Файл қосу
Оқыту бағыт
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |УМКД | | | | |УМКД 042.05.01.20.93 | | | |/01-2012 | |УМКД | | | |Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 2 02.09.09. | | |жұмыс оқу бағдарламасы |орнына Редакция № 3 | | |«Оқыту психологиясы» |13.09.12. | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУ ПСИХОЛОГИЯСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ («5В0119» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы__________ Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Бураханова А.Т. “_28_____” _____08__ 2012 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №_1____ «_28_»____08____ 2012 жыл Кафедра меңгерушісі: ____________ Ш. Сатиева 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №__1____ «_19_»____09____ 2012 жыл Төрайымы _______ Г.Григорьева 3.БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ «_27_»____09____ 2012 жыл ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ Б. Рскелдиев Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 8. Әдебиеттер 1 Қолданыс аймағы «Оқыту психологиясы» пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 500304- «Шеттілі» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге жіне істеуге тиіс білімдерін таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2 Нормативтік нұсқама. Осы «Оқыту психологиясы» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстарға сай талаптар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырған: 500304-«Шеттілі» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖОС 6.08.075-2010 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген. 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Оқыту психологиясы психология ғылымының аса маңызды және күрделі бір саласы болып, 20ғ. 60жылдарында бөлініп шықты. Оның қалыптасуына дамудың оқытуға байланысты өзгерістері, заңдылықтары т.б. әсер етті. Бірте-бірте оқытуға деген қарым-қатынастың қажеттілігі өзінің пайдалану аймағын кеңіте бастады. Сондықтан, «Оқыту психологиясы» курсы бүгінгі күннің талабына сай шеттілі мамандығы студенттері үшін арнайы, терең білімді қажет ететін пән болып есептеледі. Бұл курста оқыту психологиясы Ресейлік, шетелдік, отандық ғылыми-қолданбалы ақпарат осы заманғы психологиялық теориялар негізінде беріледі. 3.2 Пәннің мақсаты Болашақ мамандардың оқыту психологиясы саласын оқып-зерттеуге бағытталған кәсіптік білім негіздерін қалыптастыру. 3.3 Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: ✓ Психологияның жеке дара өзіндік сала ретінде «Оқыту психологиясы» ерекшеліктерін талдау, категориялық құрылымын ашу; ✓ Оқыту психологиясының ғылыми-теориялық негіздерін ашып көрсету; ✓ Оқыту- жеке тұлғаны әлеуметтендіру факторы ретінде; ✓ Оқыту қарым-қатынасының мәні, ерекшеліктері ✓ Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру; ✓ Оқыту психологиясы пәнінен алынған білімдер жүйесін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент: ✓ Оқыту психологиясы пәніне байланысты ұғымдар мазмұнын; ✓ Оқыту психология саласын оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы; ✓ Оқыту психологиясы методологиялық, теориялық және әдістемелік негіздерін; ✓ Оқыту психологиясы пәніне байланысты шетел, ресей және отандық психологиясының даму тарихын; ✓ Оқыту психологиясы қарым-қатынас психологиясының зерттеуін ұйымдастырудың диагностикасын меңгеру Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Кур|Семестр |Кредит |ЛК |СПС | |с | |Саны |(сағ.) |(сағ) | | | | |Д |СПС | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |«Оқыту |«Оқыту психологиясы»|Плакаттар, |Методолгия, |Әдістеме | |психологиясы» |ерекшеліктерін |карточкалар, |әдістер мен |жүргізіп, | |ерекшеліктерін |талдау, категориялық|суреттер |әдістемелер |оның | |талдау, |құрылымын ашу, |тізбегі |олардың |нәтижесін | |категориялық |методологиялық | |педагогикалық |талдау | |құрылымын ашу; |негіздері. | |зерттеудегі | | | | | |өзара | | | | | |байланысы | | |Оқыту |Оқыту бағыт |Л.В.Занков |Оқуға |А.П.Бизюк | |психологиясы |тарының жалпы |және |дайындығын |Компендиум | |ның |психологиялық |В.В.Давыдов |анықтау |методов | |ғылыми-теориялық|негізінің |бойынша | |нейропсихолог| |негіздері. |қалыптасуы. |дамыта | |ического | | | |оқытудың | |исследования.| | | |ортақ | |М., 2005 | | | |принциптерін | |252-254 | | | |көрсететін | |бетіндегі | | | |тізбектер | |әдістемені | | | | | |орындап, | | | | | |нитежесін | | | | | |талдау | |Үйретудің |Үйрету модельдері, |педагогикалық|Оқытудың |Оқытудың | |психология |ассоциативті |психология |негізгі |негізгі | |лық теориялары |теориялар, үйретудің|ның тізбегі |бағытта |бағыттары | | |шартты-рефлекторлы | |рының |ның біреуін | | |теориялары, | |біреуімен |әзірлеу | | |бихевиоризм | |танысу | | | |заңдылықтары, белгі | | | | | |теориялары | | | | |Оқыту |Оқыту жіктемесі, |Білім |Н.В.Кузьмина |Дамыта | |психологиясы |психикалық даму және|берудегі |ның педагогика|оқытуды | | |оқыту про блемалары;|негізгі бета|лық |бағдарлама | | |даму мен оқытудың |лыстар мен |қабілеттер |сын әзірлеу | | |байланысы. |принциптер |түсініктемесін| | | | |көрсетілген |е деген | | | | |тізбектер |келісінің | | | | | |А.К.Маркова | | | | | |ның пікірінен| | | | | |өзгешелігі | | | | | |неде | | | | | |екендігімен | | | | | |танысу | | |Проблемалық |«Проблемалы |оқытудың |Мектеп ұжымы |Өз сипатта | |оқытудың |жағдаят», «мақсат» |негізгі |ның психология|масын әзір | |теориялық |т.б. ұғымдардың |бағыттарының |лық сипаттама |леу | |негіздері. |негіздері |тізбегі, |сымен танысу | | | | |карточ | | | | | |калар | | | |Оқыту үрдісінде |Оқыту үрдісінде |Оқытудың |Педагогика | | |ойлаудың дамуы. |ойлаудың |негізгі |лық | | | |критериилері, |бағыт |іскерліктердің| | | |шығармашылық |тарына арнал |жалпы сипатта | | | |тың дамуы, танымдық |ған мысалдар |масы | | | |әрекеттер мен | | | | | |ақыл-ой әрекеттердің| | | | | |бірлігі. | | | | |Сабақ үрдісінде |Ойлау, зейін, |Жас ерекше |Кіші мектеп |Педагогика | |танымдық |қабылдау, қиял т.б. |лік сипатта|оқушысының |лық | |процестерді | |маларына |психикалық |іс-әрекет: | |зерттеу | |мысалдар |даму ерекшелік|формалары, | | | | |терімен танысу|сипаттамала | | | | | |ры, мазмұ | | | | | |нын өз таңдау| | | | | |ың бойынша аш| |Сабақ үрдісінде |Мнемикалық |Оқу |Мотивация |Б.Б.Айсмон | |танымдық |қабілеттер, оқушының|іс-әрекетінің|түсіні |тас | |процестерді |тұлғалық |жалпы сипат |гімен танысу |«Педагогическ| |зерттеу |ерекшеліктерін |тамалары | |ая психоло | | |зерттеудің |жазылған | |гия» 91-95 | | |негіздері. |үзінділер | |беттегі моти | | | | | |вация психоло| | | | | |гиялық катего| | | | | |рия ретінде | | | | | |тізбегін | | | | | |әзірлеу | |Оқу әрекеттерін |Бағдарлаушы, |Оқу мотива |Оқушы (үйрену |Б.Б.Айсмонтас| |меңгеру |орындаушы, бағалаушы|циясының |ші) (оқушы, |«Педагогическ| |кезеңдері мен |әрекеттер туралы |сипаттамасы |студент) оқу |ая психоло | |түрлері |түсінік |жазылған |іс-әрекетінің |гия» 96-101 | | | |пікірлер, |субъектісі |беттегі моти | | | |анықтама |нің мотивация |вация психоло| | | |лар |лық |гиялық катего| | | | |ерекшелігін өз|рия ретінде | | | | |таңдауы |тізбегін | | | | |бойынша |әзірлеу | | | | |іріктеу | | |Оқу мотивтері |Оқу мотивтерінің |Меңгеру |«Дағды интерфе|Б.Б.Айсмонтас| | |түрлері, деңгейлері |кезеңдері, |ренциясы» түсі|«Педагогическ| | |мен сапалары. Оқу |сатыла |нігімен танысу|ая психоло | | |мотивтерінің көріну |ры. Меңгеру | |гия» 33-37 | | |формалары. |процесіндегі | |бет | | | |дағды туралы | |тегі схемалар| | | |тізбектер | |тізбегін | | | | | |әзірлеу | |Оқу мотивтері |Оқу мотивтерінің |Өзіндік жұм |Өзіндік жұмыс |Б.Б.Айсмон | | |түрлері, деңгейлері |ыстуралы |жазудың әдісте|тас | | |мен сапалары. Оқу |ой-пікірлер |мелік |«Педагогическ| | |мотивтерінің көріну |мазмұны |нұсқаумен |ая психоло | | |формалары. | |танысу |гия» 38-42 | | | | | |бет | | | | | |тегі схемалар| | | | | |тізбегін | | | | | |әзірлеу | |Білім, дағды, | Меңгеру теориялары,|Педагогика |Оқу әрекетін |Б.Б.Айсмон | |іскерлік туралы |білім, іскерлік, |лық |орындау деңгей|тас | |түсінік |дағды түсініктері. |іс-әрекет: |лері мен |«Педагогическ| | |Эмпирикалық және |формалары, |сапасы |ая психоло | | |теориялық білімдерді|сипаттама |мен танысу |гия» 71-90 | | |меңгеру. |лары, мазмұ | |бет | | | |ны туралы | |тегі схемалар| | | |педагог-психо| |тізбегін | | | |логтардың | |әзірлеу | | | |еңбектері | | | |Білім, дағды, | Меңгеру теориялары,|Педагогикалық|Жеткіншек |Зерттеу | |іскерлік туралы |білім, іскерлік, |іс-әрекеттің |мінез-құлқын |нәтижесін | |түсінік |дағды түсініктері. |стильдері |дағы психика |көрсету | | |Эмпирикалық және |тура |лық даму | | | |теориялық білімдерді|лы |ерекше | | | |меңгеру. |педагог-психо|ліктерімен | | | | |логтар |танысу | | | | |дың еңбектері| | | |Түсіну |Оқу хабарламасын |Сабақтың |Танымдық |Педагог | |формалары, |меңгеру деңгейлері |психология |процестер |іс-әрекетінде| | |мен мінездемесі. |лық талдауы |үлгімсімен |гі сабақтың | | |Іскерлік пен |ның тізбегі |танысу |психология | | |дағдының негізгі | | |лық талдауын| | |түрлері. Дағдының | | |әзірлеу | | |қалыптастыру заңдары| | | | | |мен кезеңдері. | | | | |Түсіну |Оқу хабарламасын |Плакаттар, |Методолгия, |Әдістеме | |формалары, |меңгеру деңгейлері |карточкалар, |әдістер мен |жүргізіп, | | |мен мінездемесі. |суреттер |әдістемелер |оның | | |Іскерлік пен |тізбегі |олардың |нәтижесін | | |дағдының негізгі | |педагогикалық |талдау | | |түрлері. Дағдының | |зерттеудегі | | | |қалыптастыру заңдары| |өзара | | | |мен кезеңдері. | |байланысы | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |құралдар атауы | |саны |ету пайызы | | | | | | | |1 |Абульханова-Славская К.А. |10 | | | | |Деятельность и психология | | | | | |личности М., 2000 | | | | |2 |Зимняя И.А. Педагогикалық |10 | | | | |психология Алматы ,2005 | | | | |3 |Курс общей, возрастной и |10 | | | | |педагогической психологии | | | | | |Вып.3/Подред.М.В.Гамезо. | | | | |4 |Кан-Калик В.А. Учителю о |10 | | | | |педагогическом общении. – | | | | | |М.,2007. | | | | 8. Негізгі әдебиеттер: 8.1.1 Выготский Л.С. Педагогическая психология. 8.1.2 Зимняя И.Ю. Педагогическая психология 8.1.3 Гальперин П.Я. Избранные произведения 8.1.4 Давыдов В.В. Избранные произведения 8.1.5 Стоун Э. Психопедагогика 8.1.Қосымша әдебиеттер: 8.2.1.Р.С.Немов. Психология. I том. М.,2002 8.2.2.С.Л.Рубинштейн. Основы общей психологии. М.,2005 8.2.3.П.С.Гуревич. Психология. М.,2000
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz