Файл қосу

Қисық сызықты интеграл тақырыбын оқыту әдістемесі



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
          семей ҚАЛАСЫНЫҢ шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
 | |
|3 деңгейлі СМК құжаты             |ПОӘК                  |ПОӘК                  |
|                                  |                      |042-0.1.00 /02-2013   |
|Оқытушыға арналған                |02.09.2013 ж.         |                      |
|«Математикалық анализ 1» пәні     |№1 басылым            |                      |
|бойынша жұмыс бағдарламасы        |                      |                      |












                  Оқытушыға арналған оқу жұмыс бағдарламасы



                     ЖОғары оқу орындарында математикалық


                          анализді оқыту әдістемесі

                                пәні бойынша

                     6М010900 «Математика» (магистрант)

                               Мамандығы үшін

























                                    Семей
                                   2014ж.

Алғы сөз
1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:
Математика  және  математиканы  оқыту   әдістемесі   кафедрасының    доценті
Г.Е.Берікханова   ___________ «___»__________ 2014ж

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедрасының отырысында
талқыланды
Хаттама № ______ “____” _____________ 2014 ж.

Кафедра меңгерушісі _________________ Жолымбаев О.М.

2.2. Физика-математика факультетінің  оқу-әдістемелік бюросының отырысында
талқыланды
Хаттама  №____  «____»  __________  2014ж.

Оқу-әдістемелік бюроның төрайымы __________ Батырова К.А.

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды
Хаттама  №____  «____»  __________  2014 ж.

Оқу-әдістемелік кеңестің төрайымы __________


БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ

                                   мазмұны

1. Қолданылу аймағы
2. Нормативті сілтемелер
3. Жалпы мағлұмат
4. Оқу пәнінің  мазмұны
5. СӨЖ тақырыптары
6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтылу картасы
8. Әдебиеттер


    1.ПАЙДАЛАНУ ОБЛЫСЫ
    Әртүрлі  шаруашылық  істерін  басқару  әдістерін   жетілдіру   көбінесе
экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық  зерттеулер  әдістерін
кеңінен қолдануға әкеліп  отыр.  Қазіргі  кезеңде  күрт  дамып  келе  жатқан
есептеу техникасын қарқынды түрде  пайдалану  математиканы  табысты  қолдану
мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді.
    2.НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
    «Математикалық анализ» пәнінің оқытушыларына арналған осы пәндердің оқу
жұмыс бағдарламасы келесі  құжаттардың  талаптары  мен  ұсыныстарына  сәйкес
берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін белгілейді:
         - 6М010900-Математика  мамандығының мемлекеттік  жалпыға  міндетті
           білім стандарты,
         - СТУ 042-ГУ-1-2013 «Пәндердің оқу-әдістемелік  кешенін  әзірлеуге
           және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
         - ДП 042-1-01-2013 «Пәндердің оқу-әдістемелік  кешенінің  құрылымы
           және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.

    3. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР
    3.1. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы
    Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар  үшін  сандық  есептеу
құралы болып қана қоймай, сонымен қатар,  дәл  зерттеу  әдісі  және  әртүрлі
түсініктер мен  проблемаларды  бұлжытпай  тұжырымдайтын  құрал  болып  отыр.
Сондықтан,  математикалық  білімді  қазіргі  заманның  математика   мұғалімі
маманын сапалы дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады.
Оқу бағдарламасы математика  мамандығы  бойынша  жоғары  білімді  мамандарға
математика бойынша мемлекеттік жалпы білім беру  стандарты  талабына  сәйкес
құрастырылған.


    3.2. «Математикалық анализ» курсының мақсаты
- студенттердің маман  ретінде  болашақ  қызметітінде  орын  алатын  әртүрлі
үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және  болжам  жасауға  мүмкіндік  беретін
математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу;
- жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту;
-  әлеументтік-экономикалық  өзгерістер  кезеғіндегі  қойылатын   талаптарға
сәйкес   ғылыми-зерттеу   жұмыстарын   жүргізгенде   студенттердің   негізгі
практикалық шеберлігін шыңдау


    3.3. Курсты оқытудың негізгі міндеті
- студент өзінің логикалық  және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту;
- математикалық түрде қалыптасқан  есептерді  шешу  және  зерттеу  әдістерін
меңгере білу;
- студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу  машиналарында
іске     асыру деңгейін жету.
    3.4.    Курсты өткеннен кейінгі білімі мен дағдысы:
- математикалық түрде қалыптасқан  есептерді  шешу  және  зерттеу  әдістерін
меңгере білу;
- студент  функциялар  туралы  жақсы  біліп,  анықталмаған  және  анықталған
интегралдар  және  олардың  қолданыстары  туралы  жетік  білім,  интегралдау
әдістерін жете меңгеруі тиіс.
      3.5. Курстың пререквизиті: Бакалавриат деңгейінде математикалық
анализ, алгебра, геометрия пәндері бойынша алған білімдеріне негізделеді

      3.6.  Курстың постреквизиті: функционалдық анализ, дифференциалдық
теңдеулер, комплекстік анализ
      3.7 Оқу жұмысының жоспарынан көшірме

Кесте-1. Оқу жұмысының жоспарынан көшірме



|Кур|Семестр                                                        |Кредит       |
|с  |                                                               |Саны         |
|   |                                                               |ДС    |ПС    |
|1  |Нақты сандар. Нақты сандар жиынының қасиеттерін оқыту          |1     |1     |
|   |әдістемесі                                                     |      |      |
|2  |Нақты айнымалы функция. Анықтамасы берілу тәсілдері,           |1     |1     |
|   |бірсарындылығы, тақ, жұптылығы, шенелгендігі, периодтылығын    |      |      |
|   |оқыту әдістемесі                                               |      |      |
|3  |Сандық тізбек. Тізбектің шегі Бірсарынды тізбектің шегі. e саны|1     |1     |
|   |тізбетің шегі ретінде. Бірінші тамаша шек және оның салдарларын|      |      |
|   |оқыту әдістемесі                                               |      |      |
|4  |Функцияның үзіліссіздігі. Үзіліс нүктелері және оның           |1     |1     |
|   |классификациясын оқыту әдістемесі                              |      |      |
|5  |Туынды және дифференциал тақырыбын оқыту әдістемесі            |1     |1     |
|6  |Туындының көмегімен функцияны зерттеу                          |1     |1     |
|7  |Көп айнымалы функция, оның шегі, үзіліссіздігі тақырыбын оқыту |1     |1     |
|   |әдістемесі                                                     |      |      |
|8  |Жоғарғы ретті дербес туындылар, дифференциалдау тақырыбын оқыту|1     |1     |
|   |әдістемесі                                                     |      |      |
|9  |Алғашқы функция,  анықталмаған интеграл және олардың           |1     |1     |
|   |қасиеттерін оқыту әдістемесі                                   |      |      |
|10 |Анықталмаған интегралды есептеудің негізгі әдістерін оқыту     |1     |1     |
|   |әдістемесі                                                     |      |      |
|11 | Анықталған интеграл, интегралдық қосындының шегі              |1     |1     |
|12 |Екі және үш еселі интеграл тақырыбын оқыту әдістемесі          |1     |1     |
|13 | Қисық сызықты интеграл тақырыбын оқыту әдістемесі             |1     |1     |
|14 |Сандық қатарлар тақырыбын оқыту әдістемесі                     |1     |1     |
|15 |Дәрежелік қатар тақырыбын оқыту әдістемесі                     |1     |1     |
|   |Барлығы:                                                       |15    |15    |

    5. студенттің өздік жұмыс тақырыптары
СОӨЖ


   1. Жоғары оқу орнында математикалық анализді оқыту әдістемесі ерекшелігі
   2. Нақты айнымалы функция тақырыбын ашып көрсету
   3. Функцияның үзіліссіздігі. Үзіліс нүктелері және оның  классификациясын
      оқыту әдістемесі
   4. Туынды және дифференциал тақырыбын оқыту әдістемесі
   5. Туындының көмегімен функцияны зерттеу
   6.  Жоғарғы  ретті  дербес  туындылар,  дифференциалдау  тақырыбын  оқыту
      әдістемесі
   7. Алғашқы функция,  анықталмаған интеграл және олардың қасиеттерін оқыту
      әдістемесі
   8. Анықталмаған интегралды есептеудің негізгі әдістерін оқыту әдістемесі
   9. Екі және үш еселі интеграл тақырыбын оқыту әдістемесі.
  10. Қисық сызықты интеграл тақырыбын оқыту әдістемесі
  11. Сандық қатарлар тақырыбын оқыту әдістемесі
  12. Дәрежелік қатар тақырыбын оқыту әдістемесі

СӨЖ
   1. Нақты  сандар.  Нақты  сандар  жиынының  қасиеттерін  тқырыбы  бойынша
      дайындау. Өздігінен оқу
   2. Нақты айнымалы функция. Анықтамасы берілу  тәсілдері,  бірсарындылығы,
      тақ, жұптылығы, шенелгендігі, периодтылығын оқыту  әдістемесі  бойынша
      дәріс дайындау
   3. Сандық тізбек.  Тізбектің  шегі  Бірсарынды  тізбектің  шегі.  e  саны
      тізбетің шегі ретінде.
   4. Бірінші  тамаша  шек  және  оның  салдарлары  тақырыбы  бойынша  сабақ
      жоспарын даярлау
   5. Функцияның үзіліссіздігі. Үзіліс нүктелері және  оның  классификациясы
      дәріс сабақ әзірлеу
   6. Туынды және дифференциал тақырыбы бойынша практикалық сабақ әзірлеу
   7. Туындының көмегімен функцияны зерттеу тақырыбына сабақ  дайындап,  оны
      қорғау
   8.  Көп  айнымалы  функция,  оның  шегі,  үзіліссіздігі  тақырыбын  оқыту
      әдістемесі тақырыбы бойынша семинар сабақтың жоспарын даярлау
   9. Жоғарғы ретті дербес туындыларға есептер шығару
  10.  Алғашқы  функция,   анықталмаған  интеграл  және  олардың  қасиеттері
      бойынша  практикалық сабақ әзірлеу
  11. Анықталмаған интегралды есептеудің негізгі әдістері  тақырыбы  бойынша
      конспект құру
  12. Өздігінен оқу - Үш еселі интегралдың қолданулары. Конспект құру
  13. Қисық сызықты интеграл тақырыбына сабақ жоспарын даярлау
  14. Сандық қатарлар тақырыбына сабақ дайындап, оны қорғау
  15. Дәрежелік қатар тақырыбына сабақ жоспарын жазу



    6. ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

Кесте 3 –Пәннің оқу әдістемелік картасы
|Тақырыбы                                     |Көрнекі|Өзіндік      |Бақылау  |
|                                             |ліктер |меңгеру      |түрі     |
|                                             |       |сұрақтары    |         |
|Дәріс                 |Практикалық     |Зертх|       |             |         |
|                      |сабақтар        |сабақ|       |             |         |
|                      |тақырыптары     |     |       |             |         |
|1                     |2               |3    |4      |5            |6        |
|Нақты сандар. Нақты   |Нақты сандар.   |     |       |             |         |
|сандар жиынының       |Нақты сандар    |     |       |             |         |
|қасиеттерін оқыту     |жиынының        |     |       |             |         |
|әдістемесі            |қасиеттерін     |     |       |             |         |
|                      |оқыту әдістемесі|     |       |             |         |
|Нақты айнымалы        |Нақты айнымалы  |     |       |             |Жазбаша  |
|функция. Анықтамасы   |функция.        |     |       |             |Ауызша   |
|берілу тәсілдері,     |Анықтамасы      |     |       |             |         |
|бірсарындылығы, тақ,  |берілу          |     |       |             |         |
|жұптылығы,            |тәсілдері,      |     |       |             |         |
|шенелгендігі,         |бірсарындылығы, |     |       |             |         |
|периодтылығын оқыту   |тақ, жұптылығы, |     |       |             |         |
|әдістемесі            |шенелгендігі,   |     |       |             |         |
|                      |периодтылығын   |     |       |             |         |
|                      |оқыту әдістемесі|     |       |             |         |
|Сандық тізбек.        |Сандық тізбек.  |     |       |е саны.      |Жазбаша  |
|Тізбектің шегі        |Тізбектің шегі  |     |       |Екінші тамаша|Ауызша   |
|Бірсарынды тізбектің  |Бірсарынды      |     |       |шек.         |         |
|шегі. e саны тізбетің |тізбектің шегі. |     |       |Дәлелдеу,    |         |
|шегі ретінде. Бірінші |e саны тізбетің |     |       |қорыту.      |         |
|тамаша шек және оның  |шегі ретінде.   |     |       |             |         |
|салдарларын оқыту     |Бірінші тамаша  |     |       |             |         |
|әдістемесі            |шек және оның   |     |       |             |         |
|                      |салдарларын     |     |       |             |         |
|                      |оқыту әдістемесі|     |       |             |         |
|Функцияның            |Функцияның      |     |       |Үзіліссіздік |Жазбаша  |
|үзіліссіздігі. Үзіліс |үзіліссіздігі.  |     |       |анықтамаларын|Ауызша   |
|нүктелері және оның   |Үзіліс нүктелері|     |       |дәлелдеу     |         |
|классификациясын оқыту|және оның       |     |       |             |         |
|әдістемесі            |классификациясын|     |       |             |         |
|                      |оқыту әдістемесі|     |       |             |         |
|Туынды және           |Туынды және     |     |       |Туындының    |         |
|дифференциал тақырыбын|дифференциал    |     |       |геометриялық |         |
|оқыту әдістемесі      |тақырыбын оқыту |     |       |мағынасы     |         |
|                      |әдістемесі      |     |       |             |         |
|Туындының көмегімен   |Туындының       |     |       |             |Жазбаша  |
|функцияны зерттеу     |көмегімен       |     |       |             |Ауызша   |
|                      |функцияны       |     |       |             |         |
|                      |зерттеу         |     |       |             |         |
|Көп айнымалы функция, |Көп айнымалы    |     |       |Көп айнымалы |Жазбаша  |
|оның шегі,            |функция, оның   |     |       |функцияны    |Ауызша   |
|үзіліссіздігі         |шегі,           |     |       |зерттеу      |         |
|тақырыбын оқыту       |үзіліссіздігі   |     |       |             |         |
|әдістемесі            |тақырыбын оқыту |     |       |             |         |
|                      |әдістемесі      |     |       |             |         |
|Жоғарғы ретті дербес  |Жоғарғы ретті   |     |       |             |         |
|туындылар,            |дербес          |     |       |             |         |
|дифференциалдау       |туындылар,      |     |       |             |         |
|тақырыбын оқыту       |дифференциалдау |     |       |             |         |
|әдістемесі            |тақырыбын оқыту |     |       |             |         |
|                      |әдістемесі      |     |       |             |         |
|Алғашқы функция,      |Алғашқы функция,|     |       |             |Жазбаша  |
|анықталмаған интеграл |анықталмаған    |     |       |             |Ауызша   |
|және олардың          |интеграл және   |     |       |             |         |
|қасиеттерін оқыту     |олардың         |     |       |             |         |
|әдістемесі            |қасиеттерін     |     |       |             |         |
|                      |оқыту әдістемесі|     |       |             |         |
|Анықталмаған          |Анықталмаған    |     |       |Анықталмаған |Жазбаша  |
|интегралды есептеудің |интегралды      |     |       |интегралды   |Ауызша   |
|негізгі әдістерін     |есептеудің      |     |       |есептеу      |         |
|оқыту әдістемесі      |негізгі         |     |       |әдістері     |         |
|                      |әдістерін оқыту |     |       |             |         |
|                      |әдістемесі      |     |       |             |         |
| Анықталған интеграл, | Анықталған     |     |       |             |Жазбаша  |
|интегралдық қосындының|интеграл,       |     |       |             |Ауызша   |
|шегі                  |интегралдық     |     |       |             |         |
|                      |қосындының шегі |     |       |             |         |
|Екі және үш еселі     |Екі және үш     |     |       |Екі және үш  |Жазбаша  |
|интеграл тақырыбын    |еселі интеграл  |     |       |еселі        |Ауызша   |
|оқыту әдістемесі      |тақырыбын оқыту |     |       |интегралдың  |         |
|                      |әдістемесі      |     |       |қолдану      |         |
| Қисық сызықты        | Қисық сызықты  |     |       |             |Жазбаша  |
|интеграл тақырыбын    |интеграл        |     |       |             |Ауызша   |
|оқыту әдістемесі      |тақырыбын оқыту |     |       |             |         |
|                      |әдістемесі      |     |       |             |         |
|Сандық қатарлар       |Сандық қатарлар |     |       |Сан қатарын  |Жазбаша  |
|тақырыбын оқыту       |тақырыбын оқыту |     |       |жинақтылыққа |Ауызша   |
|әдістемесі            |әдістемесі      |     |       |зерттеу      |         |
|                      |                |     |       |әдістерін    |         |
|                      |                |     |       |қайталау     |         |
|Дәрежелік қатар       |Дәрежелік қатар |     |       |             |Жазбаша  |
|тақырыбын оқыту       |тақырыбын оқыту |     |       |             |Ауызша   |
|әдістемесі            |әдістемесі      |     |       |             |         |

    7. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТЫЛУ КАРТАСЫ

|Оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың  |Даналардың |Студенттерді|Қамтамасыз |
|атауы                                      |саны       |ң саны      |ету пайызы |
|1                                          |2          |3           |4          |
|Темірғалиев Н.Т. Математикалық анализ. Том |190/30/30  |28          |100        |
|– 1, Алматы: Мектеп, 1987. -288 б.  Том –  |           |            |           |
|2. Алматы: Ана тілі, 1991. -400 б. Том – 3.|           |            |           |
|Алматы: Білім, 1997. -432 б.               |           |            |           |
|Фихтенгольц Г.М. Дифференциалдық және      |45/49      |28          |100        |
|интегралдық есептеулер курсы. Том – 1,     |           |            |           |
|Алматы: Мектеп, 1970. -634 б. Том – 2,     |           |            |           |
|Алматы: Мектеп, 1971. -664 б.              |           |            |           |
|Ибрашев Х.И., Еркеғұлов Ш.Т. Математикалық |20/110     |28          |100        |
|анализ курсы. Т–1,2. Алматы, 1963.         |           |            |           |
|Берман Г.Н. Сборник задач по курсу         |260        |28          |100        |
|математического анализа. Москва: Наука,    |           |            |           |
|1969. -440 с.                              |           |            |           |
|Ильин В.А., Поздняк Э.П. Основы            |40         |28          |100        |
|математического анализа. М.: Наука, 1973.  |           |            |           |
|-448 с.                                    |           |            |           |
|Н.А.Давыдов, П.П.Коровкин, В.Н.Никольский. |18         |28          |100        |
|Сборник задач по математическому анализу.  |           |            |           |
|М.:Просвещение, 1973. -256с.               |           |            |           |

    8. ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
   1. Х.И.Ибрашев, Ш.Т.Еркеғұлов. Математикалық анализ курсы. 1-2  том.  А.,
      «Қазақтың мемлекеттік оқу-педагогика баспасы», -1963.
   2. Н.Темірғалиев. Математикалық анализ. А., «Мектеп», 1987.
   3. Г.М.Фихтенгольц.  Основы  математического  анализа ( на  казахском   и
      русском  языках).    М., - 1956, Алматы – 1960, ч. 2.
   4. В.И.Ильин, Э.Г.Позняк.  Основы  математического  анализа.  М., «Наука»
      - 1980, ч.1 и 2.
   5. Л.Д.Кудрявцев.  Математический  анализ, т.1 и 2.    М., - 1970.
   6. Б.П.Демидович.  Сборник  задач  и  упражнений  по  математическому
      анализу.     М., - 1990.
   7. Г.Н.Берман. Сборник  задач  по  курсу  математического  анализа.
      М., «Наука» - 1977.
   8. Н.Я.Виленкин. Задачник  по  курсу  математического  анализа.ч. II.,
      М.,«Просвещение» - 1971.
   9. В.Ф.Бутузов. Математический  анализ  в  вопросах  и  задачах.М.,
      «Высшая  школа» - 1988.
  10. Л.Д.Кудрявцев. Математический  анализ.    М., «Высшая  школа»- 1970.
  11. Л.Д.Кудрявцев. Краткий  курс  высшей  математики.    М , «Наука» -
      1989.
  12. П.П.Коровкин. Математический  анализ. М., «Просвещение» - 1963.
  13. Г.И.Запорожец. Руководство к решению задач по математическому анализу.
      М., «Высшая школа»- 1966.
  14. П.Е.Данко, А.Г.Попов, Т.Я.Кожевников. Высшая математика в упражнениях
      и задачах.М., «Оникс 21 век» - 2003.
  15. И.И.Ляшко, А.К.Боярчук, Я.Г.Гай, Г.П.Головач. Справочное пособие по
      высшей      математике. М., «Научная и учебная литература».- 2007.



Пәндер