Файл қосу
Редакторлық талдау және әдеби редакциялау
«Әдеби редакциялау» пәнінің 5В050400 – «Журналистика» мамандығына арналған ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 КІРІСПЕ 1 ӘЗІРЛЕГЕН Әзірлеген: ____________ Каримова Бибігүл Жұмашқызы, Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы. «___» _______ 2013 жыл 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Кафедра меңгерушісі: ___________ Каримова Б.Ж. 2.2 Гуманитарлық-заң факультеттің оқу- әдістемелік кеңесінде талқыланып, бекітілді. Хаттама № «___» _______ 2013 жыл. Төрайымы: ___________ Кеңесбаева Ш.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2013 жыл. ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К. 4 №1 БАСЫЛЫМ МАЗМҰНЫ 1 Қолданыс аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің мазмұны (модуль бойынша) 5 СӨЖ-ның тақырыптары 6 Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ АЯСЫ «Әдеби редакциялау» пәнінің оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы 5В050400 «Журналистика» мамандығының студенттеріне арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Әдеби редакциялау» пәнінің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады: - 5В050400 «Журналистика» мамандығының эликтивті пәндер катологы бойынша жүзеге асады. Эликтивті пәндер катологы ОӘК-тің __________ жылғы №____ хаттамасымен бекітілген; - 5В050400 «Журналистика» мамандығының 5.04.019-2011 бекітілген ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты; - СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Журналистік шығармашылық жан-жақтылықты, әр саладан хабардар болуды, әрқашан білімді жетілдіруді талап ететін мамандық. Редакциялауды негізінен редактор атқарады. Редактор білімділігі - мақаланың тиімділігін арттыруға, талаптарға сай жарық көруіне сеп бермек. Редактор қызметі қанша жерден көптүрлі болғанымен, ең алдымен ол - әдеби қызметкер. Редактор деп аталуға тек жан-жақты, білікті, логикалық ойлау машығынан кенде емес, әдеби тілдің нормаларына қанық адам лайық. Редакторлық баға, сын - бұл шығармаға сырт көзбен қарайтын, шебер, білімді сыншының бағасы. Телевизия, радио бағдарламаларын, газет мақалаларын дайындау, жарыққа шығару кезіндегі технологиялық-өндірістік үрдістің барлық буынын меңгергендігі редактордың ұйымдастырушылық қызмет-міндеттерінің сапалылығына әсер етіп, өндірістің бәсекеге қабілеттілігін арттырады. Газет, кітап баспасы, полиграфиялық, радио, телевизиялық технологиялармен ұтымды жұмыс істегенде, көркемдеуіш құралдар арқылы шығарманың маңыздылығын белгілеуге, селт еткізер тұсын бажайластыруға көмектеседі. 3.2 Осы курстың мақсаты: Әдеби редакциялау – өзiнiң сапасы жөнiнен қолданбалы, мақсаты жағынан тәжiрбиеге жақын, құрамы тарапынан кешендi пән. Ол қолданбалы филологиялық пәндердiң iшiндегi "жаңаларының", "жастарының" бiрi. Әдеби редакциялаудың қалыптасуы көп жағдайда әлеуметтiк мән-мазмұнға байланысты жүзеге асып жатады. Оның iлгерiлеу процесi кiтап баспасындағы редактордың жұмысын қарастыратын редакциялаудың теориясы мен практикасы секiлдi пәндермен қатар жүрiп отырады. 3.3 Курстың негізгі міндеттері: Журналистика бөлiмi студенттерiнiң редакциялаудың қыр-сырын бiлуi – әрбiр журналистке қойылатын талап. БАҚ жұмыскерiнiң шығармашылық қызметiнiң үш функциясы (ұйымдастырушылық, жариялаушылық, туындыгерлiк) да мәтiндi редакциялау жұмысында өз көрiнiсiн табады. Оқу пәнi ретiндегi әдеби редакциялаудың мақсаты – газетте, радиода және телевизияда жарыққа шығаруға дайындау үшiн журналистiк шығарманың мәтiнiмен редакторлық жұмыс жүргiзудiң теориялық негiздерiн және кәсiби тәсiлдерiн меңгеруге көмектесу. 3.4 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: – Редактор жұмысының пiкiр-таласы ретiнде "мәтiн" терминiнiң мән- мағынасын, оның сырлары мен сипаттарын жан-жақты ашып көрсетудi үйренедi. – Редакциялаудың психологиялық және логикалық алғы шарттарын айқындауға мән бередi. – Редакциялаудың алуан түрлi әдiстемелерiмен танысуға қол жеткiзедi. – БАҚ материалдарын әдеби редакциялаудың талаптары тұрғысынан талдауды үйрету және мәтiндi редакциялаудың техникалық жайлары жөнiнде жаттығулар негiзiнде түсiнiк беруге дағдыланады. – Редакциялаудың жалпы ережелерiн меңгеру арқылы журнали стік шығармашылық нақты мiндеттердi шешуге дағдылануды үйренедi. 3.5 Курстың пререквизиттері: Журналистикаға кіріспе Қазақ журналистикасының тарихы Публицистің шығармашылық негіздері 3.6 Курстың постреквизиті: Публицистің шығармашылық шеберханасы Қазіргі газет жанрлары 3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1-Кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |Модуль Әдеби редакциялау түсінігі | | |1 Әдеби редакциялау пәні туралы түсінік |1 | |2 Редакциялаудың жалпы әдістемесі |1 | |3 Ұйымдастырушылық – шығармашылық кезең |1 | | 2 - Модуль Редакторлық талдау және әдеби редакциялау |1 | |1 Әдеби редакция ұғымы және редакторлық қызмет | | |2 Редакторлық талдау және әдеби редакциялау. Редакторлық | | |талдаудың обьектісі |1 | |3 Әдеби редакциялаудың дәстүрлі әдіс-тәсілдері |1 | | 3 - Модуль Телерадио бағдарламаларын редакциялау | | |1 Телерадио бағдарламаларын дайындаудағы автор мен редактор | | |қызметі |1 | |2 Телерадиобағдарламалардың функциялары. |1 | |3 Теледидар бағдарламасындағы әдеби сценарийді редакциялау | | |ерекшеліктері |1 | | 4 - Модуль Әдеби редакциялау және мәтін түрлері | | |1 Әдеби редакциялау және компьютерлік технология |1 | |2 Редакциялаудың коммуникативті ерекшеліктері |1 | |3 Мәтін түрлері мен оны классификациялау |1 | |4 Автордың мәтін жазудағы міндеті |1 | | 5 - Модуль Редакторлық талдаудың түрлері, ерекшеліктері | | |1 Редакторлық талдаудың түрлері. | | | |1 | |2 Редакторлық талдаудың ерекшелігі |1 | |Практикалық (семинар) сабақтары | |Модуль Әдеби редакциялау түсінігі |2 | |1 Әдеби редакциялау пәні туралы түсінік | | |2 Редакциялаудың жалпы әдістемесі |2 | |3 Ұйымдастырушылық – шығармашылық кезең |2 | |2 - Модуль Редакторлық талдау және әдеби редакциялау | | |1 Әдеби редакция ұғымы және редакторлық қызмет |1 | |2 Редактордың маман ретінде пайда болуы |1 | |3 Редакторлық талдау және әдеби редакциялау. Редакторлық |2 | |талдаудың обьектісі | | |4 Редактордың әдеби еңбегінің ерекшелігі және редактор мен |1 | |автор арасындағы шығармашылық процесс | | |5 Редактор және мазмұн мен пішіннің бірлік мәселесі |1 | |3 - Модуль Телерадио бағдарламаларын редакциялау |2 | |1 Телерадио бағдарламаларын дайындаудағы автор мен редактор | | |қызметі | | |2 Телерадиобағдарламаларды редакциялау |1 | |3 Аралық бақылау жұмысы |1 | |4 Теледидар бағдарламасындағы әдеби сценарийді редакциялау |1 | |ерекшеліктері | | |5 Редакторлық зерттеу, теледидар бағдарламаларын әдеби |1 | |редакциялау | | |4 - Модуль Әдеби редакциялау және мәтін түрлері | | |1 Әдеби редакциялау және компьютерлік технология |2 | |2 Редакциялаудың коммуникативті ерекшеліктері |1 | |3 Мәтінді психологиялық кәсіби тұрғыдан қабылдау |1 | |4 Мәтін түрлері мен оны классификациялау |2 | |5 Автордың мәтін жазудағы міндеті |1 | |6 Мәтін - редактор қызметінің басты пәні |1 | | 5 - Модуль Редакторлық талдаудың түрлері, ерекшеліктері |1 | |1 Редакторлық талдаудың түрлері. | | |2 Редакторлық талдаудың механизмі |1 | |3 Редакторлық талдаудың ерекшелігі |1 | |4 Аралық бақылау жұмысы |1 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Әдеби редакциялау пәні туралы түсінік. 5.2 Редакциялаудың жалпы әдістемесі. 5.3 Ұйымдастырушылық – шығармашылық кезең. 5.4 Әдеби редакция ұғымы және редакторлық қызмет. 5.5 Редактор маман ретінде. 5.6 Редакторлық талдау және әдеби редакциялаудың дәстүрлі әдіс-тәсілдері. Редакторлық талдаудың обьектісі. 5.7 Әдеби редакциялаудың дәстүрлі әдіс-тәсілдері. 5.8 Редактордың әдеби еңбегінің ерекшелігі және редактор мен автор арасындағы шығармашылық процесс. 5.9 Редактор және мазмұн мен пішіннің бірлік мәселесі. 5.10 Телерадио бағдарламаларын дайындаудағы автор мен редактор қызметі. 5.11 Телерадио бағдарламалардың функциялары. Телерадио бағдарламаларды редакциялау . 5.12 Редакторлық зерттеу, теледидар бағдарламаларын әдеби редакциялау. 5.13 Теледидар бағдарламасындағы әдеби сценарийді редакциялау ерекшеліктері. 5.14 Әдеби редакциялау және компьютерлік технология. 5.15 Редакциялаудың коммуникативті ерекшеліктері. 5.16 Мәтінді психологиялық кәсіби тұрғыдан қабылдау. 5.17 Редакциялаудың коммуникативті ерекшеліктері. 5.18 Мәтін түрлері мен оны классификациялау. 5.19 Автордың мәтін жазудағы міндеті. 5.20 Мәтін - редактор қызметінің басты пәні. 5.21 Редакторлық талдаудың түрлері. 5.22 Әдеби редакциялаудың теориясы мен тәжiрбиесi. 5.23 Редакторлық оқудың түрлерi. 5.24 Автор мен редактор проблемасының психологиялық қырлары. 5.25 Логика заңдары және мәтiндi редакциялау. 5.26 Көз жүгiртiп оқу, ежiктеп оқу, екшеп оқу. 5.27 Авторлық шығармашылық процесс пен редактор еңбегiнiң арасындағы айырмашылықтарға мысалдар келтіру. 5.28 Мәтiннiң тұтастығы, мәтiннiң iшкi байланысы. 5.29 Редакциялаудың жалпы әдістемесі. 5.30 Редакторлық талдаудың механизмі. 6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ 3-Кесте |Тақырып |Көрнекі |Өз бетімен |Бақылау | | |құралдар, |дайындалу |түрі | | |ОТҚ |сұрақтары | | | |плакаттар, | | | | |стендтер | | | |Дәріс сабағы |Тәжірибелік |Зертх| | | | | |сабағы |. | | | | | | |жұмыс| | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |1 Әдеби |1 Әдеби | |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Ауызша | |редакциялау |редакциялау | |Мерзімді |материалдары| | |пәні туралы |пәні туралы | |баспасөз |мен жұмыс | | |түсінік |түсінік | |материалдары | | | |2 |2 | |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Жазбаша, | |Редакциялаудың |Редакциялаудың | |Мерзімді |материалдары|ауызша | |жалпы |жалпы | |баспасөз |мен жұмыс | | |әдістемесі |әдістемесі | |материалдары | | | |3 |3 | |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Ауызша | |Ұйымдастырушылы|Ұйымдастырушылы| |Мерзімді |материалдары| | |қ – |қ – | |баспасөз |мен жұмыс | | |шығармашылық |шығармашылық | |материалдары | | | |кезең |кезең | | | | | |4 Әдеби |4 Әдеби | |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Жазбаша, | |редакция ұғымы |редакция ұғымы | |Мерзімді |материалдары|ауызша | |және |және | |баспасөз |мен жұмыс | | |редакторлық |редакторлық | |материалдары | | | |қызмет |қызмет | | | | | | |5 Редактордың | | | | | | |маман ретіндегі| | | | | | |жұмысы | | | | | |5 Редакторлық|6 Редакторлық | |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Жазбаша, | |талдау және |талдау және | |Мерзімді |материалдары|ауызша | |әдеби |әдеби | |баспасөз |мен жұмыс | | |редакциялау. |редакциялау. | |материалдары | | | |Редакторлық |Редакторлық | | | | | |талдаудың |талдаудың | | | | | |обьектісі |обьектісі | | | | | |6 Әдеби |7 Редактордың | |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Ауызша | |редакциялаудың |әдеби еңбегінің| |Мерзімді |материалдары| | |дәстүрлі |ерекшелігі | |баспасөз |мен жұмыс | | |әдіс-тәсілдері |және редактор | |материалдары | | | | |мен автор | | | | | | |арасындағы | | | | | | |шығармашылық | | | | | | |процесс | | | | | | |8 Редактор | | | | | | |және мазмұн мен| | | | | | |пішіннің бірлік| | | | | | |мәселесі | | | | | |7 Телерадио |9 Телерадио | |Дәріс тезисі, |Тест |Жазбаша | |бағдарламаларын|бағдарламаларын| |бақылау |тапсырмалары| | |дайындаудағы |дайындаудағы | |тапсырмалары |мен жұмыс | | |автор мен |автор мен | | | | | |редактор |редактор | | | | | |қызметі |қызметі | | | | | |8 |10 | |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Ауызша | |Телерадиобағдар|Телерадиобағдар| |Мерзімді |материалдары| | |ламалардың |ламаларды | |баспасөз |мен жұмыс | | |функциялары |редакциялау | |материалдары | | | | |11 Аралық | |Мерзімді |Газет-журнал|Ауызша | | |бақылау жұмысы | |баспасөз |материалдары| | | | | |материалдары |мен жұмыс | | |9 Теледидар |12 Теледидар | |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Жазбаша, | |бағдарламасында|бағдарламасында| |Мерзімді |материалдары|ауызша | |ғы әдеби |ғы әдеби | |баспасөз |мен жұмыс | | |сценарийді |сценарийді | |материалдары | | | |редакциялау |редакциялау | | | | | |ерекшеліктері |ерекшеліктері | | | | | | |13 Редакторлық| |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Ауызша | | |зерттеу, | |Мерзімді |материалдары| | | |теледидар | |баспасөз |мен жұмыс | | | |бағдарламаларын| |материалдары | | | | |әдеби | | | | | | |редакциялау | | | | | |10 Әдеби |14 Әдеби | |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Ауызша | |редакциялау |редакциялау | |Мерзімді |материалдары| | |және |және | |баспасөз |мен жұмыс | | |компьютерлік |компьютерлік | |материалдары | | | |технология |технология | | | | | |11 |15 | |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Жазбаша, | |Редакциялаудың |Редакциялаудың | |Мерзімді |материалдары|ауызша | |коммуникативті |коммуникативті | |баспасөз |мен жұмыс | | |ерекшеліктері |ерекшеліктері | |материалдары | | | | |16 Мәтінді | |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Ауызша | | |психологиялық | |Мерзімді |материалдары| | | |кәсіби тұрғыдан| |баспасөз |мен жұмыс | | | |қабылдау | |материалдары | | | |12 Мәтін |17 Мәтін | |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Ауызша | |түрлері мен |түрлері мен | |Мерзімді |материалдары| | |оны |оны | |баспасөз |мен жұмыс | | |классификацияла|классификацияла| |материалдары | | | |у |у | | | | | |13 Автордың |18 Автордың | |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Ауызша | |мәтін жазудағы |мәтін жазудағы | |Мерзімді |материалдары| | |міндеті |міндеті | |баспасөз |мен жұмыс | | | | | |материалдары | | | | |19 Мәтін - | |Мерзімді |Газет-журнал|Ауызша | | |редактор | |баспасөз |материалдары| | | |қызметінің | |материалдары |мен жұмыс | | | |басты пәні | | | | | |14 Редакторлық|20 Редакторлық| |Дәріс тезисі, |Сөздікпен |Ауызша | |талдаудың |талдаудың | |Мерзімді |жұмыс | | |түрлері |түрлері. | |баспасөз | | | | | | |материалдары | | | | |21 Редакторлық| |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Ауызша | | |талдаудың | |Мерзімді |материалдары| | | |механизмі | |баспасөз |мен жұмыс | | | | | |материалдары | | | |15 Редакторлық|22 Редакторлық| |Дәріс тезисі, |Тест |Жазбаша | |талдаудың |талдаудың | |бақылау |сұрақтарына | | |ерекшелігі |ерекшелігі | |тапсырмалары |жауап беру | | | |23 Аралық | |Дәріс тезисі, |Газет-журнал|Ауызша | | |бақылау жұмысы | |Мерзімді |материалдары| | | | | |баспасөз |мен жұмыс | | | | | |материалдары | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 4-Кесте |Оқулықтардың, оқу |Саны |Студенттердің |Қамтамасыз ету | |құралдарының атауы | |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Сихорский Н.М. Теория и|1 |7 |0,14% | |практика | | | | |редактирования. | | | | |Тональность СМИ в |24 |7 |100% | |освещении положения | | | | |меньшинств в Республике| | | | |Казахстан=Қазақстан | | | | |Республикасындағы | | | | |азшылықтар жайында | | | | |БАҚ-ның хабар=Mass | | | | |media approachtocover | | | | |Minoritie sissuesin | | | | |Kazakhstan: результаты | | | | |исследования=зерттеу | | | | |нәтижелері / МЦЖ | | | | |MediaNet; ред.- сост. | | | | |И.Братцев. | | | | |Результаты исследования|24 |7 |100% | |«Масс – медиа | | | | |Казахстана: ключевые | | | | |игроки, возможности, | | | | |потребности и риски»/ В| | | | |абрамов. | | | | |Практическая |5 |7 |71% | |журналистика в | | | | |Казахстане: | | | | |Практическое | | | | |руководство. | | | | |Мильчин А.Э. Методика |1 |7 |0,14% | |редактирования текста. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Сихорский Н.М. Теория и практика редактирования. М., 2009. 8.1.2 Справочная книга редактора и корректора. М., 2008. 8.1.3 Мильчин А.Э. Методика редактирования текста. М., 2010. 8.1.5 Тамбетова Д.Х. Техникаречи. Алматы., 2007 г. Учебное пособие. 8.1.6 Тональность СМИ в освещении положения меньшинств в Республике Казахстан=Қазақстан Республикасындағы азшылықтар жайында БАҚ-ның хабар=Mass media approachtocover Minoritie sissuesin Kazakhstan: результаты исследования=зерттеу нәтижелері / МЦЖ MediaNet; ред.- сост. И.Братцев.- Алматы, 2011 8.1.7 Результаты исследования «Масс – медиа Казахстана: ключевые игроки, возможности, потребности и риски»/ В абрамов.- Алматы, 2009 Чуковская Л.К. В Лабораторий редактора. М., 2008. 8.1.4 Практическая журналистика в Казахстане: Практическое руководство.- Доп. изд.- Алматы, 2008. 8.2 Қосымша әдебиеттер: 8.2.1 Ворошилов В. В. Журналистика. Санкт-Петербург., 2008. 8.2.2 Вестник КазГУ. Серия журналистика. - Алматы: изд. Казахский университет (2008-2012 г.). 8.2.3 Лазутина Г. В. Основы творческой деятельности журналиста. М., 2008. 8.2.4 Теория и практика советской периодической печати. Под редакцией Пельта В. Д. М., 2010. 8.2.5 Республикалық газет журналдардың тігінділері; (2008-2013 жылдар).
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz