Файл қосу
Когнитивті психотерапия
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14.5.01.20.33/01-2012 | |«Психотерапия» пәнінің |Баспа №3 | | |оқу-әдістемелік кешені |26.02.2010 орнына № | | |оқытушыға арналған |4 ----------- | | «Психотерапия» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 050503 «Психология» мамандықтарына ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғысөз 1. ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Абдуллина Г.К. Хаттама № 1 “___28___” ____08______ 2012ж 2.ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____”_28_»____08____ 2012 жыл Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С 2.2.ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №__1____”_05_»____09____ 2012 жыл Төрағасы _______Г.Григорьева 3.БЕКІТІЛДІ 3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____”_13_»____09____ 2012жыл Оқу ісі жөніндегі проректор__________ Б.Рскелдиев мазмұны |1 |Пайдалану облысы | |2 |Нормативті сілтеме | |3 |Жалпы мағлұматтар | |4 |Пәннің жұмыс жоспары | |5 |СОӨЖ және СӨЖ | |6 |ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ | |7 |Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы | |8 |Әдебиеттер | 1. Қолдану аймағы «Психотерапия» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен «050503» мамандығы студенттеріне арналған. Пәнді оқу барысында студенттер қажетті іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыра отырып, пәннің мазмұнын, өзектілігі мен қажеттілігін, саясатын танып біледі. Психотерапия – дифференциалды психология мен терапия арасында орналасқан пәнаралық білімдер саласы. Пәнді терең зерттеуде оқу - әдістемелік бірлестік негізгі басшылық етеді. 2. Нормативтік нұсқама «Психотерапия» пәнінен оқу-әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстарға сай пән бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: «050207» - «050503» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖОС 3.08.0ХХ-2004 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің 2004 жылғы 7 тамызындағы № 671 бұйрықпен бекітілген және күшіне еңгізілген. 3. Пәннің қысқаша мазмұны. 3.1 Психотерапия – грек тілінен аударғанда «жанды емдеу» деген мағынаны білдіреді, ауырған адамға қайырымдылық мәселелері мен шараларын қарастырады. Психотерапияның ғылыми негіздерінде тек қана психологиялық әдістер мен құралдар қолданылуы көрсетілген. Ғылыми – зерттеу әдістері клиникалық бағдарлы және жеке адамға бағдарлы және психотерапия болып екіге бөлінеді. Психотерапияның негізі – логопедия – «сөзбен әсер ету». Психотерапия – ауруларды емдеуге психикалық жоспарлы түрде қолдану. 3.2 Пәннің мақсаты – болашақ психолог мамандарға психотерапияның теориялық ғылыми негіздерін, әртүрлі аурулардың диагностикасы мен емдеудің түріне, ерекшелігіне қарай психотерапиялық әдіс – тәсілдерді тәжірибеде қолдану ерешеліктерімен таныстыру. Әртүрлі психологиялық жағдайлар кезінде көрінетін жеке адамға бағдарлы психологиялық көмек көрсетудің түрлерін зерттеу. Психикалық дағдарысқа ұшыраған адамның өз өміріне өзі өзгерістер енгізуіне көмектесу. 3.3. Пәннің міндеттері: - әртүрлі аурулардың диагностикасы мен емдеудің психологиялық әдістерін меңгеру; - әртүрлі жағдайлар кезінде көрсетілетін психологиялық көмек түрлерін ажырата білуге үйрету; - адам табиғатын түсіне білудің әртүрлі қырлары мен процестері жайлы көзқарастардың: психоаналитикалық, когнитивті, бихевиористік, гуманистік, т.б. ғылыми-теориялық негіздерін терең зерттеп, практикалық тиімді бағыттарын қолдана білуді жаттықтыру; - психикалық саулығын нығайту және өз - өзіне сенімін, сезімін жақсарту; - әлеуметтік ортада адамдармен үйлесімді және сапалы қарым – қатынас орнатуда қолданылатын құралдардың психикалық заңдылықтарын, механизмдерін зерттеу; - өмір сүру әрекетіндегі табысқа жету деңгейін, творчестволық потенциалын қолдана білуге, жеке басының дамуына ықпал ету; - суггестия әдісін тиімді қолдана білу. 3.4. Пәнді оқып меңгеру нәтижесінде әрбір студенттің негізгі міндеттері: - психотерапияның психология ғылымдары саласындағы орнын, маңызын, ерекшеліктерін білуге; - клиникалық – бағдарлы және жеке адамға бағдарлы психотерапиялық әдіс – тәсілдердің ерекшеліктерін, айрмашылықтарын; - психикалық проблемасы бар адамдарға жағымды әсерлер арқылы көмек көрсету: - сендіру, өзін - өзі сендіру және аутогендік жаттығулардың технологияларын қолдана білуге; - медитация мен релаксация жаттығуларын еркін жүргізуге; - психодинамикалық ағымдардың теориялық және практикалық ерекшеліктерін ажыратуға; - логотерапия, гештальтерапия, рационалды – эмотивті терапия, нейровлингвистикалық бағдарлама негідерін зерттеп білуге; - психотерапиядан меңгерген білім, іскерлік пен дағдыны тәжірибеде қолдана білуге. 3.5. Курс пререквизиттері: Жалпы биология ▪ Анатомия ▪ Физиология ▪ жалпы психология ▪ жас кезеңдік психология ▪ психогенетика ▪ медициналық психология ▪ заң психологиясы. 3.6. Курс постреквизиттері: ▪ Психиатрия ▪ Нейропсихология ▪ іскерлік психологиясы ▪ психофизиология ▪ невропатология ▪ әлеуметтік психология ▪ қарым – қатынас психологиясы. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Курс |Семестр |Кредит |Лекция |Семинар | | | | |лек|сем|ОСӨ|СӨЖ| | | | | |ция|ина|Ж | | | | | | | |р | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |7 |8 |9 | |1 |Психотерапия |Психотерапия туралы түсінік. |1 | |1,5|1,5|8.1.1. | | |пәні мен |Ғылым ретінде қалыптасып | | | | |8.1.2. | | |міндеттері |дамуы. Ғылыми – зерттеу | | | | |8.1.3. | | | |әдістері. | | | | |8.2.3. | | | | | | | | |8.2.5. | |2 |Ауру және адам |Ауру туралы сипаттама. | |1 | | |8.1.1. | | | |Психикалық және соматикалық | | | | |8.1.2. | | | |аурулар. Ауруды тудыратын | | | | |8.1.3. | | | |себептер. Этимиология және | | | | |8.2.3. | | | |патогенез. | | | | |8.2.5. | |3 |Психологиялық |Стресс және стрессогендер. |1 | |1,5|1,5|8.1.1. | | |стресс теориясы |Депрессивті невроз. | | | | |8.1.2. | | | |Конструктивті және | | | | |8.1.3. | | | |деструктивті стресстер. | | | | |8.2.3. | | | |Психоэмоциялық стресстер. | | | | |8.2.5. | |4 |Психотерапияның |Психотерапия ғылымының даму |1 |1 |1,5|1,5|8.1.1. | | |қалыптасып |тарихы XVI ғасырдағы магнетизм| | | | |8.1.2. | | |дамуы. |құбылысы: Франц Месмердің | | | | |8.1.3. | | | |үлесі. Гипноз құбылысы. | | | | |8.2.3. | | | | | | | | |8.2.5. | |5 |Психотерапияның |Психотерапиялық ғылыми – |1 | |1,5|1,5|8.1.1. | | |ғылыми зерттеу |зерттеу әдістеріне сипаттама. | | | | |8.1.2. | | |әдістері |Клиникалық – бағдарлы және | | | | |8.1.3. | | | |жеке адамға бағдарлы әдістер. | | | | |8.2.3. | | | |Гипноз, аутогендік жаттығулар,| | | | |8.2.5. | | | |сендіру мен өзін - өзі сендіру| | | | | | |6 |Психотерапиядағы|ХХ – ғасырдың 20 – 30 |2 |1 |3 |3 |8.1.1. | | |динамикалық |жылдарындағы психология | | | | |8.1.2. | | |бағыттар |дағдарысы. Батыстық | | | | |8.1.3. | | | |психология. Гуманистік | | | | |8.2.3. | | | |психология. Бихеоверизм. | | | | |8.2.5. | | | |Фредизм. | | | | | | |7 |Патогенетикалық |Психотерапиядағы жеке адамға |2 | |3 |3 |8.1.1. | | |психотерапия |бағдарлы реконструктивті әдісі| | | | |8.1.2. | | | |Ригидті және дисфункционалды | | | | |8.1.3. | | | |перцептивті позициялар. Адамды| | | | |8.2.3. | | | |сендірудің негізі | | | | |8.2.5. | |8 |Психодинмикалық |Адлериандық психология. Дебес |2 |1 |3 |3 |8.1.1. | | |бағыттарды қайта|адам психологиясының негізгі | | | | |8.1.2. | | |қарау. |мазмұны. Реориентациялық | | | | |8.1.3. | | | |тренингтің аспектілері. | | | | |8.2.3. | | | |Психикалық қолдану әдістемесі.| | | | |8.2.5. | |9 |Трансактілік |Трансактілі талдау топтық және|2 | |3 |3 |8.1.1. | | |талдау. |тұлғалық өсудің | | | | |8.1.2. | | | |психотерапевтік әдісі. ТА | | | | |8.1.3. | | | |негізгі мақсаты мен бағыты. | | | | |8.2.3. | | | |Коммуникацияның ережелері. | | | | |8.2.5. | |10 |Гештальттерапия |Гештальттерапия туралы |2 |1 |3 |3 |8.1.1. | | | |түсінік. Гештальт теориясының | | | | |8.1.2. | | | |ерекшеліктері. «Организмнің | | | | |8.1.3. | | | |бөлінбейтін біртұтастығы» - | | | | |8.2.3. | | | |теориясы. Гештальттерапиясы | | | | |8.2.5. | | | |теориясының негізгі | | | | | | | | |принциптері. | | | | | | |11 |К. Роджерстің |К.Роджерстің психотерапиясының|2 | |3 |3 |8.1.1. | | |психотерапиясы. |мазмұны. Психологиялық | | | | |8.1.2. | | | |көмектің тиімділігі. | | | | |8.1.3. | | | |Психотерапевтің жеке басына | | | | |8.2.3. | | | |қойылатын талаптар. | | | | |8.2.5. | |12 |Фокустық терапия|Фокустық терапия туралы | |1 | | |8.1.1. | | | |түсінік. Фокустық терапияның | | | | |8.1.2. | | | |қолдану ерекшеліктері. | | | | |8.1.3. | | | |Психосинтез теориясы. | | | | |8.2.3. | | | | | | | | |8.2.5. | |13 |Когнитивті |Когнитивті терапияның |2 |0,5|3 |3 |8.1.1. | | |терапия |әдістері. Рационалды эмотивті | | | | |8.1.2. | | | |терапия (РЭТ) когнитивті | | | | |8.1.3. | | | |терапияның негізгі формасы. | | | | |8.2.3. | | | |Деппресия – когнитивті | | | | |8.2.5. | | | |процестердің көмескіленуі. | | | | | | | | |Психопатологиялық жағдайлардың| | | | | | | | |когнитивті үлгілері. | | | | | | |14 |Альберт Эллистің|Когнитивті психотерапияның |2 |0,5|3 |3 |8.1.1. | | |РЭТ – сы |негізін салушылар. | | | | |8.1.2. | | | |Ирроционалды ұстанымдар. | | | | |8.1.3. | | | |Когнитивті психотерапия | | | | |8.2.3. | | | |техникасы. | | | | |8.2.5. | |15 |Мінез – құлық |Мінез – құлық терапиясының |2 | |3 |3 |8.1.1. | | |терапиясы |негізгі позитивті | | | | |8.1.2. | | | |психотерапия. Негізгі | | | | |8.1.3. | | | |бағыттары. Позитивті | | | | |8.2.3. | | | |психотерапияның концепциясы. | | | | |8.2.5. | |16. |Топтық |Топтық психотерпияның негізгі | |1 | | |8.1.1. | | |психотерапия. |ерекшеліктері. Оған қойылатын | | | | |8.1.2. | | |Психодрама. |талаптар. Психодраманың | | | | |8.1.3. | | | |маңызы. Жүргізу техникасы. | | | | |8.2.3. | | | | | | | | |8.2.5. | |17. |Жанұялық |Жанұялық психотерапияның |2 |0,5|3 |3 |8.1.1. | | |психотерапия. |негізгі тәсілі. Медитациялық | | | | |8.1.2. | | |Психикалық |маңызы.Қолдану техникасы. | | | | |8.1.3. | | |релаксация | | | | | |8.2.3. | | |әдістері. | | | | | |8.2.5. | |18. |Медитация |Медитация психотерапияның |2 |0,5|3 |3 |8.1.1. | | | |негізгі тәсілі. Медитацияның | | | | |8.1.2. | | | |маңызы. Қолдану техникасы. | | | | |8.1.3. | | | | | | | | |8.2.3. | | | | | | | | |8.2.5. | |19. |Аутогендік |Аутогендік жаттығудың негізін |2 |0,5|3 |3 |8.1.1. | | |жаттығу. |салушылар. Медициналық және | | | | |8.1.2. | | | |психологиялық терапияда | | | | |8.1.3. | | | |қолданылатын аутогендік | | | | |8.2.3. | | | |жаттығулар. Аутогендік | | | | |8.2.5. | | | |жаттығулар теориясы мен | | | | | | | | |техникасы. | | | | | | |20. |Классикалық |Гипноз және классикалық | |1 | | |8.1.1. | | |гипноз |гипноз. Джемс Брэдтің | | | | |8.1.2. | | | |«Нейрогипнология» кітабы. | | | | |8.1.3. | | | |М.Шарка Беренгеймдердің | | | | |8.2.3. | | | |классикалық гипнозға үлесі. | | | | |8.2.5. | |21. |Нейролингвистика|НЛБ – ның негізін салушылар |2 |1 |3 |3 |8.1.1. | | |лық бағдарлау |НЛБ – ның принциптері әлем | | | | |8.1.2. | | | |жайлы дербес үлгі. НЛБ – ның | | | | |8.1.3. | | | |модельдеу әдістері. | | | | |8.2.3. | | | | | | | | |8.2.5. | |22. |Холотропты және |Холотропты және денеге | |1 | | |8.1.1. | | |денеге |бағытталған терапия техникасы | | | | |8.1.2. | | |бағытталған |және маңызы. | | | | |8.1.3. | | |терапия. | | | | | |8.2.3. | | | | | | | | |8.2.5. | |23. |Топтық би |Топтық би терапиясының | |1 | | |8.1.1. | | |терапиясы. |ерекшеліктері мен техникасы. | | | | |8.1.2. | | | | | | | | |8.1.3. | | | | | | | | |8.2.3. | | | | | | | | |8.2.5. | |24. |Коммуникация |Метафораларды қолдану | |1 | | |8.1.1. | | |психотерапиясы |жаттығулары. | | | | |8.1.2. | | | | | | | | |8.1.3. | | | | | | | | |8.2.3. | | | | | | | | |8.2.5. | | |Барлығы: | |30 |15 |45 |45 | | 5. СөЖ, реферат тақырыптары тізбегі. - В.Н. Мяснищевтің қарым – қатынас психотерапия теория. - Гештальттерапиядағы невроз концепциясы және гештальттерапия - К. Роджерстің «мен» концепциясы - Б.Скиннердің мінез – құлық психотерапиясы - Когнитивті терапиядағы депрессия - Психодраманың генезисі мен тарихы - Жанұямен жүргізілетін психотерапиялық жұмыстар. - Раппорт орнату мен ақпарат жинау ерекшеліктері - Эриксонның гипнозы - Холотропты терапияны жүргізу әдістемесі. 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы: Кесте 3 |Тақырыптар |Көрнекіліктер, ТСО, |Өздік |Бақылау | | |плакаттар, |оқуға |формасы | | |лабораториялық стенд|арналған | | | | |сұрақтар | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Психотерапия пәні мен |Психотерапия |Сызба, кесте, | |Жазбаша | |міндеттері |туралы түсінік. |плакаттар | | | | |Ғылым ретінде |Көрнекіліктер, ТСО, | | | | |қалыптасып дамуы.|плакаттар, | | | | |Ғылыми – зерттеу |лабораториялық стенд| | | | |әдістері. | | | | |Ауру және адам |Ауру туралы |Сызба, кесте, | |Жазбаша | | |сипаттама. |плакаттар | | | | |Психикалық және | | | | | |симатикалық | | | | | |аурулар. Ауруды | | | | | |тудыратын | | | | | |себептер. | | | | | |Этимиология және | | | | | |патогенез. | | | | |Психологиялық стресс |Стресс және |Сызба, кесте, | |коллоквиум| |теориясы |стрессогендер. |плакаттар | | | | |Депрессивті | | | | | |невроз. | | | | | |Конструктивті | | | | | |және деструктивті| | | | | |стресстер. | | | | | |Психоэмоциялық | | | | | |стресстер. | | | | |Психотерапияның |Психотерапия |Сызба, кесте, | |Ауызша | |қалыптасып дамуы. |ғылымының даму |плакаттар | | | | |тарихы XVI | | | | | |ғасырдағы | | | | | |магнетизм | | | | | |құбылысы: Франц | | | | | |Месмердің үлесі. | | | | | |Гипноз құбылысы. | | | | |Психотерапияның ғылыми|Психотерапиялық |Сызба, кесте, | |Пікрталасі| |зерттеу әдістері |ғылыми – зерттеу |плакаттар | | | | |әдістеріне | | | | | |сипаттама. | | | | | |Клиникалық – | | | | | |бағдарлы және | | | | | |жеке адамға | | | | | |бағдарлы әдістер.| | | | | |Гипноз, | | | | | |аутогендік | | | | | |жаттығулар, | | | | | |сендіру мен өзін | | | | | |- өзі сендіру | | | | |Психотерапиядағы |ХХ – ғасырдың 20 |Сызба, кесте, | |Жазбаша | |динамикалық бағыттар |– 30 жылдарындағы|плакаттар | | | | |психология | | | | | |дағдарысы. | | | | | |Батыстық | | | | | |психология. | | | | | |Гуманистік | | | | | |психология. | | | | | |Бихеоверизм. | | | | | |Фредизм. | | | | |Патогенетикалық |Психотерапиядағы |Сызба, кесте, | |Эссе | |психотерапия |жеке адамға |плакаттар | | | | |бағдарлы | | | | | |реконструктивті | | | | | |әдісі Ригидті | | | | | |және | | | | | |дисфункционалды | | | | | |перцептивті | | | | | |позициялар. | | | | | |Адамды сендірудің| | | | | |негізі | | | | |Психодинмикалық |Адлериандық |Сызба, кесте, | |Реферат | |бағыттарды қайта |психология. Дебес|плакаттар | | | |қарау. |адам | | | | | |психологиясының | | | | | |негізгі мазмұны. | | | | | |Реориентациялық | | | | | |тренингтің | | | | | |аспектілері. | | | | | |Психикалық | | | | | |қолдану | | | | | |әдістемесі. | | | | |Трансактілік талдау. |Трансактілі |Сызба, кесте, | |Пікірталас| | |талдау топтық |плакаттар | | | | |және тұлғалық | | | | | |өсудің | | | | | |психотерапевтік | | | | | |әдісі. ТА негізгі| | | | | |мақсаты мен | | | | | |бағыты. | | | | | |Коммуникацияның | | | | | |ережелері. | | | | |Гештальттерапия |Гештальттерапия |Сызба, кесте, | |Ауызша | | |туралы түсінік. |плакаттар | | | | |Гештальт | | | | | |теориясының | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | |«Организмнің | | | | | |бөлінбейтін | | | | | |біртұтастығы» - | | | | | |теориясы. | | | | | |Гештальттерапиясы| | | | | |теориясының | | | | | |негізгі | | | | | |принциптері. | | | | |К. Роджерстің |К.Роджерстің |Сызба, кесте, | |Эссе | |психотерапиясы. |психотерапиясының|плакаттар | | | | |мазмұны. | | | | | |Психологиялық | | | | | |көмектің | | | | | |тиімділігі. | | | | | |Психотерапевтің | | | | | |жеке басына | | | | | |қойылатын | | | | | |талаптар. | | | | |Фокустық терапия |Фокустық терапия |Сызба, кесте, | |Пікірталас| | |туралы түсінік. |плакаттар | | | | |Фокустық | | | | | |терапияның | | | | | |қолдану | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | |Психосинтез | | | | | |теориясы. | | | | |Когнитивті терапия |Когнитивті |Сызба, кесте, | |Жазбаша | | |терапияның |плакаттар | | | | |әдістері. | | | | | |Рационалды | | | | | |эмотивті терапия | | | | | |(РЭТ) когнитивті | | | | | |терапияның | | | | | |негізгі формасы. | | | | | |Деппресия – | | | | | |когнитивті | | | | | |процестердің | | | | | |көмескіленуі. | | | | | |Психопатологиялық| | | | | |жағдайлардың | | | | | |когнитивті | | | | | |үлгілері. | | | | |Альберт Эллистің РЭТ –|Когнитивті |Сызба, кесте, | |Ауызша | |сы |психотерапияның |плакаттар | | | | |негізін | | | | | |салушылар. | | | | | |Ирроционалды | | | | | |ұстанымдар. | | | | | |Когнитивті | | | | | |психотерапия | | | | | |техникасы. | | | | |Мінез – құлық |Мінез – құлық |Сызба, кесте, | |Реферат | |терапиясы |терапиясының |плакаттар | | | | |негізгі позитивті| | | | | |психотерапия. | | | | | |Негізгі | | | | | |бағыттары. | | | | | |Позитивті | | | | | |психотерапияның | | | | | |концепциясы. | | | | |Топтық психотерапия. |Топтық |Әдістемелік | |баяндама | |Психодрама. |психотерпияның |жағдайлар | | | | |негізгі | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | |Оған қойылатын | | | | | |талаптар. | | | | | |Психодраманың | | | | | |маңызы. Жүргізу | | | | | |техникасы. | | | | |Жанұялық психотерапия.|Жанұялық |слайдалар | |ауызша | |Психикалық релаксация |психотерапияның | | | | |әдістері. |негізгі тәсілі. | | | | | |Медитациялық | | | | | |маңызы.Қолдану | | | | | |техникасы. | | | | |Медитация |Медитация |карточкалар | |Дербес | | |психотерапияның | | |жаттығу | | |негізгі тәсілі. | | | | | |Медитацияның | | | | | |маңызы. Қолдану | | | | | |техникасы. | | | | |Аутогендік жаттығу. |Аутогендік |Музыка, әдістемелер | |Дербес | | |жаттығудың | | |жұмыс | | |негізін | | | | | |салушылар. | | | | | |Медициналық және | | | | | |психологиялық | | | | | |терапияда | | | | | |қолданылатын | | | | | |аутогендік | | | | | |жаттығулар. | | | | | |Аутогендік | | | | | |жаттығулар | | | | | |теориясы мен | | | | | |техникасы. | | | | |Классикалық гипноз |Гипноз және |Әдістемелерді талдау| |Топтық | | |классикалық | | |жұмыс | | |гипноз. Джемс | | | | | |Брэдтің | | | | | |«Нейрогипнология»| | | | | |кітабы. М.Шарка | | | | | |Беренгеймдердің | | | | | |классикалық | | | | | |гипнозға үлесі. | | | | |Нейролингвистикалық |НЛБ – ның негізін|Әдістемелер, | |конспект | |бағдарлау |салушылар НЛБ – |оқулықтар | | | | |ның принциптері | | | | | |әлем жайлы дербес| | | | | |үлгі. НЛБ – ның | | | | | |модельдеу | | | | | |әдістері. | | | | |Холотропты және денеге|Холотропты және |слайдылар | |Дербес | |бағытталған терапия. |денеге | | |жаттығулар| | |бағытталған | | |ды орындау| | |терапия техникасы| | | | | |және маңызы. | | | | |Топтық би терапиясы. |Топтық би |Музыка, | |Іскерлік | | |терапиясының |көрнекіліктер | |дағдыларды| | |ерекшеліктері мен| | |қалыптасты| | |техникасы. | | |ру | |Коммуникация |Метафораларды |Әдістемелік құралдар| |жазбаша | |психотерапиясы |қолдану | | | | | |жаттығулары. | | | | Оқытушының басшылығымен өтетін өзіндік (ОБСӨЖ) жұмысының көлемі типтік оқу жоспарына, пәннің жұмыс оқу бағдарламасына сәйкес анықталап уақыты, аудиториясы көрсетіліп оқу кестесіне енгізілген. СӨЖ бақылау түрлерін, тәсілдерін таңдауда оқу пәнінің мақсаты мен міндеттерін, бөлінген сағат көлемімен, студенттердің дайындық сатысы ескерілген. 1.СӨЖ бойынша тапсырмалар өз уақытында міндетті түрде орындалуы тиіс. 2.Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады. Студенттердің пән бойынша білімін бақылау келесі нысандар бойынша жүргізіледі: Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 9-15 апталарда – 300 ұпай. Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600. Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады: 1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 2 модуль бойынша максимум 270 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 75 ұпай) 2. Семинарға қатысқаны және белсенділігі үшін (қатысу үшін – 20 ұпай, белсенділігі үшін максимум 100 ұпай) 3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан) Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, ұпайдың 60% ғана қойылады. Баға қою саясаты Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі ұпай санын жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 9-15 апталарда – 300 ұпай. Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600. Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады: 1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль бойынша максимум 150 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 120 ұпай) 2. Белсенділігі үшін (қатысу үшін – 20 балл, белсенділігі үшін максимум 100 ұпай) 3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан) Пән бойынша ұпайлардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген. Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60% ғана қойылады. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 4 |№ |Апталар |1 |2 |3 | |1 |Ахола Т. Фурман Б. |2 |12 |16 % | | |Краткосрочная позитивная | | | | | |психотерапия. (Терапия, | | | | | |фокусированная на решение) | | | | | |СПб: речь 2000. | | | | |2 |Кондрашенко В.Т., Донской |5 |12 |35 % | | |Д.И., Игуманов С.А. Общая | | | | | |психотерапия. М., 2001. | | | | |3 |Пезешкиан Н. Позитивная |3 |12 |24 % | | |семейная психотерапия: | | | | | |семья как психотерапевт. М,| | | | | |2000. | | | | |4 |Корскова Н.К., Московичюте |3 |12 |24 % | | |Л.И. Подкорковые стркутуры | | | | | |мозга и психические | | | | | |процессы. М.: МГУ, 1985. | | | | 8. Әдебиеттер 8 Негізгі әдебиеттер: 8.1.1. Карвасарский Б.Д. Психотерапия М., 2009. 8.1.2. Соколова Е.П. Общая психотерапия М., 2007. 8.1.3. Кондрашенко В.Т., Донской Д.И. Общая психотерапия. М., 2007. 8.1.4. Психотерапевтическая энциклопедия. / Под ред.Б.Д.Карвасарского – СПб, 2008. 8.1.5. Шавердян Г.М. Травматический стресс. Психические расстройства и развитие личности. – Ереван, 2008. 8.1.6. Клиническая психология/Под.ред. М. Пере и У.Баумана. – СПб, 2003. 8.1.7. Кьеркегор С. Страх и трепет.-М.,2003. 8.1.8. Рудестам К. Групповая психотерапия. М., 2008. 8.1.9. Киппер Д. Клинические ролевые игры и психодрама. – М., 2008. 8.1.10. Дж. Нордонэ, П. Вацлавик. Искусство быстрых изменений М., 2006. 8.1.11. Берн Э. Транзакционный анализ и психотерапия. - М., 2005. 8.1.12 Ковалев С.В. Нейропрограммирование успешной судьбы. М., 2008 8.1.13. Джозеф О Коннор, Ян Макдермотт. НЛП в повседневной жизни. М.:Фанр., 2008 8.1.14. Психотренинг по методу Альберта Эллиса. Санкт-Петербург, 2000. 8.1.15. Т. Пауэлл, Дж. Пауэлл. Психотренинг по методу Хосе Сильвы. – СПб., Питер, 2000. 8.1.16. Игры – обучение, тенинг, досуг…/Под.ред. В.В. Петрусинского – М., 2006. 8.1.17. Фрейд З. Бессознательноне. – М., 2000. 8.1.18. Васильева О.С., Филатов Ф.Р. Психология здоровья человека. М., 2009. 8.1.19. Василюк Ф.Е. Психотехника переживания.- М., 2007. 8.1.20.Исурина Г.Л. Групповые методы психотерапии и психокоррекции. В кн.: М.М.Кабанова и др. Методы психологической диагностики и коррекции в клинике. – Л., 2008. 8.1.21. Хрестоматия по гуманистической психотерапии./ Сост. Папуш. – М., 2005 8.1.22. Таланов В.Л., Малкина – Пых И.Г. Справочник практического психолога. – СПб: Сова. М.2002. 928 с. 8.1.23. Корскова Н.К., Московичюте Л.И. Подкорковые стркутуры мозга и психические процессы. М.: МГУ, 2005. 8.1.24. Лоуэн А. Биоэнергетика. Терапия, которая работает с телом. СПб:Речь, 2000. 8.1.25. Чечельницкая Е.П. Тактика психотерапии пациентов с расщепленным образом я// интернет – журнал «Ломоносов», 2000. 8.1.26. Браун Д., Педдер Дж. Введение в психотерапию: принципы и практика психодинамики. М.: Класс, 2008. 8.1.27. Бурлачук Л.Ф., Грабская И.А., Качарян А.С. Основы психотерапии. Киев; М.: Ника – Центр – Алматы, 2000. 8.1.28. В.Вайнберг Дж. Психотерапия: путешествие в глубины сознания. М.: Крон - Пресс, 2000. 8.1.29. Вайс Дж. Как работает психотерапия: процесс и техника. М.; Класс, 2001. 8.1.30. Мармор Дж. Психотерапевтический процесс: общие знаменатели различных подходов// Эволюция психотерапии. Т.2. М.: Класс, 2001. 8.2. Қосымша әдебиет: 8.2.1. Экзистенциальная традиция: философия, психология, психотерапия 1/2012 (20). 8.2.2. Мэй Р. Искусство психологического консультирования. – М., 2007. 8.2.3. Терапия фиксированных ролей Келли//Психотерапевтическая энциклопедия. – СПб., 2009. 8.2.4. Ассаджоли Р. Психосинтез. Принципы и техника. – М., 2002 8.2.5. Ромек В.Г. Поведенческая психотерапия. М., 2005. 8.2.6. Психиатрия. Психосоматика. Психотерапия. – Под ред. К.П.Кискера и др., М., 2006. 8.2.7. Франкл В. Человек в поисках смысла. – М., 2007. 8.2.8. Псхотерапевтическая энциклопедия / Под ред. К.Б.Карвасарского. – СПб. 2005. 8.2.9. Ковалев С.В. Введение в современное НЛП. Психотехнологии личностной эффективности. – М., 2002 8.2.10. Либих С.С. Аутогенная тренировка. Л., 2008. 8.2.11. Васильев Л.Л. Таинственные явления человеческой психики. – М., 2004. 8.2.12 Бэндлер Ф. Используйте свой мозг. – СПб., 2004. 8.1.13. Робер М.А., Тильман Ф. Психология индивида и группы. М., 2003. 8.1.14. Роджерс К. Взгляд на психотерапию. Становление человека. – М., 2001. 8.1.15. Чалдини Р. Психология влияние. – СПб., 2000. 8.2.16. Александров А.А. Личностно – ориентированные методы психотерапии.СПб. Речь, 2000. 8.2.17. Бурнард Ф. Тренинг межличностного взаимодействия. СПб.Питер, 2001. 8.2.18. Фопель К. Психологические группы. Рабочие материалы для ведущего. М. Генезис, 2000. 8.2.19. Мак Маллин Р. Практикум по когнитивной терапии. СПб.:речь, 2001. 8.2.20. Семаго Н.Я., Семаго М.М. Проблемные дети: Основы диагностики и коррекционной работы психолога. – М.: АРКТИ, 2000. 8.2.21. Петрусинский. Игры – обучение, тренинг, досуг. М, 2004. 8.2.22. Матвеева О.А. Развивающая и коррекционная работа с детьми. – М.: Педагогическое общество России, 2001. 8.2.23. Вуджек Т. Тренировка ума (Упражнение для равития повышенного интеллекта). – СПб.: Питер Пресс, 2006. 8.2.24. Пауэлл Т., Пауэлл Дж. Психотренинг по методу хосе сильвы. – СПб.: Питер, 2000. 8.2.25. Тесты – твои надежды. – М.: Надежда, 2005. 8.2.26. Эллис А. Психотренинг по методу Альберта Эллиса. – СПб.: Питер Ком, 2000. 8.2.27. Нардонэ – Дж., Вацлавик П. Исскуство быстрых изменений: Краткосрочная стартегическая терапия: Пер. с ит. – М.: Изд – во Института психотерапии, 2006
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz