Файл қосу
Өздігінен тапсырманы беру
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |семей ҚАЛАСЫНЫҢ шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-18.37.1.1/02-2014 | |ПОӘК |05.06.2014 ж. | | |Студенттерге арналған |№1 басылым | | |пәндердің оқу жұмыс | | | |бағдарламасы «Математика | | | |1» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Математика 1» 5В070200, 5B071100, 5B071700, 5B072400, 5B071200, 5B072700, 5B072800, 5B073200 мамандықтар үшін СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырған: Математика және математиканы оқыту әдістемесі кафедрасының оқытушысы Ахметкалиева А.С. ___________ «___»__________ 2014ж 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің Математика және математикан оқыту әдістемесі кафедрасының отырысында талқыланды Хаттама № ______ “____” _____________ 2014 ж. Кафедра меңгерушісі _________________ Жолымбаев О.М. 2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды Хаттама №____ «____» __________ 2014ж. Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова К.А. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама №____ «____» __________ 2014 ж. Оқыту әдістемелік кеңесінің төрайымы__________ БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны 1. Жалпы мағлұматтар 2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 3. Пәнді меңгеру бойынша оқу-әдістемелік нұсқаулар 4. Курс форматы және саясаты 5. Баға қою саясаты 6. Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Ахметкалиева А.С. «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасы Байланыс ақпараты – оқу ғимараты № 3, кабинет № 226 Сабақ өткізу орны – дәрісхана сабақ кестесі бойынша Берілген пән бойынша кредит саны -3 1.2 Пәндердің мазмұнын қысқаша сипаттау Әртүрлі шаруашылық істерін басқару әдістерін жетілдіру көбінесе экономикалық ғылым мен практикада түрлі математикалық зерттеулер әдістерін кеңінен қолдануға әкеліп отыр. Қазіргі кезеңде күрт дамып келе жатқан есептеу техникасын қарқынды түрде пайдалану математиканы табысты қолдану мүмкіндігін айтарлықтай кеңейтеді. Математика экономикалық ілімнің көптеген салалар үшін сандық есептеу құралы болып қана қоймай, сонымен қатар, дәл зерттеу әдісі және әртүрлі түсініктер мен проблемаларды бұлжытпай тұжырымдайтын құрал болып отыр. Сондықтан, математикалық білімді қазіргі заманның инженер маманын сапалы дайындау жүйесінің маңызды бір бөлігі деп қарауға болады. Оқу бағдарламасы инженерлік мамандықтар бойынша жоғары білімді мамандарға математика бойынша мемлекеттік жалпы білім беру стандарты талабына сәйкес құрастырылған. 1.3 Аталмыш курстың мақсаты - инженерлік есептердің үлгісін жасауға, оны талдауға және қажет болса компьютерлік техникамен шешуге көмегін тигізетін математикалық аппаратты меңгеру; - студенттердің маман ретінде болашақ қызметітінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу; - инженерлік проблемаларды зерттеуде өздігінен талдау жасай білу шеберлігі мен дағдысын қалыптастыру; - жұмысын жетілдіру жолында ғылыми ізденске талаптандыруын дамыту; - әлеументтік-экономикалық өзгерістер кезеғіндегі қойылатын талаптарға сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізгенде студенттердің негізгі практикалық шеберлігін шыңдау 1.4 Пәндерді оқып-білудің негізгі міндеті - студент өзінің логикалық және алгоритмдік ойлау қабілетін дамыту; - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету. 1.5 Оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: - математикалық түрде қалыптасқан есептерді шешу және зерттеу әдістерін меңгере білу; - студент қарапайым сандық әдістерді жетік білім, оны есептеу машиналарында іске асыру деңгейін жету меңгеруі тиіс. 1.6 Курстың пререквизиттері: орта мектептің бағдарламасы деңгейінде арифметика, алгебра, геометрия курстарын білу. 1.7 Курстың постреквизитері: жалпы білім беретін инженерлік пәндер мен бітіртіп шығарушы кафедралар оқитын пәндер. 2 ПӘНДЕРДІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ 1 кесте – Пәндердің мазмұны. Сабақ түрлері бойынша сағаттар бөлу |№ |Тақырып-тың аты |Дәріс |Машықта|ОКОСӨЖ |СӨЖ | | | | |ну | | | |Математика | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 |Сызықтық алгебра |1 |2 |3 |3 | |2 |Векторлық алгебра |1 |2 |3 |3 | |3 |Жазықтықтағы аналитикалық геометрия. |1 |2 |3 |3 | |4 |Кеңістіктегі аналитикалық геометрия |1 |2 |3 |3 | |5 |Математикалық анализге кіріспе. |1 |2 |3 |3 | | |Тізбектін шегі. Функцияның шегі. | | | | | |6 |Бірінші және екінші тамаша шектер. |1 |2 |3 |3 | | |Функцияның үзіліссіздігі. Үзіліс | | | | | | |нүктелері және олардың түрлері. | | | | | |7 |Туынды және диффер-енциал. |1 |2 |3 |3 | | |Дифференциал-дау ережелері, таблица. | | | | | | |Күрделі фнукцияның параметрлік және | | | | | | |айқын емес функцияларының туындылары. | | | | | |8 |Дифференциал. Жоғары ретті туындылары. |1 |2 |3 |3 | | |Туындының геометриялық мағынасы. | | | | | | |Лопиталь ережесі бойынша ашу. | | | | | |9 |Функцияның экстремумы. Негізгі |1 |2 |3 |3 | | |теоремалары. Функцияның ең үлкен және ең| | | | | | |кіші мәндері | | | | | |10 |Функцияны ойыс және дөнес аралықтарға |1 |2 |3 |3 | | |зерттеу. Иілу нуктелері. Асимптоталар. | | | | | | |Функцияны толық зерттеу | | | | | |11 |Анықталмаған интеграл және |1 |2 |3 |3 | | |интегралдаудың негізгі әдістері | | | | | |12 |Рационал функцияны интегралдау. |1 |2 |3 |3 | |13 |Тригонометриялық және иррационал |1 |2 |3 |3 | | |функцияларды интегралдау. | | | | | |14 |Анықталған интеграл. Анықталған |1 |2 |3 |3 | | |интегралды есептеу әдістері. | | | | | |15 |Анықталған интегралдың кейбір |1 |2 |3 |3 | | |қолданулары. | | | | | | |Барлығы |15 |30 |45 |45 | 2.1. СОӨЖ ЖӘНЕ ССӨЖ МАЗМҰНЫ 2 кесте – СОӨЖ және СӨЖ жоспары |№ |СОӨЖ |СӨЖ | |п/п | | | | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 |4 | |1 | |Тапсырманың түрлерімен | 2тақырып бойынша | | | |таныстыру. Бірінші үй |дайындау. Өздігінен | | | |тапсырманы беру. |оқу–Гаусс әдісі . | |2 |Бірінші үй |Ауызша сураужәне Үй |3 тақырып бойынша | | |тапсырмасын орандау|тапсырмасын орандауға |дайындау. Өздігінен оқу –| | |бойынша жалпы |жекелей кеңес. Екінші үй|шектерді есептеу. әдісі. | | |кеңес. |тапсырманы беру. |Бірінші үй тапсырмамен | | |Ауызша сурау. | |жұмыс. | |3 |Бірінші үй |Үй тапсырмасын орандауға|4 тақырып бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес. Үшінші үй|дайындау. Өздігінен оқу– | | | |тапсырманы беру. |функцияын толық зерттеу | |4 |Аудиторлық бақылау |Ауызша сурау және Үй | 5 тақырып бойынша | | |жұмыс дайындық |тапсырмасын орандауға |дайындау. Өздігінен оқуө | | |бойынша кеңес. |жекелей кеңес Төртінші |- шектерді есептеу. | | |Ауызша сурау. Үй |үй тапсырманы беру. | | | |тапсырмасын өткізу.| | | |5 |Аудиторлық бақылау |Тестілеуге дайындық |6 тақырып бойынша | | |жұмысы. Үй |бойынша жекелей кеңес. |дайындау. Тестілеуге | | |тапсырмасын өткізу.|Бесінші үй тапсырманы |дайындау. Алтыншы үй | | | |беру. |тапсырмамен жұмыс. | |6 |Тестілеу. Үй |Үй тапсырмасын орандауға|7 тақырып бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес. Алтыншы |дайындау. Жетінші үй | | | |үй тапсырманы беру. |тапсырмамен жұмыс. | |7 |Бірінші рубеждік | |8 тақырып бойынша | | |бақылау. Үй |Жетінші үй тапсырманы |дайындау. Өздігінен оқу | | |тапсырмасын өткізу.|беру. |–үй тапсырмамен жұмыс | |8 |Ауызша сурау |Ауызша сурау және Үй |9 тақырып бойынша | | |бойынша жалпы кеңес|тапсырмасын орандауға |дайындау. Өздігінен оқу –| | |Үй тапсырмасын |жекелей кеңес . |логаримдау арқылы | | |өткізу. |Сегізінші үй тапсырманы |дифференциалдау.. | | | |беру. | | |9 |Ауызша сурау.Үй |Үй тапсырмасын орандауға|10 тақырып бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|жекелей кеңес. |дайындау. Үй тапсырмамен | | | |Тоғызыншы үй тапсырманы |жұмыс. Өздігінен оқу – | | | |беру. |Лопиталь ережесі | | | | |көмегімен шектерді | | | | |есептеу. | |10 |Үй тапсырмасын |Үй тапсырмасын орандауға|11 тақырып бойынша | | |орандау бойынша |жекелей кеңес. 10 ші үй |дайындау. Үй тапсырмамен | | |жалпы кеңес. Үй |тапсырманы беру. |жұмыс. Өздігінен оқу – | | |тапсырмасын өткізу.| |туындының геометриялық | | | | |мағына. | |11 | Үй тапсырмасын |Ауызша сурау және үй |12 тақырып бойынша | | |өткізу. |тапсырмасын орандауға |дайындау. Өздігінен оқу -| | | |жекелей кеңес. 11 ші үй | | | | |тапсырманы беру. | | |12 |Ауызша сурау.Үй | 12 ші үй тапсырманы |13- тақырып бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|беру. |дайындау. | |13 |Аудиторлық бақылау |Тестілеуге дайындық |14. тақырып бойынша | | |жұмысы.Үй |бойынша жекелей кеңес. |дайындау. Тестілеуге | | |тапсырмасын өткізу.|13 ші үй тапсырманы |дайындау. Бесінші үй | | | |беру. |тапсырмамен жұмыс. | | | | |Өздігінен оқу – | | | | |анықталмаған интеграл | |14 |Тестілеу. Үй |Үй тапсырмасын орандауға|15 тақырып бойынша | | |тапсырмасын өткізу.|14 ші үй тапсырманы |дайындау. Алтыншы үй | | | |беру. |тапсырмамен жұмыс. | | | | |Өздігінен оқу – рационал | | | | |функция интегралдау. | |15 |Екінші рубеждік |Тесттік емтихан сұрақтар|Емтиханға дайындықзамену.| | |бақылау.Үй |бойынша жекелей кеңес. | | | |тапсырмасын өткізу.| | | 3. ПӘНДІ МЕҢГЕРУ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Жоғары математика ғылым мен техника дамуының қазіргі кезеңінде оның көптеген әдістерінің теориялық негізі болып табылады. Ғылымның қазіргі таңдағы даму деңгейі инженерлік саласы бойынша дайындалатын жоғары білімді мамандардан көтеріңкі деңгейдегі математикалық білімді талап етеді. Жоғары математика пәнінің негізгі мақсаты-студенттерді арнайы пәндерд оқып үйретуде қажет болатын математикалық әдістер мен ғылыми зерттеу жұмыстарынан туындайтын, өздігінен оқып үйретуді қажет ететін математика салаларын игеруді қамтамасыз ететін жоғары математиканың негізгі ұғымдары және олардың қолдану әдістерімен таныстыру. 4 КУРС ФОРМАТЫ ЖӘНЕ САЯСАТЫ Курстың саясаты – бұл оқытушының курсты оқыту барысында студентке қоятын талаптар жүйесі. Ұсынылатын талаптар - барлық тапсырмаларды уақытында, сапалы орындау; себепті жағдаймен қатыспаған сабағын (деканаттың рұқсатымен) қайта тапсыру; өз бетінше кітапханада және үйде дайындық жасау; оқу үрдісіне белсенді қатысу; сабақты жібермеу; сабаққа кешікпей келу. Қатысу: аудиториялық сабақтарға қатысу міндетті. Егер студент қандай болса да бір себеппен сабаққа келе алмаса, онда ол өтілген барлық материалға міндетті түрде жауапты болады. Аудиториялық жұмыс: лекция мен практикалық сабақтардың мерзімі – 50 минут. Егер сабақ уақытында (кезінде) студент тәртіп бұзатын болса, онда оқытушы лекция мен практикалық сабақтар өткізілетін оқу аудиториясынан шығарып жіберуге құқылы. Ұялы телефон: сабақ уақытында өшіріп қою керек. Үй жұмысы: орындауға міндетті. Оқытушы практикалық сабақтар мен оның бақылауымен өткізілетін өздік жұмыстар кезінде үй жұмысын тексеріп тиісті баллдарын қояды. Бақылау жұмысы: 1. Оқытушы бақылау жұмысын жүргізгенде тапсырманың (есептер мен мысалдардың) деңгейі күрделілігі өтілген материалдардың көлеміне сай болуы керек. 2. Бақылау жұмысына берілген уақыт мысалдар мен есептердің мөлшеріне байланысты болуға тиіс, бірақ 50 минуттан аспауы керек. 3. Әрбір кредитті оқып білгенен кейін оқытушы аралық бақылау жүргізеді. Оның сұрақтарының тақырыбына оқытушы студенттің өздік жұмысына берілген тапсырмалардан енгізуге құқығы бар. 5 БАҒА ҚОЮДЫҢ САЯСАТЫ Математика-1 пәні бойынша баллдар |Апта |Бақылау түрі |Барлығы |Ескерту | | | |балл | | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық аудиториялық сабақтарға қатысу |30 | | |2-6 |Аудиториялық тапсырмаларды орындау |105 | | |2-6 |ОСӨЖ тапсырмалары |45 | | | |Үй жұмысын орындау | | | |1 |Сызықтық алгебра |7 | | |2 |Векторлық алгебра |8 | | |3 |Жазықтықтағы аналитикалық геометрия. |7 | | |4 |Кеңістіктегі аналитикалық геометрия |8 | | |5 |Математикалық анализге кіріспе. Тізбектін шегі. |7 | | | |Функцияның шегі. | | | |6 |Бірінші және екінші тамаша шектер. Функцияның |8 | | | |үзіліссіздігі. Үзіліс нүктелері және олардың | | | | |түрлері. | | | | |СӨЖ тапсырмаларын орындау |60 | | |1 |Сызықтық алгебра |7 | | |2 |Векторлық алгебра |8 | | |3 |Жазықтықтағы аналитикалық геометрия. |7 | | |4 |Кеңістіктегі аналитикалық геометрия |8 | | |5 |Математикалық анализге кіріспе. Тізбектін шегі. |7 | | | |Функцияның шегі. | | | |6 |Бірінші және екінші тамаша шектер. Функцияның |8 | | | |үзіліссіздігі. Үзіліс нүктелері және олардың | | | | |түрлері. | | | |7 |1-ші аралық бақылау жұмысы |60 | | |1-7 апта аралығындағы барлық балл |300 | | |8-15 |Барлық аудиториялық сабақтарға қатысу |30 | | |8-14 |Аудиториялық тапсырмаларды орындау |105 | | |8-14 |ОСӨЖ тапсырмалары |45 | | | |Үй жұмысын орындау | | | |8 |Дифференциал. Жоғары ретті туындылары. |7 | | | |Туындының геометриялық мағынасы. Лопиталь | | | | |ережесі бойынша ашу. | | | |9 |Функцияның экстремумы. Негізгі теоремалары. |8 | | | |Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері | | | |10 |Функцияны ойыс және дөнес аралықтарға зерттеу.|7 | | | |Иілу нуктелері. Асимптоталар. Функцияны толық | | | | |зерттеу | | | |11 |Анықталмаған интеграл және интегралдаудың |8 | | | |негізгі әдістері | | | |12 |Рационал функцияны интегралдау. |7 | | |13 |Тригонометриялық және иррационал функцияларды |8 | | | |интегралдау. | | | |14 |Анықталған интеграл. Анықталған интегралды |15 | | | |есептеу әдістері. | | | | |СӨЖ тапсырмаларын орындау |60 | | |8 |Дифференциал. Жоғары ретті туындылары. |6 | | | |Туындының геометриялық мағынасы. Лопиталь | | | | |ережесі бойынша ашу. | | | |9 |Функцияның экстремумы. Негізгі теоремалары. |6 | | | |Функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері | | | |10 |Функцияны ойыс және дөнес аралықтарға зерттеу.|6 | | | |Иілу нуктелері. Асимптоталар. Функцияны толық | | | | |зерттеу | | | |11 |Анықталмаған интеграл және интегралдаудың |6 | | | |негізгі әдістері | | | |12 |Рационал функцияны интегралдау. |6 | | |13 |Тригонометриялық және иррационал функцияларды |15 | | | |интегралдау. | | | |14 |Анықталған интеграл. Анықталған интегралды |15 | | | |есептеу әдістері. | | | |15 |2 аралық бақылау жұмысы |60 | | |8-15 апта аралығындағы барлық балл |300 | | |Емтиханда алынатын барлық балл |400 | | |Академиялық периодтағы барлық балл |1000 | | 6. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер 1. Шнейдер В. Е., Слуцкий А. И. Краткий курс высшей математики, ч. 1, 2, м. «высшая школа», 1978. 2. Ефимов А. В., Демидович Б. П. Сборник задач по математике, ч. 1, 2. М., «наука», 1986 3. Кузнецов Л. А. Сборник заданий по высшей математике, м. «высшая школа», 19834. Қосымша әдебиеттер 1. Данко Л. Е., Попов Т. Я. Высшая математика в упражнениях и задачах. Часть 2., м., «высшая математика». 2. Колде Я. К. Практикум по теории вероятностей и математической статистике., м. «высшая математика», 1991.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz