Файл қосу
Жеңіл атлетиканың даму тарихы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-35.1. | | | |05 /02-2014 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |от 16.06. 2014 г. | | |«Жеңіл атлетика | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Жеңіл атлетика»пәні бойынша 5В010800 Дене шынықтыру және спорт СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________«02»09. 2013ж., Жуманбаев А.Ж. « Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың теориясы мен әдістемесі кафедрасында отырысында «02» 09.2013ж. №1 хаттама Кафедра менгерушісі_______Прохоров Б.Н. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «03» 09. 2013ж. №1 хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақулданған және ұсынылған «18»09. 2013ж. №1 хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН Мазмұны |1. |Жалпыережелер | |2. |Пәнніңмазмұныжәнесабақтүрлерібойыншасағаттардыбөлу | |3. |Пәндіоқыпбілужөніндегіәдістемелікұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курссаясаты | |6. |Баға қоюдыңсаясаты | |7. |Әдебиеттізімі | ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Жуманбаев Айбек Жамбулович педагогика ғылымдарының магистрі Байланыс ақпараты – тел:77-34-77, оқу ғимараты №3, кабинет спорт зал Сабақ өткізу орны – Спорт зал Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Жұмыс бағдарламасы Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп 5В010800 «Дене шынықтыру және спорт» мамандығына жасалған. Жеңіл атлетика пәнінен оқу сабақтары дәріс, әдістемелік, семинар және тәжірибелік сабақ пен практика түрінде жүргізіледі. Түрлі сабақтармен жаттықтыру сабақтарының құрылымы, үйлесуі туралы мағлұмат беріледі. Оқу жұмысын ұйымдастыру, жоспарлау және есептеу әдістері үйретіледі. 1.3Пәнді оқып-білудің мақсаты: пәні студенттерге жүгіру, секіру, лақтыру түрлерінің негізгі тәсілдері туралы дағдыларға және білім беруге, Президент сынамалары мен жалпы білім беру мектеп бағдарламасына кірген жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін оқыту әдістемесін үйрету. Жеңіл атлетика жарысын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын бойларына сіңіру. 1.4Пәнді оқып-білудің негізгі міндеттері: - Дене тәрбиесі мен мұғалімдеріне жеңіл атлетика түрлерінің оқу әдістемесін және сол тапсырмаларды орындау үшін қолданылатын құралдар негізі бойынша білім беру; - Жергілікті халықтардың салауатты өмір салтын қалыпластыру үшін жеңіл атлетика түрелін оқыту әдістемесін үйрету. - Бағдарлама материалын менгеру үшін дәріс, әдістемелік және тәжірибелік сабақтар жүргізілді. Ал өз бетінше сабақтың дайындық бөлімін өткізу үшін кешенді жаттығу құру және жазу қалпында жұмыстар өтеді; - Практикалық сабақтарда жеңіл атлетика түрлерінің тәсілдері мен оқыту әдістемесі жетілдіріледі. 1.5Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: • оқытудың техникасын, тактикасын және әдістемесін, жеңіл атлетикадан жарыс ережелерін. • Студент орындай білу керек: техникалық тәсілдерді орындау, оқу - жаттықтыру сабақтарын өткізу, спорттық жарыстардакомандаға жетекшілік жасау, жеңіл аттлетикадан жарыстарды өткізу. 1.6Курстың пререквизиттері: Пәндік оқу үшін мына пәндер бойынша білім алу қажет: педагогикадан Анатомиядан, физиологиядан, ДШ және С теориясы мен әдістемесінен студент пәнді жақсы меңгеру үшін келесі пәндер бойынша білім болу керек: тандалған спорт түрінің негіздері, жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен, гимнастика оқыту әдістемесімен. 1.7Курстың постреквизиттері: 1.7.1 ТАСТ 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырыб атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ПС | |1-8 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) | |1 |Жеңіл атлетиканың даму тарихы |15 |Практикалық | | |және оның қазіргі замандағы | |сабақта | | |алатын орыны. | | | |2-3 |Жүру негізіндегі қадам ұзындығы |15 |Практикалық | | |мен жиілігі. | |сабақта | |4 |Жүру мен жүгіру, техникасының |15 |Практикалық | | |негіздері. Секіру, лақтыру | |сабақта | | |техникасының негіздері. | | | |5 |Секіру техникасын үйретудегі |15 |Практикалық | | |тұтас және бөлшектеп оқыту | |сабақта | | |әдістерін қолдану. Негізгі | | | | |қателер, оларды түзеу, ескерту. | | | |6 |Екпіндеп жүгіру. Бастапқы ұшу |15 |Практикалық | | |жылдамдғы. Серпіліс пен қонудағы| |сабақта | | |динамикалық жүктемелер. | | | |7 |Снарядтыңұшу алыстығы және оны |15 |Практикалық | | |анықтайтың факторлары. | |сабақта | |8 |Лақтыру түрлеріндегі снарядтың |15 |Практикалық | | |жылдамдық Лақтыру фазалары. | |сабақта | | |Лақтыру техникасының түзетуге | | | | |арналған жаттығулар. | | | |Студенттің өздік жұмысы | |1 |Жүгіру мен секіру түрлерінің |60 |Сабақ кестесіне | | |техникасын талдау және оқыту | |сәйкес | | |әдістемесі | | | |2-3 |Ұзындыққа секірудің техникасын |60 |Сабақ кестесіне | | |талдау және үйрету әдістемесі. | |сәйкес | |8 |Межелік бақылау1- 1-8 апта дәріс|60 б. |Сабақ кестесіне | | |материалдары бойынша сұрақ жауп | |сәйкес | |1 апта мен 8 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |9-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) | |9 |Негізгі секіру техникасының |15 |Практикалық | | |түрлерін оқыту. Негізгі үйрету | |сабақта | | |тәсілдері, реті және өтілуі, | | | | |секіруді реттік тәсіл бойынша | | | | |үйрету. | | | |10 |Найза мен граната лақтыруды |15 |Практикалық | | |оқыту ерекшклігі. | |сабақта | |11 |Лақтыру техникасын түзетуге |15 |Практикалық | | |арналған жаттығулар. Найза мен | |сабақта | | |граната ұстау ерекшеліктері. | | | |12 |Жүгіру техникасының негізгі |15 |Практикалық | | |элементінің ерекшелігі. Жүгіру | |сабақта | | |жаттығуларын үйрету. | | | |13 |Екпіндеп жүгіріп лақтыру. |15 |Практикалық | | |Негізгі қателер, оны түзету. | |сабақта | |14 |Президенттік сынамалар бойынша |15 |Практикалық | | |өлшем тапсыруға дайындалу. | |сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |11 |Жүгіру техникасының негізгі |60 |Сабақ кестесіне | | |элементінің ерекшелгі. Жүгіру | |сәйкес | | |жаттығуларын үйрету. | | | |13 |Биікке секіру техникасын талдау |60 |Сабақ кестесіне | | |және оқыту әдістемесі | |сәйкес | |15 |Межелік бақылау2- 9-15 апта |60 б. |Сабақ кестесіне | | |тәжірибелік материалдары бойынша| |сәйкес | | |тәжірибелік жаттығуларды орындау| | | |9 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өтежақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | 7. ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 1. Жеңіл атлетика кітабы. Озолина Н.Г., М Ф и С, 1989 7.1.2. Жеңіл атлетика жаттықтырушыларының кітабы. Хоменкова Л.С., М.Ф. и С., 1984 7.1.3.Жеңіл атлетика кітабы. Маркова Ю.Л., М.Ф. и С, 1982 7.1.4.Жеңіл атлетикаға арналған жаттығулар және машықтану. Алабина М., М.Ф. и С, 1986 1 Қосымша әдебиет 2. Жүгіру, секіру, лақтыру. Ломан И.Г., М.Ф. и С, 1984 7.2.2.Тәжірибелі спортшыларды даярлау. Платонов В.Н., М.Ф. и С, 1986 7.2.3.Жаттықтырушының жұмыс кітабы. Озолин Н.Г.,Москва АСТ Астрель, 2004 7.2.4.Жеңіл атлетикадан төрешілік ету және ұйымдастыру.М.Ф. и С, 2004
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz