Файл қосу
Сандар теориясы
| ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты|ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.01.20.169/02-2014 | |ПОӘК |29.08.2014 ж. | | |Студенттерге арналған|№1басылым | | |пәндердің оқу | | | |бағдарламасы «Сандар | | | |теориясы» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Сандар теориясы» 5B060100-Математика мамандығы үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 АЛҒЫШАРТТАР 1 ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы _____________________________«Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының, физика-математика ғылымдарының кандидаты, доцент, Вильданова Ф.Х. “_29_” _тамыз__2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасы отырысында «____» _______________ 20__ж., № ___хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ Жолымбаев О.М. 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «____» _______________ 20__ж., № ___хаттама. Төраға ______________ 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «____» _______________ 20__ж., № ___хаттама. ОӘК төрағасы ______________ 4 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны 1. Жалпы ережелер…………………………………………………………4 2. Пәндерді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар.........................5 3. Курс форматы және саясаты............................................................. ........5 4. Баға қоюдың саясаты............................................................. ....................6 5. Пәндердің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу....7 6. СОӨЖ және СӨЖ мазмұны............................................................. .........8 7. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестелері.................................11 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер • Оқытушының тегi – Вильданова Ф.Х., физика-математика ғылымдарының кандидаты, доцент • Кафедра – «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» • Ақпарат – № 3 оқу ғимараты, кабинет № 226 • Сабақ өткiзу орны –сабақ кестесі бойынша • Пәннiң атауы – Сандар теориясы; • Кредит саны – 3; 1.2 Пәннің мазмұнын қысқаша сипаттау Сандар теориясы математика маманын даярлауда ерекше орны бар пән. Сандар теориясы пәнін жетік меңгеру студенттерден математикалық анализ, алгебра және геометрия жалпы курстары және нақты айымалының функциялары теориясы курсы бойынша терең білімді қажет етеді. 1.4 Аталмыш пәннің мақсаты: - студенттің математиканы терең меңгеруіне қажетті логикалық ойлау жүйесін дамыту, математикалық аппараттарды қолдануға дағдыландыру; - студенттердің маман ретінде болашақ қызметінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу; - математикалық проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай білу шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру; - өз жұмысын жетілдіру жолында ғылыми-ізденіске талпынысын дамыту. 1.5 Пәнді оқытудың негізгі міндеті: студент сандар теориясы курсы бойынша негізгі ұғымдар мен анықтамаларды, сандар теориясының негізгі операцияларын біліп, оларды математиканың басқа курстарымен байланыстыра отырып есептер шығаруда ұтымды пайдалана білетін деңгейде меңгерту. 1.6 Оқып білудің нәтижесінде студент мыналарды білуі тиіс: - Бөлінгіштік және бөлінгіштіктің қасиеттері. Евклид алгоритмі. Салыстырудың анықтамасы. Салыстырудың негізгі қасиеттері. Қалындылар теоремасы. Алғашқы түбірлер, индекстер, олардың қасиеттері т.с.с. және әр түрлі денгейдегі есептер шығаруда олардың қолданыстар; - теориялық білімді жетілдіре отырып, оны практикамен ұштастыру, математиканың әр салаларындағы күрделі есептерді шешуде пайдалана алуы тиіс. 1.7 Курстың пререквизиттері: Математикалық анализ Аналитикалық геометрия Жоғары алгебра 1.8 Курстың постреквизитері: Арнайы курстар 2 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ 1 кесте |№ |Тақырыптың аты |Сағаттр саны |Әдебиеттер | | | |Дәріс |Машықта|СОӨЖ |СӨЖ | | | | | |ну | | | | |Сандар теориясы | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |Бөлінгіштік және бөлінгіштіктің |1 |1 |1 |2 |[7.1] | | |қасиеттері. ЕҮОБ және ЕКОЕ. | | | | | | | |Евклид алгоритмі | | | | | | |2 |Бүтін сандарды жай |1 |1 |1 |2 |[7.1] | | |көбейткіштерге жіктеу және оның | | | | | | | |жалғыздығы. Жай сандар. Жай | | | | | | | |сандар жиынының шексіздігі. | | | | | | | |Эратосфен елегі. Қалдықпен бөлу | | | | | | | |теоремасы және оның қосымшалары.| | | | | | |3 |Жүйелік сандарға амалдар |1 |1 |1 |2 |[7.1] | | |қолдану. Бір санау жүйесінен | | | | | | | |екіншісіне көшу. | | | | | | |4 |Үздіксіз бөлшектер. Сандарды |1 |1 |1 |2 |[7.1] | | |үздіксіз бөлшектер түрінде жазу.| | | | | | |5 |Шектеулі және шектеусіз үздіксіз|1 |1 |1 |2 |[7.1] | | |бөлшектер. Лайықты бөлшектер | | | | | | | |және олардың қасиеттері | | | | | | |6 |Салыстырудың анықтамасы. |1 |1 |1 |2 |[7.1] | | |Салыстырудың негізгі қасиеттері | | | | | | |7 |Модульмен өзара жай кластардың |1 |1 |1 |2 |[7.1] | | |мультипликативті группасы | | | | | | |8 |Эйлер функциясы. Эйлер мен Ферма|1 |1 |1 |2 |[7.1] | | |теоремалары | | | | | | |9 |Квадраттық қалындылар теоремасы |1 |1 |1 |2 |[7.1] | |10 |Бір белгісізі бар бірінші |1 |1 |1 |2 |[7.1] | | |дәрежелі салыстыру. Салыстырулар| | | | | | | |жүйесі | | | | | | |11 |Жоғары дәрежелі салыстырулар. |1 |1 |1 |2 |[7.1] | | |Вильсон теооремасы | | | | | | |12 |Дәрежелік қалындылар теориясы |1 |1 |1 |2 |[7.1] | |13 |Алғашқы түбірлер, индекстер, |1 |1 |1 |2 |[7.1] | | |олардың қасиеттері | | | | | | |14 |Алгебралық және трансцендентті |1 |1 |1 |2 |[7.1] | | |сандар. | | | | | | |15 |Жай сандардың натурал қатарда |1 |1 |1 |2 |[7.1] | | |таралуы. Жай сандардың | | | | | | | |арифметикалық прогрессияда | | | | | | | |таралуы. Аддитивті есептеулер | | | | | | 3. ПӘНДЕРДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Курсты бастамас бұрын ең алдымен студент ұсынылып отырған оқу- әдістемелік құралымен толық танысып шығуы керек, бұдан студенттің кітапттармен жұмысын жеңілдетеді. Қысқаша дәріс материалдарындағы әрбір тақырыптан кейін студенттің өзбетінше дайындалуына сұрақтар берілген. Дұрыс таңдалған оқу құралы да маңызды. Бірнеше кітаппен жұмыс жасауда көптеген қиындықтар туындайды. Сондықтан ұсынылған әдебиеттердің ішінен біреуін негізгі етіп таңдап алу қажет. Ал қалған әдебиеттерден тақырыпты толықтыру үшін немесе мысал-есептер қарау мақсатында пайдаланған жөн. Курсты бағдарламалық тақырып бойынша ретімен оқу міндетті.Кітаппен жұмыс кезінде студент міндетті түрде өзбетімен есеп шығаруға дағдылануы керек. Теориялық білімді практикада (есеп шығаруда) қолдана алған жағдайда ғана оқу материалын студент толық игерді деп есептеуге болады. 4. КУРС ФОРМАТЫ Оқу сабақтары аптасына 2 рет, әрқайсысы 50 минуттан өтеді. Курс форматы – аралас. Дәріс сабақтары аса күрделі тақырыптарды талдауға араналады. Сабақты өткізудің мұндай құрылымы студенттің жүйелі түрде ұсынылған әдебиеттермен өз бетімен жұмыс жасуын талап етеді. Тәжірибелік сабақтар күрделі теориялық материалдарды қамтитын есептерді шешуге арналған. Аудиториялық СОӨЖ кезінде студенттердің дәріс және тәжірибелік сабақтарына және сондай-ақ, үй жұмысын орындаған кезінде туындайтын сұрақарға байланысты өткізіледі. Қажет болған жағдайда СОӨЖ мен жеке немесе топтық консультация түрінде өткізем. Сабақтың негізгі бөлігі пәнді өз бетімен меңгеруге арналған (яғни СӨЖ). 5. КУРС САЯСАТЫ Курстың саясаты – бұл оқытушының курсты оқыту барысында студентке қоятын талаптар жүйесі. Ұсынылатын талаптар - барлық тапсырмаларды уақытында, сапалы орындау; себепті жағдаймен қатыспаған сабағын (деканаттың рұқсатымен) қайта тапсыру; өз бетінше кітапханада және үйде дайындық жасау; оқу үрдісіне белсенді қатысу; сабақты жібермеу; сабаққа кешікпей келу. Қатысу: аудиториялық сабақтарға қатысу міндетті. Егер студент қандай болса да бір себеппен сабаққа келе алмаса, онда ол өтілген барлық материалға міндетті түрде жауапты болады. Аудиториялық жұмыс: лекция мен практикалық сабақтардың мерзімі – 50 минут. Егер сабақ уақытында (кезінде) студент тәртіп бұзатын болса, онда оқытушы лекция мен практикалық сабақтар өткізілетін оқу аудиториясынан шығарып жіберуге құқылы. Ұялы телефон: сабақ уақытында өшіріп қою керек. Үй жұмысы: орындауға міндетті. Оқытушы практикалық сабақтар мен оның бақылауымен өткізілетін өздік жұмыстар кезінде үй жұмысын тексеріп тиісті баллдарын қояды. Бақылау жұмысы: Пән бойынша бағалау келесі формада жүзеге асырылады: - ағымдық бақылау («Дифференциалдық геометрия және топология» пәні бойынша оқу процессінің календарлық кестесіне сәйкес жүргізіледі); -аралық бақылау (7 және 15 аптада); -қорытынды бақылау – емтихан (бір рет академиялық аралық соңында өткізіледі) Емтиханға аралық бақылаудан кейінгі бағасы >50% болатын студенттер ғана жіберіледі. Пән бойынша қорытынды баға аралық бақылауды 0,6 (60%) және емтихан қорытындысын 0,4 (40%) көбейтіп екеуін қосу арқылы алынады. 6 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Баллдарды апта және бақылау түрлері бойынша бөлу келесі кестеде көрсетілген «Сандар теориясы» пәні бойынша баллдарды бөлу 2 кесте |Апта |Бақылау түрі |Балл |Ескерту | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 | | |1 және 7 апталардағы барлық |30 | | | |аудиториялық сабақтарға қатысу.| | | |2 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | |3 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | |4 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | | |Жеке өздік жұмысын орындау №1 |30 |СӨЖ | |5 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | |6 |Оқып жатқан тақырыпқа |21 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |9 |СОӨЖ | | |Жеке өздік жұмысын орындау №2 |30 |СӨЖ | |7 |Бақылау жұмысы |60 |Аралық бақылау | |8 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |6 |СОӨЖ | |9 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |6 |СОӨЖ | |10 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |7 |СОӨЖ | |11 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |6 |СОӨЖ | | |Жеке өздік жұмысын орындау №3 |30 |СӨЖ | |12 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |7 |СОӨЖ | |13 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |6 |СОӨЖ | |14 |Оқып жатқан тақырыпқа |15 |Тәжірибелік сағат | | |байланысты есептер шешу | | | | |Үй тапсырмасын орындау |7 |СОӨЖ | | |Жеке өздік жұмысын орындау №4 |30 |СӨЖ | |15 |Бақылау жұмысы |60 |Аралық бақылау | 7. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер 7.1 Оразбаев Б.М. Сандар теориясы 7.2 Окунев Л.Я. Краткий курс теории чисел. М.:Учпедгиз,1958 7.3 Грибанов В.У.,Титов П.И. Сборник упражнений по теории чисел.М. 7.4 Куликов Л.Я. Алгебра и теория чисел.-М.:Высшая школа,1979 7.5 Куликов Л.Е. и др. Сборник задач по алгебре и теории чисел. – М.: Просвещение,1993 7.6 Виноградов И.М. Основы теории чисел 7.7 Нечаев В.И. Числовые системы.- М.: Просвещение 7.8 Кочева А.А., Задачник-практикум по алгебре и теории чисел.- М.:1984 7.9 Бухштаб А.А. Теория чисел.- М.: Просвещение, 1966.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz