Файл қосу

СМӨЖ СӨЖ








                      ПӘННІҢ  ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ
                                 ДИСЦИПЛИНЫ
                  «Екінші шет тілі (қытай тілі – B1 деңгей)
                    « 050207- аударма ісі» мамандығы үшін

                        ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН
                           ОҚУ-ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ






















                                    Семей
                                    2013


[pic]








    Мазмұны


|1   |Қолданылу  аймағы                                           |4      |
|2   |Нормативті сілтеме                                          |4      |
|3   |Жалпы мәліметтер                                            |4      |
|4   |Пән  оқытушысына  арналған   оқу –жұмыс бағдарламасының     |6      |
|    |мазмұны                                                     |       |
|5   |Студенттің Өздік   жұмыс  түрлерінің   мазмұны  мен         |9      |
|    |тізімдері                                                   |       |
|6   |Пәннің   оқу - әдістемелік  картасы                         |10     |
|7   |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы                  |16     |
|8   |Әдебиеттер                                                  |17     |
































      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


      1.1. Пән және оқытушы туралы жалпы мағлұмат
      Оқытушы Маукен Есжан
      Аударма теориясы және практикасы кафедрасы
      Тұрақты ақпарат - тел: 8775 959 00 66  № 1 оқу корпусы,
       кабинет № 903
      сабақ өтілетін орын - № 906 аудитория
      пән бойынша кредит саны - 2


      1.2 Оқу - жұмыс жоспарынан жазба (1 кесте):


      1 кесте Оқу - жұмыс жоспарынан жазба
|Курс                                  |Семестр                             |
|                                      |ПЗ     |ЛБ        |СМӨЖ     |СӨЖ    |
|1                                     |3      |4         |5        |6      |
|B1 деңгейі                                                                  |
|第一课 租借                           |2        |1        |3      |3       |
|Ақша бірліктері                       |         |         |       |        |
|Сөз екпіндері                         |         |         |       |        |
|在第一课中我们主要学习的目标是要学习跟|         |         |       |        |
|别人租借,互相问文具,并个人证明等。  |         |         |       |        |
|第二课 爱好                           |2        |1        |3      |3       |
|Атаулық баяндауыш құрау               |         |         |       |        |
|Сөз екпіндері                         |         |         |       |        |
|第二课课文内容是基本上个人的爱好,在课|         |         |       |        |
|文中熟悉地介绍自己的爱好,比如说:我喜|         |         |       |        |
|欢 篮球 。。。什么的等。              |         |         |       |        |
|...                                   |         |         |       |        |
|第三颗  看表演, 看比赛               |2        |1        |3      |3       |
|Қос толықтауышты сөйлемдер            |         |         |       |        |
|在第三课课文中我们要学习给别人讲关于比|         |         |       |        |
|赛和表演,也可以说比赛和表演过得怎样还|         |         |       |        |
|自己的情绪。                          |         |         |       |        |
|第四课 去图书馆                       |2        |1        |3      |3       |
|Сабақтас құрмалас сөйлем              |         |         |       |        |
|Иероглифтарға талдау                  |         |         |       |        |
|第四课课文是关于图书馆,在这段课文中我|         |         |       |        |
|们主要学的是在图书馆借书, 看书还买书 |         |         |       |        |
|的说法。                              |         |         |       |        |
|第五课 数量问答                       |2        |1        |3      |3       |
|Атаулық баяндауыш құрау               |         |         |       |        |
|Сандарды оқу                          |         |         |       |        |
|Сан, мөлшер                           |         |         |       |        |
|第五课课文是 怎么数量, 或者把,只,  |         |         |       |        |
|张, 条,快 。。。等的。。。          |         |         |       |        |
|第六课 在餐厅                         |2        |1        |3      |3       |
|Жалпы мүшелі сөйлемдер                |         |         |       |        |
|第六课课文是在餐厅里客人和服务员的对话|         |         |       |        |
|,这段课文中我们主要学的内容是我们在生|         |         |       |        |
|活中经常用的有些饭的中文名和在餐厅吃饭|         |         |       |        |
|时点菜方法。                          |         |         |       |        |
|第七课 在商店                         |2        |1        |3      |3       |
|Мекенге байланысты сөздер             |         |         |       |        |
|Сөздік екпін                          |         |         |       |        |
|第七课课文是关于在商店买的对话,我们在|         |         |       |        |
|课文中学买东西的时候用的对话和我们常用|         |         |       |        |
|的日用品中文名称。                    |         |         |       |        |
|第八课 在商店                         |2        |1        |3      |3       |
|Болымды сөйлем                        |         |         |       |        |
|Жеке сөйлемдер интонациясы            |         |         |       |        |
|第八课是第七课的继续,在课文中我们学更|         |         |       |        |
|多日用品和食品中文名称,并购物时算帐方|         |         |       |        |
|法。                                  |         |         |       |        |
|第九课 我们的学习                     |2        |1        |3      |3       |
|Етістіктің ұлғаюы                     |         |         |       |        |
|Лепті сөйлемдер интонациясы           |         |         |       |        |
|第九课课文基础内容是每个同学的热情,  |         |         |       |        |
|耐心, 学习成绩的一些汉语对话         |         |         |       |        |
|,课文中我们主要学给别人讲关于学习的一|         |         |       |        |
|些问题。                              |         |         |       |        |
|第十课 看球赛                         |2        |1        |3      |3       |
|Көмекші етістіктер                    |         |         |       |        |
|Көмекші етістіктер интонациясы        |         |         |       |        |
|第十课课文里主要讲的是看球赛,排球,乒|         |         |       |        |
|乓球,在体育馆里跟别人谈话。          |         |         |       |        |
|第十一课  找人                        |2        |1        |3      |3       |
|Салалас құрмалас сөйлем               |         |         |       |        |
|Эризация                              |         |         |       |        |
|在第十一课课文里我们主要学的是 怎么找 |         |         |       |        |
|人,问路。                            |         |         |       |        |
|第十二课  看病                        |2        |1        |3      |3       |
|Уақыт ұғымы                           |         |         |       |        |
|Сандардың оқылуы                      |         |         |       |        |
|第十二课课文的呢绒是看病的方式, 检查 |         |         |       |        |
|身体, 关于吃药和打针的一些问题。     |         |         |       |        |
|第十三课  在邮电局                    |2        |1        |3      |3       |
|Жалпы мүшелі сөйлемдер                |         |         |       |        |
|Жалпы мүшелі сөйлемдер интонациясы    |         |         |       |        |
|                                      |         |         |       |        |
|第十三课课文是关于在邮电局对话,平时我|         |         |       |        |
|们各个都要去邮电局发信,所以在本课文中|         |         |       |        |
|我们学在中国邮电局时用的一些对话。    |         |         |       |        |
|第十四课  问路                        |2        |1        |3      |3       |
|Ba/ әріпті сөйлемді байланыстыру      |         |         |       |        |
|Екпін                                 |         |         |       |        |
|第十四课课文是关于跟别人问路的对话,课|         |         |       |        |
|文中主要学的是在中国城市里要去一个地方|         |         |       |        |
|时根陌生人怎么问路和上公共车时买票方法|         |         |       |        |
|。                                    |         |         |       |        |
|第十五课 谈教学情况                   |2        |1        |3      |3       |
|Қос толықтауыш                        |         |         |       |        |
|第十五课是关于用教学情况的对话,对话里|         |         |       |        |
|我们要学的是各种教学情况,跟别人谈用教|         |         |       |        |
|学情况。                              |         |         |       |        |
|Жиыны                                 |30       |15       |45     |45      |

















6 СМӨЖ және СӨЖ мазмұны

Кесте  - СМӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|СМӨЖ                                              |СӨЖ                       |
|Аудиториялық             |Сыныптан тыс            |                          |
|1                        |2                       |3                         |
|Қызығушылық              |Қызығушылық             |Сабақ №1: Фонетика,       |
|Ai hao                   |Ai hao                  |Буындарды оқумен жұмыс. Bo|
|1. Сөйлем                |1. Сөйлем               |ya hanyu 2, beijing daxue |
|2. Сөйлем түрлері        |2. Сөйлем түрлері       |chubanshi, 2005 nian.     |
|                         |                        |                          |
|Жарыстар немес консерт   |Жарыстар немес консерт  |Сабақ №2:Фонетика,        |
|көру                     |көру                    |лексика, негізгі          |
|Kan biaoyan, kanbicai    |Kan biaoyan, kanbicai   |графемдер. Hanyu kouyu    |
|Сөз құрамы               |1. Сөз құрамы           |jiaosheng, Beijing yuyuan |
|Көп мағналы сөздер       |Көп мағналы сөздер      |daxue chubanshi, 2000     |
|                         |                        |nian.                     |
|Қарызға  алу.            |Қарызға  алу.           |Сабақ №3 Фонетика,        |
|Zu jie                   |Zu jie                  |лексика, негізгі          |
|1. Жәй сөйлем            |1. Жәй сөйлем           |нрафемдер, иероглифтердің |
|2. Күрделі сөйлем        |2. Күрделі сөйлем       |оқылуы Jishu hanyu,       |
|                         |                        |Beijing Xinhua chubanshi, |
|                         |                        |1999 nian.                |
|Кітапханаға бару         |Кітапханаға бару        |Сабақ №4 Фонетика,        |
|Qu toushuguan            |Qu toushuguan           |лексика, негізгі          |
|1. Сөйлем мүшелері       |1. Сөйлем мүшелері      |нрафемдер, иероглифтердің |
|2. Зат есім              |2. Зат есім             |оқылуы Bo ya hanyu 2,     |
|                         |                        |beijing daxue chubanshi,  |
|                         |                        |2005 nian.                |
|Сан және мөлшер сөздер   |Сан және мөлшер сөздер  |Сабақ №5 Фонетика,        |
|Shuliang wenti           |Shuliang wenti          |лексика, негізгі          |
|1. Сын есім              |1. Сын есім             |графемдер, иероглифтардың |
|2. Сан есім              |2. Сан есім             |оқылуы Jishu hanyu,       |
|                         |                        |Beijing Xinhua chubanshi, |
|                         |                        |1999 nian.                |
|Асханада                 |Асханада                |Сабақ  №6 Фонетика,       |
|Zai canting              |Zai canting             |лексика, негізгі          |
|1. Есімдік               |1. Есімдік              |графемдер, иероглифтердің |
|2. Етістік               |2. Етістік              |оқылуы  Hanyu kouyu       |
|                         |                        |jiaosheng, Beijing yuyuan |
|                         |                        |daxue chubanshi, 2000     |
|                         |                        |nian.                     |
|Дүкенде зат алу          |Дүкенде зат алу         |Сабақ №7 Фонетика,        |
|Zai shangdian            |Zai shangdian           |лексика, негізгі          |
|1. Үстеу                 |1. Үстеу                |графемдер, иероглифтердің |
|2. Шылау                 |2. Шылау                |оқылуы  Jishu hanyu,      |
|                         |                        |Beijing Xinhua chubanshi, |
|                         |                        |1999 nian.                |
|Дүкенде зат сатып алу    |Дүкенде зат сатып алу   |Сабақ №8 Фонетика,        |
|Zai shangdian (2)        |Zai shangdian (2)       |лексика, негізгі          |
|1. Жалғау                |1. Жалғау               |графемдер, иероглифтердің |
|2. Жұрнақ                |2. Жұрнақ               |оқылуы  Jishu hanyu,      |
|                         |                        |Beijing Xinhua chubanshi, |
|                         |                        |1999 nian.                |
|Біздің үйренуіміз        |Біздің үйренуіміз       |Сабақ №9 Фонетика,        |
|Woman de xuexi           |Woman de xuexi          |лексика, негізгі          |
|1. Одағай                |1. Одағай               |графемдер, иероглифтердің |
|2. Кіріспе Сөйлем        |2. Кіріспе Сөйлем       |оқылуы  Hanyu kouyu       |
|                         |                        |jiaosheng, Beijing yuyuan |
|                         |                        |daxue chubanshi, 2000     |
|                         |                        |nian.                     |
|Доп жарысын көру         |Доп жарысын көру        | Сабақ №10 Фонетика,      |
|Kan qiusai               |Kan qiusai              |лексика, негізгі          |
|Бастауыш                 |Бастауыш                |графемдер, иероглифтердің |
|Баяндауыш                |Баяндауыш               |оқылуы  Jishu hanyu,      |
|                         |                        |Beijing Xinhua chubanshi, |
|                         |                        |1999 nian.                |
|Адам іздеу               |Адам іздеу              |Сабақ  №11 Фонетика,      |
|Zhaoren                  |Zhaoren                 |лексика, негізгі          |
|Анықтауыш және толықтауыш|Анықтауыш және          |графемдер, иероглифтердің |
|Пысықтауыш               |толықтауыш              |оқылуы  Bo ya hanyu 2,    |
|                         |2. Пысықтауыш           |beijing daxue chubanshi,  |
|                         |                        |2005 nian.                |
|Науқас қарату және емделу|Науқас қарату және      |Сабақ  №12 Фонетика,      |
|Kan bing                 |емделу                  |лексика, негізгі          |
|Омоним сөздер            |Kan bing                |графемдер, иероглифтердің |
|Мағаналас және қарсы     |Омоним сөздер           |оқылуы  Hanyu kouyu       |
|мағаналас сөздер         |2.Мағаналас және қарсы  |jiaosheng, Beijing yuyuan |
|                         |мағаналас сөздер        |daxue chubanshi, 2000     |
|                         |                        |nian.                     |
|Почта мекемесінде        |Почта мекемесінде       |Сабақ  №13 Фонетика,      |
|Zai youdianju            |Zai youdianju           |лексика, негізгі          |
|“shi”әріпті сөйлем       |“shi”әріпті сөйлем      |графемдер, иероглифтердің |
|формасы                  |формасы                 |оқылуы  Jishu hanyu,      |
|“ba” әріпті сөйлем.      |“ba” әріпті сөйлем.     |Beijing Xinhua chubanshi, |
|                         |                        |1999 nian.                |
|Жол сұрау                |Жол сұрау               |Сабақ №14 Фонетика,       |
|Wen lu                   |Wen lu                  |лексика, графемдер,       |
|Шағын диялок құрастырыу  |Шағын диялок құрастырыу |иероглифтерді оқу,        |
|Сөздікпен жұмыс жасап    |Сөздікпен жұмыс жасап   |каллиграфия, мәтіндерді   |
|үйрену                   |үйрену                  |оқу, жаттығулар орындау   |
|                         |                        |Bo ya hanyu 2, beijing    |
|                         |                        |daxue chubanshi, 2005     |
|                         |                        |nian.                     |
|Оқыту жағдайы туралы     |Ni de ai hao shi shenme?|Сабақ  №15 Фонетика,      |
|Tan jiaoxue qingkuang    |1. Yu yin интонациясы   |лексика, негізгі          |
|1. Yu yin интонациясы    |2. Классификаторлар     |графемдер, иероглифтердің |
|2. Классификаторлар      |(көмекші сөздер)        |оқылуы  Jishu hanyu,      |
|(көмекші сөздер)         |                        |Beijing Xinhua chubanshi, |
|                         |                        |1999 nian.                |
















7. СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМ САЯСАТЫ


Студенттер рейтингін есептеу
|Апталар    |1                               |2                                   |

Студенттер білімін бағалау:
   1. Прак. -  2,3,4,5,6- апталарда18 баллдан, 8,9,10,11,12,13- апталарда 13
      баллдан  (ескерту:14- аптада – 12 баллдан)
   2. БЖ (бақылау жұмысы) – 7 – 15 апталарда 75 баллдан
   3. СМӨЖ- 3,5,7,9,12,15- апталарда 15 баллдан
   4. СӨЖ – 4,6,11,14 –апталарда 30 баллдан



Пәндер