Файл қосу
СМӨЖ СӨЖ
ПӘННІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
ДИСЦИПЛИНЫ
«Екінші шет тілі (қытай тілі – B1 деңгей)
« 050207- аударма ісі» мамандығы үшін
ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН
ОҚУ-ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2013
[pic]
Мазмұны
|1 |Қолданылу аймағы |4 |
|2 |Нормативті сілтеме |4 |
|3 |Жалпы мәліметтер |4 |
|4 |Пән оқытушысына арналған оқу –жұмыс бағдарламасының |6 |
| |мазмұны | |
|5 |Студенттің Өздік жұмыс түрлерінің мазмұны мен |9 |
| |тізімдері | |
|6 |Пәннің оқу - әдістемелік картасы |10 |
|7 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы |16 |
|8 |Әдебиеттер |17 |
3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1. Пән және оқытушы туралы жалпы мағлұмат
Оқытушы Маукен Есжан
Аударма теориясы және практикасы кафедрасы
Тұрақты ақпарат - тел: 8775 959 00 66 № 1 оқу корпусы,
кабинет № 903
сабақ өтілетін орын - № 906 аудитория
пән бойынша кредит саны - 2
1.2 Оқу - жұмыс жоспарынан жазба (1 кесте):
1 кесте Оқу - жұмыс жоспарынан жазба
|Курс |Семестр |
| |ПЗ |ЛБ |СМӨЖ |СӨЖ |
|1 |3 |4 |5 |6 |
|B1 деңгейі |
|第一课 租借 |2 |1 |3 |3 |
|Ақша бірліктері | | | | |
|Сөз екпіндері | | | | |
|在第一课中我们主要学习的目标是要学习跟| | | | |
|别人租借,互相问文具,并个人证明等。 | | | | |
|第二课 爱好 |2 |1 |3 |3 |
|Атаулық баяндауыш құрау | | | | |
|Сөз екпіндері | | | | |
|第二课课文内容是基本上个人的爱好,在课| | | | |
|文中熟悉地介绍自己的爱好,比如说:我喜| | | | |
|欢 篮球 。。。什么的等。 | | | | |
|... | | | | |
|第三颗 看表演, 看比赛 |2 |1 |3 |3 |
|Қос толықтауышты сөйлемдер | | | | |
|在第三课课文中我们要学习给别人讲关于比| | | | |
|赛和表演,也可以说比赛和表演过得怎样还| | | | |
|自己的情绪。 | | | | |
|第四课 去图书馆 |2 |1 |3 |3 |
|Сабақтас құрмалас сөйлем | | | | |
|Иероглифтарға талдау | | | | |
|第四课课文是关于图书馆,在这段课文中我| | | | |
|们主要学的是在图书馆借书, 看书还买书 | | | | |
|的说法。 | | | | |
|第五课 数量问答 |2 |1 |3 |3 |
|Атаулық баяндауыш құрау | | | | |
|Сандарды оқу | | | | |
|Сан, мөлшер | | | | |
|第五课课文是 怎么数量, 或者把,只, | | | | |
|张, 条,快 。。。等的。。。 | | | | |
|第六课 在餐厅 |2 |1 |3 |3 |
|Жалпы мүшелі сөйлемдер | | | | |
|第六课课文是在餐厅里客人和服务员的对话| | | | |
|,这段课文中我们主要学的内容是我们在生| | | | |
|活中经常用的有些饭的中文名和在餐厅吃饭| | | | |
|时点菜方法。 | | | | |
|第七课 在商店 |2 |1 |3 |3 |
|Мекенге байланысты сөздер | | | | |
|Сөздік екпін | | | | |
|第七课课文是关于在商店买的对话,我们在| | | | |
|课文中学买东西的时候用的对话和我们常用| | | | |
|的日用品中文名称。 | | | | |
|第八课 在商店 |2 |1 |3 |3 |
|Болымды сөйлем | | | | |
|Жеке сөйлемдер интонациясы | | | | |
|第八课是第七课的继续,在课文中我们学更| | | | |
|多日用品和食品中文名称,并购物时算帐方| | | | |
|法。 | | | | |
|第九课 我们的学习 |2 |1 |3 |3 |
|Етістіктің ұлғаюы | | | | |
|Лепті сөйлемдер интонациясы | | | | |
|第九课课文基础内容是每个同学的热情, | | | | |
|耐心, 学习成绩的一些汉语对话 | | | | |
|,课文中我们主要学给别人讲关于学习的一| | | | |
|些问题。 | | | | |
|第十课 看球赛 |2 |1 |3 |3 |
|Көмекші етістіктер | | | | |
|Көмекші етістіктер интонациясы | | | | |
|第十课课文里主要讲的是看球赛,排球,乒| | | | |
|乓球,在体育馆里跟别人谈话。 | | | | |
|第十一课 找人 |2 |1 |3 |3 |
|Салалас құрмалас сөйлем | | | | |
|Эризация | | | | |
|在第十一课课文里我们主要学的是 怎么找 | | | | |
|人,问路。 | | | | |
|第十二课 看病 |2 |1 |3 |3 |
|Уақыт ұғымы | | | | |
|Сандардың оқылуы | | | | |
|第十二课课文的呢绒是看病的方式, 检查 | | | | |
|身体, 关于吃药和打针的一些问题。 | | | | |
|第十三课 在邮电局 |2 |1 |3 |3 |
|Жалпы мүшелі сөйлемдер | | | | |
|Жалпы мүшелі сөйлемдер интонациясы | | | | |
| | | | | |
|第十三课课文是关于在邮电局对话,平时我| | | | |
|们各个都要去邮电局发信,所以在本课文中| | | | |
|我们学在中国邮电局时用的一些对话。 | | | | |
|第十四课 问路 |2 |1 |3 |3 |
|Ba/ әріпті сөйлемді байланыстыру | | | | |
|Екпін | | | | |
|第十四课课文是关于跟别人问路的对话,课| | | | |
|文中主要学的是在中国城市里要去一个地方| | | | |
|时根陌生人怎么问路和上公共车时买票方法| | | | |
|。 | | | | |
|第十五课 谈教学情况 |2 |1 |3 |3 |
|Қос толықтауыш | | | | |
|第十五课是关于用教学情况的对话,对话里| | | | |
|我们要学的是各种教学情况,跟别人谈用教| | | | |
|学情况。 | | | | |
|Жиыны |30 |15 |45 |45 |
6 СМӨЖ және СӨЖ мазмұны
Кесте - СМӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|СМӨЖ |СӨЖ |
|Аудиториялық |Сыныптан тыс | |
|1 |2 |3 |
|Қызығушылық |Қызығушылық |Сабақ №1: Фонетика, |
|Ai hao |Ai hao |Буындарды оқумен жұмыс. Bo|
|1. Сөйлем |1. Сөйлем |ya hanyu 2, beijing daxue |
|2. Сөйлем түрлері |2. Сөйлем түрлері |chubanshi, 2005 nian. |
| | | |
|Жарыстар немес консерт |Жарыстар немес консерт |Сабақ №2:Фонетика, |
|көру |көру |лексика, негізгі |
|Kan biaoyan, kanbicai |Kan biaoyan, kanbicai |графемдер. Hanyu kouyu |
|Сөз құрамы |1. Сөз құрамы |jiaosheng, Beijing yuyuan |
|Көп мағналы сөздер |Көп мағналы сөздер |daxue chubanshi, 2000 |
| | |nian. |
|Қарызға алу. |Қарызға алу. |Сабақ №3 Фонетика, |
|Zu jie |Zu jie |лексика, негізгі |
|1. Жәй сөйлем |1. Жәй сөйлем |нрафемдер, иероглифтердің |
|2. Күрделі сөйлем |2. Күрделі сөйлем |оқылуы Jishu hanyu, |
| | |Beijing Xinhua chubanshi, |
| | |1999 nian. |
|Кітапханаға бару |Кітапханаға бару |Сабақ №4 Фонетика, |
|Qu toushuguan |Qu toushuguan |лексика, негізгі |
|1. Сөйлем мүшелері |1. Сөйлем мүшелері |нрафемдер, иероглифтердің |
|2. Зат есім |2. Зат есім |оқылуы Bo ya hanyu 2, |
| | |beijing daxue chubanshi, |
| | |2005 nian. |
|Сан және мөлшер сөздер |Сан және мөлшер сөздер |Сабақ №5 Фонетика, |
|Shuliang wenti |Shuliang wenti |лексика, негізгі |
|1. Сын есім |1. Сын есім |графемдер, иероглифтардың |
|2. Сан есім |2. Сан есім |оқылуы Jishu hanyu, |
| | |Beijing Xinhua chubanshi, |
| | |1999 nian. |
|Асханада |Асханада |Сабақ №6 Фонетика, |
|Zai canting |Zai canting |лексика, негізгі |
|1. Есімдік |1. Есімдік |графемдер, иероглифтердің |
|2. Етістік |2. Етістік |оқылуы Hanyu kouyu |
| | |jiaosheng, Beijing yuyuan |
| | |daxue chubanshi, 2000 |
| | |nian. |
|Дүкенде зат алу |Дүкенде зат алу |Сабақ №7 Фонетика, |
|Zai shangdian |Zai shangdian |лексика, негізгі |
|1. Үстеу |1. Үстеу |графемдер, иероглифтердің |
|2. Шылау |2. Шылау |оқылуы Jishu hanyu, |
| | |Beijing Xinhua chubanshi, |
| | |1999 nian. |
|Дүкенде зат сатып алу |Дүкенде зат сатып алу |Сабақ №8 Фонетика, |
|Zai shangdian (2) |Zai shangdian (2) |лексика, негізгі |
|1. Жалғау |1. Жалғау |графемдер, иероглифтердің |
|2. Жұрнақ |2. Жұрнақ |оқылуы Jishu hanyu, |
| | |Beijing Xinhua chubanshi, |
| | |1999 nian. |
|Біздің үйренуіміз |Біздің үйренуіміз |Сабақ №9 Фонетика, |
|Woman de xuexi |Woman de xuexi |лексика, негізгі |
|1. Одағай |1. Одағай |графемдер, иероглифтердің |
|2. Кіріспе Сөйлем |2. Кіріспе Сөйлем |оқылуы Hanyu kouyu |
| | |jiaosheng, Beijing yuyuan |
| | |daxue chubanshi, 2000 |
| | |nian. |
|Доп жарысын көру |Доп жарысын көру | Сабақ №10 Фонетика, |
|Kan qiusai |Kan qiusai |лексика, негізгі |
|Бастауыш |Бастауыш |графемдер, иероглифтердің |
|Баяндауыш |Баяндауыш |оқылуы Jishu hanyu, |
| | |Beijing Xinhua chubanshi, |
| | |1999 nian. |
|Адам іздеу |Адам іздеу |Сабақ №11 Фонетика, |
|Zhaoren |Zhaoren |лексика, негізгі |
|Анықтауыш және толықтауыш|Анықтауыш және |графемдер, иероглифтердің |
|Пысықтауыш |толықтауыш |оқылуы Bo ya hanyu 2, |
| |2. Пысықтауыш |beijing daxue chubanshi, |
| | |2005 nian. |
|Науқас қарату және емделу|Науқас қарату және |Сабақ №12 Фонетика, |
|Kan bing |емделу |лексика, негізгі |
|Омоним сөздер |Kan bing |графемдер, иероглифтердің |
|Мағаналас және қарсы |Омоним сөздер |оқылуы Hanyu kouyu |
|мағаналас сөздер |2.Мағаналас және қарсы |jiaosheng, Beijing yuyuan |
| |мағаналас сөздер |daxue chubanshi, 2000 |
| | |nian. |
|Почта мекемесінде |Почта мекемесінде |Сабақ №13 Фонетика, |
|Zai youdianju |Zai youdianju |лексика, негізгі |
|“shi”әріпті сөйлем |“shi”әріпті сөйлем |графемдер, иероглифтердің |
|формасы |формасы |оқылуы Jishu hanyu, |
|“ba” әріпті сөйлем. |“ba” әріпті сөйлем. |Beijing Xinhua chubanshi, |
| | |1999 nian. |
|Жол сұрау |Жол сұрау |Сабақ №14 Фонетика, |
|Wen lu |Wen lu |лексика, графемдер, |
|Шағын диялок құрастырыу |Шағын диялок құрастырыу |иероглифтерді оқу, |
|Сөздікпен жұмыс жасап |Сөздікпен жұмыс жасап |каллиграфия, мәтіндерді |
|үйрену |үйрену |оқу, жаттығулар орындау |
| | |Bo ya hanyu 2, beijing |
| | |daxue chubanshi, 2005 |
| | |nian. |
|Оқыту жағдайы туралы |Ni de ai hao shi shenme?|Сабақ №15 Фонетика, |
|Tan jiaoxue qingkuang |1. Yu yin интонациясы |лексика, негізгі |
|1. Yu yin интонациясы |2. Классификаторлар |графемдер, иероглифтердің |
|2. Классификаторлар |(көмекші сөздер) |оқылуы Jishu hanyu, |
|(көмекші сөздер) | |Beijing Xinhua chubanshi, |
| | |1999 nian. |
7. СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМ САЯСАТЫ
Студенттер рейтингін есептеу
|Апталар |1 |2 |
Студенттер білімін бағалау:
1. Прак. - 2,3,4,5,6- апталарда18 баллдан, 8,9,10,11,12,13- апталарда 13
баллдан (ескерту:14- аптада – 12 баллдан)
2. БЖ (бақылау жұмысы) – 7 – 15 апталарда 75 баллдан
3. СМӨЖ- 3,5,7,9,12,15- апталарда 15 баллдан
4. СӨЖ – 4,6,11,14 –апталарда 30 баллдан
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz