Файл қосу
Аймақ экономикасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |УМКД 042–18-1.1.63/02–2013 | |«Экономикалық білім берудің |№__ басылым | | |өзекті мәселелері» пәні бойынша| | | |магистранттарға арналған жұмыс | | | |оқу бағдарламасы | | | «Экономикалық білім берудің өзекті мәселелері» пәні бойынша 5М011500 «Құқық және экономика негіздері» мамандығының магистранттары үшін ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН МАГИСТРАНТТАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей, 2013 1. ҚҰРАСТЫРҒАН Қуантқан Б. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Экономика және бизнес» кафедрасының доцент м.а., э.ғ.к. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Экономика және бизнес а» кафедрасының мәжілісінде Хаттама №___, «____» ____________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.Д.Жайлаубаева 2.2.Қаржы-экономикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюроның мәжілісінде Хаттама №___, «____» ____________ 2013 жыл Төраға ____________ С.Х.Тойкин 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып және баспаға ұсынылды Хаттама №___, «____» ____________ 2013 жыл ОӘК төрайымы ____________ Г.К.Искакова 4. ЕНГІЗІЛДІ №__ басылым «____» ________ 2013 жыл №__ басылым орнына Мазмұны 1. Жалпы мағлұматтар 2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардың бөлінуі 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ МАҒЛҰМАТТАР. 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұмат • Оқытушының фамилиясы, аты, жөні – Қуантқан Б.Қ. э.ғ.к., доцент м.а.; • Кафедра – «Экономика және бизнес»; • Байланыс ақпараты – тел: 530373, №8 оқу ғимараты, №207 кабинет; • Сабақ өткізілетін орын – сабақ кестесі бойынша; • Пән аты - «Экономикалық білім берудің өзекті мәселелері»; • Несие саны – 2; 1.1 Курсқа қысқаша сипаттама: Мемлекеттің экономикалық және қоғам дамуында экономикалық білім беру тек ғана жеке тұлғаның қажеттілігі емес, қоғамдық прогресстің факторы болып табылады. Мемлекетте жалпы қоғамдық экономикалық білім беруді қалыптастыруда жоғары мектеп басты рөл атқарады. Экономикалық білім беру стратегиялық және тактикалық мақсаттарды жүзеге асыруға бағытталған. Оған біріншіден, қоғамды білім беру арқылы дамыту, білім беру жүйесіндегі оқытушылық қызметпен ғылым интеграциясы, білім беру саясатының принципін қалыптастыру жатады. Тактикалық немесе бастапқы мақсаттар жоғары білім беруді ары қарай дамытуды, білім беру мен ғылымның тұтастығын, педагогтар мен зерттеушілердің бірлестігін, реформаның фундаментальды ғылыми қамтамасыз етуді қамтиды. 1.2 Курс мақсаты: Пән кәсіби-теориялық және тәжірибелік бағыт ретінде білім берудің қазіргі мәселелерәмен таныстырады. Сондықтан бұл пәнді зерттеудегі мақсат 5М011500 – «Құқық және экономика негіздері» мамандығы бойынша білім берудің жаңа отандық және шетелдік жетістіктер мен қазіргі мәселелерді есепке ала отырып, терең фундаментальды магистрлерді даярлау. 1.3 Курс міндеттері: Экономика ғылым ретінде даму бағыттары мен тенденцияларын, қазіргі мәселелерін зерттеу; - Білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың принциптері мен стратегиясынбілу; - Экономикалық білім беру және экономикалық зерттеулер саласындағы қолданылатын қазіргі ақпараттық технологияларды білу; - Экономика және экономикалық білім беру саласындағы әлемдік және отандық ғылымның қазіргі жағдайына талдау жасай білу; - Экономикалық білім беру мен экономикалық пәндері саласындағы ғылыми қызметтің болашақ бағытын зерттеу. 1. 4. Оқу нәтижелері: - Білім беру саласының өзгерісіне ғылым, экономика, саясат және өндіріс саласындағы қайта құрылудың әсерінің ерекшелігін түсіну; - Экономикалық білім беру саласындағы фундаментальды білімнің болуы; Экономикалық білім беру және экономикалық пәндердің даму тенденциялары мен қазіргі мәселелерін білу және түсіну; Алған білімді кәсіби педагогикалық, ғылыми-зерттеу қызметтерінде қолдана білу; Экономикалық білім беру саласындағы отандық және шетелдік жетістіктерге талдау жасай алу; Экономика және экономикалық білім беру саласындағы жаңа жетістіктерді білу қажет. 1. 5. Курстың пререквизиттері. • Педагогика • Экономикалық теория • Менеджмент 1.6 Курстың постреквизиттары: • Экономикалық зерттеулер әдістемесі • Аймақ экономикасы • Білім беру мекемелеріндегі кәсіпкерлік қызмет 2. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ БӨЛІНУІ |№ |Тақырыптар атауы |Дәріс |Сарамандық |МОӨЖ |МӨЖ |Әдебиеттер| |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 |Білім беру саласының |1 |1 |1 |3 | | | |жалпы сипаттамасы | | | | | | |2 |Қазақстан |1 |1 |1 |3 | | | |Республикасының білім | | | | | | | |беру мекемелерінің | | | | | | | |қызметін құқықтық және | | | | | | | |әкімшіліктік реттеу | | | | | | |3 |Білім беру жүйесі |1 |1 |1 |3 | | |4 |Білім беру саласының |2 |2 |2 |6 | | | |экономикалық және | | | | | | | |шаруашылық механизмі | | | | | | |5 |Қазақстандағы мектепте |1 |1 |1 |3 | | | |білім берудің мақсаты | | | | | | | |мен мазмұны | | | | | | |6 |Университеттегі білім |1 |1 |1 |3 | | | |беру мәселелері | | | | | | |7 |Оқытушылардың |1 |1 |1 |3 | | | |біліктілілігн жоғарылату| | | | | | | |және қайта даярлау | | | | | | |8 |Білім беруді |1 |1 |1 |3 | | | |қаржыландыру | | | | | | |9 |Білім беру саласындағы |1 |1 |1 |3 | | | |салық салу | | | | | | |10 |Білім беру жүйесіндегі |1 |1 |1 |3 | | | |еңбек қатынастары | | | | | | |11 |Білім берудің |1 |1 |1 |3 | | | |материалдық техникалық | | | | | | | |базасы | | | | | | |12 |Білім беру жүйесінің |2 |2 |2 |6 | | | |ұйымдастырушылық-экономи| | | | | | | |калық реформалаудың | | | | | | | |негізгі бағыттары | | | | | | |13 |Білім беру жүйесінің |1 |1 |1 |3 | | | |әлеуметтік-экономикалық | | | | | | | |тиімділігі | | | | | | | |Барлығы |15 |15 |15 |45 | | те 1 3. ПӘНДІ ИГЕРУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР Магистрант өз бетiмен дайындалу үшiн ең бiрiншi осы пәнге арналған оқулықтар мен оқу әдiстемелiк құралдарды пайдалану қажет. Мерзімді басылымдарды, газет, журналдарды негiзге алу керек. «Экономикалық білім берудің өзекті мәселелері» пәнiн оқу кезiнде тақырыптардың жүйелiгiн басшылыққа алу керек. Практикалық сабақтарға дайындалу кезінде маңызды рөл МОӨЖ және МӨЖ орындау үшін журналдар, газеттік мақалалар, Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуы бойынша статистикалық жинақтар, интернет желісін қолдануға беріледі. Оқытушылар жаңа статистикалық мәліметтерді қолдана отырып жасалған жұмыстарды жоғары бағалайды. Бұл үшін мақсатты түрде кестелерді, диаграммаларды, суреттерді құру немесе қолдану керек, ал ауызша талқылау үшін - ойды, оның кезектілігін өңдеу, талдау және қорытынды жасай білу керек. Өздік жұмысын орындау кезiнде магистрант тек теориямен шектелмей, әр тақырып бойынша өз ойын, пiкiрiн бiлдiру керек. Экономикалық білім беруге байланысты ұғымдарды тез игеру үшiн экономикалық сөздiктердi пайдаланған дұрыс. 4. КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа дәрістер, семинар сабақтары, оқытылған материалды талқылау және әртүрлі тапсырмаларды орындау кіреді. Әрбір сабаққа студент әдебиеттің негізгі және қосымша қайнар көздерінің тізіміне сәйкес дайындалуы керек (негізгі бөлімдер мен бөлімшелер әрбір сабақта нақтыланады). Аралық бақылау жұмысында болмаған магистранттар автоматты түрде 0 балл алады және бақылау жұмысын тапсыруға жіберілмейді. Негізгі ұғымдар дәрістерде ұсынылады және түсіндіріледі. Сабаққа қатысу және дәрісте негізгі ұғымдарды, түсіндірмелерді және мәліметтерді жазып алу магистранттың міндеті болып табылады. Егер магистрант қандай да бір жағдайлармен дәріске қатыспаған жағдайда, дәрістің материалын топтағы басқа магистранттан алуы керек. Оқытушы материалды бір де бір магистрантқа дәрістің бір де бір уақытында босату себебіне қарамастан ұсынбайды. Магистранттың өздік жұмысы – бұл тұлғаның жеке танымды қызметі, ол өзіне тек қана алған білімін бекітіп қоймауы, сонымен қатар жеке шығармашылық ойлау процесі болып табылады. Өзіндік жағынан ол келешек маманның шығармашылығы үшін жаңа білімінің ашылуына, қалыптасуына жағдай жасайды. Өздік жұмыс сонымен қатар магистранттың максималды белсенділігін қарастырады және ол алған білімін ұйымдағы ғылыми зерттеу, қоғамдық және өндірістік қызметтерде көрінеді. 5. КУРС САЯСАТЫ Әрбір сабақта магистрант материалды талқылауда белсенді қатысуы керек. Белсенділік сөз сөйлеу арқылы бағаланады. Белсенділік үшін максималды балл әрбір сабақта жарияланады. Бесінші аптада студент аралық бақылау жұмысына дайындалады. Аралық бақылау жұмысының тапсырмалары беріліп, магистрант жетінші аптаға дейін тапсыруы керек. Дәрістердегі түсініксіз сұрақтар бойынша сіз оқытушыдан әрқашан түсінік ала аласыз. Магистранттарға жазба жұмыстарын орындау үшін Семей қаласының Шәкәрім атындағы МУ компьютерлерін (компьютерлік сыныптарда) қолдану ұсынылады. Тыңдаушылар Семей қаласының Шәкәрім атындағы МУ кітапханасында бекітілген ережеге сай шұғылдана алады және оқулықтар мен оқу құралдарын үйге алады. Емтиханға жіберілген барлық магистранттар үшін ауызша түрде емтихан жүргізіледі. Әрбір Сабақ кезінде ұялы телефонды өшіріп тастау қажет. 6. БІЛІМДІ БАҒАЛАУ САЯСАТЫ «Экономикалық білім берудің өзекті мәселелері» пәні бойынша баллдың бөліну Кесте 2 |Жұмыс түрлері |Баллдар | |Тәжірибелік сабақ бойынша жауап беру ((15*6)+6+(12*7)) |180 | |МОӨЖ тапсырмасын орындағаны үшін (әрбір МОӨЖ тапсырмасы максималды |90 | |15 балл, барлығы 6 МОӨЖ тапсырма) | | |МӨЖ тапсрымаларын орындау (әрбір МӨЖ тапсырмасы максималды 35 балл,|130 | |барлығы 5 СӨЖ тапсырма) | | |Межелік бақылау – 1 аралық бақылау бойынша – 70 балл және 2 аралық |140 | |бақылау бойынша - 70 балл) | | |Барлығы : |540 | Баллдардың апталар бойынша бөлінуі Кесте 3 |Балл түрінде| Апта |Барлығ| | | |ы | | |1 |2 |3 | |1 |2 |3 |4 | |А |Өте жақсы |4.00 |95-100 | |А- |Өте жақсы |3.67 |90-94 | |В+ |Жақсы |3.33 |85-89 | |В |Жақсы |3.00 |80-84 | |В- |Жақсы |2.67 |75-79 | |С+ |Қанағаттанарық |2.33 |70-74 | |С |Қанағаттанарық |2.00 |65-69 | |С- |Қанағаттанарық |1.67 |60-64 | |D+ |Қанағаттанарық |1.33 |55-59 | |D |Қанағаттанарық |1,00 |50-54 | |F |Қанағаттанарсыз |0.00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA |- | |P |Пәнді өтті |- |Өтті | Магистранттарға аттестатция нәтижесі қалай шығарылатындығын оқытушылыр барынша толық түсіндіреді 7.ӘДЕБИЕТТЕР 7.1. Негiзгi 7.1.1. Мамыров Н.Қ., Есенғалиева Қ.С., Тiлеужанова Микроэкономика/ Оқу құралы.-Алматы.2004. – 420б. 7.1.2.Айдарханов М.Х., Жұмашбекова С.Қ. Микроэкономика (есептер мен тест жинағы): Оқу құралы. – Астана: Фолиант, 2008. – 168 б. 7.1.3. Ғабит Ж.Х. Микроэкономика. Оқулық. – Алматы: Print-S, 2012. – 423б. 7.1.4. Молдахметова А.Б. Микроэкономика. Оқулық. – Астана: Фолиант, 2010. – 245б. 7.1.5. Есенғалиева К.С. Микроэкономика . Қысқаша дәрістер, есептер ,тестілер- Алматы , 2007 7.1.6. Молдахметова А.Б., Өтебаев М.О. Микроэкономика (оқулық)- Астана, 2007. 7.2. Қосымша 7.2.1. Айдарханов М.Х., Зейнуллина А.Ж. Сборник тестов по экономической теории, микроэкономике и макроэкономике. /Учебное пособие. – Семей, 2008. – 214 с. 7.2.2. Есенғалиева К.С. Микроэкономика . Қысқаша дәрістер, есептер ,тестілер- Алматы , 2007. 7.2.3.Мамыров Н.Қ., Есенғалиева Қ.С., Тiлеужанова М.Ә. Микроэкономика/ Оқу құралы.-Алматы.2000. – 420б. 7.2.4.Гальперин В.С., Гребенников И.И. Микроэкономика. Москва ,2000 7.2.5.Нуреев Р.Б. Курс микроэкономики.- Москва: Норма-Инфра М, 1998 7.2.6. Долан Эд., Линдсей Е. Рынок.Микроэкономическая модель.С-Пб, 1996 7.2.7. Вечканов Г.С., Вечканова Г.Р. Микроэкономика.-Спб: Питер,2000 7.2.8. Емцов Р.Г..\, Лукин М.Ю. Микроэкономика.-М.: Дис,1997 7.2.9. Кац М, Микроэкономика – Мн.: Новое знание,2004.- 828 с. 7.2.10. Мухамедиев Б.М. Микроэкономика.- Алматы: Казахский Университет,2001 7.2.11. Микро-,макроэкономика.Практикум / под.ред. Огибина О.Ю: С-Пб, 1998 7.2.11. Микроэкономика/ Под.общ. ред. Н.И. Базылева.-Минск: БГЭУ,2000 7.2.12. Микроэкономика/ Под.общ. ред. Яковлевой Е.Б.- Спб:Поиск,2000 7.2.13. Тарануха Ю.В. Микроэкономика – М.: Дело и сервис, 2006. -634с. 7.2.14.Тарануха Ю.В. Микроэкономика (тесты, граф.упражнения, задачи)– М.: Дело и сервис, 2006. -206 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz