Файл қосу
Музыкалық театр
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |СМЖ құжаты деңгей |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042- 1.01-2013-02 | | ПОӘК | | | |Cтуденттерге арналған |28.08.2014 ж. | | |«Мәдени – сауығы |№1 редакциясы | | |кызметін ұйымдастыру» | | | |пәннің бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мәдени – сауығы кызметін ұйымдастыру» 050106 «Музыкалық білім» мамандығы 4 курс CТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 |042- 1.01-2013-02 |28.08.2014 ж. №1 ред. |9 беттің 2-ші беті | |ОӘКП | | | 1 ҚАРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы ________ «___»________ 2014 г. Айтжанова Ж.Н., «Музыкалық білім» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Музыкалық білім» кафедра отырысында Хаттама № ___ «___»_____ 2014 жыл «Музыкалық білім» кафедрасының меңгерушісі, п.ғ.к.: ______________ Бодауова Б.К. 2.2 Педагогика факультетінің Оқу - әдістемелік бюросының отырысында бекітілген «___»________ 2014 жыл. Хаттама № Төрайымы: ______________ Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу Кеңесінің отырысында келісілген және бекітілген «___»____ 2014 жыл. Хаттама № ОӘК төрайымы _________ Искакова Г.К. 4 БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |042- 1.01-2013-02 |28.08.2014 ж. №1 ред. |9 беттің 3-ші беті | |ОӘКП | | | Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің мазмұны мен жалпы сағат саны | | |3 |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Баға қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | |042- 1.01-2013-02 |28.08.2014 ж. №1 ред. |9 беттің 4-ші беті | |ОӘКП | | | 1 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Айтжанова Жанат Наукеновна, аға оқытушы Телефон номері: Хабарласу ақпараты – тел: 30-01-20, Оқу ғимараты №2 , кабинет № 110; e-mail: jan7.07@mail.ru Пән бойынша кредит саны - 1 1.2. Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы: Қолдану саласы: Музыка мұғалімінің сыныптан тыс жұмыс ұйымдастыру педагогтік университеттердің музыка факультеті студенттерінің «Мәдени – сауығы кызметін ұйымдастыру» пәні оқытумен анықталады. Қазіргі заманға сай музыка сабағының оқытушысына әр түрлі бағыттағы және ағымдағы эстрада музыкасы туралы мағұлматтар білуі керек. Жас буын өкілдері рок-, поп,джаз музыкаларын жақсы қабылдайды,бірақ олардың музыка өнерінің бұл аймақтары жағынан білімдерінің төменгі көрсеткіште екендігін аңғаруға болады.Сондықтан да жас жеткіншектерді қазіргі заман эстрада музыкасынан түсініктерін арттыру үшін оқытушының өзі бұл саланы жақсы меңгеруі қажет. 1.3 Жалпы ережелер «Мәдени – сауығы кызметін ұйымдастыру» пәні қашықтықтан оқыту үлгісінде ЭОӘК, пайдаланған әдебиеттер, әдістемелік нұсқаулар, күнделікті кеңесті университетің порталында алуға болады. 1.4 Оқытудың нәтижесі: Сонымен бірге тұлғаны білім арқылы дамуы, тұлғаның танымдылық қабілеттерін және танымдық жүйені: ойлауды, ынтаны, қабылдау қабілетін арнайы жасалған оқу және танымдық жағдайлар арқылы дамытуға, сондай – ақ тұлғаның қауіпсіздігін, өзін - өзі өзектілендіру, өзін - өзі бекіту, қарым – қатынас, ойын, танымдық және шығармашылық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, белсенді сөздік қорын молайту, студенттерге мектептегі музыка мұғалімнің күнделікті тәжірбиелік жұмысында кездесетін және өте қажет нақты да жүйелі музыка тарихынан, музыка-теория сыннан білім беру, осы алған білімдерін музыкалық оқу-үрдісіне кеңінен дұрыс пайдалана білуге үйрету. |042- 1.01-2013-02 |28.08.2014 ж. №1 ред. |9 беттің 5-ші беті | |ОӘКП | | | 1.5 Курсттың пререквизиттері: Пән меңгеруге көмектесетін білім және дағдылар жиыны: студенттің кәсіптік сөйлеу мәдениетін толық игеруі, түрлі стилдегі, ұлттық мектеп және көркем бағыттардағы музыка мұғалімінің сөйлеу мәдениетінің қалыптасуы, болашақ маманның кәсіптік сөйлеу іс-әрекетіндегі жеке тәжірибе жетістіктері. 1.6 Курсттың постреквизиттері: оқу – педагогикалық және диплом алды практикасы |042- 1.01-2013-02 |28.08.2014 ж. №1 ред. |9 беттің 6-ші беті | |ОӘКП | | | 2.1 Оқу пәннің бағдарламасынан көшірме: |№ |Тақырып |Дәріс |СӨЖО |СӨЖ |Әдебиеттер | |1 |Мәдениет қоғамдық |2 |1 |3 |Балтабаев М.Х Қазақ | | |құрылыс. Мәдениеттің | | | |музыкасы және студент | | |философия ғылымындағы | | | |жастар. Алматы, Ана | | |айқындалуы. Өнердің | | | |тілі, 1991 | | |адамның жеке тұлға | | | |Сағымбеков М., Көпбаев| | |ретінде қалыптасуындағы| | | |А. Мектептерде лекция | | |орны. Адамның жеке | | | |– концерттерді | | |басының қалыптасуында | | | |ұйымдастыру | | |шығармашылықтың алатын | | | |әдістемесі. Алматы, | | |орны. Музыка | | | |1991. | | |мәдениетінің даму | | | |Ткаченко Г.А. Космом. | | |заңдылықтары, | | | |Музыка. Ритуал. М., | | |критерийлері. | | | |2001. | |2 |Мектептегі |2 |1 |3 |Сағымбеков М., Көпбаев| | |дискотека.Жастар | | | |А. Мектептерде лекция | | |демалысының жаңа түрі | | | |– концерттерді | | |ретінде дискотека | | | |ұйымдастыру | | |қвзметінің негізгі | | | |әдістемесі. Алматы, | | |бағыттары. Жастардың | | | |1991. | | |батыстық мәдениетке | | | |Әлібеков Ә. Баланың | | |сыни көзқарасын | | | |көңілі батыста. | | |қалыптастырудағы | | | |«Егеменді Қазақстан», | | |дикотеканың рөлі. | | | |27.01.2001. | |3 |Дискобағдарламалар |2 |1 |3 |Әлібеков Ә. Баланың | | |құрудың әдістемесі. | | | |көңілі батыста. | | |Тақырыптық | | | |«Егеменді Қазақстан», | | |бағдарламаның, би | | | |27.01.2001. | | |репертуарының | | | |Ткаченко Г.А. Космом. | | |көркемдік-идеялық | | | |Музыка. Ритуал. М., | | |мазмұнының және оларды | | | |2001. | | |қоюдың сапалы деңгейіне| | | | | | |қойылатын негізгі | | | | | | |талаптар. | | | | | |4 |Дискотекадағы музыка, |2 |1 |3 |Әлібеков Ә. Баланың | | |икемділік және | | | |көңілі батыста. | | |хореография. | | | |«Егеменді Қазақстан», | | |Музыка-дискобағдарламад| | | |27.01.2001. | | |ағы қарым-қатынас жасау| | | |Ткаченко Г.А. Космом. | | |мен эмоциялық әсер | | | |Музыка. Ритуал. М., | | |етудің құралы. | | | |2001. | | |Музыкалық монтаждың | | | | | | |тәсілдері. | | | | | |5 |Мектептегі |3 |1,5 |3 |Фадин В.В. Музыкальное| | |вокалды-аспапты | | | |сопровождение и | | |ансамбль. Эстрадалық | | | |оформление шк. | | |вокалды аспапты | | | |праздников. Учитель. | | |музыканың дамуының | | | |Волгоград. 1997. | | |негізгі кезеңдері | | | |Музыкальная газета . | | | | | | |Алматы. Добровольное | | | | | | |обшество. 2005, 2006. | |6 |Қазіргі эстрадалық |2 |1 |4 |АбдуллаеваА.Ж. | | |музыка негіздері. | | | |Жулдыздар жайында | | |Қазіргі танымал | | | |«Stars KZ» журналы | | |эстрадалық музыканың | | | |Алматы. | | |негізгі бағыттары: ХХІ | | | |2010,2011,2012. | | |ғасырға көзқарас. | | | | | | |Қазіргі қазақ эстрада | | | | | | |әндері. Республикадағы | | | | | | |музыка өнерінің дамуына| | | | | | |оның әсері. | | | | | |7 |Мектептегі музыкалық |2 |1 |3,5 |Фадин В.В. Музыкальное| | |театр. Музыкалық | | | |сопровождение и | | |театрдың дәстүрі мен | | | |оформление школьных | | |жаңашылдығы. Театр-өнер| | | |праздников. Учитель. | | |түрі. Театрдың түрлері.| | | |Волгоград. 1997. | | |Қазақстандағы театр | | | |Музыкальная газета | | |өнерінің қалыптасуы | | | |Алматы. | | |және дамуы. Балалар | | | |Добровольное | | |театрлары. Мектептегі | | | |обшество. | | |театрлардың қалыптасу | | | | | | |жолдары, түрлері | | | | | |Барлығы |15 |7,5 |22,5 | | Мұғалімнің жол көрсету аясында атқарылатын студенттердің өздік жұмыстарының сабақ жоспары. (ОСӨЖ) Лекциялар-концерттер бағдарламаларын жасау Дискотека өткізуге арналған музыкалық материалдар таңдау Рок,поп, джаз Спектакль қою жолдары Мектеп репертуарын іріктеудің қағидалары. музыкаларының шығу тарихы Музыкалық театрда балалардың қатысуының алатын орыны Сөздегі көркемдік бейнені табу. Музыкалық театр. Вокалдық топ құру әдістері. Дикциялық жаттығулар жасау Музыкалық кружоктар 3. ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Студент аталған курс бойынша мынадай теориялық және практикалық мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмүны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Оқушылар мен студенттерге арналған жүмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жүмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жүмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр дәріс сабағы бойынша қысқаша мәлімет берілген. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. Берілген тақырыпты конспектілеу. Негізгі талаптар: - Жазып отырған тақырыптан алшақтамай, оның мазмұнын нақты ашуға талпыну. - Артық баяндау, қажетсіз дәлелдемелер мен көп сөзділікке жол бермеу. - Міндетті түрде жоспар болуы және тақырып мазмұнын жоспарға сай рет- ретімен жүйелі баяндауы қажет. - Жұмыс түсінікті, мағыналы, орамды тілмен жазылуы тиіс. - Барлық айтылған ойды жинақтап, тұжырымдап, тиісті қорытынды жасау. Реферат жазуда не ескеріледі? - Таңдап алған рефераттың тақырыбына қатысты студент кішігірім зерттеулер жасайды. Студент осы алғашқы ғылыми жұмысқа байланысты мәселелерге орай қажетті әдебиеттерге шолу жасаудан бастайды. - Керек жағдайларда оқытушымен кездесіп, керекті кеңестер алғаны абзал. - Реферат жазуда студент негізгі мәселені ажыратуға, тақырыптардың өзара сабақтастығын тануға дағдыланады. - Фактілер, фактілік материалдарды іріктеу және жинақтау негізінде таблицалар, графиктер, схемалар жасалады. - Пайдаланған деректер, материалдар, әдебиеттердің тізімін, қайдан алғанын (сілтеме) қайда, қашан, қандай баспадан жарық көргенін көрсетуі қажет. - Студенттің жазған рефераты аудиторияда талқыланады. Ең алдымен оқытушы қысқаша реферат тақырыбымен, негізгі идеясымен таныстырады. Тақырыпты зерттеуші студент реферат мазмұнын аудиторияда баяндайды, сұрақтарға жауап береді. - Жұмыстың мұндай түрі, формасы, нұсқасы студенттердің танымдық белсенділігін арттырып, алдағы ізденіске құлшындырады. Рефератты талқылау – шығармашылық жұмыстың бір көрінісі, яғни білімділік, қызығушылық тұрғысынан және тәрбиелік мән-мазмұны зор әрекет, жұмыс. Бұл кезде сөйлеушілер негізгі мәселеден ауытқымай, нақты, тұжырымды ой айтуға көңіл бөлуі тиіс. Рефератты талқылып, қорытындысын шығару – маңызы зор жауапты сәт, белгілі бір тақырып төңірегінде ғылыми дәйекті тұжырымдар жасап үйрену. Соңында оқытушы реферат жазған студенттің, пікір айтушылардың сөздерін жинақтап, қажетті толықтырулар енгізеді, мәселенің түсініксіз тұстарын анықтап, түзетулер жасайды, толықтырады, өзгертеді. Студенттердің өздік жұмыстарды орындауларына жалпы кеңестер (нұсқаулар) 1. Өздігінен білім алу үшін, алдымен сол жұмысқа қажетті нақты дағдыларға (іштей жылдам оқи білу, библиографиялық дағдылар, түрлі анықтама әдебиеттерді пайдалана білу, оқығандарды жазып алу т.б. ) ие болу керек. 2. Біліммен жемісті шұғылдану қолайлы жағдайларды (уақыт, орын, тиісті әдебиеттер мен құралдардың болуы т.б.) керек етеді, ең дұрысы кітапханаларда, оқу залдарында біліммен шұғылдануға дағдылану. 3. Өздігінен білім алатын адам нені оқитынын анық біліп, ол жұмысты белгілі жоспармен, жүйемен жасауы керек. 4.Алғашқы кезде оқытушылардан, тәжірибелі адамдардан, кітапханалардан ақыл- кеңес алудың пайдасы зор. 5. Өздігінен білім алу жұмысын асықпай, көп үзіліс жасамай жүргізген жөн. 6. Оқыған материалды мұқият ұғатындай етіп ұғып, түсінбеген жерлерді қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу қажет. 7. Анықтама әдебиеттерді, энциклопедияларды, түрлі сөздіктерді қоса пайдаланып отыру керек. Студенттердің өздік жұмыстарын ұйымдастыруға қойылатын талаптар - Жұмыстың көлемін шамадан тыс асырмай, оның сапасын арттыруға көңіл аудару; - Студенттердің өздік жұмысын оқу жұмысының басқа түрлерімен дұрыс ұштастыра білу; - Студенттердің дербестігін арттырып, өзіндік білім алу қабілетін жүйелі түрде дамыту; - Өзіндік жұмыстың мазмұнына күнделікті өмірден алынған материалдарды, хабарларды енгізу; - Студенттерді табиғат пен қоғам дамуының жалпы заңдылықтарын, сонымен қатар нақты фактілер мен құбылыстарды өздігінен талдап түсінуге үйрету; - Студенттердің алған білімдерін іс жүзінде қолдана білуге дағдыландыру; - Студенттерді оқу жұмысына шығармашылық тұрғыдан қарауға, әр уақытта дербес және белсенді әрекет жасауға баулу; - Студенттердің өздігінен дербес жұмыс істеу, еңбек ету дағдыларын қалыптастыру. 4. КУРС ФОРМАТЫ Семинарға дайындық кезінде студент мұғалімнің дәрісін назарға ұстай отырып, біршама ізденіс жұмыстарын жасау қажет. Ғылыми мақалалар мен монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы керекті деректер конспектіленіп алынады. Семинар студенттің ізденіс жұмысы болғандықтан, бір емес бірнеше дереккөздерді пайдалануға тиісті. Курс бойынша білуге тиісті терминдер мен шартты ұғымдарды оқытушы қамтып, түсіндіреді. СӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша және ауызша жұмыс түрінде орындалады. СӨЖ-ді конспект түрінде дәптерге жазып өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің теориялық білімі, белсенділігі, ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады. 5. КУРС САЯСАТЫ Студенттерге қойылатын талаптар: - Сабаққа кешікпеу; - Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды келесі сабаққа оқып келу; - Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау; - Талдау барысында тыңдау және басқалар көзқарасын құрметтеу; - ОСӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау; Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырманы орындауы, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырама мен рейтинг бақылауынан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа балл есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6. БАҒАЛАУ САЯСАТЫ Пән бойынша ұпай бөлінісі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |30 | | |2 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |Семинар |30 | | |4 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |35 | | | |Семинар |30 | | |6 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |35 | | | |Семинарға |30 | | |8 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |35 | | |1-8 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | | |9-15 апта бойы |30 | | | |дәріске қатысу | | | | |Семинар |30 | | |10 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |Семинар |30 | | |12 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |45 | | | |Семинар |30 | | |14 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |Семинар |30 | | |15 | | | | | |СӨЖ |15 | | | |ОСӨЖ |45 | | |9-15 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық ұпай | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz