
|     |(конспект) - 10                             |             |        |
|12   |Зертханалық сабақ  №8 (жазбаша есеп, бақылау|30           |ЗС      |
|     |сұрақтар )– 10;                             |             |СОӨЖ    |
|     |СОӨЖ №11 дәріс материалы бойынша ағымдағы   |             |СӨЖ     |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |СӨЖ - Бөгет жасаушы компоненттерді          |             |        |
|     |бүркемелеу әдістері (конспект) - 10         |             |        |
|13   |Зертханалық сабақ №9 - Өсімдіктерді күлдеу. |30           |ЗС      |
|     |(жазбаша есеп, бақылау сұрақтар )– 10;      |             |СОӨЖ    |
|     |СОӨЖ №12 дәріс материалы бойынша ағымдағы   |             |СӨЖ     |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |CӨЖ – Топырақ сірінділерін дайындау әдістері|             |        |
|     |(конспект) - 10                             |             |        |
|14   |Зертханалық сабақ №10 - Өсімдік сіріндісінде|30           |ЗС      |
|     |мыс пен мырыш мөлшерін анықтау (жұмысты     |             |СОӨЖ    |
|     |орындау)– 10;                               |             |СӨЖ     |
|     |СОӨЖ №13 дәріс материалы бойынша ағымдағы   |             |        |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |СӨЖ – Өсімдіктер құрамындағы биологиялық    |             |        |
|     |активті заттар  (реферат) -10               |             |        |
|15   |Зертханалық сабақ №11 - Жеміс шырындарында  |60           |ЗС      |
|     |аскорбин қышқылын анықтау.  (жазбаша есеп,  |             |СОӨЖ    |
|     |бақылау сұрақтар )– 10;                     |             |СӨЖ     |
|     |СОӨЖ №14 дәріс материалы бойынша ағымдағы   |             |МБ      |
|     |бақылау -10                                 |             |        |
|     |CӨЖ - Биологиялық объектілердегі            |             |        |
|     |элементтердің іздік мөлшерін кинетикалық    |             |        |
|     |әдістермен анықтау  (конспект) - 10         |             |        |
|     |Межелік бақылау №2 (тест) - 30              |             |        |
|9 мен 15 аптада оқу нәтижесі бойынша ұпайлардың   |300          |        |
|барлығы                                           |             |        |
|Емтихан ұпайларының барлығы                       |400          |        |
|Академиялық кезең бойынша ұпайлардың барлығы      |1000         |        |


      7 ӘДЕБИЕТТЕР


7.1.Негізгі әдебиет:
7.1.1. Лурье Ю.Ю. Унифицированные методы анализа вод. М. Химия, 1971.
7.1.2.  Лурье  Ю.Ю.,  Рыбникова  А.И.  Химический  анализ   производственных
сточных вод.М., Химия, 1974.
7.1.3. Другов Ю.С., Беликов А.Б. и др. Методы анализа  загрязнений  воздуха.
М., Химия, 1984.
7.1.4.  Хмельницкий  Р.А.  Современные  методы  исследования  агрономических
объектов. М., ВШ, 1981.
7.1.5. Аринушкина Г.Е. Руководство по химическому  анализу  почв.  М.,  Изд.
МГУ, 1973.
7.1.6..Ковальский В.В., Гололобов Л.Д. Методы определения микроэлементов в
органах, тканях животных, растениях и почвах. М., Изд-во Колосс, 1969.
7.1.7.  Справочник  Санитарно-химический  анализ  загрязняющих   веществ   в
окружающей среде. Составители М.Г. Дмитриев и др. М., Химия, 1989.
7.1.8.  Мусабаева  Б.Х.,  Калияскарова  Б.А.  Анализ   природных   объектов,
методические указания к лабораторным работам, 2008
7.2.Қосымша әдебиет
7.2.1. Мюллер Г., Отто М. И  др.  Каталитические  методы  в  анализе  следов
элементов. М., Мир, 1983.
7.2.2. Крамаренко В.Ф., Туркевич Б.М. Анализ ядохимикатов. М., Химия, 1978.
7.2.3. Швайкова М.Д. Токсикологическая химия. М.,Медицина, 1976.
7.2.4. Сборник методик по определению концентраций загрязняющих веществ в
промышленных выбросах, Ленинград, гидрометеоиздат,1987.
7.2.5. Аринушкина Е.В. Методы определения микроэлементов в природных
объектах. М., Изд-во МГУ, 1968.
7.2.6. Ринькис Г.Я. Методы ускоренного колориметрического определения
микроэлементов в биологических объектах. Рига, Изд-во АН ЛатвССР, 1963.
7.2.7. Коренман  И.В.Практикум по электрохимическим методам анализа,1970.





















Пәндер