Файл қосу

Курстың қысқаша мазмүны








 5В010300  – Педагогика және психология мамандығының  студенттеріне арналған
   «Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетінің диагностикасы мен экспертизасы»
                                   пәнінің
                           ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ
                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
                             ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ















                                Семей - 2013

Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Семей қаласының  Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің педагогика
кафедрасының  д.м.а.,  педагогика ғылымдарының кандидаты Алма Едігенова
Жүнісбекқызы

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогика кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама ¹ 1  04.09.2013ж.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Джанбөбекова М.З.


2.2  Педагогикалық  факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама ¹ 1  «05» 09.2013ж.

Төрайымы (төрағасы)_________________ Ахметова Т.Ш.

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  Кеңесінде  талқыланды және бекітілді.
Хаттама № 1 «18»09.2013ж.
Төрайымы (төрағасы)________________ Искакова Г.К.

БІРІНШІ БАСЫЛЫМЫ (№              )
















Мазмұны

1 Жалпы ережелер
2.Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне
шағу.............................
3 Пәнді оқытудың әдістемелік
нұсқаулықтары.........................................
4 Курс
форматы.....................................................................
..
5 Курс
саясаты.....................................................................
.......................
6 Бағалау
саясаты.....................................................................
......................
7 Әдебиеттер
............................................................................
..........


































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Алма Едігенова Жүнісбекқызы – д.м.а., п.ғ.к.
Кафедра: Педагогика
Кафедраның мекен-жайы: Тәңірбергенов көшесі,1
Ақпараттық қатынас: 42-25-33
Сабақ өтетін орын:  № 2 оқу ғимараты, 408 дәрісхана
Кредит саны: 3
      1.2 Курстың қысқаша мазмүны:
       Қазіргі  кезде  бүкіл  дүние  жүзілік  білім  әлеміне   қол   жеткізу
мақсатында   Қазақcтанда білімнің жаңа  жүйесі  құрылуда.  Бұл  үрдіс   оқу-
тәрбие  үрдісіне жаңаша өзгерістер енгізуде.  Елімізде  болып  жатқан  түрлі
бағыттағы өзгерістер  білім  беру  саласына  жаңаша  міндеттер  қойып  отыр:
мұғалімнің  оқу-тәрбие  үрдісін  жаңаша  тұрғыда  ұйымдастыруды,  оқу-тәрбие
үрдісін нәтижеге бағыттау арқылы  оқушы  құзіреттілігін  арттыруды,  мұғалім
мен оқушының зерттеушілік мәдениетін дамытуды талап етеді.
      Бұл талаптарға  сәйкес  мектепке  дейінгі  ұйым  мамандарын  даярлауда
«Мұғалімнің  педагогикалық  іс-әрекетінің  диагностикасы  мен  экспертизасы»
пәнінің маңызы зор.
       Жалпы  білім  беретін  мекемелердің  іс-әрекетінің   нәтижелігі,   ең
алдымен, мұғалімге байланысты.Оның жеке тұлғалық  қасиеттері,  педагогикалық
білігі,  адамгершілік  және  ақыл-ой  парасаты,  педагогикалық   мәселелерді
шешуде шығармашылық ізденіске бой алдыруы, есеюі, өнегелілі, денсаулығы  мен
рухани байлығы қоғамның әлеуметтік алғышарты болып табылады.
      1.3 Пәннің мақсаты:
      студенттерді қазіргі  заман  мұғалімі,  мұғалімнің  педагогикалық  іс-
әрекеті  мазмұны  және  ерекшеліктерімен,   мұғалімнің   педагогикалық   іс-
әрекетін  диагностикалау  мен экспертиза жүргізу әдістемелерімен  таныстыру,
тиісті біліммен қаруландыру.
      1.4 Пәнді оқыту міндеттері:
       -  курс  мазмұны  бойынша   теориялық   және   практикалық   біліммен
қаруландыру;
       - студенттерді мұғалімнің  педагогикалық  іс-әрекетін  диагностикалау
   әдістемелерімен таныстыру;
       -  студенттерді  мұғалімнің  педагогикалық  іс-әрекетіне   экспертиза
   жүргізу әдістемелерімен таныстыру.
      1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студенттер :
      - курс  мазмұны  бойынша  теориялық  және  практикалық  білімді  білуі
керек;
       -  студенттер  мұғалімнің  педагогикалық  іс-әрекетін  диагностикалау
   әдістемелерін тәжірибеде қолдану іскерлігін меңгеруі керек;
      - студенттер мұғалімнің педагогикалық іс-әрекетіне экспертиза  жүргізу
   әдістемелерін тәжірибеде қолдану іскерлігін меңгеруі керек.


      1.6 Пәннің  пререквизиті:
      «Мұғалімнің    педагогикалық    іс-әрекетінің    диагностикасы     мен
экспертизасы» курсын меңгеру үшін келесі пәндерді қосымша оқу қажет:
   - Педагогика;
   - Психология;
   - Мамандыққа кіріспе;
   - Философия;
   - Әлеуметтану.
   1.7 Пәннің постреквизиті: пән бойынша меңгерілген  білім мамандық бойынша
   тиісті білім, іскерлік және дағдыны меңгеру үшін қажет.


      2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ САБАҚ ТҮРІНЕ ШАҒУ

                                                                     Кесте 1
|№  |Тақырып мазмұны   |Сағат саны                           |Әдебиеттер  |
|      |                    |ДС                          |ТС                |
|1     |2                   |3                           |4                 |
|      |1-8 апта бойы       |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|2     |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|3     |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|4     |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|5     |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|6     |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|      |СОӨЖ                |25                          |                  |
|7     |Тәжірибелік         |20                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Рубеждік бақылау    |60                          |                  |
|                          |300                         |                  |
|1-8 апта бойынша барлық   |                            |                  |
|балл саны                 |                            |                  |
|      |8-15 апта бойы      |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|8     |Тәжірибелік         |10                          |                  |
|9     |Тәжірибелік         |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |10                          |                  |
|10    |                    |                            |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|      |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|11    |                    |                            |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|12    |Тәжірибелік         |10                          |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|13    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|14    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СОӨЖ                |10                          |                  |
|15    |Тәжірибелік         |15                          |                  |
|      |СӨЖ                 |25                          |                  |
|      |Рубеждік бақылау    |60                          |                  |
|8-15 апта бойынша барлық  |300                         |                  |
|балл саны                 |                            |                  |
|Емтиханға балл            |400                         |                  |
|Академиялық мерзімге      |1000                        |                  |
|жиынтық балл              |                            |                  |

         «Мұғалімнің   педагогикалық   іс-әрекетінің    диагностикасы    мен
экспертизасы» пәні бойынша дәріс сабағы,  тәжірибелік  сабақтар,  ОСӨЖ,  СӨЖ
жұмыстары арнайы көрсетілген, белгіленген ұпайлар негізінде бағаланады.
1
ап
та2
апта3 апта4 
апта5 
апта6 апта7 апта8 апта9 апта10
апта11
апта12
апта13
апта14 апта15
аптаДәріс-Тәжір-1515152020201010101515151515ОСӨЖ-10-10-10---10-10-10СӨЖ--25-25-25---25-25-25руб6060Барлы
ғы-254025453010510102040254025100Барлы
ғы-270270 
 Емтихан түрінде өткізілетін қорытынды бақылауға 400 балл беріледі. Академиялық кезеңдегі баллдың  жалпы жиыны - 1000 балл. Пән бойынша аудиториялық сабақтарға: (дәріс, тәжірибелік) 30 балл беріледі, оны оқытушы электрондық журналда белгілейді. Дәріс сабақтары бойынша балл берілмейді. Бірінші межелік 7 аптада өткізіледі, екінші бақылау 15 аптада өткізіледі.  

 7  ӘДЕБИЕТТЕР

 Негізгі әдебиеттер:
Әбиев Ж.Ә. Педагогика. -Алматы, 2004.-443б.
Педагогика :Курс лекций /Г.Т. Хайрулин, Н.Д. Хмель, В.В. Трифонов и др..-Алматы,2003.-366с.
Нұрғалиева Г.Қ. Салыстырмалы педагогика-Сравнительная педагогика :оқулық.-Алматы,1999.-173б.
Хмель Н.Д. Біртұтас педагогикалық процесті жүзеге асырудың теориясы мен технологиясы :Оқу құралы.-Алматы,2003.-128 б. 
Зимняя И.А. Педагогическая психология: учебник для вузов. – 2-е изд., доп., испр. и перераб.. – Москва, 2004. – 383 с.
Ростовцев Н.Н. О педагогической деятельности и методах преподавания: Мемуарные записи. – Омск., 2002. – 248 с.
Магауова А.С. Этнопедагогика в системе профессиональной подготовки учителя :Учебное пособие.-Семипалатинск,2002.-101с. 
Педагогика + ТРИЗ :сборник ст. Для учителей /под ред. А.А. Гина.-Москва,2000.
Әйгілі ғалым, ұлағатты ұстаз.-Алматы,2004.-143б
Подласый И.П.  Педагогика.Кн.1.Общие основы.Процесс обучения :учеб.для вузов.-Москва,2004.-574с.
Подласый И.П.Педагогика.Кн.2.Процесс воспитания :учеб.для вузов.-Москва,2004.-574с.
Кукушин В.С. Введение в педагогическую деятельность :учеб. Пособие .-2-е изд..-Москва, 2005.-255с.
Ксензова Г.Ю. Психолого-педагогические основы воспитательной деятельности классного руководителя и учителя.-Москва, 2004.-224с.
Лизинский В.М. Практическое воспитание в школе. Ч.1..-Москва, 2002.-160с.
Педагогика :учебник для пед. Вузов /под ред. П.И. Пидкасистого.-Москва, 2004.-604с.
Сластенин В.А. Педагогика :учеб.для вузов /В.А.Сластенин, И.Ф.Исаев, Е.Н.Шиянов.-Москва,2004.-567с.
Яновицкая Е. Большая дидактика и 1000 мелочей в разноуровневом обучении .-Санкт-Петербург,2005.-96с.
Беляева В.А. Деятельность педагога-методиста в системе муниципального образования :методические рекомендации.-Москва, 2005.-159с.
Гилленбранд К. Коррекционная педагогика :обучение трудных школьников.-Москва,2005.-237с.
Пурин В.Д. Профилактика и коррекция педагогической запущенности: учеб.пособие /В.Д.Пурин. – Москва, 2008. – 189 с. 
Хуторской А.В. Методика личностно- ориентированного обучения :как обучать всех по- разному?.-Москва,2005.-383с.
Гуреевич К.М. Психологическая диагностика.-Москва,1990.
Шмелев А.Г. Основы психодиагностики.-Р-на Дону,1996.
Маркова А.С. Психология труда учителя.- Москва , 1993.
Реан А.А., Бордовская Н. В., Розум С. И. Психология и педагогика учебник для вузов.-Москва,2002.
Подласый И.П.  Продуктивная педагогика: Книга для учителя.-Москва, 2003.-496с
Обсуждаем проблемы воспитания: методические разработки педагогических советов /под ред. Е.Н. Степанова, М.А. Александровой.-Москва,2004.-160с. 
Волков К.Н. Психология о педагогических проблемах: кн. Для учителя. – Москва, 1981. – 128 с.
Борытко Н.М. Диагностическая деятельность педагога: учеб.пособие. – Москва, 2008. – 285 с.
Пурин В.Д. Профилактика и коррекция педагогической запущенности:учеб.пособие. – Москва, 208. – 189 с.
Якушева С.Д.    Основы педагогического мастерства. –Москва. 2008.
Занина Л.В., Меньшикова Н.П. Основы педагогического мастерства.- Ростов, 2003.
Митин Л.М. Профессиональная деятельность и здаровье педагога.-Москва,2005.
Изотова Е.И. Психологическая служба в системе образования. – Москва, 2012. – 304 с.
Сатиева Ш.С., Экспериментальді психология.-Семей, 2005.
Черепанов В.С. Экспертные оценки в педагогических исследованиях.- Москва, 1989.
Иванов Д.А. Экспертиза в образовании.-Москва, 2008.
Петрова Е.А. - Визуальная диагностика личности в практической деятельности психолога.-Москва, 2007.
Лизинский В.М. О методической работе в школе.- Москва, 2004. – 160 с.
Сейтешев А.П. Избранные педагогические произведения. – Алматы, 2008. – 389 с.
Хуторской А.В. Педагогическая инноватика: учеб.пособие.-Москва, 2010. – 255 с.
Никитина Н.Н. Введение в педагогическую деятельность: Теория и практика. – 4-е изд., стер. – Москва, 2008. – 224 с.
Кудиярова А. Азбука психоанализа. – Алматы: Дарын, 2005. – 161 с.

Қосымша әдебиеттер:
Петровский А.В. Педагогикалық және жас ерекшелігі психологиясы.-Алматы,1987.
Общая психодиагностика./Под.ред.А.А.Бодалаев., В.В.Столина.-Москва,1987.
Новые педагогические и информационные технологии в системе образования /Под ред. Е.С.Полат .-2-е изд..-Москва,2005.-271с.
Бочкарев В.И. Директору школы о самоуправлении.-Москва,2001.-192с.
Мухина С.А. и др. Нетрадиционные педагогические технологии в обучении.- Ростов-н/Д,2004.-379с.
Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика личности.-Киев,1989г.
Бурлачук Л.Ф., Морозов С.М. Словарь – справочник по психологической диагностике.-Киев.,1989г
Справочник заместителя директора школы по воспитательной работе /Авторы-сост.: Л.А. Байкова, Л.К. Гребенкина, О.В. Еремкина.-Москва,2002.
Шпаргалка по введению в педагогическую деятельность: ответы на экзаменационные билеты /И.И.Карманова, Л.М.Гончарова, М.А.Храмова и др. – Москва, 2000. – 64 с.
Склонности и способности. Сборник статей /отв.ред. В.Н.Мясищев. – Москва, 1962. – 125 с.
Козлова Е.В. Практический психолог: становление профессионала: учебно-методическое пособие для студентов педвузов.-Москва,  2007. – 204 с.
Батаршев А.В. Психодиагностика пограничных расстройств личности и поведения.-
Бодалев А.А. Столин В.В. Общая психодиагностика.-Москва, 2000.
Собчик Л.Н. Индивидуально-типологический опросник.-Москва, 2003.
Рогов Е.И. - Настольная книга практического психолога 1.-Москва, 1999.
Эфиров А.Ф. Ибрай Алтынсарин (жизнь и педагогическая деятельность) /А.Ф.Эфиров. – Алма-Ата:КазГУ, 1949. – 45 с.

Басылымдар:
Кокимбаева Р. Кәсіби қалыптасу маңыздылығы/ Қазақстан мектебі, 2013 №1, 2013, 24-25б.
Нақылбаева Ж. Мұғалім шеберлігін шыңдау басты талап/ Қазақстан мектебі,2013, №4, 11-12б.
Арсылова Р., Стамбекова Ә. Жаңа тұрпатты бастауыш сынып мұғалімі/ Қазақстан мектебі, 2013, №5, 6-7б.
Ибрагимова Қ. Оқушы мен мұғалім арасындағы келіспеушілік және оны болдырмау жолдары/ Педагогика және оқушылар психологиясы, 2011, №4. 
Фралов Ю. Психологическое здаровье учителей/ Психологияны мектепте және ЖОО-да оқыту, 2007, №1. 
Догоева О. Из истории педагогической диагностики/ Педагогическая диагностика, 2009, №5, 3-4с.
Михайлычев Е. Проблемы качества инструментария в современной  Российской педагогической диагностика/ Педагогическая диагностика, 2008, №5, 7-8с.
Бергестовицкая С. Педагогическая диагностика/ Педагогическая диагностика, 2009, №6, 92-93с.
Тубельский А. Какие способы экспертизы известны в культуре/ Педагогическая диагностика, 2008, №4, 7-27с.
Битянова М. Диагностика в работе педгога-психолога/ Педагогическая диагностика, 2008, №3, 10-11с.
Кучер С. «Идеальный» эксперт в образовании/ Педагогическая диагностика, 2008,  №3, 24-25с.
Ефремев К. Педагогические аспекты экспертизы образовательных программ/ Педагогическая диагностика, 2008, №1.
 Волкова О. Диагностика-аналитическое деятельность завуча/ Педагогическая диагностика, 2008, №1.
Кумнир А.М. Экспертиза средств и методов обучения в России пока отдыхает/ Педагогическая диагностика, 2007, №6.
 Кургажный С.М. Экспертиза годового плана работы школы/ Педагогическая диагностика, 2007, №6.
Матян Н.В., Феценко Е.М. Диагностика профессиональной компетентности педагога-психолога/ Педагогическая диагностика, 2007, №6.
Ибалиева С. Мұғалімдер мен оқушылар арасындағы қарым-қатынас/ Психологияны мектепте және ЖОО-да оқыту, 2007, №4, 8-9б.
Янковская Н.А., Амилев Н.А. Социально-психологический климат коллектива/ Педагогическая диагностика, 2009, №5, 5-6с.
Батаршев А.Е. Психолого-педагогическая концепция самореализации педагога профессиональной школы/ Педагогика, 2011, №9, 62-63б.
Бульфсон Б.Л. Статистика как источник сравнительно-педагогических исследовании/ Педагогика, 2011, №10.
Ганчаров М.А. Профессиональное становление учителе в Россий в 1860-1910г.г./ Педагогика, 2012, №1, 106-107б.
Ямалов Ф.Г., Многомерные педагогические компетенции/ Педагогика, 2012, №4, 43-45с.
Дружилов С.А. /Профессионализм педагога психологический ракурс/ Педагогика, 2012, №6, 7-8с.
Ильневич Б.В., Усманова Л.Т. Этико-педагогические наследие ИюКант в Современной педагогике/ Педагогика, 2012,  №9, 49-50с.
Горикова В.О. Культура диалога как ценность образования современного педагогака/ Педагогика, 2012, №9, 75-76с.
Фельитейн Д.И. Проблемы психо-педагогических наук в 21в./ Педагогика, 2013, №1, 3-4с.
Мориносян Т.Э. Роль педагогического наследия отечественных педагогов в развитии образования в странах СНГ/ Педагогика, 2013, №1, 110-111с.
Егоров О.Г. Классическое образование в педагогической концепции Т.Н. Грановского/ Педагогика, 2013, №3.
Пәндер