Файл қосу
СМӨЖ СӨЖ
ПӘННІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ДИСЦИПЛИНЫ «Екінші шет тілі (қытай тілі – B1 деңгей) « 050207- аударма ісі» мамандығы үшін ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ОҚУ-ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 [pic] Мазмұны |1 |Қолданылу аймағы |4 | |2 |Нормативті сілтеме |4 | |3 |Жалпы мәліметтер |4 | |4 |Пән оқытушысына арналған оқу –жұмыс бағдарламасының |6 | | |мазмұны | | |5 |Студенттің Өздік жұмыс түрлерінің мазмұны мен |9 | | |тізімдері | | |6 |Пәннің оқу - әдістемелік картасы |10 | |7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы |16 | |8 |Әдебиеттер |17 | 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Пән және оқытушы туралы жалпы мағлұмат Оқытушы Маукен Есжан Аударма теориясы және практикасы кафедрасы Тұрақты ақпарат - тел: 8775 959 00 66 № 1 оқу корпусы, кабинет № 903 сабақ өтілетін орын - № 906 аудитория пән бойынша кредит саны - 2 1.2 Оқу - жұмыс жоспарынан жазба (1 кесте): 1 кесте Оқу - жұмыс жоспарынан жазба |Курс |Семестр | | |ПЗ |ЛБ |СМӨЖ |СӨЖ | |1 |3 |4 |5 |6 | |B1 деңгейі | |第一课 租借 |2 |1 |3 |3 | |Ақша бірліктері | | | | | |Сөз екпіндері | | | | | |在第一课中我们主要学习的目标是要学习跟| | | | | |别人租借,互相问文具,并个人证明等。 | | | | | |第二课 爱好 |2 |1 |3 |3 | |Атаулық баяндауыш құрау | | | | | |Сөз екпіндері | | | | | |第二课课文内容是基本上个人的爱好,在课| | | | | |文中熟悉地介绍自己的爱好,比如说:我喜| | | | | |欢 篮球 。。。什么的等。 | | | | | |... | | | | | |第三颗 看表演, 看比赛 |2 |1 |3 |3 | |Қос толықтауышты сөйлемдер | | | | | |在第三课课文中我们要学习给别人讲关于比| | | | | |赛和表演,也可以说比赛和表演过得怎样还| | | | | |自己的情绪。 | | | | | |第四课 去图书馆 |2 |1 |3 |3 | |Сабақтас құрмалас сөйлем | | | | | |Иероглифтарға талдау | | | | | |第四课课文是关于图书馆,在这段课文中我| | | | | |们主要学的是在图书馆借书, 看书还买书 | | | | | |的说法。 | | | | | |第五课 数量问答 |2 |1 |3 |3 | |Атаулық баяндауыш құрау | | | | | |Сандарды оқу | | | | | |Сан, мөлшер | | | | | |第五课课文是 怎么数量, 或者把,只, | | | | | |张, 条,快 。。。等的。。。 | | | | | |第六课 在餐厅 |2 |1 |3 |3 | |Жалпы мүшелі сөйлемдер | | | | | |第六课课文是在餐厅里客人和服务员的对话| | | | | |,这段课文中我们主要学的内容是我们在生| | | | | |活中经常用的有些饭的中文名和在餐厅吃饭| | | | | |时点菜方法。 | | | | | |第七课 在商店 |2 |1 |3 |3 | |Мекенге байланысты сөздер | | | | | |Сөздік екпін | | | | | |第七课课文是关于在商店买的对话,我们在| | | | | |课文中学买东西的时候用的对话和我们常用| | | | | |的日用品中文名称。 | | | | | |第八课 在商店 |2 |1 |3 |3 | |Болымды сөйлем | | | | | |Жеке сөйлемдер интонациясы | | | | | |第八课是第七课的继续,在课文中我们学更| | | | | |多日用品和食品中文名称,并购物时算帐方| | | | | |法。 | | | | | |第九课 我们的学习 |2 |1 |3 |3 | |Етістіктің ұлғаюы | | | | | |Лепті сөйлемдер интонациясы | | | | | |第九课课文基础内容是每个同学的热情, | | | | | |耐心, 学习成绩的一些汉语对话 | | | | | |,课文中我们主要学给别人讲关于学习的一| | | | | |些问题。 | | | | | |第十课 看球赛 |2 |1 |3 |3 | |Көмекші етістіктер | | | | | |Көмекші етістіктер интонациясы | | | | | |第十课课文里主要讲的是看球赛,排球,乒| | | | | |乓球,在体育馆里跟别人谈话。 | | | | | |第十一课 找人 |2 |1 |3 |3 | |Салалас құрмалас сөйлем | | | | | |Эризация | | | | | |在第十一课课文里我们主要学的是 怎么找 | | | | | |人,问路。 | | | | | |第十二课 看病 |2 |1 |3 |3 | |Уақыт ұғымы | | | | | |Сандардың оқылуы | | | | | |第十二课课文的呢绒是看病的方式, 检查 | | | | | |身体, 关于吃药和打针的一些问题。 | | | | | |第十三课 在邮电局 |2 |1 |3 |3 | |Жалпы мүшелі сөйлемдер | | | | | |Жалпы мүшелі сөйлемдер интонациясы | | | | | | | | | | | |第十三课课文是关于在邮电局对话,平时我| | | | | |们各个都要去邮电局发信,所以在本课文中| | | | | |我们学在中国邮电局时用的一些对话。 | | | | | |第十四课 问路 |2 |1 |3 |3 | |Ba/ әріпті сөйлемді байланыстыру | | | | | |Екпін | | | | | |第十四课课文是关于跟别人问路的对话,课| | | | | |文中主要学的是在中国城市里要去一个地方| | | | | |时根陌生人怎么问路和上公共车时买票方法| | | | | |。 | | | | | |第十五课 谈教学情况 |2 |1 |3 |3 | |Қос толықтауыш | | | | | |第十五课是关于用教学情况的对话,对话里| | | | | |我们要学的是各种教学情况,跟别人谈用教| | | | | |学情况。 | | | | | |Жиыны |30 |15 |45 |45 | 6 СМӨЖ және СӨЖ мазмұны Кесте - СМӨЖ және СӨЖ жоспарлары |СМӨЖ |СӨЖ | |Аудиториялық |Сыныптан тыс | | |1 |2 |3 | |Қызығушылық |Қызығушылық |Сабақ №1: Фонетика, | |Ai hao |Ai hao |Буындарды оқумен жұмыс. Bo| |1. Сөйлем |1. Сөйлем |ya hanyu 2, beijing daxue | |2. Сөйлем түрлері |2. Сөйлем түрлері |chubanshi, 2005 nian. | | | | | |Жарыстар немес консерт |Жарыстар немес консерт |Сабақ №2:Фонетика, | |көру |көру |лексика, негізгі | |Kan biaoyan, kanbicai |Kan biaoyan, kanbicai |графемдер. Hanyu kouyu | |Сөз құрамы |1. Сөз құрамы |jiaosheng, Beijing yuyuan | |Көп мағналы сөздер |Көп мағналы сөздер |daxue chubanshi, 2000 | | | |nian. | |Қарызға алу. |Қарызға алу. |Сабақ №3 Фонетика, | |Zu jie |Zu jie |лексика, негізгі | |1. Жәй сөйлем |1. Жәй сөйлем |нрафемдер, иероглифтердің | |2. Күрделі сөйлем |2. Күрделі сөйлем |оқылуы Jishu hanyu, | | | |Beijing Xinhua chubanshi, | | | |1999 nian. | |Кітапханаға бару |Кітапханаға бару |Сабақ №4 Фонетика, | |Qu toushuguan |Qu toushuguan |лексика, негізгі | |1. Сөйлем мүшелері |1. Сөйлем мүшелері |нрафемдер, иероглифтердің | |2. Зат есім |2. Зат есім |оқылуы Bo ya hanyu 2, | | | |beijing daxue chubanshi, | | | |2005 nian. | |Сан және мөлшер сөздер |Сан және мөлшер сөздер |Сабақ №5 Фонетика, | |Shuliang wenti |Shuliang wenti |лексика, негізгі | |1. Сын есім |1. Сын есім |графемдер, иероглифтардың | |2. Сан есім |2. Сан есім |оқылуы Jishu hanyu, | | | |Beijing Xinhua chubanshi, | | | |1999 nian. | |Асханада |Асханада |Сабақ №6 Фонетика, | |Zai canting |Zai canting |лексика, негізгі | |1. Есімдік |1. Есімдік |графемдер, иероглифтердің | |2. Етістік |2. Етістік |оқылуы Hanyu kouyu | | | |jiaosheng, Beijing yuyuan | | | |daxue chubanshi, 2000 | | | |nian. | |Дүкенде зат алу |Дүкенде зат алу |Сабақ №7 Фонетика, | |Zai shangdian |Zai shangdian |лексика, негізгі | |1. Үстеу |1. Үстеу |графемдер, иероглифтердің | |2. Шылау |2. Шылау |оқылуы Jishu hanyu, | | | |Beijing Xinhua chubanshi, | | | |1999 nian. | |Дүкенде зат сатып алу |Дүкенде зат сатып алу |Сабақ №8 Фонетика, | |Zai shangdian (2) |Zai shangdian (2) |лексика, негізгі | |1. Жалғау |1. Жалғау |графемдер, иероглифтердің | |2. Жұрнақ |2. Жұрнақ |оқылуы Jishu hanyu, | | | |Beijing Xinhua chubanshi, | | | |1999 nian. | |Біздің үйренуіміз |Біздің үйренуіміз |Сабақ №9 Фонетика, | |Woman de xuexi |Woman de xuexi |лексика, негізгі | |1. Одағай |1. Одағай |графемдер, иероглифтердің | |2. Кіріспе Сөйлем |2. Кіріспе Сөйлем |оқылуы Hanyu kouyu | | | |jiaosheng, Beijing yuyuan | | | |daxue chubanshi, 2000 | | | |nian. | |Доп жарысын көру |Доп жарысын көру | Сабақ №10 Фонетика, | |Kan qiusai |Kan qiusai |лексика, негізгі | |Бастауыш |Бастауыш |графемдер, иероглифтердің | |Баяндауыш |Баяндауыш |оқылуы Jishu hanyu, | | | |Beijing Xinhua chubanshi, | | | |1999 nian. | |Адам іздеу |Адам іздеу |Сабақ №11 Фонетика, | |Zhaoren |Zhaoren |лексика, негізгі | |Анықтауыш және толықтауыш|Анықтауыш және |графемдер, иероглифтердің | |Пысықтауыш |толықтауыш |оқылуы Bo ya hanyu 2, | | |2. Пысықтауыш |beijing daxue chubanshi, | | | |2005 nian. | |Науқас қарату және емделу|Науқас қарату және |Сабақ №12 Фонетика, | |Kan bing |емделу |лексика, негізгі | |Омоним сөздер |Kan bing |графемдер, иероглифтердің | |Мағаналас және қарсы |Омоним сөздер |оқылуы Hanyu kouyu | |мағаналас сөздер |2.Мағаналас және қарсы |jiaosheng, Beijing yuyuan | | |мағаналас сөздер |daxue chubanshi, 2000 | | | |nian. | |Почта мекемесінде |Почта мекемесінде |Сабақ №13 Фонетика, | |Zai youdianju |Zai youdianju |лексика, негізгі | |“shi”әріпті сөйлем |“shi”әріпті сөйлем |графемдер, иероглифтердің | |формасы |формасы |оқылуы Jishu hanyu, | |“ba” әріпті сөйлем. |“ba” әріпті сөйлем. |Beijing Xinhua chubanshi, | | | |1999 nian. | |Жол сұрау |Жол сұрау |Сабақ №14 Фонетика, | |Wen lu |Wen lu |лексика, графемдер, | |Шағын диялок құрастырыу |Шағын диялок құрастырыу |иероглифтерді оқу, | |Сөздікпен жұмыс жасап |Сөздікпен жұмыс жасап |каллиграфия, мәтіндерді | |үйрену |үйрену |оқу, жаттығулар орындау | | | |Bo ya hanyu 2, beijing | | | |daxue chubanshi, 2005 | | | |nian. | |Оқыту жағдайы туралы |Ni de ai hao shi shenme?|Сабақ №15 Фонетика, | |Tan jiaoxue qingkuang |1. Yu yin интонациясы |лексика, негізгі | |1. Yu yin интонациясы |2. Классификаторлар |графемдер, иероглифтердің | |2. Классификаторлар |(көмекші сөздер) |оқылуы Jishu hanyu, | |(көмекші сөздер) | |Beijing Xinhua chubanshi, | | | |1999 nian. | 7. СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМ САЯСАТЫ Студенттер рейтингін есептеу |Апталар |1 |2 | Студенттер білімін бағалау: 1. Прак. - 2,3,4,5,6- апталарда18 баллдан, 8,9,10,11,12,13- апталарда 13 баллдан (ескерту:14- аптада – 12 баллдан) 2. БЖ (бақылау жұмысы) – 7 – 15 апталарда 75 баллдан 3. СМӨЖ- 3,5,7,9,12,15- апталарда 15 баллдан 4. СӨЖ – 4,6,11,14 –апталарда 30 баллдан
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz