Файл қосу
Тағам өндірісінде ферменттік
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042 – | | | |18-9.1.35/02-2014 | |ПОӘК |11.09.2014ж. | | |«Тағам өндірісінде ферменттік|№ 2 басылым | | |препараттарды қолдану» |18.09.2013 ж. | | |пәні бойынша студентке |№ 1 басылымның | | |арналған бағдарламасы |орнына | | «Тағам өндірісінде ферменттік препараттарды қолдану» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В070100 – «Биотехнология» мамандығы үшін СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы __________ 29.08.2014ж., С.Аманжолов, «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының доцент м.а., т.ғ.к. 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Семей қаласы Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Стандарттау және биотехнология» кафедрасының отырысында «29» тамыз 2014ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі ___________ Ж.Кәкімова 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде «05» қыркүйек 2014ж., № 1 хаттама Төрайымы_____________ С.Төлеубекова 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде шығаруға мақұлданған және ұсынылған «11» қыркүйек 2014ж., № 1 хаттама Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ___________ Г.Искакова 4 «18» _09_2013 ж. № 1 БАСЫЛЫМНЫҢ ОРНЫНА Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттарды |5 | | |үлестіру | | |3 |Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар |6 | |4 |Курстың форматы |7 | |5 |Курстың саясаты |7 | |6 |Бағаларды қою саясаты |8 | |7 |Әдебиеттер |9 | | | | | | | | | 1 Жалпы ережелер 1.1 Оқытушылар мен пән туралы жалпы мәліметтер Аманжолов Самат Аманжолұлы, доцент м.а., т.ғ.к. «Стандарттау және биотехнология» кафедрасы Қатынасу ақпараты тел.35-46-02, оқу ғимараты № 9, № 304 кабинеті Сабақ өткізілетін орындары - № 318 аудитория Пән бойынша кредитердің саны 2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны. «Тағам өндірісінде ферменттік препараттарды қолдану» пәні білім алушыларды ферменттерімен таныстырып және олардың өнімдерін өндіруде қолдануы мен қасиеттерімен таныстырады. 1.3 Курс мақсаты: ферменттердің негізгі қасиеттері мен сипаттамаларымен танысу және оларды қолдану жөнінен практикалық дағдылар алу. Биотехнологтарды дайындауда пән ролі үлкен, себебі, бұл өндіріс пен тағам өнімдерін пайдаланудың қарқынды түрде өсуімен байланысты жаңа ғылыми-техникалық бағыт және бұл өз алдында дайын өнімнің сапасы мен өндіруінің технико-экономикалық тиімділігін арттырудың жолдарын іздестіруді қажет етеді. 1.4 Пәнді оқытудың басты міндеті – оқытылған пәнді мамандық бойынша тәжірибеде қолдана білу. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде: Білуі керек: ферменттік препараттарды алу, оның активтілігін анықтау және өнеркәсіпте пайдалануын білуге міндетті; Игеру керек: тағамдағы бар ферменттік препараттарды, оның қасиеттері және оның өнеркәсіпте оларды классификациясына байланысты өндіруде, сақтау және тасымалдау кезінде пайдалана алуға; Меңгеру керек: пәннің дәрістік материалдарын; Істей алу керек: ферменттік препараттарды алу, оның активтілігін анықтау және өнеркәсіпте пайдалануын; Ойлау керек: табиғатта бар ферменттік препарттар және оның классификациясын; Болу керек: тағамдағы бар ферменттік препараттарды, оның қасиеттері және оның өнеркәсіпте оларды классификациясына байланысты өндіруде, сақтау және тасымалдау кезінде пайдалана алуға; Алу керек: табиғатта бар ферменттік препарттар және оның классификациясын. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 ««Биохимия» 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 Дипломдық жоба 2 Пәннің мазмұны және сабақтарды түрлері бойынша сағаттарды үлестіру Кесте 1 |Тақырып атаулары |Сағаттар саны |Әдебиеттер | | |ДС |ТС |БАОӨЖ |БАӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Дәрістер | |Модуль 1 Кіріспе. Биологиялық препараттар | |Кіріспе. Биологиялық препараттар. |1 | |1 |1 |7.1.1, 7.1.2| |Өндірістің теориялық негіздері. |1 | |1 |1 |7.1.1, 7.1.2| |Модуль 2 Ферменттер | |Ферменттер. Ферменттердің химиялық |1 | |1 |1 |7.1.2, 7.1.4| |табиғаты, классификациясы. | | | | | | |Терминдер мен анықтамалар. |1 | |1 |1 |7.1.2, 7.1.3| |Модуль 3 Тағамдық қоспалар | |Тағамдық қоспаларды |1 | |1 |1 |7.1.5, 7.1.4| |классификациялау, нормалаудың | | | | | | |гигиеналық принциптері және | | | | | | |тағамдық қоспаларды қолдану бойынша| | | | | | |бақылау. | | | | | | |Ет және балық өнімдерінің сақтау |1 | |1 |1 |7.1.1, | |мерзімін ұзарту мақсатында | | | | |7.1.2, | |өсімдіктердің ББЗ, әртүрлі | | | | |7.2.3 | |қоспалардың эфирлі майларын, грамм | | | | | | |оң микроорганизмдерді пайдалану. | | | | | | |Модуль 4 Антитотықтырғыштар (антиоксиданттар) | |Антитотықтырғыштар |1 | |1 |2 |7.1.1, | |(антиоксиданттар). | | | | |7.1.2, | |Антитотықтырғыштардың | | | | |7.2.3 | |(антиоксидант- тардың) жалпы | | | | | | |сипаттамасы. Табиғи және жасанды | | | | | | |антиоксиданттар. Атмосфераның | | | | | | |өзгеруі. Озон қатты тотықтырғыш | | | | | | |ретінде. Аскорбин қышқылын қолдану | | | | | | |бойынша технологиялық ұсыныстар. Ет| | | | | | |және балық өндірісінде қорғағыш | | | | | | |газдарды пайдалану. | | | | | | |Модуль 5 Шырындар және сусындар | |Шырындар. |1 | |1 |2 |7.1.1, 7.1.2| |Сусындар. |1 | |1 |2 |7.1.1, 7.1.2| |Модуль 6 Шұжық өндірісі | |Шұжық. Қазақ ұлттық шұжығы. Шұжық |1 | |1 |2 |7.1.1, | |өнімдерінің ассортименті. Шұжық | | | | |7.1.2, 7.2.3| |өндірісі. | | | | | | |Модуль 7 Кондитер өнімдері | |Кондитер өнімдері. |1 | |1 |2 |7.1.1, 7.1.2| |Модуль 8 Шикізатты қолдану | |Өнімдердің эндокринді шикізатын |2 | |2 |2 |7.1.1, | |емдік-сауықтыру қасиеттері бар | | | | |7.1.2, 7.2.3| |өнімдерді жасауда қолдану | | | | | | |Биозаттар жасауда эндокринді |1 | |1 |2 |7.1.5, 7.1.4| |шикізатты қолдану | | | | | | |Биологиялық белсендікке |1 | |1 |2 |7.1.5, 7.1.4| |активаторлар және ингибиторлар | | | | | | |әсері | | | | | | |Ферменттердің жалпы қасиеттері | |2 | |2 | | |Оксидоредуктазалар | |1 | |2 | | |Карбогидразалар | |1 | |2 | | |Протеолитикалық ферменттер | |1 | |2 | | |Липазалар | |1 | |2 | | |Өндірістік ферменттерді өндіру | |2 | |2 | | |Ферменттерді сүт өндірісінде | |2 | |2 | | |қолдану | | | | | | |Ферменттерді ет өндірісінде қолдану| |1 | |2 | | |Ферменттерді ұн тарту өндірісінде | |1 | |2 | | |және нан өндіруде қолдану | | | | | | |Ферменттерді кәмпит, какао, шоколад| |1 | |2 | | |және кофе өндірісінде қолдану | | | | | | |Ферменттерді жемістер, жеміс | |1 | |2 | | |шырындары және шарап өндірісінде | | | | | | |Ферменттерді спиртті сусындар және | |1 | |1 | | |сыра өндірісінде қолдану | | | | | | | |15 |15 |15 |45 | | |Барлығы: | | | | | | 3 Пәнді меңгеруге арналған әдістемелік ұсыныстар Пәнді жақсы менгеру үшін білім алушы алдымен 7-бапта берілген әдебиеттерді іздеп, олармен танысуы керек. Ары қарай берілген тақырыптар бойынша өз кезегімен жаңағы әдебиеттерден материал іздеп, оны өз бетімен оқуы керек. Сонымен, сабаққа келген білім алушы, онда қай тақырып талданылатыны туралы хабарлы болуы керек және тақырыптың негізгі жағдайларын алдын ала оқып алуы керек. Курстың бір бөлігі семестр бойы білім алушылардың өзіндік жұмыстарына келеді. Өздік жұмыс «Тағам өндірісінде ферменттік препараттарды қолдану» пәнінде маңызды бөлігі болып табылады және де басқа аудиториялық дайындықпен толтырылады. Өздік жұмыста бөлек әр түрлі теориялық бөлімдерді оқуда, тақырыптар бойынша есептерді шығарғанда, сонымен қатар есептік- графикалық тапсырмаларды және жеке сұрақ қатарларын ғылыми оқыту кірістіріледі. Өздік жұмысқа бақылау ауызша түрде және жазбаша сұрау, коллоквиум, тест, есептік-графиктік жұмыстарды қорғау, сұхбаттасу, сонымен қатар талқылау және рефераттарды қорғау арқылы жүзеге асады. Әр түрлі жұмыстарды орындау барысында міндетті түрде жүйеде берілген әдебиеттермен шектелмеу керек. Каталог қарау барысында қарастырылып отырған тақырыпқа келетін аттарға жолығуымыз мүмкін. Міне, сол жолықтырғандарымызды бірнешеуі жарап қалуы әбден мүмкін. Сонымен қоса, тақырыппен байланысқан немесе сол тақырыпқа келетін кітаптағы библиографиялық нұсқаулықтарға қарайласуымыз керек. Онда біз керек тақырыптың басқа қандай кітапта бар екендігі туралы ақпарат алуымыз мүмкін. Құнды ақпаратты нұсқаушы мақалалардан сызып алуымызға болады. Ол нұсқаулықтан керекті, қызықтыратын мақалаларды шыққаны туралы ақпарттарымен алуымызға және содан кейін керекті номерларымызға тапсырыс беруімізге болады. Басты көмекші ретінде компьютерлік жүйе Internet атқарады. Онда ешқашан мақала болып шықпаған ақпарттарды кездестіруімізге болады. Тез және дұрыс керекті әдебиетті таңдау үшін ғылыми және студенттік кітапханаларды және кітап іздеу механизмін жақсы білу қажет. Керекті әдебиет тізімі университет кітапханасында болмаған жағдайда ғылыми- техникалық немесе қалалық кітапханаға жүгіну керек. Тағы бір жұмыс түрі реферат болып табылады. Білім алушылардың рефератында сол тақырып бойынша бірнеше көздерден алынып жинақтырылған негізгі мазмұнын тиянақты жеткізу жеткілікті. Мәтінде тақырыпқа келмейтін артық ақпараттар болмауы шарт. Рефераттың мазмұнының сәйкестігі негізгі бағалаудың критериінің бірі болып табылады. Рефераттың құрылуы алдына қойылған мақсаттар есебінен жүреді. Реферат титулды бет, мазмұны, кіріспе, негізгі бөлік, қорытынды және қолданылған әдебиеттер тізімінен тұрады. 4 Курстың форматы Семестр бойы білім алушыларға бағдарламаның сәйкес бөлімдері бойынша 15 дәріс және оқу жоспарына сай 15 тәжірибелік сабақ жүргізіледі. Курстағы өзіндік жұмысты былай жүргізу ұсынылады. Курстың әрбір тақырыбынан ұсынылған әдебиеттерді оқып, оның теориялық негіздеріне көп тоқталмай, талқыланатын сұрақтарға жалпы түсінік қалыптастыру керек. Содан кейін материалды толығымен меңгеруге көшу керек: теориялық жағдайларды меңгеру, негізгі мәліметтердің қажет жерлерін еске сақтау үшін жұмыс дәптерін жүргізген дұрыс. Курсты меңгеру кезінде білім алушы өткен материялдарды жақсы меңгеру үшін реферат түріндегі БАОӨЖ және БАӨЖ алынады. 5 Курстың саясаты Осы курсты меңгеруде білім алушы жүйелі түрде өзі дайындалу керек, қажет болған жағдайда оқытушыдан көмек сұраса болады. Порталға жиі кіру керек. Оқытушының жұмыс бағдарламасындағы методикалық ұсыныстарын тәжірибелік сабақта мұқият оқыңыздар. Тек қана дәріс материалдарымен шектеліп калмай, басқа да әдебиеттерді, электронды ресурстарды қолданыңыздар. Алдымен бірінші модульды меңгеріп, тапсырмасын орындаңыз, кейін келесі модульге көшіңіз. Әрбір бақылау тапсырмасын уақытында орындап, тексеруге беру керек, аралық тесттерді уақытында өту керек. Бақылау мерзімдері – 1-7 апталардағы тапсырмалар мен тесттерге 7 –ші аптаның соңы қалғандары 15 аптада. 6 Бағаларды қою саясаты Әрбір білім алушы қорытынды бағасы жақсы болуы үшін әр пәннен бір мөлшерде ұпай сандарын жинау керек.Ұпайдың максимальды саны: 1-7 апталардағы бірінші рейтинг қорытындысында - 300 ұпай, 8-15 апталардағы екінші рейтинг қорытындысына - 300 ұпай, Дисциплина бойынша семестрдағы максимальды ұпай саны - 600. «Тағам өндірісінде ферменттік препараттарды қолдану» пәні бойынша балдарды бөлу кестесі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Жалпы балл |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1 – 7 аптаға дейн барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |2 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ | | | |3 |ТС қорғау |50 | | | |БАӨЖ | | | |4 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ |40 | | |5 |ТС қорғау |50 | | | |БАӨЖ | | | |6 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ |40 | | |7 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ | | | | |Рубеждік бақылау |90 | | | |8 – 15 аптаға дейн барлық |30 | | | |аудиториялық сабаққа қатысу | | | |8 |ТС қорғау |25 | | | |БАӨЖ | | | |9 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ |40 | | |10 |ТС қорғау |25 | | | |БАӨЖ | | | |11 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ | | | |12 |ТС қорғау |25 | | | |БАӨЖ | | | |13 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ |40 | | |14 |ТС қорғау |25 | | | |БАӨЖ | | | |15 |ТС қорғау | | | | |БАӨЖ | | | | |Рубеждік бақылау |90 | | 7. Әдебиеттер 7.1. Негізгі әдебиеттер: 7.1.1. Дж.Рид Ферменты в пищевой промышленности. «Пищевая промышленность» басылымы,М:.1971,415б 7.1.2. И.М.Грачева және басқалары.Лабораторный практикум по технологии ферментных препаратов.Жоғары оқу орындарына арналған оқу әдістемелік құрал.М:. Легкая и пищевая промышленность,1982,240б 7.2. Қосымша әдебиеттер: 7.2.1. А.Тепел Химия и физика молока.М:. Пищевая промышленность,1979,623б. 7.2.2. К.К.Горбатова Биохимия молока и молочных продуктов.-М:. Легкая и пищевая промышленность,1984,344б. 7.2.3. Н.П.Брио,Г.С.Инихов Методы анализа молока и молочных продуктов. М:. Пищевая промышленность,1971,423б 7.2.4. Химический состав пищевых продуктов/Под ред. А.А.Покровского, М:. Пищевая промышленность,1976,225б. 7.2.5. Состав и свойства молока как сырья для молочной промышленности.Анықтама жинақ./Под ред.Я.И.Костина.- М:.Агропромиздат,1986,239б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz