Файл қосу
Талғаулы салалас құрмалас сөйлем
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | |«Қазіргі қазақ тілінің |______2013 жылғы |УМКД 042-16.1.31/01-2013 | |синтаксисі» пәнінің |№ 2 басылым | | |студенттерге арналған | | | |ПОӘК-і | | | 5В050117«Басқа ұлт мектептеріндегі қазақ тілі мен әдебиеті» мамандығына арналған «Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі» пәнінің ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2013 Кіріспе 1ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы, гум.ғыл.магистрі Әубәкірова Н.Ә. ____________ «___» _________20__ ж. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» ___________20__ ж. Кафедра меңгерушісі _______________ Жұмағұлова А.М. 2.2 Филология факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________20__ ж. Төрайым _________________ Мұқанова Қ.Қ. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама №___ «___» ___________20__ж. ОӘК төрағасы________________ Искакова Г.К. 4 «____» __________ 20__ж. шыққан ПОӘК-нің № 2 БАСЫЛЫМЫ Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу 3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет Әубәкірова Нұргүл Әрінқызы, гуманитарлық ғылымдар магистрі, аға оқытушы «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі» кафедрасы Ақпараттық қатынас - телефон: 35-45-58, №8 оқу ғимараты, №223 бөлме Сабақ өтетін орын - №215 аудитория, №8 оқу ғимараты Пән бойынша кредит саны - 3 1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы: Пәннің оқу-әдістемелік кешені Шәкәрім атындағы СМУ-нің пәндерге арналған оқу-әдістемелік кешені туралы ережесіне сай құрастырылған. Аталған пәнді оқыту барысында тәжірибелік, сондай-ақ СӨЖ және ӨСӨЖ сабақтары құрастырылады. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмұны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Студентке арналған жұмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жұмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. «Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі» пәнінде синтаксис саласының зерттеу нысаны, сөз тіркесі және оның басқа тілдік бірліктерден ерекшелігі қарастырылады. Сондай-ақ сөздердің өзара байланысу тәсілдері мен түрлері сараланады. Сөз тіркестерінің құрылымдық түрлері анықталып, сөз тіркестерін құрауға сөз таптарының қатысы анықталады. Есімді сөз тіркестерінің байланысу жолдары мен ерекшеліктері, сөз тіркестері сыңарлары арасындағы мағыналық қатынас түсіндіріледі. Етістікті сөз тіркестері де байланысу түрлері мен сыңарлары арасындағы мағыналық қатынасқа қарай жіктеліп көрсетіледі. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттерге тілдік бірлік ретіндегі сөз тіркесінің ерекшелігін, тілдік жүйедегі маңызын түсіндіру, сөз тіркесі және оның түрлерін, есімді және етістікті сөз тіркестерінің айырмашылықтарын таныту, жай сөйлем мен құрмалас сөйлемнің айырмашылығын таныту. Студенттердің теориялық білімдерін іс жүзінде қолдана алу дағдысын қалыптастыру. 1.4 Пәнді оқыту міндеттері: Қазақ тіл білімінің осы күнгі қол жеткізген табыстары негізінде студенттерге синтаксистің зерттеу нысаны болып табылатын сөз және оның байланысу тәсілдері мен түрлері, сөз тіркесінің сыңарларының сөз таптарына қатысы мен мағыналық жақтан қарым-қатынасқа түсуі, синтаксистегі жүйелік қатынастар мен қабаттар жайлы жан-жақты лингвистикалық түсінік қалыптастырып, білім беру болып табылады. 1.5 Оқытудың нәтижесі: Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек: - Жай сөйлем синтаксисінің өзекті мәселелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Тілді талдаудың негізгі әдістерін меңгеру керек; - Теориялық талдау жасай алу; - Жай сөйлем синтаксисінің тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелерін түсіну; - Өзіндік пікір айта алу; - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.6.1 Тіл біліміне кіріспе 1.6.2 Қазіргі қазақ тілі 1.7 Курстың постреквизиті: 1.7.1 Қазіргі қазақ тілі 1.7.2 Қазақ тілін оқыту әдістемесі 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ Кесте 1 | |Тақырып атауы |Сағат саны | | | | | |Әдебиеттер | | | |Дәріс |Семи |Лаб |ОЖСӨЖ |СӨЖ | | | | | |нар | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Сөз тіркесінің табиғаты|1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |және оған тән белгілер | | | | | |3 Б. 5-6 | | |Сөздердің тіркесу | | | | | | | | |тәсілдері мен байланысу| | | | | | | | |формалары туралы | | | | | | | | |көзқарастар Сөз | | | | | | | | |тіркесінің түрлері | | | | | | | |2 |Есімді тіркестер туралы|1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |жалпы түсінік Қабыса | | | | | |8 Б. 3-6 | | |байланысқан есімді сөз | | | | | | | | |тіркестері Матаса | | | | | | | | |байланысқан есімді сөз | | | | | | | | |тіркестері Меңгеріле | | | | | | | | |байланысқан есімді сөз | | | | | | | | |тіркестері Етістікті | | | | | | | | |тіркестер туралы жалпы | | | | | | | | |түсінік Қабыса | | | | | | | | |байланысқан етістікті | | | | | | | | |сөз тіркестері | | | | | | | | |Меңгеріле байланысқан | | | | | | | | |етістікі сөз тіркестері| | | | | | | |3 |Қазіргі қазақ тілінің |1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |синтаксисі пәні және | | | | | |3 Б. 5-6 | | |оның зерттеу нысаны; | | | | | | | | |Синтаксистің басқа | | | | | | | | |салалармен байланысы; | | | | | | | | |Қазақ тіл білімінде | | | | | | | | |синтаксистің зерттелуі.| | | | | | | | |Сөйлем мүшесіне тән | | | | | | | | |белгілер, түрлері | | | | | | | |4 |Бастауыш, оның |1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |мағыналық, тұлғалық | | | | | |8 Б. 3-6 | | |белгілері. Бастауыш | | | | | | | | |болатын сөз | | | | | | | | |таптары.Баяндауыш. | | | | | | | |5 |Сөйлемнің тұрлаусыз |1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |мүшелері. Анықтайыш, | | | | | |3 Б. 5-6 | | |оның түрлері | | | | | | | |6 |Толықтауыш, оның |1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |түрлері. Пысықтауыш, | | | | | |8 Б. 3-6 | | |оның түрлері | | | | | | | |7 |Бірыңғай мүшелердің |1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |өзіндік белгілері. | | | | | |3 Б. 5-6 | | |Оларды байланыстыратын | | | | | | | | |жалғаулықтар. Бірыңғай | | | | | | | | |тұрлаулы, тұрлаусыз | | | | | | | | |мүшелер. | | | | | | | |8 |Сөйлемдегі сөздердің |1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |орын тәртібі | | | | | |8 Б. 3-6 | | |Инверсияланған | | | | | | | | |сөйлемдер | | | | | | | |9 |Хабарлы сөйлемдер |1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |Сұраулы сөйлемдер; | | | | | |3 Б. 5-6 | | |Лепті сөйлемдер. | | | | | | | | |Бұйрықты сөйлемдер | | | | | | | |10 |Жақты сөйлемнің |1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |сипаттамасы Жақсыз | | | | | |8 Б. 3-6 | | |сөйлем туралы түсінік | | | | | | | | |Жалаң, жайылма | | | | | | | | |сөйлемдер Толымды, | | | | | | | | |толымсыз сөйлемдер | | | | | | | |11 |Атаулы сөйлемге тән |1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |ерекшеліктер; | | | | | |3 Б. 5-6 | | |Атаулы сөйлемдердің | | | | | | | | |зерттелуі; | | | | | | | |12 |Бір мүшелі сөйлемге |1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |тән ерекшеліктер; | | | | | |8 Б. 3-6 | | |Бір мүшелі | | | | | | | | |сөйлемдердің зерттелуі;| | | | | | | | |Бір мүшелі | | | | | | | | |сөйлемдердің түрлері. | | | | | | | |13 |Күрделенген жай |1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |сөйлемге тән | | | | | |3 Б. 5-6 | | |ерекшеліктер; | | | | | | | | |Күрделенген жай | | | | | | | | |сөйлемдердің түрлері. | | | | | | | |14 |Бөлшектенген жай |1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |сөйлемге тән | | | | | |8 Б. 3-6 | | |ерекшеліктер; | | | | | | | | |Бөлшектенген жай | | | | | | | | |сөйлемдердің зерттелуі;| | | | | | | | |Бөлшектенген жай | | | | | | | | |сөйлемдердің түрлері. | | | | | | | |15 |Құрмалас сөйлемнің |1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |жалпы сипаттамасы. Оның| | | | | |3 Б. 5-6 | | |қалыптасу, даму | | | | | | | | |жолдарынан | | | | | | | | |мәлімет.Құрмалас | | | | | | | | |сөйлемнің өзіндік | | | | | | | | |айырым белгілері, оның | | | | | | | | |жай сөйлемдерден басты | | | | | | | | |айырмашылығы. | | | | | | | |16 |Салалас құрмалас сөйлем|1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |туралы жалпы сипаттама.| | | | | |8 Б. 3-6 | | |Салалас құрмалас | | | | | | | | |сөйлемнің айырым | | | | | | | | |белгілері. Салалас | | | | | | | | |құрмалас сөйлемнің | | | | | | | | |жасалу жолдары мен | | | | | | | | |түрлері. Салалас | | | | | | | | |құрмалас сөйлемдерді | | | | | | | | |зерттеуге арналған | | | | | | | | |негізгі еңбектер. | | | | | | | |17 |Мезгілдес салалас |1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |құрмалас сөйлем. | | | | | |3 Б. 5-6 | | |Себеп-салдар салалас | | | | | | | | |құрмалас сөйлем | | | | | | | |18 |Қарсылықты салалас |1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |құрмалас сөйлем. Шартты| | | | | |8 Б. 3-6 | | |салалас құрмалас сөйлем| | | | | | | |19 |Кезектес салалас |1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |құрмалас сөйлем. | | | | | |3 Б. 5-6 | | |Талғаулы салалас | | | | | | | | |құрмалас сөйлем | | | | | | | |20 |Түсіндірмелі салалас |1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |құрмалас сөйлем. | | | | | |8 Б. 3-6 | | |Салыстырмалы салалас | | | | | | | | |құрмалас сөйлем | | | | | | | |21 |Көп компонентті |1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |құрмалас сөйлемдердің | | | | | |3 Б. 5-6 | | |грамматикалық, | | | | | | | | |семантикалық сипаты. | | | | | | | | |Көп компонентті | | | | | | | | |құрмалас сөйлемдердің | | | | | | | | |құрылымдық | | | | | | | | |белгілері,түрлері, | | | | | | | | |қызметі. | | | | | | | |22 |Сабақтас құрмалас |1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |сөйлем туралы жалпы | | | | | |8 Б. 3-6 | | |сипаттама. Сабақтас | | | | | | | | |құрмалас сөйлемнің | | | | | | | | |айырым белгілері. | | | | | | | | |Сабақтас құрмалас | | | | | | | | |сөйлемнің жасалу | | | | | | | | |жолдары. Сабақтас | | | | | | | | |құрмалас сөйлемдердің | | | | | | | | |теориялық мәселелері, | | | | | | | | |оларды зерттеуге | | | | | | | | |арналған негізгі | | | | | | | | |еңбектер. | | | | | | | |23 |Мезгіл бағыныңқылы |1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |сабақтас құрмаластың | | | | | |3 Б. 5-6 | | |ерекшеліктері, жасалу | | | | | | | | |жолдары; Мезгілдес | | | | | | | | |сабақтас құрмалас | | | | | | | | |сөйлем, жасалу | | | | | | | | |жолдары. | | | | | | | |24 |Қарсы бағыныңқылы |1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |сабақтас құрмаластың | | | | | |8 Б. 3-6 | | |ерекшеліктері, жасалу | | | | | | | | |жолдары; Шартты | | | | | | | | |бағыныңқылы сабақтас | | | | | | | | |құрмалас сөйлем, | | | | | | | | |жасалу жолдары. | | | | | | | |25 |Түсіндірмелі сабақтас |1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |құрмаластың | | | | | |3 Б. 5-6 | | |ерекшеліктері, жасалу | | | | | | | | |жолдары; Салыстырмалы | | | | | | | | |сабақтас құрмалас | | | | | | | |26 |Мақсат бағыныңқылы |1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |сабақтас құрмаластың | | | | | |8 Б. 3-6 | | |ерекшеліктері, жасалу | | | | | | | | |жолдары; Амал | | | | | | | | |бағыныңқылы сабақтас | | | | | | | | |құрмалас сөйлем, | | | | | | | | |жасалу жолдары. | | | | | | | |27 |Көп бағыныңқылы |1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |сабақтас құрмалас | | | | | |3 Б. 5-6 | | |сөйлемдердің | | | | | | | | |грамматикалық, | | | | | | | | |семантикалық сипаты.| | | | | | | | |Көп бағыныңқылы | | | | | | | | |сабақтас құрмалас | | | | | | | | |сөйлемдердің құрылымдық| | | | | | | | |белгілері, түрлері, | | | | | | | | |қызметі. | | | | | | | |28 |Аралас құрмалас сөйлем |1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |құрмалас сөйлемдердің | | | | | |8 Б. 3-6 | | |грамматикалық, | | | | | | | | |семантикалық сипаты.| | | | | | | | |Аралас құрмалас сөйлем | | | | | | | | |құрмалас сөйлемдердің | | | | | | | | |құрылымдық белгілері, | | | | | | | | |түрлері, қызметі. | | | | | | | |29 |Күрделі синтаксистік |1 | | | | |1 Б. 1-5 | | |тұтастықтың | | | | | |3 Б. 5-6 | | |грамматикалық, | | | | | | | | |семантикалық сипаты.| | | | | | | | |Күрделі синтаксистік | | | | | | | | |тұтастықтың құрылымдық | | | | | | | | |белгілері, түрлері, | | | | | | | | |қызметі. | | | | | | | |30 |Бөгде сөздің |1 |1 | | | |1 Б. 1-5 | | |грамматикалық, | | | | | |8 Б. 3-6 | | |семантикалық | | | | | | | | |сипаты.Бөгде сөздің | | | | | | | | |құрылымдық белгілері, | | | | | | | | |түрлері, қызметі, тыныс| | | | | | | | |белгілері. | | | | | | | | |Барлығы |30 |15 | | | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ Студент аталған курс бойынша дәріс және практикалық мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде бөлініп берілген әр сабақ түрлері сағатқа шағылған, пәннің қысқаша мазмұны, мақсаттары мен міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу пәнін меңгерудің барлық талаптарына сай келеді. Негізгі және қосымша әдебиеттер тізімі бар. Оқушылар мен студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған жұмыс бағдарламасында оқылуға тиісті тақырыптар мен жұмыс түрлерінің тізімі әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Дәріс және тәжірибелік сабақтардың тақырыптары және әр тақырыпта қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты көрсетілген. СӨЖ және ӨСӨЖ тапсырмаларын өткізудің мерзімі, тақырыптары және әдебиеттері жазылған. Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар. 4 КУРС ФОРМАТЫ Семинарға дайындық кезінде студент біршама ізденіс жұмыстарын жасау қажет. Ғылыми мақалалар мен монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы керекті деректер конспектіленіп алынады. Семинар студенттің ізденіс жұмысы болғандықтан, бір емес бірнеше дереккөздерді пайдалануға тиісті. Курс бойынша білуге тиісті терминдер мен шартты ұғымдарды оқытушы қамтып, түсіндіреді. СӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша және ауызша жұмыс түрінде орындалады. СӨЖ-ді конспект түрінде дәптерге жазып өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің теориялық білімі, белсенділігі, ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады. 5 КУРС САЯСАТЫ Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып, жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырманы орындауы, сабаққа қатысуы, СӨЖ, ОСӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы, кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Курсты оқу барысында алынған барлық ұпайлар жинақталып, бір-біріне қосылады. Осы курстан алған жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырама мен рейтинг бақылауынан алынған баға және емтихан бағаларының қорытындысы бойынша орташа балл есептеледі. Барлық тапсырмаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Тапсырмалар оқытушы тағайындаған уақытта қабылданады. Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу үрдісіне белсенді түрде қатысу қажет. 6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі» пәні бойынша ұпай бөлінісі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпай жиыны |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |Сабаққа қатысу |30 | | |3 |Семинар |20 | | | |Семинар |20 | | |4 | | | | | |ОСӨЖ |15 | | | |Семинар |20 | | |5 | | | | | |СӨЖ |35 | | | |Семинар |20 | | |6 | | | | | |ОСӨЖ |15 | | | |Семинар |20 | | |7 | | | | | |СӨЖ |35 | | | |Бақылау рубежі |70 | | |1-7 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | | |Сабаққа қатысу |30 | | |9 |Семинар |20 | | | 10 |Семинар |20 | | | |Семинар |20 | | |11 | | | | | |СӨЖ |35 | | | |Семинар |20 | | |12 | | | | | |СӨЖ |15 | | |13 |Семинар |20 | | |14 |СӨЖ |35 | | | |ОСӨЖ |15 | | |15 |Бақылау рубежі |70 | | |8-15 апта бойынша барлық |300 | | |ұпай саны | | | |Емтихан ұпайы |400 | | |Академиялық мерзімге |1000 | | |жиынтық ұпай | | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Балақаев М., Сайрамбаев Т. Қазіргі қазақ тілі. Алматы, 2002ж. 7.1.2 Балақаев М., Қордабаев Т. Қазіргі қазақ тілі. Алматы, 1971ж 7.1.3 Аханов К. Тіл білімінің негіздері. Алматы, 2003ж. 7.1.4 Байтұрсынов А. Тіл тағылымы. Алматы, 1992ж. 7.1.5 Әмір Р. Жай сөйлем синтаксисі. Алматы, 2002ж. 6. Аблақов Ә. және басқалар. Қазақ тіліндегі сөз тіркестерінің дамуы және мен лексикалану процесі. Алматы, Алматы, 1997ж. 7. Қазақ грамматикасы. Астана, 2002ж. 8. Әбілақов А. Меңгеріле байланысқан етістікті сөз тіркестері. Алматы, 1986ж. 9. Балақаев М. Қазіргі қазақ тілі. Алматы, 1992ж. 10. Сайрамбаев Т. Қазіргі қазақ тіліндегі күрделі сөз тіркестері. Алматы, 1981ж. 11. Хасанова С. Кестелі грамматика. Алматы, 1996ж. 12. Қордабаев Т.Р. Тарихи синтаксис мәселелері А., 64ж. 7.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1 Қалиев Ғ... Қазіргі қазақ тілінің жаттығулар жинағы. Алматы, 1997ж. 7.2.2 Қордабаев Т. Қазақ тіл білімінің қалыптасу, даму жолдары. Алматы, 1997ж. 7.2.3 Аманжолов С. Қазақ әдеби тілі синтаксисінің қысқаша курсы. Алматы,1994ж. 7.2.4 Сыздық Р. Қазақ тілінің анықтағышы. – Астана: Елорда, 2000.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz