Файл қосу

Этнопсихологияның зерттеу әдістері














                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                Этнопсихологияның көкейкесті мәселелері пәні
             6М010300 «Педагогика және психология» мамандығының
                      2 курс магистранттарына арналған


                          ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ
                           ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                 Семей  2014
                                   Алғысөз

1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының доценті, псх.ғ.к.
30.08.2014 ж.  ___________  Джумажанова Г.К.


2 ҚАРАЛДЫ
2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.:
_____________Г.К. Джумажанова
 Хаттама №1 «03» 09  2014  ж.


2.2.   Педагогика   факультетінің   оқу-әдістемелік   кеңесінің    бюросында
талқыланды:
Хаттама №1 «05» 09 2014 ж.

Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________  Т.Ш. Ахметова

3 БЕКІТІЛДІ
3.1. Университеттің оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды  және
баспаға ұсынылды
Хаттама №1 «11» 09  2014  ж.

ОӘК төрайымы,
оқу-әдістемелік жұмысының проректоры ______________Г.К. Искакова

4 05.09.2013 ж. №1 басылым орнына ауыстырылды




































                                  Мазмұны:

                    1. Қолданыс аймағы
    1. Нормативтік сілтемелер
    2. Жалпы ережелер
    3. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
    4. Магистранттың өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі
    5. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
    6. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы
    7. Әдебиеттер





1. Қолданыс аймағы
      «Этнопсихологияның көкейкесті мәселелері» пәні бойынша оқу-әдістемелік
кешені    университеттің    педагогика    және    психология    мамандығының
магистранттарына  арналған.  Ол  магистранттарды  курстың  мазмұнымен,  оның
аталған мамандықты игерудегі  маңыздылығы  және  көкейкестілігімен,  курстың
саясатымен,  оқыту  үрдісінде  меңгеретін  білім,   дағды,   іскерліктерімен
таныстырады. Оқу әдістемелік кешен  пәнді  оқып-зерттеуде  негізгі  басшылық
болып табылады.
      2. Нормативтік нұсқама.
      Осы «Этнопсихологияның көкейкесті мәселелері» пәнінен оқу- әдістемелік
кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптармен ұсыныстарға сай пән  бойынша
оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған.
      6М010300 «Педагогика және психология»  мамандығы  бойынша  мемлекеттік
жалпыға бірдей оқу стандарты ҚР МЖОС 3.08.037-2006   Қазақстан  Республикасы
білім және ғылым министірлігі 2006 жылғы 7 тамызындағы №671 бекітілген  және
енгізілген.
      3.1  Пәннің  қысқаша   мазмұны.   Бұл   курс   қазіргі   психологиялық
зерттеулердің жаңа пәндік саласы болып келеді. Интегративті  білімдер  жасау
үшін   әртүрлі   этникалық   топ   және    мәдениетінің   дамуының   өзіндік
ерекшеліктерін зерттейді.
      3.2.  Пәннің  мақсаты  мақсаты  этнопсихологиялық  және   кросс-мәдени
зерттеулер  адам  психологиясы  туралы  интегративті  білімдер  жасау   үшін
әртүрлі  психологиялық  теориялар  мен   практикалық   әдістерді   қолдануға
қабілетті, біліктілігі жоғары мамандарды ғылыми  негіздей  отырып  даярлауды
қамтамасыз ету.
      Онымен  қоймай,  аталған  курсты   оқытып,   білдіру   магистранттарда
гуманистік    дүниетанымды,    творчестволық    ойлауды,     коммуникативтік
құзыреттілікті дамыту арқылы, тұлғалық потенциалды өздігінен жүзеге  асыруға
доминантаны қалыптастыруды өзіне мақсаты етіп қойып отыр.
      Пәнді оқу барысында магистранттар төмендегілерді білу тиіс:
      Қазіргі  психологияда  этнопсихологияның  зерттеу  мәселесінің  алатын
орнын;
      - Пәннің мазмұнын, зерттеу әдістерін.
      - Этнопсихологиялық зерттеу мәселесі пәнін арнайы ғылыми  пән  ретінде
оқып үйренудің теориялық маңызы мен практикалық пайдасын ашып көрсету;
      - Аталған  пәнге байланысты білімдер негізін қалыптастыру.
      3.3. Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: этнопсихология   туралы
      қазіргі ғылыми түсінікті қалыптастыру;
этнопсихологиядағы  эксперимент  және  кросс-мәдени   зерттеу    бағыттарын,
концепцияларын зерттеу негізінде білімдерді жүйелеу;
қолданбалы зерттеулерді жүргізген кезде, сондай-ақ әртүрлі  ұлт  өкілдерінің
өзіндік ерекшеліктерін, әр ұлттың мәдениетін өткенмен салыстыра зерттеу.


      3.4. Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
    – Жеке тұлғаның пәнді меңгеруі (негізгі ұғымдар, негізгі құрылымдар);
    – Курсты оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы;
    – Қазіргі психологиядағы зейін теорияларын меңгеруі;
    – Кәсіптік іс-әрекет жағдайында   психологиядан  алған  білімін  қолдану
      туралы түсінігі болуы қажет.
      3.5. Курс пререквизиттері: психология, зейінді  зерттеу  психологиясы,
қазіргі  психологияның  тарихы,  жағдайы  және  тенденциясы,  психологиядағы
математикалық зерттеу әдістері,  жеке  айырмашылықтар  психологиясы  пәндері
бойынша алған білімдеріне негізделеді


      3.6. Курстың постреквизиті: Ғылыми іс тәжірибе
      Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
      Кесте 1


      |Курс |Семестр           |Кредит                        |ЛК                 |СПС     |
|     |                  |Саны                          |(сағ.)             |(сағ)   |
|     |                  |                              |Д    |СПС   |ЗС     |        |
|1    |2                 |3                             |4    |5     |6      |9       |
|1    |Қазiргi           |Қазіргі әлемдегі әлеуметтік   |2    |1     |       |4.1.,4.2|
|     |этнопсихология-ның|этниканың рөлі. Қазiргi       |     |      |       |.,4.4.,4|
|     |негiзгi           |заманның этникалық парадоксi. |     |      |       |.7.     |
|     |теориялық-әдiстеме|Қазiргi әлемде                |     |      |       |        |
|     |лiк аспектiлерi.  |этнопсихологиялық бiлiмдерінің|     |      |       |        |
|     |                  |психологиялық себептерi.      |     |      |       |        |
|     |                  |Этнопсихология бұл бiлiмдердiң|     |      |       |        |
|     |                  |пәнаралық байланысы. Қазiргi  |     |      |       |        |
|     |                  |этнопсихологияның негiзгi     |     |      |       |        |
|     |                  |бағыттары, мақсаты және       |     |      |       |        |
|     |                  |мiндетi.                      |     |      |       |        |
|2    |Этнопсихологиялық |Логика және этнапсихологиялық |3    |1     |       |4.1.,4.3|
|     |зерттеудiң негiзгi|зерттеулердiң құрылуының      |     |      |       |.,      |
|     |сипаттамалары     |принциптері. Этнопсихологиялық|     |      |       |4.4.,4.7|
|     |                  |зерттеулердің түрлері         |     |      |       |.       |
|     |                  |(стандартты және              |     |      |       |        |
|     |                  |кросс-мәдени). Бағдарлама және|     |      |       |        |
|     |                  |үйреншiктi этнопсихологиялық  |     |      |       |        |
|     |                  |зерттеулердiң құрамы.         |     |      |       |        |
|3    |Этнопсихологиядағы|Этнопсихологиядағы эмпирикалық|2    |1     |       |4.1.,4.4|
|     |эксперименттік    |әдіс және әдіснамалық         |     |      |       |.,      |
|     |зерттеу           |мәселелер. Этнопсихология     |     |      |       |4.5.,4.7|
|     |                  |контексіндегі бихевиоризм     |     |      |       |.,      |
|     |                  |парадигмасы.                  |     |      |       |        |
|     |                  |Этнопсихологиядағы позитивті  |     |      |       |        |
|     |                  |моделі                        |     |      |       |        |
|4    |Этнопсихологиядағы|Қоғамдағы гуманитарлық        |2    |1     |       |4.1.,4.4|
|     |кросс-мәдени      |ғылымдағы эксперименттік      |     |      |       |.,4.7.  |
|     |зерттеулердің     |әдістер және әдіснамалық      |     |      |       |        |
|     |негiзгi теориялық |мәселелер. Эксперименттің     |     |      |       |        |
|     |бағыттары.        |этнопсихологиядағы пікірталас |     |      |       |        |
|     |                  |мүмкіндігі. Дихотомия         |     |      |       |        |
|     |                  |психология мәдениеті          |     |      |       |        |
|     |                  |(гуманитарлық ғылым           |     |      |       |        |
|     |                  |саласындағы салт-дәстүр және  |     |      |       |        |
|     |                  |ғылым немесе руханилық) және  |     |      |       |        |
|     |                  |сциентизм психологиясы        |     |      |       |        |
|     |                  |(салт-дәстүр нағыз ғылым      |     |      |       |        |
|     |                  |саласы).                      |     |      |       |        |
|5    |Этнос және        |Этнос және мәдениет.          |3    |1     |       |4.1.,4.6|
|     |мәдениет бұл      |Психологиядағы этнос түсінігі.|     |      |       |.,      |
|     |психологиялық     |(А.Арутюнов, Ю.В.Бромлей,     |     |      |       |4.4.,4.7|
|     |ұғымдар.          |Л.Н.Гумилев, С., Т.Г.         |     |      |       |.       |
|     |                  |Стефаненко, Д.Мацумото,       |     |      |       |        |
|     |                  |Н.Н.Чебоксаров). Мәдениет     |     |      |       |        |
|     |                  |психологиялық феномен ретінде.|     |      |       |        |
|     |                  |Emic и etic – мәдениеттің     |     |      |       |        |
|     |                  |негізгі аспектісі.            |     |      |       |        |
|     |                  |Мәдениеттегі психологиялық    |     |      |       |        |
|     |                  |өлшемдер.                     |     |      |       |        |
|6    |Тұлға кросс-мәдени|Тұлға мәдениеттің ең маңызды  |2    |1     |       |4.1.,,4.|
|     |аспектісі         |нысаны. Мәдениет және         |     |      |       |4.,4.7. |
|     |                  |психологиялық процестегі тұлға|     |      |       |        |
|     |                  |дамуы. Тұлғалық бітістер және |     |      |       |        |
|     |                  |олардың мәдениетпен байланысы.|     |      |       |        |
|     |                  |Тұлғаның концентрикалық моделі|     |      |       |        |
|     |                  |(И.Сау).                      |     |      |       |        |
|7    |Кросс-мәдени      |Танымдық процесс және         |3    |2     |       |4.1.,,4.|
|     |аспектідегі       |мәдениет. Мәдениет әртүрлі    |     |      |       |4.,4.7. |
|     |танымдық          |перцептік процесіндегі        |     |      |       |        |
|     |процесттерді      |эксперименттік зерттеулер     |     |      |       |        |
|     |зерттеу           |(Р.Риверс, К.Майерс,          |     |      |       |        |
|     |                  |У.МакДугалл). Компенсаторлық  |     |      |       |        |
|     |                  |болжамы және сенсорлық        |     |      |       |        |
|     |                  |модальдық болжам.             |     |      |       |        |
|8    |Кросс-мәдени      |Қазіргі этнопсихологиядағы    |2    |2     |       |4.1.,,4.|
|     |аспектідегі       |этносаралық кросс-мәдени      |     |      |       |4.,4.7. |
|     |танымдық          |зерттеулердің негізгі         |     |      |       |        |
|     |процесттерді      |мәселелері. Когнитивисттік    |     |      |       |        |
|     |зерттеу           |концепциядағы топаралық және  |     |      |       |        |
|     |                  |этносаралық қатынастарды      |     |      |       |        |
|     |                  |зерттеудің негіздері          |     |      |       |        |
|     |                  |(А.Тэшфел, Дж.Тернер).        |     |      |       |        |
|9    |Этносаралық       |Психологиялық контекстегі     |2    |1     |       |4.1.,,4.|
|     |қарым-қатынас     |сәйкестілік және этникалық    |     |      |       |4.,4.7. |
|     |психологиясы      |сәйкестілік түсінігі.         |     |      |       |        |
|     |                  |(У.Джеймс, З.Фрейд.           |     |      |       |        |
|     |                  |Э.Эриксон). Этникалық         |     |      |       |        |
|     |                  |сәйкестілік мотивациялық      |     |      |       |        |
|     |                  |–аймақ компоненттері.         |     |      |       |        |
|10   |Қазіргі           |Қазіргі этнопсихологиядағы    |3    |2     |       |4.1.,,4.|
|     |этнопсихологиядағы|этникалық стереотип           |     |      |       |4.,4.7. |
|     |кросс мәдени      |мәселелерін үйрену. Этникалық |     |      |       |        |
|     |зерттеу           |стереотип психология          |     |      |       |        |
|     |жүйесіндегі       |табиғатында.                  |     |      |       |        |
|     |этностық          |                              |     |      |       |        |
|     |сәйкестілік       |                              |     |      |       |        |
|11   |Этносаралық       |Этносаралық шиеленіс          |3    |1     |       |4.1.,,4.|
|     |кикілжің          |зерттеудің мәселелері         |     |      |       |4.,4.7. |
|     |психологиясы      |(Г.У.Солдатова). Этносаралық  |     |      |       |        |
|     |                  |шиеленіс және шешу            |     |      |       |        |
|     |                  |механизмдері. Этносаралық     |     |      |       |        |
|     |                  |шиеленістегі Суггестия және   |     |      |       |        |
|     |                  |контрсуггестия  (Б.Ф.Поршнев).|     |      |       |        |
|12   |Этносаралық және  |Зерттеу мәселесіндегі         |3    |1     |       |4.1.,,4.|
|     |мәдениаралық      |этнокоммуникативті            |     |      |       |4.,4.7. |
|     |қатынастар        |құзыреттілік. Мәдениет        |     |      |       |        |
|     |психологиясы      |контексіндегі коммуникация    |     |      |       |        |
|     |                  |(құндылықты зерттеу,          |     |      |       |        |
|     |                  |қарым-қатынас нормалары және  |     |      |       |        |
|     |                  |тәртібі). Мәдениаралық және   |     |      |       |        |
|     |                  |мәдениішілік коммуникациядағы |     |      |       |        |
|     |                  |зерттеулер.                   |     |      |       |        |
|     |Барлығы:          |                              |30   |15    |-      |        |


5 БӨЖ тақырыптарының тізімі

                       Манистранттардың өзіндік жұмысы

|№№           |БӨЖ арналған тапсырмалардың тақырыбы |Бақылау     |Семестр  |
|п.п.         |мен мазмұны                          |түрлері     |аптасы   |
|1 тақырып    |Этнопсихологиядағы этникалық         |реферат     |1        |
|             |сәйкестілік мәселелері               |            |         |
|2 тақырып    |Психологиядағы этнос және мәдениет   |реферат     |2        |
|             |түсінігі Түсініктеме жасау.          |            |         |
| 3 тақырып   |Этнопсихологиядағы эксперименттік    |Анкета      |3        |
|             |зерттеулерге анкета құрастыру,       |даярлау     |         |
|             |зерттеу әдістерін дайындау. Талдау   |            |         |
|             |жасау. Тапсырма және әдістемелік     |            |         |
|             |ұсыныс: анкета пайдалануып,          |            |         |
|             |психологиялық әдістер, этносаралық   |            |         |
|             |қатынастарға жүргізіп үйрену         |            |         |
|4 тақырып    |Этносаралық қатынастар психологиясы. |хабарлама   |4        |
| 5 тақырып   |Психологиядағы этнос және мәдениет   |конспект    |5        |
|             |түсінігі Түсініктеме жасау.          |            |         |
|6 тақырып    |Этнопсихологияның зерттеу әдістері   |Кесте       |6        |
|             |                                     |құрастыру   |         |
|7 тақырып    |Ұлттық саясат және ұлттық мәдениет.  |баяндама    |7        |
|8 тақырып    |Әртүрлі этнос өкілдерінің            |Сызба       |8        |
|             |ерекшеліктері.                       |құрастыру   |         |
|9 тақырып    |Этносаралық қатынастар психологиясы. |Хабарлама   |9        |
|10 тақырып   |Этносаралық шиеленіс психологиясы.   |Әдістеме    |10       |
|             |                                     |әзірлеу     |         |
| 11 тақырып  |Этникалық стереотиптер кросс-мәдени  |эссе        |11       |
|             |контексінде.  Эссе жазу: Мәселелер:  |            |         |
|             |ұлттық психологияда этносаралық,     |            |         |
|             |бағыт беру, ескертулер, әдет         |            |         |
|             |қалыптастыру                         |            |         |
|12 тақырып   |Этносаралық кикілжіңді жоюдың        |Әдістемелік |12       |
|             |әдістемелік нұсқауын құрастыру       |ұсыныстар   |         |
|13 тақырып   | Қазіргі әлеуметтік-этникалық        |реферат     |13       |
|             |психологиядағы этносаралық түсінігі. |            |         |
| 14 тақырып  |«Қазақстандағы этнопсихологияның     |конспект    |14       |
|             |негізгі мәселелері және қазіргі      |            |         |
|             |жағдайы»                             |            |         |
| 15 тақырып  |Қазақстандағы этностардың ұлттық     |Салыстырмаал|15       |
|             |ерекшеліктерімен өмір салты          |ы кесте     |         |
|             |                                     |жасау       |         |
|Барлығы      |                                     |            |         |


Магистранттың оқытушымен өздік жұмыстарының  (БӨЖО) тапсырмалары


        |    |Тапсырма                      |Тапсырма мазмұны        |Орындалу    |
|    |                              |                        |мерзімі     |
|1.  |Тұлғаның этникалық            |реферат                 |1-2 апта    |
|    |идентификациясы               |                        |            |
|2.  |Қазіргі замандағы шетелдік    |конспект                |3 апта      |
|    |этнопсихологияның негізгі     |                        |            |
|    |бағыттары                     |                        |            |
|3.  |Әлемнің әртүрлі халықтарының  |Кесте құру              |4-5 апта    |
|    |ұлттық-психологиялық          |                        |            |
|    |ерекшеліктері                 |                        |            |
|4.  |Тұлғаны зерттеудің            |Баяндама жазу           |6-7 апта    |
|    |этнопсихологиялық мәселелері  |                        |            |
|5.  |Этносаралық қарым-қатынастың  |реферат                 |8 -9 апта   |
|    |психологиясы                  |                        |            |
|6.  |Қазіргі психологияның         |Эссе- шығарма –тақырыпқа|10 апта     |
|    |әлеуметтік этникалық мәселері |байланысты              |            |
|7.  |Ұлттық психология қазіргі     |Схема – автордың негізгі|11 апта     |
|    |қоғамның әлеуметтік этникалық |ойларын сызба түрінде   |            |
|    |мәселесі ретінде              |мазмұндау.              |            |
|8.  |Әл Фарабидің әлеуметтік       |конспект                |12 апта     |
|    |этникалық идеяларының дамуы.  |                        |            |
|    |Л.С.Выготскидің мәдени тарихи |                        |            |
|    |концепциясы                   |                        |            |
|9.  |Этнопсихологиядағы зерттеу    |Мінездеме беру          |13 апта     |
|    |әдістері                      |                        |            |
|10. |Психологиядағы әлеуметтік     |Ғылыми мақала           |14 -15апта  |
|    |этникалық мәселелер           |жазу.Негізгі талаптарды |            |
|    |                              |сақтай отырып,          |            |
|    |                              |3 беттік көлемде        |            |



6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы:
Кесте 3 Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы


|                 |Тақырыптар        |Көрнекіліктер|Өздік оқуға    |Бақылау    |
|                 |                  |, ТСО,       |арналған       |формасы    |
|                 |                  |плакаттар,   |сұрақтар       |           |
|                 |                  |лабораториялы|               |           |
|                 |                  |қ стенд      |               |           |
|Дәрістер         |Практикалық       |             |               |           |
|                 |(семинар) сабақтар|             |               |           |
|1                |2                 |3            |4              |5          |
|Қазiргi          |Қазiргi           |Ғылыми       |Қазiргi        |Ауызша     |
|этнопсихологияның|этнопсихологияның |әдебиеттерге |этнопсихология-|сұрау      |
|негiзгi          |негiзгi           |шолу         |ның негiзгi    |           |
|теориялық-әдiстем|теориялық-әдiстеме|             |теориялық-әдiст|           |
|елiк аспектiлерi.|лiк аспектiлерi.  |             |емелiк         |           |
|                 |                  |             |аспектiлерi    |           |
|Этнопсихологиялық|Қазіргі           |Тақырып      |Қазіргі        |Ауызша     |
|зерттеудiң       |этнопсихологиядағы|бойынша      |этнопсихология-|сұрау      |
|негiзгi          |кросс-мәдени      |мультимедиялы|дағы           |           |
|сипаттамалары    |зерттеулер        |қ тақта      |кросс-мәдени   |           |
|                 |                  |             |зерттеулер     |           |
|Этнопсихология-да|Этнопсихологиядағы|Тақырып      |Этнопсихологияд|Ауызша     |
|ғы эксперименттік|экспериментальды-э|бойынша      |ағы            |сұрау      |
|зерттеу          |мпирикалық        |мультимедия-л|экспериментальд|           |
|                 |зерттеулер әдісі  |ық тақта     |ы-эмпирикалық  |           |
|                 |                  |             |зерттеулер     |           |
|                 |                  |             |әдісі          |           |
|Этнопсихология-да|Этнопсихологиялық |сызбалар     |Этнопсихологиял|Ауызша     |
|ғы кросс-мәдени  |зерттеу           |             |ық зерттеу     |сұрау      |
|зерттеулердің    |бағдарындағы      |             |бағдарындағы   |           |
|негiзгi теориялық|теориялық         |             |теориялық      |           |
|бағыттары.       |негіздері -       |             |негіздері -    |           |
|                 |релявитизм,       |             |релявитизм,    |           |
|                 |абсолютизм,       |             |абсолютизм,    |           |
|                 |универсализм      |             |универсализм   |           |
|Этнос және       | Кросс-мәдени     |слайдтар     |               |Ауызша     |
|мәдениет бұл     |зерттеулердегі    |             |               |сұрау      |
|психологиялық    |этнос және        |             |               |           |
|ұғымдар          |мәдениет          |             |               |           |
|Тұлға            |Эксперименттік    |сызбалар     | Кросс-мәдени  |Ауызша     |
|кросс-мәдени     |және кросс-мәдени |             |зерттеулердегі |сұрау      |
|аспектісі        |зерттеу           |             |этнос және     |           |
|                 |психологиясындағы |             |мәдениет       |           |
|                 |тулға түсінігі    |             |               |           |
|Кросс-мәдени     |Таным процесіндегі|Тақырып      |Эксперименттік |Ауызша     |
|аспектідегі      |эксперименттік    |бойынша      |және           |сұрау      |
|танымдық         |зерттеулер        |мультимедиялы|кросс-мәдени   |           |
|процесттерді     |                  |қ тақта      |зерттеу        |           |
|зерттеу          |                  |             |психологиясында|           |
|                 |                  |             |ғы тулға       |           |
|                 |                  |             |түсінігі       |           |
|Кросс-мәдени     |Кросс-мәдени      |Тақырып      |Таным          |Ауызша     |
|аспектідегі      |аспектісінің      |бойынша      |процесіндегі   |сұрау      |
|танымдық         |танымдық          |мультимедиялы|эксперименттік |           |
|процесттерді     |процесіндегі әдіс |қ тақта      |зерттеулер     |           |
|зерттеу          |және әдістемелерді|             |               |           |
|                 |үйрену            |             |               |           |
|Этносаралық      |Этносаралық       |сызбалар     |Кросс-мәдени   |Ауызша     |
|қарым-қатынас    |қатынастар        |             |аспектісінің   |сұрау      |
|психологиясы     |психологиясы      |             |танымдық       |           |
|                 |эксперименттік    |             |процесіндегі   |           |
|                 |және кросс-мәдени |             |әдіс және      |           |
|                 |зерттеулер        |             |әдістемелерді  |           |
|                 |                  |             |үйрену         |           |
|Қазіргі          |Эксперименттік    |слайдтар     |Қазіргі        |Ауызша     |
|этнопсихология-да|және кросс-мәдени |             |этнопсихологияд|сұрау      |
|ғы кросс мәдени  |зерттеулеріндегі  |             |ағы кросс      |           |
|зерттеу          |этникалық бірігу  |             |мәдени зерттеу |           |
|жүйесіндегі      |                  |             |жүйесіндегі    |           |
|этностық         |                  |             |этностық       |           |
|сәйкестілік      |                  |             |сәйкестілік    |           |
|Этносаралық      |Кросс-мәдени      |сызбалар     |               |Ауызша     |
|кикілжің         |зерттеулер        |             |               |сұрау      |
|психологиясы     |контекстіндегі    |             |               |           |
|                 |этникалық         |             |               |           |
|                 |стереотиптер      |             |               |           |
|Этносаралық және |Этносаралық       |слайдтар     |               |Ауызша     |
|мәдениаралық     |кикілжің және шешу|             |               |сұрау      |
|қатынастар       |жолдарын          |             |               |           |
|психологиясы     |эксперименттік    |             |               |           |
|                 |талдау            |             |               |           |


      7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы:
      Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы


      |№    |Оқулықтар, оқу-әдістемелік       |Саны       |Студенттер|Қамтамасыз  |
|р/с  |құралдар атауы                   |           |саны      |ету пайызы  |
|1    |Аймаганбетова О.Х.               |3          |7         |50          |
|     |Кросс-культурное исследование    |           |          |            |
|     |структуры межэтнических          |           |          |            |
|     |отношений. - Алматы: КазНУ, 2006.|           |          |            |
|2    |Аймаганбетова О.Х.               |4          |7         |62          |
|     |Социально-этнические проблемы    |           |          |            |
|     |современной психологии. - Алматы:|           |          |            |
|     |КазНУ, 2008.                     |           |          |            |
|3    |Джакупов С.М.                    |7          |7         |100         |
|     |Экспериментально-эмпирические    |           |          |            |
|     |проблемы исследования в          |           |          |            |
|     |этнопсихологии// Этнопедагогика и|           |          |            |
|     |этнопсихология тюркоязычных      |           |          |            |
|     |народов республик СНГ:           |           |          |            |
|     |современное состояние, проблемы, |           |          |            |
|     |перспективы развития - Алматы:   |           |          |            |
|     |КазНУ, 2009.                     |           |          |            |
|4    |Стефаненко Т.Г.                  |3          |7         |50          |
|     |Этнопсихология. - М.: Аспект     |           |          |            |
|     |Пресс, 2006.                     |           |          |            |
|     |Дружинин В.Н.                    |7          |7         |100         |
|     |Экспериментальная психология. –  |           |          |            |
|     |СПб.:Питер, 2006.                |           |          |            |
|     |Этническая психология. История и |Этническая |          |            |
|     |методы. Хрестоматия. – СПб.:     |психология.|          |            |
|     |Речь, 2005.                      |История и  |          |            |
|     |                                 |методы.    |          |            |
|     |                                 |Хрестоматия|          |            |
|     |                                 |. – СПб.:  |          |            |
|     |                                 |Речь, 2005.|          |            |


      7. ӘДЕБИЕТТЕР
      7.1. Негізгі әдебиеттер:
      7.1.1  Аймаганбетова  О.Х.  Кросс-культурное  исследование   структуры
межэтнических отношений. - Алматы: КазНУ, 2006.
      7.1.2 Аймаганбетова  О.Х.  Социально-этнические  проблемы  современной
психологии. - Алматы: КазНУ, 2008.
      7.1.3  Джакупов  С.М.,  Нигай  Н.В.   Этнические   предубеждения   как
проявления   смысловых   барьеров   //Вестник   НАПК,    научно-практический
психологический журнал, №4  –  Алматы, 2005.
      7.1.4    Джакупов    С.М.    Экспериментально-эмпирические    проблемы
исследования   в   этнопсихологии//    Этнопедагогика    и    этнопсихология
тюркоязычных  народов  республик  СНГ:  современное   состояние,   проблемы,
перспективы развития - Алматы: КазНУ, 2009.
      7.1.5 Мацумото Д. Психология и культура. – СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2007.
      7.1.6 Солдатова Г.У. Психология  межэтнической  напряженности.  -  М.:
Смысл, 2008.
      7.7 Стефаненко Т.Г. Этнопсихология. - М.: Аспект Пресс, 2006.


      7.2. Қосымша әдебиеттер:
      7.2. 1. Гумилев Л.Н. Этногенез и биосфера Земли. - М.: Ди Дик, 2007.
      7.2. 2. Дружинин В.Н. Экспериментальная  психология.  –  СПб.:  Питер,
2006.
      7.2. 3. Модели экспериментов  в  социальной  психологии  и  прикладных
исследованиях. - М.: Смысл, 2004.
      7.2. 4. Платонов Ю.П. Основы  этнической  психологии.  -  СПб.:  Речь,
2004.
      7.2. 5 Стефаненко Т.Г. Этнопсихология. Практикум. - М.: Аспект  Пресс,
2006.
      7.2. 6 Шпет Г.Г.  Введение  в  этническую  психологию.  -  СПб.:  Изд.
«П.Э.Т», 2006.
      7.2. 7 Этническая психология. История и методы. Хрестоматия.  –  СПб.:
Речь, 2005.
Пәндер