Файл қосу

Сәулелендірудің затпен байланысы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                 |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                              |
|ШӘКӘРІМ атындағы                                                          |
|СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                            |
|3 денгейлі СМЖ құжаты   |                ПОӘК    |                        |
|                        |                        |                        |
|                        |                        |ПОӘК  042-.18-6.1.65/   |
|                        |                        |01-2013                 |
|ПОӘК                    |                        |                        |
|Оқытушыға арналған      |2013 ж. «__» _______ №1 |                        |
|пәннің бағдарламасы     |басылым                 |                        |
|«Қолданбалы физика»     |                        |                        |











                     ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                             «Қолданбалы физика»
               «5В072300» – «Техникалық физика» мамандығы үшін

                   ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ

















                                    Семей
                                    2013



                                   Кіріспе


      1 ӘЗІРЛЕГЕН
      Құрастырушы   ________ «__»_______ 2013 ж.
    Сейсенбаева М.К., «Техникалық физика және жылуэнергетика»  кафедрасының
аға оқытушысы.
      2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
      2.1 «Техникалық физика» кафедрасының отырысында.
      «__» ______ 2013 жылы, № 1  хаттама.
      Кафедра меңгерушісі ___________ О. Степанова.


      2.2  Инженерлік  -  технологиялық  факультеттің  оқу-әдістемелік  бюро
отырысында
      «__» _______ 2013 жылы, № 1  хаттама.


      Төрайымы ______________ С. Толеубекова


      3 БЕКІТІЛГЕН
      Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында  қабылданған  және
баспадан шығаруға кеңес берді.
       « __» _______ 2013 жылы, № 1  мәжілісхат.


      ОӘК төрайымы, проректор __________  Г. Искакова


      4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН.

                                   МАЗМҰНЫ





1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ     4
2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР    4
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 4
3.1 Пәннің қыскаша мазмұны  4
3.2 Пәнді оқытудың максаты  4
3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті 5
3.4 Білім беру нәтижесі     5
3.5 Курстың пререквизиттері 6
3.6 Курстың постреквизиттері      6
3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме  6
4 ОҚУ ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ (МОДУЛЬ БОЙЫНША)  7
5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ    8
6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА    9
7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТІІЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 11
8 ӘДЕБИЕТ   12
8.1 Негізгі әдебиет    12
8.2 Қосымша әдебиет    12



1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ



      «Қолданбалы  физика»  мамандығы   бойынша   оқу-әдістемелік   кешеннің
кұрамына енгізілген окытушыларға  арналған  пәннің  оқу  жүмыс  бағдарламасы
«5В072300» - «Техникалық физика» мамандығының студенттері үшін арналған.



      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР



      «Қолданбалы физика» пәнінің оқытушыларға арналған осы пәннің оқу жұмыс
бағдарламасы келесі кұжаттардың талаптары мен ұсыныстарына  сәйкес  берілген
пән бойынша оқу үрдісін үйымдастырудың тәртібін белгілейді:
      - «В5072300»- «Техникалық  физика»  мамандығының  мемлекеттік  жалпыға
міндетті білім стандарты, ҚР МЖБС 3.08.102-2004, 7 тамызда  2006  ж.  №  671
Қазакстан  Республикасы   Білім   және   ғылым   министрлігінің   Бұйрығымен
енгізілген және бекітілген.
      - СТУ 042-РГКП-СГУ-8-2013 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге
және рәсімдеуге қойылатың жалпы талаптар» университет стандарты;
      -  ДП  042-08.10.10.12-2013   «Пәндердің   оқу-әдістемелік   кешенінің
құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.



      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР




      3.1 Пәннің қыскаша мазмұны

   «Қолданбалы физика» пәні техника мен ғылымның жаңа  бағыттарын  дамытуға
қосқан үлесі мол. Соның ішінде физиканың, құралжасаудың, ғарыштың,  биология
мен медицинаның дамуына айтарлықтай әсер етті.  Осыған  байланысты  бірқатар
жаңа бағыттар қалыптасты. Олар криэлектроника, криобиология,  криоэнергетика
т.б.   Қатты,   сұйық   және   газ   тәріздес   денелердің    жылуфизикалық,
электрөткізгіштіктері температураға тәуелді. Олардың төмен  температураларда
қасиеттері шұғыл өзгереді. Жеке жағдайларда жаңа  құбылыстар  пайда  болады.
Сондықтан, қолданбалы  жылу  физикасы  пәні,  осындай  жүйелерге  байланысты
есептерді шешу, жобалау, құрал-жабдықтарды  құрастыру  кезінде  ерекше  орын
алады.



      3.2 Пәнді оқытудың максаты

    120 К дейін және одан төмен температураларда болатын процестер мен
құбылыстарды, және осы температураларда заттардың жылуфизикалық,
механикалық және электрлік қасиеттерін оқып үйрену. 120 К дейін және одан
төмен температураларға орталарды суыту сұрақтары, және    сондай
температураларды ұстауға арналған циклдардың динамикалық негіздерін оқып
үйрену.



      3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті

    Болашақ маман инженерлік ойлау мен нақтылы жағдайлардағы негізгі
термодинамикалық түсініктері мен заңарды, криогендік жүйелердің жұмыстық
заттарының қасиеттері, төмен температураларды алу негізгі әдістері, төмен
температураларды алуға негізделген циклдардың динамикасы, төмен
температураларда конструкциондық материалдардың механикалық қасиеттері
туралы дағдыларды қалыптастыру болып табылады.


      3.4 Білім беру нәтижесі

      Пәнді оқып үйрену нәтижесінде студент мыналарды:
      Білу керек:
      - заттың  сәулеленумен  әсерлесуі  және  радиоактивтіліктің  негізнһгі
ұғымдары;
      - иондаушы сәулеленудің түрлері мен өлшеудің әдістері;
      - сәулеленудің дозиметрлік бірліктері;
      -  дозиметрлік  құрылғылардың  жұмыс  істеу  принципі,  сонымен  қатар
иондаушы сәулеленудің көздерімен жұмыс істеудің санитарлы ережелері;
      Меңгеру керек:
      - мүмкін болатын радиациялық ортаның әдістерін болжау және бағалау;
      Игеру:
      -  Иондаушы  сәулеленудің   көздері   мен   тұрғындардың   радиациялық
қауіпсіздігі туралы Қазақстан Республикасының заңдары;
    Істей білу керек:
      - сәулеленудің  экспозициялық,  жұтылған,  эффективті  және  күтілетін
мөлшерінің анықтаудың есептеулерін жүргізу;
      Түсіну керек:
      - дозиметрлік басқаруды жүзеге асыратын негізгі принциптері;
      Хабардар болу керек:
      - сәулеленудің биологиялық іс әрекеттері туралы;
      - матаға иондық сәулеленумен әсер  еткенде  пайда  болатын  өзгерістер
туралы;
      - АЭС – ның қоршаған ортаға әсері туралы;
      - иондаушы сәулеленудің көздерінен қоршаған ортаны ластау  дәрежесінің
әсері туралы;
      Іс тәжірибелік дағдыларға ие болу:
      - иондаушы сәулеленудің түрлерінен қорғану туралы  білімі  мен  талабы
туралы.
      -  криогендік  жүйелердің  жұмыстық  заттарының   қасиеттерін,   төмен
температуралы процестер  туралы  ақпараттар  алу  әдістері  мен  тәсілдерін,
криогендік жүйелердің негізгі кең  таралған  процестерін  есептеу  әдістерін
білуі;
      - температура мен қысым өлшеуіш  құралдарын  қолданып,  жылутехникалық
өлшеулерді  жүргізуді,  жұмыстық  заттардың  термодинамикалық  диаграмаларын
қолдана  отырып,  төмен   температураларды   алуға   негізделген   циклдарды
есептеуді пайдалана біліуі;
      - тәжірибелілік  жұмыстарды  жобалауды  мен  жүргізуді,  және  зерттеу
әдістерін, төмен  температураларды  алуға  негізделген  циклдардың  тұрғызып
есептеуді меңгеруі;
      - тәжірибемен алынған нәтижелерді бір күйге келтіру дағдыларын қолдана
білуі.
      - жұмыстық заттарының қасиеттері, төмен температураларды  алу  негізгі
әдістері, төмен температуралық техника  жүйелері  және  төмен  температуралы
процестер туралы ақпараттар алу әдістері мен  тәсілдерін  саналы  қолданудан
түсінігі болуы тиіс.



      3.5 Курстың пререквизиттері

      3.5.1 математика;
      3.5.2 атомды физика;
      3.5.3 ядерлы физика;
      3.5.4 химия;
      3.5.5 информатика.



      3.6 Курстың постреквизиттері

      3.6.1 дипломдық жобалау.





      3.7 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме



      Жұмыс оқу жоспарынан көшірмесі бірінші кестеде берілген.

                                                                   1 - кесте

|Курс                                                    |Семестр         |
|1                                                       |2               |
|Модуль 1. Радиациялық қауіпсіздік                                        |
|Дәріс сабақтар                                                           |
|Радиоактивтілік туралы негізгі түсініктер               |1               |
|Сәулелендірудің затпен байланысы                        |1               |
|Сәулелендірудің биологиялық әсері                       |1               |
|Дозиметриялық бірліктер                                 |1               |
|Табиғи радиоактивтілік                                  |1               |
|Сәулелендіру кезінде радионуклидтердің қолданылуы       |1               |
|Адамның сәулелену кезіндегі регламентация               |1               |
|БАРЛЫҒЫ                                                 |7               |
|Зертханалық сабақтар                                                     |
|Әсірлесу қимасы                                         |2               |
|Сәулелендіруді сіңіріп және сіңіріп алатын көлемін      |2               |
|есептеу                                                 |                |
|Жабық радионуклидтік көздердің типтік құрылымы          |2               |
|Иондық сәулелендірудің сәулелену көздерден мөлшері      |2               |
|БАРЛЫҒЫ                                                 |8               |
|Модуль 2. Дозиметрия және қорғау                                         |
|Иондық сәулелендіруді өлшеу әдістері                    |1               |
|Дозиметриялық құрылғылар                                |1               |
|Иондық сәулелендіруден қорғану                          |1               |
|Радиоактивті заттармен жұмыс жасаудағы санитарлы        |1               |
|ережелер                                                |                |
|Радиоактивті заттармен тәжірибелік жұмыстар және оларды |2               |
|басқару                                                 |                |
|Радиациондық апаттардың сұрақтары                       |2               |
|БАРЛЫҒЫ                                                 |8               |
|Зертханалық сабақтар                                    |                |
|Құрылғылармен тәжірибелік жұмыс жасау                   |2               |
|Радиоизотопты құрылғыларды тасымалдау және құрылғының   |                |
|санитарлы ережелері                                     |2               |
|Реактор жұмыс жасау кезінде жұмысшылардың сәулелену     |                |
|көлемін анықтау                                         |3               |
|БАРЛЫҒЫ                                                 |7               |




5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ


5.1  Жартылай  бөліну  кезіндегі  есептеу.  Радиоактивті  бөліну   кезіндегі
заттарды анықтау. Радиоактивті бөліну заңы. Тұрақты бөліну.  Радиоактивтілік
бірліктері. ТС 1 есептер шығару. 1,2 апта, 3 сағат ОСӨЖ1.
5.2 Ядроның бөлінуі. Ядроның бөліну процессі. Тұрақты ралионулидтер.  Бөліну
энергиясы. Ядроны бөлу заттары. Радионуклидтерді қосу. ТС 2 есептер  шығару.
2,3 апта, 2 сағат ОСӨЖ2.
5.3   Хромосоманың кемшіліктері. Радиоциондық қауіп. ТС 3 есептер шығару.  3
апта, 1 сағат ОСӨЖ3.
5.4  Сәулелендірудің негізгі  көлемі.  Тиімді  көлем.  Тосатын  көлем.  Есеп
шығару. 4,5 апта, 3 сағат ОСӨЖ4
5.5  Уранның пайда болған  жерінде жұмыс істеу. 5 апта, 1 сағат ОСӨЖ5
5.6  Жабық радионуклидті көздердің мықтылық классы. 6 апта, 1 сағат ОСӨЖ6
5.7 Атом энергиясын қолдану туралы заң. Халықаралық нормалар.7 апта, 2
сағат ОСӨЖ7
5.8 Термолюминесцентті әдіспен анықталған иондық сәулелендіру көздеріне
негізделген құрылғылармен жұмыс жасау тәсілі.8 апта, 1 сағат ОСӨЖ8
5.9 Альфа, бета және нейтрондық дозиметр мен радиометрдің негізгі
анықтамалары, жұмыс жасау принципі. 9,10 пта, 2 сағат ОСӨЖ9
5.10 Гамма сәулелендіруден негізгі қорғану. 10,11 апта 2 сағат ОСӨЖ10
5.11 СПОРО-97 негізгі жұмыс жасау бағытымен танысу. 11 апта, 2 сағат ОСӨЖ11
5.12 Жеке бас гигиена ережелері. Радиационды қорғау жұмыстарының
міндеттері.РБ жұмысының ережелері.12,13,14 апта 5 сағат ОСӨЖ12
5.13 Типтік апттар кезіндегі анализдер мен мысалдар.14 апта 1 сағат ОСӨЖ13
5.14  Вводный  инструктаж  по  технике  безопасности.  Изучение  конструкции
реактора и циклотрона. Принцип работы. Практическое занятие  на  объектах.15
неделя. 2 часа СРСП14
5.15 Циклотрон мен реактордың  құрылымымен  танысу.  Жұмыс  істеу  принципі.
Объектдегі тәжірибелік сабақтар. 15 апта 2 сағат ОСӨЖ14
5.16 Кіріспе. 1 дәріспен танысу. 1 апта 3 сағат СӨЖ1
5.17 Жылдам, резонансты нейтрондардың ядромен жұмыс істеуі.2  апта  2  сағат
СӨЖ2
5.18 Сәулеленудің радиациондық әсері. Дәріс 3 танысу. 3 апта 2 сағат СӨЖ3
5.19 Керма. Дәріс 4 танысу. 4,5 апта, 3 сағат СӨЖ4
5.20 Табиғи фонды сәулелену мөлшері. 5 апта 1 сағат СӨЖ5
5.21 Жабық радионуклидтер көздердің классификациясы. 6 апта 1 сағат СӨЖ6
5.22 Мөлшерлі саты. Бақыланатын саты. 7 апта 2 сағат СӨЖ 7
5.23 Реферат. Дәріс 7 танысу. 8 апта 2 сағат СӨЖ8
5.24 Метрология басы, құрылғылардың класстары. Дәріс  9  танысу.  9  апта  3
сағат СӨЖ9
5.25 Тәжірибелік есептер шешу. Дәріс 10 танысу. 10 апта 2 сағат СӨЖ10
5.26 Реферат. Дәріс 11 танысу. 11 апта, 1 сағат СӨЖ11
5.27  РИП тасымалдау  және  сақтау,  есепке  жауапты  міндеттері.  Дәріс  12
танысу. 12,13 апта 4 сағат СӨЖ12



      6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА

                                                                     3 кесте
|Такырыбы                                  |Көрнекі   |Өз          |Бақылау |
|                                          |құралдар, |бетімен     |нысаны  |
|                                          |ТСО,      |окып        |        |
|                                          |плакаттар,|үйренуге    |        |
|                                          |зертханалы|арналған    |        |
|                                          |қ тақталар|сұрақтар    |        |
|Дәріс сабактары |Практика|Зертханалық    |          |            |        |
|                |лық     |сабақтар       |          |            |        |
|                |(семинар|               |          |            |        |
|                |)       |               |          |            |        |
|                |сабақтар|               |          |            |        |
|1               |2       |3              |4         |5           |6       |
|Радиоактивтілі  |        |               |          |Радиоактивті|Конспект|
|туралы негізгі  |        |               |          |бөліну заңы.|.       |
|түсініктер.     |        |               |          |            |        |
|Сәулелендірудің |        | Әсірлесу      |          |Радионуклид-|Конспект|
|затпен байланысы|        |қимасы         |          |терді іске  |, есеп  |
|                |        |               |          |қосу        |беру,   |
|                |        |               |          |            |СБ      |
|Сәулелендірудің |        |               |          |Биобұлдардың|Конспект|
|биологиялық     |        |               |          |құрылымы.   |.       |
|әрекеттері      |        |               |          |            |        |
|Дозиметриялық   |        |Сіңірілген және|          |            |Конспект|
|бірліктер       |        |сіңірілетін    |          |            |, есеп  |
|                |        |сәулелендіру   |          |            |беру    |
|                |        |мөлшерін       |          |            |СБ      |
|                |        |есептеу        |          |            |        |
|Табиғи          |        |               |          |Урондық     |Конспект|
|радиоактивтілік |        |               |          |пайда болған|.       |
|                |        |               |          |жерінде     |        |
|                |        |               |          |жұмыс істеу |        |
|Радионуклидтер  |        |Жабық          |          |Жабық       |Конспект|
|мен сәулеленуді |        |радионуклидтер |          |радионуклидт|,       |
|қолдану         |        |көздерінің     |          |і көздер    |Есеп    |
|                |        |типтік құрылымы|          |            |беру, СБ|
|Адамның         |        |Иондық         |          |Адам        |Конспект|
|сәулелену       |        |сәулелену      |          |сәулелену   |, есеп  |
|регламентациясы |        |сәулелендіру   |          |сатысы      |беру,   |
|                |        |көздерін       |          |            |СБ.     |
|                |        |қалпына келтіру|          |            |        |
|Иондық сәулелену|        |               |          |Термолюминес|Конспект|
|өлшеу тәсілдері |        |               |          |центтік     |.       |
|                |        |               |          |тәсіл       |        |

3-ші кестенің жалғасы.
|1               |2       |3              |4         |5           |6       |
|Дозиметрлік     |        |Құрылғылармен  |          |Альфа, бета |Конспект|
|құрылғылар      |        |тәжірибелік    |          |және        |.       |
|                |        |жұмыс жасау    |          |нейтрондық  |        |
|                |        |               |          |дозиметрлер |        |
|                |        |               |          |мен         |        |
|                |        |               |          |радиометрлер|        |
|Иондық          |        |               |          |Гамма       |Конспект|
|сәулеленуден    |        |               |          |сәулеленуден|        |
|қорғану         |        |               |          |қорғану     |        |
|Радиоактивті    |        |Радиоизотоптық |          |СПОРО-97    |Конспект|
|заттармен жұмыс |        |құрылғылардың  |          |            |, есеп  |
|жасаудың        |        |санитарлы      |          |            |беру,   |
|санитарлы       |        |ережелері      |          |            |СБ.     |
|ережелері.      |        |               |          |            |        |
|Радиоактивті    |        |               |          |Радиациондық|Конспект|
|заттармен жұмыс |        |               |          |бақылауды   |.       |
|жасауды         |        |               |          |ұйымдастыру |        |
|ұйымдастыру     |        |               |          |            |        |
|Радиациондық    |        |               |          |Апатты      |Конспект|
|апаттар         |        |               |          |тоқтату     |.       |
|сұрақтары       |        |               |          |            |        |
|                |        |Жұмысшылардың  |          |Объектілерде|Конспект|
|                |        |реактормен     |          |гі          |, есеп  |
|                |        |жұмыс жасау    |          |тәжірибелік |беру, СБ|
|                |        |кезіндегі      |          |сабақтар    |        |
|                |        |сәулелену      |          |            |        |
|                |        |мөлшерін       |          |            |        |
|                |        |анықтау        |          |            |        |




7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТІІЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ

                                                                   4 - кесте
|Окулыктардын, оку-әдістемелік  |Даналарлың саны|Студенттердің|Қамтамасыз     |
|күралдардын                    |               |саны         |етілу пайызы   |
|атауы                          |               |             |               |
|1                              |2              |3            |4              |
|Андрющенко А.И. Основы         |2              |3            |67             |
|термодинамики реалных          |               |             |               |
|процессов. –М.:Наука.-1975-260 |               |             |               |
|с.                             |               |             |               |
|Архаров А.М. и др. Кригенные   |2              |3            |67             |
|системы. Основы теории и       |               |             |               |
|расчета.-2-е изд., перераб. и  |               |             |               |
|доп. – М.: Машиностроение,     |               |             |               |
|1988.-464 с.                   |               |             |               |
|Базаров И. Термодинамика. Изд. |2              |3            |67             |
|4-е.-М.:Высшая школа.-1991.-226|               |             |               |
|с.                             |               |             |               |
|Ерохин В.Г., Маханько М.Г.     |2              |3            |67             |
|Сборник задач по основам       |               |             |               |
|гидравлики и теплотехники. -   |               |             |               |
|М.: Энергия, 1979. – 240 с.    |               |             |               |
|Справочник по                  |1              |3            |33             |
|физико-техническим основам     |               |             |               |
|кригеники./Под ред. М.П.       |               |             |               |
|Малкова - М.: Энергоатомиздат, |               |             |               |
|1985. – 432 с.                 |               |             |               |
|Микулин Е.И. Криогенная        |1              |3            |33             |
|техника.М:– Энергия, 1979. –   |               |             |               |
|332 с.                         |               |             |               |
|Кириллин В.А, Сычев В.В.,      |1              |3            |33             |
|Шейндлин А.Е. Техническая      |               |             |               |
|термодинамика.-М.:             |               |             |               |
|Энергоатомиздат, 1983. – 346 с.|               |             |               |
|Уайт Г.К. Экспериментальная    |1              |3            |33             |
|техника в физике низких        |               |             |               |
|температур.-М.:                |               |             |               |
|Физматгиз.-1961.               |               |             |               |
|А.И. Шальников. Физика низких  |1              |3            |33             |
|температур.-М.:Ил.-1959.       |               |             |               |
|Дрыжаков Е.В.,Исаев С.И. идр.  |1              |3            |33             |
|Техническая термодинамика –М.: |               |             |               |
|Высш. школа, 1981. – 439 с.    |               |             |               |





      8 ӘДЕБИЕТ



      8.1 Негізгі әдебиет



      8.1.1  Андрющенко  А.И.  Основы   термодинамики   реалных   процессов.
–М.:Наука.-1975-260 с.
      8.1.2 Архаров А.М. и др. Кригенные системы. Основы теории и расчета.-2-
е изд., перераб. и доп. – М.: Машиностроение, 1988.-464 с.
      8.1.3 Базаров И. Термодинамика. Изд.  4-е.-М.:Высшая  школа.-1991.-226
с.
      8.1.4 Ерохин В.Г., Маханько М.Г.  Сборник задач по основам  гидравлики
и теплотехники. - М.: Энергия, 1979. – 240 с.



      8.2 Қосымша әдебиет



      8.2.1 Микулин Е.И. Криогенная техника.М:– Энергия, 1979. – 332 с.
      8.2.2 Дрыжаков Е.В.,Исаев С.И.  идр.  Техническая  термодинамика  –М.:
Высш. школа, 1981. – 439 с.
      8.2.3  Кириллин   В.А,   Сычев   В.В.,   Шейндлин   А.Е.   Техническая
термодинамика.-М.: Энергоатомиздат, 1983. – 346 с.
      8.2.4 Справочник по  физико-техническим  основам  кригеники./Под  ред.
М.П. Малкова - М.: Энергоатомиздат, 1985. – 432 с.
      8.2.5 Уайт Г.К. Экспериментальная техника в физике низких температур.-
М.: Физматгиз.-1961.
      8.2.6 А.И. Шальников. Физика низких температур.-М.:Ил.-1959.
      8.2.7 Общие требования к оформлению текстовых документов СТУ 042-РГКП-
СГУ-6-2005.











Пәндер