Файл қосу

Пәннің аталуы - МДҰ әдістемелік жұмыстары



ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |ПОӘК04214.5.08.01.86/01-2|
|                         |                         |008                      |
|ПОӘК Оқытушыға           |№ 1 басылым 26.02.2013   |                         |
|арналған пәннің жұмыс оқу|орнына ______№ 2 басылым |                         |
|бағдарламасы   «Жоғары   |                         |                         |
|орнындағы психологиялық  |                         |                         |
|қызмет»                  |                         |                         |








                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                         «МДҰ әдістемелік жұмыстары»
     5B010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығы бойынша
                   4 курс П-423 топ студенттеріне арналған


                       ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ






























                                Семей,  2013




  Алғы сөз

    1.ЖАСАЛЫНДЫ
  Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің
  “ Педагогикалық психология” кафедрасының оқытушысы Оспанова Қ.Ш.


      “______”      __________ 2013 ж




      2. ҚАРАЛДЫ
      2.2. Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
      “Педагогикалық психология” кафедрасының отырысында
       Хаттама №______”__»________  2013 жыл


Кафедра меңгерушісі: психол.ғ.к.                   ______  Джумажанова Г.К.



      2.2.ПФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
      Хаттама №______”__»________  2013 жыл


      Төрағасы _______          Т.Ш.Ахметова


      2.3.ПФ   Ғылыми   Кеңесі  отырысында


      Хаттама №______”__»________  2013 жыл


      Төрағасы _______          А.С.Еспенбетов






      3.БЕКІТІЛДІ


      ОӘК төрағасы, бірінші проректор_________ А.А.Молдажанова


      4.АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ










Мазмұны:
      1. Жалпы талаптар
      2. Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
      3. Курс саясаты
      4. Студент рейтингісін санау саясаты
      5. Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
      6. СОБӨЖ және СӨЖ жоспары
      7. «МДҰ әдістемелік  жұмыстары»  пәнінің  оқу  процесінің  күнтізбелік
      графигі.








































































 1  Пәннің қысқаша мазмұны.
      Қазақстан Республикасында жүріп  жатқан  реформалау  процесі,оның  тек
экономикалық  саласын  ғана  қамтып   қоймай,  сонымен   қатар   әлеуметтік-
гуманитарлық салада да  үлкен  өзгерістер  жасалуда.  Жоғары  оқу  орнындағы
мектепке  дейінгі  ұйымдағы  әдістемелік  жұмыстар  курсы   бүгінгі   күннің
талабына сай мектепке дейінгі оқыту және  тәрбиелеу   мамандығы  студенттері
үшін  негізгі  базалық  пән  болып  есептеледі.  Бұл  курста  жоғары  мектеп
психологиясының жалпы  мәселелері,  әсіресе  ұлт  проблемасы  және  тұлғаның
ұлтжандылық  сезімі  мен  қасиеті,  сапалары   жөніндегі   ғылыми-қолданбалы
ақпарат осы  заманғы   жоғары  мектеп  психологиясының  теориялар  негізінде
беріледі.


        1.1. Оспанова Құралай Шәріпқазықызы
         ✓ Педагогикалық психология кафедрасы
         ✓  Байланыс  мәліметтері-тел:  8-775-756-42-92,  №2  оқу  корпусы,
           № 305  аудитория
         ✓ Сабақтың өтілу орны - № 421       аудитория
         ✓ Пәннің аталуы – МДҰ әдістемелік жұмыстары
         ✓ Кредит саны - 3
         ✓ Жұмыс оқу жоспарынан үзінді (Кесте 1)

1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1

|Курс  |Семестр  |Кредит |ЛК    |СПС   |СӨЖО   |СӨЖ   |Барлығы  |
|      |         |Саны   |(сағ.)|(сағ) |(сағ)  |(сағ) |         |
|      |         |       |      |      |       |      |         |
|4     |7        |3      |30    |15    |22,5   |67,5  |90       |


1.3. Пәннің мақсаты
      Студенттерге мектепке дейінгі балаларды  оқыту  процесі  туралы  білім
меңгеріп    мамандығына    сәйкес    біліктілік,     дағды     қалыптастыру.
Болашақ мамандарға мектепке дейінгі  балалардың  оқу-  танымдық  әрекеттерің
даму ерекшеліктерін, әдістемесін  меңгерту.Бұл  пәннен  студенттер  мектепке
дейінгі  балаларды  оқыту  ерекшелігін,  әдістері,  формалары  туралы  білім
меңгеріп, дағдыларын қалыптастырады.

1.4. Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
      Мектепке дейінгі балалардың оқу әрекеті ерекшелігін меңгерту. Оқытудың
принциптерін,  әдістерін  қолдана  білу  біліктілігін  қалыптастыру.   Сабақ
жоспарын құра білуге үйрету. Қазіргі оқытудың жаңа  техналогияларын  сабақта
қолдана білуге төселдіру.

1.5.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
    ✓ Жеке  тұлғаның  МДҰ  жұмыстарын  меңгеруі  (негізгі  ұғымдар,  негізгі
      құрылымдар);
    ✓ МДҰ оқыту әдістерін қолдана алуы;
    ✓ МДҰ әдістемелік жұмыстарды тиімді жүргізе алу;
    ✓  Кәсіптік  іс-әрекет  жағдайында  МДҰ  әдістемелік  жұмыстары  пәнінен
      алған білімін қолдану туралы түсінігі болуы қажет.

Пәнді оқу барысында студенттер төмендегілерді білу тиіс;
    ✓ МДҰ әдістемелік жұмыстары пәніне байланысты ұғымдар мазмұнын;
    ✓  Мектепке  дейінгі   білім   алу   үрдісіндегі   бала   тұлғасы   және
      интеллектуалды функциялардың дамуы (ес, ойлау, зейін т.б.).
    ✓ Мектепке  дейінгі  ұйымдардағы  белсенді  оқыту  әдістері  мен  тәрбие
      жұмыстарының психологиялық негізі;
    ✓ МДҰ әдістемелік жұмыстарды жүйелі ұйымдастыра білу.

1.6. Курс пререквизиттері:
      «МДҰ әдістемелік жұмыстары» курсын меңгеру  үшін  студенттерге  келесі
пәндерді қосымша оқуы қажет: жалпы психология, педагогика, мектепке  дейінгі
педагогика  және  психология,  анатомия-   физиология,   философия,   тарих,
мәдениеттану.




1.7.Курстың постреквизиті:

      Пән туралы білім келесі пәндерді меңгерту үшін қажет:  этнопсихология,
мектепке дейінгі балалар диагностика, даму  психология,  психология  бойынша
іс- тәжірибе т.б.
2 . Пәнді оқып-зерттеу бойынша әдістемелік нұсқаулар


      Құрметті студенттер!
    Бұл курс педагогикалық  психология  факультет  студенттеріне  арналған.
Білім беру реформасын жүзеге  асыру  бағытында  көзделген  басты  шаралардын
бірі оқытушылардың психология ғылымы саласындығы дайындығын  үнемі  жақсарта
түсу мәселесі. Қазақстан жағдайында  төл  тілімізде  бұл  салада  атқарылған
шаралар аз емес. Білім беру  бағдарламалары  тиісті  деңгейлер  мен  олардың
сатыларының білім беру мазмұны айқындалған
      Жоғары   оқу  орнындағы  психологиялық  қызмет   курсының  әр   түрлі
әдістемелік аспектілерін зерттеу ісі елімізде жаңадан қолға  алынып  келеді.
Жоғары мектептердің өзіндік ерекшеліктеріне орай жазылған  осындай  еңбектер
аз. Магистранттарға   ұсынылып  отырған  осынау  құрал  оқу  бағдарламасының
жекелеген такырыптарға қатысты келелі мәселелерін  тәжірибе  жүзінде,  нақты
экспериментті зерттеулер арқылы түсіндіруді мақсат еткен.
Пәннің сапалық және  көлемдік  параметрлері  өте  ауқымды  болғандықтан  оны
толық  оқып-зерттеу   үшін   аудиториялық   сабақпен   шектелуге   болмайды,
сондықтан, сіздерге  көптеген  тақырыптарды  өзбетімен  оқып-зерттеуге  тура
келеді.  Аудиториялық  сабақтарға  дәрістер  практикалық  сабақтар   кіреді.
Семинарлық  сабақтар  сіздерге  ғылыми  әдебиеттермен   жұмыс   істеу   және
аудитория  алдында  сөйлеу  сияқты  практикалық   дағдылады   қалыптастыруға
көмектеседі. Практикалық  сабақтарға  өз  уақытында   және  жоспарға  сәйкес
толық көлемде дайындалу талап етіледі. Тақырып бойынша дайындалу тек  арнайы
оқулықтарды  пайдаланумен  шектелмеуі  тиіс.  Конспект  жұмыстарды   семинар
сабағына арнайы басталған  жұмыс  дәптерінде  жазба  түрде  ұсынылуы  қажет.
Сонымен қатар,  жұмыс  бағдарламасында  өзбетімен  жұмыстың  келесі  түрлері
ұсынылады:  МӨЖО  (студенттің  оқытушы  басшылығымен  жүргізетін   өзбетімен
жұмысы  ),   және   МӨЖ   (кейбір   тақырыптарды   тереңірек   оқып-зерттеуі
мақсатындағы студенттің өзбетімен жұмысы). Берілген жұмыс түріне  байланысты
тапсырмалар мен олардың  орындалу  мерзімдері  4,5  кестелерде  көрсетілген.
Жұмыстар   студенттердің  өзіндік  ойлауы  мен  шығармашылығы   да   кеңінен
қарастырылған.  Жалпы  психология  пәніне   байланысты   барлық   тақырыптар
қамтылып,  сол  тақырыптарға  орай  қосымша  әдебиеттер  тізімі  қарастырылу
ұсынылады.
 Бұл бағдарламаны құрастырғанда осы мәселелерді мүмкіндігіше  пәнге  қатысты
толық қамтуды көздедік.
3 Курс саясаты
Сабаққа қатынасу.
1.Студенттердің  дәріс, практикалық сабақтарға қатысу міндетті.
2.  Белгілі  себептермен  сабаққа  қатынаса  алмаған   жағдай,   Сізді   пән
міндетінен босатпайды.
3. Кешігуге немесе дәріс,  практикалық  сабақ  кезінде  басқа  студенттермен
сөйлесуге болмайды.
Тәртіп.
1.Тәртіп студенттің оқу үлгеріміне тәуелді  емес,  демек,  барлығына  ортақ.
2.Сабақ үстінде  тәртіп  бұзушылар  аудиториядан  шығарылады  немесе  курсты
қорытындылауда “қанағаттанарлықсыз” бағасы қойылады.
3.Сабақ үрдісінде Сіздің қалталы телефоныңыз өшірілуге тиіс.
4. Оқытушы  мен  курстастарыңызға  ашық  жарқын  болуға  және  шыдамдылықпен
қарауды ұмытпаңыз.
СӨЖ бойынша тапсырмалар.
1.СӨЖ бойынша тапсырмалар өз уақытында міндетті  түрде  орындалуы  тиіс.  2.
Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады.
Емтихан.
1.Емтихан  –  білімді  қорытынды  рубеждік   тексеру   болғандықтан   барлық
студенттерге міндетті.
2.Емтихан тестілеу немесе билеттік жүйеде орындалады.
3.Тестік тапсырма әрбір модуль бойынша 360 тестіні, ал әрбір емтихан  билеті
3 сұрақты құрайды.

        4 Ұпайлық, пайыздық  және  әріптік  эквивалентінде  бағалау  шкаласы
        Кесте 6

|Әріптік жүйе     |Ұпайлардың сандық|Пайыздық мазмұны |Дәстүрлі жүйе       |
|бойынша бағалау  |эквиваленті      |                 |бойынша бағалау     |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |




   5 Студенттерге  арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы
   Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі
|№  |Тақырыптар                              |Сағат саны                       |
|   |                                        |ДС    |СТС   |ЗС |МӨЖО    |МӨЖ   |
|1  |Қазіргі балабақшадағы әдістемелік       |1     |2     |   |6       |6     |
|   |жұмыстардың ерекшеліктері               |      |      |   |        |      |
|2  |Әдіскердің негізгі әрекеті – жоспарлау  |1     |2     |   |6       |6     |
|   |және қадағалау                          |      |      |   |        |      |
|3  |Балабақшадағы педагогикалық кеңестер мен|1     |2     |   |6       |6     |
|   |жиналыстардың өткізілуі                 |      |      |   |        |      |
|4  |Әдістемелік жұмыстардың формалары       |1     |2     |   |6       |6     |
|5  | МДҰ әдістемелік жұмыстардағы белсенді  |1     |2     |   |6       |6     |
|   |әдістері                                |      |      |   |        |      |
|6  |МДҰ жоспар құру технологиясы            |1     |2     |   |6       |6     |
|7  | Межелік бақылау                        |1     |2     |   |6       |6     |
|8  |Шығармашылық топтарды ұйымдастыру       |1     |2     |   |6       |6     |
|   |жұмыстары                               |      |      |   |        |      |
|9  |Педагогтардың біліктілігін жоғарлату    |1     |2     |   |6       |6     |
|   |формасының бірі – өз бетімен білім алу  |      |      |   |        |      |
|10 |Педагог портфолиосы                     |1     |2     |   |6       |6     |
|11 | Тәжірибе алмасу                        |1     |2     |   |6       |6     |
|12 | Педагогтармен жұмыс істеуде            |1     |2     |   |6       |6     |
|   |диагностикалық әдістер қолдану          |      |      |   |        |      |
|13 |МДҰ ата – аналармен жұмысты ұйымдастыру |1     |2     |   |6       |6     |
|14 |Ата – аналармен қарым – қатынасты       |1     |2     |   |6       |6     |
|   |қалыптастыру                            |      |      |   |        |      |
|15 |Ата-аналармен жұмыс істеуде интерактивті|1     |2     |   |6       |6     |
|   |әдістерді қолдану                       |      |      |   |        |      |
|16 |Диагностика- МДҰ оқыту, тәрбиелеу       |      |      |   |        |      |
|   |процесіндегі қадағалау тәсілі ретінде   |      |      |   |        |      |
|17 |МДҰ әдістемелік кабинет                 |      |      |   |        |      |
|18 |Педагогтың балалармен өзара             |      |      |   |        |      |
|   |әрекеттестігін бағалау                  |      |      |   |        |      |
|   |Барлығы:                                |15    |30    |   |90      |90    |









6 СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары    Кесте 3
|МӨЖО                                               |СӨЖ               |
|Аудиториялық               |Аудиториядан тыс       |                  |
|2                          |3                      |4                 |
|Қазіргі балабақшадағы      | Баяндама              |Өз таңдауын       |
|әдістемелік жұмыстардың    |                       |бойынша студент   |
|ерекшеліктері              |                       |құрылымы.         |
|                           |                       |(конспект)        |
|Әдіскердің негізгі әрекеті |Конспект               |Ғылымаралық       |
|– жоспарлау және қадағалау |                       |зерттеу бойынша   |
|                           |                       |салыстырмалы      |
|                           |                       |сараптама жасау.  |
|Балабақшадағы педагогикалық|Реферат                |Ұлттық            |
|кеңестер мен жиналыстардың |                       |сана-сезімнің     |
|өткізілуі                  |                       |құрылымын         |
|                           |                       |классификациялау, |
|                           |                       |сызбасын сызу.    |
|Әдістемелік жұмыстардың    |Баяндама               |Ғылыми зерттеу    |
|формалары                  |                       |бойынша жүйелеу.  |
|МДҰ әдістемелік            |Бақылау сұрақтары      |(Терминологиялық  |
|жұмыстардағы белсенді      |                       |сөздікпен жұмыс)  |
|әдістері                   |                       |                  |
|МДҰ жоспар құру            |Конспект               |(Терминологиялық  |
|технологиясы               |                       |сөздікпен жұмыс)  |
|Межелік бақылау            |Конспект               |Әлемдік дүниетаным|
|                           |                       |негіздері. (ғылыми|
|                           |                       |шығармашылық      |
|                           |                       |ойтолғау)         |
|Шығармашылық топтарды      |Ұжымдық шығармашы-лық  |Жаңа технологиялық|
|ұйымдастыру жұмыстары      |сабақ                  |әдістерден        |
|                           |                       |мысалдар келтіру. |
|Педагогтардың біліктілігін |Бақылау сұрақтары      |(Терминология     |
|жоғарлату формасының бірі –|                       |лық  сөздікпен    |
|өз бетімен білім алу.      |                       |жұмыс)            |
|Педагог портфолиосы        |Баяндама               |«Ұлағат» №6 2005  |
|                           |                       |жыл Ақыл ой       |
|                           |                       |ұстаханасы. 56-57 |
|                           |                       |бет Б.Сейітқазы   |
|                           |                       |қызы. «Психология |
|                           |                       |ны мектепте және  |
|                           |                       |ЖОО да оқыту».    |
|                           |                       |«Кейбір сыртқы    |
|                           |                       |ықпалды жағдайлар»|
|                           |                       |53-56бет.         |
|                           |                       |Г.Әлімжанова      |
|Студенттердің психологиялық|Баяндама               |(Терминологиялық  |
|танымдық процестер         |                       |сөздікпен жұмыс   |
|ерекшелігін ата.           |                       |және «Психология  |
|                           |                       |мектепте және ЖОО |
|                           |                       |да оқыту» №2 2006 |
|                           |                       |хабарлама әзірлеу)|
|Тәжірибе алмасу            |Ұжымдық шығармашы-лық  |Ұлттық менталитет |
|                           |сабақ                  |құрылымымен таны  |
|                           |                       |су және ғылыми    |
|                           |                       |журналмен жұмыс   |
|Педагогтармен жұмыс істеуде|Семинар шоу            |Іс-тәжірибе мен   |
|диагностикалық әдістер     |                       |ізденушілік әрекет|
|қолдану                    |                       |теріне қысқаша    |
|                           |                       |тарихи талдауын   |
|                           |                       |жасау.            |
|МДҰ ата – аналармен жұмысты|  Реферат              |(Терминологиялық  |
|ұйымдастыру                |                       |сөздікпен жұмыс   |
|                           |                       |және ғылыми       |
|                           |                       |журналмен жұмыс)  |
| Ата – аналармен қарым –   |Конспект               | Қазақ студенттері|
|қатынасты қалыптастыру     |                       |                  |
|                           |                       |(Хабарлама        |
|                           |                       |даярлау.)         |
|Ата-аналармен жұмыс істеуде|Ұжымдық шығармашы-лық  |Студент,          |
|интерактивті әдістерді     |сабақ                  |студенттік        |
|қолдану                    |                       |қозғалыс ұғымдары |
|                           |                       |мен танысу.       |
|Диагностика- МДҰ оқыту,    |Баяндама               |                  |
|тәрбиелеу процесіндегі     |                       |                  |
|қадағалау тәсілі ретінде   |                       |                  |
|МДҰ әдістемелік кабинет    |Ұжымдық шығармашы-лық  |                  |
|                           |сабақ                  |                  |



7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі
Кесте 4
№ |Апталар |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 | |1  |Бақылау
түрі |Р |К |Х |СХ |Б |Т |1РБ |К |К |Х |Р |СХ |Б |К |2РБ | |2  |Бақылау  түрі
|Р |К |Х |СХ |Б |Х |1РБ |Т |Р |СХ |К | Б |К |СХ |2РБ | |3 |Ұпайлар |5 |5  |5
|5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 |5 | |
Белгілеулер: Р-реферат; К-конспект; Х-хабарлама;  СХ-схема;  Б-баяндама;  Т-
тест.






Пәндер