Файл қосу
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-36.1. | | | |39/01-2014 | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |№ 2 басылым | | |пәннің бағдарламасы |11.09. 2014 ж. | | |«Мектеп жасына дейінгі | | | |балалардың дене | | | |тәрбиесінің теориясы мен| | | |әдістемесі» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі» 5В010100 “Мектеп жасына дейінгі оқыту және тәрбиелеу” мамандығы үшін ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы Р.М. Мүрсәлімов– аға оқытушы_____________ «____»___________ 2014 ж., Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың әдістемелері мен теория кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықтың әдістемелері мен теория кафедрасы отырысында «____»___________ 2014 ж. №____хаттама Кафедра менгерушісі _________________ Б.Н. Прохоров 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында «____»___________ 2014 ж. №____ хаттама Төрайым ____________ З.В. Абдишева 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақулданған және ұсынылған «____»___________ 2014 ж. №____ хаттама ОӘК төрайымы ____________ Г.К. Искакова 4.18.09.2013 ж. №1 басылым орнына, 11.09.2014 ж. №2 басылым Мазмұны 1. Қолдану саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны 5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы 7. Әдебиеттер 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ 5В010100 “Мектеп жасына дейінгі оқыту және тәрбиелеу” мамандығы студенттеріне арналған «Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешеннің кұрамына енгізілген оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы. 2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР «Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі» пәнінің оқытушыға арналған бағдарламасы келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған және аталған пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді: - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты» 23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген; «5В010100» – «Мектеп жасына дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығының Типтік оқу жоспары; - СТУ 042-ГУ-4-2014 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3. Жалпы ережелер 3.1 «Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі» пәні Мектеп жасына дейінгі дене тәрбиесі, оқыту негіздері, дене тәрбиесі процесіндегі тәрбие және дамуын толық жетілдіреді. Өз білімін толықтыру қабілетін толықтыру қалыптастыруға қатысушылардың өз бетімен жұмыс жасау талаптарын арттыруға сәйкес дәрістік курсты жоспарлағанда студенттердің өздік жұмысының түрлерін қарастыру керек және шығармашылық элементтерін қосу керек. 3.2 Пәнді оқу мақсаты: Курс шығармашылық ойлаудың дамуына,студенттердің ғылыми дүниетанымының қалыптасуына әсер етуі керек, болашақ ұстазды белсенді педагогикалық қызмет үшін кешенді біліммен, тәжірибелік қабілеттер мен икемдерді қалыптастыру қажет. Пәнді оқытудың негізгі міндеті: Курстың негізгі міндеті- оқыту әдістеме курсының мазмұнынын анықтаудың ғылыми негіздерін, оқу процесіне ақпаратты енгізудің жүйелілігін, дене шынықтыру сабағы бойынша білімді қалыптастырудың ғылыми негіздерін хабарлау. Мектеп жасына дейінгі балаларды дене тәрбиесіне баулуда, студенттерді жаңа заман талабына сай мәліметтермен, жаңа әдіс-тәсілдермен, сондай-ақ мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесін ұйымдастырудың жаңа формаларымен қаруландыру. Оқыту нәтижелері: Пәнді оқыту нәтижесінде студент білуі тиіс: - білу: • дене шынықтыру сабағының дидактикалық және психологиялық оқыту негіздері • мектеп жасына дейінгі балалардың дене шынықтыру білімін тұжырымдау • тәрбие процесіне ақпаратты енгізудің жуйелілігі - меңгеру: • дене шынықтыру сабағы бойынша мектеп жасына дейінгі балалармен жұмысын жоспарлау • әр түрлі оқыту әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы оқу-тәрбиелік процесті ұйымдастыру шараларын өткізу • бақылау және бағалауды игеру • оқу процесінде мектептегі дене шынықтыру курсының мазмұнын жоспарлау және іске асыру • оқыту әдістері жүйесін тиімді қолдану • өз білімін үздіксіз шыңдау 3.5 Курстың пререквизиттері: 3.5.1 Педагогика; 3.5.2 Психология; 3.5.3 Педагогика мамандыққа кіріспе; 3.5.4 Дене шынықтыру. 3.6 Курстың постреквизиттері: 3.6.1 Педагогикалық тәжірибе 7. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: 1кесте |Курс |Семестр | |1 | | |Дәріс сабақтары | |Дене тәрбиесі және спорт тарихы |2 | |Дене тәрбиесі теориясының негізгі түсініктері. |1 | |Мектепке дейінгі балалар дене тәрбиесінің міндеттері. |2 | |Дене тәрбиесі процесінің негізгі оқытылуы және дамуы. |2 | |Туғаннан 7-жасқа дейінгі балалардың жас ерекшелігіне байланысты |2 | |дамуы. | | |Дене тәрбиесі құралдары. |2 | |Ерте жастағы баланың дене тәрбиесі |2 | |Гимнастика, қозғалмалы ойындар және спорттық ойындар, жалпы даму |2 | |жаттығулары. | | |Тәжірибелік сабақтар | |Мектеп жасына дейінгі мекемелердегі дене тәрбиесін ұйымдастыру |2 | |формалары. | | |Дене тәрбиесі теориясының ғылымдағы орны. |2 | |Балаларды қимыл-қозғалыс ойындарына ұйымдастыру әдістері |2 | |Қимыл-қозғалыс ойындарын, спорттық ойындар әдістерін оқыту және |2 | |ұйымдастыру | | |Дене тәрбиесі сабағын өткізу әдісі және мазмұны |2 | |Мектепке дейінгі балалар мекемелерінде дене тәрбиесін жоспарлау. |2 | |Методикалық кабинетте дене тәрбиесі бойынша әдіскер жұмысы. |2 | |Дене жаттығуларын оқыту әдістері. |2 | |Мектеп жасына дейінгі балалардың спорттық құрал-жабдықтары |2 | |Балалардың қимыл-қозғалыс ойындарын оқыту принциптері. |2 | |Балаларды дене жаттығуларына баулу. |2 | |Тепе-теңдікте өрмелеп шығу жаттығуларын оқыту әдісі. |2 | |Секіру, секіріп түсу, ұзындыққа секіруді оқыту әдісі. |2 | |Негізгі қимыл-қозғалыс түрлерін орындау техникасы. |2 | |Балаларды жалпы даму жаттығуларына үйрету. |2 | 5. Өздік жұмысының тақырыптар тізімі 5.1 Дене тәрбиесінің мақсаты мен маңызы. 5.2 Дене тәрбиесінің тәрбиелік үрдісі. 5.3 Қимыл-қозғалыс жаттығуларың кешені. 5.4 Мини-баскетболдың ойын ережесі. 6. Оқу-әдістемелік әдебБиетпен қамтамасыз етудің картасы |Әдебиеттер аты |Баспа саны |Студенттер |Пайызы | | | |саны | | |А.В. Кенеман, Д.В.Хухлаева «Теория и |15 |6 |100 | |методика физического воспитания детей | | | | |дошкольного возраста» М. «Просвещение», | | | | |1985ж. | | | | |2. Н.Н.Кочлухова, Л.А.Рычикова, |20 |6 |100 | |М.М.Борисова «ТМФВ детей дошкольного | | | | |возраста» (схемалар, кестелер) Москва, | | | | |«Владос» 2003ж. | | | | |Б.Р. Голощаков История отечественных и |10 |6 |100 | |зарубежных систем физического воспитания | | | | |и спорта. М, 1985ж. | | | | |Ю.Ф. Кутафин Ю.Ф. Особенности физического|15 |6 |100 | |развития и воспитания детей дошкольного и| | | | |школьного возраста. М.,1996ж. | | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Спорт ойындары /Тайжанов,С. – 2012 7.1.2 Дене тәрбиесі /Төтенай, Б. - 2012 7.1.3 А.В. Кенеман, Д.В.Хухлаева «Теория и методика физического воспитания детей дошкольного возраста» М. «Просвещение», 1985ж. 7.1.4 Н.Н.Кочлухова, Л.А.Рычикова, М.М.Борисова «ТМФВ детей дошкольного возраста» (схемалар, кестелер) Москва, «Владос» 2003ж. 7.1.5 Голощаков Б.Р. История отечественных и зарубежных систем физического воспитания и спорта. М, 1985ж. 7.1.6 Кутафин Ю.Ф. Особенности физического развития и воспитания детей дошкольного и школьного возраста. М.,1996ж. 7.1.7 Очерки истории школы и педагогической мысли народов СССР и древнейших времен до конца ХVІІв. (отв.ред.Э.Д.Днепров) М.,1989ж. 7.1.8 Щербак А.П. Тематические физкультурные занятия и праздники в дошкольном учреждении. М.,1999ж. 7.1.9 Детские народные подвижные игры (сост. А.В.Кенеман, Т.И.Осокина) М.,1995ж. 7.1.10 Адашкевичене Э.И. Спортивные игры и упражнения в детском саду. М.,1992ж. 7.1.11 Буцинская П.П., Васюкева В.И., Лескова Г.П. Общеразвивающие упражнения в детском саду. М.,1990ж. 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Финосекова Л.А., Мельникова Н.Ю. История физической культуры и спорта. (пед.ред.) М.,2000ж. 7.2.3 Даймедене И.П. Поиграем малыш! М.,1992ж. 7.2.4 Алямовская В.Г. Как воспитать здорового ребенка. Программа «Здоровье»/ дошкольного воспитания№ 1993ж, №11,12. 5. История дошкольной педагогики (под.ред Л.Н.Литвина) М.,1989ж. 6. Здоровый дошкольник: социально-оздоровительная технология ХХІв (авторы сост.Ю.Е.Антонов, М.Н.Кузнецова, П.Ф.Саулина) М.,2000ж. 7. Шишкина В.А., Мащенко М.Е. Какая физкультура нужна дошкольнику? М.,1999ж. | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz